Witam. Czy jest to możliwe ze pilot wyczerpuje baterie? Sprawdź . Podłącz miernik , włącz i zobacz jaki jest spadek napięcia. Pozdrawiam.
Jeśli nie rygluje również z kluczyka, to poszukiwania trzeba by zacząć od przełącznika w drzwiach kierowcy (zły styk brak masy). Jeśli masz domykanie szyb, zrobione przez zwarcie przewodów brazowy-czarny z brązowo-czerwonym, to mozna usunąć tą zworkę, może to powodować zakłócenia, jeśli funkcjonalność powróci, to zrób ponownie tą zworę i dobrze zaizoluj....
W moim R19 jest wtrysk jednopunktowy. Wtryskiwacz jest sterowany impulsowo (12V) i stąd pomysł na ekonomizer czy tam miernik spalania. W założeniu ma wskazywać w l/h lub w l/100km, druga opcja mi się bardziej podoba, ale musze jeszcze pokopać w instalacji czy w moim egzemplarzu jest wyprowadzone połączenie do impulsatora w skrzyni biegów. Całość opiera...
Sprawdź miernikiem czy ta nowa bateria przy wciśnientym przycisku ma napewno 3v.
pepe150 - długo trzeba trzymać przycisk zamykania na pilocie podczas procedury którą podałeś z Peugeota? Dodano po 1 arigato - mechanicznie kluczem, centralny zamek chodzi bez żadnego problemu. Bateria nowa, sprawdzana na mierniku ma trochę ponad 3V.
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Ok.Tylko jak to sprawdzić bez miernika?
wyjmij zamek rozbierz i przelutuj wszystko krańcówkę też sprawdź ale nie miernikiem tylko próbówką
Licznik z MFA i po sprawie. Centralny zamek jest w tym dyliżańsie?
ma ktoś jakieś pomysły jak to ogarnąć ? jeśli piloty zostały sprawdzone na mierniku i wysyłają sygnał a niestety z centralnym nie łączy ?
Miernikiem
Czy masz przycisk do centralnego zamka w samochodzie, zamknij/otwórz. Jeśli tak to do niego, są tam dwa przewody sterujące zamknij/otwórz, tylko trzeba określić typ sterownia czy plusem czy minusem, możesz to ustalić miernikiem lub żarówką, jak nie wiesz jak to napisze.
Odłączenie radia nic nie zmieniło. Mimo wszystko jest mały postęp. Otóż, podczas jednej z wielu prób udało mi się zaprogramować pilota. Za którymś razem po wciśnięciu przycisku drzwi zamknęły się i otworzyły. Niestety nie zmieniło to faktu, że dalej centralny z pilota nie działa. Biorę pod lupę tego pilota, może faktycznie to jego wina. Niestety nie...
Ojciec sprawdziłeś impulsy wychodzące z twojego DRAGONA na zamknij i otwórz.Czy centralny działa z kluczyka? Miernik do ręki ewentualnie kontrolka żarówkowa.
A w jaki sposób sprawdzić ciągłość ścieżek ? Gdzie mam przyłożyć sondy miernika ? Bo prawdę nigdy tego nie robiłem.
problem z zamkiem pasazera - trzeba obadać go miernikiem badz z wiązką elektryczną, ew przepustem w drzwiach - przetarte kable
morze na początek napisz coś o tym próbniku żarówkowym ,ja mam porostu miernik cyfrowy
Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r. Centralny zamek reaguje losowo, a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot: wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał. Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj. wszystkie switche sprawdzone,...
Sprawdzałem, w bagażniku napięcie jest w przewodach zasilających silniczek(podczas tych pyknięć) Podłącz w to miejsce nie miernik, tylko żarówkę 12V/21W i zobacz czy "błyska" podczas zamykania i otwierania samochodu pilotem. Jeżeli tak - to siłowniki / zamki / instalacja drzwi do naprawy/wymiany Jeżeli nie, to masz problem z zasilaniem 12V lub masą...
Jeśli masz możliwość zajrzeć do pilota to sprawdź czy koszyk baterii nie jest uszkodzony (widziałem już koszyki obrywane przez zegarmistrzów podczas wymiany baterii). Trzeba by też sprawdzić miernikiem same przyciski (czy zamyka obwód).
Jeżeli zamek tylnej klapy jest sterowany elektrycznie czyli wciskasz przycisk i klapa się otwiera to żeby to nastąpiło to zamek musi dostać plus i minus ale w większości przypadków plus jest cały czas a minus jest podawany w chwili wciśnięcia przycisku poprzez BSI. Zamiast miernika wepnij żarówkę bo miernik się do tego typu roboty nie nadaje. Jak znajdę...
Dziekuje za odpisanie. Wtyczke odpowiedzialna za centralny zamek trzymam w reku na zdjeciu w poprzednim poscie. Z tymi kolorami nie do konca wiadomo wlasnie ale jest bardzo prawdopodobne ze to wlasnie niebieski i zoltoczarny. Tylko, ze wszedzie pisze, ze jeden kolor idzie w lewe drzwi, drugi prawe, ale ja sie chyba musze wpiac tak jak pisze w instrukcji...
Witam Mam założony w samochodzie centralny zamek, z którego wychodzą 2 przewody do sterowania z pilota (biały i brązowy). Mierząc miernikiem przy otwieraniu zamka jest na jednym 12V a na drugim nic. Zamykając zamek - na odwrót. Pytanie: Jakie podać sterowanie na zamek?? "+" czy "-" Schematu nie było do centralnego zamka
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Sprawdź miernikiem baterie albo najlepiej je wymień, jeśli to nie pomorze to musisz zaprogramować jeszcze raz pilot/y.
to jak mam naprzyklad w samochodzie przycisk dzieki ktoremu zamykam jak i otwieram centralny w tym przypadku wszytskie drzwi i tylna klapę, ten przycisk ma doprowadzonych 6 kabli a chcem podłączyć sterownik który bedzie mi otwieral centralny na pilot jaki kabel mam podłączyć do czego co mam zmierzyć miernikiem??
Miernik ustawiłem na 20A i wyskoczył mi pomiar 0.07.Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek z pilota i jakieś chińskie światła jazdy dziennej Ale one też się zaświecają po włączeniu zapłonu. Więc nie wiem co może być przyczyną.
Nikt z odpowiadających nie zapytał, czy zamek oryginał, czy dokładany (brązowy przewód sterujący). Myślę, że dokładany i wystarczy tylko wyregulować skok siłownika. Co do drugiego problemu, to ktoś mądry kiedyś wymyślił miernik i próbnik...
Masz tu schemat i przeanalizuj go sprawdż wszelkie połączenia może być cos z siłownikami i mikroprzełącznikami ciężko tak na odległość diagnozować , jeśli umiesz się posługiwać próbówka i miernikiem to poszukaj usterki..............
jak kupiłbym gdzieś uzywany i podmienił to tez raczej nie będzie współpracował z moim pilotem No niekoniecznie, bo po wtyczce wygląda na uniwersalny centralny za 40zł, lub podobny alarm. https://www.google.com/search?q=Centraln...
Pomierzyłem tylko kable miernikiem Użyj zwykłego próbnika z żarówką 12V - NIE miernika ! https://obrazki.elektroda.pl/9213751500_... Jedna końcówka próbnika (krokodylek) na stałe do masy a drugą końcówką dotykaj kolejno do pin'ów wtyczki modułu przycisku zamknij/otwórz/awaryjne... . Podczas testów musisz mieć zamknięte drzwi. Napisz...
Znalazłem ciekawy schemacik, który może pomóc w rozwiązaniu tego. Pytanie czy znasz się trochę na tym i czy dysponujesz miernikiem? Sprawdź jeszcze bezpieczniki nr 6 i 38. One też częściowo odpowiadają za pracę centralnego.
Na pierwszym masz centralny zamek ,a na trzecim alarm którym prawdopodobnie za pomocą pilota otwierałeś i zamykałeś drzwi.Miernik nie jest ci raczej potrzebny tylko wskażnik(żarówka z przewodami),żeby można stwierdzić obecność lub brak napięcia.
Do wymiany lub naprawy siłownik w drzwiach kierowcy. Ściągasz tapicerkę, folię ochronną. Potem odkręcasz zamek (klamki nie demontujesz), chyba odkręcasz śruby mocujęce podnośnik szyby (dobrze nie pamiętam). Siłownik jest zanitowany, także musisz użyć wiertarki. W środku tylko mikrowłączniki i silniczek + oczywiście mechanika. Zdarza się, że mikrowłącznik...
napięcie powinno być 0 V na obydwu przewodach tego samego koloru w obu drzwiach przy zamkniętych ryglach i tez 0 V na obydwu drugiego koloru przy otwartych , ale to jest stan idealny . u Ciebie strona pasazera jest lepsza od kierowcy , ale takie pomiary miernikiem to ściema bo to się będzie zmieniac .
Na jakim kanale sprawdzić stan styku s ? Ewidentnie wina jest po stronie stacyjki. Mam ustawione zamykanie powyżej 15 km na godzine, jak wyjmę kluczyk nie otwierają sie jak powinny. Przy montowanie radia sprawdzałem gdzie jest stale napięcie miernikiem a masę zwarlem do stacyjki. Czy możliwe że jakieś zwarcie się stało i bezpiecznik wywaliło ?
Hm. Jak sprawdzić czy jest + to wiem, miernik do kabelka a drugi koniec do masy i pojawi się na mierniku 12v, ale żeby sprawdzić czy jest - to musze drugim końcem do jakiegoś +12v dotknąć. Tylko mam obawy żeby nie uszkodzić pompki. Jeśli błędnie myślę proszę mnie poprawić, gdyż nie jestem elektrykiem:)
Witam Mam problem z fabrycznym centralnym (auto jak w temacie po lifcie),tzn. próba zamknięcia z pilota skutkuje zamknięciem i natychmiastowym otwarciem. Zamykanie kluczykiem bez problemu. Rozebrałem zamek, sprawdziłem mikroswitch, na mierniku jest OK, natomiast nie działał silniczek. Po delikatnym przeszlifowaniu komutatora ruszył i zamek działa. Jednak...
Witam, Mam taki problem. mam alarm i kupilem ostatnio centralke centralnego zamka i podlaczylem pod alarm. Wysztsko chodzi dobrze tylko ze nie otwiera mi drzwi z pilota. Zamykanie dziala jak nalezy otwieranie przez kluczyk rowniez. Na przewodzi z alarmu ktory jest odpowiedzialny za otwieranie jest 12V i keidty zamykam przez chwile robi sie 0V czyli...
Po pierwsze to sprawdz samą centralke. Podłącz pod nią zasilanie z jakiegoś zasilacza na 12V i miernikiem posprawdzaj czy wyjścia wszystkie przewodzą przełączając ją pilotem. jeśli centralka działa i przekażniki są ok to musi być coś z centralnym. Może coś gdzieś nie łączy albo przewody we wtyczce mają inną kolejność trochę.
witam.podpowiedzi kolegów nie pomogły musisz sam sobie poradzić proponuje przebadać za pomocą miernika co się dzieje na przewodach centralki orginalnei podczas zamykania i otwierania lub rozebrać drzwi kierowcy i odnaleść przewody sterujące zobaczyć w jaki sposób odbywa się sterowanie i wtedy odpowiednio dostosować sterownik na pilota
Bateria w pilocie sprawna gdyż kiedy naciskam przyciski to świeci się czerwona dioda w pilocie, ale wogóle nie reaguje central zamek ani autoalarm. Zły tok myślenia,to że świeci nieznaczy że bateryjka dobra,sprawdz miernikiem i wtedy będzie jasne,może ma ok.10v a jak naciskasz przycisk to spada np. do 3v.Miałem taki właśnie przypadek i niemal co niewymontowałem...
Podepnę się z podobnym problemem. Musiałem zmienić zamek w tylnych drzwiach. Kupiłem tani zamiennik. Sytuacja jest teraz taka, że zamykam centralny zamek (drzwi kierowcy) i zamykają się wszystkie oprócz tych z wymienionym zamkiem. Zamykają po czym od razu się otwierają. Wiązka do zamka wychodzi z słupka bocznego i jest rozdzielona na dwie kostki. Szara...
No właśnie nie - nic nie było dorabiane i styki w drzwiach i pokrywie bagażnika sprawdziłem bardzo dokładnie. Mój pierwszy pomysł, to oczywiście jakiś sygnał otwarcia czegokolwiek i to w pierwszej kolejności sprawdziłem. Jednak to nie to, bo sprawdzałem bardzo dokładnie - działaniem, miernikiem, nawet poborem prądu. Tu jest wszystko ok - tym bardziej,...
Witam.Mam taki problem w volvo xc90,otóż gdy zamykam centralny zamek nie zamyka się klapa bagażnika.Rozebrałem zamek sprawdziłem silniczek-działa,podłączyłem miernik do przewodów i klikając pilotem wyszło że jak otwieram to prąd do zamka dochodzi, przy zamykaniu nie.Gdzie szukać przyczyny?
Hyundai ix35 z tego co wiem to ma taką przypadłość, że pobiera nierelatywnie dużo prądu jak stoi. To info pochodzi od dzieci neo, on wie że pobiera ale nie wie co pobiera. Bierzesz multimetr, ustawiasz na ampery lub mili ampery, wpinasz się między klemę a słupek akumulatora (obojętnie który). Wskazania miernika powinny być jak najmniejsze, wartości...
Witam serdecznie Czy ktoś z szanownych kolegów może mnie pokierować co mam zrobić, sprawdzić. Oto mój problem W Passacie b5 1996r (1996r - 2000r) nagle przestał działać mi centralny zamek, nie świeci tez dioda w drzwiach, bezpieczniki wszystkie w porządku. Zamykając czy otwierając z pilota czy kluczykiem działa mi tylko zamek z klapy bagażnika, tzn...
Kolego, po pierwsze czy centralny zamek działa z kluczyka w drzwiach ? Po drugie to musiał byś sprawdzić baterie w pilocie czy jest tak naprawdę sprawna np.(za pomocą miernika). Również sam pilot czy wysyła fale ( jest odpowiednie urządzenie do sprawdzania pilotów). Po trzecie to odnaleźć radiowy sterownik centralnego zamka i zakodować od początku pilot.
Witam. Miałem kiedyś podobny problem z tym że w renówce po wymianie 2x cr2016 pilot nadal nie działał jak się okazało wina leżała po stronie baterii po prostu trafiłem na jakieś stare po zakupie w innym sklepie i wymianie wszystko wróciło do normy dodam jeszcze że tamte wcześniejsze po zmierzeniu miernikiem miały po 3v ale przy obciążeniu napięcie spadało...
(różowy to kierunkowskazy) Wszystko sprawdzone ale pojawił się problem przy montażu. Sterownik ma być dołożony do Astry F 1994r (fabryczny centralny zamek) Sprawdzone miernikiem: na niebieskim i zielonym są impulsy ale przy próbie podłączenia do samochodu centralny otwiera (lub zamyka) się od razu a przy użyciu pilota pali bezpiecznik, czyli zamiast...
centralny zamek pilot honda mercedes pilot centralny zamek centralny zamek pilot aster
pojemnościowy czujnik wilgotności gleby wyświetlanie komunikatorów przetwornik analogowo cyfrowy audio
Schemat instalacji zapłonowej Allis-Chalmers 6V Pilot Sony - Przycisk głośności działa tylko w górę