Witam. Nie wiem jak w 2009,ale w naszym 99 są dwa zabezpieczenia centralnego. na jednym bezpieczniku jest centralka ,na drugim siłowniki. Pozdrawiam
Jak w temacie, poniżej O*C centralka nie podaje napięcia na "motor2", chodzi tylko 1 skrzydło. Może ktoś ma schemat elektroniczny płyty centralki? Silowniki liniowe 24V mają wyłączniki krańcowe, czy po ich odpowiednim ustawieniu mogę podłączyć oba siłowniki pod działające wyjście (bramy 2x2m lekkie)?
Stare auto,jeżeli montaż siłowników prawidłowy i zasilanie dobrze podpięte to nasmaruj zamki. Fakt że trochę ciężko chodzą te zamki, ale siłowniki spokojnie dają sobie z nimi radę, a problem występuje nawet jak nie są podłączone do mechanizmu zamka. Trzymając na nim palec nie trzeba używać praktycznie siły żeby siłownik nie był w stanie się "otworzyć"...
Na próbę zamień podpięcia siłowników - jeśli zacznie się grzać druga końcówka mocy - uwalony siłownik. Jeśli ta sama - problem z centralką.
To jest egzotyk. I wszędzie w papierach chwala sie że to kod kroczący Ducati czyli prawdopodobnie żaden sterownik (ani odbiornik) innej firmy nie zadziała z tymi pilotami. Możesz spróbować odbiornikami tzw "multi" czyli łapiacymi stała cześc kodu - Proxima NMx lub DTM Multi ale bez gwarancji że sie uda (czyli zakup, test i w razie niepowodzenia zwrot)....
Zamień w zaciskach centralki przewody kierunkowe obu silowników.
Dzięki bardzo najważniejsze że centralka i silownik dziala. Zamawiam czujkę i montuję . Powinno być dobrze
Z tego co sie orientuje to ta centralka nie ma wbudowanego przekaznika wiec podlacz ja przez przekaznik do silownika drzwi kierowcy.
ja jak nie mam dojscia do centralki to wpinam sie w przewody sterujace ktore ida do silownika w drzwi od kierowcy.pozdro...
no fakt...zastosowałem właściwy przekaźnik i : po zamknięciu centralki- silownik reaguje po otwarciu centralki- siłownik reaguje lekko ale przy drugim impulsie reaguje normalnie -czy do tego aby przy zamykaniu siłownik nie reagował mam zastosować drugi przekaźnik ? -co zrobić by przy drugim impulsie na otwieraniu nie było reakcji siłownika oraz jak...
witam! mam ventralny zamek tzn wydarty z innego rozbitego auta! zamek jest uniwersalny ale nie wiem jak podlaczy do centralki sterujecaj silowniki a przede wszystkim mastera! na centralce jest: plus minus M1 M2 2 3 - takie sa wejscia na centralece a ja juz sie nakombionowalem i nie mam juz glowy! pomozcie jak podlaczyc silownik master i slave do tej...
Popsikałem CX80 silownik od motor.2 Zamienilem miejscami zlacza silownikow by sprawdzic czy po zamianie ten sam silownik bedzie sie zatrzymywał okazalo sie że tak.Wiec moze to siłownik. Zadzwoniłem do serwisu Somfy i powiedziano mi by nie smarowac niczym tej śruby..Dowiedziałem sie tez od serwisu że czasem padaja wylaczniki krancowe w tych silownikach...
Witam, Kupilem sterownik zamka centralnego ktory chcialem podlaczyc do silownikow 1master 3 slave. Problem w tym ze nie wiem ktore przewody z centralki podlaczyc do silownika(master) a nie chcialbym pomieszac czegos. Przewody silownika standardowe(nieb, ziel, braz, bialy,czar) Zatem ktore z centralki? Dolaczone byly schematy ktorych za bardzo nie pojmuje....
Przypuszczam ze ciezko bedzie zmiescic dodatkowy silownik w drzwi . Najprostszym sposobem jest naprawienie oryginalnego silownika i dolozenie centralki z pilotem .
no niby przez przekaznik tez mozna masz racje:) ale co sie stalo z centralka ze silownik nie dziala???
Natywna centralka dla tych silownikow to Nice MC824H. Ta centralka Benincy ma wejścia na enkodery, ale ich sposób podłaczania i zasilania jest inny w Nice, inny w Benincy (dla obadania możliwości jego podpięcia należaloby rozebrać siłownik Moby a potem odtworzyć schemat obwodu enkodera). Twoja centrala może pracować z siłownikami w ogóle bez enkoderów...
A więc działa. Rzeczywiście nie zauważyłem, że zawsze w momencie podlaczenia switcha centralka byla podlaczona a jesli ja podłaczylem do przewodow wykonawczych switcha to sam fakt ze jest podlaczona i doprowadzone do niej zasilanie powodowalo zwarcie bo tak sa poloczone przekazniki do sterowania silownikiem Slave. Aby tak to dzialalo musialbym podlaczyc...
no to poco ci centralka,szukasz w drzwiach od kierowcy przewodow sterujacych od silownika w najgorszym przypadku musisz zdiac tapicerke i sie wpinasz.pozdro...
Ja używam takiego siłownika. Żywotność ok 7 lat przy użyciu 3-4 razy dziennie. Centralkę posiadam HB 5. W ogóle przegrzeb sobie tę stronę może ci coś spasuje. https://www.elektrobim.pl/sklep/silownik...
Sterownik zamka masz w drzwiach,tak?Kable silownika slave podpinasz do kabli zasilajacych silowniki oryginalne a sterowanie masami ze sterownika radiowego podpinasz do kabli sterujacych biegnacych od wkladki zamka do centralki fabrycznej.Jesli sterownik fabryczny zamka jest w drzwiach,nie musisz przechodzic przewodami przez przepust drzwiowy do kabiny(wszystko...
A zakup nowej centralki i nowych silowników? i demontaz starych ? Jest to problem ?
Odpowiedź z serwisu : jest bariera, centralka po czasie pracy (a dokladniej impulsów enkodera) silowników szacuje kąt otwarcia rzeczywisty (w miarę możliwości - dla mniej więcej standardowych wymiarów montażowych) a potem wylicza i obcina do 90 stopni. Jesli chcesz większy zakres - albo programator O-View i da się, albo radykalnie zmniejszyć wymiary...
Centralny zamek był tylko na otwieranie z kluczyka jak się zamklo w drzwiach kierowcy to się też pozostałe zamykały i otwierały. Ja kupiłem nowa centralkę z dwoma pilotami mexicar. Mam za radiem centralkę oryginalna Lukas z dwoma wtyczkami które odłączyłem i podpiolem się do 2przewodow które idą do siłowników pozostałych drzwi i dolaczylem. 2 przewody...
witam..:) jakis czas temu zalozylem do swojego "malca" centralke z alarmam:) wypas na maxa, fajna sprawa wygoda i.t.p. co do montarzu silownikow to banalnie proste! "malec" jest wrecz przystosowany do centralki:) silowniki montujesz w lewym dolnym rogu dzwi odkrecasz tylko tapicerke i to wszystko ! 1. przymierzasz silownik 2. zakladasz ciegno do zamka...
Szerokie słupki czyli skok śruby 500mm może facc silowniki a centralka genius.
i jeszcze jedno....czy da sie przekaznik zastapic silownikiem master i podpiac go do fabrycznej centralki. czy zwykly silownik uniwersalny moze byc sterowny +12V? pozdrawiam
zgadza sie przelaczniki do wymiany, a centralka to chyba silowniki popadaly :(
Niedawno kupowałem zestaw uniwersalna centralka + 2 silowniki. Za cały zestaw płaciłem ok 60 zł. Być może samą centralkę też można kupić. Podejrzewam, ze za ok. 20 zł. Uniwersalna centrala jest sterowana według uznania: albo jednym przewodem (jak ma masę to jest zamknięte) lub dwoma przewodami(impuls na zamknięcie lub otwarcie). Pozdrawiam HenryK3
nie. Centralny jest to jakis najprostszy model z allegro (centralka + 4 silowniki) sterownik radiowy podaje jedynie impulsy do tej centralki od centralnego :) Dodano po 3 nie posiadam syrenki, jedyne co to ta centralka ma wyjscie na ktorym pojawia sie napiecie
Jak tak bardzo ci zalezy na tym sterowniku to wpakuj sobie w drzwi kierowcy jeden,z uniwersalnych silownikow(jak te ze schematu)i podlacz go do centralki.Uniwersalnym bedzie ci sterowac twoja centralka a silownik dolozony napedzi fabryczny central(pneumatyk tez zatrybi)
Hmmm. Przepraszam. Nie kapuję. We wtyczce która jest w drzwiach i byla wpieta do switcha są tylko 4 przewody. + i - oraz sygnał zamykania i otwierania. I jak do tego podpiac master ? Moment. Czyli wychodzi na to, że i tak bede musiał pociągnąć dwa przewody z samej centralki sterujace silownikiem ?
Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
Witam, mam zestaw came ats30 x2 z centrala zl65. W zeszłą środę konfigurowałem siłowniki wszystko działało otwieranie z pilotów jak i zamykanie po czasie. Po tygodniu zauważyłem brak zamykania po czasie, otwarłem centralkę przy akcji pokazywal się licznik który wyswietlał 30 pozniej 29 i znowu 30 i tak w kółko, na chwile wyswietlilo blad e3, stwierdzilem...
To moze inaczej - jaka w zamian centralke polecacie w miare prosta bez dodatkowych przerobek i kombinacji ktora bedzie wspolpracowac z silownikami bez wylacznikow krancowych ? https://obrazki.elektroda.pl/8087955900_...
jezeli feler lezy po stronie sterowania alarmem -w co watpie to zrob jak kolega kazal.ile sekun trzyma sygnal na silownikach centralka moze za krotko i nie moze domkanac zamka???mozliwosci jest duzo trzeba wszystko posprawdzac mialem kiedys podobny problem w volvo winna byla centralka zamka wysiadl kondensator i nie zdazyl sie ruszyc silownik a przekaznik...
Witam. Gdyby sie spalil tranzystor w centralce od alarmu to alarm by norlalnie dzialal i czy bylby jakis objaw? I czy przez spalony tranzystor moze byc zmniejszone napiecie z 12V na 10V na przewodach idacych z centralki alarmu co zamka centralnego (silownika).
Wogole to w zamysle miałem tak ze skoro ten zestaw otwiera silowniki to wepnę sie poprostu do glownego silownika. Skoro juz tam jest. No ale jak mowicie ze to nie bedzie takie proste wiec kupie inna centralkę zejy ulatwic sobie życie 🙂
pamietaj rowniez o tym ze w drzwiach kierowcy nie ma standardowego silownika tam jest tylko sterowanie
Co do dodatkowego światła - ta centralka nie ma takiego wyjścia. Ale bez problemu obsłużysz dodatkowym odbiornikiem Proximy z rodziny LN (sa 3 modele : dla lamp żarowych, dla LEDów i dla innych sprzetów) - ma od razu przekaźnikowe/półprzewodnikowe wyjścia mocy - cena nieco powyżej 100 zł Co do wyboru - centralki Nice OK, silowniki X- Metro - niestety...
Jesli jest w samochodzie centralny zamek to musi byc centralka do niego w 19 jest sterowany dwoma minusami jedynie ford sterowany dwoma plusami nie posiada centralki tam sterowanie odbywa sie przez zmiane silownik
http://images2.fotosik.pl/305/8b097600a6... 1 masa 2 +12 z twojej centralki 3 masa 5 do silownika (minusowy) 4 wolny no i juz masz sterowanie minusem ;)
w twoim aucie nie ma wiec typowej centralki a jej role spelniaja silowniki obu przednich drzwi radze sprawdzic zasilania silownikow z bezpiecznika nr 25
414 p naped od bramy dwuskrzydłowej. Wystąpił problem z podlączeniem siłownika do centralki. Na schemacie jest oznaczony jeden z kabli jako niebieski,a przy wyjściu z silownika ,niebieskiego kabla brak. i jest problem ,jak podlączyć silownik ? pomóżcie pozdrawiam
Ale nie wiem czy da to cos bo ja probowalem zamykac i otwierac samym silownikiem i tez byl problem z zamykaniem bo otwieranie bylo ok. Regulacja wg mnie nic nie da bo to jest tak jakby z silownika nie dochodzil sygnal do centralki. I moje pytanie jest takie czy moze byc uszkodzona centralka? PZDR
Witam. A wiec zakupilem centralny zamek firmy Steeli men i mam problem ktory postaram sie opisac. Zamek zamyka z pilota a gdy chce otworzyc tylko slychac terkotanie z centralki a silowniki nie ruszaja. Nie moge zamknac drzwi z kluczyka tak zeby wszystkie sie zamknely ale jak otwieram to sie otwieraja wszystkie... wie ktos o co tu chodzi?
Witam. Nie jestem pewien jak jest w twoim aucie ale robilem kiedys innego Rovera i w dzwiach kierowcy nie bylo silownika centralnego zamka, jesli nie ma u ciebie silownika to trzeba wstawic silownik i wysterowac go nowa centralka na pilota.
otwieram brame oba skrzydla dochodza do wylaczkinkow knancowych prubuję zakmnac to tylko silowinik motor1 zamyka sie drugi stoi myslalem ze silownik sie popsul ale zamienilem je i to samo motor 1 otwiera i zamyka sie motor2 tylko otwiera. Podlaczylem tylko jeden silownik motor2 i otworzyl zamykam slysze ze centralka pracyje ze zamyka ale silownik stoi.
tam sterowanie odbywa sie na silownikach niuema zadnej centralki
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
jeżeli sama pompa jest sprawna to wystarczy centralka centralnego zamka(taka uniwersalna) i w miejsce silownika podlacz pompe , a sterowanie czyli te dwa plusy na sterowanie centralki , ale w drzwiach kierowcy trzeba przewod z przelącznika rozpoznawania pozycji klucza przełączyc na mase , tak żeby centralkę uniwersalną sterowac masą ( bo wszystkie jakie...
mi się wydaje że centralne zamki nie mają centralki, lecz od strony kierowcy silownik typu "master" który to steruje resztą siłowników (nie znam sie na tym, czytałem o tym w "auto świecie" lub "motorze")
wydaje mi sie ze masa jest na tym silowniku bo po przekreceniu klucza w tych drzwiach silownik dociaga a centralka pstryka wiec jakas praca jest. tylko nie jest przesylana dalej. silowniki sa "strong" czyli niby 8kg uciagu a z tego co mam w instrukcji do tego stiga to pisze ze dla takich wlasnie silownikow ponoc kable otwierania/zamykania czyli brazowy...
Tez mam zamontowany w klapie silownik uruchamiany z pilota i tez musialem montowac go przez przekaznik gdyz przewod "-" z centralki nie dawal wystarczajacego pradu zeby odciagnac silownik ale z powrotem silownika na swoje miejsce nie mialem problemu.Proponuje wykrecic zamek z tylnej klapy i wyczyscic ewentualnie wymienic sprezyne -powinno byc ok!! Pozdro
No wlasnie wyglada na to ze centralka udaje ze dziala. Podaje napiecia na wyjscia. Mierzylem przy silownikach. Musze na spokojnie sie temu przyjrzec: np podlaczyc żarówki 24V na wyjsciach.
No centralka po środku, a silownik z doprowadzonym kablem z zewnatrz po lewo - nie da rady? Wszystko się da, takie wykonanie gwałci moje poczucie estetyki ale jak kto lubi.
Witam !!!! Mam takie pytanie czy zwarcie na kablach od silownika moze zniszczyc centralke zamka centralnego???
mam opla kadeta z centralnym zamkiem tylko niegdzie nie moge znalesc sterownika.zalozylem alarm i chce zrobic centralny na pilota z tym ze musze wpic sie w centralke od zamka i mam pomysl zeby wpiac sie w silownik master bo sterowanie jest masa z silownika i z centralki alarmowej.tylko nie wiem czy to bedzie dzialac.w sterowniku zamka jest napewno odzielne...
Siłownik w drzwiach kierowcy to tzw. "master" czyli główny i on musi mieć minimum cztery przewody (często pięć). Dwa z nich idą do silniczka i są w tym samym kolorze co w drzwiach prawych, pozostałe to są przewody połączone wewnątrz siłownika z przełącznikiem. One dają informację na centralkę w jakim położeniu jest zamek. Centralka wysyła na krótką...
Witam, Mam pytanie otóż kupilem uzywany zestaw somfy sgs501 i zamontowalem wszystko, znajomy podpial elektryke i mam problem otóż pierwsze skrzydlo ktore ma otwierac sie jako pierwsze(M1) i zamykac jako ostatnie bardzo szybko startuje i na koncu uderza w wewnetrzna krancowke i tym samym wylacza drugie skrzydlo, nie moge nawet doprowadzic procesu programowania...
witam potrzebuje pomoc w sprawie sterownik centralki ducati do silownik bramy ponieważ centralka się spaliła został tylko transformator 12V uklad prostowniczy moge zrobic tylko jaki by mogł byc zamiennik siłowniki zasilanie sa 2 żyłowe 12v oto instrukcja orginalu http://gardenworld.pl/Resources/Document...
moze byc problem z silownikiem lub tez z centralka od zamka centralnego.
ta centralka nie miała nigdy pilotów Patrzac na zdjęcie nr. 3 idąc od prawej-- biały i brązowy -do mastera (podanie na któryś masy powoduje zamykanie lub otwieranie -umowne) -j.ziel do silnika silowników , rózowy do plusa 12v , zółty do masy -niebieski ciemniejszy do silnika siłowniów , (8)-jasnoniebieski do 12v, pom do masy ..czarny to masa zasilania...
Tak silownikiem kieruja 3 przewody jeden minus czyli (com) 8 i dwa plusy 7 i 9 ktore musza byc z cewka polaczone, chyba ze silownik ma ja w sobie zainstalowana jak nie to trzeba dolaczyc jaden kabel z cewki do jednego kabla plusowego ,a drugi do drugiego kabla z plusem i wpiac w panel. I tak tez zrobic z drugim silownikiem, nie zapomnij o uziemnieniu...
ta centralka dokladnie nazywa sie MIZAR, a silownik to DEIMOS na tej dokladanej plytce do tej centlakki ktora odpowiada za to by brama dziala na pilota sa dwa mikrowlaczniki i oznaczone sa SW1 i SW2 mam zeskanowana instrukcje programowania ale po angielsku a ja tam zadnym anglista nie jestem:( zeskanowana instrukcje zamieszczam ponizej pozdrawiam i...
Witam. Mam problem z centralka elektrbim hb5 , mianowicie przepala bezpiecznik pierwszy od lewej strony 2A, przepalenie następuje jak skrzydło bramy dostanie obciążenia. Ogólnie brama działa ,ale końcówki w silownikach muszą być tak ustawione żeby skrzydła nie domkły się za mocno. Wymienione tranzystory nic nie pomogło.
a w tym module nie ma podlaczenia pod alarm ja mam podobny problem w oplu kadecie i nie moge znalesc centralki dzisiaj sie bede wpinal w silownik master w dziwaich zobacze czy mi sie uda.ile przewodów idzie z silownika?w twoich dzwiach?
Posiadam astre f 97r 16V. Mam fabryczna cetralka w drzwiach i w bagazniku ktory dziala razem z reszta. Kupilem, sobie sterowanie centralnym zamkkiem zeby go z pilocika otw/zam. Wszytko ladnie podlaczylemi dzial. Centralka ma 4 kanaly, na 3 kanale chcialem otwierac klape bagaznika niezaleznie od reszty silownikow, a miaowicie trzeba bylo poprostu odciac...
nazwa alarmu to langeford 110, mam jedna centralke do alarmu i ta sama centralka steruje zamkiem (at)carrier silowniki nie sa ok, ale dlaczego nie dzialaja na pilota tylko jak zamykam kluczykiem lub wciskam guzik w samochodzie
Przewod sterujacy z silownika drzwi kierowcy lub sam silownik. A nawet sterownik. Miernik w dlon i wszystkiego sie dowiesz.
Dzieki takim ludziom jak carrier zycie staje sie prostsze :) Fajne zdjecia :D Dwa popoludnia i centralny opanowany. Kupilem uniwersalny zestaw razem z alarmem tj. 4 silowniki, centralka alarmu, syrena, 2 piloty i cale okablowanie. Cena 145 zł Montaz we fabiance - nic strasznego.
Witam, wlasnie skonczylem montowac alarm i centralny do Hondy Accord '92 . Po przeczytaniu poprzednich postow swierdzam ze jest to jedno z bardziej pokopanych aut :) zeby podpiac alarm do centralnego nie wsytarczy pociagnac kable od centralki do sterowania ( zwiera do masy chyba czarno/czerwony i bialo/niebieski) sterownik zamka w drzwiach kierowcy....
...Witam mam pytanko dotyczace dwoch kondensatorów ktore powinny byc wpiete na silniki! Jeżeli tego nie zrobilem tzn. wpiecia tych kondensatorow przed pierwsza proba uruchomienia bramy dwuskrzydlowej co nie dało rezultatu bo brama sie nie poruszyla ani w jedna ani w druga strone to z tego powodu 9braku kondensatorow) mogła spalic sie centralka lub cos...
Witam kupilem ostatnio na allegro centralne link ponizej . Nie mam pojecia jak sie za to zabrac . W zestawie są 2 silowniki master I 3 slave. Jeden pójdzie do bagażnika. Moje pytania : 1.jak mam podłaczyc te silowniki? Te mastery co mają 5 kabli podciągnąć pod centralne i podpiąć? 2czy każdy siłownik na osobnych kablach musi być podpięty do centralki...
Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki tam kolo kierownicy i jest oki. Mam jeszcze takie pytanie czy honda oryginalnie zakladala dwa silowniki w drzwiach w tych modelach z roku 1993 ? Jesli tak to jak to mozna zrobic po swojemu nie podlaczajac sie do tej centralki ktora jest w hondzie ? Gdybym mial sam silowniki montowac to chyba jest strasznie duzo roboty.......
Moze jest rozprogramowana centralka. Ustawienia fabryczne to zazwyczaj 1s dla silowników a może twoje potrzebuja 3s ?
rozumiem ze te przewody co ida w strone centralki musze odciac a sterowac samym silownikiem bledu zadnego nie wychwyci jak ten silownik bedzie odciety od centrali , gdzie jest to zlacze 16 pin
musisz to wysterowac to tak jak na rysunku ale to jesli masz tak jak piszesz wyjscie na silowniki wysokopradowe /czyli podlaczenie silownikow bezposrednio do alarmu/ 1-minus 2- wyjscie z alarmu 3-drugie wyjcie z alarmu 4 wyjscie z przekaznika do centralnego w samochodzie 5- drugie wyjscie do centralnego rysunek poszadl na priv
tak tylko jak podlaczy ten silownik skoro silownik master ma piec przewodów a z centralki wychodza tylko dwa przewody sterujace otwieraniem i zamykaniem alarm mam z firmy lechpol URZ 0260 model 868
Rozumiem.W takim razie pozostaje wlaczyc zabezpieczenue przed wiatrem. I zmiana opcji w silowniku na S418.
kolega ma racje te cisnieniowe centralki sa do bani sam zmienilem na silowniki elektryczne i jestem zadowolony
Mam problem z załozeniem zamka centralnego do pandy robiłem to juz nie raz ale całość a w tej jest już Zamek centralny z kluczyka a chce by był tez z pilota dołozyłem silniczek do lewych drzwi i podłaczyłem centralne tego zamka sterowany negatywna logistyka(- masa ) i pilot ładnie chodzi czyli otwiera/zamyka ale gdzieś uciekło sterowanie z kluczyka...
Dokladana byla centralka z pilotem czy tez i z silownikami .Taki zestaw ? https://obrazki.elektroda.pl/8696139800_... Usunąłem link Allegro Reg. 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.
Dzięki. Czyli np. coś takiego? https://sterownikitech.pl/afriso-2-drogo... https://allegro.pl/oferta/zawor-odcinaja... https://www.imi-hydronic.com/pl-pl/produ... https://allegro.pl/oferta/zawor-kulowy-z...
elo. auto to bmw e28 (stara 5). silowniki sprawdzalem przez podlaczenie ich bezposrednio do akumulatora. czy jak podlacze pod sterownik to cos sie zmieni? silowniki beda podlaczone do centralki alarmu legendford f-14. nie chce bez sensu wydac 130 zika na nowe silowniki, dlatego chce sprobowac cos jeszcze zrobic ale ja juz nie mam pomyslow. pozdrawiam...
Witam potrzebuje przełącznik który bedzie mi zamienial bieguny 12V Potrzebne jest mi to do sterowania silownikiem od centralki samochodowej !! Może ma ktoś pomysł jak zrobić taki układ żeby np. o godzinie 12 silownik się wyciagnał a o 12.02 schował spowrotem !! żeby koszt byl jak najmniejszy dla was pewnie to banał POZDRAWIAM z góry dziękuje za odpowiedz...
Na poczatku chcialbyw goroco przywitac wszystkich forumowych szperaczy jak i madre glowy tego forum. Sam sie udzielam duzo lecz na innych forach. Jako nowicjusz na tym forum mam nadzieje ze pomoge w róznych sprawach a i ze nie kiedy tę pomoc uzyskam. Bedziemy sie ratowac na wzajem :D Moja wizyte na forum zawdzieczam swojej niewiedzy na temat alarmu....
Witam Mam takie oto pytanie: czy jest mozliwosc przeprogramowania centralki zamka tak aby, silowniki zamontowane w dzwiach dzialaly odwrotnie tzn. przy otwieraniu dzwi silownik powodowal cofniecie tloka. Zakupilem taki oto alarm: http://www.allegro.pl/show_item.php?item... Ze schematu wynika, ze centralka alarmu posiada 2 wyjscia sterujace podlaczane...
ten rocznik ma dwa mastery jezeli dziala tak jak opisales to uszkodzony jest ten w drzwiach kierowcy poniewaz ten uklad nie ma centralki a jej role spelniaja mastery proponuje sprawdzenie dzialania silownika przednich drzwi lub zasilania w nim czesto uwala sie w drzwiach kabel plus i jest taki objaw
Ale chodzi o to ze ja wywalilem wszystko co seryjne a zostawilem tylko silowniki w drzwiach. No i centralka ktora kupilem daje za krotki impuls i chce do wydluzyc aby tylko raz nacisnac i zeby sie zamknely zamki a nie 5 razy naciskac przycisk. I jest to ford galaxy:))
No to kicha jak nie ma silownika. Trzeba by ciągnąć kable i wstawiać nowy siłownik. Szkoda zachodu. Dzięki za pomoc.
w tylnych drzwiach masz uszkodzony silownik i on pradopodobnie uszkodzil centralke z tego co piszesz to masz dokladany uniwersalny bo fabryczne silowniki nie blokuja drzwi szukaj centralki dokladanej i na jej zasilaniu bedzie bezpiecznik
czesc,mialem taki sam problem w mojej beji , zadne silowniki nie padly tylko centralka o sterowania ma na cewkach przypalone styki -- sprawdz wyciag przeczysc b.drobnym papierem najlepiej 2000 i powinno gadac , ja jezdzilem miesiac po elektrykach i bez skutku ---mowili silownik przewody ciegna ale po mekach znalazlem przyczyne pozdrawiam
Zeby dzialalo musialem podpiac do tego sterownika silowniki takie pompki a w drzwiach zostawilem te oryginalne ktore dzialaja
Chodzi o to ze wczesniej mialem drzwi (znaczy silowniki) zamykane poprzez alarm (tzn kable silownikow byly podpiete bezposrednio do alarmu). Wczesniej nie mialem centralki sterujacej centralnym zamkiem, a teraz ja kupilem wraz z zestawem silownikow i zamontowalem nowe silowniki w miejscu starych i podpialem do centralki, a tą z kolei do alarmu. Potrzebne...
tak jakby go nie bylo????? moze go wowogle nie ma???, zdejmij tapicerke od kierowcy i zobacz czy jest silownik wogole :) jesli tak to po przewodach dojdziesz do centralki a tam sprawdz jej zasialnie czy ma....
Sprecyzuj stwierdzenie "zawiesza sie". Czy nie klika przekaznik (procek go nie wysterowywuje) czy przekaznik puszcza napiecie a nie chodzi silownik???Napisz jaki to silownik (z jakiego auta) i jaka centralka??? Pozdrawiam.
witam, chce sobie zrobic taki wlasnie bajer, aby bagaznik sam sie otwieral (nie puszczal tylko zamka ale rowniez sie unosil). Teraz moje pytanie, czy wystarczy wsadzic do bagaznika silownik o sile 8kg? i podlaczyc go do centralki sterujacej? na pilocie mam przycisk specjalnie przeznaczony do bagaznika. Czy jeszcze potrzebny bylby jakis silownik? jest...
Witam! (...) Zastanawialem sie nad umieszczeniem w drzwiach malych, niewidocznych przyciskow - centralka podawalaby prad do drzwi a przycisk dalej do silownika. A zabezpieczenie przed brakiem pradu - wyprowadzony gdzies pod zderzak plus od akku, albo taki bezposrednio do silownika (oczywiscie z zamkiem na kluczyk). (...) Bedzie przycisk awaryjnego...
a moje pytanie jeszcze czy centralka od centralnego wytrzyma jak bedzie miala 6 silowników? czy moze sie nie bawic i nie probowac/ jest sterowana modulem minister na pilot czyli silowników wogole nie uzywam tylko pilot
a jaka centralka? pokaz jak mozesz i jak ma sie odlaczac drugi transformwtor i z jakich silnikow i podnosnikow zrobiles silownik
zatrzymanie silownika schemat silownika sterownik silownika
obliczać obwód metoda oczko laser vam1201 livebox router bezprzewodowo
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Laser w nagrywarce LG RH277H: szczegóły techniczne Miernik Duwi DT321b - brak zakresu 10A?