powtórzę się : wersja II wymiana pilota
Czy od strony pasażera mogłeś zamykać wszystkie zamki? Zacznij od sprawdzenia harmonijki między drzwiami i słupkiem. Centralny jest pneumatyczny czy elektryczny?
W bagażniku, pod tapicerką w rejonie nadkola prawego koła. jeśli wtyczka jest trzyprzewodowa, to jeden brązowy to masa. Na chyba czerwonych z paskiem plus sterowania. To tak z pamięci, schemat do Seata (kolory) może się różnić, a teraz nie mogę nigdzie na szybko znaleźć chociaż linka. Może Koledzy nam podpowiedzą... Mimo że to Toledo, może to będzie...
Podczas zabay kluczykiem wypadł transponder umieszczonu miedzy pilotem a jego obsadką nowy transponder zaprogramowanie i po kłopocie
Centralka zamka sterującego znajduje sie pewnie w progu drzwi kierowcy lub pod nogami kierowcy z lewej strony, musisz zdjąć listwy i odsłonić troche tapicerki. Najlepiej jak bedziesz kierował sie wiązka kabli zamka centralnego które są w słupku drzwi przednich to na pewno trafisz do centralki zamka centralnego. Wydaje mi sie jednak że to wina rozprogramowanego...
Bo wiem, krańcówki nie dają sygnałów, typowa usterka.
Zamyka, nie otwiera. ma jakieś propozycje, co sprawdzić? Z kluczyka i pilota? Czy przewód, którym wędruje sygnał otwierania jest ciągły? Spr. czy nie przełamany np. w przelotce m. nadwoziem a drzwiami.
Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc!
A czym jest sterowany centralny może tam jest jakieś odcięcie
to jest wiekszy problem. czesto przyczyna sa ciezko pracojace zamki na mrozie. ale przede wszystkim musisz wiedziec czy centralny jest orginalny czy uniwersalna chinszczyzna.
pilot jest razem z kluczykiem seat cordoba 1.4 2004 nie da się go zakodować w żaden sposób Ten typ fabrycznego pilota jest bardzo awaryjny. Często na testerze "wysyła sygnał" ale nie zadziała w samochodzie. Winne są zazwyczaj "przelotki" łączące na płytce obie strony druku. Bardzo rzadko udaje się go naprawić. Po pierwsze musisz zweryfikować czy posiadasz...
Naprawa centralki rozwiązała problem
Jeden z zestyków nie jest rozłączany, wiadome jaki.
Wiązka drzwi kierowcy. Bagażnik można sobie darować.
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Witajcie Ja mam następujący problem posiadam Cordobe z 2008r. nie działa mi zamykanie i otwieranie drzwi kierowcy z pilota, pozostałe drzwi reagują normalnie. Podmieniłem nawet zamek kierowcy i nic proszę o jakieś sugestie co dalej z tym fantem. Pozdro dzięki.
to co jest wygląda na sprawne. Brakuje tylko jednego jednak nie ma tam również wtyku. To nie ma wyglądać ! Ma być sprawne. Weź próbnik z żarówką i zmierz wszystkie bezpieczniki lub chociaż te, które są odpowiedzialne za fabryczny centralny zamek. Zaznacz na swoim zdjęciu, jakiego wtyku brakuje ? otwieranie działa Wszystko wskazuje na usterkę kasety...
1. Pompa pneumatyczna a w zasadzie wtyczka do niej, do przeglądu. 2. Sprawdź, czy po otwarciu pojawia się sygnał z wkładki drzwiowej. 3. Długa praca pompki może świadczyć o nieszczelności przewodów pneumatycznych, lub niesprawności wyłącznika w pompie. Ogólnie łatwy temat - powinieneś dać radę.
Bezpieczniki pod kierownica sa ok. Jak sterowana jest pompka zamka centralnego ? Dochodzą do niej masa i dwa plusy i przy zamykaniu napiecie podawane jest na 1 plus , a przy zamykaniu na drugi ? Układ szczelny, pompka reaguje jak podaję na jeden plus napiecie i otwiera wszystkie zamki, po podaniu na drugi plus nie reaguje. Na wtyczce mam stale masę...
Witam Sterownik za schowkiem po prawej stronie, sterowanie radiowe. Znalazłem w swoich zbiorach taki opis, kiedyś robiłem wg. tego opisu i zadziałało w 100%. Pozdrawiam Repa
czerwony i zielony? co Ty mówisz, i gdzie pod deską?
Przewody w gumie przepustu drzwi, zamoknięta elektronika pompki, itd.
Witam! W seacie cordobie 98 rok mam oryginalny centralny zamek i pilota w kluczyku. Z klucza działa wszystko ok - wszystkie drzwi sie zamykają otwierają, Z pilota niestety nie. Programowałem go "mrygnał 5 razy" tak jak w instrukcji ale niestety dalej pilot nie działa. Jak myslicie co moze być przyczyną?
u mnie sytuacja wygląda następująco: Otwieram drzwi pilotem(wszystkie się otwierają) przekręcam stacyjkę drzwi się zamykają jak chcę wysiąść to wyłączam silnik i żadne drzwi się nie chcą otworzyć. Przycisk otworzenia/zamknięcia drzwi nic nie daje. Przy naciśnięciu słychać mechanizm jakby chciał otworzyć drzwi, ale żadne nie reagują. Dodatkowo zapala...
Jednak nie ma odbiornika, jest natomiast antenka między innymi przewodami w kostce do sterownika. W pilocie i sterowniku dokładnie przelutowałem każdy element potem kąpiel w myjce ultradźwiękowej i wszystko wróciło do normy, działa na 100%.
Prawdopodobnie nie działają ci wyłączniki krańcowe przy drzwiach, po prostu po otwarciu drzwi nie świeci ci podświetlenie kabiny, a centralka od zamka nie ma informacji o otwarciu drzwi i po pewnym czasie automatycznie zamyka drzwi
Witam! Mam auto jak w temacie i taki problemralny z centralnym zamkiem. Z pilota nie działą wcale(nowa bateria, nie programuje sie pilot). otwierajac zamek od strony kierowcy zamykaja sie drzwi od strony pasażera(przod i tył), gdy zamykam zamek od strony pasazera to otwieraja sie drzwi od strony kierowcy(tylko przód). Tylne drzwi od strony pasażera...
Jak napisał grzechu 40 sprawdź przewody gdyż one lubią po prostu gnić od wody (śnieg wnoszony do auta). Miałem tak samo.
Czy jest kolega stanie podpowiedzieć, jak to ugryźć :) ? Zaprowadzić do elektryka? Nawet nie raczyłeś zapewne sprawdzić, czy moduł ma zasilanie w aucie - czy zapala/gasi światło wewnątrz, czy działa centralne ryglowanie?
Bezpieczniki, kostka stacyjki sprawdzone? Tu na 100 % kryje się awaria.
W bordnetz jest centralny zamek .
Okazalo sie ze jest mozliwosc zamatowania silownika przy wlewie paliwa, tylko teraz pytanie. To na pewno jest jakis specjalny silownik a nie kazdy komplet do zakladania centrala ma taka opcje no nie??
Zdaje mi się, że w seacie będzie takie samo rozwiązanie jak w golfie. Więc odszukaj przy drzwiach kierowcy przewody na których pojawia się + przy otwieraniu i zamykaniu. Zastosuj w swoim sterowniku schemat "sterowanie impulsami +" Schemat który próbujesz zastosować to sterowanie na jednym przewodzie. Jeśli takowy znalazłeś to prawdopodobnie odwrotnie...
Nie chcę Cię wprowadzić błąd, ale sprawdź czy masz pompkę zamka centralnego w bagażniku. Z tego co pamiętam to zamek centralny jest realizowany poprzez wyżej wymieniony element.
Wie ktoś jak rozwiązać ten problem? Proszę o pomoc.
Coś tam pojęcia mam :), więc może ktoś mi wytłumaczy jak sprawdzić VAG-iem? Podobno jest możliwość zakodowania pilota VAG-iem. Z kluczyka mechanicznie wszystko działa, nie działa tylko otwieranie za pomocą przycisków na kluczyku. Centralny jest sterowany radiowo- SIEMENS 433,92MHz.
czy to jest dokładany centralny zamek? jesli tak to uszkodzony moze byc siłownik sterujacy dżwi kierowcy Pisownia! Reg. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. Mod.
Witam W zał. jest schemat połączeniowy zamków dla tego modelu. Należy posiadać odpowiednią wiedzę i dokonać odpowiednich pomiarów. Z takiego opisu nie można w 100% powiedzieć np. który przełącznik, przekaźnik wprowadza kolizję.
Zaczyna i przestaje syczeć razem z pompką, czyli syczy przez kilkanaście sekund po otwarciu drzwi kluczykiem. A gdzie dokładnie jest ten wężyk?
Przelotka między klapą a karoserią . Siłownik powinien się chować po zadziałaniu .
Witam wszystkich Mam problem z zamkiem centralnym w swojej Cordobie. Dosc czesto mi sie rozprogramowuje. Czy istnieje jakis sposob badz ksiazka z instrukcjami jak to zrobic samemu bo serwis tego problemu kosztuje srednio 70 zl.
Sprawdź czy masz szczelny układ czy nie uchodzi gdzieś jeszcze powietrze
Dokładany czy fabryczny (pneumatyczny) ?
To buczenie to praca pompki zamka centralnego. Wytwarza on ciśnienie i podciśnienie które wężykami doprowadzone jest do poszczególnych zamków. Jeżeli będzie nieszczelność w układzie wykonawczym zamka centralnego to pompka będzie chodziła przez jakieś 30 sek. i później się wyłącza. W twoim przypadku trzeba sprawdzić szczelność wszystkich wężyków, bo...
Mikro włączniki w zamkach drzwi. Podpięcie pod kompa pokaże.
witam! silownik master jest tylko w drzwiach kierowcy
Czy mołby mi ktoś powiedzieć jak podłączyć centralny zamek do alarmu w tym autku?? Z górty dziekuję.
Zamek fabryczny, jest dioda w drzwiach? Zamek centralny fabryczny. Pilot dokupiony, diody w drzwiach niema
Albo podpinasz vaga i odczytujesz numery albo dobierasz się do komfortu, zdejmujesz obudowę i patrzysz czy są wlutowane elementy toru RF.
Nie napisałeś czy masz to od zakupu auta czy też zepsuło się podczas eksploatacji. Jeżeli od początku to dokładnie sprawdz zamek tylnej klapy. Może auto miało wymienianą klapę (np. w skutek stłuczki) i ktoś źle zmontował mechanizm centrala.
zamek centralny cordoba centralny zamek cordoba cordoba centralny pilot
karta wyjść cyfrowych uszkodzenia stojana pralka domofony breloki
fabia moduł komfortu fabia moduł komfortu
Becker Europa 2000 BE1100 – tryb serwisowy, diagnostyka, aktywacja TP Softstart na NE555 i triaku: Zasada działania i zastosowanie