Zamień przewody niebieskie podłącz do zielonych, a zielone do niebieskich, Pan w sklepie niestety mało kumaty, z schematu wyraźnie wynika, że po podaniu masy na różowy centralny się zamknie, a na różowo czarny jak się poda masę to się otworzy, wypróbuj to rozwiejesz swoje wątpliwości, co do otwierania zamka z kluczyka to gdzieś jest jakiś błąd w montażu.
Witam! Kilka razy wymieniałem baterię w moim pilocie(co prawda to Peugeot) i nigdy pilot się nie rozprogramował.Sprawdź czy bateria,którą kupiłeś ma odpowiednie napięcie czy w ogóle jest sprawna i czy włożyłeś ją odpowiednio (zachowanie biegunowości). Jeżeli te warunki zostały spełnione i nikt nie ingerował w układ elektroniczny(np śrubokrętem przy...
Przy odrobinie wprawy i doświadczenia można zamontować uniwersalny siłownik i wysterować go z 2 kanału transmisji
http://obrazki.elektroda.pl/7187755300_1... tu wkręć śrubkę M3 lub M4
Gdzie jest to nie pamiętam, ale to jest żółty przekaźnik, około dwa razy wyższy niż normalny, chyba 6 nóżek . Robiły się w nich zimne luty przy nóżkach przekaźników.
Na Allegro są gotowe zestawy ze schematami.
ochrona wewnatrz moze tak ,ale obszar wokol moze byc klopotliwy nawet z prealarmem(czesto moze sie wlaczac,np.dzieci).pozdro...
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały. Podmieniałem cały mechanizm z auta ze złomu w którym centralny zamek działał bez zarzutu. Niestety- to samo. Przelotka z drzwi do karoserii cała?
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Problem jest bardzo prosty 1. sterowniki od zamków się nie psują albo rzadko i jak wynika z twojego opisu działa jak naciskasz na przekaźniki. 2. częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jeżeli nie są to orginalne siłowniki rozregulowanie cięgien to powoduje że jest brak sterowania oraz niepoprawna praca zamek nie chodzi w zakresie pracy siłownika. 3....
Podaj (-) na przewód nr 2, możesz go najpierw odłączyć od alarmu i zewrzeć do masy, centralny powinien się otworzyć. Chyba że jest sterowany plusem (alarm ma opcje programowalną) wtedy podaj (+), możesz dla bezpieczeństwa podać + poprzez żarówkę 5W albo probówkę, oczywiście najpierw odłączając go od alarmu. Upewnij się czy to forteca czy super forteca,...
tylko że kable od oświetlenia też są w głównej wiązce i za bardzo nie ma ich jak od niej oddzielić . To przełożyć całą kompletną wiązkę a jeżeli dojdzie jakieś jakieś nowe "oprzyrządowanie" (np.licznik o którym pisałeś) to dopłożyć dodatkowe kable. Ja do swojej 900-setki dokładałem cały centralny zamek, obrotomierz, elektryczne sterowanie położeniem...
Panowie, wszystko sie da jakos zalozyc- to prawda. w kazdym aucie wyciac, wygiac, wywiercic i nie ma prawa nie dzialac, ale czy warto? Montowalem kiedys w tym malenstwie uniwersalne silowniki (pracuja wzorowo do dzis), ale obiektywnie mowiac jest z tym troche gimnastyki. Chodzac po gieldzie samochodowej zupelnie przypadkiem trafilem na goscia handlujacego...
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba... Dwa siłowniki - drzwi prawe i lewe. Jeden siłownik, klapa bagażnika. Przednia klapa - jak ktoś chce, może być na siłownik - jedna sztuka. Najgorzej z wlewem paliwa :-/ bo...
Witam! Zamontowałem zamek centralny do seicento i nie wiem jak podłączyć się pod kierunkowskazy, może ktoś ma jakiś schemat, wie pod jakie przewody się podpiąć i gdzie one się znajdują. Proszę o pomoc. Dziękuje:)
Ma wbudowane sterowanie centralnym zamkiem. Zrobiłem jeszcze test teraz. Nie zamykał a otwierał więc podmieniłem siłownik na nowy bez wpięcia go na cięgna. I sytuacja się nie zmieniła więc to nie cięgna no chyba że źle ustawione cięgna powodują jakąś blokadę modułu. Zrobiłem jeszcze test i wypiąłem z modułu centralnego zamka całą wiązkę i włożyłem ją...
Z zamka centralny działa?
Szkoda, miałem nadzieję, że uda się to jakoś połączyć i będzie budżetowy centralny.
Witam. Mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem. Raz na jakiś czas uda się otworzyć drzwi pasażera przekręcając kluczyk w zamku kierowcy W żaden sposób nie uda się ich ponownie zamknąć ( chodzi o drzwi pasażera ) Zlokalizowałem żółty przekaźnik po stronie kierowcy na wysokości progu. Napięcie dostają +12 na nim jest. Jest przejście na wszystkich...
wielkie dzieki wszystko rozumiem i dziekuje za pomoc
Prawdopodobnie spaliły się siłowniki i są do wyrzucenia wraz z centralką do zamka centr. Tam jest taki system że załącza te siłowniki na 0,8 - 1 s. a potem wyłącza. Coś się zacięło i nie odłączył sterownik zasilania. Siłowniki dostawały prąd cały czas aż się uwędziły i wywaliło bezpiecznik. Jeżeli masz centralkę alarmową z zamkiem to całość do wymiany....
witam jestem tu nowy mam na imię Sławek i jestem posiadaczem autka seicento 900 i chciał bym się was zapytać czy da rade założyć centralny zamek tylnej klapy do seicento bo słyszałem rożne opinie na ten temat Poczytaj tu potem pisz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php Pkt. 11.1, 8.2
Piloty do alarmu masz? Przed montażem sprawdź, czy alarm w ogóle reaguje i żyje. Centralka zamka wygląda na standardową, choć dziwi mnie trochę grubość białych przewodów i kolorystyka brązowych. Chyba, że tak na zdjęciu wyszły lub widać, że były one przez kogoś tam wciskane. Do tego sprawdź sobie stan siłowników w drzwiach.
Będę zakładał centralny zamek w moim seicento. Gdzie najlepiej zamontować centralkę zamka żeby było to najoptymalniejsze miejsce. Zasilanie do centralki zamierzam wziąć z zasilania radia.
Taaa.... Centralny zamek w Seicento bez lampki w bagażniku..
Witam, własnie kupiłem Centralny Zamek do Fiata Seicento z dwoma masterami i możliwością podłączenia do alarmu. I własnie tak chciałbym zrobić. Niestety, wrac z CZ dostałem tylko mały schemacik kabli, niestety nie wiem jak to ma wyglądać od strony mechanicznej, jeśli wszystko okaże się przystosowane do SC ( a ma takie być to OK). Ale niestety nie wiem...
http://obrazki.elektroda.pl/9165631900_1... Witam, podłączyłem cały zestaw elektrycznych szyb i centralny zamek. Centralny działa jak trzeba. Dziś dostałem natomiast przełączniki sterowania szyb i przekaźnik. Po podłączeniu na krótko wszystko działa ale mimo że podłączyłem przekaźnik w odpowiednie miejsce na bezpieczniku F2 nadal nie...
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu więc podpinam się do tego. Nie dawno kupiłem fiata seicento. Posiadał on centralny zamek+alarm. Nie miałem do niego pilotów więc postanowiłem wyciąć alarm z auta i założyć coś uniwersalnego. Po wycięciu alarmu przestał mi działać centralny zamek co nie jest rzeczą dziwną. Tylko teraz mam dylemat. Został mi moduł...
Witam. Ostatnio zakupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem. Posiadam fabryczny zamek centralny w Seicento i chciałem dołożyć sterowanie z pilota. Wszytko podpiąłem zgodnie ze schematem i działa bardzo dobrze. W sterowniku mam jednak jeszcze jeden kabel odpowiedzialny za domykanie szyb. Moje pytanie, czy aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje...
Witam, mam seja i chciałbym zamontować centralny zamek. Jak, że ma być zrobione dobrze i tanio to zdecydowałem sie na uzywane siłowniki fabryczne fiata montowane na kasecie. Jednak takie z seja są drogie wiec zdecydowałem się na siłowniki z punta mk1 czy podejdą one do kasety z seja? Jak zdemontować kasetę zamka w seicento? Siłowniki z punta są 6 pinowe...
ja tez bym proponowal zalozyc przystosowane do seicento gdyz z uniwersalnymi trzeba sie troche pobawic
Witam, prosze o pomoc. Chciałbym założyć do seicento alarm i centralny zamek z pilotem. Mam na oku pewną aukcje tylko jest kilka rzeczy, które mnia martwią tzn. nie wiem wszystkiego. Mam seicento 900 z 2000r. Chciałbym załozyc alaram i CZ. Dodatkowo autko posiada immobilizer i nie wiem czy alarm i centralny zamek nie bedzie z tym wszystkim kolidowac....
Witam. Posiadam Fiata seicento 1.1 sporting w abarth'cie z 1998r. Od pewnego czasu nie mogę otworzyć ani zamknąć samochodu przy pomocy pilota. Wymieniłem baterie w pilocie ale nic to nie zmieniło. Pojazd ma fabrycznie zamontowany zamek centralny i alarm. Nie mam pojęcia gdzie on się znajduje. Chciałbym wiedzieć to się stało i jak to mogę naprawić. Od...
Witam. Kupiłem uniwersalny centralny zamek do SC i nie wiem po co są te blaszki takie co były w komplecie... może mi ktoś pomóc..? Z góry dzieki
Nie ma sensu moim zdaniem.. Centralny leci do fiata seicento jedne drzwi zawsze otworzy kluczem w razie W. A z pilota będą 2 i też będzie:)
Chodzi o to iz mam w swoim seicento zamek centralny fabryczny i teraz kupilem i chcialbym zalozyc do niego sterownik ktorym moge otwierac drzwi pilotem....jak to zrobic??gdzie w ogole jest sterownik ten fabryczny od zamka??wystarczy go podmienic???prosze o poimoc...
Nie wiem jaki to alarm, nie znam się na tym. Mam przy kluczykach pilot i po przyciśnięciu przycisku zamykało się auto na centralny zamek i uzbrajał się alarm. Teraz działa tylko centralny zamek, kontrolka alarmu się świeci cały czas, na postoju i podczas jazdy, zero reakcji na pilota. Po podłączeniu akumulatora zawsze był krótki sygnał dźwiękowy z alarmu,...
Witam chciałbym podłączyć zakupiony alarm z czujnikiem wstrząsowym i centralnym zamkiem tylko nie wiem jak się do tego za bardzo zabrać. Alarm nazywa się Car Alarm System W komplecie jest centralka, syrena, czujnik wstrząsowy led przekaźnik. Chce to podłączyć do samochodu seicento a później centralny zamek. Prosiłbym o opis krok po kroku
Witam mam pytanie mianowicie kupiłem seicento po lekkim dzwonie (wpadł do rowu) problem jest taki ze po przekręceniu kluczyka nie reaguje pompa paliwa (na krótko śmiga) napięcie sprawdziłem raz coś pokazało a później nic słyszałem ze czujnik uderzeniowy może być przyczyna odcięcia tylko nie wiem gdzie on się znajduje seicento z 2001roku centralny zamek...
Czy zna ktoś długości przewodów przód tył? Nie wiem czy właściwe te długości, ale... Sprawdź jeszcze w innym miejscu: Komplet przewodów hamulcowych sztywnych oraz elastycznych FIAT SEICENTO ZESTAW ZAWIERA: Zestaw zawiera 10 sztuk przewodów sztywnych w długościach: Przód lewy - 720 mm Przód prawy - 1900 mm Pompa reduktor lewy - 260 mm Pompa reduktor...
Witam serdecznie, Nabyłem ostatnio ciekawego rodzynka, a mianowicie Seicento z 2002 roku z tzw swapem. Silnik od Punta 1.2 16v sporting 86km. Jednak nie wiem czy to silnik z Punta I czy II ? Nie wiem gdzie szukać numerów silnika, ale nie to jest problemem. Problemem jest instalacja elektryczna silnika w tym autku. Mianowicie nie trzyma się to kupy....
Witam, Zakupiłem niedawno samochód Seicento r 2000. Niestety przy zakupie skupiłem się na mechanicznych sprawach oraz czy nic nie stuka i puka, więc podczas jazdy testowej nie włączyłem radia. Samochód dostał nowy akumulator, wcześniej stał długo niejeżdżony. Właściciel mówił, że nie miał problemu z radiem tylko odpalał i działało. Niestety okazało...
Witam serdecznie wszystkich! W moim Fiacie Seicento montuję centralny zamek razem z alarmem i mam problem, mianowicie nie wiem jak prawidłowo się wlutować do przewodu +12V za skrzynką bezpieczników. Przewód jest dość gruby a mam z nim połączyć dwa inne cienkie przewody. Jak to prawidłowo zrobić? Proszę o pomoc i wyrozumiałość :)
Witam. Posiadam Seicento Trofeo. W trakcie zimy wyladowal mi sie akumulator. Po naladowaniu pojawil sie problem z alarmem i centralnym zamkiem. Gdy wlaczam silnik centralny zamek blokuje drzwi, po chwili slychac tykanie i wlacza sie alarm. Chcialbym zresetowac alarm. W skrzynce z bezpiecznikami znajduje sie przcisk serwisowy. Wiem, ze kombinacja wcisniety...
czekaj czekaj bo nic nie czaje mam centralny i zastanawiam sie czy fiat zrobil otwierany kluczyk ( taki jak w skodzie czy vw ) ktory ma guziczki do centralnego zamku ? o to mi chodzi ?
Mam od nowości Seicento 900.Rocznik 2000 Olej średnio wymieniam co trzy lata. przebieg ale ma grubo ponad 200tys zrobione.I właściwie to już powinien być kres tego silnika Brawo! Bardzo "cenne" opinie tu Kolega przytacza...To oznacza , że wymieniałeś w tym aucie przez 13 lat 4 razy olej przy przebiegu pow. 200 tys , czyli na jednej wymianie 50 tys...
Głowy sobie uciąć nie dam, ale w Seicento nie zamyka się centralny zamek po włączeniu zapłonu ani po zamknięciu zamka nie domykają się szyby - wniosek - masz dołożony jakiś niestandardowy sterownik centralnego zamka/alarm i moduł domykania szyb. W znanych mi fabrycznych rozwiązaniach zamek zamyka się po przekroczeniu 15-20km/h, a nie od razu po włączeniu...
Witam wszystkich. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę ale myślę że to ma związek z elektroniką i elektryką samochodową. Zamieniłem swojego wysłużonego Seicento na Toyotę Yaris 2003 1.0. Niestety samochód był kupiony w wersji podstawowej bez jakichkolwiek dodatków. Przywykłem do dodatków bo od dziesięciu lat jeżdżę samochodem który ma elenktyczne szyby,...
jak masz juz zalozony centralny tp dokup tylko same silowniki pokazane na rysunku sterowanie jest taki same jak w uniwersalnych
Temat juz poruszalem w osobnym watku, lecz byl on tylko jednym z moich pytan. Zalezy mi na czasie wiec postanowilem zamiescic go jako osobny temat. panowie czy ktos wie moze gdzie znajde miejsce na wpiecie tego zoltego przekaznika fabrycznego zamka centralnego??. Mysle ze skoro sa przewody podciagniete zarowno na szyby jak i centralny, to dozbrojenie...
seicento centralny schemat centralny seicento centralny zamek seicento
miernik nacisk pikanie radia citroen czujnik eteru
Telefunken TLEDDS 55FHD Firmware Update Guide Gramofon Video's – mrugająca niebieska dioda LED, Bluetooth nie łączy, diagnostyka