Po jakimś czasie przestał mi działać centralny zamek wogóle nie reaguje musze poedyńczo otwierać dżwi, wczesniej w trakcie jazdy na dołku zamykał sie a teraz wogóle nie działa. Jaka może być usterka??
witam mam problem z audi a6 c6 nie działa centralny zamek diagnoza moduł sterowania zamka centralnego czy ktoś może mi powiedzieć gdzie on się znajduje i jak wygląda
Klapa się otwiera z pilota a zamki nie? Diagnoza komfortu i sprawdzić bezpieczniki.
Polecam do diagnozy Carman scana.
Przekaźnik zamykania do wymiany. To cyknięcie przy zamykaniu, to odgłos przekaźnika kierunków. Tak czy owak, do znalezienia przyczyny (lub potwierdzenia mojej diagnozy) potrzeba multimetru i dwóch minut spokoju.
Po ponownym badaniu w serwisie pokazuje błąd DF081 (obwód przycisków blokowania zamków drzwi) i błąd DF 106 (obwód przycisku blokowania zamków drzw ) w/w błędy znikaja i pojawiaja sie samoistnie, jak się pojawia nie mozna zamknąć drzwi i na wskażniku wyświetlacza konsoli pokazuje się że są otwarte wszystkie drzwi.
Octavia z 98 roku z fabrycznym zamkiem powinna miec regularny modul comfortu, co mowi na ten temat diagnoza?
zrób diagnozę vagiem
W uniwersalnej centralce ,podłączenie jest proste. Kolory z siłowników sleve wchodzą teź do mastera/ów,Odłącz białe,czarne i brązowe z obu masterów,podaj na zmianę masę z czarnego na brązowy potem biały. Sprawdzamy to przy zamkniętych drzwiach. Powinien zamknąć lub otworzyć wszystkie. Jak w którychś drzwiach tego nie zrobi to albo ten siłownik padnięty.albo...
I siłownik z cięgnami, może być niesprawny lub zatarty. NIe ma tam czegos takiego. Tak jak wyżej, kable potem zamek. No może jakimś cudem moduł drzwi. Przydała by się jeszcze diagnoza komfortu.
Juz raz zalozyles taki temat. Pozdostaje Ci diagnoza XR25, albo Clipem. Zobaczysz czy sygnal jest w ogole odbierany przez dekoder. W zalaczniku masz note techniczna.
Centralny zamek działa wyłącznie w skrajnych temperaturach, np gdy auto nagrzewa się przez kilka godzin w słońcu. Jednak po pół godzinnej jeździe zamek nie reaguje na kliknięcie pilotem. Centralny udało mi się włączyć gdy na dworze było kilkanaście stopni stopni na minusie. W temperaturach "pośrednich" centralny nie dzieła. Centralny zamek sprzężony...
Centralny zamek zarówno z pilota jak i kluczyka zamyka i zaraz otwiera. Bardzo możliwe, że uszkodzony jest jeden z czujników zamknięcia drzwi. Nie podajesz jego typu, więc ciężko o dokładniejszą diagnozę.
Wśród zamienników trafiają się buble i jest to normalne. Co do reszty potrzebna diagnoza. Proszę napisz zrozumiały post bo ten się ciężko czyta.
Witam, kilka dni temu zakupiłem Seata Leona 2002r i tez mam problem z zamknięciem auta, mianowicie nie działa zamykanie z pilota (dioda na kluczyku miga) oraz po przekręceniu kluczykiem w zamku drzwi kierowcy zamykają się tylko drzwi kierowcy a reszta nie (czyli nie działa centralny zamek). Rano po diagnozie VAG-COM w module komfortu pojawił się błąd...
Przyczyną może być zamek , wiązka , sterownik , zasilania , styki itp .... bez diagnozy nikt pewnie trafnie nie odpowie ..
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Myślę jednak, że to siłownik.
Na początek to diagnoza komforu/BCM a potem wymiany. Choć trop dobry.
diagnoza vagiem może wiele wyjasnic
Rzeczywiście w tunerze, gdzie przewód antenowy wchodzi w płytkę pod lupą było widać coś jakby zimny lut, czy coś, ale po poprawieniu tego żadnych zmian. Centralny zamek, jak i nawigacja działają prawidłowo.
Napisał WEWNĄTRZ !!!! A do autora rozkręcamy i badamy i potem pytamy bo na razie masz diagnozę zepsuty centralny zamek.
właśnie tak , osobiście nastukałem dziesiątki opli i fordów i wszystkie kończyły z moim sterownikiem dokładanym zaraz po diagnozie lub wracały po kilku dniach trzepania na necie po te rozwiązanie . oczywiście nie to że namawiam , to rozsądek.
Witam kolego pilota może i masz dobrego na pewno odczekałeś 1 minute i zaprogramowałeś pilota ,ale jak masz uszkodzony moduł zespolony przy kierownicy tam gdzie są wycieraczki i kierunki znajduje się odbiornik pilota to pilot nie będzie działał nawet po diagnozie DIAGBOXEM nie wyskoczy żaden błąd ,można jeszcze wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć czy...
Cześć po wymianie baterii w kluczyku do Mazdy 2de (2007) nie działa centralny zamek.... Próbowałem od nowa przypisywać w aucie pilot( visteon 41781) bez powodzenia niby kluczyk wysyła sygnał (specjalista) stwierdził "Diagnoza uszkodzony pilot trzeba cały nowy ktoś pomoże jak to ugryźć czy od razu nowy zamawiać ? Da się przypisać uniwersalny pilot ?
raczej diagnoza Wloc'a: uszkodzony mikroswitch w zamku może być przyczyną tego odbijania....
Jakaś diagnoza komputerem była?
Najpierw diagnoza komputerem - potem iść zgodnie z diagnozą.... Pozdrawiam.
Przecież kostka jest podłączona do "elektronika kierownicy". Masz vcds to diagnoza tego modułu jak i BCM i masz odpowiedź . Nie umisz trudno ,trzeba dać komuś zarobić.
Modułu nie podmieniałem,bo nie mam,ale poszukam innego ,szkoda czasu na dalsze naprawy,.Na tym starym próbowałem ,po jego naprawie powróciła diagnoza,lecz tylko zamyka ,nie otwiera.
Nic nie działa, a centralny nawet nie łapie jak otwieram drzwi kluczykiem. Dzwoniłem do serwisu powiedzieli 200zł sama diagnoza.
Zacznij od bezpieczników,potem diagnoza. Pozdr.
Widzi cały czas ze drzwi kierowcy są zamknięte Może warto coś z tym zrobić. Jak przewody całe, to pewnie mikrostyk zamka się skończył lub pojawiły się zimne luty na płytce w zamku. Po mojemu dalsza diagnoza po usunięciu tej usterki. Do przelotki klapy też warto zajrzeć.
Autor sie chyba wstydzi miejsca zamieszkania , pewna diagnoza to max 30 min
Twoje problemy to zapewne zimne luty na płytkach w zamkach. Trzeba wymontować zamki, rozebrać, poprawić luty i powinno hulać. Zanim rozbierzesz zrób diagnozę systemu komfort.
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
auto ciezko pali przewody od swiec zaczynają pękać Przewody W/N do wymiany. pilot przestal zamykac drzwi Pilot oryginalny ? Cokolwiek sprawdziłeś ? Pilot nadaje ? Auto odbiera sygnały - diagnoza OBD2 ?
Bylem dzis u elektryka-diagnoza sterownik. Wymieniony, dziekuje za porady.
Kolego mecenas27 a błędy czytałeś? zrób diagnozę możę coś wyjdzie.
Przyczyna może być wieloraka, kiepskie z nas zgadule. Bo normalnie to sie robi tak, że przeprowadza się diagnozę CMK.
mechaniczni (zadna procedura)tego nie zrobisz,tylko diagnoza
Dziękuje za zainteresowanie. Czyli jedyne wyjście to diagnoza na urządzeniu testującym.
Witam, według mnie to orginalne zamontowanie poniewaz wszystkie kable i tak jak i opisy zgadzaja sie z tym co jest w ksiązkach, nr tej centali to 46767481 to jest ta większa. tego nie rozumię co napisałeś?cytat:Taki pilot wsazuje na bezpilotowy o ile zostal domontowany i wtedy nie powinien tyle kosztowac. w diagnozie w serwisie jest napisane ze centrala...
NIe wiem,jak pilot ok to diagnoza BSI.
W nieużywanych zamkach zbiera się brud. Jeżeli nie ma widoczych mechanicznych uszkodzeń może wystarczyć czyszczenie. WD40 albo innym preparatem do zamków zapryskać i spróbować wyczyścić. Jeżeli nie pomoże to ostateczna diagnoza możliwa po demontażu.
I to jest bardzo dobry pomysł. Dobry pomysł, to podepnij zasilanie bezpośrednio pod silnik i będziesz miał diagnozę na tacy. Nie twierdzę, że mam rację z tym elementem w silniku, bo może tutaj go nie ma, ale przynajmniej nie będziesz wymieniał niepotrzebnych gratów.
. Czy to mikro styki w zamku? To może być cała innych usterek nie tylko styki. Np brudne szczotki,usterka mechaniczna ,kable w przelotce,moduł (jak jest) komfort itp. Najlepiej diagnoza a ze zgadywanek to jak przełożysz zamek pewnie pomoże.
Diagnoza nie centralnego zamka tylko immobilaizera. Prawdobodobnie trzeba wpisać kluczyk.
taaaa..... na pinie 3 jest diagnoza m.innymi centralnego zamka. Silnik jest na 7
Kolego Remik, sprostowałem swoja wypowiedź nastepnym postem, kodowanie to tylko informacja o opcji, nie jest to konieczne do działania szyb, ale niezbedne do prawidłowej diagnozy.
Zacznij od sprawdzenia instalacji w przelotkach drzwi->słupek. komunikacja z drzwiami jest ? jakiś skan błędów by się przydał ... diagnoza 30min, naprawa 1h, tak obstawiam.
Witam zacznij od diagnozy BSI zwroc uwage na komfort,centralny zamek trudno mi powiedziec z fusuw jak to powiedzial nie jeden kolega na forum nie wywrozysz.PP200 moze byc ale ktos kto dobrze ogarnia ten temat.Wiecej nie moge pomoc bo przez net nie da rady trzeba podlaczyc pod kompa i masz jak na dloni.Pozdrawiam
Witam mam problem z Renaultem Traficiem 2010r Problem polega na tym ze wczoraj wsiadam i kreci ale nie zapali nie łapie wgl po chwili zauwazylem ze nie dziala jeszcze radio, centralny zamek i lewa szyba Po diagnozie zauwazylem ze nie ma pradu wgl na bezpieczniku od centralnego zamka wiec puscilem na krotko prad z innego bezpiecznika i jesli dam prad...
Pilot otwiera drzwi kierowcy oczywiście zamyka lewe i prawe- podejrzewam że masz uszkodzony zamek w drzwiach lewych. Jeżeli jesteś w stanie zdejmij boczek lewych drzwi rozlacz ciegna przy klamce (nie działa Ci bebenek) i zamknij zamek na otwartych drzwiach, akurat to bardzo prosta sprawa do diagnozy. Problemy : Ciegna, zamek, pompka, łącznik między...
Witam !!! Mam pytanie czy montowany był sterownik do centralnego po pilocie czy tak się nagle stało że zamyka drzwi jeśli montowana centralka to należy ustawić w funkcji komfort czeskim programem powinno pomóc ewentualnie diagnoza czeskim programem funkcji komfort.....
problem moze lezec w kasecie jak kolega wyzej pisze,i z zadna centralka sie niepołaczysz w celu diagnozy bo komfort jest odpowiedzialny za zailanie i sterowanie c.zamka.
Jezeli słychać "pyknięcie" a żadne drzwi nie działają to nalezy szukać w sterowniku a nie przełączniku.Przecież to takie logiczne,po co szukać w przełączniku skoro steruje jakimś przekaźnikiem? a kto mu kazał rozbierać zamek? przecież napisałem najpierw ster,wypina złącze schemat, zworka wystarczy żarówka i w 10min ma 90% diagnozy czyż to nie logiczne,
VW4, sterowniki komunikują się w CAN, a diagnoza zwykłym fejsem VAG po lini K.
Witam, po wyjęciu i włożeniu skrzynki bezpieczników wewnątrz auta przestał działać pilot . Czy jest możliwość dopasowania bez testera ? Obecnie nie dysponuję sprzętem do diagnozy w tej marce.
Może być niesprawny pilot. A może coś w GEM.Dlatego będzie potrzebny tester do diagnozy. Spróbuj zakodować na początek: http://mr-fix.pl/wpis/ford-focus-program...
Tak, i tak zrobię konkretną diagnozę, aby coś nie skaszanić, dzięki.
Moje pytanie brzmi: czy jest to tylko wina wysterowania z zamka kierowcy czy moze moduł komfortu? Nie da się określić bez diagnozy. Więc albo podpinanie, albo chociaż tapicerka z drzwi i sprawdzanie, symulacja.
Witam Z tego co napisałeś wnioskuje że kable: żółto-czerwony biało-czerwony to przewody wykonawcze idące do silników siłowników - w stanie spoczynku zwarte do masy(dlatego ci iskrzy) w momencie ruchu siłownika na jednym przewodzie lub drugim przewodzie pojawia sie plus(masa znika) i siłownik robi ruch (zamknij /otwórz) 3 cienkie czarny biało-czerwony...
Qrde a skąd wiesz czy jest sprawny no nie ! Bardzo możliwe, że stracił zasięg (bo one tak mają czasem jak są popsute), to się go wtedy przykłada w okolice pedału sprzęgła gdzie jest komputer żeby chociaż diagnozę postawić na zepsucie. Pamiętaj, że jak "samochód" zobaczy rozsynchronizowaną transmisję, to się odbiór blokuje na ok. minutę (takie zabezpieczenie,...
A kto to wie co tam jest namotane. Na początek diagnoza komfortu i kabli w drzwiach. Potem zostają same zamki. Jakie masz te klucze ? Wszystkie z pilotami ?
moduł komfortu pod nogami kierowcy ale wczesniej diagnoza vagiem
Witam dzisiaj auto oddalem do elektryka i wpierw padła diagnoza ze poszedł moduł komfortu ale wymienil go i dalej nic. Co w takim razie padło .?
Właśnie udało mi się rozwiązać problem. Niestety w serwisie Hyundai panom nawet nie chciała się trochę pokombinować i od razu chcieli wymieniać centralny zamek - koszt 500 zł + robocizna. Moja diagnoza faktycznie potwierdziła problem z centralnym zamkiem, ale usterkę udało się usunąć bez żadnych kosztów. Po odpięciu wiązki z przewodami od drzwi kierowcy...
W skrócie musisz mieć jakiś sprzęt do diagnozy i sprawdzić czy masz połączenie z ECU. Jeśli nie to wyciagasz zegary robisz zwore pomiędzy 25pinem niebieskiego złącza a 5 pinem zielonego złącza, jeśli pojawi się diagnoza ECU zegary do naprawy, jeśli diagnozy nadal nie ma to do sprawdzenia wiązka z zielonego złącza pin 5 do ECU i naprawa przerwy.
Po przełożeniu modułu z prawych drzwi, zamek w lewych zamyka i otwiera czyli mamy diagnozę że uszkodzony moduł. Błędna diagnoza. Czepiałbym się całkiem czegoś innego. Pojechać na diagnostykę i zobaczyć, że nie widzi prawidłowo otwartego i zamkniętego zamka. ;)
Witam. Mam problem z C5-tką. Mianowicie centralny zamek po otwarciu z pilota zaraz się zamyka. Drzwi otwieram w międzyczasie pomiędzy otwórz i zamknij. Zamyka się normalnie. Z klawisza w kabinie to samo. Przejrzałem już chyba wszystko. Diagnoza pokazuje poważne uszkodzenie CAN. Proszę Kolegów o sugestie, podejrzewam komputer sterujący. Właściciel po...
Tak sam szukam przyczyny i chce naprawić, u mechanika wyszło przypadkiem przy innej diagnozie(turbina) wyeliminowałem wszystkie usterki z postów a pojawiła się ta nowa
Jakim potencjałem, dokładany sterownik zamka centralnego steruje domykaniem szyb? Bezpieczniki sprawdziłeś? Kontrolnie mógłbyś wykonać diagnozę auta i tam wyjdzie czy moduł drzwi jest widziany przez moduł centralnej elektryki, jeśli się nie widza a zasilanie jest, i bezpieczniki i kable całe, mogłeś uszkodzić moduł drzwi kierowcy.
Jakimi przyżądami pomiarowymi dysponujesz? Od tego zależy sposób przeprowadzenia diagnozy i naprawy pilota.
Myślałem że zrozumiesz. Sterownik silnika jest powiązany z UCH i dlatego był problem z IMMO. za duże napięcie ze sterownika miało ZŁY wpływ na działanie UCH za czym idzie, centralnego zamka nawet.
Witam , pare dni temu stałem się posiadaczem citroena zx z roku 1992 , wszystko pięknie prócz centralnego zamka , pilot na podczerwień raz otwierał samochód raz nie , do tego czasem po zamknięciu samochodu nie szło go otworzyć , postawiłem diagnozę iż uszkodzony jest sterownik centralnego zamka , wymieniłem winowajcę na uniwersalny , myśląc że problem...
moim zdaniem jak wszystkie przewody(nawet te pod nogami kierowcy)są ok to zostaje tylko diagnoza urządzeniem typu VAG, czy KTS . Ew. zwarcie gdzieś w drzwiach itp...Moze ktoś grzebał ?
No cóż , jest zasadnicza różnic a pomiędzy zamkiem mechanicznym , a zamkiem elektronicznym. W pierwszym działa zwykły włącznik - wyłącznik , a w drugim odbiornik radiowy i pilot. Może masz jakieś błędy w algorytmie kodowania kluczyka? lub błąd w zespolonym module elektronicznym? Pasowała by diagnoza tego elementu. Kluczyk oryginał?Jak mnie skleroza...
Hmmmmmm, - nie sprawny przekaźnik sterownika w położeniu NC??? Głupiejące wyjście modułu radiowego zaraz przed tranzystorami sterującymi przekaźniki centrala.... Ruletka- loteria... W między czasie przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł, który ma prawo bytu, sterowanie w tego typu zamkach odbywa się poprzez mikro styki w siłownikach typu master...
Albo zrobić diagnozę i też pokaże jaki ma nr.
Możesz zrobić diagnozę systemu komfort, ale myślę że uszkodzony jest zamek tych drzwi. W sprawie zamka na pw.
yetti768: ja mam taki sam problem. Jak auto jest zimne to otwieranie drzwi z pilota nie działa. W ciepłe dni lub po dłuższej jeździe działa normalnie. Czy możesz napisać co było przyczyną i ile kosztuje naprawa? W Citroenie chcą 130zł za samą diagnozę a nie wiem czy w ogóle będę naprawiać jeżeli koszty będą duże.
Nie wiem co ma na celu ta odpowiedź w jakim stopniu pomaga ? Jak bym chciał skorzystać z elektryka to nie zadawał bym pytania na tym forum. Wiem że wymienione uszkodzenie zdarza się często w tych autach i na pewno ktoś miał taki sam problem. Oczekuje tylko podpowiedzi a nie diagnozy, przecież każdy wie że nie da się naprawić auta na odległość . Dodano...
Zaraz z gumą w karoserii masz wtyczki przeważnie trzy. Ja żeby sobie nie dodawać roboty najpierw diagnoza VCDS bloki pomiarowe odczyt parametrów i machanie drzwiami jak mechanik zmienia wartości (bez zamykania otwierania) to wiem że tam jest problem i niestety trzeba grzebać.
Zamykam drzwi kluczykiem od strony kierowcy i auto zaczyna trąbić i migać światłami, przekręcę trochę kluczyk w drugą stronę(otwarcia) przestaje trąbić i migać. Taka sytuacja nie ma miejsca gdy zamykam auto od strony pasażera. Zastanawiające. Sytuacja wygląda, jakby zamknięcie centralnego zamka od strony kierowcy przerywało obwód zabezpieczenia. Czy...
Witam w tylnej klapie po prawej stronie patrząc od tyłu jest czujnik położenia tylnej klapy który rozłącza układ . Po zamknieciu klapy kulka wewnatrz opada i zwiera styki . jeżeli sa brudne moze sygnalizować otwarte drzwi . Do diagnozy centralnego potrzebna informacja czy jest sam fabryczny czy dołożony jest autoalarm , Tak było u mnie . zamykanie z...
Powiem tak - czasy kiedy prostymi fejsami za kilka złociszy można było coś pogrzebać przy aucie już minęły - jedyne co tym chyba zrobisz to odczytasz kody usterek i to nie we wszystkich autach, i to w dodatku po uniwersalnym standardzie obd, i parę wartości rzeczywistych. O czymś takim jak kodowania, adaptację, diagnoza czegokolwiek innego niż silnik...
Zrób jak napisali wcześniej - przetnij przewód K przy ECU, podłącz linie K z interfejsu bezpośrednio do ECU, drugą stronę przewodu w instalacji auta zostaw wolną. Możliwe że któryś z modułów w aucie zakłóca linie K i przez to brak diagnozy z ECU - w takim przypadku nic nie da sprawdzanie miernikiem ciągłości przewodu pomiędzy złączem OBD a ECU oraz...
Piszesz Kolego akar13 ze stacyjka nie ładuje kluczyka, I że jest on nierozbieralny tak? Z tym że jest nierozbieralny to się nie zgodzę z tobą .Ja już klika takich kluczyków rozbierałem . Wynika z twojego postu że masz taki kluczyk . Jeżeli wygląda on jak ten poniżej na załączonym foto to mam kilka pytań do kolegi: http://obrazki.elektroda.pl/6001721700_1...
Z jego diagnozy wynika Czy diagnoza mechanika jest poparta gruntowną diagnostyką dedykowanym testerem ? Co wskazał ? Czy po zamknięciu samochodu, diagnostyka pokazuje wszystkie drzwi "zamknięte, zaryglowane" i podobnie po otwarciu pilotem - "zamknięte lecz odryglowane" a po otwarciu drzwi - zmienia się status na "otwarte i odryglowane" ? wszystkie...
Nie koniecznie pilot. Kolejny krok to niestety sprawdzenie AAM. Tutaj, jedyne co można zrobić we własnym zakresie to rozszyfrowanie zasilania i sterowania, a potem diagnoza zwykłym multimetrem. Chodzi o to, aby sprawdzić jak zachowuje się ów moduł gdy próbujesz sterować zamkami z niby martwego pilota a także ręcznie, za pomocą kluczyka. Dalsze diagnozy...
Witam! Mam problm VAG nie chce się połączyć z komputerem silnika...może robię coś nie tak? Dodam, że diagnoza pooduszek powietrznych, ABS, Centralnego zamka, i innych poszła dobrze.... Może mi ktoś podpowie co tu mogę zrobić? Jakii jest numer urządzenia- komputera silnika? (próbowałem 01 , ale bez skutku)
Czy centralny zamek otwiera wszystkie drzwi po otwarciu zamknięciu z kluczyka ? Jeśli nie sprawdź stan wiązki od drzwi z lewej strony od pasażera w celu diagnozy zamykania drzwi, to samo odnosi się lampek w drzwiach. Czy lampka na podsufitce świeci po włączeniu ręcznym?
Witam Pewnego dnia w moim Passacie B5 99r kombi (centralny na kluczyk) po zamknięciu wszystkich drzwi, przestały reagować drzwi tylne lewe. Drzwi zostały zaryglowane i nie ma sposobu ich otworzyć ani z zewnątrz ani z wewnątrz. Wyczytałem na forum jak się dobrać do drzwi od wewnątrz. Zdjąłem już tapicerkę i blachę. Teraz mam dostęp do zamka, tylko nie...
Panowie! Potrzebuję pomocy dot. centralnego zamka w Ford Focus kombi 1.8 TDDi, bez zamykania z pilota, tylko z kluczyka. Jak otwieram po mroźnej nocy drzwi od strony kierowcy za pomocą kluczyka, to nie słychać działania silniczka (nieraz słychać, zwłaszcza jak cieplej i wtedy otwierają nie normalnie wszystkie drzwi z centralnego) , W sobotę200.12.2010...
Po wymianie akumulatora nie działa podnoszenie szyb i przycisk blokady w panelu w drzwiach od strony kierowcy, nie dziala rownież centralny zamek z pilota, natomiast podnoszenie szyb w panelach pozostalych drzwiach działa. Proszę o podpowiedź co moglo sie popsuć, bo brak blędów po komputetowej diagnozie.
Czy w zamku pneumatycznym jest powietrze lub coś w tym stylu,bo mi zamarzaja drzwi i nie wiem czy to uszczelka czy zamek centralnego(bolec podnosi się i otwiera a drzwi ani drgna),może do obiegu dostała się woda, bo plastikowa obudowa centralnego w drzwiach po stronie pasażera kierowcy była pęknięta(w lecie)i była klejona może przez to.Zabardzo się...
Jak widać z postu poprzedniego zdania o używaniu alternatora do wspomagania rozruchu są podzielone.Prąd rozruchu 100 do300 A jest dla układu pracującego alternatora +rozrusznik pradem bardzo max. coś mi się wydaje, że prąd popłynie "najpierw" z alternatora ( wyższe napięcie) a gdy zabezpieczenie przeciwzwarciowe( jeśli jest w regulatorze napiecia) go...
Jest czujnik na skrzyni, to jeszcze nie ten model, gdzie prędkość pojazdu szła z ABS. Poza tym żadna diagnoza przeprowadzana nie była, jakkolwiek w bloku wtrysku nie będzie błędów, to w module UCH będzie błąd "kalkulator nie zna prędkości pojazdu". Może głupieć centralny zamek i blokować drzwi i je odblokowywać w czasie jazdy. Wspomaganie oczekuje sygnału...
na pilota zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi od strony kierowcy przycisk, który po kliknięciu zamyka lub otwiera drzwi i wtedy drzwi od strony kierowcy również nie reagują To bezwzględnie potwierdza diagnozę: uszkodził się zamek
mitsubishi centralny zamek centralny zamek sprinter bezpiecznik centralny zamek
klawiatura bezprzewodowa zrobić skanowanie dwustronne czujnik biegu jałowego cinquecento
centralny zamek centralny zamek
Regeneracja felg aluminiowych 17" – czy naprawiać komplet czy tylko uszkodzone? Kia K2500 D4 szarpie, dymi i nie przekracza 2500 obr/min – diagnostyka Common Rail