A po co? Nanoplexy nie padały. Sądzę, że problem z czujnikiem wału, a dokładniej-okolicami złacza.
Witam mam problem z moim cieniasem pewnego dnia calkowicie mi zgasł i juz nie odpalił nie mam zadnych miernikow by sobie co kolwiek posprawdzac u kumpla sprawdzalem kable i swiece jest wporzatku cewka wymieniona i nic:/ czujnik na kole pasowym:/ nic!!!..:/aha stary czujnik mial przetopiony kabelek do czystej miedzi mogło byc jakies zwatrcie??? ja przypuszczam...
To koło foniczne masz złe-ma mieć 5 zębów. Moduł nie wygeneruje iskry. 3 zęby ma CC700.
Iskra jest sprawdzałem za nim wymieniłem.
Moduł zapłonowy Nanoplex zastosowany w tym pojeździe ma ogranicznik obrotów.Powyżej 7000 obr\min przestaje generować iskrę.
Iskra jest w trakcie kręcenia gdy nie chce odpalić?
Tak jak kolega wyżej napisał z tym że przerywa moduł zapłonowy a nie gażnik tzn.moduł odcina iskrę przy 6000 obr/min pozdro
Zamieniałem i iskra z kopułki wychodzi i jest jak jest wykręcona świeca. Jak ją wkręce i odpale silnik to po wykręceniu wszystkie świece są lekko obkopcone a ta jedna jaka była wkręcona to jest taka sama. Gdy silnik jest odpalony to nie ma siły i chodzi w podobie do cc700.
Najczęstszą przyczyną niedomagań w tym układzie jest czujnik indukcyjny wraz ze swoim przewodem. Reszta układu banalnie prosta. Schemat ten sam, co w cc700 (oprócz elektrodyszy w gaźniku).
Sprawdź zaworek iglicowy, może się przycinać i zalewać gaźnik. Wyreguluj poziom paliwa. Potem szukaj problemów z iskrą, może być cewka , moduł lub przewody.
Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Opiszę swój problem. Fiat od zawsze potrafił być bardzo kapryśny. Raz przerywał, gasł na skrzyżowaniach, przerywał również przy jednostajnej jeździe - innym razem było wszystko OK. Przeczytałem chyba wszystkie posty na ten temat i kolejno stosowałem rady dotyczące gaźnika,...
CC700:12V,32A.h/150A CC900 -z katal.12V,32A.h/150A -bez katal.12V,40A.h/200A lub 12V,40A.h/150A Poza tym w CC700 byl MAGNET MARELLI AA125R-14 V-55A lub ZEM AA 125R-14V-55A natomiast w CC900 bez katal. MAGNETI MARELLI AA 125R V-45A lub ISKRA AAK 4167-14V-45A,a z katal.MAGNETI MARELLI AA 125R V-55A lub ISKRA AAK 4174-14V-55A do tego dochodzi jeszcze inne...
Pamiętaj tylko, że moduł generuje iskrę w momencie gdy czujnik halla podaje na niego masę, co odpowiada szczelinie w przesłonie obrotowej aparatu zapłonowego
Cześć tez miałem CC700 i miałem to samo, ale zaobserwowałem ze jak podłączyłem prostownik to palił bez zarzutu i co się okazało to tylko poszła jedna celka w akumulatorze i komputerem nie dawał iskry. Podmień akumulator od kogoś na chwile lub podłącz prostownik i próbuj palić z prostownikiem. :) :idea:
to dudnienie polega na tym ze masz do wymiany cewke zaplonowa. ma przebicie na 100%, mialem tak sam. okazuje sie ze nie nie pali na jeden cylinder ale pali na dwa, tylko ze na jednym z nich jest iskra co drugi raz i z tad to dudnienie. cc700 nie bedzie chodzil na jednym cylindrze nigdy, zgasnie od razu. u mnie bylo tak samo jak u Ciebie, po chwili lapal...
witam otóż mam problem z moim cc700 wszystko się zaczęło normalnie odpaliłem na ssaniu wyjechałem z garażu i postawiłem auto żeby się zagrzało jednak nagle zgasło i od tego czasu (już ponad 2 tygodnie) nie odpala paliwo jest iskra jest nie wiem co może być przyczyną błagam pomóżcie mi :cry:
Witam właśnie skończyłem remont generalny silniczka 126p. Postanowiłem go też troszkę podrasować. Lekkie koło zamachowe polerowane kanały w głowicy polerowane zawory splanowana głowica 2mm rozrząd od CC700 polerowany gaźnik. Problem pojawił się przy próbie odpalenia. Za nic nie mogę go odpalić. Ustawiłem luz zaworów zmieniłem platynki ustawiłem zapłon...
"Powiem tylko ze swiece i kable nowe, filtr gazu nowy. a na benzynie auto nigdy nie palilo." Czy to znaczy ze nie chcialo palic, czy ze nigdy nie probowales? Moze warto by bylo zalac troche i sprawdzic. Te objawy moga sugerowac ze autko sie troche zalewa na zimnym. Moze to byc spowodowane albo np. za wolnym zaplonem (ale Ty chyba masz elektroniczny?)...
700tka to silnik 2 cylindrowy, od malucha BISa, w CC700 występowały 3 gaźniki: 2 przelotowe: Weber, Fos i 1 przelotowy Aisin elektronicznie i podciśnieniowo sterowany wszystko da się urzeźbić ale trzeba sporo zabawy jak bardzo chcesz to do Seicento łatwo można założyć gaźnik z Cinquecento 900, TYLKO ŻE RAZEM Z POKRYWKĄ ZAWORÓW bo ona jest przy okazji...
Niemiła niespodzianka to będzie jak odetniesz zapłon przy powiedzmy 6500rpm, silnik nadal będzie się kręcił i zasysał mieszankę, ta nie spalona trafi do wydechu i po spadku obrotów znów pojawi się iskra, która zapali to co w cylindrach i to co w wydechu Roz....li tłumik ze sporym bum jak się ładnie uda a jak słabiej to będzie tylko bum. Ale przecież...
W moim cc700 jest komputer i nie ma immobilizera. Ale te co wyszły z immo to je mają wszystkie. Pozatym Motronic posiadacze BMW tak mieszają w nich jak kopulatorzy psów i to dopiero sa poszczepiane, pokrzyżowane '' tiunign'' auta. Miast wyzłomować to najwięcej na części aut na Allegro jest z BMW.
tez mam cos takiego tyle ze w cc700 z lpg.wczoraj jadac wjechalem w dosyc duza kaluze i po zatrzymaniu auta po chwili zaczelo nierowno chodzic po czym zgaslo.nie moglem odpalic bo lapalo na jeden cylinder a gdy zlapalo na jeden po chwili na dwoch.powiem ze swiece mam nowe i kable tez tyle ze same kable nie sa oryginalne.czy moga byc wadliwe?w nocy odpalalem...
Witam. Mam problem z jednym Peugeotem Elyseo po przeróbce - usunięciu oryginalnego modułu ACI100 i założeniu modułu CD-CDI od chinoli. Przeróbka polega na podłączeniu nowego modułu i wymianie impulsatora na inny (o przeciwnej polaryzacji w celu uzyskania prawidłowego kąta wyprzedzenia zapłonu). Dwa takie skutery przerobiłem w ten sposób i nie było żadnych...
Witam towarzyszy!!! Mamy z kolegą problemy z naszymi autkami.Po postoju odpala git, natomiast po przejechaniu ok. 5km zaczyna przerywać tak jakby chodził na jednym garku.Z tyłu chmura dymu.Po pozostawieniu go na przykładowo 15 min. odpala i po przegazówce jest oki.Wyczytałem gdzieś na elektrodzie że to kwestia iskry - przebicia.Przewody, świece i cewka...
Witam od wakacji posiadam cc700 w którym zrobiłem uszczelniłem cały silnik i kilka drobnostek. Było to autko aby dowieść coś na pole czy pojechać do sklepu głównie był katowany do odciny i tp. I pewnego razu po jeździe znajomy na postoju do przycisnął do odcięcia i w tym momencie silnik zgasł. Nie było czasu się nim zająć więc dopiero dziś go ogarniam...
prawie ze wszystkim bym się zgodził z kolegą "michailo" poza jedynie tymi swiecami proponuje pojeżdzić sobie na Bosch'a czy Beru (o iskrze nie wspominam) i wtedy przekonać się co to znaczy NGK i nie jest to moje zdanie ale wielu ludzi którzy jezdzą na gazie. znaczenie ma ma tez stan kabli i filtr powietrza. ja mam instalacje levato w najprostrzej wersji...
Witam mam problem z cc 700 mianowicie samochodem mozna spokojnie przejechac 30 km pozniej zaczynaja sie problemy mianowicie samochod chodzi tylko od polowy gazu.....gasnie przerywa po nastepnych 10 km gasnie i nie da sie nim jechac a jak zapali to strasznie kopci wydaje mi sie ze to jakas usterka instalacji poniewaz kiedy samochod zaczyna wariowac temp...
Cześć. Temat Nanoplexów był już szeroko poruszany ale mam jak myślę dość specyficzny problem. Od razu nadmięnię że mój pojazd to traktorek samoróbka z silnikiem malucha, dlatego instalacja elektryczna jest uproszczona do minimum. Opis problemu: Przepalił mi się kabel zasilający (+12V po stacyjce) robiąc zwarcie do masy. To był początek moich problemów....
Witam wszystkich . Daję w dziale samochody , bo to zapłon z cc700 . Jeżeli coś nie tak to proszę przenieść . Problem - Potrzebuję do modułu zapłonowego cc700 ( MED 210 A ) podłączyć dwie cewki zapłonowe BAE 800 DK . Posiadam silnik BMW R 1200 z dwoma świecami na cylinder . Silnik pracuje teraz na zapłonie z cc700 z jedną cewką i gaźnikami , ma podłączone...
cc700 aisan fiatem cc700 cc700 przerywać
tda2030a zasilanie licznik honda karta zabezpieczona zapisem
nadajnik iskrowy wysokie ciśnienie ssania
Piekarnik elektryczny niedogrzewa - możliwe przyczyny Pomylenie zasilania z powrotem w instalacji c.o.