http://obrazki.elektroda.pl/5264176500_1... Zachęcony postami kolegi Volksturm (na innym forum) postanowiłem wykonać zapłon CDI. Wcześniej wydawało mi się to karkołomnym zadaniem, gdyż przerażało mnie skomplikowanie elektroniki potrzebnej do obsługi ww typu zapłonu. Volksturm podał sposób, który trafił w moje oczekiwania - prosty, tani,...
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
A ja myślałem że tylko Komar jest tak przeklętym pojazdem... Ja na Komarze się mechaniki nauczyłem. ;) Z zapłonem tam są zawsze problemy, może lepiej od razu zainwestować w zapłon CDI zamiast się męczyć z tym cholerstwem? https://allegro.pl/oferta/w...
Problem opisywany na forum, wielokrotnie.
Widocznie tak powinno być, że po zwarciu tego przewodu z masą moduł wyłącza silnik.
Tutaj masz więcej zdjęć: http://www.wsk.audiobas.pl/sklep/zaplony...
Tutaj masz cały komplet :http://allegro.pl/bezstykowy-zaplon-cdi...
Jeśli to nie pomoże to ja już nie wiem Podstawowe pytanie co było w komplecie z CDI? Sprawdzić: - czy masa jest wszędzie gdzie ma być - cewki magneta sprawne i ich połączenie z modułem właściwe - sprawdzić czy świeca przewód i fajka nie ma przebicia - sprawdzić czy cewka jest właściwa do CDI i sprawna
CDI to jedna cewka. Gdzie pozostałe się podziały ?
Pomiar jest niemiarodajny, jednak (głowy nie dam) masz winowajcę, padnięty moduł AC CDI.
Gdy kupisz elementy do zapłonu , dorobisz podstawę pod stator i stożek na wał ,który bedzie dobrze trzymał to po podliczeniu i założeniu że wszystko zadziała okazę się , że zarobiłeś parę złoty. Nie wspominam tutaj o straconym Twoim czasie i zyskanym doświadczeniu. Ja wydałbym te pieniądze ,założył gotowy produkt i cieszył się jazdą. Tym bardziej że...
Wychodzi na błędne podłączenie tak jak pisał Banan , podaj konkretną specyfikację CDI, nazwa model od jakiego skutera i wstrzymaj się z testami co by nie popalić CDI
Po pierwsze akumulator , jaki bym zastosował to wyłącznie aku z płynnym elektrolitem. Akumulatory w technologi AGM lub żelowe wymagają stabilnego napięcia ładowania nie przekraczającego typowego napięcia gazowania elektrolitu. W innym wypadku aku szybko straci swoją pojemność z powodu odparowania wody z żelu. Akumulatory kwasowe z płynnym elektrolitem...
Najprościej będzie kupić dedykowany CDI do wsk
W książce Załęskiego masz podane jak przerobić org iskrownik na ładowanie 2 połówkowe, wszystko jest podane łącznie z wykresami przed i po . Jeżeli masz trochę więcej pieniędzy to możesz zastosować CDI.
Potrzebuję pomocy dot. zapłonu CDI do motocykla WSK 125 (kupiony w Audiobas). Podłączenie jak na schemacie i zdjęciach. Motocykl bez instalacji oraz akumulatora. Problem w tym, że nie ma iskry i WSK nie odpala. Co zrobić w takim przypadku ? Dziękuje za każdą cenną wskazówkę.
Tak, ale temat dotyczy przeróbki. Zobacz na pierwszy post. Zapominamy o ori prądnicy i innych genialnych gadżetach WSK.. i zajmujemy sie instalacją skutera.
Dzięki za pomoc.
witam mam zapłon do wsk CDI ale nie dostałem instrucji jak podłączyć kable ?
Cześć Mam pytanie: czy kabel z modułu odpowiedni za gaszenie, czyli ten co jest oznaczony na zdjęciu czerwoną strzałką, ma być ciągle podłączony pod masę, czy tylko wtedy kiedy chce zgasić motocykl? 1127329
Sprawdź czy nie masz przestawionego wału na czopach.
A mam jeszcze takie pytanko czy zapłon CDI w silniku wsk 125 daje coś oprócz bezawaryjności zapłonu.?
Sprawdzanie "napięcia ładowania" bez akumulatora mija się z celem. Jeśli regulator posiada wejście "sense", to na jego wejście musi być podawane napięcie "po stacyjce". Bez niego regulator będzie przeładowywał akumulator. Jednak chińczyki potrafią zrobić fejkowy przewód "sense", a wewnątrz połączyć je bezpośrednio z akumulatorem - taki regulator na...
Dzień dobry Czy muszę zmieniać oryginalną instalację WSK do zapłonu CDI na wiązkę do zapłonu CDI, czy może zostać oryginalna wiązka, taka jak z fabryki i jaką dobrą świecę polecacie do tego zapłonu?
Nic nie „znika” bez przyczyny. Co robiłeś, tylko szczerze?!
Witam, Problem dotyczy mojej WSK 125. Chodzi o to że mam zamontowany zapłon CDI z gmoto jakiś lepszy i wsk ma bardzo słabe światła z przodu żarówka 12V 35/35W czyli chyba już najmocniejsza jeśli chodzi o te sprawy. Wszystko podłączyłem zgodnie ze schematem teraz pytanie brzmi dlaczego tak słabo to świeci, na orginalnym zapłonie 6V świeciło ze sto razy...
Daj więcej informacji. Schemat twoich połączeń i zdjęcia elementów. Nie wiadomo co tak na prawdę wyrzeźbiłeś??? Układy CDI bez impulsatora występują. To tzw. układy magnet z jedną cewką ładująco-wyzwalającą. Jednak wymagany jest do tego odpowiedni moduł. Coś to wszystko dziwne???
Witam, Kupiłem taki moduł w celu ożenienia z zapłonem CDI z chińskich skuterów stosowanym w WSK 125. Niestety, autokorekta poprawiła CDI na CPI i zamówiłem moduł nie doczytując dokładnie tytułu, mój błąd. Czy pinout jest taki sam, jak w module uniwersalnym z pierwszej strony? Czy zadziała on poprawnie z zapłonem CDI, nie ma pomiędzy nimi jakichś dużych...
en co na zdjęciu 12N5L inter scooters Prąd rozruchowy 70A - czyli OK.
Witam Posiadam WFM 125 M06. Chcę do niej założyć tani zapłon CDI do chińskich skuterków 50cc. Widziałem już gotowe zestawy, ale do WSK 125. WFM ma inną podstawę zapłonu. Magneto dotoczę pod czop. Jeśli chodzi o podstawę, to zostawię oryginalną i do niej przymocuję stator. Czy jest sens i czy będą jakieś z tym problemy?
Co do 6v nie jestem pewien lecz 12 v na spokojnie da sobie rade z tym wszystkim. Ja u siebie w wsk mam cdi 12 v i najtańszy akumulator unitra. Światła przód, tył podświetlenie licznika, klakson, stop wszystko na aku i ładnie świeci oczywiście akumulator podłączony pod ładowanie. Raczej nie polecam takiej kombinacji lepiej zamontować cdi na pewno bezpieczne.
Witam Przypadkowo uszkodziłem uzwojenie w cewce do zapłonu. Jako, że uszkodzenie było powierzchowne, odwinąłem około 10 metrów uszkodzonego drutu. Zmierzyłem omomierzem i cewka ma teraz 426 Ohm. Chciałem zapytać, jaką wartość powinna mieć ta cewka i czy jest potrzeba, aby dosztukować nowy drut i dowinąć? Jakie napięcie powinna dawać cewka WN w statorze...
Aha,czyli nie oplaca się przerabia zapłonu od piły spalinowej ?
Pomyśl trochę... Koło masz na wale, kręci się raz z nim. Czujnik działa na występ na kole, który to kręci się razem z kołem. Więc co ile będziesz mieć wyzwolenie?
Witam! Mam problem z zapłonem CDI do wsk 125. Sytuacja wygląda tak, że nie posiadam akumulatora oraz nie mam podłączonej instalacji do świateł. A więc zależy mi na chwilę obecną aby dawał prawidłowo iskrę. Po podłączeniu wg schematu i ustawieniu prawidłowo zapłonu za pomocą mikrometru i szczelinomierza motocykl odpala ale tylko z popychu, dodam że pracuje...
Witam posiadam WSK 125 z zapłonem CDI i sprawa jest taka że iskra raz jest normalna a raz jest tylko przy bardzo mocnym kopnięciu gdzie magneto obkreci się z 5 razy przeskoczyć może raz wymienialem cewkę WN moduł zapłonowy sprawdzalem czy nie ma nigdzie zwarcia do masy i nadal to samo
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/9227179200_... Na załączonym powyżej schemacie (wariant A) jest obecnie działający układ. Zasilanie z zapłonu przerobionego na elektroniczny (CDI wsk 125). Problemem wersji "A" jest duży spadek napięcia na wolnych obrotach, sięgający nawet 5V. Przy tej wartości 'rurki' LED 12V nie dają z siebie nic......
Akurat CDI do WSK 125 jest bułką z masłem w stosunku do "podniesienia mocy prądnicy". Moduł CDI można zrobić za kilka zł. Jego zasilanie wziąć z przewiniętej cewki zapłonowej statora prądnicy. Największym kosztem byłaby cewka wysokiego napięcia - a zasadzie transformator WN. Na impulsatory wykorzystywano cewki przekaźników. Jednak większa moc prądnicy...
Witam. Pomóżcie proszę z podłączeniem zapłonu CDI w WSK 125 z 74 roku. Poniżej zamieściłem schemat jaki ja zastosowałem oraz elementy tego układu. Problem jest taki, że po podłączeniu, WSK chodzi ale pali mi przewody elektryczne. Może schemat który zamieściłem komuś się przyda. Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/2472799800_...
Przecież masz schemat modułu do charta, więc? I myślisz, że koszty przerobienia tamtego będą niższe niż zdobycie/zrobienie nowego? Licząc próby, bo pewnie kilka ich będzie. Masz wszystko do CDI, a ty się upierasz przy bateryjnym z przerywaczem, bo taki właśnie w tej chwili masz. Czyli krok wstecz, bo chcesz przerywacz MECHANICZNY (można go zastąpić...
Jedynym sensem przeróbki będzie nauka płynąca z doświadczenia. Jak autor tematu chce iść w koszty dla dowiedzenia światu, że działa, niech idzie. Ja mu nie wróg i tak jak inni odradzam. Uzyskanie stabilnych obrotów biegu jałowego prawie niemożliwe. O ile w ogóle silnik zapali "z kopnika" a nie z dużej góry "na pych". Porównaj tylko prędkość obrotową...
Ja własnie przrerobiłem na cdi 125. Niesety bez lampy led do ustawienia zapłonu ktora pokazuje realny punkt zapłonu byłem bez szans.
Wsk 125 miała zapłon iskrownikowy, który nie wymaga zasilania. Wystarczy zaadoptować. Lub pójść z duchem czasu i założyć bezstykowy zapłon CDI z jakiegoś skutera.
Yyy, wyjaśnij mi - jak regulowałeś wyprzedzenie zapłonu? Bo chyba przykręciłeś ot tak na pałę i żeby grało :/ ... Tak się nie da... To taki wynalazek? http://www.wsk.audiobas.pl/photo/profesj... Jak tak, to te czarne cuś (XD) poza kołem magnesowym to impulsator... Na kole magnesowym od zewnętrznej strony widać masz taki mały...
U mnie mińsk ma masę na ramie :F Mińsk to hybryda pasują częsci od WSK i MZ150 trza by pokombinować tylko czy warto wydawać 300zł na zapłon "CDI" ?
Inny motocykl to WSK 125 z zapłonem CDI z innego Rometa, który ma 6 cewek do ładowania i jedną do zasilania zaplonu. Z niego wychodzi od cewek ladowania dwa kable: na początku pierwszej cewki czarny i na końcu szóstej cewki zielony. Regulator jest z Rometa CRS 50, tam też jest układ bezmasowy, tylko nie mam nigdzie schematu gdzie podpina się kable od...
Co do tego napisałeś że "220/6v (ta liczba to omy)" wiem moja wina nie napisałem dobrze ale chodziło mi o to że ta liczba napisana z załączniku w paincie to ohm :) Tutaj masz linka do tego co to przerabiał http://wueska.pl/viewtopic.php?f=23&t=94... lub http://www.youtube.com/watch?v=1tH98L5Zo... P.S Moja wsk 125 jest z rocznika 69 :) B1 piękność. Mamy...
Iskra praktycznie wyparowała, wczoraj moment pojeździłem i praktycznie motor "umarł" Odpalić nie da rady. Zmieniać już nic nie będę bo już z pół nowego zapłonu oryginalnego by było. Albo zamontuje nowy zapłon lub wejdzie zapłon CDI ze skutera i tyle. To chyba tyle by było w temacie ,dzięki za sugestie, ale żadne zmiany nie przynoszą efektów.
Wyszukałem obraz w google, znalazło aukcję na której go kupiłeś, w opisie jak byk - sygnałowy do cewki zapłonowej. Wiem tylko jak podpiąłem to nie działa. Widziałem na innych stronach że podpinali elektroniczne obrotomierze pod fazę alternatora i nie wiem dokładnie jak to podpiąć Dodano po 2 Mnie bardziej interesuje to jak to będzie działać skro MZ250...
Można kupić gotowy kit [url=https://allegro.pl/listing?string=Z... Masz źródło 12V i dodatkowo bezobsługowy zapłon cdi. Montowałem, działa bezproblemowo, światła świecą (zwykłe żarówki 12V, led nie sprawdzałem) i nie potrzeba akumulatora
W wątku występuje cała masa nieprawidłowości i nieścisłości. Co najmniej kilka razy informacje w nim podane są błędne. Zainteresowanych odsyłam do zapoznania się z takimi hasłami: zapłon iskrownikowy, zapłon bateryjny, zapłon CDI, moduł zapłonowy, cewka zapłonowa i jej rodzaje.
Problem będzie z elektryką: Jak dla kogo??? Słabo obeznani w elektryce faktycznie mogą mieć problemy, ale dla chcącego... http://www.motocdi.com/cdi-wsk-175-m21w2... Gdzieś na tej stronie był projekt zapłonu typu magnet do WSK175 ale nie mogę znaleźć.
Cześć. Nie znalazłem nigdzie takiego tematu więc zapytam: Czy da się zrobić żeby światła w motorze świeciły jak w samochodzie? Tzn. światłem z tą samą jasnością niezależną od obrotów? WSK3 Zapłon CDI 12V Regulator chiński Akumulator żelowy 5Ah 12V na cewce od świateł, spada do 8V po włączeniu żarówki H4 55W. Pozdrawiam
Jeżeli potrzeba samą iskrę to zapłon z kosiarki się może nadać , ewentualnie zapłon z jawki z dołożonym czujnikiem transformatorem (bądź przewiniętą cewką) i modułem CDI. Jak z ładowaniem to zapłon z chińskiego skuterka np taki który montują do WSK 125 (znajdziesz po wpisaniu w google).
Mechanicznie nie widzę większego problemu, zapłon będzie do WSK 125, wiem że jestem oryginalny :D Widziałem film na yt o wsce z takim zapłonem, ba nawet pisałem z gościem o tym CDI i powiedział że każdy zapłon od skutera, po małych przeróbkach podejdzie do wsk, ale niestety nie pamiętał od czego jest ten zapłon [nie chciał powiedzieć :) No nic, jest...
Mam pytanie bo chciałbym kupić bezstykowy zapłon CDI ale nie mam w motorze instalacji i chce żeby była tylko iskra. Czy wystarczy magneto, iskrownik i przewód wysokiego napięcia żeby była ta iskra, trzeba regulator napięcia itp podłączac?
To nie jest cewka zapłonowa wysokiego napięcia z której wychodzi bezpośrednio przewód zapłonowy WN , taka jak np , WSK 125 lub Komar , Romet Ale co ty mi tłumaczysz? Po co? Może popatrz sobie na dowolny stator od CDI i zobaczysz, że cewka zasilająca moduł jest nawinięta cieńszym drutem. Powody podałem wyżej.
Popieram kolegę robokop. Nie wiem dlaczego większość jest pochlebnego zdania. MINUSY -cięcie spawanie mocowania -dorabianie wydechu -sposób odpalania kopniak nie wiadomo gdzie. -przerabianie instalacji elektrycznej -przerabianie zapłonu -brak chłodzenia -ręczna zmiana biegów -brak WSTECZNEGO -jeszcze coś wyjdzie... PLUSY +możliwość uzyskania większej...
Panowie! Wszystko pięknie, tylko czy w starych magnesach koła zamachowego będzie na tyle pola magnetycznego aby przy realnych obrotach alternator miał na tyle mocy aby nie korzystać ciągle z akumulatora? Przepraszam, że studzę zapędy, ale alternatory ze wzbudzeniem od magnesów trwałych to bardzo trudny temat. Regulatory z reguły są równoległe a nie...
Kupiłem identyczny, u mnie pasuje bez przetaczania koła, w WSK 125 podobno trzeba przetoczyć. Do tego trzeba moduł oraz cewkę. Wszystko jest od chińskiego skutera 2T. Musiałem przerobić płytkę od iskrownika bo nie pasowała i z pomocą forum udało się uruchomić, zostało podłączenie ładowania. Nie orientujesz się czasem czy wsk 175 uda się to wykonać...
Dlatego od końca lat '70 takiego prymitywnego rozwiązania dostosowywania wydajności alternatora do obciążenia się nie stosuje. Włączysz jeszcze jedną żarówkę - nic nie widzisz. Przepali się jedna z nich - przepalają się wszystkie. W PRL pierwszy regulator napięcia zastosowano w Motorydwanie (12V - pod koniec lat '80), w DDR w roku 1989 (konstrukcyjnie...
Heja trochę się nie odzywałem. Jestem już po rozmasowaniu stojana i cewek świetlnych, po adaptacji akumulatora żelowego oraz dołożenia regulatora i stacyjki. Sprawa ze stacyjką wyglądała tak że zaadoptowałem od WSK 175. Dwa niezależne obwody dla ACV i DCV na poz. NR 2 co dało możliwość w poz. NR 4 pozostawienie motocykla na pozycjach oraz wyciągnięcie...
Powiem tak niechce tyle wydawać chcemy się trochę pobawić za małe pieniądze więc napiąłem tutaj z myślą że coś doradzicie Jak chcesz się sam pobawić to możesz zrobić CDI z przerywaczem albo CDI z wyzwalaniem optycznym.
Przykładowo dawniej w takich sprzętach czyszczenie świecy było rutyną natomiast we współczesnych pilarkach/kosiarkach mimo iż jest tam silnik 2T to świecy nie trzeba czyścić (u siebie już ze 4 lata nie miałem potrzeby wykręcać świecy zarówno w pilarce jak i kosie spalinowej). W poście powyżej, starałem się zasugerować, że bladego pojęcia nie masz o...
Muszę skonsultować sprawę z właścicielem ale raczej się zgodzi, chyba że będziemy to reklamować u sprzedawcy. Zastanawiam się czy nie lepiej zrobić coś od zera zamiast powielać i poprawiać dziadostwo :D Ktoś proponował gotowy schemat, tu na forum ale nie mogę znaleźć. Nie czytam po rosyjsku a tłumacz google nie wiele tu pomaga, ale może się przyda?...
Witajcie, Mam mały problem i nie mogę go rozwikłać. Założyłem sobie zapłon CDI do WSK 125, chcę ustawić wyprzedzenie za pomocą lampy stroboskopowej. Niestety ale nie jestem pewny w jaki sposób to zrobić, aby było OK. Posiadam impulsator z jednym przewodem, czyli masa to obudowa impulsatora. W takim przypadku iskra występuje na początku czy na końcu...
Witam wszystkich, problem dotyczy Vito V638,2.2cdi.120km manual. A dokładnie licznika kilometrów. Nie pokazuje dokładnej prędkości i obrotów. Też zakłamuje dystans. Paliwo i temperatura jest ok. Numer... Krótka odpowiedź W Vito / Klasa V W638 z silnikiem 2.2 CDI i manualną skrzynią można bezpiecznie zamienić licznik A 000 446 60 21 na każdy z jego...
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Sądziłem, iż jesteś bardziej spostrzegawczy. Pisałem o rezystancji i napięciach generowanych przez te cewki. Jeżeli narysowałeś schemat uzwojeń to musiałeś widzieć średnicę drutu łączącego cewki. Cewki nawinięte są wiele cieńszym drutem. Jest wiele zwojów. Może być nawet 1000 na jedną cewkę. Generują dzięki temu dość wysokie napięcie. Dlatego są zaizolowane....
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Witam wszystkich, zakupiłem wszystko co jest potrzebne do złożenia zapłonu CDI który chce zastosować w mojej wsk 175 . Jedynym problemem jest stator gdyż z tego co wiem oryginaly zapłon CDI posiadał kiepskie ładowanie i trzeba przerobić lub przelutować odpowiednio cewki. Instalacja ma generować 12-14,8V - 150 czy 180 wat/ ładowanie trójfazowe. Prosiłbym...
Jeszcze raz pomierz napięcie między cewką a masą lub jeżeli masz wyprowadzone dwa przewody od cewki zasilającej to między nimi. Nie muszę przypominać o ustawieniu multimetru na prąd zmienny Pod czas kręcenia rozrusznika powinno być napięcie min. 50V~ Często przyczyną wskazań 1V jest pomiar z ustawionym właśnie multimetrem na prąd stały. Jeżeli definitywnie...
1. Tak. Wykonałem pomiary ale wychodzą bzdury jak powinenem podłączyć miernik napięcia stałego? 2. Nie odwijaj. Zrób pomiary napięcia szczytowego dla nieobciążonej cewki. 3. Sondą zmierzysz i impulsator i cewkę ładującą. Kwestia napiecia wstecznego diody i dop. nap. kondensatora. http://obrazki.elektroda.pl/1253870600_1... Czy taka...
CDI założyć :P [url=https://www.google.pl/search?safe=o...
No zwykły zaplon cdi Dodano po 1 Sama cewka nie działa, zamówiłem nową I dlatego się pytam żeby nie zepsuć nowej podłączam miernik wskazuję ponad 24 v
Zastanawiam się, po co tyle komplikacji przy module. Musiałbyś się dowiedzieć czy w w tym silniku występuje zapłon ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu, na co wskazuje stopień rozbudowania modułu CDI. Dopiero potem myśleć nad szukaniem zamiennika. Poza tym osobiście przetestowałbym działanie zapłonu w świetle stroboskopu przed demontażem modułu -...
Witam mam problem. Mam motocykl Honda CRM 125. Jest w nim moduł zaworu wydechowego z Hondy NSR który steruje silniczkiem serwo. Moduł ten do wysterowania silniczka z pozycji 0 na 1 potrzebuje sygnału 12 V z modułu CDI. Lecz moduł CDI oryginalnie montowany w moim motocyklu nie ma wyjścia takiego sygnału. W oryginalnym module zaworu wydechowego z Hondy...
Dzień dobry, Mam problem z chińskim Rometem 125 cm3 z silnikiem 156fmi OHV. Problem pojawił się nagle po paru miesiącach normalnej jazdy i polega na tym, że zagrzany motocykl zaczyna na wolnych obrotach dławić się, obroty lecą poniżej 1000, a potem z reguły następuje "zgon". Przez zagrzanie rozumiem spokojną jazdę przez kilka kilometrów. Bezpośrednio...
Dzisiaj zabrałem się za sprawdzenie obrotomierza. Jak wiadomo, skuter to masa rozkręcania, więc musiałem nabrać energii ;-) . Do rzeczy. Odpiąłem przewód sygnałowy od obrotomierza (są trzy: zasilanie, masa i sygnał). Pod sygnał i masę podpiąłem generator, włączyłem zapłon i zwiększałem częstotliwość generatora. I co? I wszystko działa jak ma działać....
Witam serdecznie. Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale lepszego pomysłu nie miałem. Od roku jestem posiadaczem motocykla o nazwie handlowej ROMET Pony Pro 50 (SHINERAY XY50PY I E). Oryginalnie miał zamontowaną kopię silnika Hondy Dax (Monkey) 50 ccm. Wszystko było OK do czasu gdy kupiłem i zamontowałem nowy silnik o pojemności 125 ccm wraz z regulatorem,...
Witam, podobnych tematów już kilka było ale w każdym czegoś mi brakowało. Postanowiłem zebrać wszystko do kupy i uzupełnić braki. Zacznę od opisu swojego problemu. Posiadam Wsk po remoncie, która jednak kilka lat stała nieruszana i nieodpalana. Dosyć niedawno chciałem ją odpalić i okazało się że nie można odpowiednio ustawić zapłonu. Ostatnio wpadłem...
2n7000 bs170 domowa instalacja fotowoltaiczna filtr powietrza civic
Klawisze z czerwoną i niebieską strzałką w BMW E39 Schneider CDP 7000 - Jaki laser zastosować?