Zamień przewody sterujące z/o w siłowniku Master.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Trzeba jednocześnie przełożyć przewody sterujące oraz zamienić kable na siłownikach. (Można to zrobić przy centralce, żeby nie rozbierać ponownie wszystkich drzwi.
Witam, poszukaj na słupku dzrzwiowym lewym przewodu białego i żółtego lub biało/czarny i żółto/czarny. To są przewody sterujące plusami centralny zamek. Pozdrowionka
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Każdym z tych zamków podłączysz się pod ten alarm. W alarmie to piny nr 1 i 2 licząc od lewej patrząc wiązka w swoją stronę. Nic nie musisz programować bo te alarmy są fabrycznie ustawione na standardowy (czyli taki jak zamierzasz kupić) zamek. Wszystkie te zamki mają wejścia sterujące w centralkach (najczęściej brązowy i biały przewód). Pozostanie...
panie szanowny, wykonawcze sygnały zamykania na silnik pójdą z oryginalnej instalacji samochodu np. z tylnych drzwi,a ty tylko podawaj masy z brązowego i szarego na przewody sterujące siłownika master,które będą spięte z przewodami oryginalnego sterowania nexii,ajeżeli nie rozumiesz tego co piszę,to zleć to komuś,bo to 3 minuty roboty. Dodano po 49...
Ja kiedyś miałem takie Vito i po naprawie blacharskiej zaczął się tak zachowywać. Chodziło o boczne suwane drzwi. Przejście do drzwi na siłownik było zrobione na dwóch dwupolowych złączach. Okazało się, że przy składaniu drzwi złącze, na którym szły przewody sygnałowe było obrócone o 180°. Czyli sygnały sterujące szły niewłaściwie. Efekt, jak wyżej...
sterowanie c.zamka w tym aucie jest za pomoca masy. Podobno (nie robilem tego auta) wystarczy sterowanie sygnalami bezposrednio z centralki (w tej jest ograniczenie 200mA). Zostosowales na wyjsciu ministera przekazniki?? Ja zawsze stosuje i nigdy potem nie ma problemu w razie jakiegos zwarcia. Jesli centralny Ci sie otwiera w momencie gdy go zamykasz...
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Nie podajesz co to za alarm i jaki to Focus - rocznik, itp. Powszechnie wiadomo, że im więcej szczegółów tym lepiej do zdiagnozowania usterki... Ale do rzeczy: wychodzi na to, ze masz źle wysterowane wyjścia z alarmu do sterowania centralem - masz je jak do podłączenia bezpośrednio do siłownika. W tym wypadku w jednym czasie na obu kablach pojawia sie...
Witam. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, gdzie robię błąd, podłączając moduł centralnego zamka z pilotem? Samochód to VW Polo 2004 r. z centralnym zamkiem z kluczyka. Dokupiłem moduł Blow S4, pilot z dwoma przyciskami: otwórz/zamknij. Mam schemat tego modułu: Czerwony — stały plus, czarny — masa do auta, dwa brązowe z modułu podłączone do kierunkowskazów...
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Zdemontuj boczek drzwi kierowcy. Żółty i żółto/czarny oraz czarny z dodatkowego sterownika podłącz do masy. Czerwony do stałego +12V, wtedy podczas pracy sterownika na białym i biało/czarnym pojawiają się impulsy sterujące masą - sprawdź czy tak jest zwykłą żarówką 12V. Te kable podłącz do kabli sterujących dochodzących w wiązce przewodów, bezpośrednio...
..., ewentualnie możesz dorzucić sobie sterowanie radiowe. ... Masz wszystko co potrzebujesz, wg schematu , który zamieściłeś sterowanie pilotem jest w komplecie. (na początku myślałem, że instalujesz alarm i chcesz dodatkowo założyć centralny zamek)
SPN 8135 Komunikat magistrali danych CAN z urządzenia sterującego układu oczyszczania spalin Strategia monitoringu Monitorowanie komunikatu magistrali danych CAN z urządzenia sterującego układu oczyszczania spalin Odbiór przez klienta/opis objawów • Informacje z zestawu wskaźników są dostępne w ograniczonym zakresie Failure Mode Identification (FMI)...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
Czy masz przycisk do centralnego zamka w samochodzie, zamknij/otwórz. Jeśli tak to do niego, są tam dwa przewody sterujące zamknij/otwórz, tylko trzeba określić typ sterownia czy plusem czy minusem, możesz to ustalić miernikiem lub żarówką, jak nie wiesz jak to napisze.
Wychodzą 2 tylko te 6 musisz połączyć w odpowiednią konfiguracje według opisu sterownika. Pawdo[podobnie sterowanie plusem i taką wersję łączenia musisz wybrać i te 6 przewodów połączyć w wyzwalanie plusem, patrz instrukcja. Powiem Ci jeszcze tyle że w 97r musiałem odcinać przewody sterujące od zamka przekaźnikiem i dopiero wtedy podawać sterowanie....
Witam, i ja się podepnę pod temat, w sumie auta bardzo podobne. Mam fiata scudo 97r. Znalazłem w nim moduł odpowiedzialny za centralny zamek i kable podłączone do niego, niestety nie potrafię go odczepić. Pinów jest 9, kable mają takie oznaczenia: 1 B08 624 gruby różowy 2 M093 G24 gruby żółty 3 L16 620 gruby różowy 4 L14 621 gruby różowy 5 A09 629 cienki...
z racji tego że zamek podczas jazdy sam się sterował wina jak w każdym focusie jest w siłownikach sterujących które sa w obu przednich drzwiach a dokładnie w mikrostykach które podają impulsy na zamknij bądź otwórz ( tylko nie wiadomo które drzwi podaja fałszywe impulsy, może obydwa i zamek się zablokuje że niby brak centralnego) i dalej reszte roboty...
Jeżeli chodzi o sprawdzenie sterowania w aucie to być może znalazłeś przewody nie sterujące tylko wykonawcze z siłowników i na nich będzie się pojawiać "+" niezależnie od sposobu sterowania. Jeżeli to przewody sterujące a zamek centralny byłby rzeczywiście sterowany "+" to w chwili gdy podłączysz żabkę próbówki do stałego "+" (a nie masy jak poprzednio)...
Dziękuję wszystkim za kolejną garść pozytywnych komentarzy. (negatywnych nie ma - dziwne ;-) ) Szkoda że nie jest to wzmacniacz własnoręcznie wykonany od podstaw na elementach dyskretnych tylko kit z AVT na scalakach. Oczywiście że mógłbym zaprojektować wszystko samodzielnie ale czy ilość połączeń byłaby mniejsza - tylko pozornie. Uważam że nie ma sensu...
Mam problem z zamkiem centralnym po zimie. Mianowicie nie otwiera ani nie zamyka z kluczyka ani z kabiny. Działa tylko klapka od wlewu paliwa. Bezpieczniki sprawdzone. Gdzie jest problem? Jest układ komfortu UCH-N3. Renault Trafic 2 2013 2.0 115 KM. Nikt nie wie gdzie jest problem ? Tylko klapka od wlewu paliwa sie otwiera z pilota i z kabiny Added...
Sprawdziłem na pompce ten zacisk ,jest napięcie Dobrze, więc od tego przewodu kawałkiem kabla podaj plusa do szarego - pompka powinna zamknąć auto. Następnie też od czerwono-białego podaj do zielonego - pompka powinna otworzyć samochód. Bo jak rozumiem - kluczykiem da się zamknąć tylko te drzwi w których jest włożony, całego auta nie da się; a pompka...
Dzisiaj zabrałem sie za to bardziej profesjonalnie i z tego co ustaliłem jest popsuty siłownik od strony kierowcy a mianowicie jezeli kable sterujące sa do niego podłączone to centralny wogóle nie działa cały centralny!! Odłaczyłem te trzy przewody pozostawiajączasilające i efekt jest taki ze zamek reaguje na otwieranie i zamykanie od strony pasazera...
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Nie. Masz podać masę poprzez włókno żarówki na przewody sterujące zamkiem i sprawdzić czy będzie prawidłowa reakcja zamka.
bez wiekszej ingerencji w instalacje Masz podłączyć tylko dwa przewody sterujące (zamknij/otwórz) oraz https://obrazki.elektroda.pl/1466710100_...
witam.podpowiedzi kolegów nie pomogły musisz sam sobie poradzić proponuje przebadać za pomocą miernika co się dzieje na przewodach centralki orginalnei podczas zamykania i otwierania lub rozebrać drzwi kierowcy i odnaleść przewody sterujące zobaczyć w jaki sposób odbywa się sterowanie i wtedy odpowiednio dostosować sterownik na pilota
Sprawdź przewody czy niema zwarcia i po demontażu przyjrzy się siłownikowi ( siłownikom Master) w drzwiach kierowcy czy styki sterujące nie są zwarte lub czy w ogóle łączą.
Centralny przywrócilem do fabrycznego. Z centralki dwa przewody sterujące dołożonym siłownikiem biały i biało-czarny, który porusza switchem, pociągnąłem osobnymi przewodami aż do drzwi. Więc to sterowanie plusem.
wiec tak poszukaj przewody sterujące zamkiem i słupku kierowcy przy nogach (w golfie3 jest to szary i zielony ale niejako że twoj to też VW to może bedzie podobnie) i sprawdz poprawność podłączenia tych przewodów
Ja u siebie mam 2 przewody sterujące golf 3 centralny zamek pneumatyczny z funkcją domykania szyb COMFORT, 96 rok.
Centralka od zamka centralnego ma miedzy innymi dwa przewody sterujące (zamykający i otwierający) zazwyczaj jest tak, że sterujemy masą - w tej też. Jeżeli nie masz schematu alarmu to proponuje wziąść miernik i sprawdzić na którym z wyjść podczas załaczania alarmu pojawia się masa i odwrotnie przy wyłaczaniu alarmu także. Podpiąć jedno do drugiego i...
cos jest chyba nie tak podczepilem sie po przewody jednego silownika bialy i zielony ale z grugiego musialem odczepic te przewody a druga sprawa dziala centralny ale tylko z pilota czy cos zle podlaczylem pomozcie prosze jeszcze jedno zostaly jeszcze koble koloru zoltego , niebieskiego i czarny
jak masz centralny to przewaznie jest też siłownik master 5 przewodów i centralka .zwierając na chwilę (1s) przewody sterujące -naprzemian bedzie zamykałi otwierał ( dotyczy zamka uniw. i niektórych fabrycznych ) a jak napiszesz w jakim aucie to będzie łatwiej cos powiedzieć
Padł któryś z przednich zamków najlepiej zdjąć tapicerki i po kolejno sprawdzić raz z jednej raz z drugiej do przecięcia przewody idące do zamka jako krańcówki sterujące czarno pomarańczowy i czarno zielony lub niebieski nie pamiętam teraz powinien odpuścić/jest zwarty któryś i trzyma do masy/ i zacząć działać z pilota .Zwróć jeszcze uwagę czy gaśnie...
Problem jak w temacie. Auto po naciśnięciu przycisku w pilocie na krótką chwilę otwiera się i zamyka. Rozebrałem drzwi kierowcy, pod tapicerką znajduje się jeszcze jedna plastikowa osłona z prowadnicą szyby. Na tej osłonie są gniazda na dwie wtyczki jedna na dwa piny (przewody czarny i niebieski) druga sześć pinów (sterowanie siłownikiem, przewody sterujące...
może zobacz w centralce którą dzielnie wyprułeś z autka czy jest tam jakieś zasilanie (nie sugeruj sie bezpiecznikami (wbrew pozorom nawet to nie każdy umie sprawdzić -często na oko nie wystarczy lub sa też bezpieczniki gdzieś indziej ,odłącz też przewody sterujące od alarmu
Sprawdź przewody sterujące przy masterach albo króryś z siłowników opada samoczynnie.
Siłownik centralnego w drzwiach kierowcy to tzw "master" czyli sterujący resztą systemu. Różni sie od pozostałych tym, że wychodzą z niego 4 kabelki, nie 2 jak w innych drzwiach. Wnioskiem z opisanej przez Ciebie usterki jest, że przy przekręcaniu kluczyka 2 przewody odpowiadające za sterowanie centralką DZIAŁAJĄ - bo centralka sama zamyka pozostałe...
tak to napisałeś,że nie bardzo można zrozumieć,ale myślę,ze odwrotnie podpiąłeś przewody sterowania zamkiem i wtedy po wyłączeniu alarmu zamyka ci zamki a po załaczeniu otwiera,zamień przewody sterujące miejscami i powinno byc ok.
To proste, zamień przewody sterujące prawdopodobnie są to kolory brązowy i biały, zrobiłeś jakiś błąd przy podłączaniu centralki od pilota.
Nie to nie jest test.Odłącz przełączniki sterujące w drzwiach kierowcy' pasażera i w klapie bagażnika i włóż bezpiecznik.Jeżeli są te same objawy to masz uszkodzoną pompkę centralnego zamka.A i jeszcze należałoby odłączyć przewody sterujące zamkiem od alarmu. :idea:
nic nie pozostaje jak iść po nitce do kłębka.znajdż cienkie przewody brązowy z białym i brązowy z czerwonym wychodzą ze słupka prawych drzwi są to przewody sterujące i muszą iść do centrali o ile jest to fabryczny centralny zamek
Jeśli jest sterowany kluczykiem z zamka / tak zrozumiałem / możesz zamknąć , a można zamknąć nawet innym kluczykiem to taki patent forda , a nie możesz otworzyć z kluczyka to masz uszkodzoną wkładkę , bo w takim przypadku nie uruchomisz CZ . Jeśli możesz otworzyć z kluczyka / mechanicznie z kluczyka / tylko drzwi kierowcy a cała reszta się nie otwiera...
O ile kolega posiada w alarmie wyjście sterujące zamkiem centralnym to nie potrzeba żadnych siłowników montować. Na początek trzeba sprawdzić, czy w posiadanym modelu alarmu jest wyjście na centralny zamek - przewody oznaczone gwiazdką na foto obudowy ze schematem sugerują, że to wyposażenie opcjonalne. Jeżeli z centralki wychodzą przewody zielono/czarny...
WITAM !!! Posiadam samochód Ford Focus kombi 1,8 tdi, rocznik 2001. Czy ktoś wie jak sterowane są zamki? 1 czy 2 przewodowo? Rozebrałem zamek w drzwiach kierowcy i do kostki do zamka dochodzi 5 przewodów: - 2 grube kable - zasilanie siłowników - 3 cienkie, z czego: - czarny - masa - czarno-zielony - otwieranie - czarno-pomarańczowy - ? Do tej pory myślałem,...
z tego co widzę to niepotrzebnie łączyłeś przez przekaznik jak z sterownika wychodzą minusy na sterowanie to podepnij bezpośrednio pod przewody sterujące siłownika biały i niebieski a tak przy okazji na jednym przekaźniku nie wysterujesz zamka
ale skoro odpiął przewody sterujące i pozostawił same wykonawcze i dalej nie gada to co mają z tym wspólnego switche?
Odłącz przewody sterujące od zamków na kostce do pompki ,jeżeli masz je zlokalizowane .Zrób symulację kawałkiem przewodu zamykanie i otwieranie,sprawdź czy nie występują zimne luty na sterowniku.Zamykanie jest też z klapy bagażnika czy nie?.
Jeśli sterownik ma zasilanie(+i-) a na przewody sterujące podasz masę, to powinny się odezwać przekaźniki i sterować siłownikami.Jeśli nie to jest niesprawny (ale taki sterownik jest nie drogi)
proponuję sprawdzić siłownik zamka centralnego w drzwiach kierowcy -jeżeli jest to master to odpiąć od niego przewody sterujące a zostawić tylko prądowe i wtedy sprawdzić działanie z pilota alarmu- czy zamek będzie się zamykał i otwierał z pilota alarmu.
Witam. Jest taki problem z odkurzaczem centralnym w domu jednorodzinnym. Czasami samoistnie chce zastartować. Wysterowuje się go też włączając np. światło. Kabelki ze styków sterujących w gniazdach są ok. Sprawdziłem też induktorem czy nie ma przebicia z instalacji elektrycznej. Czy może być to indukcja od zbyt blisko biegnących kabli elektrycznych?....
Jak to stałe??Znajdź przewody wykonawcze do siłowników.Znalazłeś może sterujące do zamykania i otwierania zamka.Znajdź wykonawcze na których zmienia sie na chwilę z masy na plus.
Ja w SAXO podpinam się pod przewody sterujące z mastera PS nie mieli gdzie te żabojady umieścić centralki tylko w takiej dziurze, nieźle trzeba się na gimnastykować. :D
Jeśli kupiłeś nowy i działał bez zarzutów to masz prawo do reklamacji, z tego co opisałeś to prawdopodobnie masz problem z centralką zamka . Podejrzewam, ż nawet nie wiesz jak wygląda i jak jest montowany zamek centralny w Pandzie, więc nie wiem, po co się odzywasz z tak lamerską odpowiedzią i jeszcze dostajesz za nią pomógł. :arrow: olafek_01, jeżeli...
Witam Kupiłem moduł sterowania centralnym zamkiem z pilota,przed montażem poszukałem schematu instalacji samochodu i znalazłem to: Centralny zamek.pdf Niestety w samochodzie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.net/12_12765284... naklejka na module: http://obrazki.elektroda.net/33_12765284... jak widać w sterowniku jest dodatkowe...
Prawdopodobnie tylne drzwi są zaryglowane elektrycznie. Mogą być uszkodzone siłowniki w drzwiach lub przewody dochodzące do nich, trzeba sprawdzić przepusty gumowe z przewodami czy nie spękały w nich przewody lub czy dochodzi do nich napięcie sterujące siłownikiem w drzwiach. nad innym sposobem odryglowania niż elektrycznie trzeba się zastanowić.
Mam problem z podłączeniem centralnego zamka a dokładnie o podpięcie do niego pilota. Zorientowałem się już że w drzwiach od kierowcy nie ma siłownika.Wyczytałem ze siłownik trzeba dołożyc. Jest tylko jeden problem a dokładnie ze sterowaniem.Jak już się zorientowałem to centralny jest sterowany +12V jest to czerwono-niebieski przewód w drzwiach kierowcy,...
Odłącz przewody alarmu sterujące centralnym zamkiem. Odszukaj fabryczny moduł centralnego zamka (na słuch po klikaniu przekaźnika), rozbierz go i sprawdź, czy "na oko" nie widać uszkodzeń. Sprawdź tranzystor sterujący cewką przekaźnika Otwieranie.
Odepnij kable z siłownika drzwi kierowcy i sprawdź jak działa. Następnie to samo , lecz od pasażera. Jeżeli nic się nie zmieni, to miernik w rękę i sprawdź, czy z centralki wychodzą impulsy sterujące masą (zamknij/otwórz) na centralny zamek. Jeżeli "wychodzą" z centralki alarmu, to podaj "ręcznie" masę na sterownik zamka - dwa przewody : zamknij i otwórz....
tak się robi jeśli mamy centralny bez alarmu z alarmem niestety ta metoda nie zadziała bo alarm się nie uzbroi tak wiec żeby alarm sie uzbroił trzeba sie podpiac pod przewody sterujące alarmem , sygnalem zamknięcia w B4 steruje przewód brazowo - szary, a otwarcia brazowo - zielony i sterowany jest minusem sprawdzalem wszystko - dzialalo tylko centralka...
Witam.Proponuję sprawdzić na krótko kablami poszczególne siłowniki w drzwiach naprzemiennie + -. Jeśli działają trzeba sprawdzić miernikiem czy z centralki wychodzi sygnał na siłowniki przy zamykaniu (miernik podłączyć pod przewody sterujące siłownik w drzwiach po wcześniejszym odłączeniu od siłownika) bo przy otwieraniu jak piszesz sygnał z centralik...
Witam,jest taka kwestia,centralny montowany ewidentnie przez kogos,sterowany z pilota zadnych danych ani nazwy firmy produkującej to ustrojstwo. Musimy wrócić do początku. Przejrzałem zdjęcia. Centralny zamek montowany jest FABRYCZNIE. Ktoś dołożył tylko radiowy sterownik centralnego zamka ! Zresztą zrobił to bardzo niechlujnie. Dzisiaj montowałem...
To standard w azjatyckich autach - po co siłownik w drzwiach kierowcy, skoro i tak otwiera on z kluczyka. Przy zakładaniu alarmu i dołożeniu siłownika do drzwi kierowcy są dwie opcje: 1. podłączyć siłownik równolegle do już zamontowanych i wpiąć się w przewody sterujące (moim zdaniem bardziej eleganckie rozwiązanie), 2. z alarmu wysterować tylko siłownik...
Fachowcem od zamków centralnych nie jestem ale coś napiszę. Bo rozumiem że to zamek centralny sterowany również pilotem. Teoretycznie jest to możliwe, ale trzeba mieć trochę wiedzy na temat. W samochodzie centralka działa na zasadzie siłowników. Więc przewody sterujące siłownikami powinieneś podłączyć do przekaźnika który będzie podłączona do PW w kompie....
Jeśli wszystko jest podłączone według schematu to problem mógł się pojawić w samym siłowniku sterującym. a mianowicie siłownik sterujący ( 5-cio przewodowy posiada w środku kilka mikrowyłączników i w zależności od położenia cięgna siłownika są one włączone lub wyłączone i podawane sa przez nie napięcia sterujące masa i plus Jeśli któryś z nich jest...
Uszkodzony sterownik zamka lub styki siłownika Master. Z praktyki powiem iż ta druga usterka jest bardziej prawdopodobna,zdarzyło mi sie już kilka razy że pękła guma na siłowniku i dostała sie woda do niego i zaśniedziały styki tego siłownika.Nawet zbyt duża oporność pozwoli na taką usterke. Odłącz przewody sterujące tego siłownika.(prawdopodobnie biały...
To nie jest brak napięcia na siłowniku przecież otwiera mu od strony pasażera stawiam na złamane przewody sterujące pomiędzy drzwiami a słupkiem, jeżeli masz w szerokiej gumie {bąc też w peszlu} to ściągnij ją z jednej strony i obejrzyj dokładnie przewody .
na forum już to było, poszukaj. Centralny zamek masz w aucie? potrzebne przewody znajdziesz za wykładzina lewego słupka - te przechodzące od drzwi, nie mam pewności ale chyba cienki biały i niebieski - to możesz sprawdzić podając minus na chwilę na któryś z nich -wtedy sterują zamkiem podłączysz pod biały i brązowy centralki którą chcesz założyć Bzdury....
Oczywiście, że jest możliwe podłączenie centralnego aby sterować go pilotem. Ja zrobiłem to przez centralkę alarmu i dodatkowy moduł sterujący centralnym (w passacie masz centralny pneumatyczny i czas sterowania trzeba wydłużyć do 3 sekund). Centralka alarmu musi mieć sterowanie centralnym zamkiem. Podłączasz ją według schematu. Dwa przewody sterujące...
Masz Koleżko zwalone wyjście sterujące centralnym zamkiem lub nie ma zmiany stanu na jednym z siłowników drzwi przednich. O ile dorze pamietam to przewody brązowo-biały i brązowo-czerwony na lewym progu idące z przełacznika drzwi kierowcy do sterownika. Na początek warto spróbować odpiąć sterowanie od FOXA i sprawdzić zamykanie/otwieranie z lkuczyka...
na twoim miejscu najpierw odłączyłbym sterowanie z alarmu do zamka dwa przewody na których pojawia się impuls MASA dla otwierania i zamykania. Jeżeli wszystki wróci do normy to poszukaj innych kabli do których podłączysz sterowanie z alarmu .w zamku w drzwiach są dwie kracówki sterujące jedna jest o ile pamiętam od ryglowania jeżeli potrzebny schemat...
Jaki ten sterownik na pilota kupiłeś? Jeśli centralny jest dorabiany, to ma takie przewody: niebieski, zielony (prawe i lewe drzwi), biały, czarny, brązowy (tylko lewe drzwi), czerwony (centralka - zasilanie stałe). Ty musisz wpiąć się w przewody sterujące centralnym: biały i brązowy. Ze sterownika radiowego idą dwa przewody. Pojawia się na nich impuls...
Za to wszystko (za zasilanie) odpowiada bezpiecznik 14, natomiast nie mogło się to wszystko nagle razem popsuć. Przewody sterujące czy włączające te różne urządzenia są inne, niezależne. Niech Kolega sprawdzi czy faktycznie są plusy na lampce wnętrza, lampce do czytania. Ile razy już pisano: "bezpiecznik jest dobry" a był nadpalony lub nie łączył w...
To o czym piszesz to jest napewno syrenka z własnym zasilaniem, idąc po przewodach do niej znajdziesz centralkę. (prześledź biały) - to są przewody zasilania modułu zamka centralnego czerwony plus,czarny masa,a brązowy i biały to przewody sterujące modułem z alarmu{dwie masy},syrena z własnym zasilaniem ma przewody czarny,czerwony,biały i niebieski....
witam mam problem z podłączeniem funkcji komfort w golfie który ma centralny pneumatyczny sterowany dwoma plusami alarm ma osobne sterowanie centralnym na przekaźnikach więc centralny chodzi prawidłowo na czasach 1sek a jak przełączę na 3sek to centralny tez chodzi tylko perzy zamykaniu domyka też szyby a przy otwieraniu również je otwiera! więc przełączyłem...
Na forum NA PEWNO znajdziesz schemat BEZPOŚREDNIEGO sterowania siłownikami. To, co tutaj zaprezentowałeś, to układ podawania masy na przewody sterujące do oryginalnego centralnego zamka. Jeśli w twoim aucie da się sterować centralnym poprzez podawanie sygnału masy na niebiesko - biały i niebiesko - czerwony (widać, je jako switch nad kluczykiem), to...
Witam. Z racji, iż sterownik radiowy centralnego zamka w aucie mojej córki dokonał żywota zakupiłem nowy. Wybór padł na MAXICAR 686. Centralny w Fabii był dokładany w serwisie i jeżeli się nie mylę jest to firma FOX. Schemat był dla mnie dość prosty a z lutownicą miałem kiedyś do czynienia więc postanowiłem pobawić się sam. Na początek wywaliłem stary...
Po pierwsze: konfigUracji. Fajną masz metodę sprawdzania sterownika. A nie da się tego sprawdzić bez podłączania do auta. Na przykład takim urządzeniem jak miernik... Chyba nie wiesz jak działa "logika" centralnego zamka. Po krótce: w zamkach są przełączniki, które przełączają masę raz na jedno wyjście, raz na drugie, w zależności od tego, czy zamek...
Witam. Z racji tego że mam w swoim Oplu tylko jeden orginalny kluczyk/pilot z którego działa centralka i ostatnio zaczął szwankować, więc postanowiłem kupić uniwersalny sterownik z dwoma pilotami. Wybór padł na RTX SE2C firmy Remotronix. Podpięcie niby sprawa względnie prosta ale jednak nie do końca. Przewertowałem kilka tematów i nie znalazłem odpowiedzi...
.... Po glebszej analizie dotarlismy do 2 przewodow ktore dzieki krotkiemu impulsowi oddzialuja na silowniki (jeden przewod odpowiada za zamykanie drugi za otwieranie). ........ na jakie impulsy działają , na minus czy na plus :?: . Teraz to kwestia podłączenia. Jak już masz takie przewody na których podanie impulsu zamyka i otwiera to jest to z górki....
Dziś walczyłem z przekaźnikami i kolejna porażka dalej nic nie moge zrobić . Problem polega na tym że z centralki wychodzą przewody sterujące jeden jest plusowy drugi masowy (po zamknięciu polaryzacja się zmienia ) .Wszystkim siłownikom prócz tego w tylnych lewych drzwiach to pasuje i jest dobrze . Problem polega na tym że nie może być takie podłączenie...
Witam koledzy mieli racje bezpiecznik padł, jeżeli chodzi o fabryczny alarm, to jest taki dokładnie blokada RdW bo po kablach ją odnalazłem za wyłącznikiem świateł alarm wyje bez problemu jest też domykanie szyberdachu tylko wszystko na kluczyk bez pilota teraz wpiołem centralkę centralnym na pilot . wpiołem przewody które dają impuls z tej centralki...
Witam wszystkich, Po przeglądniecie chyba wszystkich postów dotyczacych tego tematu postanowilem samodzielnie zamontować sterowanie zamiem centralnym na pilota. Autko ma centralny zamek fabryczny (moduł komfort) a ja zabrałem się za montowanie zdalnego sterowania nim. Otwieranie/zamykanie sterowane jest masą. Rozmątowałem więc drzwi kierowcy i tam podpiąłem...
Witam. W mojej Hani na wyposażeniu jest centralny zamek otwierany kluczykiem od strony kierowcy. Dodatkowo zamontowane został siłowniki/siłownik (nie wiem ile i jakie) do sterowania centralnym z pilota i to wszystko podłączone zostało do alarmu o nieco mylącej nazwie TOP. (raczej nie TOP SYSTEM od Quasar). Alarm już leciwy ale do niedawna wszystko było...
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Witam.Centralny zamek sterowany (-).Przewody zielony-otwiera,czarno/zielony-zamyka.Do złapania w wiązce przewodów wychodzącej z przednich drzwi po stronie kierowcy.Pozdrawiam.
Więc sam widzisz, że trzy przewody nie wystarczą.
Nie będzie działać.To właśnie te przewody (plus i minus)poprzez przekaźniki w centralce są zwierane do przewodu sterującego.
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Kolego centralny jest sterowany 2 przewodami na masie. Bardzo prosto przejąc kontrolę nad tym układem.
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
master centralny przewody centrale sterujące trafione sterujące
tarcza hamulcowy firma naprawa słuchawki automatyczne zamykania
buderus czujnik klucz zawory kulowe
Dalmierze laserowe z Aliexpress - opinie i jakość Wyświetlacz "I" na Beninca BULL8 - co oznacza?