Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Zacznij od sprawdzenia kabli,
Włącz zapłon i naciśnij przycisk pilota powinno działąć.
Hello!! Aby zaprogramować kluczyk w Oplu musisz : 1.Zająć miejsce za kierownicą i zamknąć drzwi . 2.Przekręcić kluczyk do pozycji zapłonu . 3.Wcisnąć przycisk na kluczyku zamykający drzwi i gotowe!!! Powodzenia!!!
samymi rękoma nie da rady zrobić..
Zakodowałeś piloty?
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
Wywal to, co masz i wstaw w zasadzie dowolny radiosterownik centralnego zamka.
Zamów w serwisie , i tak trzeba go zaprogramować TECHEM
centalka w pod plastikiem w nogach pasazera
Właśnie tak był programowany: zamknięte drzwi,włączony zapłon(nie silnik) ,po 30 sek. został naciśnięty przycisk pilota - zamknięcie przez 4 sek i nic nie pomogło . Wszystko milczy. Na pilota nie reaguje zamek. Dziwna sprawa!! :evil:
na 100 % mikrowyłącznik w zamku
szczerze mowiac to we wszystkich vectrach i omegach programuje sie centralny tak jak kolega wyzej napisal moze ktos cos grzebal w tej centralce.
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Co do zamkow. Trzeba zmienic mikroswitche. Koszt ok 3zl. (podstawowa usterka w zamkach GM) Co do drugiego zapytania. Wykluczam oczywiscie slaba baterie. Przyczyna jest w 99% przypadkow oberwanie lutow w pilocie.Trzeba je poprawic i bedzie po klopocie.
zamek jest zanitowany, oprócz wkrętów na środku jest nit który trzeba rozwiercić. Styków nie wyczyścisz, możesz co najwyżej wymienić switche, które są dwa a w drzwiach kierowcy trzy.
Prawa strona - słupek w nogach pasażera
Tej używki nie zakodujesz bez prekodowania, ze swojego do tego co kupiłeś przelutuj transponder i wtedy zakoduj centralny bo immo powinno być ok.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Posłuchaj czy jak wciśniesz pilotem czy w centralce coś "pstryka" albo wyjmij centralkę i zobacz czy zadziała z próbówki centralny
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
Centralka montowana fabrycznie czy ktoś założył swoją ?
Odłącz aku i zapnij spowrotem.
Masa główna alarmu.
Kolego na śrutach jest tego pełno po co kupować no a co do numerów to pewnie różnią sie jak masz na pilota czy nie
Spinka jest na wcięciu korbki w plastiku!!!
Rozwiazales problem? Mam ten sam problem zamkne z pilota lecz juz nie otworze.
1.zasilanie-czerwony 2.masa- brązowy 3,4.wyjście na sterowniki- brazowo biały i brazowo czerwony (masa) no a z reszta to juz sam powinieneś dojść
Deski (kokpity) to jest to samo. Różnią się ramkami licznika, licznikami, instalacją, przełącznikami na konsoli centralnej. Przełom jest w 05.1999
polecam uniwersalne po lekkim tuningu działają bez zażutu
Witam, pilnie potrzebuje pomocy! Wczoraj zachodze do auta i nie moglem z pilota ani z kluczyka otworzyc centralnego. Otworzylem mechanicznie ale tylko drzwi kierowcy bo pozostale sa zaryglowane. Dziala tylko zamykanie bo jak nacisne przycisk zamknij to slychac lekkie ruszanie silownikow. Na przycisk otwierania nawet nie drgna. Poza tym odlaczylem silownik...
Na mój gust to nie problem z centralem a z alarmem. Prawdopodobnie wprogramował się savelock (zamykanie centrala po załaczeniu zapłonu i otwieranie po wyłączeniu). Podaj, co to za alarm to łatwiej będzie Ci cos podpowiedzieć.
Moim zdaniem brak zasilania centralki zamka jest głównym powodem awarii. Sprawdź bezpieczniki oraz zasilanie, czy dochodzi do centralki
Musisz rozkręcić jednym słowem drzwi, wymontować zamek, no i go rozkręcić. Mikrowłaczniki znajdują sie na płytce. O oryginalne nie pytaj w sklepach. Najprosciej w jakimś elektronicznym kup. Sa bardzo podobne i prawie idealnie pasują. O 23:15 bede na gg. Wiec jak cos to czekam z pytaniami.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
albo się uszkodził zestyk w stacyjce,ten który kontroluje czy jest włożony kluczyk,wzglednie źle podpięte radio,ale wtedy by przestal działać centralny.
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
Ktoś dołożył w drzwiach sterowanie centralnym, ciekawe.
Czyli trzeba rozebrać tapicerkę ? Na tym sterowniku będzie nazwa producenta ? Jak rozpoznać czy jest alarm czy sam centralny ?
centralka(ew.cos nie laczy),a czy recznie dziala centralny?
No i sprawdziłem. W Omedze '97 i Vectrze '99. Jeśli cenralny zamknie się cyckiem od środka, a kluczyk jest w stacyjce w pozycji zapłonowej, naciśnięcie na przycisk otwierania w pilocie otwiera zamek centralny.
Sprawdź sprzęgiełko na masterze w drzwiach kierowcy... To na początek.
I świetnie, że mają ale autor postu nie napisał "...jaki alarm zainstalować w ... aby uzyskać...". Napisał natomiast "...chciałbym skonstruować układ który po przekroczeniu ustalonej prędkości (np. 15 km/h) automatycznie zamknie zamek centralny". Być może po skonstruowaniu uzyska "...certyfikacje i dopuszczenia unijne", czego autorowi postu życzę z...
W vectrze C centralny zamek to system a nie sterownik. w skład systemu wchodzą : CIM ,BCM , PDM DDM , REC , DIS . Napisz ,co się dzieje z tym "centralnym" ??
Paskami w kierunku sterownika fabrycznego.
prawdopodobnie urwał się kabelek zasilający siłowniki
Musisz go zsynchronizować z modułem zamka centralnego.
może to zbieg okoliczności? problemem moze być przełamana wiazka klapy tył.
Jeden problem to że wypisują głupoty, inna że potem zero informacji dla klienta. Nagle okazuje się, że sprzedawca się nie zna, nie wie, nie rozumie, on tylko sprzedaje. Znam taki przypadek, kiedy sprzedający poradził klientowi odwiedziny na tym forum "zada pan pytanko to panu tam napiszą co i jak". Wstyd się przyznać, ale znam tego sprzedawcę osobiście....
No przecież pisze, że jeżeli na zamek wychodzą tylko dwa przewody sterujące, to jest to wyjście niskoprądowe masy, czyli możesz podpinać się bezpośrednio pod brązowo-czerwony i brązowo-biały. Przy tym podłączeniu jednak nie uzyskasz ryglowania - potrzebne są dwa impulsy na zamknij i łączysz się wtedy pod inne przewody. W Vectrze podpinasz się bezposrednio,...
Trzeba sprawdzić co jest na wyjściu sterownika centralnego zamka i wtedy jeżeli tam jest wyjście to gdzieś wiązka uwalona jeżeli nie ma to sterownik centralnego.
Dobra i mądra jest ta Porada. Ma jedynie taką wadę, że mam trzy siłowniki typu master, każdy jednakowy i totalnie brakuje im jakiejkolwiek regulacji. Mikrostyk jest wewnątrz, obudowa jest hermetycznie wykonanana na wtryskarce. Też poczatkowo kombinowałem dostać się do środka, ale będzie to bezcelowe zniszczenie siłownika. Podłączę go jako SLAVE, ale...
Otwótrz drzwi kirowcy włóż kluczyk do stacyjki i włącz zapłon. Przyciśnij lewy przycisk na pilocie. Jeżeli centrala przyjmie pilota to zasygnalizuje to zamknięciem i natychmiastowym otwarciem centralnego.
Tak. i powinno działać
przeciesz tam jest sterowanie minusami a nie plusami
Naprawa polega na odwróceniu dwóch przewodów i nie są to drzwi.
nic to nie, problem w sterowniku lub radiu
Sprawdź instalacje elektryczną, tam będzie problem.
zapewne zmieniles radio. odepnij zolty kabel podtrzymania na radiu w wtyczce iso i zmostkuj z czerwonym tak aby zasilanie bylo nawet przy wylaczonym zaplonie. mam viki i to ten problem. Oczywiscie zolty z kostki iso po stronie radia wyciagnij z kostki i zmostkuj z czerwonym z kostki po stronie radia. Dziwne to ale nie wiem czemu tak sie dzieje. mialem...
Masz fabryczny centralny w tej B4? Schemat bez alarmu, ale do sterowania wystarczy.
Myślę,że nie ma najmniejszych sans by znaleźć pilota do modelu z ubiegłego wieku a dokodować też bardzo chyba sie nie da bo były stało kodowe.
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
Używka od 50zł Nowy ostatnio 490zł
Po prawej stronie na słupku (strona pasażera trzeba zdjąć plastik osłaniający ).
serdeczne dzięki pomogło
Tak jest jest. Tylko chciałem się dowiedzieć czy brak wkładki od kierowcy ma coś z tym wspólnego, ale z tego co wyczytałem to wkładka jedną drogą a zamek centralny drugą :)
Czułym punktem każdej Vectry jest instalacja na progu pod osłoną plastikową z lewej i prawej strony, odkręć je i jak zobaczysz odrobine zielonego nalotu to ciągnij za kable pojedynczo...
Miałem taki przypadek w vectrze B ze spalonymi wszystkimi siłownikami łącznie z pokrywą bagażnika i wlewem paliwa. Po oględzinach sterownika centralnego zamka okazało się że w przekaźniku rozleciała się kotwiczka ze stykami i prąd poszedł w siłowniki.
Wyczyść zamki ze starego smaru i daj nowy, szczególnie od kierowcy. Następnie sprawdź i ewentualnie przeczyść wszelkie złącza od centralnego zamka, łącznie ze złączami przy zawiasach drzwi. Jak to nie pomoże szukaj w sterowniku, na pierwszy ogień zimne luty.
W tylnych drzwiach wystarczy siłownik wykonawczy a nie master.Podepnij go do przewodów na których zanika masa a trzeci zostaw niepodłączony.Jeśli zamek będzie działał odwrotnie od pozostałych to zamień te dwa kable miejscami i po kłopocie.Pozdro.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
Pod jakie kolory podlaczyles ten alarm
Jeśli nie działa pilot, to chyba od niego należałoby zacząć - z kluczyka centralny działa? Masz alarm ?
rozumiem że bezpiecznik sprawdziłes lub lepiej wymień na nowy,zobacz czy otwiera z drugich drzwi lub bagażnika .żeby podłączyc zamykanie z alarmu musisz powiedzieć jaki alarm
Witam! Mam taki mały problem mam centralny zamek w samochodzie vectra A i nie zawsze wiem kiedy zadziala mi pilot na niego. Chciałbym podłaczyc pod centralny kierunkowskazy i sygnał dzwiekowy aby to mi sygnalizowały ale nie mam pojecia jak? Wie ktos moze jak to zrobic?? :?
Centralny powinien działać
Napsialem przecierz ze ejst to fabryczny centralny zamek, nie ma tam alarmu itp, sam centralny FABRYCZNY zamek.
Może widzi otwarte drzwi kierownika i nie zamknie centralny ????
witam wie może ktoś czy można kupić (gdzie?) albo z jakiegoś urządzenia podebrać silniczek elektryczny do centralnego zamka z Vectry B?
Może to ci pomoże http://forum.opel24.com/demontaz-zamka-w...
Cześc ja też mam ten sam problem z centralką mógłbyś poradzic co zrobic w tym przypadku z góry wielkie dzieki
To masz dokladany central. Na początek odłączyć niefabryczna centralke i zobaczyć co będzie. Jak to samo to kaseta kierowcy do weryfikacji
Kolego a nie prościej pobrać sobie schemat? Proszę 30 pkt na taką działalność. Posprawdzaj zasilania sterownika i bezpieczniki.
U mnie tez tak było po odpięciu akumulatora. Rozwiązałem to w ten sposób: - zamknąłem szybę trzymając cały czas przycisk a po pełnym zamknięciu szyby trzymałem dale przycisk zamykania przez ok. 3-5 sek. Mam nadzieje że to pomoże. Pozdrawiam.
witam. troszkę odgrzeję temat. u mnie też były zablokowane tylne drzwi - wyszarpałem na chama bolce, ale zamki "padły". na kablach mam zasilanie, ale co z tym trzecim kablem?? to podobno ryglowanie - teraz jest masa, czy do odryglowania trzeba podać tam +?? help. przednie drzwi działają, tylne tylko ręczne blokowanie..
W razie wypadku ten element ma odblokować centralny zamek. Ten patent był już w starych vectrach a, astrach f. Nie ma nic wspólnego z airbag.
tak,trzeba klucz zsynchronizowac.Właczyć zapłon,i nacisnąć przycisk odmykania.
Kable do centralnego wychodzą w wiązce z dzrwi kierowcy. Brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie
Wymiana sterownika centralnego zamka rozwiązała problem.
Włączasz stacyjkę w pozycję zapłon , naciskasz guzik w pilocie , na znak potwierdzenia powinien kliknąć centralny , wyłączasz zapłon i gotowe.
Tam typowa usterka jest mikroprzelacznik.Kolega tez mial problem z tym.
A, jeszcze jedna sprawa - kiedyś, kiedyś z 3-4 lata temu pierwsze usterki c.z w Vectrze spowodowane były przez zalewanie woda centralki. Po prostu woda wciekała do wewnątrz pojazdu i zbierała się w samej centralce. Samochody te były wtedy na gwarancji - jak sobie dilerzy ASO radzili z usterką - obejrzyjcie fotkę... Woda oczywiście czyniła wielkie szkody...
Masz alarm czy tylko centralny zamek na pilota?
Witam zwracam sie z prośbą o pomoc w doborze cetralki i pilota oraz sposobie jej podłączenia do modułu sterowania centralnym zamkiem w oplu vectra b z 96 roku. autko nie posiada alarmu tylko sam centralny z kluczyka Pozdrawiam
jaka to vectra A czy B?
Może sprawdź bezpieczniki?Być może poluzował się lub spalił ten od sterowania centralnym?
wojtas ma rację. wystarczy na płączonym zapłonie spróbować zamknąć drzwi. centralny złapie częstotliwość pilota i będzie ok.
vectra centralny sterownik centralny pilot vectra vectra centralny pilota
cyfra moduł automapa głosy volvo silnika
Renault Espace IV - Dmuchawa Webasto nie działa Rura do odprowadzania spalin z piecyka gazowego: dobór i instalacja