Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
to jakaś doróbka Pilot firmy MetaSystem. domyślnie wlutowane po poprzednich skorodowanych Bez plastikowej, czerwonej karty kodowej - nowego pilota nie dopiszesz do centralki. Kup używany pilot Meta i przelutuj kondensatory na swoją płytkę.
Radio masz oryginał czy nie. Jak nie oryginalne to odłącz i sprawdź centralny.
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
połamane przewody na przelotce
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Radio na 99 %
piny w zamku drzwi kierowcy do przelutowania
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Po otwarciu tych tylnych drzwi zaświeca się światło w podsufitce? Jeśli nie to masz odpowiedź. Za sygnał czy drzwi są otwarte odpowiada inny mikrostyk niż za pozycje zamka.
Przy prawej nodze paseżera, za plastikami. Czarne pudełko na dwie wtyczki.
p-p masz coś ze stacyjką a nie z immo
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Czy w tym sterowniku można zaprogramować piloty ? Ewentualnie jaki model zakupić aby wtyczka też pasowała ?
Która to Fabia? Który rocznik? Centralny fabryczny czy dokładany?
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Podlaczenie realizuje w drzwiach. Sprawdź bezpośrednio na "kablu" w drzwiach - podłącz na chwilkę masę i masę przez rezystor. I auto z pilota tylko się otwiera Oczywiście drzwi (zamek) zamknięte podczas testów ?
https://obrazki.elektroda.pl/3806136800_...
Kładziesz się pod samochód i dajesz + na gruby przewód od rozrusznika. Minus na masę i ładujesz.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
a co ze centralnym zamkiem, wymienić najpierw kasetę z nowymi stycznikami czy szukać przyczyny bardziej w module centralnej elektryki?
tak to może być wyłącznik w dzwiach a ten alarm masz fabryczny czy dokładany dodatkowo?
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Podłączyć osobno plus stały i plus po kluczyku to zamek zacznie działać
Witam, borykam się z problemem w Skodzie Fabii II. Co jakiś czas zamek centralny sam się zamyka, szyby z przodu nie działają oraz Climatronic zaskakuje dopiero po jakimś czasie od włączenia. Czy ktoś z was miał coś podobnego? Z góry dzięki! Pozdrawiam! AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś błędy lub komunikaty, gdy występują te problemy...
Sterowanie centralnym jest na 2 masach. Najtaniej będzie centralka alarmowa wraz z pilotami .
Pozdrawiam Jeśli masz oryginalny centralny zamek to sprawdź białe złącze na lewym przednim słupku a drzwiami(pod zgufrowaną gumą).Jeśli bedą tam slady oksydacj (zazielenienie) przeczyść preparatem go czyszczenia złącz elektrycznych może pomoże.
Problem leżał w pilocie. Po zakupie nowego zaczął działać centralny. Pozdrawiam
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Masz 2 piloty? Spróbuj zaprogramować pilota, procedura jest na forum.
Bezpieczniki na pewno.
mam fabie 2016 do ktorej musze zalozyc pilota. Pilota do czego? Centralny? Alarm?
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie kostki stacyjki? Alarmu nie ma, dokładany był centralny zamek.
Rezygnujesz z kierunków, montujesz centralkę w drzwiach, pół godziny i po robocie.
z.c. oryginał skoda czy dokładany?
Mam taki problem z centralnym zamkiem : zarówno z pilota jak i z kluczyka zamek rygluje się i roztwiera prawie natychmiast , po 5, 6 prubach udaje się dopiero zamknąć. Może ktoś wie co może być tego powodem i gdzie w tym samochodzie szukać centralki od centralnego?
W ogóle nie masz centralnego czy tylko nie masz pilota, a centralny działa z kluczyka ?
problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny. Pięknie to ująłeś! akieś pomysły, sugestie Sugeruję wizytę w warsztacie.
nikt nie pomoże ? Posiadasz interfejs diagnostyczny (np.VCDS) z oprogramowaniem do tego samochodu ? tak mam Delphi DS150E. Co mam w nim zrobić? nie pokazuje błędów w centralnym zamku
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Ja zamiast regulacji proponuje odcięcie,szybciej,problem nie powróci,a przy pilocie i tak nie jest używane te sterowanie. Nie skomentuje fachowości tamtejsi specjaliści niczego niepokojącego nie wykryli,
Po dłuższej obserwacji tzn po odłączeniu bezpiecznika 49 - (centralne ryglowanie) na tydzień, autko odpaliło bez żadnego problemu... Jednak nie wiem co może być przyczyna takiego poboru prądu przez centralny zamek??
A tak ciężko w google wpisać?
Styk w zamku drzwi kierowcy nie działa jak należy.
Problem sam ustal nie wiem co było przyczyną
Dzięki:) Jutro sprawdzę ten trop
Wymiana przewodów wiązki drzwi załatwiła sprawę.
Witam, Poszukuję schematu wycieraczek a w szczególności fragmentu od silnika do elektroniki centralnej 6Q1937049F. Pozdrawiam.
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Sprawdź wiązkę tą w drzwiach jak i połączenie między drzwiami a karoserią. A przed wymianą było dobrze?
Dzień dobry Koledzy mam podobny problem z oryginalnym centralnym zamkiem w Fabii z 2003 r. Problem w tym, że w zasadzie c.z. działa, ale dość często zdarza się, że przy próbie otwarcia bądź zamknięcia drzwi pilotem drzwi pasażerów się otwierają i zamykają oprócz drzwi kierowcy. Przy braku otwarcia drzwi kierowcy można je otworzyć kluczykiem czyli zamek...
Przewód żółto/niebieski słupek po stronie kierowcy. Na otwórz poprzez rezystor 180 ohm. Dodano po 34 Który rok?
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
naprawy tej usterki To nie wygląda na usterkę, tylko na złe ustawienia. VAG-em powinno się udać dobrze ustawić.
Witam proszę o pomoc. Mam samochód Skoda Fabia (rocznik 2001) posiada fabryczny centralny zamek sterowany za pomocą kluczyka. Zakupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem firmy Maxicar problem polega na tym że potrafię go podłączyć. Poniżej kilka zdjęć z próby montażu oraz schemat dołączony do sterownika. Nie wiem które przewody ze sobą połączyć.
Musze do tej operacji ściągnąć pasek rozrządu czy jeśli ma on przebieg 20-25 tys to czy moge go zamontowac ponownie ? Możesz zamontować ponownie tylko zaznacz sobie w jakim kierunku pracował i tak samo zakładaj. Chyba że wał mogę oznaczyć i jeśli się przestawi to można go potem odpowiednio ustawic ? Koło ma klin więc inaczej nie założysz a do ustawienia...
W samochodzie jest fabryczny zamek centralny z kluczyka, dołożony jest do tego centralny z pilota.
Identyczny problem mam z fabia 1,4 z 2002 roku. Zamek zamyka sie jakies 3-4 sekundy po wlaczeniu zaplonu, pod warunkiem, ze wszystkie drzwi sa zamniete, z drobnym wyjatkiem dotyczacym drzwi kierowcy (otwarcie/zamkniecie nie ma znaczenia). Po zamknieciu nie dziala sterowanie szyb. Po wylaczeniu zaplonu drzwi sie odryglowuja. Bledow brak. Czy ktos spotkal...
Skoda posiada ryglowanie drzwi , z tond 2 pyknięcia . Jak będziesz miał zaryglowane drzwi to mruga kontrolka centralnego zamka i nie dostaniesz się do auta z zewnątrz , ani z niego nie wyjdziesz jak byś się przypadkowo w nim znalazł . Centralny można zamknąć też bez ryglowania , wtedy jest jedno pyknięcie i nie działa kontrolka centralnego . :|
na tej instrukcji co ja dostalem jest tak: jedna kartka polowa A4 i na niej 4 rysunki bardzo nie czytelne- rozmazane napisy, slaby wydruk albo ksero i jest jeszcze niby taka ksiazeczka co ja otwierasz a w srodku jedna kartka i jest opisane ktory kabel co to
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Witam, nagle przestał działać centralny zamek w Skodzie Fabii 1. Gdy wkładam kluczyk do zamka to lekko się przekręca w obie strony, gdy wciśnie się w środku zamykanie to nie zamykają się tylko drzwi kierowcy. Zamek fabryczny. Sprawdziłem bezpieczniki, wiązkę pomiędzy drzwiami a boczkiem i ściągnąłem boczek i tam sprawdziłem wiązkę i jest wszystko Ok...
Mogą być np kabelki w przelotce
Pilot mam jeden ( drugi kluczyk bez pilota) centralny zamek oryginalny działa normalnie zamyka się i otwiera tylko nie działa z pilota
Fabia nie ma modułu komfortu, nad nogami kierowcy siedzi bordnetz. Fabia ma moduł komfortu 6Q0 959 433. Bordnetz czyli sterownik centralny to 6Q1 937 049.
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Na przebieg nie ma co patrzeć. Licznikowo 90 000 km. Centralny jest fabryczny, autoalarmu brak.
Włącznik od awaryjnych.
nieumiejętnie wykonana naprawa i zbieżność
Cześć, Skoda Fabia 1 Kombi, centralny zamek z kluczyka, dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota. Bagażnik otwiera się dopiero po otwarciu któryś z drzwi. Czyli otwieram zamki(nie otwieram drzwi), bagażnika nie da rady otworzyć, dopiero gdy otworzę drzwi, bagażnik się odblokowuje. Podobno w VW passat b6 jest podobnie. Teraz pytanie, czy da...
Czekałeś kilka minut do pomiaru prądu od wyłączenia silnika i centralnego zamka ?
Fabia rocznik 2007 ale stara buda. Sprawdzę przez opornik
Czy zamek centralny zamyka i otwiera, całe auto, po przekręceniu kluczyka?
w fabi jaka wiazka pod siedzeniem przeciez komfort i centralna elektryka jest do gory
a jaki autoalalrm koledzy polecaja do fabi - i jak go samemu zamontować ?
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Odłącz sterowanie z wkładki i zobacz co będzie.
Czyli zwarcie poszło między reduktorem gazu a + akumulatora ? Czemu diagnozę tylko centralnej elektryk robisz? Z resztą komponentów auta nie łączy Ci się VAG ? Szukaj bezpieczników uwalonych wszędzie gdzie tylko się da i upalonych mas.
wiesz co to jest wersja comfort więc cz bedzie orginalny co do alarmu niewiem. Pogoda jest upiorna więc narazie musze odłożyć plany Funkcja komfort to wydłużony czas zamykania zamka centralnego powodujący domykanie szyb.
Witam potrzebuję zdjęcie jak podłączona jest dokładana centralka ze sterowaniem pilotem, ponieważ posiadam już w aucie oryginalny centralny zamek tylko, że z kluczyka, a chce to podłączyć na pilota, a nie jestem elektrykiem i nie znam się na tym, dlatego najlepsze dla mnie by było zdjęcie jak ktoś to podłączył lub krótki filmik. Z góry dziękuję i czekam...
Możliwe że pada motorola w module komfortu. to by tłumaczyło objaw że jak jest ciepło to wszystko jest OK.
witam, mozesz mi powiedziec jak programujesz pilot krok po kroku w vagu i jak sprawdzasz bloki pomiarowe, bylbym wdzieczny tez mecze sie z niedzialajaca centralka z pilota
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem w skodzie Fabii 2007 r. Tzn czasami otwiera się ok a czasami nie otwierają się drzwi od kierowcy lub pasażera, tylne drzwi ok, oraz od wczoraj nie mogę otworzyć bagażnika. Proszę o poradę.
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
W czasie dokonywania testu wyjść w centralnej elektronice klapa otwiera się normalnie.
http://obrazki.elektroda.pl/1638567200_1... Witam serdecznie. Potrzebuję schemat układu i dane dławika SMD zaznaczonego na powyższym zdjęciu pobranym ze strony: http://bolthely.hu/obddiag/id/25813_VAG_... Układ ten jest do kluczyka zamka centralnego Skoda Fabia II 2003...
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
Centralny zamek oryginalny (fabryczny) ? Auto-alarm dokładany ?
Żółto/niebieski w lewym słupku w wiązce wychodzącej do drzwi. Zamykanie pełna masa, otwarcie przez opornik 180Ohm.
Pobory prądu zostaw w spokoju są prawidłowe . Tak jak kolega strumien swiadomosci napisał problem może leżeć w spróchniałej wiązce na lewej podłużnicy lub w przewodzie wzbudzenia alternatora -uszkadza sie najcześciej w kostce na skrzyni biegów. Z tym poborem prądu w fabii tak jest, 40 min to pierwszy próg usypiania elektroniki. Można ten czas przestawic...
Centralny zamek działa z kluczyka jak i z pilota
skoda fabia centralny skoda fabia centralny kierunkowskaz skoda fabia centralny zamek
poziom płyn hamulcowy kamery ucięte kable histereza termostat pokojowy
Kod F11 w pralkach Ariston, Indesit, Whirlpool – interpretacja i diagnostyka usterki Jak dodać linki YouTube do Zgemma H8.2H?