Załóż bezpiecznik 15A. Centralny zamek w impulsie (zamykanie lub otwieranie) pobiera nawet kilkanaście amperów. Pozdrawiam.
Cześć. Montowałem kiedyś do polo 2000 jakąś centralkę C.Z., nie pamiętam jaką ale prostą, może BX10. Wszystko było ok do niedawna, jak szwagierka powiedziała, że coś burczy przy zamykaniu. Okazało się że sygnał zamknięcia jest bardzo długi, ok 30 sekund, a wcześniej był ok 3 sek (pneumatyczny c.z.). Więc po pierwsze poszukuję instrukcji obsługi (szwagierka...
Problem polega na tym, że co pewien czas w czasie postoju czy jazdy centralny zamek dostaje impuls na wszystkie zamki. Nie zamyka ich, występuje tylko delikatny ruch rygli drzwi. Sprawdzone: 1. Moduł komfortu suchy wyczyszczone wtyczki 2. Sprawdzone mikro styki w zamkach oświecają światełko w drzwiach 3. W VCDS brak błędów. 4. W blokach pomiarowych...
Chce kupic caly zestaw zeby móc normlanie otworzyc auto z pilota Centralny zamek sterowany impulsami masy: zielony przewód (poz. N ° 5) do blokowania zielony przewód (poz. N ° 4) do odblokowania w białym złączu w okolicy lewego progu imo z pompy O tym nie będziemy dyskutować - regulamin nie mam pojecia jak wyglada i gdzie sie znajduje centralka centralnego...
Centralny zamek sterujesz impulsami plus 12V (+) Zamknij - szaro/czerwony otwórz - szaro/czarny Podłączenie do wiązki wychodzącej z drzwi kierowcy (czarne, 6-pinowe złącze).
Witam i pozdrawiam wszystkich pomagających. Jestem użytkownikiem Renault Espace 3 2000 r. ( silnik 2.0 16V ). Od pewnego czasu borykam się z problemem zamknięcia auta poprzez centralny zamek. wszystko było by OK gdyby nie fakt iż przednie drzwi ( lewe, prawe ) zmykają się normalnie również tylna klapa i wlew paliwa także działają ! Problem jest taki,...
temat się przewijał jak widziałem nie raz, jednak nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. W w.wymienionym aucie sterowanie jest plusami, central pneumatyczny dwa druty z drzwi kierowcy... niby prosta sprawa - sterowanie centralnym z pilota podpiąć pod ww druty... jednak zauważyłem że zamki wpadają w jakies nieustalone stany, zarówno z kluczyka...
Jak rozbierałem przednie drzwi to nie natrafiłem na problemy. Szyba mocowana jest na dwóch uchwytach, poluźniasz śrubki kluczykiem nasadowym nr 10 i szybę wyciągasz do góry. Luzujesz imbus gwiazdkę i wyciągasz zamek(ten przy klamce), odhaczasz linkę z klamki - od zamka odkręcasz 3 śruby mocujące mechanizm zamka, potem całą blachę i masz wszystko na...
O ile kolega posiada w alarmie wyjście sterujące zamkiem centralnym to nie potrzeba żadnych siłowników montować. Na początek trzeba sprawdzić, czy w posiadanym modelu alarmu jest wyjście na centralny zamek - przewody oznaczone gwiazdką na foto obudowy ze schematem sugerują, że to wyposażenie opcjonalne. Jeżeli z centralki wychodzą przewody zielono/czarny...
podłączam alarm do niego i: Po podpięciu kontrolki do masy i odpowiednio nakłuwając znalazłem kable którymi idą impulsy sterujące: impuls zamykający to kabel niebieski idący od centralnego zamka w drzwiach, na chwilę zapala się kontrolka i gaśnie podczas ręcznego zamykania przyciskiem w drzwiach, natomiast impuls otwierający to kabel różowo-biały i...
Witam kolegów. Założyłem do SC centralkę alarmową RTX Tornado CS3, do tego moduł centralnego zamka też od RTX który podpiąłem by sterował z modułu alarmu. Mój problem polega na tym iż 2 dni działa centralny zamek tzn. po naciśnięciu przycisku alarmu drzwi się zamykają i otwierają a po jakimś czasie chcę zamknąć samochód a centralny zamek nie reaguje....
witam założyłem alarm INFERNO do renault laguny z 94 roku było to gdzieś około lipca. i do tej pory działał prawidłowo gdy nagle 2 dni temu zaczął szwankować centralny zamek. Raz reaguje na pilota a raz nie... Jak się okazało po wstępnych oględzinach alarm działa prawidłowo, podmiana sterownika nic nie zmieniła. Sterownik podaje impuls do zamknięcia...
Witam, mam pytanie co do centralnego zamka, przeczytałem wszystkie posty aczkolwiek są one dla mnie nie wystarczające. Na jednym przewodzie jest sterowanie - czerwono-żółtym, czy jeżeli przetnę ten przewód w dowolnym miejscu "skręcę" i zaizoluje ten który przeciąłem razem z przewodem od sterownika zakupionego w sklepie a następnie podłącze przewód od...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
po przekreceniu kluczyka w drziach nie reaguje centralny. I nie bedzie reagowac. Kluczyk w modelu 639 sluzy tylko do otwierania awaryjnego. Mam pytanie nie moge zlokalizowac bezpiecznikow w kabienie szukalem wszedzie ale nie moge znalezc Pod siedzeniem pasazera - tam gdzie akumulator Czy jest mozliwe zeby byl osobny bezpiecznik od tylnich drzwi? Nie...
Problemu niedopasowania cięgna nie ma. Wkładka zamka siłownik i popychacz - wszystko pasuje. Problem w tym, że albo siłownik dostaje za krótki impuls (nie wiem czy to jest możliwe) albo coś jest nie tak z siłownikiem. Nie wiem jak to sprawdzić. Po podłączeniu do instalacji i próbie bez obciążenia, po załączeniu centralnego zamka ramię siłownika przesuwa...
Alarm standardowo podaje sterownie centralnym poprzez impulsy masy. W fordzie natomiast sterowanie centralnym, jeśli jest oryginalny, odbywa sie impulsami plusowymi. Tak więc potrzebujesz moduł, który będzie obracał impulsy. Możesz zrobić na dwóch przekaźnikach lub kupić gotowy za 15 zł (koszty tu i tu podobne). Następnie odszukujesz w lewej wiązce...
pamiętaj o tym,że powinieneś mieć alarm z podwójnym impusem na zamknij z możliwością wydłużenia drugiego impulsu,wtedy dopiero zrealizujesz ryglowanie zamków+dociąganie szyb.
Więc zdejmij tapicerkę kierowcy odłącz siłownik i zobacz czy wtedy zadziała z pilota.Siłownik w przypadku zamka fabrycznego steruje poprzez podanie jak tez zabranie masy natomiast przy module można wysterować impulsami masy.
Witam przestudiowałem jakieś 10 stron na tym forum w poszukiwaniu odpowiedzi i nie znalazłem, więc może ktoś byłby wstanie napisać jak prosto naprawić poniższą usterkę. Dziewczyna posiada VW Lupo 1.4 benzynę rocznik 2002 i problem powstał gdy został wyjęty akumulator. Centralny z kluczyka działa ale z pilota nie. Nie ma żadnej reakcji (baterie nowe...
Witam U Taty mojego w autku popsuł się zamek centralny. Z pilota zamek kierowcy się zamyka i już nie otwiera, reszta drzwi zamyka się poprawnie - po wypięciu całkowicie Modułu (1s7t-15k600-fd) i po ponownym podpięciu wszystkich wtyczek (5) zamek zaczyna działać normalnie przez kilka chwil po czym znów zaczyna szwankować. Próbowałem zmierzyć napięcie...
Piloty nie oryginalne , więc centralny dokładany. Znajdź centralkę. ustal nazwę, ściągnij do niej schemat. Zobacz czy wychodzą impulsy sterujące.
Witam::cry: Audi A4 19TDI z 96 roku, mam taki problem z zamkiem centralnym a mianowicie mialem jakis tam alarm ktory sterowal zamkiem przez przekaznik wpiety na lewym slupku w przewody podawal minus, i bylo ok kupilem inny alarm ktory jest przeznaczony do audi i daje impuls minusa 0,8s ktory jest za krotki i tylko zamki rusza sie ale nie otwieraja ani...
To chyba proste,nie można tego sprawdzić w ten sposób:odepnij ten siłownik i na to miejsce daj żarówkę,jak błyśnie przy otwieraniu i zamykaniu to masz siłownik uszkodzony-wymontuj go.Może silnik w siłowniku nie chce chodzić w jedną stronę,może zaśniedziałe styki,może listwa zębata ma uszkodzony ząb(tak miałem).Wystarczyło wtedy założyć podkładkę(wodociągowa...
W wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy czerwono-zielony i czerwono-niebieski - impulsy plusa.
Kolego nie mas zsie co denerwowac. MAsz dwa przewody sterujace bialy i brazowy jeden z nich jest wykozystaj na otwarcie a drugi na zamkniecie i bedzie wszystko dobrze. Nie wiem jak to bardziej opisac chyba jasniej juz sie nie da. Nie obraź sie ale nie przeczytałeś uważnie mojego pytania. "Ale gdzie mam podać najpierw masę??? Na przewód z napięciem...
Witam Sterowanie masz masą. Najwygodniej podłączyć przy centralce, za schowkiem pasażera. Nie pamiętam kolorów, ale kontrolka z żarówką do masy i bez problemów znajdziesz impulsy. Drzwi auta musisz zamknąć przy szukaniu impulsów bo mazda nie łapie się na ryglowanie zamka,na otwartych drzwiach
Rozwiązanie Hektora jak najbardziej poprawne. Tylko pytanie co to za passat , czy na pewno tam potrzebne dwa impulsy na sygnał otwórz? Zamek jest pneumatyczny?
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Oprócz zasilania dalej źle. Centralny reaguje, jak podajesz naprzemiennie impulsy masy na niebiesko biały i niebiesko czerwony? Jak tak, to wpinasz się ze sterowaniem masą i po problemie. Możesz próbować z tego sterownika wysterować TYLKO dokładany siłownik, a ten swoją pracą otworzy oryginalny centralny. Działa to w koreańskich autach. Choć osobiście...
Spróbuj przesmarować zamki w drzwiach WD-40 lub innym, lepiej zdjąć boczki drzwi i ocenić czy na zamkach nie osadził się bród i kurz który spowoduje ciężką pracę. Impuls na zamek centralny trwa ok 1 sekundy dla tego jeśli się nie zdążą zamknąć to zostaną otwarte.
Witam. Auto: Opel Omega B 99'. Centralny zamek fabryczny, z pilotem w kluczyku. Problem przejawia się tym, że centralny nie działa ani z kluczyka, ani z pilota. Poza tym, zdarza się także, że przy otwartych drzwiach, lampka we wnętrzu czasem miga, lub zapala się i gaśnie np. podczas otwierania szyby (swoją drogą, nie zawsze działa mi też otwieranie...
Przecież ten sterownik prosty jak budowa cepa, 1M 2M to silniczek siłowników, masa plus opisana 2 i wyżej to sygnałowe masowe otwórz zamknij . Kabelkologia siłownika: czarny-masa brązowy,fioletowy impulsowe (otwórz,zamknij) i ta wtyczka luźna do podłączenia sterownika pilota. czerwony,niebieski- silniczek Sprawdź czy działa silniczek w siłowniku mimo...
Witam , mam pytanie czy zamek (od strony kierowcy) jest rozbieralny czy trzeba go koniecznie wymieniać przyczyną jest nie zamykanie tego zamka z pilota . Posprawdzałem napięcia które dochodzą do kostki zamka są OK. impuls 12V dochodzi w momęcie przyciskania pilota więc wygląda to na zamek. na pierwszy rzut oka wygląda na to że nie można go rozebrać...
Witam! Aby uzbrajajac alarm z pilota spowodowac zamkniecie sie centralnego zamka musicz je zespolic. Standardowo alarm wygeneropwuje impulsy masy na zamkniecie i otwarcie auta. Z alarmu powinny wychodzic 2 przewody na otwarcie i zamkniecie auta, które podłanczasz do sterownika zamków centralnych. (Chyba ze alarm ma wbudowany sterownik wtedy podłaczenie...
Witam.Chciałem sie dowiedziec o kolorki kabelków i impulsy do zamykania i otwierania centralnego i ryglowania.Czy ryglowanie jest drugim impusem?czy wydłuzonym?Co odciac zeby autko unieruchomić i nie spowodować zapalenia lampki check silnika?Po przeczytaniu kilku postów mam ochote zamontowac alarm AMPIO Prosze o podpowiedz.Dziekuje
Cześć. Przewertowałem kilka tematów o sterowaniu zamkiem poprzez pilota. Jednak co odpowiedź to inne porady. Octavia jest z 1999 r. 1.6 combi 74 kW, z elektryki tylko lusterka i centralny zamek. Pod kierownicą znalazłem czarną skrzynkę na metalowym wsporniku (więc pewnie to moduł komfortu). Z wyczytanymi informacjami steruje się masą, impuls na kierunkowskazy...
Witam. Na wstepie chcialbym powiedziec, ze czytalem rozne posty na ten temat jednak zaden mi nie pomogl. Wiec mam problem. Posiadam Golf-a III i nie dziala mi centralny zamek. Na poczatek zaczelem sprawdzac wszystkie przewody w drzwiach czy nie sa przerwane itp. i byly przerwane, ale tylko od glosnika wiec zaizolowalem to i glosnik jest ok jednak nie...
Witam, jestem posiadaczem Hyundaia Coupe III GK 2003r 2.0. Niestety nie otrzymałem do niego żadnego pilota ani nic innego poza jednym kluczykiem. I tu się teraz pojawia moje pytanie jak podłączyć owy sterownik ? Posiadam sterownik NOXON T5, obsługa samego sterownika jest banalna. Mam problem z lokalizacja miejsca do wpięcia sterownika... Ten model auta...
A czy rozwiązanie typu: Rozebranie pilota od GPSa i zamknięcie go w aucie. Do przycisków przylutować się z przekaźnika który będzie sterowany impulsowo z centralnego zamka tzn. Jak pojawi się napięcie na centralnym (jak auto zostaje zamknięte) to przekaźnik (jeszcze nie wiem jaki) zwiera przycisk uzbrajania pilota GPS na sekundę. GPS się uzbraja. Natomiast...
Podczas zamykania i otwierania na dwóch przewodach pojawiają się impulsy. Możesz tym zasterować przekaźniki. I to wszystko.
Witam, Dosyc banalne aczkolwiek chcialbym sie was poradzic jak to zrobic. Otóż Posiadam alarm w aucie ktory zabardzo niechce wspolpracowac z centralnym zamkiem tzn Przy zamykaniu na jednym z wyjsc jest impuls z 12V do masy i spowrotem 12V (czyli zwiera do masy) i to wykorzystuje na centralny zamek. Ale teraz gdy chce otworzyc drzwi to na kolejnym wyjsciu...
Tył musi dostać dwa impulsy.
Witam Kupiłem moduł sterowania centralnym zamkiem z pilota,przed montażem poszukałem schematu instalacji samochodu i znalazłem to: Centralny zamek.pdf Niestety w samochodzie wygląda to tak: naklejka na module: jak widać w sterowniku jest dodatkowe duże złącze. W jednym z wątków na Elektrodzie znalazłem taki opis w E36 bardzo pięknie można podłączyć...
Witam Przeszukałem na wstępie forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem stąd ten topic. Mam problem dość uciążliwy z moim pugiem (206 2002 1.4 MUX). Mianowicie od pewnego czasu zauważyłem że centralny zamek nie zawsze się zamyka mianowicie słychać pyknięcie pod kierownicą jak się domyślam z BSI ale siłowniki nie ruszają się. Kierunkowskazami...
Sterownik centralnego został zalany w wyniku czego podał na stałe + na czarno-żółty przewód. W efekcie jest taka sytuacja; drzwi zamknięte, zaryglowane, siłowniki uszkodzone nie reagują na żadne podawane impulsy. Jedynie drzwi kierowcy dają się otworzyć kluczykiem. Udało mi się zdjąć w bólach boczek drzwi pasażera ale co z tego, żadnym cięgłem nie jestem...
Witam, Od kupna auta nie działał centralny zamek w Galaxy mk1 96r 2.0 benzyna. Pilot od centralnego jest osobny, dokładany. Centralka dokładana c.z. (ta zalana) znajdowała się w lewym słupku przy klapie bagażnika. Wstawiłem nową centralkę (z nowymi pilotami), poprzekładałem odpowiednio kable od zasilania, kierunków... i pozostał problem 6-ciu przewodów...
Witam, w alarmie który posiadam uszkodziło się zamykanie (wysyłanie krótkiego impulsu masy przy załączaniu alarmu) tego już nie naprawię ponieważ chyba uszkodziło się coś na tej nóżce od mikro kontrolera 16F628, ale znalazłem rozwiązania jak to obejść, tyle że nie wiem jak wykonać. Alarm po załączeniu wysyła masę na czujniki(aż do czasu wyłączenia alarmu)...
Witam, toczę nierówną walkę z e36 z roku '93. Nie działa ją jak w tytule: szyby, centralny i oświetlenie kabiny (tylko po włączeniu przełącznikiem). Oto to już wiem i zrobiłem: -same szyby działają i cały obwód. Jak sprawdzić? Niebieski przekaźnik pod kierą rozbierasz i zamykasz w nim obwód (jak rozbierzesz to sam sie domyslisz jak). Szyby wtedy działają....
postanowiłem zainstalowć sobie alarm w samochodzie, kupiłem go(TX320T) i wszystko szło dobrze do pewnego momentu kiedy trzeba było podlączyć centralny zamek.W alarmie mam dwa przewody podające krutki impuls przez 1 lub 3 sek(0,5V nie więcej niż 100mA, wedłóg instrukcji). iniewiem gdzie je podłączyć ponieważ centralny w samochodzie jest pneumatyczny...
Jeśli termin "wysterowanie" brzmi dla ciebie dziwnie, to sugeruje, że nie znasz się na tym nic, a nic... Wysterować, czyli podać odpowiednie impulsy... A alarmy sobie sam poszukaj. Google twoim przyjacielem. Wystarczy wpisać alarmy samochodowe i lektury na kilka godzin. Na rynku jest w tej chwili setki modeli.
Witam. W moim Audi b4 94r zaczął "wariować" centralny zamek. W aucie mam zamontowany alarm typ FQC PASSED INSPECTOR 17. 2006r (tak pisze na obudowie). Usterka polega na tym, że po wyłączeniu alarmu z pilota, (pompka otwiera zamki), otwieram drzwi a pompka dostaje jakiś impuls i sama je zamyka. Czyli otwierając drzwi, pompka zamyka "rygiel " i zaraz...
dotykam niebieskiego kabelka(9V) to wzbudza się centralny zamek. Z tego samego niebieskiego otwiera się i zamyka. Do tego przewodu podłączasz sterowanie "masą" zarówno otwórz jak i zamknij. Sterowanie naprzemienne na jednym przewodzie. Sterownik zamka konfigurujesz na sterowanie impulsami masy (0,5s) ... i nie kombinuj więcej, bo szkoda samochodu.
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Otóż- przemyślałem sprawę (nie znam się na elektronice samochodowej) - anakonda ma dwa przewody do sterowania centralnym zamkiem tak opisane na schemacie - 8-impuls masowy-otwórz zamek centralny (0V) i 9-impuls masowy-zamknij zamek centralny (0V). Dwa przewody zamka drzwi po stronie kierowcy - szary i zielony - sterują zamykaniem i otwieraniem. I teraz...
witam! posiadam taki zestaw: #### zakupiony 3 tygodnie temu. do tej pory wszystko było dobrze. od kilku dni pojawił sie problem takiego typu ze zamek sam sie zamykał przy otwieraniu i zamykaniu drzwi... wczoraj rozebrałem drzwi i oto co zaobserwowałem: alarm działa poprawnie i poprawnie podaje impulsy do sterowania zamkiem. Sam centralny jednak podczas...
Witam, Szukałem na elektrodzie tych tematów, przyznam że nie ma tego dużo a z konkretów z nalazłem to: niestety nie mówi mi to za dużo. W moim aucie alarm już kiedyś był więc mam siłownik. Chcę teraz podłączyć tylko sterowanie z pilota centralnym. Po zdjęciu boczku znalazłem kabel siwy i zielony i po podaniu masy z np śrubki zamek dostaje impuls niestety...
A wiec nie mam orginalnej instalacji centralnego zamka Cheetaha. Centralny zamek (ma 4 silowniki 2 mastery i 2 slavy) kupilem nie dawno i sam go zakladam widze ze zle mnie chyba zrozumieliscie, centralny zamek posiada swoja centralke ktora jest sterowana na dwoch kablach Y i X gdy na jednym z nich pojawi sie impuls masy to zamek zamyka sie badz otwiera....
Witam w dzisiejszy mroźny poranek.! Mam prośbe - do praktykujących instalatorów - o informacę na temat fabrycznie montowanego w dostawczym C-15 centralnego zamka, a mianowicie: 1- jaki jest sposób sterowania siłowników (+) czy też (-) ? 2- jaki kolor przewodu odpowiada za zamykanie a jaki za otwieranie ? 3- czy impuls o czasie trwania 1 sek będzie odpowiedni...
Witam serdecznie! Jestem na etapie montazu alarmu w clio 1,2 z 1997 r. Samochod posiada fabryczny centralny zamek sterowany na podczerwien z pilota. Moje pytanie dotyczy podlaczenie przewodow sterujacych zamkiem z alarmu. Wyczytalem na elektrodzie ze sterowany jest on + ale gdy robilem proby okazalo sie ze przycisk obslugi c.z. (ten obok lewarka) zwiera...
Problem jest taki, że centralny zamek zamyka cale auto ale nie otwiera żadnych (gdy próbuję pilotem od alarmu) z kluczyka również nie otwiera pozostałych.Dając impuls minusowy na przewód przy zamku kierowcy, auto jest zamykane lecz dając impuls aby otworzył nic się nie dzieje. Według mnie alarm nie jest uszkodzony bo, gdy odłączyłem go, centralny zamek...
Witam,tak mam zamek centralny i alarm dokładany, właśnie sprawdziłem , czy alarm podaje impulsy + i - na centralkę zamka.Jest tak na zamykanie podaje impuls, a na otwieranie to żaróweczka świeci cały czas.Oczywiście podłączyłem żaróweczkę , jeden koniec do masy auta , a drugi przyłączałem do alarmu na wyjście impulsów.Znalazłem przewód jeden zerwany...
co się dzieje po stronie alarmu, a co po stronie sterownika w momencie otwarcia zamka i jego zamknięcia Sterownik zamka "czeka" na impulsy masy z mikroswitchy w siłowniku lub z centralki alarmu na biały lub brązowy przewód (zamknij lub otwórz) . W odpowiedzi na to wysterowanie daje impuls napięcia o odpowiedniej polaryzacji (+/- lub -/+) na niebieskim...
Gwoli wyjaśnienia.Rzeczywiście nie napisałem ,że "może być to wina sterownika w tylnych drzwiach" ale napisałem ,że jest zalany i kaput to chyba to samo? "Mimo to pilot nie włącza/wyłącza zamka centralnego, ale alarm tak" też napisałem. Nie napisałem tylko, że z kluczyka nie działa to już nie to samo." Mea culpa, sory" Teraz zamierzam sprawdzić sygnał...
Panowie wymiekam juz przy tym centralu. Central (oryginał GM) na pewno sterowany jest poprzez podanie impulsu masy na zamykanie i otwieranie. Sterownik, który kupiłem ma cztery przewody: dwa zasilające i dwa które podają impuls masy. Wydaje się że nie ma w tym filozofii. Jednak podłączając się do sterownika centralnego uzyskuje ten sam efekt. Jeżeli...
Witam! mam problem choć temat był omawiany nie jeden raz(znalazłem stare posty) jednak nie mogę sobię poradzić. Chodzi o to że zamontowałem w aucie alarm Super fortecę.Alarm działa poprawnie ale zaczeły się schody przy próbie podłaczenia central zamka.Zamek jest fabryczny(pneumatyczny) i posiada dwustopniową funkcje otwierania,czyli raz przekrecam kluczyk...
Witam Mam alarm Silicon BAS montowany dodatkowo oraz centralny zamek (1+3) dzialajacy z klucza w drzwiach. Z.C. posiada sterowanie za pomoca dwóch "-". Alarm Silicon nie ma wyjscia na sterowanie zamkiem dwoma "-", ale posiada jedno wyjscie na którym pojawia sie "-" w momencie uzbrojenia alarmu. Jaki zastosowac układ (prosty i nie drogi) by wykrywał...
uszkodziłem w alarmie sterowanie centralnym zamkiem.Potrzebny mi jest układ lub schemat który po właczeniu napiecia poda impuls ok 1-2s i taki sam impuls przy odłaczeniu napięcia.Impulsy te muszą być na dwóch różnych przewodach.pozadrawiam i licze na pomoc.
Witam! Posiadam autko jak w temacie z zamontowanym alarmem CLIFFORD CHALANGER i sterownikiem centralnego zamka, centralny zamek jest chyba fabryczny bo przewody ze sterownika są wpięte w instalacje... mój problem jest następujący: alarm działa idealnie ale centralny zamek zamyka się z pilota za każdym razem lecz już się nie otwiera, a jak otworze zamki...
Mam problem z podłaczeniem alarmu do fabrycznego c. zamka. Jak wiadomo jest to pneumat i potrzebuje dłuzszego impulsu, niestety w alarmie który kupiłem, mozna tylko wydłuzyc impuls na zamkniecie ( producent przewidzial, ze mozna podłaczyc fabryczne domykanie szyb, jak rozumiem), ale nie mozna wydłuzyc impulsu na otwarcie. Efekt jest taki, ze Audik sie...
I co ja mam zrobić? Pewnie posprzątam trochę, poczyszczę... I postaram się dać jakąś zrozumiałą, jasną odpowiedź. A więc: Jeśli w lanosie był już oryginalny fabryczny centralny sterowny z kluczyka, to koreańce w ramach oszczędności nie instalowali w drzwiach kierowcy siłownika wychodząc z założenia - po co? skoro i tak kierowca otwiera te drzwi kluczykiem....
To może ja zapytam Ponieważ mam Matiza z fabrycznym centralnym zamkiem i chcę domontować sterownik z pilotem oraz oczywiście siłownik żeby mi to otwierał i zamykał. W matizie tak jak w tico przy centralnym jest tylko wyłącznik który podczas przekręcania kluczyka w drzwiach daje sygnał do zamknięcia reszty drzwi. Mam taki oto sterownik centralnego zamka...
Witam, Moje auto to Yaris II (2011r.). Chciałbym dołożyć sterowanie centralnego zamka z pilota (teraz otwiera się tylko z kluczyka - instalacja fabryczna). Zamierzam kupić takie coś - CECHY STEROWNIKA: konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem (sterowanie + lub -) ustawiany czas długości impulsu dla obsługi zamka elektrycznego lub pneumatycznego...
Była też dołożony centralny zamek na pilota, którego wymontowałem. Działał / nie działał - dlaczego wymontowałeś? Nie podpinaj żadnych sterowników, tylko doprowadź fabryczną instalację do 100% sprawności. Dopiero wtedy podłącz sterownik Quasar. Centralny zamek działał. Chciałem po prostu zmienić kluczy i piloty na oryginalny scyzoryk VW, a Quasar oferuje...
Witam szanownych kolegów. Liczę na jakieś wskazówki z Waszej strony odnośnie mojego problemu. Wczoraj próbowałem zamontować w punto centralkę zamka centralnego( wyjęte z kompletu z siłownikami ). Na konsoli głównej na desce w aucie jest sterowanie ręczne(przyciskami) - otw/zamk bagażnik, otw/zamk centralny zamek oraz wł/wył CITY. Podłączyłem się pod...
Witam. Chciałbym podłączyć centralny zamek z pilota w samochodzie Hyundai Coupe/Tiburon GK 2002r. Siłownik w drzwiach kierowcy jest 4 przewodowy: żółty= przy podaniu masy na przewód otwierają się drzwi gdy są zamknięte czarny=chyba masa zielono-czarny=przy otwieraniu manualnym pojawia się impuls "+" na sekundę zielono-czarny=przy zamykaniu manualnym...
W mojej Ibizie (2001 TDI) troszkę inaczej wszystko wygląda. Otóż w białej wtyczce pierwszy kabelek na dole z lewej strony zamyka a drugi po prawej na górze otwiera. Zasilanie muszę pobrać z innego pola niż tu na fotce bo przy zamykaniu pali mi bezpiecznik 7,5A a sama centralka ma zabezpieczenie 15A więc to logiczne. Zasilanie podaję z bezpiecznika,...
Witam dołączę i ja do tematu oraz wrzucam fotki podłączenie sterownika do modułu centralnego zamka w BMW E36 Compact z roku 1994r. Wszystko jest widoczne na fotkach ja podłączałem sterownik zdalnego sterowania centralnym zamkiem AG194. Opiszę przewody kolory co i jak podłączyć: 1. Przewody biały i biało czarny to wejście impulsu masy czyli idą na masę...
Żadnymi "diodami" nie zmienisz polaryzacji. Potrzebujesz dwa zwykłe, samochodowe przekaźniki na 12 V, które wysterujesz impulsami "masy" z centralki alarmu a odpowiednio połączone styki wykonawcze przekaźników dadzą Ci np. impulsy Witam sprawdził mi mój mechanik wczoraj i powiedzial ze centralny zamek jest sterowany plusem a zestaw z alarmem króry...
Witam wszystkich Po dłuższym okresie spokoju z moim "Voytkiem" znowu pojawił się problem, a mianowicie centralny zamek zwariował. A teraz po kolei : centralny działał jak należy, czyli otwieranie i zamykanie z pilota OK zamykanie i otwieranie wkładkami w zamkach OK po przekroczeniu 25km/h samozamykanie OK i wszystkie inne funkcje działały jak należy,...
Całość wyposażenia jest fabryczna Z tego co piszesz, wynika że masz fabryczną instalację centralnego zamka: fabryczne siłowniki w drzwiach + fabryczne wiązki przewodów + fabryczna centralka zamka, które nie posiada pilota zdalnego sterowania. Samochód w takiej konfiguracji jest fabrycznie skonstruowany tak, że zamknięcie kluczem drzwi kierowcy - powoduje...
Jeżeli już posiadasz centralny zamek to można założyć #interfejs centralnego zamka#,koszt niewielki i montaż bardzo prosty(oczywiście po odnalezieniu odpowiednich przewodów).Sterowniki te są różne w zależności od rodzaju zamka,(elektryczne,pneumatyczne)sterowan... są impulsami 1s lub 3s.
Przewody na pewno są nie pozamieniane, bo nikt tam nic nie grzebał. Drzwi kierowcy i pasażera dają się zamykać i otwierać kluczykiem, tylko przy zamykaniu trzeba przytrzymać dłużej niz trwa impuls ponownego otwarcia. Wydaje mi się że może to być któryś z czujników zamknięcia drzwi, tak przynajmniej mam w swojej 406-ce. Jak nie domknę drzwi, a prubuję...
Witam ten opużniacz potrzebuje impulsu +12v czy ma być przez dłużej +12v?Jeżeli impulsu to masz żle podłonczoną diode bo centralny podaje tylko przez chwile napięcie . Witam. Centralny podaje impuls wystarczająco długo, mozna stwierdzić, że dwa razy dłużej niz potrzeba... Jeśli chodzi o diody, kombinowałem na wszystkie sposoby, ale jak pisałem podłączyłem...
Witam. Wiem już dlaczego jest to napięcie na wejściu centralki zamka, a mianowicie gdy centralka czeka na impuls masy, to na tym właśnie przewodzie pojawia się +12V, a jest to spowodowane tym, że w obwodzie otwartym +12 przechodzi przez cewkę przekaźnika i dostaje się na wejście. Gdy pojawi się masa na tym przewodzie, to automatycznie przekaźnik zostaje...
Witam, alarm ma dwa wyjscia sterowania centralnym: zamknij, otworz i podaje wtedy impuls masy 1,5s. Nie potrzebuje sterowac zamkiem z kluczyka, chodzi mi tylko o sterowanie z pilota. I pytanie jak zrobic sterowanie: 1. Wersja prymitywna i mysle ze tak nie bardzo sie da ale zapytam: podlaczam na stale zasilanie "+" do slave'ow, a "-" bezposrednio z impulsow...
Witam czy zakładał ktoś z was alarm do Mazdy Xedos 6. Interesuje mnie za pomocą jakiego impulsu sterowany jest centralny zamek (+) czy (-). Znalazłem informację że odbywa się to za pomocą minusa (-) ale dotyczyło to samochdów po 95roku. Ja posiadam samochód z 93roku i nie wiem czy w tych latach centralny zamek też był sterowany za pomocą (-). Jeżeli...
Dziś znowu powróciłem do mojej skody... z siłownika w drzwiach wychodi wiązka przewodów, dwa z nich są z przełącznika przy wkładce. Ich kolory to żółto-biały i czarno-żółty, strowane masą. W moim sterowniku musiałem wydłużyć czas sygnałów. Były (wg. dokumentacji) 0,7 sekundy i wydłużyłem je szacunkowo do około 1,5 sekundy. Oryginalny impuls był zbyt...
Witam. Zamontowałem uniwersalny centralny zamek i próbuję go podłączyć do alarmu Prestige. Problem jest w tym iż: w centralnym strerowanie jest za pomocą masy, a wyjścia z alarmu do zamka to impulsy +12V. Na schemacie od alarmu jest napisane że sterowanie plusem lub masą, lecz ja mam +. Da się to jakoś przeprogramować? Z góry Dzięki
Witam, mam problem, nie mam schematu centrali alarmu Silicon BAS i nie wiem jak podłączyć do niej centralny zamek!! Gdy podłączam go według moich przypuszczeń, przy zamykaniu auta jest wszystko OK. Ale podczas rozbrajania alarmu, zamek wpierw się otwiera a następnie zamyka. Na obydwa przewody idzie impuls, nie mam już siły próbować. Czy ktoś może wie...
Czy wie ktoś jak podpiąć alarm do centralnego zamka w Mitsubishi galancie 97? Przewody znalazłem tylko one zamiast impulsu dają cały czas sygnał. Dodano po 17 Zapomniałem dodać auto ma centralny zamek streowany fabrycznym pilotem. Autoalarm Super Forteca firmy AMT
Alarm podaje tylko impuls na centralke od centralnego zamka tak więc może ten impuls nie dchodzi lub centralka od zamka nawala. Ale raczej sądze że będzie winny siłownik sterujący master.
chciałbym zainstalować moduł sterujący centralnym zamkiem z pilota do SCANII 124. Są dwa kabelki idące w wiązce od drzwi, które odpowiadają za sterowanie zamkiem - wystarczy podać na kabelek masę i w zależności od tego na który podamy; otwieramy, bądź zamykamy drzwi. Mój moduł sterujący podaje + na kabelkach; więc sprawa wydaje się prosta; odwrócić...
mam problem w seacie toledo .95 nie działa centralny zamek - z kluczyka jest wysyłany impuls (na poczerwień) odbiornik jest w lusterku wewnętrznym ( baterie w kluczyku działają ) co zrobić żeby centralny działał? kupiłem drugie takie lusterko ale jak je podpiołem to też nie działa - trzeba to jakoś zakodować ????? może ktoś kto się zna na tym coś mi...
Witam ponownie, Jestem już po podłączeniu alarmu w moim samochodzie. Podzielę się pokrótce moimi spostrzeżeniami. Nie mogę zgodzić się do końca z opiniami forumowiczów, że wszystko zostało już dobrze opisane. W moim przypadku jak szukam hasła "e34" w dziale zabezpieczenia i alarmy otrzymuję 10 wyników. Dodam, że moje auto to kombi. Nie posiadałem w...
Zacznij od tego i sprawdź długość impulsów podawanych przez radiowy sterownik centralnego zamka (pompy). Stałe czasowe mogą zmieniać się w funkcji temperatury. Jeżeli jesteś biegły w elektryce (elektronice) możesz obejść elektronikę pompy ( w B3 jest prosta) i sterować bezpośrednio przekaźniki silnika pompy. Nawet uszkodzona elektronika pompy (w takim...
Piszac "włącza się centralkai wyłącza" masz na mysli centralkę autoalarmu, czy centralny zamek? Na mój gust problem tkwi w sposobie podłączenia do centralnego zamka, jeśli podłaczyłeś sie do pompki c.z. przecinając przewód, to zmien czas impulsu na 3,5s. Ale lepiej skonfiguruj wyjscia na sterowanie dwoma plusami i podłącz sie przy przelotce do szarego...
Witam Zakupiłem niedawno auto reno megane I ph II z 2000 r silnik 1,4 16V po paru dniach spostrzegłem że centralny zamek nie otwiera się ani z przycisku w środku ani z pilota w alarmie (cobra 7905) montowany w salonie, tzw. fabryczny. Zamyka się normalnie i z pilota i z przycisku w kabinie. Zamek powinien być sterowany dwoma masami po wyjęciu przycisku...
Witam Witam mam problem z c.z oryginalnym w astrze F 1,6 94r tzn wógle nie reaguje na kluczyk i rygle master. Sprawdzałem bezpieczniki F1 i F20 i są sprawne i chciałem się dobrać to tej centralki ale jedyne co znalazłem w przednim prawym progu pasażera to puszka ekranowana do której wpięte są 2 kostki jedna i sprawdzałem w niej napięcia tzn gruby czarny...
Witam. mam podobny problem z podłączeniem autoalarmu do centralnego zamka w Mazdzie MPV 2000r, znalazłem przekażniki w prawym słupku przy nogach kierowcy oraz matodą prób i błędów przewód niebieski do otwierania, ale za nic nie mogę znaleźć przewodu na którym podaje sie impuls zamykania. Podaję czystą masę, czy może trzeba przez jakiś rezystor. Będę...