Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
opis w poście
Czytając takie posty, wiem skąd się biorą niespodziewane pożary aut... Podłączyłeś siłownik? Jeden? Po co? W które miejsce? I tylko ten jeden sterujesz z dodatkowej centralki? Jaka to centralka? Jak jest wpięta? Jest tam oryginalny centralny?
Witam. Subaru Legacy 2008 rok. Centralny zamek, po zakodowaniu kluczyka, działa a po odpaleniu samochodu, rozkodowuje i nie reaguje na żaden przycisk. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
Mam ten alarm (Silicon Esprit) w swoim subaru. Tak jak piszesz, tak powinno się programować tą funkcję. Wyłącznik awaryjny znajdziesz na podwójnym czarnym przewodzie wychodzącym z centralki alarmowej. Centralkę znajdziesz po przewodzie od diody LED lub "na słuch" (klikanie przekaźników). Jeżeli przewód do ręcznego nie będzie podłączony, to programując/wyprogramowując...
Witam,potrzebuje podłączyc sterownik zamka na pilota do Subaru Legacy 2000r.Drzwi kierowcy posiadają siłownik fabryczny,wiec możliwe że auto miało fabrycznego pilota,ale go niestety nie ma.Mam problem z podłaczeniem sterownika,w wiązce z drzwi mogę jedynie otworzyć auto przez podanie masy,ale niestety nie mogę znalesc sygnału zamykania.Orientuje sie...
jaki rok produkcji?
Tam o ile pamiętam nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba go zainstalować napędzając przez dwa przekaźniki, jeżeli sterownik ma tylko wyjścia niskoprądowe masy, lub skrosować pod siłownik, jeżeli jest wbudowany moduł przekaźnikowy. Jeżeli siłownik jest, to sterowanie dwoma masami w boczku kierowcy.
najprawdopodobniej w grę wchodzi Do centralki dociera "elektryczna" informacja o "otwartych drzwiach" lub robisz testy na otwartych drzwiach. Centralny działa z przycisku od wewnątrz na drzwiach ? (oczywiście przy zamkniętych drzwiach)
Co się tyczy odpowiedzi pomocnej to dzięki za info, ale nie chodzi mi tu o licznik prędkości a raczej o komputer pokładowy który znajduje się w centralnej części kokpitu (taki mały, smerfny wyświetlacz).
W układzie hamulcowym, gdy zużywają się okładziny klocków, tłoki zacisków coraz bardziej wysuwają się i obniza się poziom płynu w zbiorniczku. Nie dochodzi do sytuacji powrotu płynu z zacisków do zbiorniczka (oczywiście dochodzi tylko podczas wymiany klocków i cofania tłoków). Odwrotna sytuacja ma miejsce w przypadku sprzęgła. Im cieńsza tarcza, tym...
Jeżeli masz zamykanie z kluczyka to nie masz siłownika w drzwiach kierowcy ( taka oszczędność japończyków ) tylko styk sterujący i będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwiach kierowcy. Jeżeli masz pilota to masz tam siłownik. Można się dopiąć do wiązki drzwi lub sterownika centralnego. Temat wielokrotnie omawiany na forum Subaru i tam znajdziesz gotowce...
Pomiar wykonywać z pozostałymi świecami wkręconymi i wypiętymi przewodami HV? Bez różnicy. Ja wykręcam wszystkie - silnik szybciej kręci i nie męczę rozrusznika. OK. :D Pedał gazu musi być wciśnięty czy puszczony? EDIT. Manometr załatwiłem, ale pojawił się kolejny problem. Miałem jechać do znajomego zmierzyć kompresję, a tu ani z pilota otworzyć, ani...
Jak w temacie, nie odpala, brak zapłonu. Wersja z handfree, czyli rozruch z przycisku START. Po odpięciu modułu opisanego jako keyless zapłon się pojawia, ale z oczywistych powodów nie odpala, po wpięciu tegoż modułu brak zapłonu, brak rozruchu. Działa centralny zamek, kluczyk nadaje, teoretycznie sprawny. Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego...
W niektórych japończykach jak są otwarte które kolwiek drzwi to jak zamykasz z pilota lub kluczykiem, zamyka i za chwile otwiera centralny. Sprawdź krańcówki w drzwiach i klapie tył.
Suzuki Ignis 2004 problem z centralnym zamkiem, nie można dodać pilota. Procedura ręczna (otwarcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie, 3 razy zamknięcie drzwi, kluczyk na zapłon i wyjęcie) nie wchodzi, diagnostycznie nie ma możliwości w obdstar tego zrobić, próba dodania jako bliźniacze modele czyli opel agila i subaru justy również bez rezultatu. Przerabiał...
W subaru jest stały napęd na 4 koła i kompletnie nie przeszkadza w jeździe po suchym asfalcie, ale ma centralny dyfer, mało z tym zamontowali w nim wiskozę, która się skleja przy dużej różnicy obrotów kół przednich i tylnych
Podłączyłem i działa :) Inverter zbudowałem na tranzystorze i dwóch rezystorach. Mam jeszcze dwa pytania: Seo uzbraja się przez ok 32s tzn bardzo szybko miga dioda i próba zmiany czasu uzbrojenia kod 3316 na 5s nic nie daje. Czy po otworzeniu klapy i zamknięciu oprócz uzbrojenia alarmu powinien zaryglować się również sam centralny w klapie? Program...
Można tam zamontować wszystko i będzie fajnie działało, nawet zamontowane na szybko. Robiłem jakiś czas temu Subaru Justy (a to ten sam samochód) i z tego co pamiętam zamek centralny trzeba wysterować plusem, bezpośrednio kontrolując pracę siłownika drzwi kierowcy na dwóch przekaźnikach (spoczynkowa masa na przewodach siłownika). Ja chyba odcinałem...
Zamontowałem SEO Perfect CAN do Subaru Outback 2008 i działa z pilota fabrycznego bez problemu (CAN-program 177 oraz centralka kod 3368) Samochód posiada keyless czyli przycisk w klamce do otwierania i ryglowania. Czy da się jakoś skonfigurować alarm aby współpracował z tym przyciskiem keyless? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wykorzystanie wejść...
W myśl przepisów Uni Europejskiej zabronione jest stosowanie głośnej sygnalizacji uzbrojenia alarmu. Polecam po prostu wyłączyć tą funkcje. po pierwsze to nie alarm a zamek centralny , a po drugie to niektore modele samochod maja tak podpiete seryjnie jak np Subaru
Tak to jest ten. Nie da sie. W obu przypadkach sa zastosowane inne rozwiazania konstrukcyjne.W napedzie na 4 kola silnik jest w poprzek jak dobrze pamietam.Nie ma tam dyferencjalu centralnego, tylko przy silniku, ale nie wiem dokladnie jak to jest zrobione.
Wiem, że są w internecie rankingi, opinie itp, jednak o tym samochodzie jest tego stosunkowo mało. Dzięki za pomoc. Córka ma Forestera 2008, wolnossący 165KM, automat. Jeździ się przyjemnie, jest cicho i stosunkowo miękko, na śliskim w zimie bajka. Ale nie jest to auto terenowe, brak blokad i reduktora. Wyjątkowo niezawodne, w ciągu okresu eksploatacji...
A moze po odlaczaniu klemy wyprogramowal sie pilot z centralki?Albo po prostu ma slaba baterie.Moze to byc zbiego okolicznosci ze akurat po myciu.Mylem motory w swoich 3 subarach i nigdy nie mialem problemu.
Piszę nowy post bo edytowanie chyba nie daje informacji do obserwujących. Chcę się pochwalić, a może pożalić, ogólnie poinformować zainteresowanych. Dwa silniki BMR200 nie są w stanie ruszyć mojej konstrukcji z miejsca, mimo że mają ok 400Nm każdy w pozycji zablokowanej to daje ledwie 250kg siły pchającej/ciągnącej. Dlatego zastosowałem skrzynie biegów...
Co myślicie o połączeniu silnika i skrzyni bezpośrednio do tylniego mostu? Całość można by wziąć z forda sierry 1600ccm w taki układzie środek ciężkości byłby centralnie na środku pojazdu tylko pozostała by kwestia do rozwiązania z dźwignią zmiany biegów i by musiała być dłuższa rama przynajmniej z tyłu.Zawsze można spróbować zrobić 4x4 z subaru justy...
Ponieważ jeżdżę już drugim subarakiem i lubię wiedzieć "co siedzi pod podłogą" to mogę nieco przybliżyć napędy jakie są używane. Podstawą z manualną skrzynią są trzy dyferencjały. W wersjach wolnossących zwykle są to przedni i tylny "luźne" (czyli zwykłe bez polepszaczy) i dyfer centralny w skrzyni(klasyczny ze stożkowymi satelitkami)z wbudowaną "szperą...
Co do napędu to nie ma żadnej wiskozy, centralny mechanizm różnicowy i to wszystko. U mnie to ewidentnie silnik. Po resecie sterownika silnika zawsze jest dużo lepiej dopóki sterownik nie pozbiera sobie nowych parametrów do map - jakieś 100km. Jak zmieniłem lambdę na nowa i sam zmapowalem sterownik gazu to na gazie jest lepiej. Ale wciąż szarpie. Czujnika...
Dziękuję za odpowiedzi. Zamykam temat. Decyzja: oglądąłem 2 szt Jimny za ok 12000 i nie ma sensu zakup tego auta w tej kwocie. Nie jest to stan, którego szukam. Poczekam aż będę mógł wydać ok 20000 i wtedy poszukam tego typu auta. Co do większych aut terenowych- oczywiście chciałbym i to bardzo, ale nie stać mnie ani na zakup, ani przede wszystkim utrzymanie....
Dziękuję bardzo z tym sobie poradzę. A czy osoba bez doświadczenia da radę samodzielnie wymienić sprzęgło spieniacza mleka, a jeżeli tak to w jaki sposób. Przy takich rzeczach to ja już nie pomogę. Znam osoby co potrafią poprawnie zrobić remont kapitalny w Subaru debiutując a znam i takie co potrafią zepsuć pilot od telewizora przy wymianie baterii...
Dostałem na pw kilka schematów, teoretycznie wszystkie się nadawały, jednakże w praktyce nie było tak różowo. Alarm w żaden cud nie chciał działać, najpewniej nie współpracował z can, lub źle były odnalezione przeze mnie przewody od can (wypróbowałem kilka kombinacji, kolory przewodów się zgadzały, próbowałem pod deską rozdzielczą, przy liczniku, jeszcze...
Witam Pacjent Subaru Legacy IV 2004r. Po próbie przerobienia oświetlenia straciłem masę impulsową w lampce oświetlenia wnętrza. Do lampki idą trzy przewody, stały plus 12V, stała masa i masa po impulsie otwartego centralnego zamka i otwartych drzwi. Przy przeróbce oświetlenia (próba podpięcia dodatkowych lampek po impulsie z masy) przypadkowo podałem...
Działa to beznadziejnie i z porządnym napędem na 4 koła nie ma wiele wspólnego. Przydaje się najwyżej przy ruszaniu z miejsca na ośnieżonej drodze i w sumie do niczego więcej. Owszem, zgadzam się. Pod jednym warunkiem: Jeśli wyznacznikem uzytecznosci "porządnego napędu na 4 koła" jest tylko i wyłącznie zapie...lanie bokami i z prędkoscią 120km/h w...
Witam! Jakis czas temu uderzylem centralnie przodem w drzewo co spowodowalo zlamanie wzmocnienia zderzaka, on przedziurawil chlodnice oraz pekla obudowa rozrzadu. Nic w okolicy silnika itp nie ulego uszkodzeniu a samochod nie odpala. Doradzono mi sprawdzic czujnik polozenia walu i jego opornosc to niecale 2 kΩ a powinien miec od 1-4. Nie wiem od...
... I podczas jazdy po asfalcie nie wolno w nim załączać 4x4 - wtedy jedzie z napędem tylko na tył. To tylko w przypadku aut nie posiadających mechanizmu różnicowego między osiami. Większość współczesnych terenówek posiada go a na czas jazdy w terenie mają blokadę tego mechanizmu. Większość terenówek nie posiada takiego mechanizmu - i to specjalnie...
Dzień dobry, to mój pierwszy post, choć na elektrodę zaglądam regularnie. Od dwóch dni chodzi mi po głowie i nie daje spokoju pomysł budowy mikrosamochodu wzorowanego na pomysłach z lat '50. Nie, żebym się zaraz za to wziął, ale póki nie rozkminię wątpliwości, nie wyśpię się. Założenie: dwusuwowy silnik (150-250ccm) za tylną osią, który napędza rzeczoną...
Dzień dobry, to mój pierwszy post. Liczę, że ktoś mi pomoże. https://obrazki.elektroda.pl/6186481300_... Mam samochód, Subaru Legacy iv. Jakiś czas temu postanowiłem go wzbogacić o czujniki parkowania. Polski producent, czujniki przód/tył i wyświetlacz led z info który czujnik i jaka odległość. Założył mi go warsztat gdzie akurat auto...
Po raz kolejny plotki o gigantycznym przejęciu w sektorze półprzewodnikowym wracają. Plotka tym razem dotyczy przejęcia Xilinxa przez AMD. Historia ta opisana została przez Wall Street Journal, podobnie jak pogłoska o zakupie firmy ARM przez Nvidię, której prawdziwość została później potwierdzona. Powodem, dla którego raporty te pochodzą właśnie z Wall...
schemat subaru kabel subaru subaru kluczyk
bluetooth adapter windows zapchana zmywarka oznaczenia pralek
Series vs Parallel Circuits: Tesla, PV Modules, LED Strings, Battery Banks—Current, Voltage, Faults How to Calculate Scale Factor for Engineering Drawings, Maps, and 3D Models