Sprawdź miernikiem czy ta nowa bateria przy wciśnientym przycisku ma napewno 3v.
pepe150 - długo trzeba trzymać przycisk zamykania na pilocie podczas procedury którą podałeś z Peugeota? Dodano po 1 arigato - mechanicznie kluczem, centralny zamek chodzi bez żadnego problemu. Bateria nowa, sprawdzana na mierniku ma trochę ponad 3V.
Ok.Tylko jak to sprawdzić bez miernika?
Centralny tak jak napisał wyżej kolega, a druga płytka do rozszyfrowania bez problemu np: jest to taki typowy alarmik, możesz sprawdzać po płytce, zasilanie znajdziesz bez problemu, tranzystor wyglądający jak BD139 steruje raczej syreną max 1A obciążenia (czyli dość mało , lepiej wysterować tym przekaźnik) niebieski przekaźnik to wyjście na migacze,...
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
wyjmij zamek rozbierz i przelutuj wszystko krańcówkę też sprawdź ale nie miernikiem tylko próbówką
Miernikiem
ma ktoś jakieś pomysły jak to ogarnąć ? jeśli piloty zostały sprawdzone na mierniku i wysyłają sygnał a niestety z centralnym nie łączy ?
Odłączenie radia nic nie zmieniło. Mimo wszystko jest mały postęp. Otóż, podczas jednej z wielu prób udało mi się zaprogramować pilota. Za którymś razem po wciśnięciu przycisku drzwi zamknęły się i otworzyły. Niestety nie zmieniło to faktu, że dalej centralny z pilota nie działa. Biorę pod lupę tego pilota, może faktycznie to jego wina. Niestety nie...
Sprawdzając napięcie przytykając miernik do obu końcówek mikrowłącznika pokazuje mi prąd. Jeszcze raz, bo nie zatrybiłem - no więc piszesz, że sprawdzasz sobie spokojnie napięcie a tu, ni z tego nie z owego, pokazuje ci prąd ? Sprawa jest jasna - miernik do wymiany. :)
Licznik z MFA i po sprawie. Centralny zamek jest w tym dyliżańsie?
Ojciec sprawdziłeś impulsy wychodzące z twojego DRAGONA na zamknij i otwórz.Czy centralny działa z kluczyka? Miernik do ręki ewentualnie kontrolka żarówkowa.
panowie prosze...... kolega niech wykona procedure synchronizacji pilotów i będzie wszystko ok nie musi szukać żadnych urządzeń czy odbiorników jeśli nawet je znajdzie to cóż mu po tym jak nie przyrządów takich jak choćby oscyloskop by to pomierzyć miernika częstotliwości tez nie ma czyli czy piloty nadają też sie nie dowie
Witam. Czy jest to możliwe ze pilot wyczerpuje baterie? Sprawdź . Podłącz miernik , włącz i zobacz jaki jest spadek napięcia. Pozdrawiam.
Czy masz przycisk do centralnego zamka w samochodzie, zamknij/otwórz. Jeśli tak to do niego, są tam dwa przewody sterujące zamknij/otwórz, tylko trzeba określić typ sterownia czy plusem czy minusem, możesz to ustalić miernikiem lub żarówką, jak nie wiesz jak to napisze.
Witam, Czy ja pisałem o mierniku? Proszę czytać ze zrozumieniem... Pozdrawiam.
morze na początek napisz coś o tym próbniku żarówkowym ,ja mam porostu miernik cyfrowy
A w jaki sposób sprawdzić ciągłość ścieżek ? Gdzie mam przyłożyć sondy miernika ? Bo prawdę nigdy tego nie robiłem.
Dokupić można,np. na stronie TME, ale najpierw warto sprawdzić, czy to one. Łatwiej byłoby to zrobić wyjmując je z płytki, ale w układzie też można. Podłącz sterownik do zasilania np. z akumulatora. Omomierzem albo testerem ciągłości (symbol diody na mierniku) sprawdzaj, czy przekaźniki przewodzą zgodnie ze schematem na ich obudowie, podczas klikania...
I jak to stwierdzic ktore to sa za oomoca miernika? Do tego typu pomiarów nie używaj miernika tylko zwykłą żarówkę 12V Wszystko na jednym niebiesko czarnym przewodzie (pin.6) w białym 24-pinowym złączu modułu z trzema wtyczkami pod kolumną kierownicy. Rozcięcie / podłączenie - zamyka / otwiera.
to jak mam naprzyklad w samochodzie przycisk dzieki ktoremu zamykam jak i otwieram centralny w tym przypadku wszytskie drzwi i tylna klapę, ten przycisk ma doprowadzonych 6 kabli a chcem podłączyć sterownik który bedzie mi otwieral centralny na pilot jaki kabel mam podłączyć do czego co mam zmierzyć miernikiem??
Witam Mam założony w samochodzie centralny zamek, z którego wychodzą 2 przewody do sterowania z pilota (biały i brązowy). Mierząc miernikiem przy otwieraniu zamka jest na jednym 12V a na drugim nic. Zamykając zamek - na odwrót. Pytanie: Jakie podać sterowanie na zamek?? "+" czy "-" Schematu nie było do centralnego zamka
Miernik ustawiłem na 20A i wyskoczył mi pomiar 0.07.Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek z pilota i jakieś chińskie światła jazdy dziennej Ale one też się zaświecają po włączeniu zapłonu. Więc nie wiem co może być przyczyną.
problem z zamkiem pasazera - trzeba obadać go miernikiem badz z wiązką elektryczną, ew przepustem w drzwiach - przetarte kable
Masz tu schemat i przeanalizuj go sprawdż wszelkie połączenia może być cos z siłownikami i mikroprzełącznikami ciężko tak na odległość diagnozować , jeśli umiesz się posługiwać próbówka i miernikiem to poszukaj usterki..............
Jeśli masz możliwość zajrzeć do pilota to sprawdź czy koszyk baterii nie jest uszkodzony (widziałem już koszyki obrywane przez zegarmistrzów podczas wymiany baterii). Trzeba by też sprawdzić miernikiem same przyciski (czy zamyka obwód).
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Kolega kupił takie auto i nie działał pilot. Na miernik układ jest zwarty na nóżkach od zasilania.
Sprawdź miernikiem baterie albo najlepiej je wymień, jeśli to nie pomorze to musisz zaprogramować jeszcze raz pilot/y.
Kolego, po pierwsze czy centralny zamek działa z kluczyka w drzwiach ? Po drugie to musiał byś sprawdzić baterie w pilocie czy jest tak naprawdę sprawna np.(za pomocą miernika). Również sam pilot czy wysyła fale ( jest odpowiednie urządzenie do sprawdzania pilotów). Po trzecie to odnaleźć radiowy sterownik centralnego zamka i zakodować od początku pilot.
Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r. Centralny zamek reaguje losowo, a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot: wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał. Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj. wszystkie switche sprawdzone,...
Nikt z odpowiadających nie zapytał, czy zamek oryginał, czy dokładany (brązowy przewód sterujący). Myślę, że dokładany i wystarczy tylko wyregulować skok siłownika. Co do drugiego problemu, to ktoś mądry kiedyś wymyślił miernik i próbnik...
Sprawdzałem, w bagażniku napięcie jest w przewodach zasilających silniczek(podczas tych pyknięć) Podłącz w to miejsce nie miernik, tylko żarówkę 12V/21W i zobacz czy "błyska" podczas zamykania i otwierania samochodu pilotem. Jeżeli tak - to siłowniki / zamki / instalacja drzwi do naprawy/wymiany Jeżeli nie, to masz problem z zasilaniem 12V lub masą...
W chwili obecnej tylko zwykły miernik.
Witam, Mam taki problem. mam alarm i kupilem ostatnio centralke centralnego zamka i podlaczylem pod alarm. Wysztsko chodzi dobrze tylko ze nie otwiera mi drzwi z pilota. Zamykanie dziala jak nalezy otwieranie przez kluczyk rowniez. Na przewodzi z alarmu ktory jest odpowiedzialny za otwieranie jest 12V i keidty zamykam przez chwile robi sie 0V czyli...
Znalazłem ciekawy schemacik, który może pomóc w rozwiązaniu tego. Pytanie czy znasz się trochę na tym i czy dysponujesz miernikiem? Sprawdź jeszcze bezpieczniki nr 6 i 38. One też częściowo odpowiadają za pracę centralnego.
Bez oscyloskopu lub specjalnego miernika nie sprawdzisz tego.
napięcie powinno być 0 V na obydwu przewodach tego samego koloru w obu drzwiach przy zamkniętych ryglach i tez 0 V na obydwu drugiego koloru przy otwartych , ale to jest stan idealny . u Ciebie strona pasazera jest lepsza od kierowcy , ale takie pomiary miernikiem to ściema bo to się będzie zmieniac .
Do wtyku siłownika wewnątrz drzwi podłącz miernik i sprawdź, czy dochodzi tam napięcie w czasie zamykania i otwierania centralnego zamka. Jeżeli tak, to rozbierz siłownik i sprawdź mikroprzełączniki, jeżeli nie , to sprawdź przewody i złącza.
Witam.Mam taki problem w volvo xc90,otóż gdy zamykam centralny zamek nie zamyka się klapa bagażnika.Rozebrałem zamek sprawdziłem silniczek-działa,podłączyłem miernik do przewodów i klikając pilotem wyszło że jak otwieram to prąd do zamka dochodzi, przy zamykaniu nie.Gdzie szukać przyczyny?
(różowy to kierunkowskazy) Wszystko sprawdzone ale pojawił się problem przy montażu. Sterownik ma być dołożony do Astry F 1994r (fabryczny centralny zamek) Sprawdzone miernikiem: na niebieskim i zielonym są impulsy ale przy próbie podłączenia do samochodu centralny otwiera (lub zamyka) się od razu a przy użyciu pilota pali bezpiecznik, czyli zamiast...
Do wymiany lub naprawy siłownik w drzwiach kierowcy. Ściągasz tapicerkę, folię ochronną. Potem odkręcasz zamek (klamki nie demontujesz), chyba odkręcasz śruby mocujęce podnośnik szyby (dobrze nie pamiętam). Siłownik jest zanitowany, także musisz użyć wiertarki. W środku tylko mikrowłączniki i silniczek + oczywiście mechanika. Zdarza się, że mikrowłącznik...
sterowanie masą przy wyłączniku brązowy zamknij/pomarańczowy otwórz/sprawdż miernikiem
jak kupiłbym gdzieś uzywany i podmienił to tez raczej nie będzie współpracował z moim pilotem No niekoniecznie, bo po wtyczce wygląda na uniwersalny centralny za 40zł, lub podobny alarm. https://www.google.com/search?q=Centraln...
Witam Mam problem z fabrycznym centralnym (auto jak w temacie po lifcie),tzn. próba zamknięcia z pilota skutkuje zamknięciem i natychmiastowym otwarciem. Zamykanie kluczykiem bez problemu. Rozebrałem zamek, sprawdziłem mikroswitch, na mierniku jest OK, natomiast nie działał silniczek. Po delikatnym przeszlifowaniu komutatora ruszył i zamek działa. Jednak...
Pomierzyłem tylko kable miernikiem Użyj zwykłego próbnika z żarówką 12V - NIE miernika ! https://obrazki.elektroda.pl/9213751500_... Jedna końcówka próbnika (krokodylek) na stałe do masy a drugą końcówką dotykaj kolejno do pin'ów wtyczki modułu przycisku zamknij/otwórz/awaryjne... . Podczas testów musisz mieć zamknięte drzwi. Napisz...
Na jakim kanale sprawdzić stan styku s ? Ewidentnie wina jest po stronie stacyjki. Mam ustawione zamykanie powyżej 15 km na godzine, jak wyjmę kluczyk nie otwierają sie jak powinny. Przy montowanie radia sprawdzałem gdzie jest stale napięcie miernikiem a masę zwarlem do stacyjki. Czy możliwe że jakieś zwarcie się stało i bezpiecznik wywaliło ?
no a jeśli nie to na wyjściu np miernikiem czy oscyloskopem możesz sprawdzić
Dzien dobry, ponieważ sieć jest bardzo uboga w te tematy(przynajmniej ja nic o centralnym w Z50 nie mogę znaleźć) może ktoś coś podpowie. Po montażu radia (zwarł sie na milisekundę stały z masa ) straciłem stały plus w kostce radia ( z tym sobie poradziłem ) i zamykanie z pilota, centralny z przycisku na drzwiach działa , wszystkie bezpieczniki miernikiem...
Witam... Pacjent Toyota Yaris z 2004 roku silnik 1.4 diesel, wyposażenie tylko fabryczne - nic nie dokładane dodatkowo. Coś w aucie na postoju rozładowuje akumulator. Po szybkiej diagnozie ustaliłem, że po wyłączeniu wszystkiego w aucie a następnie zamknięciu kluczykiem (nie pilotem zdalnie bo nie działa pilot w kluczyku) centralnego zamka miernik pokazuje...
Po pierwsze to sprawdz samą centralke. Podłącz pod nią zasilanie z jakiegoś zasilacza na 12V i miernikiem posprawdzaj czy wyjścia wszystkie przewodzą przełączając ją pilotem. jeśli centralka działa i przekażniki są ok to musi być coś z centralnym. Może coś gdzieś nie łączy albo przewody we wtyczce mają inną kolejność trochę.
To jak wszystko działa z kluczyka/zamka, to podpinaj się pod te przewody przy wtyczce GEM. W złączu masz przewód czarno-zielony i czarno-pomarańczowy (w innych miejscach niż podałem wcześniej) i do nich spróbuj podpinać się probówką podpiętą do masy (a nie miernikiem). Przewody Modemixa połączyłeś wg drugiego obrazka "sterowanie masą"? Również kontrolką...
Witam Bagażnik otwierany jest z innego przycisku w pilocie czy ten sam ? sprawdzałeś miernikiem czy sygnał do głównego siłownika dochodzi ?
Mam taki problem. Chciałem podłączyć centralkę na pilota do oryginalnego zamka centralnego podłączyłem się do żółtego kabelka w bagażniku i podałem - i zadziałało raz i już nie działa nawet jak złącze kable tak jak było oryginalnie miernikiem sprawdzałem to podaje + lub - nawet jak sam podam + lub - to nie działa ale wszystko normalnie działa jak przekręcę...
Witam. Miałem kiedyś podobny problem z tym że w renówce po wymianie 2x cr2016 pilot nadal nie działał jak się okazało wina leżała po stronie baterii po prostu trafiłem na jakieś stare po zakupie w innym sklepie i wymianie wszystko wróciło do normy dodam jeszcze że tamte wcześniejsze po zmierzeniu miernikiem miały po 3v ale przy obciążeniu napięcie spadało...
Jak możesz to wyjmij oscylator i u2741. Teraz nie wiemy jak to jest podłączone. Pomiar miernikiem ustawionym na diodę nic nie da.
Hm. Jak sprawdzić czy jest + to wiem, miernik do kabelka a drugi koniec do masy i pojawi się na mierniku 12v, ale żeby sprawdzić czy jest - to musze drugim końcem do jakiegoś +12v dotknąć. Tylko mam obawy żeby nie uszkodzić pompki. Jeśli błędnie myślę proszę mnie poprawić, gdyż nie jestem elektrykiem:)
Hyundai ix35 z tego co wiem to ma taką przypadłość, że pobiera nierelatywnie dużo prądu jak stoi. To info pochodzi od dzieci neo, on wie że pobiera ale nie wie co pobiera. Bierzesz multimetr, ustawiasz na ampery lub mili ampery, wpinasz się między klemę a słupek akumulatora (obojętnie który). Wskazania miernika powinny być jak najmniejsze, wartości...
Bateria w pilocie sprawna gdyż kiedy naciskam przyciski to świeci się czerwona dioda w pilocie, ale wogóle nie reaguje central zamek ani autoalarm. Zły tok myślenia,to że świeci nieznaczy że bateryjka dobra,sprawdz miernikiem i wtedy będzie jasne,może ma ok.10v a jak naciskasz przycisk to spada np. do 3v.Miałem taki właśnie przypadek i niemal co niewymontowałem...
Witam serdecznie Czy ktoś z szanownych kolegów może mnie pokierować co mam zrobić, sprawdzić. Oto mój problem W Passacie b5 1996r (1996r - 2000r) nagle przestał działać mi centralny zamek, nie świeci tez dioda w drzwiach, bezpieczniki wszystkie w porządku. Zamykając czy otwierając z pilota czy kluczykiem działa mi tylko zamek z klapy bagażnika, tzn...
Wydaje mi się,że odnalezienie sterowania do centralnego zamka nie powinno ci sprawic kłopotu. I tak trzeba "dogrzebać się" do centralki. Do zlokalizowania sterowania wystarczy miernik. Najprawdopodobniej sterowanie odbywa się przez podawanie na przemian masy na dwa przewody. Jeden z nich to otwieranie - drugi zamykanie. I to cała filozofia. Przewody...
Piszesz że szukałeś masy (tej do sterowania zamkami) , miernikiem. Więc , jesli szukałeś miernikiem cyfrowym, to wiedz że impuls masy do sterowania zamkami jest dosć krótki, a cyfrowe mierniki(przynajmniej te proste) są dość mułowate, zanim pojawi się na wyświetlaczu odczyt, to impuls może już zaniknąć . Uwierz mi, ten patent z żarówką , jest banalny...
Napięcie na zaciskach baterii jest w normie. Co do prądu to przy stanie spoczynku jak i przy wciśniętym switchu miernik nie reaguje i wynik wynosi 0.00 mA.
No właśnie nie - nic nie było dorabiane i styki w drzwiach i pokrywie bagażnika sprawdziłem bardzo dokładnie. Mój pierwszy pomysł, to oczywiście jakiś sygnał otwarcia czegokolwiek i to w pierwszej kolejności sprawdziłem. Jednak to nie to, bo sprawdzałem bardzo dokładnie - działaniem, miernikiem, nawet poborem prądu. Tu jest wszystko ok - tym bardziej,...
Podepnę się z podobnym problemem. Musiałem zmienić zamek w tylnych drzwiach. Kupiłem tani zamiennik. Sytuacja jest teraz taka, że zamykam centralny zamek (drzwi kierowcy) i zamykają się wszystkie oprócz tych z wymienionym zamkiem. Zamykają po czym od razu się otwierają. Wiązka do zamka wychodzi z słupka bocznego i jest rozdzielona na dwie kostki. Szara...
Jeśli dokładałeś centralny zamek to sterowanie zapewne zrobione masz masą. Takie też sterowanie jest z centralki. Podłącz więc miernik i sprawdź gdzie pijawia się sygnał masy podczas naciśnięcia pilota alarmu. Jeśli to będą dwa wyjścia to po problemie bo podłączasz je do tych wejść od sterownika c.z. Jeśli tak nie będzie to możesz mieć alarm, który...
witam.podpowiedzi kolegów nie pomogły musisz sam sobie poradzić proponuje przebadać za pomocą miernika co się dzieje na przewodach centralki orginalnei podczas zamykania i otwierania lub rozebrać drzwi kierowcy i odnaleść przewody sterujące zobaczyć w jaki sposób odbywa się sterowanie i wtedy odpowiednio dostosować sterownik na pilota
Na nowej to zakresu miernika braknie. Biorąc pod uwagę że w tanich miernikach są bezpieczniki 250mA, a w jeszcze tańszych w ogóle bezpiecznika nie ma, to jest bardzo "ciekawy" sposób sprawdzania sprawności baterii. Bo to jest forum elektroda, czyli dla każdego fachowca gdzieś tam, gdzieś tam daleko z tyłu, ale zapewniam kolegę, że pisałem to poważnie....
Kostkę łącząca słupek z drzwiami psiknalen kontaktem,nie było nalotu . Napięcie jakieś dostawał bo miernik zaczął mierzyć ale jest to sygnał trwający 0,5s więc nie jest w stanie zmierzyć. Z prostego rozumowania swich jest by zamknąć lub otworzyć a skoro ten jeden domyślam się że to ten krańcówki drzwi działa a drugi jest wciąż otwarty i nie zamyka tym...
Witam Podepnę się trochę do tematu bo moje podejrzenie leży też trochę przy module komfortu. Mam problem z centralnym zamkiem w mojej oktavi I 2004r. Otwierając z kluczyka wszystkie drzwi otwierają się i zamykają, Natomiast otwierając z pilota nie działają drzwi kierowcy. Kupiłem nowy zamek i sytuacja jest identyczna. Zacząłem szukać w wiązce i zauważyłem...
Dopiero dzisiaj się przybrałem żeby pobawić się z zamkiem. A więc tak. Wykręciłem zamek i go rozebrałem. sprawdzałem miernikiem mikroprzełączniki i wydaje mi się że są dobre bo przewodzenie jest na pinach. Jak wciskam go to przewodzenie jest już na innych pinach. Podpinałem się pod kable i mam teraz takie pytanie. Czy na którymś kabelku nie powinno...
Bardzo cieszę się kolego że zdecydowałeś się odpisać (a nie tylko usuwać moje posty :) ). Śpieszę z odpowiedziami jeśli będą nieprecyzyjne to proszę o podpowiedź Golf 4 rok 99 , Mobitel Can Fa został dołożony razem z pilotami 2 szt . Szukając usterki, jak pisałem naprawiłem przy okazji luty na płycie zamka lewych drzwi. Centralkę odłączyłem sprawdziłem...
Więc do łapki miernik i sprawdzić na kostce czy jest sygnał z pilota jak i z mechanicznego zamka drzwi kierowcy. Jeśli jest to druga pompka na podmiankę. Bezpieczniki spradzałeś?
Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas zamykania drzwi kluczem we wkładce zamka ? Tak było, już nie zamyka, ale to z mojej winny. Czy centralny zamek otwiera/zamyka cały samochód podczas naciskania wewnątrz samochodu przycisku "zamknij/otwórz" przy dźwigni zmiany biegów ? Tak samo jak z kluczykiem, tak było, już nie jest. Czy wtedy...
Problem jest taki, że mam jeden przewód sterujący moduł centralnego zamka bg2m 67830. Ja wnioskuje z pomiarów miernikiem jest jeden przewód, który steruje zamknięcie i otwarciem drzwi. Do modułu pilota oryginalnego zamka g8 322a-b dochodzi 5 przewodów: 1. zasilanie 12V 2. masa 3. sterowanie (na mierniku) 12 v po dotknięciu do masy otwarcie drzwi. Jeżeli...
Przyciski sprawdź miernikiem po przewodności, miernik ma reagować na każde naciśnięcie. Mówisz że to cały pilot? Na pewno nic nie zostało w obudowie?
plusowy sygnał z alarmu jak i z kluczyka na zamykanie idzie kablem biało żółtym do pomki zamka. Znaczy powinien, u ciebie nie dochodzi albo pompka zepsuta. Sprawdź we wtyczce pompki miernikiem czy pojawia się plus przy uzbrojeniu alarmu lub zamykaniu kluczykiem, jeśli tak pomka do wymiany lub naprawy, jeśli nie szukaj przerwy na kablu, w pierwszym rzędzie...
Mam tylko zwykły, bez pilota - stary. I jeden nowy, z pilotem, który teraz kupiłem z surówką i ślusarz mi dorobił na podstawie starego. Nie rozumiem Twojego punktu dlaczego muszę powtórzyć 5 punkt 3 krotnie, na filmikach pokazywali, że możesz klikać sobie kilkoma kluczykami po tym jak odpowie auto sekwencją centralnego zamka, bty jeden po drugim kodować....
Witam. Ostatnio dopadł mnie problem - pilot autoalarmu typ TX-16 Silicon Ultimate nie słucha poleceń. Czasami muszę poświęcić dużo czasu bawiąc się przyciskami Lock lub Unilock, aby go rozbroić. Tak samo wygląda sytuacja z uzbrojeniem. Alarm zamontowany jest w Mercedesie W203, lecz nie jest podpięty pod zamek centralny. Bateria była sprawdzana miernikiem...
Witam Zakupiłem radiowy sterownik Alster centralnego zamka firmy ALTIM-PLUS .Chciałem go zainstalować we Fiacie Doblo rok pr.2010. Mam klika pytań co do montażu: 1.Czy sygnał sterowany zamkiem "otwórz" i "zamknij" jest to "-;masa" czy też "+".Może może ktoś w tym modelu auta już montować sterowanie . W większości przypadków z tego co wyczytałem jest...
W tym modelu pompy jest tylko zasilanie impuls zamkni otwórz i wejscie krańcówki.Obok pompy jest centralka od pilota ale miernikiem nie udało mi się wyłapac zadnego sygnału.
Masz drugi pilot do auta?? W pilocie albo masz zimne luty, albo został zalany itp przyczyn może być wiele. W jakich okolicznościach przestał działać? Jak masz miernik to posprawdzaj przejścia, albo zleć to komuś.
Witam, mam problem z klapą bagażnika Skody Fabii 1 z 2003 r. Mam elektryczne otwieranie klapy, czyli z przycisku na samej klapie lub z pilota. Któregoś dnia postanowiłem sobie naprawić spryskiwacz z tyłu, działa lecz zaczął mi wyciekać płyn z tego spryskiwacza wewnątrz klapy. Po tym jak wyciekł płyn, tego samego dnia po kilku godzinach przestała mi...
Musisz rozebrać drzwi po stronie pasażera i posprawdzać miernikiem czy dochodzi sterowanie silnikiem. Jeśli dochodzi to uszkodzony siłownik, jeśli nie dochodzi to przeważnie instalacja. Podstawa diagnostyki rozebrać i pomierzyć. pozdrawiam
Kolego podłącz sobie miernik z piszczeniem pod wyprowadzenia i podłącz sobie do zasilania centralkę. Weź pilota i testuj, a wnet zrozumiesz. Po co się pytać? Nie lepiej samemu sprawdzić?
Witam. Mam problem z oryginalnym (niebieskim) pilotem do samochodu Fiat Bravo I. Samochód posiada oryginalny centralny zamek z centralka wbudowana pod lampka oświetlenia wnętrza. Otóż z dnia na dzień pilot przestał całkowicie działać, początkowo myślałem że to przyczyna rozładowanych baterii aczkolwiek po ich zmianie dalej jest to samo. Sprawa wygląda...
do kazdego zakupionego urzadzenia jest schemat elektryczny, na forum a4 sa dobrze opisane wiec poszukaj sobie,zaopatrz sie w kontrolke lub miernik znajdziesz odpowiednie sygnaly w autku i zepniesz to do kupy ,jesli nie masz pojecia o tym to moze lepiej zlec to komus odpowiedniemu w tej fachurze pozdrawiam
Ponieważ w nie udało mi sie zakodowac orginalnego pilota do centralnego to postanowiłem dołożyć uniwersalny pilot. Problem mam w tym, że nie mogę znalezc przewodów odpowiedzialnych za zamykanie i otwieranie Sprawidziłem wszystkie kable idące od strony dzi kierowcy podając mase i plusa, ale zamek się nie ruszył Sprawdzłem tez miernikiem na którym kablu...
Na jakiej podstawie to stwierdziłaś? Mierzyłaś jej napięcie miernikiem? Wynosi 3V? Jeśli nie, zacznij od wymiany na nową. Wnioskowałam tym że naciskając pilot otwierania i zamykania drzwi dioda świeci się na rzerwono przy naciśnięciu guzika. Dodano po 5 Akumulator jest nowy był kupiony w lutym. A zamek powiem szczerze wogole nie był używany bo zawsze...
żółty i zielony w instalacji są od zamykania i otwierania i trzeba połączyć z niebieskim i zielonym w tym nowym siłownikiem Zielony - silnik siłownika Niebieski - silnik siłownika Czarny - masa Biały - mikroswitch wsunięty Brązowy - mikroswitch wysunięty Zacznij od podłączenia tych dwóch przewodów, które znasz (zielony i niebieski) i sprawdź czy instalacja...
Witam. Mam taki problem, że nie działa mi klakson w moim A3 99 r. 1,9TDi. Klakson jest, wszystko jest podłączone. Ściągnąłem pokrywę bezpieczników i bezpiecznik cały. Zauważyłem, że jak naciskam na klakson w przekaźniku nr 103, słychać takie cykanie. Nie wiem, czy tak powinno być?? I to wina tego przekaźnika, że nie mam klaksonu? Po wyciągnięciu bezpiecznika...
Problem pojawił się nagle , nie mam dostępu do interfejsu diagnostycznego , nie ma innych problemów z elektroniką Wstępna ocena dostępnych informacji: Dziękuję za dodatkowe informacje. Skoro problem pojawił się nagle, nie masz dostępu do interfejsu diagnostycznego, a inne elementy elektroniki działają poprawnie, możemy zawęzić obszar poszukiwań. Bez...
Po pierwsze: konfigUracji. Fajną masz metodę sprawdzania sterownika. A nie da się tego sprawdzić bez podłączania do auta. Na przykład takim urządzeniem jak miernik... Chyba nie wiesz jak działa "logika" centralnego zamka. Po krótce: w zamkach są przełączniki, które przełączają masę raz na jedno wyjście, raz na drugie, w zależności od tego, czy zamek...
Przytrzymaj duży przycisk pilota przez 7sekund, syrena powinna "piknąć". System powinien wrócić do normalnego działania. Piszesz, że czasami działa - to dziwne. Za centralny zamek odpowiada bezpiecznik nr [27] 30A w skrzynce pod kierownicą. Pozostaje wziąść miernik i sprawdzić połączenia od skrzynki bezpiecznikowej.
Sprawdź czy przy sracyjce nie ma takiej małej dwupinowej wtyczki. Nie chodzi mi tu o główną kostkę tylko o wtyczkę od mikrowłącznika, reagującego na włożenie kluczyka. Jest to częsta usterka, np. w nissan quashqai. Sterownik nie reaguje na przyciski w pilocie skoro kluczyk jest wg niego w stacyjce. Jak znajdziesz ta wtyczkę to sprawdź (np. miernikiem)...
Sam przycisk na kokpicie mechanicznie i elektrycznie jest sprawny. Sprawdziłem przejścia miernikiem. Styki w nim przełączają się poprawnie (jest przejście) gdy naduszę otwórz i jak następne piny sprawdzę od zamykania i naduszę zamknij to też jest dopiero przejście. A dlaczego działa tylko otwieranie (wewnątrz auta) a zamykanie już w ogóle nie reaguje...
Możesz kręcić aż zacznie działać, później kręcić w większej odległości na max zasięgu. Możesz użyć miernika częstotliwości do pilotów lub analizatora widma i dzięki temu dokładnie wyregulować częstotliwość nadajnika.
musisz sprawdzić każdy kabel w całości czy nie jest gdzieś przerwany (polecam miernik z "piszczkiem") albo inne bezpieczniki a jak trzymasz auto pod gołym niebem to raczej zamarzły ci siłowniki albo coś z układem sterującym. Musisz wszystko dokładnie posprawdzać a jak już bedziesz to miał na wierzchi to sobie to dobrze zakonserwuj na przyszłość
Witam. W aucie jest zamonotany seryjny centralny zamek jednak jest otwierany z kluczyka a nie z pilota. Musze zalozyc do niego sterownik z pilotami. Problem jest w tym ze ten centralny nie dziala. Najpierw nie mozna bylo otwierac od strony kierowcy, a pozniej od strony pasazera tez padlo. Problem tkwi w tym ze nie wiem ktore przewody idace do silownika...
Ja jestem właśnie po tym zabiegu. Mogę wysłać zamek i wkładkę za darmo jeśli chcesz aczkolwiek nic u mnie to nie zmienilo. Ogólnie zmieniłem drzwi kierowcy (stłuczka) po jakiś dwóch miesiącach auto zaczęło samo się otwierać a przy tym szyby opuszczać. Wstawiłem do elektryka, który doszedł do tego że pilot ma zwarcie więc nie myśląc dlugi wyciągnąłem...
xsara centralny zamek pilot citroen centralny zamek pilot pilot centralny zamek carisma
katalog kodów fiata punto kontrolka poduszki przegub wewnetrzny
yamaha ax900 traktorek kosiarka
Poziom AdBlue w Peugeot 308 1.6L HDi 2017 Regulator balansu lewy/prawy głośnik - nazwa urządzenia