W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
Włącz zapłon i naciśnij przycisk pilota powinno działąć.
Odłącz aku i zapnij spowrotem.
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
samymi rękoma nie da rady zrobić..
Zakodowałeś piloty?
na 100 % mikrowyłącznik w zamku
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
centalka w pod plastikiem w nogach pasazera
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Wywal to, co masz i wstaw w zasadzie dowolny radiosterownik centralnego zamka.
Masa główna alarmu.
Centralka montowana fabrycznie czy ktoś założył swoją ?
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
jeśli jest to oryginalny pilot i przestał działać to otwierasz auto zamykasz drzwi wkładasz kluczyk do stacyjki i przekręcasz na zapłon i szybko wciskasz zamknij w pilocie i zamek powinien się zamknąć wtedy pilot jest wprogramowany....
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Tej używki nie zakodujesz bez prekodowania, ze swojego do tego co kupiłeś przelutuj transponder i wtedy zakoduj centralny bo immo powinno być ok.
Masz fabryczny centralny w tej B4? Schemat bez alarmu, ale do sterowania wystarczy.
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
przy zakupie nie dostałem pinu kodującego pilot centralnego zamka Co chcesz zakodować? Transponder czy pilota centralnego zamka? Jak pilota to wsiądź do auta, zamknij drzwi, włącz zapłon i naciśnij guzik na pilocie. Centralny zamknie i otworzy - gotowe. Działa tylko z pilotem który już był zakodowany do auta.
dzień dobry. chciałbym podpiąć się pod temat. mam nietypowy problem z centralnym zamkiem. z pilota wszystkie drzwi się zamykają tylko nie lewe tylne po stronie kierowcy. siłownik jest wymieniony na nowy i nie bardzo wiem co w tej sytuacji dalej robić. może jest gdzieś zwarcie na przewodzie. proszę o pomoc. dziękuję za radę. pozdrawiam Wydzielono z archiwalnego...
Właśnie tak był programowany: zamknięte drzwi,włączony zapłon(nie silnik) ,po 30 sek. został naciśnięty przycisk pilota - zamknięcie przez 4 sek i nic nie pomogło . Wszystko milczy. Na pilota nie reaguje zamek. Dziwna sprawa!! :evil:
Pilot sprawdzony testerem pilotów ? Emituje impulsy radiowe ?
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
WItam Niedawno kupiłem opelka i mam w pilocie centralny i allarm ale właściciel powiedział że odłączył allarm i teraz nie mam alarmu i nie działa centralny z pilota tylko jak przekręce kluczykiem.. czy ktoś wie w którym miejscu może być rozłączony????
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
witam czy istnieje możliwość dorobienia pilota do centralki centralnego zamka do vectry b z 96 roku (starego pilota nie ma) jeśli tak to jaki jest orientacyjny koszt takiego pilota z góry dzięki za info
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
Ciężko pisać poprawnie po polsku? Błędy odczytaj.
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Posłuchaj czy jak wciśniesz pilotem czy w centralce coś "pstryka" albo wyjmij centralkę i zobacz czy zadziała z próbówki centralny
Jeżeli świeci się dioda wczasie włączania to wystarczy przypisać kluczyk do centralki, 1 kluczyk w stacyjkę i przekręcasz na II, następnie zamykasz z pilota central i to wszwstko
Może widzi otwarte drzwi kierownika i nie zamknie centralny ????
Rozwiazales problem? Mam ten sam problem zamkne z pilota lecz juz nie otworze.
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
A, jeszcze jedna sprawa - kiedyś, kiedyś z 3-4 lata temu pierwsze usterki c.z w Vectrze spowodowane były przez zalewanie woda centralki. Po prostu woda wciekała do wewnątrz pojazdu i zbierała się w samej centralce. Samochody te były wtedy na gwarancji - jak sobie dilerzy ASO radzili z usterką - obejrzyjcie fotkę... Woda oczywiście czyniła wielkie szkody...
Tam typowa usterka jest mikroprzelacznik.Kolega tez mial problem z tym.
Musisz rozkręcić jednym słowem drzwi, wymontować zamek, no i go rozkręcić. Mikrowłaczniki znajdują sie na płytce. O oryginalne nie pytaj w sklepach. Najprosciej w jakimś elektronicznym kup. Sa bardzo podobne i prawie idealnie pasują. O 23:15 bede na gg. Wiec jak cos to czekam z pytaniami.
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
Wyczyść zamki ze starego smaru i daj nowy, szczególnie od kierowcy. Następnie sprawdź i ewentualnie przeczyść wszelkie złącza od centralnego zamka, łącznie ze złączami przy zawiasach drzwi. Jak to nie pomoże szukaj w sterowniku, na pierwszy ogień zimne luty.
vectra centralny centralny pilota vectra vectra sterownik centralny
windows włączanie zamykanie ekspres seaco verbatim firmware
ładowarka szczoteczki sterownik zaworu trójdrożnego schemat
Płytka sterująca Jess Welding WIG 165i INV SEK V2.0 Niewystarczająca ilość wody w Siemens EQ6 - przyczyny i rozwiązania