Masz nieszczelny uklad. Posluchaj gdzie powietrze ucieka. Stawiam na przelotke drzwi kierowcy, choc sam zamek moze byc nieszczelny.
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
I co mamy za Ciebie zgadnąć czy pompka nie działa czy może raczysz ruszyć swój tyłek i sam sprawdzić? No chyba, że korona Ci z głowy spadnie...
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
To znaczy jak drugie zdjęcie robisz zwarcia i działa otwiera/zamyka to masz uszkodzone mikrostyki wkładki zamka drzwi. Nie rozumiem pierwszego zdjęcia i objaśnienia jak wyżej, układ pneumatyczny jest jeden na wszystkie dziw i zamki, nie ma możliwości by otwierał tylko od pasażera, w takich przypadkach albo jest nieszczelność układu albo zła konfiguracja...
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Czyli pompka nie ma zasilania albo jest uszkodzona. Naprawa albo wymiana. Pompka znajduje się w bagażniku tak jak mówisz.
Kolego zobacz w bagażniku po stronie pasażera tam znajduje się pompka centralnego zamka bo często dostaje się tam woda pozdrawiam.
Jeżeli układ szczelny w 100%, to pompka ma za małą wydajność (zużyta). Czas pracy pompki powinien być nie dłuższy niż 3s.
najprędzej będzie to wina pompki a dokładnie elektroniki w niej, zimne luty itp. sprawdź czy pompka pracuje za każdym razem w momencie gdy dostaje impuls zamknięcia lub otwarcia.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
W T4 zamek jest elektryczny . Działanie takie samo jak Fordy sprzed 1998.
Nie z baterią nie ma takiej możliwości albo nie działa wogóle albo działa wszystko to by była bateria. A u ciebie raczej na pewno obluzował ci wężyk i ucieka powietrze przez co ani nie zamyka ani nie otwiera. Słuchaj gdzie ucieka powietrze i popraw wężyk no i po robocie bo mówisz ze pompka dział i dmucha :)
Opis pasuje mi do blokady alarmem, gdy nieodblokowany alarm odcinał napięcie na stacyjkę, lub z niej. A od kiedy takie rzeczy są w oryginalnym rozwiązaniu?? Pompka z alarmem jedynie co może blokować to rozrusznik ale nie prąd na stacyjkę i tak jest w przypadku vag. Tu mi pasuje standardową usterkę wypalone łącza gniazd bezpieczników te skręcane nad...
to znaczy że masz nieszczelny układ, jak pompka pracuje to obejdź auto wokół, wyciek (a raczej rozłączenie się wężów) będzie wyraźnie słychać w postaci syczenia.
Nie koniecznie . Pompka umiejscowiona jest tuż pod tylną lampą i niewielka nieszczelność lampy może mieć fatalny wpływ na wtyki do "pompki". Dodano po 1 Z drugim stwierdzeniem całkowicie się zgadzam. :D Dodano po 2 Pozostaje jeszcze możliwość przełamań na przelotce w drzwiach.
1. Szyba nie opuszcza się z którego przycisku? Kierowcy czy pasażera? Sprawdź najpierw przewody w przelotce między drzwiami, a słupkiem, tam się najczęściej łamią 2. Co do zamka to nie rozumiem co piszesz, nawet jeśli akumulator jest padnięty czy pompka centralnego to mając sprawny bębenek w klamce możesz z kluczyka otworzyć zamek i drzwi, inna kwestia...
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Wszystko bez zmian. Sprawdziłem główny przewód nic tam nie ucieka. Za każdym przekręcieniu kluczykiem pompka włacza się i po około 1min wyłacza się. Usterki bez zmian. tzn. masz nieszczelność, pompa powinna wyłączyć się po 3, 4 sekundach
ok a zna się ktoś jeszcze na tych schematach , który kabel odpowiada za sygnał do pompki ?
na 100% rozeszły się wężyki przeważnie między dzwiami a słupkiem
Witam Nie mogłem znaleźć odpowiedniego działu wiec tu, jeżeli źle trafiłem to przepraszam proszę o przeniesienie :) nabyłem we wrześniu cordobę I z braku zajęcia oraz zmęczony ciągłym otwieraniem wszystkich zamków, dzięki temu że gdzieś tam Tata przetrzymał zamek od wv b2 bodajże postanowiłem go zamontować u siebie. Zacząłem od przeglądu co mam w skład...
Widzę, że trochę jednak muszę się rozpisać. OK. Przy tym reaguje zarówno na otwarcie drzwi kierowcy, jak też drzwi pasażera (nawet, gdy drzwi kierowcy są zamknięte, a otworzymy drzwi pasażera - również działa ostrzeżenie o włączonych światłach). Tak - masz oczywiście rację. Wyłączniki przednich drzwi połączone są razem i otwarcie DOWOLNYCH drzwi przednich...
Przewody w gumie przepustu drzwi, zamoknięta elektronika pompki, itd.
sprawdziłeś zasilania w złączu od pompki??
:arrow: crown2 - jaki sterownik zamka? Wiesz, co piszesz?
witam miałem podobny problem w vw golfie i okazało się że poprostu przewód podciśnienia spadł przy siłowniku i przez to pompka cały czas chodziła
A4 B5 nie ma modułu komfortu, to nie Passat by był w podłodze i Golf który ma nad nogami kierowcy. Audi S4 B5 ma pneumatyczny zamek centralny i sterownik pompki odpowiada za szyby. Sterownik jest zabudowany w pompce a ta jest w bagażniku pod wykładziną przy lampie. Jest jeszcze przekaźnik pod kierownicą który to podaje zasilanie ma sterowanie szybami....
Witam!!! Posiadam audi 100c4 z 91r i mam problem z centralnym zamkiem a mianowicie nie zamyka dzwi i wlewu paliwa chociaż slychac ze pompka działa z otwieraniem nie ma problemu. Jaka to moze byc przyczyna i jak to mozna naprawić. kto wie prosze o pomoc!!!
Witam. Audi a4 b5 sedan lift 1999. Przestał zamykać centralny zamek. Słychać pompkę lecz rygle stoją. Podejrzewam urwany wirnik, czy tak? I kolejne pytanie , nie zamykał mi się bagażnik z pilota (sterowanie elektryczne). Pilotem mogę go otwierać lecz centralny ryglował drzwi a bagażnik otwarty. Słychać było pracę pompki ok 15 sek. Co jest tego powodem,...
Wyjaśniło się coś z tym zamkiem bo mam taki sam problem ? Pompka nie chodzi, na sterowniku podciśnienia w bagażniku jest prąd jest masa na trzecim kablu nic
Pompka od centralnego co mogę w niej sprawdzić ? Jeśli dobrze pamiętam to zagłówki działały, ale sprawdzę
Witam ma problem z VW Polo III. Problem polega na tym że próbując zamknąć/otworzyć auto z pilota pompka zamka centralnego buczy przez około 30 sekund i nic się nie dzieje, jak się zamknie ręcznie wszystkie drzwi to czasem przy otwieraniu samochodu wszystkie się otworzą a nie tylko kierowcy. Był dokładany moduł dzięki któremu była możliwość zamykania...
Witam, jestem posiadaczem Audi A4 B5 rocznik 98 i ostatnio zaczęły się dziwne rzeczy z zamkiem, a mianowicie przestał się zamykać. Kiedy światełko świeci, wtedy się zamyka, ale od czego to zależy? Może mi ktoś wyjaśnić, dodam, że pompka była już kilka razy zmieniana i nie pomogło. Kompletny zamek w drzwiach też.
Dodam że alarm ma: centralny zamek i odcięcie zapłonu. Centralny oryginał czyli pneumatyczny? Jest pompka w bagażniku?
Witam pompkę masz w bagażniku z prawej strony do niej będą dochodziły dwa przewody od powietrza zdejmij oba przewody odkręcając zabezpieczenie i wywołaj pilotem zamykanie lub otwieranie w zależności od polecenia będzie dmuchac lub ssac jeżeli bedzie pompka się kręciła(drgała) a nie pompowała to do wymiany pompka którą można zastosowac od audi B3(ale...
Albo pompka uszkodzona, albo co bardziej prawdopodobne nieszczelność w układzie. Pompka załącza się na określony czas potem się rozłącza po maksymalnym wyliczonym czasie przed którym powinno nastąpić zamknięcie lub otwarcie pojazdu.
Witam. BMW E39 525d 2000r.Touring. Pobór prądu wynosi ok. 0,5A! Po wyciągnięciu bezpiecznika nr 11 (oświetlenie wnętrza, centralny zamek - ogólnie modul komfortu), pobór wynosi 0,04A - czyli ok.! Następnie wkładam bezpiecznik nr 11 i wypinam nr 4 (oświetlenie schowka i bagażnika, pompka spryskiwaczy) i pobór wynosi 0,09A. Dodam, że sprawdzałem czy nie...
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w mercedesie W 220 CDI 2000r problem polega na tym że nie otwiera i zamyka drzwi i bagażnika z pilota i przycisków z wnętrza pojazdu? nie włącza się również pompka centralnego zamka? może bezpiecznik ale nie wiem gdzie szukać i który? pozdrawiam
dokładnie jak pisali inni może być to pompka , płyta elektroniczna od niej steruje pompka centralnego zamka , przez nią ida szyby w komforcie i oświetlenie kabiny, osobiście spotkałem kilka utopionych w a4 a to to samo.
Sygnał do otwierania alarm podaje? Jeżeli tak to pewnie pompka się kończy.
Zgaduje ze ta pompka jest w miejscu skąd dobiega ten klik? W jaki konkretnie sposób mam ją sprawdzić? Dzięki
Kolego po pierwsze to zamek pneumatyczny i jeśli zamek zasteruje pompka to powinna ona zamknąć wszystko chyba że jest gdzieś nieszczelność. Pompa pracuje długo czy szybko się wyłancza??
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Dzień dobry. Mam problem z centralnym zamkiem w Mercedesie klasy A W168 rok 2001. Centralny zamek od jakiegoś czasu nie otwiera tylnych drzwi. Otwiera natomiast przód (kierowca, pasażer), bagażnik i wlew paliwa. Pytanie - czy ktoś wie jak rozprowadzona jest instalacja podciśnienia do wszystkich drzwi i klap? Z pompki wychodzą trzy obwody powietrza -...
pompka centralny zamek pompka centralny zamek mercedes centralny zamek pompka kierunki
cienie ekran laptop x18xe schemat testy akumulatorów
Jak bezpiecznie wyciągnąć zapalniczkę z gniazda samochodowego? Schemat modułu wyświetlacza LED w telewizorze Philips