Po prostu popatrz dokładnie ktora blokada na drzwiach sie nie domyka ,pożniej sciag tapicerke drzwi i zobacz czy sie silownik nie zacina albo go odlacz i zobacz czy centralny działa Sterownik bedzie ok Powodzenia
na włączonym zapłonie uderz czymś twardym w centralkę zamka.
OCIZ pisze o plusie do domykania szyb nie centralnego zamka.
Szukałem bardzo dokładnie, ale na elektrodzie i na innych forach nie znalazłem schematu ideowego centralki zamka centralnego astry G. proszę pozostawić post, myślę, że nie tylko ja poszukuję tego schematu
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
A co z oryginalnym? Jez3li popsuty to nic ci nie da dołożenie tej centralki.
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
https://filmy.elektroda.pl/33_1730755250... Tak to wygląda, wydaje mi się że gdyby nie był zsynchronizowany to by centralka nic nie odbierała. Kluczyk wcześniej sprawdzałem na oscyloskopie czy w ogóle coś się dzieje, no i podawał sygnał. Pytanie dlaczego zamek nie reaguje skoro centralka odbiera sygnał z kluczyka.
Niestety zasilanie nie dochodzi do sterownika, mi sie wydaje ze padl albo jakis przekaznik od zamka centralnego albo glowna centralka zamka centralnego montowanego fabrycznie
Podłączenie do centralki tak jak napisałeś, brązowy pod obie linie od kierunkowskazów ale przez diody prostownicze żeby sygnały się wzajemnie nie zakłócały.
Witam, mam takie pytanie. Czy w przewodach centralnego zamka znajdę napięcie 12v? w drzwiach z wyjątkiem centralki/kierowcy.
Sugestia, to znaleźć i sprawdzić centralkę za osłoną boczku pasażera. O ile dobrze pamiętam jest przykręcona za osłoną z wygłuszenia, we wnęce.
Po fragmentach schematu widze ze + po stacyjce powinien byc na czarnym kabelku z bezpiecznika 1.15 ktory leci przez zlacze X1 do centralki
Jeśli masz pewność, że okablowanie jest ok, to najprościej podstaw na chwilę centralkę zamka od innej astry. To najszybszy sposób sprawdzenia, ale też spiep..... drugiej centralki. Pozdr.
Pokaż zdjęcie tej centralki.
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
sprawdź ciągłość przewodów zielonego i niebieskiego od centralki do siłownika kierowcy , prawdopodobnie jest przerwa lub uszkodzony silniczek w siłowniczku. co do zamknietych i otwartych drzwi kierowcy to miałes na mysli pewnie połozenie rygla.
Otworzyłbym tą centralkę i przejrzał jej tor prądowy. Spróbowałbym też ręcznie, na krótko wysterować siłowniki z ominięciem centralki.
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Problem rozwiązany. Centralka byłą walnięta.
Jeżeli ASTERKA jest bez poduchy to wywalaj zegary i za nimi masz trochę miejsca i blisko do wszystkich interesujących punktów.Jeśli ma poduchę to też można tylko po odpięciu - baterii bo jak nie to złapie błęda poduchy. Druga miejscówka za schowkiem zamykanym też niczego sobie bo bliziutko do strerownika centralnego zamka ipompy paliwa o ile to w benzynie.Chesz...
Witam.. Gdzie znajduje się centralka centralnego zamka w Oplu Astrze F Kombi ? Pod które kabelki podpiąć się z centralki alarmu (dwa wyjścia załączające masą..) tak, aby drzwi zamykały się z pilota alarmu ?
Co innego synchronizacja pilota, a co innego jego dopisanie do centralki...
Bierzesz ze szrotu za grosze oryginalną centralkę z pilotami, podłączasz i działa. Po co kombinować...
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
Kolega mówi że ma dwa piloty i na obydwóch tak samo. A gdzie może być ta centralka ?
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Witam Po pierwsze usuń prowizje za plik jeśli chcesz aby ktoś pomógł. Po drugie ze schematu którego skan umieściłeś wynika iż po naciśnięciu przycisku jedne styki sie : rozwierają "OTWIERANIE" POMARAŃCZOWY/CZARNY - BIAŁY/CZARNY, "ZAMYKANIE" POMARAŃCZOWY - BIAŁY, inne zwierają: "OTWIERANIE" BIAŁY/CZARNY - ŻÓŁTY/CZARNY, "ZAMYKANIE" BIAŁY- ŻÓŁTY, na czas...
u mnie przez nia przechodzi 5 kabli.. od centralki i tyle
Heh... jest znalazlem byl za lewym wlotem powietrza tam jeszcze głębiej za rurką... odłączyłem go i radio mi nadal nie dziala... trzeba teraz te kable pozłaczać na krótko? zamek centralny dziala
Schemat centralki z astry mnie nie interesuje, potrzebuje schemat od tego sterownika co chcesz montować.
trzeba zobaczyć czy widzi pilota tech a czy wogule łączy sia z centralką
Procedurę kodowanie przedstawioną przez Gpz-110kv też próbowałem i zero reakcji. Drzwi nie ryglują się. Pytanie tylko czy to na pewno problem synchornizacji czy może centralka (sterownik centralki) pada?
No to już coś wiadomo: moduł z pilotami pewnie sprawny (przekaźniki się odzywają) centralny zamek w autku nie sprawny. Czyli zaczynami od sprawdzenia bezpieczników, napięć w centralce no i pozostaje chyba tylko uszkodzenie centralki jeżeli nic innego nie znajdziesz.
Może być centralka , zamek kierowcy lub wiązka karoseria -drzwi karoseria-klapa . Do sprawdzenia .
Witam, Samochód Astra G 2006r. hatchback. Dołożyłem asterce siłowniki centralnego zamka oraz centralkę. Części oryginalne z innej Astry. Samochód fabrycznie posiadał jedynie pociągnięte przewody, a zamki były manualne. Wszystkie zamki prawidłowo zamykają się / otwierają zamykając samochód poprzez włożenie kluczyka do zamka drzwi kierowcy, tak samo dobrze...
Jak zamykasz kluczykiem ,to zamyka całe auto? Jak tak to sprawdź czy ten zamek jest opla. Były dokładane w tych autach. Fabryczna centralka musi być w prawym dolnym słupku. Może pod wygłuszeniem.
Sterownik pilotowy, czy zwykły kiekert? Jeśli to drugie, to można z powodzeniem zastąpić uniwersalną centralką z zestawu.
Za zegarami, na dole pod kierownicą, nieco za bezpiecznikami, w prawym słupku. Skąd mamy wiedzieć gdzie Tobie montażysta założył. Ogólnie to masz tam diodalkię migającą? Jeśli tak, to po kabelku od diody do centralki.
Jeśli faktycznie brak zasilania oryginalnej centralki to przewody na podłodze pewnie zgniłe.
Win to masa? a gdzie się znajduje centralka? A da się od razu jakoś zwiększyć czułość i odległość działania zamka centralnego na pilot?
Witam Mam oryginalny centralny zamek GM z centralka kiekert nr 90457682 od paru dni dziwnie zaczął się zachowywać sam się zamykał myślałem że to wina alarmu który był podpięty pod centralkę dziś odłączyłem i dalej to samo. Nie zawsze się zamyka sam nieraz chodzi normalnie ale zawsze jak wyłączę zapłon automatycznie zamyka się centralny. Obecnie alarm...
Odłącz centralkę alarmu i zamknij samochód kluczykiem - i już będziesz widział co głupieje.
Hej. Dzieki za podpowiedź miałeś racje były poprzecierane tam właśnie w tej gumie ale po moim majstrowaniu przy tych kablach obawiam sie że teraz już siłowniczki nie wydają żadnego odgłosu. Czy mogłem spowodować uszkodzenie sterownika? PS. Poskręcałem te kable ze sobą i teraz już wszystko działa poprawnie prócz centralki.
Nie sądzę, że to wina tylnej centralki elektrycznej.
Według mnie co do pilotów i centralki do nich -to wydaje mi się że będą z niej wychodzić tylko przewody zasilające i kable służące do sterowania przekaźnikami(sterownikiem) siłowników. Więc do szczęścia potrzebujesz jeszcze najzwyklejszy sterownik siłowników który będzie miał wyjście do podpięcia owego sterownika od tych pilotów. Zacznij od montażu...
tutaj nie ma fabrycznego alarmu jest tylko central zamek a centralki nie ma ani kolo bezpiecznikow ani od strony pasazera a jak wyglada moze ktos rozbieral
Sorry, że tak późno odpowiadam, ale praca i praca. Dziękuję koledze MARKY266. Choć chodziło mi o jakiś schemat kabli od tej centralki. Ale jakoś sobie poradzę.
Jak chcesz się pobawić to zdejmij tapicerkę i odepnij siłowniczki od cięgieł i zobacz czy bez obciążenia ci pracują jak kolega napisał może być że wilgoć ci wchodzi i mają za ciężko żeby pracować a centralka się wyłącza. pozdrawiam
czy można też przeciąć w złączce między drzwiami a słupkiem Przetnij czarny w przelotce drzwi kierowcy - to wystarczy aby centralny przestał działać. Bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie odszukać centralkę zamka i wyjęcie bezpiecznika w wiązce zasilania sterownika centralnego zamka.
najłatwiej sterownik znajdziesz w sposób przysłowiowy czyli po nitce do kłębka. Zobacz sobie gdzie idą przewody z centralki w drzwiach i po nich dojdziesz do sterownika
W sumie kupiłeś już oryginalne siłowniki... ale z tym czy wystaarczy ci tylko orgyginalny sterownik żeby wszystko działało, to nie wiem. Jak sam wcześniej pisałeś nie wiesz który kupić, bo jest ich wiele. A w skład uniwersalnegocentralnego zamka wchodzą siłowniki i centralka do której podpinasz sterowanie z centralki alarmu i wszystko będzie chodzić....
Witam, Opel Astra G 2002 rok, 1.6 benzyna + LPG, 16V, kombi. Nie działa centralny zamek z kluczyka (zdalne otwieranie/zamykanie dawno się już uszkodziło). Samochód można otworzyć kluczykiem, ale tylko drzwi od kierowcy. Pozostałe drzwi pozostają dalej zaryglowane dopóki, dopóty nie odrygluje się je od wewnątrz. Cały czas nie można odryglować wlewu paliwa...
Prosty i sprawdzony sposób to wpięcie się w tor centralki podanie napięcia na siłowniki.
Mam taki problem z pilotem do zamka centralnego przy oplu astra zafira a. Miałem uszkodzoną centralkę , przepalony druk i brak zamykania. Ścieżkę naprawiłem , zamek zadziałał ale tylko z pilota mogę otworzyć drzwi. Dioda przy pilocie się zapala , natomiast przy zamykaniu pilot nie reaguje i nie zapala się dioda na pilocie. Muszę zamykać kluczykiem w...
Nie jestem pewien ale uniwersalnego w klapę chyba nie założysz w dwojce a jeżeli miałbyś oryginal to równolegle do reszty siłowników. Dokładnie to w mojej Asterce II jest założony centralny zamek na pilota same siłowniki to nie wiem bo dopiero muszę się do nich dobrać na razie to wiem że centralka jest nie oryginalna pilot mam oddzielny a oryginał...
przeczyściłem centralkę i przelutowałem jeden opornik wyglądał podejrzanie, zamek działa .dzięki za podpowiedzi.
impuls zamka jest zawsze gdy jest podlaczony centralny bezposrednio z centralka alarmowa
Witam ponownie. Poczytałem o alarmach i wybrałbym Bastion albo Exus V5. Z opisów wynika że bez problemów będzie pasował do centralnego zamka w mojej Astrze F 91r. Nie jestem elektrykiem samochodowym ale powinienem sobie poradzić z montażem alarmu. Proszę jeszcze o podpowiedzi osób które montują alarmy który z ww. alarmów wybrać i najlepiej w którym...
W astrze mam już centralny zamek(zamyka wszystkie drzwi jeśli się przekręci zamek od strony pasażera lub kierowcy) tylko,że nie na pilota. I nagle piszesz, że centralka nie jest podłączona. Więc albo masz drugą w aucie, a tą ktoś odciął, albo masz jeszcze coś namotane.
Ile by nie trzymal wkladka,centralka poda impuls i sie wylaczy.Nie tu problem,chyba,ze przekaznik klei
Zwykła centralka z pilotem koszt około 60 zł jaki masz centralkny orginalny????
Napisz czy to jest fabryczny centralny zamek i foto centralki alarmu mile widziany, iż inaczej będzie ci ciężko pomóc.
Jeśli sama sie na tym nie znasz, to nie masz sie co zabierać za naprawę. Trzeba zrobić diagnostykę i znaleźć przyczynę. A może ich być trochę: uszkodzenie siłownika (lub samego switcha w nim), uszkodzenie zamka (przyblokowanie ruchu), usterka okablowania, usterka centralki, problem z alarmem. Niestety na odległość się nie da naprawić.
Witam Kupiłem centralny zamek, na pilota i nie bardzo wiem jak go podłączyć. To znaczy nie wiem jak odczytać z schematu. Jaki kolor centralki podłączyć pod sterowanie. Poniżej schemat. http://obrazki.elektroda.net/91_12870871...
Witam. Jeśli jeden z czujników drzwiowych będzie aktywny lub przewód od tego czujnika będzie zwarty do masy to centralka będzie obsługiwała centralny zamek lecz nie pozwoli go ryglować. Proszę sprawdić dokładnie poszczególne elementy. Pozdrawiam Roman.
oczywiscie ze mozna w zaleznosci od typu centralki alarmu mozna zrobic to bezposrednio z niej lub przez dodatkowy sterownik zamka cena ok 30 zeta
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Temat wałkowany już chyba setki razy. Nie wnikaj gdzie jest centralka. Rozbierz osłonę lewego progu i przedniego słupka, znajdź wiązkę kabli z drzwi. Sterowanie minusem (masą) kabel brązowo-biały i brązowo-czerwony. Polecam Ci tanią centralkę superforteca lub ampio.
Problem został rozwiązany, "googlując" dowiedziałem się że w astrze g były różnice w wiązkach w nogach kierowcy, i były przynajmniej dwa rodzaje wiązki do 2001r. i po 2001r. Moja astra jest z 2001r. i kupując centralkę dostałem schemat do astry po 2001r. (widać na fotach), a się okazało że w mojej astrze jest wiązka sprzed 2001r.(osobne pytanie to do...
Centralka od sterowania zamkiem znajduje się w przednim słupku drzwi pasażera. Jest ona w środku słupka. Najlepiej się tam wpinać. Jak znajdę zdjęcia to wstawię.
Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia Nie rozumiem, czy Ty chcesz otrzymać informację o zamknięciu/otwarciu fabrycznego centralnego zamka do sterowania analogowym alarmem bezpilotowym ? Czy też chcesz wysterować fabryczny centralny zamek z uniwersalnej centralki z pilotami ? Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na...
witam, jakiego koloru kabel podłączyć do centralki aby otwierać bagażnik w astrze I kombi '94, a jakie kolory idą do drzwi. będę wdzięczny za podpowiedz.
Kolego jak dla mnie to wygląda mi nie na alarm ale sam STEROWNIK CENTRALNEGO ZAMKA DS100-P20-XXXX-00A http://digitalsystems.com.pl/nasze_produ... Tu masz stronę producenta. Jeśli chodzi o sterowanie bezpośrednio samych siłowników to wydaje mi sie ze chyba jest taka opcja ale głowy sobie nie dam uciąć....
Sprobuj odlaczyc w tym Oplu kable laczace - centralke alarmową i kierunkowskazy, bo slyszalem o podobnym problemie przez to - lub poprzez instalacje centralnego zamka polaczonego z centralką alarmową. Nie zaszkodzi sprobowac, a moze pomoze :)
Dostałem taką używaną centralkę z dwoma pilotami i chciałbym ją wykorzystać do otwierania centralnego zamka w Oplu Astrze F, ewentualnie od odcięcia zapłonu. Szukałem na forum, ale nie znalazłem opisu wyprowadzeń. Centralka ma dwanaście złączy w jednym rzędzie i wyprowadzoną kostke z dwoma konektorami. Chciałbym poprosić o pomoc w rozdszyfrowaniu podłączeń....
(at)autoas Nie rozumiesz..... Mam centralkę i pilota. Teraz tylko chcę mieć coś, co z impulsu zrobi mi sygnał ciągły, a po następnym impulsie nie będzie wysyłać sygnału(i tak w koło). Był by dobry tu przekaźnik gdyby sygnał nadawany przez centralkę był ciągły, ale nie jest jest to tylko impuls.
Nie każda centralka alarmowa podaje masę do sterowania centralzamkiem. Podłącz miernik do opisanych przez ciebie przewodów i konektorków i sprawdź na których pojawia się sygnał (najczęściej masa, ale zdarza się i plus) w momencie załączania i wyłączania alarmu. Jeżeli pojawia się naprzemiennie masa to połącz te przewody bezpośrednio ze sterownikiem...
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jest uszkodzone w sterowniku centralnego zamka Astra F - sterowanie kluczykiem z zamka w dżwiach kierowcy działa prawidłowo ale pilotem nie działa . Wyzwalany jest minusem. podając minus do centralki na przewód zamykający gdy zamek jest zamknięty centralka prubuje go zamknąć jeszcze raz , a podając minus na przewód...
Czarna skrzynka z przedziału pasażera to centralka centralnego zamka- w starych oplach tam był sterownik, to metalowe to owszem przekaźnik lub moduł świec żarowych ale on otrzymuje dane z sterownika silnika.P
sterowanie c.zamka w tym aucie jest za pomoca masy. Podobno (nie robilem tego auta) wystarczy sterowanie sygnalami bezposrednio z centralki (w tej jest ograniczenie 200mA). Zostosowales na wyjsciu ministera przekazniki?? Ja zawsze stosuje i nigdy potem nie ma problemu w razie jakiegos zwarcia. Jesli centralny Ci sie otwiera w momencie gdy go zamykasz...
po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon a pózniej wyłącz wszystkie zamki się zamykają i otwierają... więc wydaje mi się że prąd do zamków dochodzi.... nie działa otwieranie i zamykanie kluczykiem... Dodano po 1 ps. rozebrałem boczek i osłone progu od stroży pasażera i nie mogę nigdzie zlokalizować centralki od centrala.... jest tylko komp do silnika...
no spoko... tylko się upewniałem w mojej diagnozie... siłownik i tak juz wczoraj zamówiłem... dzieki za odp... Dodano po 31 zastanawia mnie tylko jeszcze jedno , czy to mozliwe ze spalony siłownik moze sterowac pozostałymi trzema... bo przecież po wcisnieciu rygla albo przekrecenie kluczykiem pozostałe drzwi tez sie zamykaja... rozumiałbym gdyby tylko...
Pierwsze co proponowałbym sprawdzić to centralkę sterującą zamkiem czy przypadkiem nie ma jakiegoś zwarcia. Drugą rzeczą jaką bym sprawdził to siłowniki sterujące, czyli te w przednich drzwiach, czy nie wysyłają jakiś zbędnych sygnałów wysterowujących zamek. Jeśli centralny jest podpięty pod centralkę od alarmu (żeby sterować go pilotem) też należałoby...
Jeśli siłowniki masz we wszystkich drzwiach to sprawdz przewody dochodzące do drzwi.W gumach od progów bardzo często przerywają się przewody i robią zwarcia i centralka robi wtedy różne psikusy.To jest taka przypadłość w astrze.Przewody robią się b.sztywne i rwą się często.
Problem rozwiązany. Do wymiany poszedł sterownik. Założyłem całkiem nowy z centralką i nowymi pilotami przy okazji za 200zł i śmiga jak należy. Nie potrzebnie rozbierałem boczek w drzwiach ale podejrzewałem mikroprzełącznik :) Dzięki za pomoc :)
witam posiadam Auto alarm RTX VULCAN V1 i mam taki problem ze nie mogę podłączyć sterowania zamka centralnego dokładnie chodzi mi o opel astra I. znalazłem przewody sterujące impuls zamknij i impuls otwórz ale nie wiem bo mam orginalną centralkę ale tyle co wiem to poprzez masę załącza sie centralka ale gdy podłączyłem poprzez wszystkie pokazane schematy...
Sprawa wygląda tak - ludzie w Dest są tak niezdecydowani, że postanowiłem kupić inny alarm. Kupiłem Stiga z centralnym zamkiem na 4 drzwi no i tu pojawił się kłopot. Sama centralka z czujnikami działa ok ale gorzej jest z centralnym zamkiem. Pod kable które były podpiąłem nową centralkę alarmu i centralkę zamka. Choćbym nie wiem co robił to siłowniki...
Witam. Czy ktoś może wie czy są dostępne centralki alarmowe pasujące do Opla Astry II, które umożliwiłyby sterowanie centralki z oryginalnego dwuprzyciskowego kluczyka oplowskiego? Oczywiście wariant z zakupem i montażem alarmu w ASO odpada ze względu na koszt (ponad 1000zł). Chodzi o to aby korzystać z oryginalnego sterowania w kluczyku (centralny...
Błąd 21 w module zamka centralnego z autoalarmem lub bez, to kluczyk nie zsynchronizowany z centralką. Pewnie nie działa central z pilota :) . Włącz zapłon i przyciśnij parę razy przycisk w pilocie , to pomoże.
bylem przed chwilą w aucie i wyciągnełem ten sterownik :)) i już miałem się zbierać jak drgnęło mnie jeszcze sprawdzić kabelki w tej wtyczce od sterownika, czy dobrze siedzą.jeden,drugi ,trzeci a tu dup został mi w dłoni.Plusowy czerwony zerdzewiał i mi sie wyłamal. :) Zwarłem tylko jeszcze raz i wszystkie drzwi się otworzyły :)) Jutro wymienie tą złączkę...
Witam !! Mam problem z centralnym zamkiem w Opel Astra1 z 94r. Streownik zamka to Python SAS 631s. Jedynie co w nim działa to zamykaine drzwi pod warunkiem że drzwi od pasażera z przodu są otwarte. inaczej nie chce działać :( otwierać też nie chce :( Może Ktoz wie jak to zrobić ?? aa i centralny jest podpięty pod autoalarm COBRA. Tak przy okazji może...
Witam wszystkich.Posiadam astre w ,którejś ktoś położył nowe wiązki do centralnego padła mi centralka silicona do ,której były włączone przewody z centralnego na wielowtyku konektorowym,zakupiłem centralke cyklop ,która posiada sterowanie zamkami przy pomocy masy wszystko działa oprócz centralnego czy ma ktoś shemat jak podłączyć siłowniki aby działały...
Mam problem z oryginalnymi siłownikami centralnego zamka w tylnych drzwiach Astry II kombi z 1998r. Przednie L i P drzwi, wlew paliwa i klapa tylna blokują się bezproblemowo z kluczyka ,pilota i przez naciśnięcie przycisku blokowania. Działa też ryglowanie w przednich drzwiach. Drzwi tylne lewe i prawe - umarły, żadnej reakcji na zamykanie i otwieranie....
chyba nie ma znaczenia dokładnie nie wiem najlepiej dokupić taki jak się miało wcześniej albo lepszy np z funkcja komfort czyli domykanie szyb kluczykiem ale jeśli się nie mylę centralki są sprzedawane razem z pilotami do kluczyków mówię o oryginalnych opla wiec myślę że twoje 2 nie będą potrzebne
Witam, przepraszam iż nie odpisałem w terminie ale wystapiły problemy z komputerem... Więc gdy zdejmiesz wewnętrzną listwę progową na wysokości przedniego lewego słupka przy podłodze znajduje się mała czarna skrzynka oipsana: "Blokada antynapadowa Skorpion" - jest to sterownik zamków - misisz go rozebrać i wówczas w miejscu gdzie kable łączą sie z płytką...
Bateria w kluczyku jest od pilota centralnego zamka i nie ma nic do działania transpondera immobilizera. Z w/w błędami nie odpali - widać kluczyk wcale nie został zaprogramowany albo uszkodzona jest centralka immobilizera. Masz kartę "CAR PASS"?
Witam, kupiłem Opla Astre II '98 X18XE w której jest fabryczny centralny, który nie działa w tylnich drzwiach. Pytanie - dlaczego? Centralka wygląda na nie uszkodzoną i wydaje mi się, że są siłowniki w nich podłączone(bo po co kable miały by wchodzić w zamki tylnich drzwi). Może miał ktoś podobny problem, szę o pomoc. :roll:
Dziękuję, już sobie poradziłem. W tej wiązce są dwa przewody żółto czarne. Pan Janusz sprzedawca samochodów odwrotnie je połączył co zakłócało pracę centralnego zamka i światła stop. Niestety coś jest jeszcze z oświetleniem bagażnika bo przestało działać. Będę grzebał dalej.
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem pilota w mojej astrze. Mam fabryczny centralny z pilotem. Centralka działa bez zarzutu, ale pilot nie. Po sprawdzeniu przez opel scanner sterownik odbiera sygnał z pilota, jednak nie zamyka drzwi. Jak zaprogramować przez Opel Scanner?? Czy jest taka możliwość prze Opel Scanner, czy potrzebny Tech-2 ? Mam tez...
centralka zamek centralne centralka zamek aster aster centralne zamek
matryca iphone zasilanie konwertera multiswitcha sterownik lm339
sterowanie roletami satel miałem zapchany katalizator
Jak uzupełnić czynnik chłodniczy w lodówce? Atlas Copco błąd 4000 - temperatura LP