Witam Aby otworzyć TYLNE drzwi trzeba podłączyć Plus (+) pod kabel szary a minus (-) pod kabel żółty. W przypadku podłączenia kabli na odwrót zamek się zamyka.
Jeżeli masz trochę smykałki do mechaniki, klucze typu splin to możesz się pokusić na samodzielną wymianę. Ja za wymianę zamka drzwi biorę 100 PLN, podejrzewam że u Ciebie podobnie kasują. Maksymalnie godzina roboty.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Naprawiło się samo Bez naprawy
Wypnij wtyczkę ze stacyjki i sprawdź czy działa centralny....
Jeśli byly elektryczne szyby oryginalne to musiał być moduł sterowania drzwiami. Tam dochodzą dwa zasilania. Ten moduł steruje zamkiem i szybą.
Sprawdź na module pod kierownicą czy masz zasilanie oraz sprawdź w module w drzwiach kierowcy czy masz 2 "plusy" no i masę,to na początek.Te zamki można naprawiać bez komputera.
spotkałem się też z wersiami z oryginalnym zamkiem i z korbkami
Kolego tą przypadłość samochód ma momentu zakupu? Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał w kodowaniu centralnego zamka. Sądzę ,że tutaj należy najpierw sprawdzić prawidłowość konfiguracji.
Oczywiście koledze chodzi o opornik 180om
Właśnie wyczytałem na forum Skody, że w tym modelu jest jeszcze jakiś moduł w drzwiach kierowcy. Może tam zajrzyj. Dodano po 2 Bo moduł komfortu oczywiście masz przy nogach kierowcy.
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Konieczna była wymiana całego siłownika centralnego zamka.
Jeżeli to kombi, sprawdzić, czy nie zamokły przewody/złącza w bagażniku, na dnie schowka, po lewej stronie. Często gromadzi się tam woda (gdy brak odpływu), zamakają złącza wiązek, i wtedy szwankuje centralny zamek.
Sprawdziłem po raz kolejny i wydaje się, że piloty działają na innej częstotliwości niż powinny - było to sprawdzane metodą z TV i lepiej było na kanale 36,a nie jak powinno na 34. Podaj numer kluczyka (pod grotem powinien byc) W 35 nie wejdziesz bo nie potrzebujesz. U Cb modul komfortu odpowiada za centralny zamek.
Proszę schematy:
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Wysuń płytkę modułu z silnika, sprawdź, czy nie pojawiła się wilgoć i śniedź w środku. Być może trzeba będzie troszkę zniszczyć część plastików wokół gniazda. Uszczelnisz to silikonem lub klejem na gorąco. Kilka octavii zreanimowałem w ten sposób.
Skoda octavia 1 1999. Założony nowy zamek lewy tył,bo stary sie zaciął i nie działa (to było pół roku temu nie działa do tej pory), a prąd do kostki dochodzi... Dziś założony centralny chińczyk z allegro, pare razy zamknął otworzył drzwi i nagle lewy przód przestał działać. Bagażnik otwiera wszystkie drzwi lecz już nie zamyka... Co może być powodem?
co może być przyczyną Podłącz diagnoskop i odczytaj parametry bieżące - czy sterownik widzi wszystkie sygnały z drzwi. Sprawdź wiązki przewodów wchodzące do drzwi.
Witam wszystkich Mój problem to centralny zamek- kluczyk wsadzony do drzwi zamyka wszystkie -ale otwiera tylko przednie.Żeby otworzyc tylnie trzeba albo klameczką w środku albo przyciskiem. Dlaczego tak jest? Szukałem odpowiedzi w instrukcji ale mam tylko po czesku i angielsku ;-)). dzieki z góry za pomoc. Skoda octavia 2006 1.6
Jeśli zamki są takie same jak w passacie to najczęściej przyczyną są zimne luty na płytce drukowanej w zamku w drzwiach
Programowanie pilota zdalnego sterowania Zsynchronizować sygnał transmisji pilota Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie W ciągu 1 minuty Przy pomocy klucza odblokować drzwi. Mógłbyś mi to opisać dokładniej tzn. krok po kroku co trzeba zrobić.
Chyba chodzi o diodę w drzwiach kierowcy.
Rozbiórka tapicerki od środka i odpięcie wtyczki od zamka.
Może być to wina sterownika w tylnych drzwiach ale (tego nie napisałeś) jeżeli działa sterowanie z kluczyka to i z pilota musi. Jeżeli działa z kluczyka a z pilota nie to tylny sterownik nie ma nic do tego i masz brak sygnału ze sterownika pilota.
witam mam problem z drzwiami od kierowcy zamek nie działą z pilota nie otwiera ani nie zamyka ,szyby domyka tylko ten zamek nie reaguje na pilota da rade ktoś pomóc
Tak jak xwit pisze,co najmniej kaseta kierowcy do naprawy,nie kupuj używek bo zwykle wystarcza poprawienie lutów.
Jak w temacie centralny zamek w mojej octavia 99r nie działa z pilota zero reakcji (baterie wymienione i do przedwczoraj działało) ani nie reaguje po włożeniu do drzwi kluczyka zamyka i otwiera tylko drzwi kierowcy, natomiast ze środka auta przyciskiem centralny zamyka i otwiera wszystkie... pomocy [/quote]
Zakoduj pilota VAGiem.
problem jest dla mnie duży jak za pomocą vaga zaczarować kluczyk od VW aby otwierał i zamykał centralny kluczyk scyzoryk kupiłem wraz z przywieszką i stertą cyferek . w jaki kanał wejść jaki kod podać
sprawdź tak 04097 lub 04099
Octavia z 98 roku z fabrycznym zamkiem powinna miec regularny modul comfortu, co mowi na ten temat diagnoza?
Przyczyną może być uszkodzony zamek
Centralny zamek a centralny zamek na pilota to dwie różne rzeczy. Ty masz centralny zamek tzn zamykając drzwi kierowcy zamyka się wszystkie (nie trzeba gonić i zamykać) tak samo otwiera. Bateria w kluczyku była do latarki (masz tam nawet żarówkę) ale wszystko solidnie skorodowane.
Sterowanie powinno być identyczne jak w Golfie 4. Kolory mogą być inne. Trzeba się wpiąć w przewody wychodzące z kasety zamka, sterowanie masą. Te przewody idą do sterownika w drzwiach. Zobacz cz masz tam kolory: biało-żółty - zamykanie czarno-żółty - otwieranie. Najlepiej podać masę przez szeregowo podłączoną żarówkę 5W. Gdy będzie to ten przewód to...
Wszystko podpięte jest pod alarm -modelu nie znam-alarm fabryczny Alarm jest uzbrajany automatycznie po zamknięciu auta fabrycznym pilotem? Co "mówi" diagnostyka o fabrycznym alarmie i centralnym zamku? Nie ma znaczenia czy otwieram drzwi pilotem czy ręcznie kluczykiem Alarm uzbraja się po przekręceniu klucza w drzwiach? Porozpinałem wszystkie wtyczki...
To jest możliwość że są dwie "skrzynki" od centralki ? Tak. 1. centralka zamka 2. czujnik ruchu 3. .... brakująca centrala alarmowa
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Więc wyjąć zamek im go sprawdzić.
no właśnie dlatego pytam czego nie bedę miał czy alarmu czy czegoś innego... różnica jest 300zl... a to na ulicy nie leży.Octavia wersja run 1.4 16v 2 szyby elektryczne lusterka alarm centralny zamek
Z kluczyka działa? Centralny oryginalny czy dokładany?
Nazwisko tego elektryka z adresem i nazwą zakładu. Wsadziłeś inny moduł na przysłowiową pałę i myślałeś że to załatwi sprawę. A tego o czym ja napisałem ani niczego innego nikt nie sprawdził.
sterowanie dwie masy,przewody biało-niebieski i czarno-niebieski w 23-pinowym konektorze w module hella pod deska rozdzielczą,krańcówka drzwiowa to brązowo-biały Dodano po 7 w nowszych mógł byc zamiennie zamiast biało-niebieskiego biało-żółty i zamiast brązowo-biały[drzwi] brązowo-niebieski,ale to już bez problemu zweryfikujesz.
Okazało się że moduł komfortu jest do wymiany Po wymianie wszystko działa prawidło Dzięki za podpowiedzi
Za co odpowiedzialny w wiązce jest przewód brązowy. Dzięki za odp. Brązowy to po prostu masa.
Bzdura całkowita z tym deadlockiem.
To nie jest żaden zamiennik tylko cała centralka. Wpisz sobie w Google "Uniwersalny sterownik centralnego zamka".
pozdrawiam dzięki za podpowiedż ale co z tym robić .wymienić zamek?
Przed wyjściem silniczka i sprawdzeniem wiązki elektrycznej zauważyłem ze nie opuszcza mi sie tylnia szyba od strony kierowcy
Jakie błędy w module komfortu?
a mógłbym mi kolega podrzucić schemacik odnośnie tych lusterek i centralnego zamka?
Bardziej chyba chodzi o moduł sterujący przy silniczku szyby niż sam silniczek. A to z tego powodu, że ten moduł oprócz silniczka szyby steruje też silniczkiem zamka centralnego.
I jeszcze jedna ważna rzecz w mojej szkodzie, zamek z klczyka nie działa jak wsadzam to zamek się przekręca otwieranie działa tylko z przyciska. Ma to jakieś znaczenie przy instalacji ?
okazało się że bezpiecznik padł i teraz wszystko działa
Powtarzam instrukcja, strona producenta lub sprzedawcy. Pytasz co z tą zworką a nie raczyłeś nawet podać modelu poza tym że z allegro!!!
Witam , jak ustawić vagiem pocje zamka centralnego w skodzie octavi 1998 r z modułem konfortu.Chodzi mi o numery kanałow
Juz sobie poradzilem - problem był mechaniczny nie elektroniczny /zbyt mocno napieta linka miedzy zamkiem a lkamka zewnetrzna/ Jakby co to teraz juz jestem ekspert o zamkow skody octavii i podobnych z grupy. TEMAT ZAMKNIETY :)
Stało się nagle , po powodzi , czy może sam zakładałeś zdalne sterowanie zamka?
ROZWIAZANE. Mylnie sadzilem ze jak dochodzi napiecie do tych modulow pod silnikiem i jest komunikacja z modulem komfortu to problem nie dzialania centralnego jest gdzies w samym module - bzdura. Problem byl w przelotkach gumowych, tam dochodzi gruby przewod plusowy i jeszcze cienszy dodatkowo (zapewne na grubym znika napiecie po zamknieciu drzwi a na...
dzięki za sugestie
Sterownik o tych samych nr?
Witam Koledzy mam Skodę Octavię I 2000r. w której dołożyłem centralny na cztery drzwi + klapa sterowane razem oraz komfort. Wszystko sterowane z pilotów scyzoryków. Jednakże mam pewien problem - otóż często (szczególnie latem, gdy autko jest mocno nagrzane) są problemy z działaniem centralnego zamka a mianowicie po wciśnięciu przycisku na pilocie, błyskają...
Najczęściej łamią się grube, can rzadko. Gumy sie odchyla i wyskakują, potem wciska sie na swoje miejsce.
Da się to jakoś obejśc
Wymieniłeś zamek w drzwiach kierowcy czy tylko wkładkę na kluczyk ?, bo jeśli w nich nie działa centralny, to uszkodzony jest sam zamek lub kable w przelotce drzwi
To poszukaj szybszego miernika.
prawidłowo założone nie wpłyną na nic,przecież te urządzenia po montażu zasilasz autonomicznie,nie mają żadnego połączenia z innymi modułami pojazdu. Dodano po 1 PS do użytkowników Octavii - czy sygnał dźwiękowy powinien sygnalizować otwarte drzwi od kierowcy?? gdyż mam sygnalizacje od pasażera i obu tylnich drzwi a od kierowcy tej sygnalizacji brak...czy...
Tak wymiana zamka.
Przynajmniej te dwa z pękniętą izolacją są całe. Zdjąłem centymetr izolacji w miejscu pęknięcia i sprawdziłem. Być może inne są przerwane. Można to sprawdzić bez zdejmowania tapicerki? Czy skupić się na wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy? Sprawdzać każdy kabelek, w jaki sposób? Jesteśmy w dziale "Początkujący", wiec proszę o podpowiedzi na tym poziomie.
Tak sterowanie impulsami masy
nareszcie po trzech tygodniach walki znalazłem usterkę. :D uszkodzony przewód w wiązce drzwi kierowcy. naprawione . wszystko śmiga. zamykam !!!!!!
Witam.Siłownik jest,silnik działa bo łączyłem na krótko i działał.
Witam uwazam ze zaczac nalezy od zaprogramowania pilota lub od odpiecia alarmu od wtyczki i dalszego sprawdzania pilota
Połamane przewody w przelotce drzwi.
:arrow: m.marcin, mowa jest o fabrycznym centralnym zamku, samochód z pełną fabryczną elektryką? Pytam, bo były wersje Octavii golasy, doposażane później przez salon w zamek centralny, szyby elektryczne itd.
Ale jest zaślepka.Gdyby ją rozwalić to można by teoretycznie wkrętakiem otworzyć.Pod warunkiem że zamek jest przystosowany np pod taką wkładkę.Taka teoria zrobisz co uważasz.
O Octavii napisano już wiele. Ciekawą lekturę znajdziesz w dziale Zabezpieczenia Serwis. Polecam.
Witam. Skoda kombi laurent & coś tam. Centralny zaraz po otwarciu zamyka się z powrotem. Rozebraliśmy tapicerkę drzwi itp. Nie znaleźliśmy żadnej przetartej wiązki czy zaśniedziałych styków itp. Problem znika kiedy otworzy się klapę z tyłu - wtedy można zamykać i otwierać do woli - klapa w dół i zaczynają się jaja. Wymontowaliśmy mikrostyk w tylnej...
Zdemontuj zamek kierowcy, otwórz go i zobacz jak wygląda płytka. Lubia pękać ścieżki na płytce przez co moduł komfortu nie widzi w jakiej pozycji jest zamek i czy chcesz otworzyć/zamknąć drzwi.
Wrzuć fotki pilotów, i zaznacz który obecnie działa. Jak dla mnie masz zamontowany alarm który steruje fabrycznym centralnym zamkiem. Co do dodania nowych pilotów podejrzewam że taniej i pewniej będzie założyć nowy alarm lub jeśli go nie potrzebujesz sam nowy sterownik centralnego zamka.
Dzięki za pomoc. Jutro sprawdzę.
Nie działa centralny w całym aucie czy w tych prawych co szyba? Po kluczyku (15) jest plus bo mówisz że są dwa ale jakie?
Zaznaczona na schemacie "nożyczkami" pętla jest rozcięta czy w całości ?
Dochodzi wogle napiecie do włącznika elek. szyby???
Witam Sprawdz wiązkę elektr. w przelotce Pozdrawiam
może sobie założyć centralny z pilotami w scyzoruku i przełożyć tylko wkład.
Zamek na 100% do wymiany. Nie ma co mierzyć.
Octavia 1,9 tdi SLX z 2001 roku, myślę że w przedziale od 200 - 400 zł - centralny zamek - elektryczne szyby
Po wymianie sterownika centralny zamek z pilota działa poprawnie. Naprawę wykonał doświadczony elektromechanik, paru druciarzy wzięło pieniądze, a ich naprawy były nieskuteczne. Dodano po 45 Po wymianie sterownika centralny zamek z pilota działa poprawnie.
A czy jeśli na chwilę odepne ten moduł, to coś się może stać, np. komputer skasować?
Gdzie sprawdzić dokładnie jaki to jest model alarmu.?
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
Programowanie centralnego: - włącz zapłon, - włóż kluczyk do drzwi kierowcy, - manualnie zamknij drzwi używając kluczyka, - naciśnij przycisk blokowania lub otwierania drzwi, - czekaj 1-2s, - naciśnij ponownie wcześniej wybrany przycisk, - poprawne zaprogramowanie - sygnał dźwiękowy.
Masz w tej skodzie już centralny zamek czy dokładasz siłowniki typu master uniwersalne?
Witam mam podobny problem do twojego, tylko że sam zrobiłem zwarcie w samochodzie i nie działa mi centralny, otwiera tylko drzwi kierowcy a reszta jest zamknięte, możesz podpowiedzieć jak naprawiles u siebie ten problem i jaki koszt tego wyszedł.. Pozdrawiam
Octavia 2000 1.9TDI klima, elektryczne szyby, centralny zamek, alarm. 1) Jakiej marki? Zastanawiam się nad mol. 2) Jakie parametry 75-77 Ah /ampero-godzin/ czy 74 moze byc trochę malo?
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
Panowanie bo generalnie wyciągnąłem deske rozdzielcza i może tam pominolem jakiś bigun ujemny ( - ) ? Dodano po 1 Centralny zamek zamyka wszystkie drzwi :/
octavia zamek centralny octavia centralny zamek zamek centralny octavia
wykonac potencjometr wentylator zatarty konicaminolta skanowanie
toshiba 37av501p honda android
Bezpiecznik F10 w Renault Laguna II - funkcje i lokalizacja Samsung NZ64H37070K - jeden palnik grzeje z połową mocy