Uszkodzony zamek.
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
Po pierwsze zobacz czy działa centralny wciskając od środka klamki tak pasażera jak i kierowcy.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Witam Trochę wygląda to na zbieg okoliczności,posprawdzaj czy się coś nie odłączyło.Czy z alarmu zamyka wszystkie drzwi?.
Pewnie kaseta zamka uszkodzona, najlepiej by było podstawić sprawną celem weryfikacji (polecam nową bo używana ma pewnie tyle samo cykli zamknij otwórz co stara i nie wiadomo w razie powtórki usterki czy wymiana pomogła)
centralka przy lewej nodze kierowcy
rozbierz prawe drzwi (zobacz jak tam dokladnie dziala rygiel zamka) i za co pociagnac by odciagnac zapadke. nastepnie wez plastikowy lub drewniany klocek w ksztalcie klina i delikatnie wbij go w zatrzasnietyh drzwiach pomiedzy szybe a uszczelke.blacha drzwi powinna sie poddac o jakies 3-4 mm. wystarczy aby wsadzic do srodka drzwi drut stalowy zagiety...
pomiedzy drzwiami a bezpiecznikiem według schematu
Uszkodzony siłownik kierowcy
Najczęściej łamią się grube, can rzadko. Gumy sie odchyla i wyskakują, potem wciska sie na swoje miejsce.
Super komfortowo nie będzie, zwłaszcza jeśli nigdy jej nie zdejmowałeś. Moja rada, dla treningu zdejmij z drzwi pasażera a potem z doświadczeniem zabierz się za te od kierowcy.
Zamek jest zespolony ale przed wymiana przejrzyj instalacje słupek - drzwi .
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Mam primere 93 i u mnie jest orginalny centralny w dżwiach kierowcy ,podłanczałem się tylko do kabli.
Sprawdź przewody we wtycze i krancowke zamka
Z tego co się orientuję to w nim sterowanie jest +/-, jak w B4. Ale nie mam w tej chwili schematów dla tego rocznika, a w młodszych jest całkiem inaczej. Albo może tu jest wszystko ok a pompkę od młodszego włożyłeś.
pamietaj aby zablokowac klamke na otwarciu przed demontażem. robi sie to własnie tym torxem ,oktorym wspomniałeś.
To teraz trzeba podpiąć się najlepiej dedykowanym interfejsem i zobaczyć czy BCM widzi sygnał z pilota oraz jaki jest status krańcówek w drzwiach, w szczególności drzwiach kierowcy.
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
Twój przepust moja przelotka.Jak zwał chodzi o to samo zakończone jest wtyczką w słupku.
Po co ta filozofia.Jest tak jak pisze kolega 5150 (dziwny nick) i albo dorzucasz tam slave'a lub wsadzasz mastera.Co jest lepszym rozwiązaniem bo są tam wszystkie przewody.Wiem bo tak robiłem w samochodzie brata.Master i po kłopocie.
sprawdż szczelność układu pneumatyki szczególnie na tylnej klapie i drzwiach kierowcy
1. Uzywany silownik na przednie drzwi kosztuje ok 100-150zl. 2. Nadawal sie bedzie do ponownego zalozenia jezeli Ty czegos nie popsujesz. Poprostu rob wszystko starannie i powoli, postaraj sie zlozyc go dokladnie w odwrotnej kolejnosci jak go rozebrales. 3. Porzadnie sklej obudowe, a lepiej zespawaj. 4. W mondeo po wyjeciu silownika centralnego zamka...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Witam. Miałem podobny problem na warsztacie z A6 z2003r. przekładka z anglika. Z pilota otwiera i zamyka się całe auto, natomiast z kluczyka od kierowcy tylko zamyka i alarmuje. Gdy chcę otworzyć kluczykiem otwiera tylko drzwi kierowcy a alarm się włącza. I tak ma być. Chyba, że zmienimy kodowanie w komforcie. Gdy w kodowaniu zmienimy bez alarmu to...
Wyłącznik w drzwiach kierowcy ma dwa styki i dochodzą do niego trzy przewody. Czy sprawdzałeś oba styki? Zamień na chwilę wyłącznik z innych drzwi. Do modułu komfortu idzie jeden wspólny przewód od obu drzwi prawych i lewych tylnych, oraz osobny drugi przewód tylko od drzwi kierowcy. Jak zachowuje się centralny zamek? Jak zostawisz otwarte na szeroko...
VW Polo V (6R) sterowanie centralnym zamkiem z parametrem 180Ω - bezpośrednio do przewodu we wtyczce "zamka" w drzwiach kierowcy.
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Generalnie każdy uniwersalny zestaw będzie dobry, kwestia tego jak wytrzymały będzie pilot. Wybierz ten który wygląda na najtrwalszy.
Takie pomiary to rób zawsze żarówką.
Nie znam się bardzo na centralnych zamkach ale przyczyna musi byc gdzieś w drzwiach kierowcy
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
wciśnij jeszcze raz otwarcie i otworzą się wszystkie to jest zabezpieczenie żeby podczas otwierania nikt nie wsiadł z boku taki fordowski antynapad a jak wciśniesz dwa razy zamykanie to zamki zaryglują się tak że ich nawet ręcznie od środka nie otworzysz
Z wkładki drzwi kierowcy centralny działa poprawnie jeśli przekręcasz i zamek działa to musi być ok jak podajesz masę kontrolką na przewody idące z zamka do silnika szyby.
najprawdopodobniej brak dobrego styku w mikroprzełączniku drzwi kierowcy
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Sprawa wyglada tak: Od strony kierowcy niemoge ani zamykac ani otwierac drzwi. Drzwi kierowcy też nie możesz otworzyć ?
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Pewnie problem tkwi w kasecie zamka drzwi kierowcy, no ale trzeba to sprawdzić... Samo się nie zrobi.
Witam Aktualizuje Centralny zamyka cały samochód Ale już nie zawsze otwiera drzwi kierowcy. Raz otworzy raz nie.
wszystko masz na schemacie
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
VW SHARAN schemat centralnego zamka:
Witam ma problem z VW Polo III. Problem polega na tym że próbując zamknąć/otworzyć auto z pilota pompka zamka centralnego buczy przez około 30 sekund i nic się nie dzieje, jak się zamknie ręcznie wszystkie drzwi to czasem przy otwieraniu samochodu wszystkie się otworzą a nie tylko kierowcy. Był dokładany moduł dzięki któremu była możliwość zamykania...
Usterka zlikwidowana wine miał zimny lut przy kostce. http://obrazki.elektroda.pl/9772486200_1...
Może pada siłownik.Może kostka się z niego wypięła albo przewody między drzwiami a słupkiem się przerwały.Rozbierz drzwi i i zobacz czy dochodzi napięcie do siłownika?Będziesz miał wtedy odpowiedź.
To ja źle przeczytałem. Musisz sprawdzić styki w drzwiach kierowcy. Odłącz na chwilę kabel odpowiedzialny za otwieranie z drzwi kierowcy i sprawdź czy działa z pilota.
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Zacząć od sprawdzenia przewodów w przelotce drzwiowej.
czarno-bialy i czarno-zielony pod kierownica lub na lewym slupku pod nogami kierowcy
Przed wyjściem silniczka i sprawdzeniem wiązki elektrycznej zauważyłem ze nie opuszcza mi sie tylnia szyba od strony kierowcy
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Centralny jest sterowany z UCBIC, inaczej mówiąc ze skrzynki z bezpiecznikami nad nogami kierowcy.
Sprawdź okablowanie centralnego, zwłaszcza w przejściu do drzwi kierowcy. Możesz mieć poprzecierane kable. Pozdrawiam.
Udało się naprawić wyrwane były dwa przewody z konktorków przelotki . Dolutowałem się i wszystko działa . dziękuję za podpowiedzi .
Okazał sie uszkodzony moduł drzwi kierowcy
wolę się upewnić żeby nie wymieniać części na darmo Jest jeszcze coś takiego jak diagnostyka i możliwość testu elementów wykonawczych. Jednak w Twoim przypadku, na 99% pomoże naprawa/wymiana zamka lub naprawa przewodów w przelotce drzwi.
Dzięki. Zauważyłem to na mrozie, jak temp jest dodatnia to problem ustępuje. Rozepne kostkę w drzwiach, psikne kontaktem na styki. Jak nie pomoże to wymiana zamka. Ps. Zamek jest zespolony z słownikiem centralnego, czy są osobno zamek i siłownik?
Zamek kierowcy do naprawy.Standard i wielokrotnie opisywane słynne zamki z grupy VW z tamtych lat
Może jest jakiś bezpiecznik to jest podstawa do sprawdzenia.
A z kluczyka przez zamek w drzwiach kierowcy lub pasażera ?
Rio 12r. Czy są jakieś nowe informacje a może co lepsze - rozwiązania problemu? U mnie jest tak: otwieranie z pilota zdaje się działać prawidłowo łącznie z migającymi kierunkami. Natomiast zamykanie z pilota nie działa i kierunki nie migają również. Zamykanie z pozycji włącznika wewnątrz również nie działa. Z kluczyka ręcznie zamknę tylko drzwi kierowcy...
Witam. Mój problem polega na tym że w moim golfie nie działa zamek centralny ale tylko od strony kierowcy. Gdy przekrecam kluczyk zamykaja sie tylko drzwi kierowcy. Sytuacja jest jednak inna gdy zamykam od strony pasażera, wtedy zamykaja się wszystkie drzwi. Co możecie poradzic. Jeżeli możeci to bardzo prosze o podeślijcie m jakies instrukcje jak rozebrac...
kaseta zamka drzwi kierowcy
Przez podanie plusa pewnie "spaliłeś" styki w zamku kierowcy.
tu masz opis z fotkami jak się do tego zabrać : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... a faktycznie jest to wina zerwanych lutów wewnątrz zamka jak również prawdopodobnie wyrytej bruzdy w mimośrodzie sterującym zewnętrznym mikrostyku odpowiedzialnym za włączanie wewnętrznego oświetlenia, światełka ostrzegawczego u dołu drzwi, diody przy...
Powracając do tematu . Mam problem z moim w211 2,7 cdi 2003 kombi . Problem jest mianowicie taki iż wymieniłem zamek na używany ponieważ poprzedni mi strzelał , teraz ten nie chce mi zamykać ale otwiera jak go zamknę ręcznie . podmieniłem moduł i też nie che ruszyć na dół . Nie mam pojęcia co robic gdzie szukac
A nie masz czasmi tak ustawionego że tylko po stacyjce się szyby otworzą? Jka wyjmiesz kłuć ze stacyjki to po 20 s powinno się wyłączy sterowanie szybami po minucie zamkiem wewnetrzym
Wiązka drzwi kierowcy, lewy słupek
Wygląda na mechaniczne uszkodzenie siłownika. Naprawa przez wymianę. Sprawdź jeszcze stan przewodów w przelotce drzwiowej.
Rozbierz drzwi i zobacz zamek.
Jeśli przewody od między drzwiami a słupkiem drzwi są ok to rozbież drzwi i przejrzyj zamek szczególnie krańcówkę w zamku. Stawiam na wurwany pęknięty przewód albo krańcówkę w zamku, sama wkładka zamka nie ma nic do tego jeśli się poprawnie przekręca po włożeniu kluczyka..
Gdzieś między drzwiami kierowcy, a sterownikiem przecięty jest przewód otwierania. Musisz namierzyć gdzie i połączyć. Nadal twierdzę, że jest to zabawa dla kogoś zorientowanego w temacie.
Udało mi się zdjąć to gumę i okazało się że dwa przewody od białej kostki były urwane i dwa popękane i w brązowej kostce jeden popękany po zlutowaniu ich drzwi działają zamykają się i czerwona dioda znowu zaczęła migać . Dziękuje
Zamykanie na klucz zamkiem kierowcy działa - nie działa tylko z pilota.
Sprawdź wiązkę tą w drzwiach jak i połączenie między drzwiami a karoserią. A przed wymianą było dobrze?
Masz problem z samymi zamkami i istalacją pod nogami kierowcy
pod fotelem kierowcy
Od jakiego auta masz te zamki centralne? Może wstaw fotkę tego co masz po stronie kierowcy i pasażera...
mam identyczny problem jednak mi po stacyjce nie otwiera reszty drzwi pomoże ktoś? (wiem ze stary temat ale moze jednak zna ktoś odp?????)
Pod dywanikiem, pod kierowcą.
Po wciśnięciu zamknij/otwórz na każdej wtyczce pojawia chwilowo się napięcie 12V, także przy siłowniku tylnej klapy To może teraz czas sprawdzić siłowniki na krótko?
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
sciąg tapicerke od kierowcy i zacznij od siłownika+okablowanie i dalej jak kolega wyżej przelotke-stawiam, że woda cieknie po zamku kierowcy
Sprawdź kable w harmonijce na przejściu z drzwi do nadwozia. To już niestety wiekowe auto ;)
Proponuję sprawdzić ciągłość przewodów, szczególnie w częściach ruchomych, przy drzwiach. Również sprawdzić mechanizmy, czy nic nie blokuje.
Ja też prosiłbym o podpowiedź, nie działa centralny z pilota, kluczyka i przełącznika w drzwiach kierowcy, tylna klapa działa z pilota prawidłowo.
Witam, mam problem, z pilota nie działa mi centralny zamek, ale tylko drzwi kierowcy, może ktoś POMÓC, prosze.
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
Wyłącznie drzwi kierowcy. I wewnątrz i zewnątrz to samo. A grzybek jakby się lekko zapadał po zatrzaśnięciu drzwi. I dzięki - sprawdzę wiązkę.
zawsze był nad nogami kierowcy, szukałeś tam?
Moge się mylić ale za kierunki odpowiada skrzynka nad nogami kierowcy która zwie sie Moduł Centralnej Elektroniki. To nie Felicia gdzie od tego był osobny przerywacz - przekaźnik.
Witam. Dzisiaj przestał mi działać zamek centralnego w dzwiach kierowcy i wyskoczył kod usterki we wskaźnikach 1 BLEDY !! 01336 - Comfort Data Bus 80-00 - Single-Wire Operation Tego kodu nie umie nigdzie znaleść.Może ktoś ma opis tego kodu ?
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Dodam jeszcze że kierunkowskazy mrugały zarówno przy zamykaniu jak i otwieraniu centralnego zamka. Teraz świecą wyłącznie przy otwieraniu, a przy zamykaniu już nie świecą. Dodano po 1 To zapowiada sie grubsza robota, miałem nadzieję że to przetarta wiązka na przegubie.
6 to masa, skoro przód otwiera to raczej nie wina zamka kierowcy , często się łamie wiązka w tylnych drzwiach i robi zwarcie
Pewnie mikrostyk w zamku kierowcy . NIe widzi zamkniętych drzwi kierowcy.Teoretycznie.
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
centralny fabia kierowca galaxy centralny zamek kierowca focus centralny zamek kierowca
kaseta adapter transmiter nokia trybie offline dzielniki częstotliwości
philips senseo licznik geigera
Hydrofor Omnigena WZ-900/1500 Smart PM – kod P01, wyłączanie, suchobieg, brak wody Canon MG5350 tryb serwisowy – jak wejść, sekwencja przycisków, reset absorbera