Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
A czy masz schemat instalacji do Passata? SEO dostarcza takie schematy do większości obsługiwanych modeli samochodów, ale są one chyba dostępne tylko dla instalatorów więc nie wiem, czy Ci ktoś je udostępni.
No nie, nawet zamknąć sam nie potrafisz? Żenada. Fakt, kiedyś forum było inne. Kiedyś ludzie potrafili pisać zapytania i mieli chociaż odrobinę wiedzy na temat, który poruszają. Nikt ciemny jak tabaka w rogu się nie odważył pisać na forum Elektryka i elektronika. Kiedyś ludzie pytali, żeby coś zrozumieć a nie dostać jak na tacy gotowe rozwiązanie, którego...
Przewody czerwony z zielonym paskiem i czerwony z niebieskim paskiem przy silniku szyby w drzwiach kierowcy. Który zamyka, a kóry otwiera to nie pamiętam. Sterowanie masami. Podobnie jest w skodzinach i golfach i innych.Po temacie.
Na tej stronie sa schematy ale niema do B6, ja mam tu schemat do B5 z 2000 roku, zobacz moze jest cos podobnie?
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
jeden serwisowy plastikowy z taką kartką Do kodowania immo. Z lewej strony siadła mi wkładka i raczej będzie tańszy koszt założyć moduł i pilot niż latać do drzwi lub klapy by zamknąć . Ok, skoro tak, to spójrz w ten temat => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Oczywiście
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Bardzo czasta usterka w tych modelach . Ja naprawiam - często lutowanie styków pomaga, dosyć trudny dostęp ale efekt jest. Dodano po 1 Dostać sie do niego , czyszczenie , lutowanie i będzie OK
Witam właśnie montowałem sterownik maxicar 686 do mojego auta VW Passat B5 z 97 roku i porobiłem fotki.Pokażę jak podłączyć same zamki w drzwiach(bez kierunków,klapy i domykania szyb),powód brak czasu :? ZASILANIE STEROWNIKA PODŁĄCZ NA SAM KONIEC PRACY ABY NIE ZROBIĆ ZWARCIA !! http://obrazki.elektroda.pl/9944383500_1... Zdj nr.1 Po...
nie przesadzaj z tymi tranzystorami! do alarmów stosuje sie specjalne dualne przekaźniki i nie ma z tym zadnego problemu a jeszcze nie wiemy jaki alarm ma kolega a spotyka sie czesto alarmy które przekaźniki maja w srodku i na sterowanie podają napięcie takie jak im podamy na przewód wejściowy czyli albo + albo - i takie nam wysteruje...
rozbierz drzwi i podepnij sie pod czerwono-niebieski otwórz i czerwono-zielony zamknij,komfort wydłuz sygnał na zamknij do 25-30s,sterowanie oczywiście masą.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Identyczny objaw miałem w golfie 3,był nieszczelny przewód na łączniku drzwi-nadwozie-taka czarna guma z zielonym paskiem długości 3 cm,po wymianie pompka zaczęła pracować prawidłowo.Można by jeszcze sprawdzić krańcówkę w drzwiach-na przewodach czy odpowiednio przełącza-open/close.
Znajdziesz na www.conda.pl
szukam rozpiski wyprowadzen do modułu zamka centralnego do passata z roku 92 z oznaczeniami 357 959 875a
Szukam instrukcji( schematu elektrycznego do centralnego zamka) Passat B5 1999 r
Czy posiada ktoś schemat centralnego w passacie b6?
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
kable i jeszcze raz kable
Ewidentnie alarm do sprawdzenia.
Uszkodzenie w drzwiach kierowcy i pasażera.
Zamykanie oraz otwieranie z pilota oraz kluczyka wkładanego w zamek od drzwi działa poprawnie. Zamek zostaje "zamknięty" mechanicznie kluczem i wszystkie mikroswitche wewnątrz zamka otrzymują prawidłową informację. Zamykają się zamki, po czym lewa strona się ponownie otwiera (przód i tył) Podłącz diagnoskop i podglądnij parametry c.z. czy wszystkie...
Mówisz i masz .
... lub mógł się po prostu rozprogramować. Spróbuj na nowo go zaprogramować.
Jednak przyznaje racje wloc-owi, musisz zrobic tak jak ci pisze!!! Musisz miec inny sterownik:(( Ale zanim kupisz dowiedź sie czy bedzie on sterował Centralnym w Passacie B3 tzn jeszcze raz napisze: w tym modelu (nie wiem jak w innych) sterowanie odbywa sie dwoma kablami na których pojawia sie plus!!! Czyli jak do drzwi ida trzy kable to na jednym z...
jak się za to zabrać W podanym przez Ciebie linku do Allegro (który zgodnie z regulaminem zostanie usunięty) jest adnotacja: "Dla naszych klientów po zakupie wysyłamy na e-mail schemat, który przedstawia sposób podłączenia w konkretnym modelu pojazdu." Wystarczy użyć [Szukaj], np: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Alarm fabryczny czy dokładany?
jeszcze jedno wie moze ktoś który bezpiecznik i przekaznik jest od centralnego??????
Co najmniej znamionowe, czyli 3V.
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
powinno byz to samo rozbierz drzwi to sprawdzisz ale chyba jest to samo
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Nie chciałem pisać o światłach ;)
Witam jakis czas temu zakupilem passata w ktorym od poczatku nie dziala pilot centralnego. Chcac sprawdzic czy moze w srodku cos nie odpadlo, natknalem sie na dziwna rzecz. W jednym miejscu wyglada jakby brakowalo elementu . (zaznaczone na zdjeciu) . Znalazlem drugie zdjecie gdzie taki element sie znajduje . Jest to jakis potencjometr niestety nie wiem...
Ale zapala sie po otwarciu drzwi czy po otwarciu zamka centralnego ?
W załączniku przesyłam opis schematów ABC... itd
To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
Sterowanie zamka centralnego znajduje się w złączu 3-stykowym (dwa zewnętrzne piny ok.100mA , środek +12V ) ;złącze 2- stykowe to awaryjne wyłączenie (po przekręceniu stacyjki i zwarciu 2 styków wyłącza się alarm)
Podepnij pod sterowanie z pokrywy bagaznika wylaczniki w sa tylko na zamkach wychodzi tylko kabelek
Hmm !!! nie podłączałem tego alarmu do forda, ale napewno sie da bezpośrednio podłaczyć, jak masz ta ksiazeczke (instrukcje po angielsku) to na ostatniej stronie jest rozrysowany schemata podłaczenia właśnie centralnego sterowanego +, opisane jest tez jak podłączyc np. centralny pneumatyczny (merc, audi, vw, seat). Popatrz dokładnie na te instrukcje...
Tu jest odpowiedź w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/search....
Wystarczy ze sprawdzisz w momencie kiedy bedziesz zamykal zamek centralny w jakim miejscu slychac przekazniki centralnego zamka. Pozdrawiam
Nie sadzę abym dwa razu z rzędu w roznych sklepach kupił za słabe baterie...
Diody? Tam powinna być jedna w drzwiach kierowcy. Możesz bezpiecznik strzelił albo kwitną Ci przewody lub komfort pod nogami kierowcy. Zajrzyj tam i zobacz czy nie pływa czasem.
Antena zamka centralnego jest umieszczona przy wiązce słupka A po stronie kierowcy (14) pod osłoną słupka. Podłączona do sterownika komfortu. Złącze T18a to złącze D ( 18 pinowe). Sterownik jest za schowkiem po stronie pasażera.
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Też mnie trochę dziwi ta profanacja.
Chip przełożyć :) lub posprawdzać używany miernikiem + pod szkłem powiększającym ale to jest kwestia zimnego lutu :)
kolego z tego co sie orientuje to czeste w passatach czasem to wina rozprogramowanego pilota
Witam.Problem rozwiązany.Po kontakcie z przedstawicielem tej firmy dostałem taką odpowiedź: Jeżeli ma Pan sterownie minusem to proszę połączyć przewód niebieski z bocznego złącza (krańcówka drzwi) z przewodem od otwierania, powinno pomóc. No i pomogło!!! I może jeszcze komuś pomoże!!!
Witam bardzo bym prosil aby ktos wzucil schemat centralnego z passata b4
Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
cieńki przewód niebiesko-żółty-podajże,pod plastikiem koło nóg kierowcy,lewa górna kostka dostaje raz plus raz minus - zamek kolego bez fantazjowania sterowany dwoma masami w drzwiach kierowcy zielono-czerwony zamknij[dociaganie szyb realizujesz przez wydłużenie czasu na zamknij 20-30s] i niebiesko-czerwony otwórz,jest wtedy przy zamknięciu ryglowanie...
a tyle tego było na forum. Szukać się nie chce co? http://83.19.103.166/search.php?mode=res... jak przejżysz to pewnie znajdziesz to czego potrzebujesz Pozdrawiam nawet ostatnio się przewija temat. Co prawda omega ale szukaj a znajdziesz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic54...
Moje podejrzenie pada na kondensator 1nF. Ale jak wstawisz o większej pojemności, to nic się raczej nieprzewidzianego nie powinno stać. Nic tylko podstawić i testować, o ile to jedyna usterka.
Rozwiązanie Hektora jak najbardziej poprawne. Tylko pytanie co to za passat , czy na pewno tam potrzebne dwa impulsy na sygnał otwórz? Zamek jest pneumatyczny?
jak zaprogramować kluczyk ze sterowaniem centralnym zamkiem w vw passat 2000r.
Witam jesli nie chcesz sprawdzac to kombinuj dalej Pzdr
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
i prawdopodobnie skasowaniu błędów Prawdopodobnie?
W B5 fl centralny idzie po kablu.
Zamek dzial nie poprawnie,przy zamykaniu z kluczyka zamyka czasami szyby a przy otwieraniu otwiera szyby,nie zawsze,zazwyczaj z drzwi kierowcy,ale z pasazera tez.Gdzi szukac usterki?Moze ma ktos schemat centralnego?
Witaj! Kiedys pisałes o centralnym zamku w passacie 96 r mam ten sam problem,,, jak sobie poradziłes>> help!!
Zamienić przewody od siłownika zamka bagażnika - zła polaryzacja.
padł mi silnik w pompce pneumatycznej nie znam powodu tej awari czasem słyszałem jak pracuje po zamknieciu czy dostane sam silnik albo cała do wymiany dzieki za porade bogdan
Oryginalny jest w kluczyku, lepiej by było zrobić fotkę centralki.
witam, mam możliwość przełożyć sterownik zamka centralnego z passat b5 1.9 1998rok tdi do passat b5.1.6 1997rok benzynka stąd moje pytanie. czy w ogóle istnieje taka opcja i czy jest to możliwe do wykonania bez większych inwestycji, dodam że centralny jest ale w passat b5 1.6 nie ma pilota. jeśli da się wykonać taką operację to gdzie szukać sterownika...
Witam Mam problem z zamkiem centralnym z pilota w passacie b5 97rok. Mianowicie wszystko się ładnie zamyka, ale gdy chce zamknąć/otworzyć z pilota to nic się nie dzieje ;( tylko dioda się zaświeca. Baterie nowe. Wiem były tematy z podobnym tematem, ale innego typu. Jeśli ktoś wie co robić będę wdzięczny za podpowiedzi.
Kabel czerwono-niebieski wychodzący z modułu po 20cm łączy się z innymi tam jest zgniły .powodzania
A co chcesz zrobic na Security Acces? Tam prócz długiego kodowania nie ma nic więcej. Sprawdz sobie plik LBl pod ten sterownik dla VAG-a.
drzwi kierowcy da się otworzyć tylko za pomocą kluczyka Uszkodzony zamek.(rozbierz i napraw- w sieci znajdziesz manual do tego) ;)
zamek pewnie masz pneumatyczny to cała pompka powinna być w bagażniku pod wykładziną i tam w kostce sprawdź czy dochodzi napięcie schematy są prawie że ogólnie dostępne to bez problemu powinieneś dojść co i jak....
Zajrzyj pod dywanik pod nogami kierowcy
Zacznij od sprawdzenia, czy pod dywanem pod nogami kierowcy nie ma "akwarium"
Prawdopodobnie pompka centralnego zamka.
Przez podanie plusa pewnie "spaliłeś" styki w zamku kierowcy.
1. Tak wszystkie zamykają się. 2. Żadnej kontrolki nie ma. Jedynie co to włącza się kontrolka od uzbrojone alarmu. 3. Wydaje mi się że ktoś dokladał sterownik centralnego.
Witam. Podobny przypadek, ten sam rocznik. Mam kolegę który zgłosił się do mnie w tej samej sprawie. Przeszło rok temu montowałem mu cz. na pilota, wszystko działało bez problemu. Ostatnio dzwoni mi że nie zamykają się tylko drzwi kierowcy z pilota. Otwierać się otwierają- po manualnym zamknięciu. Więc umówiłem się z nim na kolejny dzień by znaleść...
Uszkodzony micro wyłącznik w zamku master - czyli w lewych przednich drzwiach. http://obrazki.elektroda.pl/4046526200_1...
centralny zamek jest fabryczny czy uniwersalny ,sprawdż przewody które wchodzą do drzwi czy sie któryś nie przełamał ,jeżeli są dobre to raczej siłownik do wymiany chyba że lubisz majsterkować to może dasz redę go rozebrać i naprawić np przywrócić sprawność styków.
Niestety, po polsku nic nie mam. Korzystam z niemieckich i angielskich schematow. Mozesz sobie schematy sciagnac z ruskiej stronki VW. http://volkswagen.msk.ru/ znajdziesz tam naprawde wszystko. Tylko ten jezyk... :(
Już piszemy.Urwała sie masa w zamku.Wyjmij zamek rozbierz 'siłownik' na pół.To co jest przyczepione do zamka.Wiesz o czym mówię.Tam gdzie wchodzi kostka.Tam urywa sie lut od masy lub więcej.Zlutuj,złóż i zainkasuj pieniądze.Naprawy minuta a rozbierania przy zwinnych rękach godzina.To jest nagminna usterka pasków B5 ze starszych roczników.Standard.
koledzy a ma ktoś może schemat przewodów zamka centralnego z passata b4 94 rok? chodzi mi o przewody ciśnieniowe te co idą od pompki centralnego gdzie maja łączenia itp bo mam nieszczelność a nie wiem gdzie mogła nastąpić będę wdzięczny za pomoc
Żadnych błysków tam nie ma. Trzeba przesłuchać moduł komfortu. Jeśli nie łączy to go wyjąć i ... Tam różne rzeczy mogą być. Łącznie z mchem. Dodano po 1 Komfort obsługuje wlew paliwa, szyby, centralny.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Typowe uszkodzenia. Zamykaj ,otwieraj i mocno od zewnątrz w okolice zamka dłonią uderzaj. Może pusci i się otworzy. Zamek finalnie do wymiany.
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
Ale, do wczoraj wszystko było w porzadku.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
Zasilania przeleć. Czerwony z biełym pasem i czerwony z żółtym pasem.
zamontuj uniwersalny sterownik centralnego
Witam mam problem z centralnym zamkiem w passacie b4 kombi problem polega na tym że po zamknięciu drzwi centralnym pompka co 10-15 sec włącza się na chwilę i przez to przez noc rozładowało mi aku sprawdzałem szczelność instalacji i nic wymieniłem pompę i to samo przy otwarciu drzwi centralnym pompka nie próbuje powtórzyć otwierania.
Coś już poczytałeś na forum, czy od razu do pisania usiadłeś? Temat opisany do bólu. Zamykam. Nie waż się założyć nowego!
Jest sposób.
Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem? Ja mam to samo w drzwiach lewych tylnych za kierowcą i dodatkowo po włączeniu blokady rodzicielskiej nie da się ich już w ogóle otworzyć :cry: Daj znać czy poradziłeś sobie z tym sam czy musiał się tym zająć mechanik i co powiedział po naprawieniu?
Pilot w kluczyku a passat z 1997r.Pozdrawiam
sterowanie centralnym passat trafic centralnym centralnym ogrzewaniem
modyfikacja biosu zużycie prądu przez podlicznik wykrywacz złota
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Schemat elektryczny skutera LK50QT 2008 - poszukiwania i alternatywy Głośna praca frytkownicy po włączeniu - przyczyny i rozwiązania