Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Ta pod magnetem ta wlasnie cewka i ona miala zwykle kabel czarno czerwony a impulsator to kabel niebieski masz link 3 pot od gory masz obrazek jak powinno byc http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Witam. Piszę z prośbą o pomoc. Zrobiłem elektrykę ze schematu podanego niżej i opisując krótko, wszystko działa tak jak powinno poza jednym, brak iskry. Sprawdzałem prąd, nie dochodzi nawet do cewki. Dodam jeszcze, że moduł, cewka zapłonowa, regulator napięcia, są nowe.do modułu idzie kabel czarno żółty to jest do cewki(świeca) w nim nie ma wogóle prądu...
Witam chciałem podmienić cewkomoduł motoplata. Zakupiłem chiński moduł z czerwonym radiatorem "tuning" 2t i najzwyklejszą cewkę zapłonową. Podłączyłem kolejno: Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - niebieski kabel zapłonu motoplat Biało czerwony - czarny kabel z zapłonu motoplat Niestety iskra nie pojawiła się wcale,na innym...
Kabel czarno biały nie zwarty do masy a impulsator nie całe 150ohm (146)
Panowie, skończyły mi się już pomysły. Była uszkodzona cewka kompresora - wymieniłem, dobiłem czynnika i dalej się nie włącza. Bezpieczniki ok. Na krótko, podając plus i minus kompresor pompuje, wentylator chodzi, przewód zimny. Na wtyczce zasilającej kompresor 12V. Po podłączeniu z wtyczką kompresora 1,5-1,7V. Zmieniłem czujnik ciśnienia i nic. pomierzyłem...
Czarno czerwony to kabel zasilający CDI, sprawdź czy nie ma przerwy, jeżeli nie, to uszkodzona jest cewka zasilającą.
Rozkręć silnik to go zobaczysz. Dwa czerwone przewody wychodzące z górnego otworu to wyprowadzenia wyłącznika odśrodkowego. Dodaję schemat amatorskiego testera przebicia izolacji. http://obrazki.elektroda.net/10_12814761... Żarówka nie powinna się zaświecić jeśli izolacja jest dobra. Zaznaczam że jest to sposób amatorski. Norma przewidywała...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
czerwony kabel do cewki a czarny do masy
Witam Zakupiłem kabel spawalniczy Elektrokabel OS OnS 25mm2 w celu zasilenia nim wzmacniacza samochodowego. Kabel nieuzywany przelezał rok w bagażniku. Teraz chciałem go użyć, zarobić końcówki, polutować. Po zdjęciu izolacji miedzana skretka przypomina kolor izolacji, czyli jest czarna. Po odcięciu 20cm kabla sytuacja jest identyczna. Mam rozumieć,...
Witam. Poszukuję takiej czarnej obudowy dla kabla. Czy ktoś może wie jak to się nazywa oraz gdzie takie coś mogę dostać? Albo może ktoś wie jakiej firmy jest logo na tej obudowie. Czekam na odpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/1753963800_... https://obrazki.elektroda.pl/3059334100_... https://obrazki.elektroda.pl/6759058700_...
Kolory kabli od strony wiązki(nie cewki gaszenia): -czarny -masa -pomaranczowy-zasilanie poderwania zaworu(60A) -purpurowy-zasilanie podtrzymania (0,8 A) Po przekręceniu kluczyka na obu prądowych kablach powinno pokazać sie napiecie 12V.Po ok 2 sek napiecie na pomaranczowym kablu ma znkiknąc i byc tylko na purpurowym.
Pomyłka, sprawdź przejście między pinem 1 presostatu a tymi zielonymi kablami do modułu klimy i sprawdź czy masz masę na kostce cewki kompresora, kabel brązowo/czarny. Drugi kabel zielono/czarny cewka-moduł oczywiście sprawdziłeś?
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Witam, mam problem z podłączeniem modułu do DT 125. Kupiłem nowy moduł oraz impulsator, ale jakbym tego nie podpinał to nie daje iskry. Moduł oczywiście AC. Wychodzą z niego kable: pomarańczowy, biało-czerwony, czarny, czarno-czerwony oraz czarno-biały. Pomarańczowy podpinam pod cewkę, biało-czerwony pod impulsator, czarno-czerwony pod cewkę zasilającą,...
To "coś" metalowe moduł oleju, żółty kabel do czujnika poziomu a czarny razem z wyłącznikiem do cewki WN do gaszenia..
Z jakiego powodu elektryk usiłuje odcinać zasilanie diod, a nie zasilaczy? Kabel do prądu 80A będzie tak gruby jak kable łączące akumulator z instalacją samochodową. Cewkę stycznika trzeba podłączyć w miejsce żarówki - do kabla zerowego (niebieski) i do włącznika (czarny). Cewka na 230V. Styki stycznika między zasilacze a diody. https://obrazki.elektroda.pl/7483780900_...
Podpina się pod 1 w cewce zapłonowej a w desce to kabel czerwono-czarny opisany na schemacie T7b/4 czyli jakiś "czwarty w kostce".
Bezpiecznik F27 (15A) skrzynka bezpieczników wnętrze po lewej, kabel czerowno-zielony, łączenie na podszybiu czarna kość.
biała Masz uszkodzenie fizyczne gdzieś związane z hdmi. Gniazdo hdmi, drobnica w jego okolicach, cewki emi i skaler hdmi, to do sprawdzenia na początek.
cztery kable wychodzą z cewki tak jak u góry jest czarny i brązowy i na dole do cewki tak samo. I dwa kable od szczotek. Różowy i biały
Witam.ja rowniez posiadam silnik 48cm.pierwotnie zalozylem go na KTM Strada czyli kolazowke..spokojnie rozwijal ok.50km/h.jednak taki rower zbyt delikatny..juz same kola sa za cienkie..teraz mam Unibike Trawers czyli polski goral.o wiele lepiej sie jezdzi..jedna tylko uwaga co do silnika-uszczelnienie magneta jest do d....dostaje sie wilgoc i nie ma...
Czarny kabel, ze skrzynki bezpieczników. Pewnie masz założonego jakiegoś lewaka lub alarm i on rozłącza.
witam pewnie już masz to podłączone ale dam tobie i innym opis kabli czerwony-cewka czarny-gaszenie zielony-masa żółty-cewka w n niebieski-impulsator
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Biały kabel nie patrz. On jest nie używany. Do odlutawania. On jest do gaszenia przez zwieranie go do masy. "Czasem" może się przydać... Swoją drogą na tym zdjęciu widać coś złego z kablem czarnym ok. 1.5 cm od miejsca przylutowania do rdzenia cewki. Jakby przygrzany lutownicą? To miejsce lutowania jest bardzo istotne. Musi być pewne połączenie mechaniczne...
Listwa - te dwa z lewej czerwone to plus plus po stacyjce i je należy rozłączyć. Cewka: czarny plus po stacyjce, brązowy masa, trzeci to impulsy sterujące.
Kabel niebieski ( za skrzyką,od bezpicznika,lub przekaźnika pompy ) przeciąć i w obwód wbudować przekażnik 541 (styki 30 i 87a-normalnie zwarte).Cewkę zasilać z elektrozaworu na parowniku (kable przeważnie niebieski i czarny) Idea jest taka że jak zawór dostanie napięcie (jazda na gazie) przekaźnik rozłączy obwód pompy.
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Sprawdzić zasilane na cewkę (kable pomarańczowe), masowanie digiplexa (czarny kabel), przejście na czujnik wału (zielony i niebieski).
zasilanie cewki przekaźnika idzie na kabel czarny, masa to bodaj brązowy z czerwonym zapinany przez ECU. Góra wtryskiwaczy to też 15. Całe zasilanie leci z odgałęzienia grubego czarnego kabla dwu pinowej wtyczki widocznej na foto. To połączenie wewnętrzne wiązki ma tendencję do odgniwania. Możesz jeszcze sprawdzic czy na czarnym tej wtyczki masz 15,...
Ja z powodzeniem stosowałem zwykły lakier do paznokci :D z witaminą! Działa do dziś i samozapłonu nie zaobserwowałem hehe jeszcze. Oto mój stojan z aktualnego silnika (140cc) który ma zmasowane uzwojenie. http://obrazki.elektroda.pl/1279569600_1... Musiałem założyć oryginalny stojan z 50cc który ma cewki odmasowane , tak by działało...
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Czyli stator i cewka są w porządku? Nie wiadomo. Faktycznie na schemacie jest kabel czarno-czerwony a nie brązowo czerwony. Moja pomyłka. Cały czas robisz błedy w pomiarach. Czy nie warto było by się skupic na tym co ktoś napisał i próbować zrozumieć? Jak coś jest nie jasne to lepiej zapytać a nie pisać po raz kolejny bzdur o pomiarach na złączonym...
Masz na schemacie kabel różowo czarny. Zasila wtryskiwacze, sondy, cewkę silnik krokowy? Gdzieś kabel do wydechu dotknął?
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Przy module sa te kable co wypisales i wypialem ten czarno bialy (stacyjke) I na kablu wychodzacym z modulu (zolto czarny ) co idzie do cewki gdy jest odpiety jest na nim 2V podczas krecenia silnikiem a gdy go podepne pod cewke jest na nim 0.20V
Odnośnie braku/słabej iskry: to pewnie moduł CDI ale niekoniecznie. Sprawdź czy działa Ci cewka (nie są potrzebne żadne tam omomierze, co już było wielokrotnie mówione tu na forum): weź w palce niebieski i czarny (może być razem z białym) kabel. Pokręć kołem-jak będzie kopać prąd to cewka jest sprawna. Teraz podłącz kable z cewki do modułu CDI ale jeszcze...
Zakładałem i nic. Może to jednak magneto? Dodano po 5 Dodam, że prąd jest wszędzie oprócz kabla niebieskiego od iskry i gdy złącze czarno żółty kabel od cewki z takim samym kolorem od modułu to prąd znika z tego kabla. Zatem niebieski w ogóle nie ma prądu, a czarno żółty od cewki gubi się na złączeniu, tak w wszystkich kablach prąd jest.
dobra kupiłem nowy miernik i sprawdziłem od początku a więc tak niebieski kabel ma 141 omów, na czerwonym 8 omów. Jest spięcie na czarnym kablu z białym paskiem i czerwonym kablu do zasilania CDI aha jeszcze jedno kabel czarno-biały który idzie do cewki zapłonowej jest przylutowany do kabla od świateł tylnich
cewka 1.zielony -masa 2.czarno zółty-plus moduł 1.pomarańczowy -cewka 2.czarny- masa cewki i ramy 3.czarno biały -gaszenie 4.czerwono biały -impulsator 5.czerwono czarny -zasilanie modułu W sowich kablach musisz zobaczyć który idzie do impulsatora a który do zasilania impulsatora
https://obrazki.elektroda.pl/7442782500_... https://obrazki.elektroda.pl/2110691300_... 1 zdj do cewki czarno-czerwony kable 2 zdj do impulsator biało-niebieski
Chiński quad 110cc po dłuższym postoju nie ma iskry pomimo wymiany: - modułu CDI -cewki -regulatora napięcia Odpięcie biało czarnego kabla od CDI nie pomogło. Z góry dzięki za pomoc.
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
Aparat po prawej stronie ma wewnątrz moduł zapłonowy. Cewka na upartego mogła by pozostać ta sama. Kabel czerwony przyłączyć do zacisku 15 cewki ( tam jest podłączony kabel czarny ze stacyjki, mają iść razem pod jedno). Kabel brązowy podłączyć do zacisku 1 cewki, uprzednio tam szedł przewód z oryginalnego aparatu.
Standardowe kolory przewodów w chińskiej instalacji. Zielony - masa. Czarno-żółty - cewka WN. Czarny - zasilanie po stacyjce.
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Dokładnie tak wygląda, podsyłam jeszcze zdjęcie iskrownika do wglądu https://obrazki.elektroda.pl/2090826600_... Dodano po 2 Jak podłączyć dodatkowo złączkę z czarnego kabla z cewką, do której jest podpięty zielony kabel to tylko wtedy daje iskrę
Z tego wynika, że biały trzeba podłączyć pod rozrusznik a czerwony pod stacyjkę. We wtorek mam mieć nową cewkę. W cewce na pompie pomiędzy czarnym a czerwonym nie ma przejścia. - rezystancja cewki ciągnącej (przewód biały/czarny) 0,232-0,284 (rezystancja cewki wciągającej, kolor kabla biały/czarny)) - rezystancja cewki trzymania (przewód czerwony/czarny)...
Rozepnij kostkę na wiązce wychodzącej przy silniku i pomierz rezystancję na kablach z paskiem czerwonym i niebieskim idącym w kierunku "do silnika". Względem masy powinno być na jednym około 150 ohm a na drugim około 450 ohm . Napisz jakie miałeś odczyty. Ale na początek to ,do modułu CDI powinien wchodzić czarny kabel z białym paskiem , możesz go wypiąć...
Jak odkrecisz kopułke - powinna być duża czarna, w środku na wałku bedzie cewka a prostopadle do niej przykręcony czarny moduł na 2 sruby i od niego pierw bym zaczął. Mogła rowniez spasc otulina z kabli przy module i robi zwarcie. Dodano po 4 hmm... czy doradzam ? podsuwam sugestie Kolego bo w tam tygodniu miałem podobną usterke i był moduł. A tak wogóle...
cewka czarno żółty kabel czarno biały kabel kabel czarno fioletowy
gasną światła skoda fabia miernik elektrostatyczny otwierać klapa elektryczny
agregat spada napięcie schemat sterować frezarka
Programowanie biorytmów na Arduino GIGA Regulator napięcia w Skodzie Octavii 1.6 MPI 2004 - rozładowanie akumulatora i migotanie kontrolek