A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Albo kup nową prywatę, ale ponoć szybko wysiadają.
Tylko diagnostyka modułu komfort
Moduł centralnego kosztuje 40 zł z dwoma pilotami.Jest tańszy niż komfort do twojego wozu. Oczywiście takie rozwiązanie nie każdemu pasuje. No bo jak to ? Coś przerabiać ,nie nie oryginalne?
Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
To nie pilot tylko kluczyk z latarką. Nie ma nic w wspólnego ze zdalnym otwieraniem/zamykaniem auta. Możesz dokupić uniwersalny sterownik i go zamontować i wtedy będziesz miał zdalne zamykanie/otwieranie. Koszt to ok 50zł + montaż. Np. wklep sobie takie coś w Allegro: Sterownik centralnego zamka, tylna klapa, komfort (6741886692)
A błędy jakie ma w komforcie?
niema fabrycznego alarmu na pilota w tym aucie i pilota zdalnego ale mozna to dolozyc trzeba sprawdzic vagiem centralny zamek lub komfort i bedziesz wiedzial wiecej
Niestety tu nic nie podziałasz jedynie zamień czas impulsów zobacz co się będzie działo
Próbnik żarówkowy to taka żarówka12V z kabelkiem. Bez dodatkowego modułu domykania nie zrealizujesz tej funkcji bo auto nie posiada jej z klucza(komfort)
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
A jak reaguje na rozkazy z VCDS? Może komfort pada.
Witam, gdzie znajduję się moduł centralnego zamka (komfort) w oktavii
Przekoduj komfort tak by otwierał wszystkie drzwi na raz. Wejdz w bloki pomiarowe i zobacz jakie są statusy poszczególnych zamków.
dokladnie tak, mam na mysli szary/zolty, komfort wykorzystaj na domykanie szyb ktore realizowane jest poprzez wydluzenie czasu na zamkniecie
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Mam. Podłączyć tester i sprawdzić błędy w komfort/bcm.
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Właśnie robiłem,ale takiego"test wyjść" na klapę bagażnika nie było,a reszta działa zamek centralny,funkcja komfort itd.
Tak więc proszę o schemat elektryczny dla Sharana, mianowicie szwankuje centralny zamek i komputer (komfort) jest mi to bardzo potrzebne, bardzo bym prosił o pomoc (dokładnie nie mogę teraz opisać, bo nie ma mojego taty, a to jest jego auto- jak coś to będę do niego dzwonić, więc pytać ) Z góry dzięki ;)
Moduł centralnego zamka , szyb znajduje się w podłodze pod dywanikiem (komfort)
Witam Nie działa mi centralny zamek. chodzi o to, że nie można zamknąć centralnego kluczykiem przekręcając zamek w drzwiach kierowcy, ale idzie otworzyć centralny. O co chodzi moduł komfort pada?? do tego nie działa domykanie szyb. Krańcówki sprawdzone jak radziliście.
Miałem tak i uszkodzony był właśnie komfort.
Chwila jak otworzysz pilotem drzwi to w blokach pomiarowych widać że zamek się otworzył, mimo że fizycznie dalej jest zamknięty? Żeby uzyskać taką informację silniczek w zamku musiał by się obrócić wtedy dopiero zadziała mikrostyk w zamku informujący o stanie zamknięty/otwarty. Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy, schemat w rękę i posprawdzaj połączenia...
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Masz zasilanie na komforcie.
Nietaktem będzie zapytanie o błędy CMK?
Jeśli auto posiada funkcję komfort i domyka szyby z kluczyka, to przy prawidłowym podłączeniu do centralnego zamka, powinien domykać szyby, oczywiście trzeba ustawić tą opcję w alarmie, (wydłużyć impuls zamykania). czy zamek centralny zamyka i otwiera?
Być może masz spalone któreś bezpieczniki. Co do przekaźników to taniej czasami jest kupić sprawny komfort za 30 zł dostaniesz. Programujesz pilota i musi latać.
Komfort czysty. Błędów brak. A ten schemat już mam i jest tam tylko część centralnego zamka. Którą sprawdzałem kilkukrotnie i jest ok. Więc wychodzi,że padł komfort na amen.
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Kupiłem passata z 97 roku b5 tdi i w zasadzie problem był od tego momentu z zamykaniem dzwi . Kiedy wkłądam kluczyk od strony kierowcy zamykają sie tylko dzwi od kierowcy , z tylnej klapy zamykają sie dzwi prawa storna i klapa , lewa strona otwarta , troche mnie to zaczeło denerwować podpiąłem vaga i sprawdzam , dodam że moduł komfortu suchy i czysciutki...
siada motorola na płycie jak jestes laikiem to komfort do wymiany!!![/s]
nie,po prostu musisz łączyć się z systemem komfort a nie z centralnym zamkiem
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
14 zasila komfort, nie działają lusterka, szyby i centralny zamek. Poprzedni kabel został usmażony, co dalej?
https://obrazki.elektroda.pl/2989624800_... Witam posiadam skodę Fabię z 2000r ma ona centralny zamek i funkcje komfort czyli domykanie szyb z zamka w drzwiach Zakupiłem sterownik zamka LB 405 aby używać pilota. Pytanie mam jak to podłączyć i którego schematu mam się trzymać
Witam zacznij od diagnozy BSI zwroc uwage na komfort,centralny zamek trudno mi powiedziec z fusuw jak to powiedzial nie jeden kolega na forum nie wywrozysz.PP200 moze byc ale ktos kto dobrze ogarnia ten temat.Wiecej nie moge pomoc bo przez net nie da rady trzeba podlaczyc pod kompa i masz jak na dloni.Pozdrawiam
otwórz szyby w aucie i zamknij drzwi. Przekręć kluczyk tak jakbyś chciał zamknąć samochód i przytrzymaj w tej pozycji dłużej. Powinny się pozamykać wtedy szyby i szyberdach. Jeżeli tak jest to masz funkcje komfort, dokupujesz wtedy alarm z funkcja komfort, podpinasz i się cieszysz
Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
dokładnie jak pisali inni może być to pompka , płyta elektroniczna od niej steruje pompka centralnego zamka , przez nią ida szyby w komforcie i oświetlenie kabiny, osobiście spotkałem kilka utopionych w a4 a to to samo.
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
A gdzie kolega szuka modułu komfortu?
sprawdz łacze drzwi ze słupkiem tam sa kostki pod guma,a tam lubia czesto piny gnic. jesli sa ok tostawiam na zamek,ale sprawdz jak kolega mowił komfort.
Po ludzku to chociaz tester podłączyć lub obejrzeć moduł komfortu.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
,am golfa 2000rok 1.6 i problem z połączeniem alarmu potrzebuję porady gdzie włączyć się ze sterowaniem centralnego zamka krańcówek drzwiowych i domykania szub.Wyczytałem że u kierowcy w nogach są 2 kostki łączące drzwi i w nią wpina się centralny ale u mnie jest tylko jedna , zamiast do krańcówek drzwi można podłączyć się pod lampkę oświetlenia wewnątrz...
W BMW stała przypadłość. Wymień przekaźniki w komforcie i po kłopocie.
Twoje problemy to zapewne zimne luty na płytkach w zamkach. Trzeba wymontować zamki, rozebrać, poprawić luty i powinno hulać. Zanim rozbierzesz zrób diagnozę systemu komfort.
Pierwsze pomiar napięcia przy rozruchu ,i jeszcze lepiej pomiar prądu rozrusznika i spadku napięcia na przewodach. A potem pomiar poboru prądu. Tak ,przy bardzo dużym spadku może zaświecić ABS.ESP. A zamek to podłączyć tester i sprawdzić co tam w komforcie. Albo chociaż sprawdź stan przewodów w plelotkach. Widzisz ,pomiary, nic nie wywróżymy.
Sterowanie 4 szyb. Jak to zmienić w komforcie?
Sa sterowniki centralnego zamka z funkcja komfortu
Problem w passatowskich zamkach jest w , 1-w zamkach, na płytce zamka popękane luty , 2- przegnite kable 20 cm od modułu komfortu
Chyba immo off nie najlepiej zrobione .
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
Podłącz Vaga i odczytaj komfort.
Ja sie kiedys spotkalem (co prawda w fabii) z takim kodowaniem modulu komfortu. Jedno nacisniecie to zamykal tylko drzwi kierowcy a drugie, cale auto, trzeci raz to ryglowal zamki. Podobnie z otwieraniem, jeden raz otwieral drzwi kierowcy, dwa cale auto. Jesli zamki, instalacja ok, to ja bym sprawdzil kodowanie. Jesli natomiast bledy sie powtarzaja...
...tak wszystko po komforcie leci..i to po CAN'ie..trzeba zdiagnozować..
Witam. Podepnę się pod temat. Otóż mam Golfa 4 rocznik 99 moduł komfortu 1C0 962 258 N bez elektrycznych szyb. Problem jest taki że od jakiegoś czasu nie otwiera centralny tylnej klapy i co jakiś czas włączał się alarm. Byłem u elektryka który stwierdził że padł właśnie moduł comfortu, podpiął się vagiem i powiedział że wogóle go nie widzi a całą resztę...
Adres 35 co centralny zamek,moduł komfortu jest pod adresem 46,to tak dla jasności. Moduł komfortu (46) koduje zależnie od ilości sterowników elektrycznych szyb,a opcje centralnego zamka ustawia sie w adaptacjach. Centralny zamek (35)koduje się odpowiednio pod kątem funkcji (np: selektywne zamykanie ,automatyczne ryglowanie po wyżej prędkości 5 km ,alarm...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
linia k bez przerw , po odpieciu zegarów i ponownym podpieciu wrócila komunikacja ze sterownikami , jednak nadal nie działa komfort, z którym nie mogę sie połaczyć .Nie działa centralny zamek , kierunkowskazy , oświetlenie w podsufitce centralny zamek.
Za działanie zamka centralnego odpowiada sterownik komfort np. 6Q0 959 433 E adres 46, sterownik nad pedałem gazu . To co znalazłeś to sterownik bordnetz (bcm) adres 09 np. 6Q2 937 049 F , odpowiada za zasilanie nadwozia np. świateł. Bezpiecznik od komfortu nr. 50 15A. Czy jest na nim zasilanie ? Błędy sprawdź vasem..
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Przy lewym progu rozgałęziają się zasilania drzwi. Masz zgniłe przewody czerwone z bialym paskiem. Przy okazji polutuj tez rozgałęzienie zasilania oświetlenia wnętrza(czerwone z czarnym paskiem) i jeszcze jakies czerwono niebieskie. Musisz rozpruć wiązki mniej więcej na wysokości słupka A. Tam są prasowane przewody. Przy okazji wywal komfort pod deskę...
Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
Sprawdź jak to działa z klucza. Niektóre VW mają coś takiego, że jeśli po zamknięciu kluczem powtórnie przekręcimy klucz w pozycję zamykającą to zamek centralny się odryglowuje. Jeśli tak jest to możesz mieć wrażenie, że zamek wariuje z alarmu kiedy ma podłączony przewód domykania. Nie wiem jak ma V10, ale niektóre alarmy po podaniu impulsu na zamykanie...
Moduł szyb?? Po c o? Sharan ma funkcje komfort w standardzie.
Komfort jest na powierzchni nie był zalany nie widać żadnych przypaleń ani zimnych lutów.
Czyli mogę mieć uszkodzony komfort w pompce centralnego zamka i przez to nie działają szyby i szyberdach? Kable buda drzwi nie są przełamane, wszystkie dobre są.
BMW e39 2001r. brak dociagania tylnej klapy, centralny dziala prawidlowo, wiazki tylne sprawdzone bezpieczniki , zamek gorny oraz rygiel dolny zadnych uszkodzen mechanicznych,czy ktos mial podony problem??, czy domykaniem steruje komfort za schowkiem??? skad zamek dostaje info o mozliwosci dociagniecia klapy-czy po drodze jest jakis czujnik zblizeniowy...
podłączyłem program polski vag 4.9 nie szczytuje mi wcale opcji centralny zamek w opcji moduł komfortu brak błędów
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
F55 (5A) oświetlenie przy wsiadaniu, tablica przyrządów, alarm, centralny zamek, podnośnik szyb. Tylko w zależności jaka jest wersja jeżeli bezpieczniki masz tylko do 40-go to F55 nie znajdziesz a sprawdź F30, F31, F32, F14.
Podaj kod silnika. Komfort na dwie czy trzy wtyczki?
Witam, mam juz zakupiony sterownik i dzisiaj wziąłem sie za montaż, a konkretnie rozgryzienie tego co i jak. Doszedłem do tego, ze w module, który posiadam otwieranie drzwi sterowne jest cienkim biało/czarnym kabelkiem, ktory jest w pierwszej kostce od lewej, zamykanie natomiast cienkim pomarańczowo/czarnym, ktory znajduję sie w drugiej kostce. Napiecie...
Jak zamykasz szyby trzymając kluczyk dłużej w poz. zamkniętej włącz komfort i będzie OK. Ustaw najdłuższy czas impulsu.
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
Tylko moduł komfortu odpowiada za zamek centralny ale najlepiej opisz problem jaki masz. Jeżeli chcesz mieć piloty to wystarczy dokupić pilota, nawet używanego - 433MHz na dwie baterie (z jedną nie zadziała) i dopisać go do modułu który masz teraz. Najtańsze wyjście.
Zamek ze złomu 110% sprawny. Dobre. On nie wie że się psują te zamki i nie wie jak się psuja. A jak czegoś nie wiesz to potemm piszesz głupoty. Dla przykładu czy to gulf czy pasat (np lata około 2000r)jak ktoś przyjeżdża i mówi że jest problem z centralnym to jest jasne że nie skończy się na wymianie jednego zamka a w komforcie błędów jak zawsze cała...
Mikrostyki w zamkach mają wpływ tylko na światełko w środku, sprawdź wiązkę do drzwi i jak jest dobra to problem dalej w komforcie jest. Najpierw wiązkę sprawdź.
Can nie jest chyba problemem. W zegarach widać komunikację z modułem komfortu. Gdy odłączę moduł pojawia się błąd, gdy podłączę błąd znika. Poza tym połączyłem bezpośrednio dwoma kablami zegary z modułem komfortu i nic to nie zmieniło. Czyli komunikacja po Can jest. Ale nie mogę połączyć się testerem z żadnym sterownikiem na szynie can komfort. Olałbym...
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
Witam. Miałem podobny problem na warsztacie z A6 z2003r. przekładka z anglika. Z pilota otwiera i zamyka się całe auto, natomiast z kluczyka od kierowcy tylko zamyka i alarmuje. Gdy chcę otworzyć kluczykiem otwiera tylko drzwi kierowcy a alarm się włącza. I tak ma być. Chyba, że zmienimy kodowanie w komforcie. Gdy w kodowaniu zmienimy bez alarmu to...
E34 z 1991 roku rozladowuje akumulator w ciagu kilku dni. W glownym module z przekaznikami pod kanapa caly czas sa zalaczone 4 przekazniki. 3 sa od sterowania silownikami centralnego zamka a 1 nie wiem od czego. Centralny zamek dziala poprawnie. Pobor pradu jest na poziomie 450mA.Po odlaczeniu modulu z przekaznikami lub modulu komfort pobur pradu jest...
Witam! Problem jest teraz następujący, wymieniłem moduł komfortu na taki sam jak miałem wcześniej po tych samych kodach, polutowałem przewody, wymieniłem 3 zamki, i wszystko gra, tylko że wcześniej alarm się uzbrajał po 20 sekundach i nawet gdy drzwi otwierałem po przez klamkę to alarm się włączał, teraz tak nie ma ciągle miga, ale się nie uzbraja,...
Dobrze piachu1994 pisze aby sprawdzić zamki , ale może być że źle zamontowałeś wkładki i cały czas idzie sygnał na otwarcie . Zdemontuj wkładki i zamknij go wkrętakiem , choć podgląd parametrów w komforcie będzie szybsze .
Sprawdzałeś komunikację pod adresem 46, 09 lub 35? Jeśli nie, to sprawdź pod tymi adresami, czy się komunikuje. Miałem uszkodzony w Passacie B5 2001r po zalaniu moduł komfortu w ten sposób, że komunikował się z komfortem, zero błędów, a nie działał pilot scyzoryk i nie dało się go wkodować.Wszystkie inne funkcje modułu komfortu działały. Po rozebraniu...
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
W moim VW też coś zaczyna *(at)#$! z centralnym. Z klucza z obu dzwi wszystko dobrze działa central, szyby, lampki, ale nie zawsze zapala mi się ta czerwona migająca dioda przy "pipku" na dzwiach kierowcy. Żeby zaczeła migać musze nieraz postać przy dzwiach (najfajniej jest jak pada deszcz albo mrozik chwyci) i kręcić dobre 5 min kluczem. Rozebrałem...
Obejrzyj komfort pod fotelem kierowcy.
Na złomach zachodniej europy po wcześniejszym dogadaniu się kupiłem omawiany komplet tj: zamki, silniczki, wszelkie moduły, kable , nawet gumy w słupki za 15 Euro!!! W kraju to będzie bardzo kosztowne.
Zsun przelotke przy drzwiach i pociagnij za kable. Czy któryś sie nie urwie. Mirku, pewnie ma elektryczne szyby, więc moduł silniczka odbiera sygnał z komfortu po VAN lub CAN - w zależności jaki ma rok. Przelotka nic nie pomoże. Wszystkie drzwi zamknąłem a i tak świecił Po wszystkich Twoich słowach, które napisałeś, to obstawiam na pewno zamek drzwi...
Wszystko inne dziala. Ale czy ja zadałem pytanie czy działa Ja pytam czy masz wszystkie zasilania na komforcie?
problem moze lezec w kasecie jak kolega wyzej pisze,i z zadna centralka sie niepołaczysz w celu diagnozy bo komfort jest odpowiedzialny za zailanie i sterowanie c.zamka.
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
jest to model 1997 roku 3 drzwiowa,ale nadal nic z tego nie rozumiem to lusterka mam podłączyć pod centralny zamek???? czy pod szyby???? i jak to mam zrobić ???
Witam !!! Mam pytanie czy montowany był sterownik do centralnego po pilocie czy tak się nagle stało że zamyka drzwi jeśli montowana centralka to należy ustawić w funkcji komfort czeskim programem powinno pomóc ewentualnie diagnoza czeskim programem funkcji komfort.....
komfort zamek centralny moduł komfort zamek centralny zamek centralny moduł komfort
chiński zamiennik przetwornica podswietlenie przyciskow radia silnik krokowy civic
yamaha wyłacza mikrokomputer cobra1
Jak obniżyć napięcie AC z 17V do 6V? Uruchomienie drukarki bez tuszu startowego - czy to możliwe?