Chyba musisz mieć jakąś uniwersalną centralkę co poda impuls otwarcia/zamknięcia zamków. Kiedy wymieniałem u siebie a miałem też taką wersję Actual to kupiłem dedykowany centralny zamek tzn cztery kasety z silniczkami i w tym zestawie była centralka oraz dwa piloty. Ładnie to pracowało a też musiałem kasety wymieniać . Jak już miałem boczki pozdejmowane...
Czy sterownik był wysłany z pilotem??? Problem może leżeć w przekaźnikach zamontowanych na płytce tego sterownika. Myślę że nie do końca dobrze ktoś sprawdził.
Witam, Skoda Octavia 2 1.6 MPI -po wymontowaniu akumulatora w celu wymiany filtra LPG i ponownym zamontowaniu wszystkiego auto jest bez prądu ,nie ma zapłonu po kluczyku ,nie ma kontrolek jedynie światła awaryjne w lusterkach... Czynność wymiany filtra wykonuje sam i z 7 razy to robiłem i nie było z tym problemu do dzisiaj.... Klemy czyste i dokręcone,...
Panowie przy wymianie żarówki podświetlenia chyba zarobiłem spięcie. Nie działa centralny zamek z kluczyka żadne podświetlenie razem z szybami był spalony jakiś bezpiecznik głęboko przy przekaźnikach lecz to nie pomogło. Dziś jeszcze zajrzę do tego modułu podepne drugi i zobaczymy o co tu chodzi Dodano po 4 Okazało się że moduł komfortu nie pasuje z...
odświeżę kotleta który bezpiecznik odpowiada za centralny? escort 96 skrzynka z 34 bezpiecznikami jedni piszą że 19 inni że 35 a jeszcze inni że znajduje się przy przekaźnikach to który to w końcu?
Potrzebuję aby pierwsze kliknięcie zamykało centralny zamek a drugie składało lusterka.
kolejny sposób to najtańsze zdalne kodowane sterowanie i własnej konstrukcji sterownik centralnego zamka na dwóch przekaźnikach zwierno-rozwiernych.
Przeglądałem Forum poszukując rozwiązania do samochodu Fiesta z centralnym zamkiem na kluczyk. Aby dostosować go do popularnego układu centralki na pilota trzeba nieco układ zmodyfikować. Załączam schemat dla samochodu 3 drzwiowego. Inne Fordy mają podobnie. Jest to schemat na dwóch dodatkowych przekaźnikach koniecznych do podłączenia tanich centralek....
Drzwi i centralny zamek działa ? Najczęściej w passacie prąd zabierają moduły drzwi które są stale pod napięciem, i nic nie daje odpięcie modułu komfortu. Przy przekaźnikach jest do nich bezpiecznik, kolor przewodu czerwono biały.
Problem był w przekaźnikach - naprawiono Dziękuję za pomoc
Witam. Posiadam centralny zamek w samochodzie volvo 440 ,ale problem jest w tym że nie chce się uzbroić.Słychać jak by wszystkie siłowniki chciały się zamknąć ale żaden ani nie drgnie:cry:Więc znalazłem schemat lecz nie ma tam centralki tylko siłownik wszystkim steruje.Mam pytanie jak zrobić ten sterownik na przekaźnikach bo nie moge znaleźć schematu.Albo...
Można tam zamontować wszystko i będzie fajnie działało, nawet zamontowane na szybko. Robiłem jakiś czas temu Subaru Justy (a to ten sam samochód) i z tego co pamiętam zamek centralny trzeba wysterować plusem, bezpośrednio kontrolując pracę siłownika drzwi kierowcy na dwóch przekaźnikach (spoczynkowa masa na przewodach siłownika). Ja chyba odcinałem...
czyli mam ten przewód żółty przeciąć i wtedy kombinować coś na przekaźnikach
Nie napisaliście co zrobić z diodami więc zostanę przy dwóch przekaźnikach :) Będę uprzejmy poinformować u przebiegu prac
Koos'sie chodzi o zamykanie od środka klamką a nie blokowanie drzwi po zapłonie.Prosta sterownik zamka za 10-15 zeta i po bólu.Na przekaźnikach i przełączniku też się da ale koszt ten sam a roboty duuużo więcej i to będzie trochę lipa.A z drugiej strony zakładać zamek bez modułu?Koszt taki sam jak przekaźników a roboty max więcej.
Witam. Jeżeli masz centralny zamek fabryczny, to w drzwiach kierowcy będziesz musiał wstawić siłownik 2-przewodowy i zrobić sterownik na dwóch przekaźnikach i do tego sterownika podpiąć alarm. Jeżeli masz centralny dostawiany to z alarmu musisz się "wpiąć" w przewody brązowy i biały (najczęściej te kolory) wychodzące z drzwi kierowcy. Pozdrwiam.
Witam! Problem rozwiązany. Winowajcą okazał się zimny lut przy przekaźnikach w sterowniku centralnego zamku. Po poprawieniu lutu zamek zaczął działać poprawnie.
Witam Zobacz w jakim stanie są styki na przekaźnikach w centralce od zamka. Przeznie płyną dość duze prądy więc mobły ulec wypaleniu. Pozdrawiam.
Lepiej byłoby zamiast na przekaźnikach zrobić to na elementach kluczujących. Chyba najlepiej byłoby uzyć triaków, bądź tyrystorów. Przełączanie przekaźnikami jest niezbyt trwałe. Po pewnym czasie poprostu przestanie działać (i co wtedy)!!!
Pewnie wypaliło styki w przekaźnikach albo uszkodził się jeden z tranzystorów sterujących. Tak się dzieje jak zamek zaczyna "klepać" z powodu słabego zasilania.
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Myślę, że z czystym sumieniem możesz pominąć układ czasowy w sterowaniu siłownika klapy - niech "ciągnie" za cięgno tak długo, jak długo jest wciśnięty przycisk na pilocie/w klamce. Jedynie musisz tak zasilić przycisk, by nie działał gdy centralny zamek jest zamknięty. Na przekaźnikach można realizować dowolne funkcje logiczne, musisz tylko pamiętać...
Witam chcę przejść z modułu z jedna wtyczka 1j0 959 799Q na moduł 1c0 959 799 C lub B W aucie mam CAN sprawdzany vagirm mam centralny zamek mam elektryczne szyby lusterka mam ESP itp. Zrobiłem przejściówkę z 1j0 na 1c0 znalazłem schemat na forum passata. Zrobiłem przejście zamontowałem silniki od 1c0 i podłączyłem no i niestety nie działa jedyne co...
Pewnie do alarmu ja tez wypinałem jedne drzwi kiedyś w hondzie bo inaczej nie chciał o chodzić sterowanie centralnego bo styk jeden leżał cały czas i podanie impulsu na drugi nie wywoływało działania centralnego. Więc odpiolem jedne drzwi i chodziło, tak jest najprościej lub można kombinować na przekaźnikach i będzie wszystko chodzić ok.
No i co z tym zamkiem? Poradził sobie? Jest tak dobry jak go opisują? :)
Dzień dobry. W swoim Getzie z 2008r. mam zamontowany fabryczny centralny zamek na kluczyk. W drzwiach kierowcy nie ma siłownika jest tylko sterownik który steruje siłownikami w pozostałych drzwiach. Czy dobrze zrobię jeśli kupię dowolną centralkę + siłownik uniwersalny i podepnę się pod cięgno zamka w drzwiach kierowcy ? Druga sprawa to chciałbym mieć...
Dziękuję za podpowiedzi dzisiaj po pracy wszystko posprawdzam. Posprawdzałem wszystko były przerwy na przekaźnikach w module elektroniki pompki, ale nic to nie dało. Jest jeszcze jedno zamek zamyka się nawet jak kluczykiem ruszam w stacyjce nie załączając nawet zapłonu i tu pytanie czy może to powodować sama stacyjka w jakiś sposób może odłącza zasilanie...
WItam Wczoraj zamontowałem centralny zamek a dziś już nie działa. Problem w tym, że nie reaguje na pilota i nie reaguje jak otwieram lub zamykam kluczykiem. Jeśli zamykam kluczykiem lub otwieram to słyszę pykanie przekaźników i to tyle, ja otwieram z pilota słychać brzęczenie w przekaźnikach i nic się nie dzieje. Sprawdziłem przewody pomiędzy drzwiami...
mam jeszcze jedno pytanie , co osznacza na schemacie PK i po co on tam jest ???? PK- przekaźnik, a reszta opisu jest w załączniku "-po przekręceniu kluczyka w stacyjce zwierają się styki przekaźnika PK, oraz poprzez R1 i D3 natychmiast ładuje się C2. i teraz czas zgaśnięcia lampki w kabinie zależy od R8 i C3 który wynosi około10s, oraz następuje powolne...
Witam, wstaw opisówkę albo chociaż jaki model tego uniwersalnego zamka. Jak widzisz na zdjęciu nr 3 tym co wstawiłeś centalny zamek jest sterowany masą (piny 1,4 na centralce w Hani) a więc trzeba się dolutować do tych przewodów. Oczywiście jeżeli twój nowy uniwersalny sterowniczek wystawia "masę" na przewody podczas naciśnięcia przycisku na pilocie....
Witam mam problem a mianowicie:zainstalowałem alarm w audi B4 wszystko jak trzeba ale małę ale sygnał do centralnego zamka -ten przewód zielono-niebieski zamiast przeciąć to się w niego wpiełem.Dodam że sterowanie zrobiłem na dwóch przekaźnikach tak jak dla audi z pneumatyką się robi. Pierwsza próba zamknął a jak chciałem otworzyć wywaliło mi bezpiecznik...
Jeśli dobrze zrozumiałem, chcesz podłączyć siłowniczki zamków za pomocą przekaźników z kierunkowskazów do alarmu. Jest to wykonalne i dość peoste, jednak odradziłbym to rozwiązanie z kilku powodów. Po pierwsze siłowniczki będą pracować jako pasywne co uniemożliwi otwieranie i zamyjkanie z wewnątrz auta i za pomocą kluczyka, a w przypadku niedomknięcia...
ok już wiem gdzie zrobiłem byka podpiąłem masę nie do tych przewodów które trzeba :) do styków które są zwarte na przekaźnikach w centralce alarmu dlatego na przewodach cały czas jest masa a zanika przy zamykaniu/otwieraniu :shii: prosty błąd a nie zauważyłem :) jeszcze tylko muszę znaleźć do jakich kolorów przewodów się wpiąć z krańcówkami i alarm...
Witam otóż mam ogromną zabawkę w której może jeździć dziecko. Problem jest w tym że system układu kierowniczego jest kiepsko rozwiązany. Oryginalny był słaby więc w przekładni zmieniłem silnik na mocniejszy i jest super w pewnym stopniu. Otóż silnik jest tak mocny że jak zbyt długo przytrzymam gałkę na pilocie do skrętu to zrywa tryby z zębatki. Pomyślałem...
Naprawiałem sterownik pompy z B4. To dość skomplikowane urządzenie z wieloma zabezpieczeniami. Podłączając się bezpośrednio w przekaźniki silnika "rozbrajamy" te zabezpieczenia, nie wiem czy to ma sens. O wiele łatwiej przeciąć jeden przewód ze sterownika master drzwi kierowcy lub pasażera i podłączyć to "jak Pan Bóg prrzykazał" a nie wyrabiać jakieś...
Cześć, szukałem rozwiązania mojego problemu, ale nie natknąłem się na podobny temat więc zakładam nowy. Jestem posiadaczem Renault Clio II ph1. z 2000 r. Silnik 1.9D. Pojawił mi się problem z kierunkowskazami. Czasami działał a czasami było słychać szybsze tykanie lecz nie świeciły się migacze. Taki sam problem miałem kilka miesięcy temu i pomogło wyjęcie...
jeśli chodzi o rozruch, to rzeczywiście okazał się uszkodzony przekaźnik przy akumulatorze, w instrukcji nazwany EEC MODULE. Wymieniłem na inny i już normalnie zapala. Pozostały jeszcze uszkodzone pozostałe elementy, czyli uzupełniając wycieraczki, otwieranie szyb, kontrola czy zapięte pasy, brzęczyk czy zgaszone światła, oświetlenie wnętrza. Jak narazie...
Zostaw na razie rezystory w spokoju, a sprawdź tranzystory jak radził Mariusz Ch. i ew. cewki w przekaźnikach czy mają jak pisałeś przewodność. ps To jest układ tzw. lustrzane odbicie (dwa identyczne układy na jednej płytce) czyli pomiary rezystorów (bez wylutowania) powinny być podobne zarówno po lewej jak i po prawej stronie oczywiście z wyjątkiem...
No na przyszłość będę wiedział :p Zawsze spotykałem się z ujemnym sterowaniem. Zmyliło mnie to, że na rozpisce DS300R przewody centralnego są + no i musiałem przerobić na + SF poprzez przekaźniki. W sumie to powinno nawet działać. Skoro siłowniki miały masę a ja tylko podaję + na zamknięcie lub otwarcie. Identyczna sytuacja dzieje się przecie w przekaźnikach...
Pod tylna kanapą masz pompę, odetnij na moment przewód niebiesko zielony załóż bezpiecznik i zobacz, co będzie. Jak pomoże to zamień przewody na 3 pinowej kostce na pompie (wysteruj pompę z innego kanału, tzn. układ na 2 przekaźnikach na zamknij masa a na otwórz +). I tyle, a jeżeli padła elektronika w samej pompie to można ją odciąć od silnika w pompie...
Witam. Sprawdziłem moduł GEM, wygląda na to że jest ok. tzn po podłączeniu do mierników elektrycznych itp jest ok, znajdujący się tam elektromagnes działa i zwiera styki. Z tego wywnioskowałem że problem tkwi w tym, że do modułu GEM nie dochodzi prąd wobec czego też go dalej na pozostałe trzy drzwi nie przekazuje. Pytanie teraz skąd ten prąd nie dochodzi,...
Witam serdecznie. Mam problem z Mazdą2 1.25E 2003r. Przed wczoraj przyjechałem z pracy do domu, zgasiłem auto i po 20 minutach chciałem odpalić auto ale zaświeciła się kontrolka z kluczykiem. Auto nie reaguje na przekręcenie stacyjki. Słychać tykanie przy przekaźnikach w wewnątrz auta. Akumulator jest nowy. Wszystko działa: światła, centralny zamek...
Po pierwsze: konfigUracji. Fajną masz metodę sprawdzania sterownika. A nie da się tego sprawdzić bez podłączania do auta. Na przykład takim urządzeniem jak miernik... Chyba nie wiesz jak działa "logika" centralnego zamka. Po krótce: w zamkach są przełączniki, które przełączają masę raz na jedno wyjście, raz na drugie, w zależności od tego, czy zamek...
Dziwi mnie to panowie trochę czytałem na temat instalacji centralnych zamków a dokładnie na temat podłączenia do wyjść sterownika siłowników nie które przecież były bezpośrednio podłączone do centralki A siłownik otwiera zamyka rygiel też jest to z reguły silniczek elektryczny no chyba ze jest to pneumatyka więc też następuje zamiana impulsu polaryzacji,wiec...
Witam. Mam prośbę. Chcę za pomocą jednego włącznika monostabilnego dawać sygnał do naprzemiennie do dwóch różnych wejść. Może nie zrozumiałe więc opiszę dokładniej. Centralny zamek w samochodzie sterowanie masą. Chcę zrobić włącznik w samochodzie który będzie zamykał i otwierał drzwi. Mogę to zrobić zgodnie ze schematem 1 ale chciałby zastosować jeden...
No witajcie, dziś rozgrzebałem tego strupa i stwierdziłem że to nie ma prawa działać ... przewód żółty z czerwonym paskiem o którym była wcześniej mowa to plus "wsadzonego kluczyka" i był spalony bezpiecznik ale tak że nie było tego widać gołym okiem dlatego poprzedni właściciel bądź jakiś elektryk podciągnął tam plus z akumulatora ... ale to nie istotne.......
Witam Kupiłem tani zamek centralny do samochodu (70zł). W komplecie: - siłowniki + wiązka + moduł wykonawczy na dwóch przekaźnikach - centralka sterująca + wiązka + piloty (model BX40) Problem polega na tym że w tej taniej centralce nie ma wyjścia na migającą diodę - a chciałbym żeby coś migało po zamknięciu centralnego. Oto skany schematów ideowych:...
Sprawdź jeszcze raz masę.
Otwórz sterownik zamka i podłącz się do przekaźników, jeden jest od zamykania, drugi od otwierania
zamiana minus na plus
przekaźnikach podtrzymaniem wyświetlacz przekaźnikach centrala przekaźnikach
lodówki bosch opinie siemens ekspress moeller xcomfort
inwerter hybrydowy napięcia progowe przerzutnik schmitta
Kodowanie pompy ABS Audi A2: Kody i procedura Rozładowanie akumulatora w systemie Satel Integra