Otóż nie wiem dokładnie, czy ja się źle wyraziłem, czy Wy mnie źle zrozumieliście... ...Napisałem, że szukam numerów pinów kolego, może łaskawie uzbroisz się w cierpliwość i poczekasz do normalnego dnia roboczego, w którym to gdy znajdę chwilę czasu, to wezmę z półki Metę HPA i podam Ci te numery pinów, co? Chyba pisałeś do mnie w tej sprawie na PW?
Sterowanie minusem
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
centralny sterowany jest masą (minusem) dobra rada: zawsze sprawdzaj , nawet to , co wiesz na 100% - nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek miłego boju z fiatem
Dołożony zamek centralny sterowany dwoma minusami do oryginalnej pompki centralnego i śmiga 👍
Jak większosc uniwersalnych centralnych zamków sterowanie na białym i brazowym wyzwalane minusem.
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
Mam proglem kupiłem alarm i alarm ma sterowanie centralnym na minusy a centralny jest sterowany plusem jak zrobic żeby centralny zamykał się zwraz z włąnczzeniem alarmu bo tak musze zamykać auto kluczem.
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
Aw czym koledze przeszkadza sterowanie plusem. Przecież można zastosować przekażniki i sprawa będzie rozwiązana . AMPIO jest jednym z tańszych alarmów.
system znajomego wysteruje zamki na pewno , ale mogą za sekunde odbić i jeszcze dalej te błędne impulsy które mogą zamknąć lub otworzyć auto niespodziewanie
witam pomóżcie nowemu i w dodatku kompletnemu laikowi w dziedzinie elektryki ;) Posiadam w samochodzie alarm firmy Silicon - sam alarm bez sterowania centralnym zamkiem. Samemu założyłem sobie właśnie sterowanie centralnym zamkiem i teraz nie wiem jak obydwie centralki ze sobą zgrać, żeby w momencie zamykania drzwi jednocześnie uruchamiał się alarm....
Śmiem twierdzić że Corsa z tego rocznika to już miała fabrycznie pilota. Jeżeli masz alarm a nie masz pilota, jeżeli to jest alarm do którego był pilot to usuń ten alarm bo prędzej czy później zacznie to szwankować. Skąd wiesz że centralny sterowany jest minusem?
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
Minus czy plus steruje zamknięciem centralnym w Hyundai Coupe 2.0 2003 r.?
Temat jest do zrobienia .Robisz sterowanie z przewodow niebieskiego i zielonego .Wstawiasz diody tak zeby puszczaly plusa . Na rozwarcie przewodu fabrycznego centralnego jeden przekaznik , natomiast drugi przekaznik do zmiany polaryzacji z plusa na minusa .
Zamek centralny sterowany (-) minusem. Otwieranie - szaro/biały (czasami szaro/czerwony) Zamykanie - czerwono/niebieski Domykanie szyb - brązowo/szary (czasami czerwono/brązowy) Przewody znajdziesz we fioletowym 8-pinowym złączu na wsporniku złącz konektorowych.
Czy istnieje możliwość rozbudowania alarmu Anakodnda AR7 o funkcje zamykania zamka centralnego po przekręceniu stacyjki. Mam centralny sterowany minusem. Czy da się to zrobić np .na przekaźnikach na zasadzie przekręcenia stacyki-zamknij,wyłączenie zapłonu otwórz?
jaki rok produkcji?
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
sterowanie minusami niestety ktore kable nie powiem nie mam schematu, probowke w reke i sprawdzaj:)
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
brązowy i biały - wydaje mi się że mogą to być przewody które powodują że po otwarciu drzwi auto się nie zamknie, tzn. zamykasz, później otwierasz z pilota i jak nie otworzysz drzwi to po 30 sek. zamek zamknie się jeszcze raz a jak otworzysz drzwi to juz nie zamknie poszukaj czym jest sterowany twój centralny bo nie musi być wcale minusem i skąd wiesz...
Czy centralny jest sterowany + czy na minusie Grupa fiata minusem.
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Witam chciałbym się zapytać gdzie szukać sterownika centralnego zamka w ford fiesta z 1996? i jak jest sterowny centralny zamek plusem czy minusem?
Witam-pytanie do instalatorow autoalarmow: Centralny zamek w skodzie Felicia jak jest zrealizowany-sterowanie ,,plusem" , ,,minusem",kolory przewodow?????. Poazdrawiam. Mariusz
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
ford ma jeden stały plus a podajesz na dwa pozostałe naprzemian minusy
Chodzi o zmianę sygnału sterowania centralnym z minusa na plus. Ciekawe po co w hondzie zamieniać minusa na plus? Przekaźniki należy skonfigurować pod pracę z siłownikiem, bo taki jest dołożony w drzwiach kierowcy. To cała filozofia. http://obrazki.elektroda.net/35_11996076...
Autoalarm "Skorpion" steruje sterownik centralnego minusami wiec do prawidłowej pracy potrzebny jest moduł - pod tym linkiem znajdziesz potrzebny Ci zestaw http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item...
przewody idace na słupku szyby mozna znaleść niżej centralny jest sterowany minusami ale musisz się wpiąć bezpośrednoi do przewodów wychodzących z siłownika
Różne sterowniki centralnych zamków potrzebują różnego czasu pobudzenia. Być może kłopot jest w tym, że Twój sterownik ( w Hondzie) potrzebuje sterowania impulsemo długości 1 sekundy, a alarm daje impuls 0,3 sekundy. Stąd "efekty dźwiękowe" a zamek nie zamyka. Zobacz w instrukcji alarmu, czy nie ma możliwości programowego przestawienia tego czasu (w...
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-jak sterowany jest centralny zamek w tym autku?.,,PLUSEM" , ,,MINUSEM" czy trzeba instalowac dodatkowy silownik w drzwiach kierowcy??.. Pzdr. Mariusz
Załączam opiskę
Zamien ten sterownik na inny i bedxie wszystko chodzilo na jednej z kostek napewno ustawiasz wyjscie na silowniki w drugiej jest podany plus ,minus,sterowanie dwoma minusami,sterowanie plusem,sterowanie minusem
Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
sterowanie zamkiem wtym modelu minusem jak wstarszych modelach czy can
padla koncowka sterojaca zamykaniem zamka centralnego sterowanie ,minusem , w autoalarmie to tranzystor C3246 czym mozna taki zastapic , jakis inny odpowiednik bo takiego nie moge znalezc
bo tam jest sterowanie plusem i minusem
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Jak centralny jest sterowany minusem to robisz tak: ZIELONY Kabel z alarmu podpinasz pod siłownik do koloru zielonego, NIEBIESKI Z alarmu do niebieskiego z siłownika, POMARAŃCZOWY I RÓZOWY łączysz i podpinasz do plusa, BIAŁY I CZARNY łaczysz i podpinasz do minusa I to powinno działać!!! SPAWDZ !!! !!! !!!
W tipo centralny jest sterowany minusem i te przewody podpinasz do przewodów Białego (otwieranie) i Niebieskiego (zamykanie) znajdujące się w białym 4-polowym złączu konektorowym w skrzynce bezpiecznikowej. Pamiętaj żeby fioletowe (pin 7 i 10) przewody z sterownika podłączyć do masy. Pozdrawiam.....
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
witam mam problem z podłączeniem centralnego do alarmu alarm ma sterowanie centralnym minusami a mój central w renault jest sterowany plusem może mi ktoś poradzić jak ię za to zabrać z góry dziękuje:)
jeśli nie będę montował syreny. Masa podłączona do syrenki, nie ma w tym systemie nic wspólnego z masą zasilania centralki. gdzie podłączyć minus zasilania, Pn 1 (czarny kabel) w złączu G3
Sterowanie centralnym zamkiem: sterowanie minusem zamykanie - przewód szaro-czarny PIN12 otwieranie - przewód niebiesko-czerwony PIN13 Przewody w 26PIN zielonym złączu w sterowniku centralnego zamka
natnij izolację na białym i żółtym podłącz jakiś przewód do jednego z nich i dotknij tym przewodem masy samochodu jak centralny zadziała to sterowanie jest minusem
Era9999 nie powiem ci czy tak jest. Co do Felicji to jest sterowany minusem ale które przewody niestety musisz sam miernikiem poszukać przy przepuście od drzwi kierowcy. POZDRAWIAM
zrobiłem sterowanie centralnym zamkiem do alarmu który podaje plus do zasilania dodatkowych czujników wykorzystując na wstępie przekaźnik który podaje naprzemiennie minus do czasowych mas JPG. Problem polega na tym że w chwili załączenia alarmu ten przekaźnik musi stale pracować co wiąże się z jego nagrzewaniem i gdyby uległ uszkodzeniu przekaźnik lub...
Nie znam konkretnie tego modelu alarmu ale jest prosty sposób na sprawdzenie tego. Podczas wyłączenia lub załączenia alarmu na jednym z dwóch wyjść powinien pojawić się minus (otwieranie - minus przez kilka sekund na jednym wyjściu, zamykanie - minus przez kilka sekund na drugim wyjściu). Większość sterowników centralnych zamków jest sterowane minusem....
Witam, jestem tu nowy, trochę poczytałem o alarmach i prostocie montażu, niemniej zrobił mi się mętlik. Zabieram się do zamontowanie u siebie w a4 (podobne do paska)'96 exusa 9000 control. Po lekturze wielu postów, nie wiem do końca co i jak zrobić ze sterowaniem centralnym. Na schemacie instalacji jest rozpiska 4 typów połączeń z centralnym. U mnie...
No dobra, ogarnąłem temat... W sumie nic trudnego tylko brak informacji.. bo na forach wyczytałem że ten centralny zamek jest sterowany minusem i plusem... Więc podłączyłem to patrząc z perspektywy takiego sterowania, ale już w akcie desperacji zmieniłem na sterowanie plusem i działo się to samo, no to ostatnia deska ratunku.. Sterowanie minusem i BINGO,...
Reniqien z góry dziękuje za zainteresowanie tematem... wersja jaką posiadam jest ucząca... Właśnie przeglądam tutaj programy jakie są w nim wgrane i zastanawiam się nad jedną rzeczą... Bo w Mojej Meganie centralny jest sterowany minusami "-" a alarm rządzi się swoimi prawami i uzbrajanie alarmu i rozbrajanie jest poprzez "+" 12V... Czy da się go przyuczyć...
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Oczywiście zamki centralne sterowane są minusem! Układ natomiast sterowany jest plusem, który pojawia się na instalacji wyłączników drzwiowych, gdy drzwi są zamknięte. Dodatkowo w schemacie jest mały błąd, który opisany jest w poprzednio zamieszczonym pliku PDF. Dokonałem już poprawek - chyba dobrze :)
Witam. Zamierzam założyć alarm w aucie (toyota yaris '04). Poradźcie mi czy lepsze jest sterowanie oryginalnym kluczykiem (z. centralny) czy sterowanie osobnym pilotem. Jakie są plusy i minusy. Dzięki.
Witam chciałbym małą podpowiedż gdzie się wpiąć do centralnego , żeby sterować zamkiem z auto-alarmu. Jest to podobno fabryczny centralny zamek. Czy jest sterowany minusem czy plusem,gdzie się podpiąć. Moze ktoś juz z kolegów montował w takim samochodzie alarm i sie podpinał pod zamki. Za podpowiedz , z góry dzięki.Pozdrawiam.....
golf4 rok 2004 czy do sterowania zamkiem centralnym w tym modelu mozna zamontowac zwykly sterownik z pilotem sterowany minusem lub plusem ?
Witam koledzy pomóżcie mi znaleźć przewód od zamykania centralnego próbuję się podpiąć do modułu komfortu i znalazłem tylko przewód od otwierania i działa a drugiego od zamykania nie mogę zlokalizować. Centralny mam sterowany minusem przewód od otwierania jest zielono czarny cienki nr 16 w module komfortu Przypominam auto to ford focus rok 2001 przed...
witam No niestety musisz rozebrać drzwi od strony kierowcy . Centralny jest sterowany z tych drzwi ,i wyprowadzić drugi sygnał zamknij -otwórz.Póki co lewym łokciem naciskaj grzybek zamknięcia manualnego drzwi jak chcesz się zamknąć w środku samochodu centralny powinien zadziałać. Pozdrawiam.
Witam Jesli sterowanie zamka jest plusami to trzeba zastosować 2 przekazniki bo większość alarmów steruje minusem zamki.
Szukałem ale nie znalazłem tego czego chciałem :/ Mam alarm i sterowanie centralnym jest za pomocą minusów/masy otwieranie i zamykanie. Mam oryginalny centralny sterowany plusami... Problem polega na tym ja za pomocą 2 pezkaźników zrobić takie sterowanie żeby to wszystko działało pięknie ładnie? Prosze o pomoc w tej sprawie bo aukto mam rozebrane i...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Witam W Fordzie Mondeo centralny zamek steruje się minusem i jezeli nic nie pozmieniali to wystarcza minusy od sterowania z centralki alarmowej. Sa to cienkie przewody ktore wychodza z dzrwi i nie musisz szukac delej szczescia to ci powinno wystwrczyc.Kolorow niestety teraz nie pamietam ale jak nie znajdziesz to pytaj. Pozdrawiam. 8-) w mk I jest sterowanie...
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
http://obrazki.elektroda.pl/9999359500_1... http://obrazki.elektroda.pl/5125555000_1... ok spróbuję jeszcze pomóc : główna wtyczka patrząc od góry (przodu) z lewej: różowo czarny zielono biały zielono brązowy żółty żółty czerwono żółty (dwa piny puste) fioletowy fioletowy dolne piny od lewej: niebiesko biały różowy czerwony...
Witam, Ostatnio montowałem alarm Protector do samochodu jak w tytule i pojawił się problem z modułem komfortu. Nie jestem pewien czy dobrze podłączyłem ale wydaje mi się że tak. Otóż zamek centralny sterowany minusem-sygnały z centralki na przewody brązowo-szary i brązowo-zielony pod tylną kanapą. Centralka jednak miała za niską obciążalność domykania...
Podłączenia wykonać do przewodów zółto/czerwony,(otwieranie) biało/czerwony(zamykanie)znjadujących się w białym 6-polowym złączu konektorowym centrali zamka centralnego w okolicy wnęki na radio. Musisz użyc dodatkowo dwóch przekażników,zeby przejść z sterowania centralki alarmu, z minusa na +12V
Temat co prawda był już wielokrotnie przerabiany, ale niekoniecznie musisz ściągać wszystkie tapicerki. Wyłączniki drzwiowe znajdziesz wewnątrz auta tylko musisz je połączyć i koniecznie trzeba je odseparować diodami. Drzwi kierowcy znajdziesz na brązowo-żółtym w kostce od drzwi, drzwi tylne łączysz osobno na brązowo-białym na szarej kostce nad kolumną...
Typ cobry to 5933 :) chyba ze to nie to to bede szukac dalej... error: centralny w E30 sterowany jest masa czyli minusem
Przy słupku od str kierowcy na dole tam gdzie wchodzą kable do drzwi sterowanie minusem.
U mnie w Audi zamek jest sterowany dwoma minusami.
Gdybys napisal jakiej firmy masz alarm byloby latwiej ci odpowiedziec, ale zgadzam sie z przedmowca ze wiekszosc alarmow ma juz standardowo wyjscie na sterowanie zamka
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Jak masz fabryczny centralny,to jest sterowany dwoma minusami,zamykanie na brązowym z czerwonym paskiem,a otwieranie na brązowym z białym paskiem kablu,znajdującym się w prawym dolnym progu
Jeżeli centralny zamek jest dokładany - to raczej na 100% masz sterowanie minusem(-) - podajesz mase na przewód biały lub brązowy(otwieranie ,zamykanie). Jeżeli jest to oryginalny centralny - sterowanie plusem(+) - kolorów nie pamiętam, ale znajdziesz w słupku drzwiowym.
Jak podłączyć sterownik do zamka centralnego w Fordzie Escorcie. Kupiłem sterownik zamka centralnego "PROXIMA" nodel "SR". Znajomy mi powiedział że zamek centralny w fordzie jest sterowany minusem a ta centralka steruje plusem i musze dokupić do tego jakiś przekaźnik. Czy to prawda?
Sterowanie minusem
Dziękuję za informację .Porównywałem sterowania w starszych rocznikach i nie mogłem je wykorzystac do tego rocznika. Gdy dokończę montaż alarmu to dam odpowiedż na ten temat.
że pod wyłącznik najprościej to wiem, ale wydawało mi się że plusem, jak podłączę poinformuję, zastanawiałem się tylko czy będę potrzebował przekaźniki, jeżeli minusem to nie ....Dzięki
A jeżeli kupię specjalny modół i podepnę pod biały i brązowy kabelek mastera? Zadziała wtedy? Moduły sterowane są minusem, a ja nie wiem czy zamek sterowany jest minusem?
W sterowniku bluetooth wybierasz sterowanie "-" a sterowniku zamka tam gdzie chcesz się podłączyć masz sterowanie siłownikiem. Jeśli chcesz się podłączyć tak jak piszesz do pinu 1 i 3 to musisz wybrać sterowanie siłownikiem ale musisz wtedy sprawdzić na którym pinie 1 czy 3 pojawia się + a na którym - podczas zamykania żeby nie doszło do zwarcia bo...
witam posiada ktos wiedze jak odbywa sie sterowanie centralnym w 306 plus minus i gdzie szukac przewodów z gory wielkie dzieki pozdro RAV
Witam Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Mam alarm bezpilotowy sterowany bądź plusem bądź minusem, ale centralny sterowany jest w Voyagerze masą po oporze (innym w zależności czy otwieranie czy zamykanie). Proszę o info jak mogę podłączyć alarm do tego modelu samochodu? Co zrobić żeby zadziałał? Brak jest czystego sygnału + lub -. Może jakiś przekaźnik...
A co Z TX320ST od p. Andrzeja Tymińskiego (Tymex) też mają opcje pilot scyzoryk, za dopłatą. Apropo centralnego sprawdź czy z drzwi pasażera zamyka centralny i drzwi kierowcy, jeśli tak to wystarczy sterowanie minusami do centralnego.
Musi palić ,tam jest sterowanie minusem:!:
Witam mam pytanie czy wie ktoś może jakie jest sterowanie centralnym zamkiem plus czy minus w mitsubishi carisma 96 r ? Proszę o pomoc z góry dziękuje Dodano po 5 Zamykam temat Dodano po 1 Zamykam temat
Model W-168 ma sterowanie dwoma minusami.
Prawdę mówiąc to opisu nie mam , bo całość sam złożyłem z głowy w jedno popołudnie po pracy . Na sam początek zanim zaczniesz coś działać musisz się dowiedzieć czy masz centralny sterowany sterowany "plusem" czy "minusem" Jak masz jakies pytanie to pisz na pw, a ja tylko jak bd miał czas to odpisze pomogę :)
Witam, Chciałbym podpiąć centralny do alarmu w Peugeocie 206 rocznik 2003 Wiem że sterowanie nie jest 2 minusami jak w innych Proszę o pomoc....
Będę wdzięczny za pomoc. Chcę podłączyć dodatkowy zamek centralny z alarmem. Aktualny zamek centralny sterowany jest podobno minusem. Żaden z przewodów nie reaguje na masę. W żadnym z nich nie leci na bieżąco 12V. Przy zamykaniu/otwieraniu masa na przemiennie z 12V znajduje się na szarym i kremowym. Niestety innego podłączenia nie idzie zrobić gdyż...
Witam kolego Flash centralny zamek w peugeocie 405 jest sterowany masom (minus) Podepnij wiec tylko te dwa minusy do centralki sterowania zamkiem Centralkę znajdziesz pod obudową kolumny kierowniczej
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
centralny zamek sterować minus sterowanie plusem przerobienie minus minus bateria minus zasilacz
wodomierz magnes wymiana anteny teleskopowej sterowa optotriakiem
Jak skasować alarm w Toyocie RAV4? Błąd L7 L w radiobudziku - przyczyny i rozwiązania