Załóż bezpiecznik 15A. Centralny zamek w impulsie (zamykanie lub otwieranie) pobiera nawet kilkanaście amperów. Pozdrawiam.
Cześć. Montowałem kiedyś do polo 2000 jakąś centralkę C.Z., nie pamiętam jaką ale prostą, może BX10. Wszystko było ok do niedawna, jak szwagierka powiedziała, że coś burczy przy zamykaniu. Okazało się że sygnał zamknięcia jest bardzo długi, ok 30 sekund, a wcześniej był ok 3 sek (pneumatyczny c.z.). Więc po pierwsze poszukuję instrukcji obsługi (szwagierka...
Jestem nowy i zielony i mam pewien problem posiadam alarm CELT-19 który posiada tylko jedno wyjście masy a dokładnie kiedy alarm jest rozbrojony to na przewodzie jest masa kiedy alarm uzbroję to masa zanika i tu mój problem każdy standardowy centralny zamek jest sterowany impulsem masy na 2 przewodach 1 do otwierania a 2 do zamykania. I tu do was prośba...
Witam, mam alarm samochodowy bez możliwości sterowania zamkiem centralnym, ale jak włączam alarm to migają 2 razy kierunkowskazy jak wyłączam to raz miga i chciałbym to wykorzystać do wysterowania sterownika zamka centralnego jest możliwość coś takiego zrobić??
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
Honda Jazz 2001 - 2004 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/zielony Otwieranie - biało/granatowy Przewody znajdziesz w szarym 14-pinowym złączu sterownika zamka po stronie kierowcy. Honda Jazz 2004 - 2008 Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - biało/czarny Otwieranie - żółty Przewody znajdziesz w zielonym...
Witam, posiadam Focusa MK1 z fabrycznym centalnym zamkiem bez pilota, zakupiłem zestaw alarmu z pilotami. I tu pojawia się moje pytanie jak sprawdzić jaki sygnał impulsowy steruje otwieraniem drzwi + czy - ? Bo od tego zależy sposób podłączenia zestawu. I jedno pytanie dla pewności podłączając steronik z pilota i cała centralke alarmu powinnem się wpinać...
Podpowiem wg Golfa 3 94r. Centralny zamek steruje się impulsem + 12V Uwaga trzeba sprawdzić czy taki impuls + a nie - wychodzi z kolegi centralki bo w przeciwnym razie trzeba będzie odwrócić biegunowośc za pomocą dwóch przekaźników. Podłącza się do przewodów biegnących przez słupek drzwi kierowcy do drzwi, wystarczy rozebrać osłony słupka od środka....
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
Centralny zamek sterujesz impulsami plus 12V (+) Zamknij - szaro/czerwony otwórz - szaro/czarny Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy (czarne, 6-pinowe złącze).
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, Uniwersalny sterownik połącz wg. schematu "C" - sterowanie masą a następnie włącz...
Jak rozbierałem przednie drzwi to nie natrafiłem na problemy. Szyba mocowana jest na dwóch uchwytach, poluźniasz śrubki kluczykiem nasadowym nr 10 i szybę wyciągasz do góry. Luzujesz imbus gwiazdkę i wyciągasz zamek(ten przy klamce), odhaczasz linkę z klamki - od zamka odkręcasz 3 śruby mocujące mechanizm zamka, potem całą blachę i masz wszystko na...
witam założyłem alarm INFERNO do renault laguny z 94 roku było to gdzieś około lipca. i do tej pory działał prawidłowo gdy nagle 2 dni temu zaczął szwankować centralny zamek. Raz reaguje na pilota a raz nie... Jak się okazało po wstępnych oględzinach alarm działa prawidłowo, podmiana sterownika nic nie zmieniła. Sterownik podaje impuls do zamknięcia...
Witam i pozdrawiam wszystkich pomagających. Jestem użytkownikiem Renault Espace 3 2000 r. ( silnik 2.0 16V ). Od pewnego czasu borykam się z problemem zamknięcia auta poprzez centralny zamek. wszystko było by OK gdyby nie fakt iż przednie drzwi ( lewe, prawe ) zmykają się normalnie również tylna klapa i wlew paliwa także działają ! Problem jest taki,...
Witam, toczę nierówną walkę z e36 z roku '93. Nie działa ją jak w tytule: szyby, centralny i oświetlenie kabiny (tylko po włączeniu przełącznikiem). Oto to już wiem i zrobiłem: -same szyby działają i cały obwód. Jak sprawdzić? Niebieski przekaźnik pod kierą rozbierasz i zamykasz w nim obwód (jak rozbierzesz to sam sie domyslisz jak). Szyby wtedy działają....
temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka...
O ile kolega posiada w alarmie wyjście sterujące zamkiem centralnym to nie potrzeba żadnych siłowników montować. Na początek trzeba sprawdzić, czy w posiadanym modelu alarmu jest wyjście na centralny zamek - przewody oznaczone gwiazdką na foto obudowy ze schematem sugerują, że to wyposażenie opcjonalne. Jeżeli z centralki wychodzą przewody zielono/czarny...
A wiec nie mam orginalnej instalacji centralnego zamka Cheetaha. Centralny zamek (ma 4 silowniki 2 mastery i 2 slavy) kupilem nie dawno i sam go zakladam widze ze zle mnie chyba zrozumieliscie, centralny zamek posiada swoja centralke ktora jest sterowana na dwoch kablach Y i X gdy na jednym z nich pojawi sie impuls masy to zamek zamyka sie badz otwiera....
podłączam alarm do niego i: Po podpięciu kontrolki do masy i odpowiednio nakłuwając znalazłem kable którymi idą impulsy sterujące: impuls zamykający to kabel niebieski idący od centralnego zamka w drzwiach, na chwilę zapala się kontrolka i gaśnie podczas ręcznego zamykania przyciskiem w drzwiach, natomiast impuls otwierający to kabel różowo-biały i...
Witam, mam pytanie co do centralnego zamka, przeczytałem wszystkie posty aczkolwiek są one dla mnie nie wystarczające. Na jednym przewodzie jest sterowanie - czerwono-żółtym, czy jeżeli przetnę ten przewód w dowolnym miejscu "skręcę" i zaizoluje ten który przeciąłem razem z przewodem od sterownika zakupionego w sklepie a następnie podłącze przewód od...
Witam kolegów. Założyłem do SC centralkę alarmową RTX Tornado CS3, do tego moduł centralnego zamka też od RTX który podpiąłem by sterował z modułu alarmu. Mój problem polega na tym iż 2 dni działa centralny zamek tzn. po naciśnięciu przycisku alarmu drzwi się zamykają i otwierają a po jakimś czasie chcę zamknąć samochód a centralny zamek nie reaguje....
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Gwoli wyjaśnienia.Rzeczywiście nie napisałem ,że "może być to wina sterownika w tylnych drzwiach" ale napisałem ,że jest zalany i kaput to chyba to samo? "Mimo to pilot nie włącza/wyłącza zamka centralnego, ale alarm tak" też napisałem. Nie napisałem tylko, że z kluczyka nie działa to już nie to samo." Mea culpa, sory" Teraz zamierzam sprawdzić sygnał...
Problemu niedopasowania cięgna nie ma. Wkładka zamka siłownik i popychacz - wszystko pasuje. Problem w tym, że albo siłownik dostaje za krótki impuls (nie wiem czy to jest możliwe) albo coś jest nie tak z siłownikiem. Nie wiem jak to sprawdzić. Po podłączeniu do instalacji i próbie bez obciążenia, po załączeniu centralnego zamka ramię siłownika przesuwa...
Witam , mam pytanie czy zamek (od strony kierowcy) jest rozbieralny czy trzeba go koniecznie wymieniać przyczyną jest nie zamykanie tego zamka z pilota . Posprawdzałem napięcia które dochodzą do kostki zamka są OK. impuls 12V dochodzi w momęcie przyciskania pilota więc wygląda to na zamek. na pierwszy rzut oka wygląda na to że nie można go rozebrać...
Witam, alarm ma dwa wyjscia sterowania centralnym: zamknij, otworz i podaje wtedy impuls masy 1,5s. Nie potrzebuje sterowac zamkiem z kluczyka, chodzi mi tylko o sterowanie z pilota. I pytanie jak zrobic sterowanie: 1. Wersja prymitywna i mysle ze tak nie bardzo sie da ale zapytam: podlaczam na stale zasilanie "+" do slave'ow, a "-" bezposrednio z impulsow...
Witam! Aby uzbrajajac alarm z pilota spowodowac zamkniecie sie centralnego zamka musicz je zespolic. Standardowo alarm wygeneropwuje impulsy masy na zamkniecie i otwarcie auta. Z alarmu powinny wychodzic 2 przewody na otwarcie i zamkniecie auta, które podłanczasz do sterownika zamków centralnych. (Chyba ze alarm ma wbudowany sterownik wtedy podłaczenie...
Witam.Chciałem sie dowiedziec o kolorki kabelków i impulsy do zamykania i otwierania centralnego i ryglowania.Czy ryglowanie jest drugim impusem?czy wydłuzonym?Co odciac zeby autko unieruchomić i nie spowodować zapalenia lampki check silnika?Po przeczytaniu kilku postów mam ochote zamontowac alarm AMPIO Prosze o podpowiedz.Dziekuje
Alarm standardowo podaje sterownie centralnym poprzez impulsy masy. W fordzie natomiast sterowanie centralnym, jeśli jest oryginalny, odbywa sie impulsami plusowymi. Tak więc potrzebujesz moduł, który będzie obracał impulsy. Możesz zrobić na dwóch przekaźnikach lub kupić gotowy za 15 zł (koszty tu i tu podobne). Następnie odszukujesz w lewej wiązce...
pamiętaj o tym,że powinieneś mieć alarm z podwójnym impusem na zamknij z możliwością wydłużenia drugiego impulsu,wtedy dopiero zrealizujesz ryglowanie zamków+dociąganie szyb.
Witam::cry: Audi A4 19TDI z 96 roku, mam taki problem z zamkiem centralnym a mianowicie mialem jakis tam alarm ktory sterowal zamkiem przez przekaznik wpiety na lewym slupku w przewody podawal minus, i bylo ok kupilem inny alarm ktory jest przeznaczony do audi i daje impuls minusa 0,8s ktory jest za krotki i tylko zamki rusza sie ale nie otwieraja ani...
To chyba proste,nie można tego sprawdzić w ten sposób:odepnij ten siłownik i na to miejsce daj żarówkę,jak błyśnie przy otwieraniu i zamykaniu to masz siłownik uszkodzony-wymontuj go.Może silnik w siłowniku nie chce chodzić w jedną stronę,może zaśniedziałe styki,może listwa zębata ma uszkodzony ząb(tak miałem).Wystarczyło wtedy założyć podkładkę(wodociągowa...
W wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy czerwono-zielony i czerwono-niebieski - impulsy plusa.
Kolego nie mas zsie co denerwowac. MAsz dwa przewody sterujace bialy i brazowy jeden z nich jest wykozystaj na otwarcie a drugi na zamkniecie i bedzie wszystko dobrze. Nie wiem jak to bardziej opisac chyba jasniej juz sie nie da. Nie obraź sie ale nie przeczytałeś uważnie mojego pytania. "Ale gdzie mam podać najpierw masę??? Na przewód z napięciem...
Witam Sterowanie masz masą. Najwygodniej podłączyć przy centralce, za schowkiem pasażera. Nie pamiętam kolorów, ale kontrolka z żarówką do masy i bez problemów znajdziesz impulsy. Drzwi auta musisz zamknąć przy szukaniu impulsów bo mazda nie łapie się na ryglowanie zamka,na otwartych drzwiach
Cześć. Przewertowałem kilka tematów o sterowaniu zamkiem poprzez pilota. Jednak co odpowiedź to inne porady. Octavia jest z 1999 r. 1.6 combi 74 kW, z elektryki tylko lusterka i centralny zamek. Pod kierownicą znalazłem czarną skrzynkę na metalowym wsporniku (więc pewnie to moduł komfortu). Z wyczytanymi informacjami steruje się masą, impuls na kierunkowskazy...
Witam mam taki 1 problem w moim zamkiem centralnym w fordziku... chodzi mianowicie o to ze nie dziala mi w drzwiach od kierowcy tak jakby nie wysylal z tamtego miejsca zadnego impulsu. Sprawa ma sie tak: 1. jesli otwieram drzwi od kierowcy kluczykiem otwieraja sie tylko drzwi kierowcy i zadne inne. 2. jesli pociagne galke od odtwierania drzwi od wewnatrz...
Witam. Na wstepie chcialbym powiedziec, ze czytalem rozne posty na ten temat jednak zaden mi nie pomogl. Wiec mam problem. Posiadam Golf-a III i nie dziala mi centralny zamek. Na poczatek zaczelem sprawdzac wszystkie przewody w drzwiach czy nie sa przerwane itp. i byly przerwane, ale tylko od glosnika wiec zaizolowalem to i glosnik jest ok jednak nie...
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Witam przestudiowałem jakieś 10 stron na tym forum w poszukiwaniu odpowiedzi i nie znalazłem, więc może ktoś byłby wstanie napisać jak prosto naprawić poniższą usterkę. Dziewczyna posiada VW Lupo 1.4 benzynę rocznik 2002 i problem powstał gdy został wyjęty akumulator. Centralny z kluczyka działa ale z pilota nie. Nie ma żadnej reakcji (baterie nowe...
idzie to jakoś wizualnie odróżnić?? z syreny wychodzą dwa przewody (masa i impulsowy, który leci chyba do sterownika)
Panowie mam pytanie i prośbę o pomoc. Zakładam alarm do passata b3 i centralka mi podaje sygnał ciągły na zamykanie jak trzeba, lecz na otwieranie potrzebuje zamiast Ciągłego impulsu, 2 impulsy. Proszę o pomysł jak z jednego zrobić dwa krótsze. Sterowanie +. Może macie jakiś schemat, pomysł. Pomocy
Witam U Taty mojego w autku popsuł się zamek centralny. Z pilota zamek kierowcy się zamyka i już nie otwiera, reszta drzwi zamyka się poprawnie - po wypięciu całkowicie Modułu (1s7t-15k600-fd) i po ponownym podpięciu wszystkich wtyczek (5) zamek zaczyna działać normalnie przez kilka chwil po czym znów zaczyna szwankować. Próbowałem zmierzyć napięcie...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Do sterowania zamkiem wykorzystujemy cienki przewodzik biało/niebieski wychodzący z drzwi kierowcy. Wszystko na jednym przewodzie, zamykanie masa,otwieranie masa+ rezystor 180ohm krótki impuls.
Witam wszystkich. Przejrzałem forum w poszukiwaniu podobnych i były podobne ale nie takie same. Otóż, jak to zwykle bywa z problemami, centralny zamek nie działa z pilota ani z kluczyka, samochodu nie można zamknąć. Ale tylko od strony kierowcy. Kiedy kluczykiem zamyka się od strony pasażera to wszystkie drzwi zamykają się bez problemu. Tak samo jest...
Oprócz zasilania dalej źle. Centralny reaguje, jak podajesz naprzemiennie impulsy masy na niebiesko biały i niebiesko czerwony? Jak tak, to wpinasz się ze sterowaniem masą i po problemie. Możesz próbować z tego sterownika wysterować TYLKO dokładany siłownik, a ten swoją pracą otworzy oryginalny centralny. Działa to w koreańskich autach. Choć osobiście...
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Spróbuj przesmarować zamki w drzwiach WD-40 lub innym, lepiej zdjąć boczki drzwi i ocenić czy na zamkach nie osadził się bród i kurz który spowoduje ciężką pracę. Impuls na zamek centralny trwa ok 1 sekundy dla tego jeśli się nie zdążą zamknąć to zostaną otwarte.
Witam, jestem posiadaczem Hyundaia Coupe III GK 2003r 2.0. Niestety nie otrzymałem do niego żadnego pilota ani nic innego poza jednym kluczykiem. I tu się teraz pojawia moje pytanie jak podłączyć owy sterownik ? Posiadam sterownik NOXON T5, obsługa samego sterownika jest banalna. Mam problem z lokalizacja miejsca do wpięcia sterownika... Ten model auta...
Witam. Auto: Opel Omega B 99'. Centralny zamek fabryczny, z pilotem w kluczyku. Problem przejawia się tym, że centralny nie działa ani z kluczyka, ani z pilota. Poza tym, zdarza się także, że przy otwartych drzwiach, lampka we wnętrzu czasem miga, lub zapala się i gaśnie np. podczas otwierania szyby (swoją drogą, nie zawsze działa mi też otwieranie...
Przecież ten sterownik prosty jak budowa cepa, 1M 2M to silniczek siłowników, masa plus opisana 2 i wyżej to sygnałowe masowe otwórz zamknij . Kabelkologia siłownika: czarny-masa brązowy,fioletowy impulsowe (otwórz,zamknij) i ta wtyczka luźna do podłączenia sterownika pilota. czerwony,niebieski- silniczek Sprawdź czy działa silniczek w siłowniku mimo...
Centralny zamek raz działa z pilota a raz nie W takich przypadkach kolego zaczynamy od informacji, czy jest to pilot oryginalny, czy cos dolozonego. Rocznik auta tez by sie przydal. Jasnowidzami nie jestesmy... widać ewentualnie przy tym próby ruszania się grzybków, ale nic się nie dzieje. Skoro grzybki sie ruszaja, to jednak cos sie dzieje... Posluchaj,...
Piloty nie oryginalne , więc centralny dokładany. Znajdź centralkę. ustal nazwę, ściągnij do niej schemat. Zobacz czy wychodzą impulsy sterujące.
Mylisz pojęcia dlatego, że centralny zamek masz oryginalny a to co Ty zapewne podłączyłeś to tylko sterowanie wiec tam jest tylko potrzebny impuls. "Moc" tego impulsu nie powinna wpływać na działanie centralnego zamka. Której diody nie zamontowałeś bo ja żadnej na tym schemacie nie widzę?
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Clio 2 to raczej impulsator, sprawdź kabelki i czy we wtyku nie ma zielenizny. Tam jest taka logika - po przekroczeniu chyba 5km/h zamek centralny samoczynnie się zamyka. Jak nie będzie impulsów z impulsatora to i komputer uzna że samochód stoi i go nie zamknie. Druga usterka to prawdopodobnie pilot nie nadaje. Sam raczej tego nie zrobisz.
Podczas zamykania i otwierania na dwóch przewodach pojawiają się impulsy. Możesz tym zasterować przekaźniki. I to wszystko.
Witam! mam problem choć temat był omawiany nie jeden raz(znalazłem stare posty) jednak nie mogę sobię poradzić. Chodzi o to że zamontowałem w aucie alarm Super fortecę.Alarm działa poprawnie ale zaczeły się schody przy próbie podłaczenia central zamka.Zamek jest fabryczny(pneumatyczny) i posiada dwustopniową funkcje otwierania,czyli raz przekrecam kluczyk...
postanowiłem zainstalowć sobie alarm w samochodzie, kupiłem go(TX320T) i wszystko szło dobrze do pewnego momentu kiedy trzeba było podlączyć centralny zamek.W alarmie mam dwa przewody podające krutki impuls przez 1 lub 3 sek(0,5V nie więcej niż 100mA, wedłóg instrukcji). iniewiem gdzie je podłączyć ponieważ centralny w samochodzie jest pneumatyczny...
wnioskuję,że fakt braku masterów wskazuje na to że mam rozkodowanego pilota. sprawdzałem pilota i odbiornik miernikiem i po naciśnięciu pilota gdzieś tam na układzie odbiornika pojawia się impuls. Czy więc reakcja bazy na sygnał z nadajnika wskazuje,że pilot jest jednak dobrze zakodowany czy też należy uwzględnić w moich rozważaniach komputer?
Witam, Dosyc banalne aczkolwiek chcialbym sie was poradzic jak to zrobic. Otóż Posiadam alarm w aucie ktory zabardzo niechce wspolpracowac z centralnym zamkiem tzn Przy zamykaniu na jednym z wyjsc jest impuls z 12V do masy i spowrotem 12V (czyli zwiera do masy) i to wykorzystuje na centralny zamek. Ale teraz gdy chce otworzyc drzwi to na kolejnym wyjsciu...
Witam Najprościej kupić moduł z regulacją czasu zamknij/otwórz np. unster. Trudniej :) - Jesli się znasz na elektronice to w internecie znajdziesz jakiś układ na tranzystorach który wydłuży ci impuls.
Tył musi dostać dwa impulsy.
Witam, w alarmie który posiadam uszkodziło się zamykanie (wysyłanie krótkiego impulsu masy przy załączaniu alarmu) tego już nie naprawię ponieważ chyba uszkodziło się coś na tej nóżce od mikro kontrolera 16F628, ale znalazłem rozwiązania jak to obejść, tyle że nie wiem jak wykonać. Alarm po załączeniu wysyła masę na czujniki(aż do czasu wyłączenia alarmu)...
Niestety nie mam, kozystam z angielskich baz danych. Otwarcie - kabelek czerwono/brazowy - w konsoli pod kierownica podwojny impuls. Zamkniecie - kabelek szaro/bialy - w konsoli pod kierownica Otwieranie bagaznika - kabelek bialo/czarny - jak wyzej.
Witam Kupiłem moduł sterowania centralnym zamkiem z pilota,przed montażem poszukałem schematu instalacji samochodu i znalazłem to: Centralny zamek.pdf Niestety w samochodzie wygląda to tak: naklejka na module: jak widać w sterowniku jest dodatkowe duże złącze. W jednym z wątków na Elektrodzie znalazłem taki opis w E36 bardzo pięknie można podłączyć...
Witam. Posiadam Renault Megane 1997 rok 1.4 eco. Pewnego pieknego dnia zwalily mi sie piloty a przynmaniej tak mysalem .. wersja stara na podczerwień (IrDa) dalem kluczyki do naprawy bo nie dawaly wogole impulsu.. wybulilem 150zl i nic.. okazuje sie ze to coś innego w servisie mi powiedzielei ze wszystko wyeniesie ok 900zl ale co i jak to nie mówią.....
A próbowałeś ? Odbierając nowy samochód ma on już zaprogramowany, przez sieć obsługi FIATa, system alarmowy. W razie ewentualnej potrzeby ponownego zaprogramowania systemu zaleca się skontakowanie z przedstawicielem sieci obsługi klienta Fiat. Warunki przeprowadzenia programowania są następujące: - alarm musi być wyłączony z pilota - kluczyk awaryjny...
Witam,tak mam zamek centralny i alarm dokładany, właśnie sprawdziłem , czy alarm podaje impulsy + i - na centralkę zamka.Jest tak na zamykanie podaje impuls, a na otwieranie to żaróweczka świeci cały czas.Oczywiście podłączyłem żaróweczkę , jeden koniec do masy auta , a drugi przyłączałem do alarmu na wyjście impulsów.Znalazłem przewód jeden zerwany...
Witam Przeszukałem na wstępie forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem stąd ten topic. Mam problem dość uciążliwy z moim pugiem (206 2002 1.4 MUX). Mianowicie od pewnego czasu zauważyłem że centralny zamek nie zawsze się zamyka mianowicie słychać pyknięcie pod kierownicą jak się domyślam z BSI ale siłowniki nie ruszają się. Kierunkowskazami...
Witam. W moim Audi b4 94r zaczął "wariować" centralny zamek. W aucie mam zamontowany alarm typ FQC PASSED INSPECTOR 17. 2006r (tak pisze na obudowie). Usterka polega na tym, że po wyłączeniu alarmu z pilota, (pompka otwiera zamki), otwieram drzwi a pompka dostaje jakiś impuls i sama je zamyka. Czyli otwierając drzwi, pompka zamyka "rygiel " i zaraz...
Sterownik centralnego został zalany w wyniku czego podał na stałe + na czarno-żółty przewód. W efekcie jest taka sytuacja; drzwi zamknięte, zaryglowane, siłowniki uszkodzone nie reagują na żadne podawane impulsy. Jedynie drzwi kierowcy dają się otworzyć kluczykiem. Udało mi się zdjąć w bólach boczek drzwi pasażera ale co z tego, żadnym cięgłem nie jestem...
Mam jeszcze pytanie co do podłączenia siłownika drzwi przednich. Mam oryginalnie centralny zamek z kluczyka, czyli w drzwiach kierowcy "siłownik" będący przełącznikiem zasilania połączony z wkładką i wewnętrznym ryglem metalowymi cięgnami. Ów przełącznik daje zasilanie do kolejnych siłowników w momencie przekręcenia kluczyka w drzwiach kierowcy lub...
Witam, Od kupna auta nie działał centralny zamek w Galaxy mk1 96r 2.0 benzyna. Pilot od centralnego jest osobny, dokładany. Centralka dokładana c.z. (ta zalana) znajdowała się w lewym słupku przy klapie bagażnika. Wstawiłem nową centralkę (z nowymi pilotami), poprzekładałem odpowiednio kable od zasilania, kierunków... i pozostał problem 6-ciu przewodów...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
Jeśli termin "wysterowanie" brzmi dla ciebie dziwnie, to sugeruje, że nie znasz się na tym nic, a nic... Wysterować, czyli podać odpowiednie impulsy... A alarmy sobie sam poszukaj. Google twoim przyjacielem. Wystarczy wpisać alarmy samochodowe i lektury na kilka godzin. Na rynku jest w tej chwili setki modeli.
No wiec tak. Okazało się, że po kolejnym rozebraniu zamka trzeba bylo polutowac jeden kabelek, ponieważ ścieżka która prowadzila do mikrozłącza nie przewodziła impulsu.. Roboty na dwa dni a wystarczyło sprawdzić wszystkie styki przy pierwszym rozbieraniu zamka. Moja nauka z tego to nigdy nie zakładać, że nie działa tylko to co jest widoczne i trzeba...
Witam Posiada Skodę Octavię 98r i nie działa centralny zamek w obu drzwiach z przodu ale i z tylu ale po kolei... Zrobiłem diagnostykę w module komfortu i nic nie wyszło ( 2 dolne kanaly z zalacznika - kazda wartosc jest poprawnie odczytywana jak zmieniam jej stan, w zalaczniku nie ma kanalu 6 ale tez jest ok). Przewody łączące karoserię z drzwiami...
Podsumowując rozwiązanie z serwami modelarskimi w zastosowaniu szafy 3-drzwiowej koszt: 3x serwo modelarskie + koszt przesyłki około 93zł 3x sterownik + koszt przesyłki 80zł 3x włączniki + koszt wysyłki 15 Przewodów i innych nie liczę W sumie daje nam to około 188zł Jeszcze chciałbym rozeznać się w temacie siłowników centralnej zamka. Koszt takiego...
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
Problem jest taki, że centralny zamek zamyka cale auto ale nie otwiera żadnych (gdy próbuję pilotem od alarmu) z kluczyka również nie otwiera pozostałych.Dając impuls minusowy na przewód przy zamku kierowcy, auto jest zamykane lecz dając impuls aby otworzył nic się nie dzieje. Według mnie alarm nie jest uszkodzony bo, gdy odłączyłem go, centralny zamek...
witam! posiadam taki zestaw: #### zakupiony 3 tygodnie temu. do tej pory wszystko było dobrze. od kilku dni pojawił sie problem takiego typu ze zamek sam sie zamykał przy otwieraniu i zamykaniu drzwi... wczoraj rozebrałem drzwi i oto co zaobserwowałem: alarm działa poprawnie i poprawnie podaje impulsy do sterowania zamkiem. Sam centralny jednak podczas...
Tak sie domyślałem, ale niektórzy piszą o ryglowaniu mając na uwadze blokowanie drzwi podczas osiągnięcia określonej prędkośći. Ustal centralny, fabryczny czy zakładany przez jakiś warsztat, to ułatwi określenie jak jest sterowany, a następnie zdejmiesz boczek drzwi i sprawdzisz na którym przewodzie pojawi się dodatni lub ujemny impuls przy próbie zamknięcia...
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
Witam, Szukałem na elektrodzie tych tematów, przyznam że nie ma tego dużo a z konkretów z nalazłem to: niestety nie mówi mi to za dużo. W moim aucie alarm już kiedyś był więc mam siłownik. Chcę teraz podłączyć tylko sterowanie z pilota centralnym. Po zdjęciu boczku znalazłem kabel siwy i zielony i po podaniu masy z np śrubki zamek dostaje impuls niestety...
Jeżeli już posiadasz centralny zamek to można założyć #interfejs centralnego zamka#,koszt niewielki i montaż bardzo prosty(oczywiście po odnalezieniu odpowiednich przewodów).Sterowniki te są różne w zależności od rodzaju zamka,(elektryczne,pneumatyczne)sterowan... są impulsami 1s lub 3s.
Witam Pytanie do instalatorów autoalarmów-jak wysterowac centralny zamek w tym modelu(rocznik 2003).Klasyczne strerowanie przez podanie ,,impulsów masy(bądź ,,plusów") czy juz przekombinowane i bez dodatkowego siłownika ani rusz...?? Pozdrawiam Mariusz
Przewody na pewno są nie pozamieniane, bo nikt tam nic nie grzebał. Drzwi kierowcy i pasażera dają się zamykać i otwierać kluczykiem, tylko przy zamykaniu trzeba przytrzymać dłużej niz trwa impuls ponownego otwarcia. Wydaje mi się że może to być któryś z czujników zamknięcia drzwi, tak przynajmniej mam w swojej 406-ce. Jak nie domknę drzwi, a prubuję...
Jak wysterować centralny zamek z autoalarmu który nie ma wyjść do sterownika. Czy istnieje możliwość wykorzystania wyjścia na diodę sygnalizującą za i wyłączenia alarmu i dorobienia układu który na wyjściu podawał na jednym przewodzie 1sek.impuls minusowy w trakcie zaświecenia diody, a na drugim przewodzie taki sam przy wyłączniu. :?: :?:
W momencie podanie na drugi impuls musisz pozbawic plusa pierwszy impuls
Panowie wymiekam juz przy tym centralu. Central (oryginał GM) na pewno sterowany jest poprzez podanie impulsu masy na zamykanie i otwieranie. Sterownik, który kupiłem ma cztery przewody: dwa zasilające i dwa które podają impuls masy. Wydaje się że nie ma w tym filozofii. Jednak podłączając się do sterownika centralnego uzyskuje ten sam efekt. Jeżeli...
Może trochę zagmatfałem:) Jest tak, jak miałem Vectrę to centralny zamek otwierany był przyciskiem w kluczyku. Jak tylko pstryknąłem, włączało się oświetlenie wnętrza, wsiadałem sobie, a ono pomalutku gasło. Teraz chciałbym osiągnąć ten sam efekt. Wydaje mi się, że gdy podłączę jeden z kabelków do kierunkowskazu i plusa lamki to impuls załączy mechanizm...
Witam ten opużniacz potrzebuje impulsu +12v czy ma być przez dłużej +12v?Jeżeli impulsu to masz żle podłonczoną diode bo centralny podaje tylko przez chwile napięcie .
Ameryka odkryta:):):)W kasecie zamka centralnego znajduje sie silniczek,mikrowłącznik i kółko zębate przesuwajace po ślimaczku mały suwaczek włączający lub wyłączający impuls elektryczny z mikrowłącznika do siłownika.W tym suwaczku znajduje sie wewnątrz mała blaszka dociskowa (podobne nieco do blaszki z gałki n.p. od kuchenki gazowej lub mikrofalówki).U...
Mam pytanko: jak jest sterowany (plusem czy minuse) zamek w tym aucie i czy ma silownik w drzwiach kierowcy czy jaies inne "badziewie" ? Pytam bo chce koledze podlaczyc zamek pod alarm zeby byl otwierany z pilota a nie z klucza... a i jak dlugo musi impuls trwac zeby zamek dzialal jak trzeba Z gory dzieki i pozdrawiam
Witam w dzisiejszy mroźny poranek.! Mam prośbe - do praktykujących instalatorów - o informacę na temat fabrycznie montowanego w dostawczym C-15 centralnego zamka, a mianowicie: 1- jaki jest sposób sterowania siłowników (+) czy też (-) ? 2- jaki kolor przewodu odpowiada za zamykanie a jaki za otwieranie ? 3- czy impuls o czasie trwania 1 sek będzie odpowiedni...