Kolego daj vin to zobaczymy schemat ..
Schemat Elektryczny VW SHARAN 1997 1.9 TDi - Centralny zamek
Podłącz w/g schematu D
W starej, po podaniu masy -> pin 6 brąz-biały - otwiera. pin 2 brąz-czerwony - zamyka.
Po co schemat, probówka w dłoń i sprawdzać kable idące do drzwi, podczas pracy zamka na dwóch kablach ma pojawiać się zasilanie naprzemiennie, wcześniej warto sprawdzić stan tych kabli bo lubią się łamać
Jezeli posiadasz pneumatyczny cetralny to musisz uważać bo on nie ma jakotakiej centralki tylko jest sterowany z siłownika prawych i lewych drzwi przednich i łatwo jest go uszkodzić. Mam też audi z pneumatem i żeczywiście sterowanie odbywa się na zasadzie zmiany biegunowości +/-. Aby skutecznie i bezpiecznie rozwiązać Twój problem musisz zrobić proste...
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
zamek na pewno chodzi na przewodzie biało- zielonym z wyłącznika na konsoli masa/masa+200ohm,przewód możesz zlokalizować w wiązce idącej z konsoli w dół,wiem,że były też okulary ze sterowaniem dwoma masami przy pompie{chyba czarny i niebieski}-jest tradycyjnie pod siedzeniem,nie wiem jak szyby,bo nigdy ich nie robiłem i nawet nie wiem czy tam jest komfort...
Wysłałem ci schemacik. Daj znać czy doszedł.
Podłączę się do tematu, a gdzie jest centralka zamka w roczniku 2001. Mam podobny problem tylko, że u mnie nie można zamknąć ani z kluczyka ani z pilota.Jak zamknę ręcznie tylne drzwi, to po przekręceniu kluczykiem w drzwiach kierowcy na "zamknij" tylne się otwierają.Myślę, że to coś z centralką a koledzy\koleżanki co sądzą?
Włączniki są we wszystkich drzwiach. Nie zauważyłeś wcześniej, czy nie ma kłopotu z gaśnięciem oświetlenia wewnątrz samochodu przy zamykaniu któryś z nich? Schemat może znajdziesz na http://fiatklubpolska.pl/download/katego...
Tu masz schemat z superblokada, bsi przejsciowe, sprawdz czy sie zgadza
jakis schemat jest tez w download samochody
masz tu schemat może coś ci pomoże
Nie wiem czy ktoś żyje jeszcze tutaj ale niedawno kupiłem sobie własnie suzuki ignis 2001 r 1.3 benzyna 3D i chciałem założyć centralny zamek i na każdym z forum widzę że są 2 przewody od sterowania ale nie mogę ich znaleźć tak jak wyżej mogę go tylko otworzyć jak jest zamknięty przez podanie masy ( przy centralnym zamku do kostki wchodzą 4 przewody...
Witam Centralny zamek sterowany masą: Niebiesko/czerwony (21) Biało/czarny (3)
Mostkować , ale z czuciem :-) Tutaj masz schemat centralnego zamka peugeota 405, co prawda GLX, roczniki 93-95, ale powinno byc tak samo. Schemat do starszych 405 mam tylko w mało czytelnej formie.
Podaj swoj e-meil to ci podrzuce schemat
VW SHARAN schemat centralnego zamka:
Myślisz że wpinając poszczególne obwody w miernik można to sprawdzić? Tak, można sprawdzić czujniki zamknięcia drzwi. Wspominałeś o F38, zasilanie centralnego, ale to zasilanie idzie dwoma torami. Przez bezpiecznik i omijając go. Schemat centralnego znajdziesz https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Jeśli cała instalacja jest oryginalna, jedynie dołożyłeś siłownik z 2 przewodami i sterować nim będzie dołożona centralka na pilota, to musisz tylko podłączyć ten siłownik do centralki, bez jakiegokolwiek połączenia z elektroniką auta - schemat D jest prawidłowy. 😀 nie D ,tylko A ,mnie też poprawiono.
Nie ma jednej odpowiedzi gdzie znaleźć schemat do danego samochodu. Są różne serwisy w większości płatne, ale trzeba szukać czasami udaje się znaleźć. Podaj na forum może ktoś ma i pomoże. co jeśli samochód nie ma zamka centralnego, chodzi mi o te nowsze samochody? Chyba nie ma już samochodów bez centralnego zamka :), a jak ktoś kupuje nowy to sobie...
Witam Sterowanie masz masą. Najwygodniej podłączyć przy centralce, za schowkiem pasażera. Nie pamiętam kolorów, ale kontrolka z żarówką do masy i bez problemów znajdziesz impulsy. Drzwi auta musisz zamknąć przy szukaniu impulsów bo mazda nie łapie się na ryglowanie zamka,na otwartych drzwiach
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Na necie jest plik niemiecki: Elektrische smechat - coś w ten deseń dla Peugeota 306. To że masz GTI-6 - bo taka jest prawidłowa nazwa konkretnego modelu tyczy sie silnika i skrzyni biegów. No może jeszcze jakieś dodatkowe wyposażenia, ale centralny zamek to podstawowe wyposażenie Peugeota.
W tym poście zamieściłem schemat instalcji w BMKACH rocznik 95 i dalej oczywiście chodzi o trójki. http://www.elektroda.pl/rtvforum/downloa...
Po pierwsze, odszukaj sobie schemat podłączenia tego alarmu. Po drugie, nikt z nas nie wie, co masz tam namotane, więc musisz szukać. Po trzecie, na pewno znajdziesz opis podłączania się i sterowania fabrycznym centralnym zamkiem. Właśnie - centralny masz oryginał, czy dokładany?
LUDZIE!!!! czytajcie dokładnie Wyraźnie opisano że po wymianie na 2 jest wszystko ok. Nie wymyślajcie więc nowych awarii następnym razem ostrzeżenia. Gdyż już raz upominałem. Kolega potrzebuje schemat centralki. Pomyślce zanim napiszecie!!!! Co do problemu Zapytam czy już został rozwiązany?
Za zamek centralny są odpowiedzialne bezpieczniki F5 30A, F27 25A oraz F32 5A. Sprawdź je, następnie podłącz pod komputer i zobacz błędy. Zamieszczam schemat elektryczny do Twojego modelu.
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Witaj. Montowałem kiedyś coś podobnego w w124 i schemat podłączenia był podobny do tego z rys.2.Z tym że ja z wygody sterownik zainstalowałem z tyłu przy pompie.Dochodzą do niej trzy przewody, plus,minus i sterowanie.Zresztą poprawiałem to po znajomym.Jeżeli nie czujesz się na siłach to służę pomocą mieszkam koło czechowic więc nie tak daleko.
Witam-jezeli posiadasz centralny zamek to sprawa jest prosta bo mozesz sie do niego podlaczyc i bedziesz mial swiatla zapalane w momencie otworzenia drzwi-jak cos to pomoge bo mam tak zrobione i moge narysowac ci schemat-pozdrawiam
Same przekaźniki to mało. Musi być jeszcze układ odłączający je po chwili, bo sterowanie z siłowników master jest stanem, a nie impulsem. Taka centralka kosztuje 10 - 12 zł. Jej schemat zresztą pałętał się gdzieś na forum. Już lepiej rozejrzyj się za nową centralką z obsługą masterów i po sprawie.
Więc zastosuj sterowanie jednoprzewodowe i podłącz się pod panel szyb. Myślę że najlepszym rozwiązaniem było kupienie modułu komfortu 1C0 z obsługa pilota. Tamta porada jest do Golfa bez CAN. Ty masz z CANem przez co masz silniczki 1C nie 1J. Tutaj masz schemat a CAN ale nie wiem co to za urządzenie na nim. Najprościej podłączyć to pod panel szyb.
masz centralke F-14, a masz schemat do niej???, tam wszystko dokladnie pisze co i jak podlaczyc nawet centralny zamek!!! przewody 2x+12V podlaczyc do MASY, przwody 2xmasa nie podlaczac nigdzie-na zak/otwier bedzie pojawiala sie naprzemiennie masa do wysterowania zamka centralnego w sejce czyli 2 i 3 (BG i AR) a tak jak piszesz ze zamyka i otwiera i...
1. Czy posiada ktoś schemat odbiornika IR ( żeby spr czy da się go uratować ) Wg. mojej wiedzy schemat jest nieosiągalny. 2. Czy sam odbiornik da się wymienić z innego auta bez kodowania? Jeśli nie jak przeprowadzić ponowne zakodowanie. Np.: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... 3. Jak podłączyć osobny sterownik centralnego zamaka np z...
Żle podłączyłeś sterowanie,ma być schemat 1-wszy czyli masą i wówczas biały i biały/czarny do biało/zielonego z konsoli( z parametrem 200) pomarańczowe z alarmu maja być wolne a zółte do masy
proszę bardzo
Nie mialem schematu bezpiecznikow Internet masz więc w czym problem? Schemat znalazłem bez problemu. Zwarcie coś uszkodziło. znalazłeś schemat instalacji? Zamek fabryczny czy dokładany?
Kolega jacekratownik nadał ci kierunek jak znalezc kabelki od sterowania c,zamkiem ''podłaczasz kabelek pod mase i szukasz ''wszystko ok, gorzej jak trafisz na +12V bedzie wtedy wielkie bum,proponuje znalezc dwa kawałki kabelka po ok.40cm i podłaczyc zaróweczke 12V ok.15A i do tego wpiac bezpiecznik 10A dla bezpieczenstwa wówczas nic ci sie niestanie...
Akurat tak właśnie miałem - co zrobiłem - naprawiłem sterownik pompy - ot co... ale ja się przecież nie znam, nie zajmuję się tym, tylko czasem kolegom coś naprawiam jak potrzebują. Jeśli pompa ma uszkodzony sterownik w ostateczności można zrobić jak piszesz... ale jeśli jest sprawny - kategorycznie nie :!: Potrzebne schematy są na Elektrodzie w dziale...
w sumie możesz zrobić to w zupełnie inny sposób. jeśli masz w samochodzie centralny zamek to przynajmniej w drzwiach kierowcy powinien być siłownik "master" w którym jest przełącznik i wykorzystać go do wysterowania leda. inny sposób to podłączenie diody do wyjścia zasilania czujników dodatkowych w alarmie. ale jeśli upierasz się przy wykorzystaniu...
To jest zestaw do sterowania zamkami elektrycznymi a nie tak jak w Golfie elektropneumatycznymi.Patrząc na zdjęcie sterownika od lewej masz : 1)Czarny-masa 2)Czerwony -plus stały 3)Niebieski i zielony do sterowania silniczkiem-na nich naprzemiennie pojawia się plus i minus. 4)Białe i brązowe możesz pominąć... A jesteś tego pewien? Ja powiem, że to...
Witam, mam identyczny problem w Touranie. Dwa grube kable to + i -, cienki (fioletowo-bialy) to komunikacja, a czwarty kabel (czerwono-bialo) ma 12V. Nic nie działa, tylko klawisz w tylnych drzwiach od podnoszenia szyby. Fis tez nie pokazuje otwartych drzwi Dodano po 27 Problem rozwiazany. Komunikacja z tylnych drzwi (fioletowo-bialy) biegnie do przednich...
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
W bagażniku, pod tapicerką w rejonie nadkola prawego koła. jeśli wtyczka jest trzyprzewodowa, to jeden brązowy to masa. Na chyba czerwonych z paskiem plus sterowania. To tak z pamięci, schemat do Seata (kolory) może się różnić, a teraz nie mogę nigdzie na szybko znaleźć chociaż linka. Może Koledzy nam podpowiedzą... Mimo że to Toledo, może to będzie...
Schemat zamieszczony obrazuje sterowanie siłownikim na przemian wg/Twoich ozznaczeń 1,2 pojawia się 1- plus 2- minus np,zamykanie 1-minus 2-plus otwieranie. wg oznaczenia 4 to antena alarmu . Jeżeli potrzebujesz sygnałów minusowych do sterowania -wystarczy, że przewody rózowy pomarańczowy podłaczysz do minusa .Wtedy naprzemiennie minus bedzie sie pojawiał...
Bardzo dobrze to zrobiles < ja bym na to nie wpadl > a mialem podobny problemik z cytrusem i tez niegdzie nie moglem znalesc schematu tego ukladu.... pozdrawiam
Spróbuj to podłączyć na razie pod same wyłączniki drzwi bo z podłączeniem pod zamek centralny będzie trochę więcej zabawy (trzeba będzie wstawić diody albo przekaźniki). Musiałbym jeszcze raz zobaczyć ten schemat podłączeniowy (http://obrazki.elektroda.net/7_12704255... ale niestety coś mi się nie ładuje. Dodano po 3 zwróć uwagę na to, którędy...
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
schemat centralny zamek schemat zamek centralny zamek centralny schemat
klimatyzacja wentylator kręci awaria ekspresu philips usunąć karty isatap
bateria hilti kabel brake radio
Klucze DIN do demontażu DVD changera Audi A4 S-line – jakie wyjmaki pasują? Bosch zmywarka SMV46KX01E – wszystkie kontrolki świecą po resecie, przyczyny usterki