Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Ta pod magnetem ta wlasnie cewka i ona miala zwykle kabel czarno czerwony a impulsator to kabel niebieski masz link 3 pot od gory masz obrazek jak powinno byc http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Witam chciałem podmienić cewkomoduł motoplata. Zakupiłem chiński moduł z czerwonym radiatorem "tuning" 2t i najzwyklejszą cewkę zapłonową. Podłączyłem kolejno: Czarny - masa Pomarańczowy - cewka zapłonowa Czarno czerwony - niebieski kabel zapłonu motoplat Biało czerwony - czarny kabel z zapłonu motoplat Niestety iskra nie pojawiła się wcale,na innym...
Witam. Piszę z prośbą o pomoc. Zrobiłem elektrykę ze schematu podanego niżej i opisując krótko, wszystko działa tak jak powinno poza jednym, brak iskry. Sprawdzałem prąd, nie dochodzi nawet do cewki. Dodam jeszcze, że moduł, cewka zapłonowa, regulator napięcia, są nowe.do modułu idzie kabel czarno żółty to jest do cewki(świeca) w nim nie ma wogóle prądu...
Panowie, skończyły mi się już pomysły. Była uszkodzona cewka kompresora - wymieniłem, dobiłem czynnika i dalej się nie włącza. Bezpieczniki ok. Na krótko, podając plus i minus kompresor pompuje, wentylator chodzi, przewód zimny. Na wtyczce zasilającej kompresor 12V. Po podłączeniu z wtyczką kompresora 1,5-1,7V. Zmieniłem czujnik ciśnienia i nic. pomierzyłem...
Kabel czarno biały nie zwarty do masy a impulsator nie całe 150ohm (146)
Czarno czerwony to kabel zasilający CDI, sprawdź czy nie ma przerwy, jeżeli nie, to uszkodzona jest cewka zasilającą.
Rozkręć silnik to go zobaczysz. Dwa czerwone przewody wychodzące z górnego otworu to wyprowadzenia wyłącznika odśrodkowego. Dodaję schemat amatorskiego testera przebicia izolacji. http://obrazki.elektroda.net/10_12814761... Żarówka nie powinna się zaświecić jeśli izolacja jest dobra. Zaznaczam że jest to sposób amatorski. Norma przewidywała...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
czerwony kabel do cewki a czarny do masy
Kolory kabli od strony wiązki(nie cewki gaszenia): -czarny -masa -pomaranczowy-zasilanie poderwania zaworu(60A) -purpurowy-zasilanie podtrzymania (0,8 A) Po przekręceniu kluczyka na obu prądowych kablach powinno pokazać sie napiecie 12V.Po ok 2 sek napiecie na pomaranczowym kablu ma znkiknąc i byc tylko na purpurowym.
Pomyłka, sprawdź przejście między pinem 1 presostatu a tymi zielonymi kablami do modułu klimy i sprawdź czy masz masę na kostce cewki kompresora, kabel brązowo/czarny. Drugi kabel zielono/czarny cewka-moduł oczywiście sprawdziłeś?
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Witam, mam problem z podłączeniem modułu do DT 125. Kupiłem nowy moduł oraz impulsator, ale jakbym tego nie podpinał to nie daje iskry. Moduł oczywiście AC. Wychodzą z niego kable: pomarańczowy, biało-czerwony, czarny, czarno-czerwony oraz czarno-biały. Pomarańczowy podpinam pod cewkę, biało-czerwony pod impulsator, czarno-czerwony pod cewkę zasilającą,...
To "coś" metalowe moduł oleju, żółty kabel do czujnika poziomu a czarny razem z wyłącznikiem do cewki WN do gaszenia..
Z jakiego powodu elektryk usiłuje odcinać zasilanie diod, a nie zasilaczy? Kabel do prądu 80A będzie tak gruby jak kable łączące akumulator z instalacją samochodową. Cewkę stycznika trzeba podłączyć w miejsce żarówki - do kabla zerowego (niebieski) i do włącznika (czarny). Cewka na 230V. Styki stycznika między zasilacze a diody. https://obrazki.elektroda.pl/7483780900_...
Podpina się pod 1 w cewce zapłonowej a w desce to kabel czerwono-czarny opisany na schemacie T7b/4 czyli jakiś "czwarty w kostce".
biała Masz uszkodzenie fizyczne gdzieś związane z hdmi. Gniazdo hdmi, drobnica w jego okolicach, cewki emi i skaler hdmi, to do sprawdzenia na początek.
Bezpiecznik F27 (15A) skrzynka bezpieczników wnętrze po lewej, kabel czerowno-zielony, łączenie na podszybiu czarna kość.
cztery kable wychodzą z cewki tak jak u góry jest czarny i brązowy i na dole do cewki tak samo. I dwa kable od szczotek. Różowy i biały
Witam.ja rowniez posiadam silnik 48cm.pierwotnie zalozylem go na KTM Strada czyli kolazowke..spokojnie rozwijal ok.50km/h.jednak taki rower zbyt delikatny..juz same kola sa za cienkie..teraz mam Unibike Trawers czyli polski goral.o wiele lepiej sie jezdzi..jedna tylko uwaga co do silnika-uszczelnienie magneta jest do d....dostaje sie wilgoc i nie ma...
Czarny kabel, ze skrzynki bezpieczników. Pewnie masz założonego jakiegoś lewaka lub alarm i on rozłącza.
witam pewnie już masz to podłączone ale dam tobie i innym opis kabli czerwony-cewka czarny-gaszenie zielony-masa żółty-cewka w n niebieski-impulsator
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Biały kabel nie patrz. On jest nie używany. Do odlutawania. On jest do gaszenia przez zwieranie go do masy. "Czasem" może się przydać... Swoją drogą na tym zdjęciu widać coś złego z kablem czarnym ok. 1.5 cm od miejsca przylutowania do rdzenia cewki. Jakby przygrzany lutownicą? To miejsce lutowania jest bardzo istotne. Musi być pewne połączenie mechaniczne...
Listwa - te dwa z lewej czerwone to plus plus po stacyjce i je należy rozłączyć. Cewka: czarny plus po stacyjce, brązowy masa, trzeci to impulsy sterujące.
Kabel niebieski ( za skrzyką,od bezpicznika,lub przekaźnika pompy ) przeciąć i w obwód wbudować przekażnik 541 (styki 30 i 87a-normalnie zwarte).Cewkę zasilać z elektrozaworu na parowniku (kable przeważnie niebieski i czarny) Idea jest taka że jak zawór dostanie napięcie (jazda na gazie) przekaźnik rozłączy obwód pompy.
zasilanie cewki przekaźnika idzie na kabel czarny, masa to bodaj brązowy z czerwonym zapinany przez ECU. Góra wtryskiwaczy to też 15. Całe zasilanie leci z odgałęzienia grubego czarnego kabla dwu pinowej wtyczki widocznej na foto. To połączenie wewnętrzne wiązki ma tendencję do odgniwania. Możesz jeszcze sprawdzic czy na czarnym tej wtyczki masz 15,...
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Sprawdzić zasilane na cewkę (kable pomarańczowe), masowanie digiplexa (czarny kabel), przejście na czujnik wału (zielony i niebieski).
Witam, a więc wiązka jest niby oryginalna. Posiadam 2 cewki pod kapą. Z cewki zapłonowej wychodzi 1 czarny kabel i idzie do czerwono-czarnego w module, i z modułu wychodzi czarny do cewki zapłonowej. Z drugiej cewki czerwony jest połączony z czarno-białym modułu. Biały podłączony do zielonego modułu światło. Żółty od cewki podłączony do masy gaszenia....
Ja z powodzeniem stosowałem zwykły lakier do paznokci :D z witaminą! Działa do dziś i samozapłonu nie zaobserwowałem hehe jeszcze. Oto mój stojan z aktualnego silnika (140cc) który ma zmasowane uzwojenie. http://obrazki.elektroda.pl/1279569600_1... Musiałem założyć oryginalny stojan z 50cc który ma cewki odmasowane , tak by działało...
Czyli stator i cewka są w porządku? Nie wiadomo. Faktycznie na schemacie jest kabel czarno-czerwony a nie brązowo czerwony. Moja pomyłka. Cały czas robisz błedy w pomiarach. Czy nie warto było by się skupic na tym co ktoś napisał i próbować zrozumieć? Jak coś jest nie jasne to lepiej zapytać a nie pisać po raz kolejny bzdur o pomiarach na złączonym...
Masz na schemacie kabel różowo czarny. Zasila wtryskiwacze, sondy, cewkę silnik krokowy? Gdzieś kabel do wydechu dotknął?
Nie ma nic po drodze,kabel czarno-czerwony zasuwa od kostki pod stacyjką prosto do elektromagnesu rozrusznika. Trzeba sprawdzić czu masz prąc na styku 50 rozrusznika jak dajesz kluczyk w pozycję rozruch. W autach z automatem jest prąd na sterowanie odłączany przez układ przełącznika wielofuncyjnego,chodzi o to abyś nie odpalił inaczej jak na D albo...
Przy module sa te kable co wypisales i wypialem ten czarno bialy (stacyjke) I na kablu wychodzacym z modulu (zolto czarny ) co idzie do cewki gdy jest odpiety jest na nim 2V podczas krecenia silnikiem a gdy go podepne pod cewke jest na nim 0.20V
dobra kupiłem nowy miernik i sprawdziłem od początku a więc tak niebieski kabel ma 141 omów, na czerwonym 8 omów. Jest spięcie na czarnym kablu z białym paskiem i czerwonym kablu do zasilania CDI aha jeszcze jedno kabel czarno-biały który idzie do cewki zapłonowej jest przylutowany do kabla od świateł tylnich
Zakładałem i nic. Może to jednak magneto? Dodano po 5 Dodam, że prąd jest wszędzie oprócz kabla niebieskiego od iskry i gdy złącze czarno żółty kabel od cewki z takim samym kolorem od modułu to prąd znika z tego kabla. Zatem niebieski w ogóle nie ma prądu, a czarno żółty od cewki gubi się na złączeniu, tak w wszystkich kablach prąd jest.
cewka 1.zielony -masa 2.czarno zółty-plus moduł 1.pomarańczowy -cewka 2.czarny- masa cewki i ramy 3.czarno biały -gaszenie 4.czerwono biały -impulsator 5.czerwono czarny -zasilanie modułu W sowich kablach musisz zobaczyć który idzie do impulsatora a który do zasilania impulsatora
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
Chiński quad 110cc po dłuższym postoju nie ma iskry pomimo wymiany: - modułu CDI -cewki -regulatora napięcia Odpięcie biało czarnego kabla od CDI nie pomogło. Z góry dzięki za pomoc.
https://obrazki.elektroda.pl/7442782500_... https://obrazki.elektroda.pl/2110691300_... 1 zdj do cewki czarno-czerwony kable 2 zdj do impulsator biało-niebieski
Aparat po prawej stronie ma wewnątrz moduł zapłonowy. Cewka na upartego mogła by pozostać ta sama. Kabel czerwony przyłączyć do zacisku 15 cewki ( tam jest podłączony kabel czarny ze stacyjki, mają iść razem pod jedno). Kabel brązowy podłączyć do zacisku 1 cewki, uprzednio tam szedł przewód z oryginalnego aparatu.
Standardowe kolory przewodów w chińskiej instalacji. Zielony - masa. Czarno-żółty - cewka WN. Czarny - zasilanie po stacyjce.
Witam w quadzie brak ładowania, wymieniłem już regulator napięcia,sprawdziłem kable(wszystkie idą w odpowiednie miejsca), nowy stator, zmierzyłem napięcie na kablach że statora: czarno-czerwony(ładowanie cewki)45-52v, pomiędzy różowym i żółtym(kable idące do regulatora) pokazuje mi 0,12-0,3v. Silnik ma iskrę. Czy to wina statora? Czy mogę go jakoś sprawdzić?
Dokładnie tak wygląda, podsyłam jeszcze zdjęcie iskrownika do wglądu https://obrazki.elektroda.pl/2090826600_... Dodano po 2 Jak podłączyć dodatkowo złączkę z czarnego kabla z cewką, do której jest podpięty zielony kabel to tylko wtedy daje iskrę
Z tego wynika, że biały trzeba podłączyć pod rozrusznik a czerwony pod stacyjkę. We wtorek mam mieć nową cewkę. W cewce na pompie pomiędzy czarnym a czerwonym nie ma przejścia. - rezystancja cewki ciągnącej (przewód biały/czarny) 0,232-0,284 (rezystancja cewki wciągającej, kolor kabla biały/czarny)) - rezystancja cewki trzymania (przewód czerwony/czarny)...
Rozepnij kostkę na wiązce wychodzącej przy silniku i pomierz rezystancję na kablach z paskiem czerwonym i niebieskim idącym w kierunku "do silnika". Względem masy powinno być na jednym około 150 ohm a na drugim około 450 ohm . Napisz jakie miałeś odczyty. Ale na początek to ,do modułu CDI powinien wchodzić czarny kabel z białym paskiem , możesz go wypiąć...
Witam, Auto zgasło w trakcie jazdy. Myślałem, że to cewka i na ślepo ją wymieniłem, nic to nie dało. Następnie kupiłem halla i dalej nic. Rozdzielacz, paluch i kable są dobre. Na wtyczce do cewki, na zasilaniu stałym (czarny kabel) w trakcie rozruchu napięcie oscylowało pomiędzy 6 a 9v, podpiąłem je do akumulatora dla testów i dalej nic. Na wtyczce...
Silnik Tico jest akurat bardzo fajny i mocny, tyle, że ma nie traktorową charakterystykę - czyli mały moment na niskich obrotach, za to lubi wysokie obroty, dużo lepiej się nada 900-tka z Cinqecento/Seicento - ten silnik to stare OHV i on bardzo mocno ciągnie z dołu. Co do elektryki Tico to z aparatu zapłonowego wychodzą 2 kable - brązowy i czarny z...
Jak odkrecisz kopułke - powinna być duża czarna, w środku na wałku bedzie cewka a prostopadle do niej przykręcony czarny moduł na 2 sruby i od niego pierw bym zaczął. Mogła rowniez spasc otulina z kabli przy module i robi zwarcie. Dodano po 4 hmm... czy doradzam ? podsuwam sugestie Kolego bo w tam tygodniu miałem podobną usterke i był moduł. A tak wogóle...
Na impulsatorze (niebiesko biały kabel) powinno być około 150 omów, powinien dawać napięcie około 5V. Pomiar cewki zasilającej CDI (czerwono czarny kabel) to wynik prawidłowy.
Masy potrzebne są trzy, dwie do sterownika i jedna do cewki, możliwe, że z wiązki wychodzi już tylko jedna i rozdziela się we wiązce, wystarczy przedzwonić miernikiem. Plusy potrzebujesz, czarno niebieski pin 40 na sterownik, to jest zasilanie po zapłonie. Pin 62, czerwony plus stały. Żółto zielone zasilanie na osprzęt typu czujniki, wtryskiwacze itp...
Cewka WN raczej jest poza wpływem regulatora napięcia,czarny nalot może być spowodowany małą energią iskry na świecy[przez te przebicie na kablu WN]lub zbyt bogatą mieszankę.Trzeba pamiętać że-iskra to nie jest pojedyncze wyładowanie,tylko seria coraz słabszych.Czas trwania tych wyładowań i ich energia ma duże znaczenie dla poprawnej pracy silnika.
Cewka albo ,,Czarna Skrzynka" :D :cry: czyli ECU.
Oto moje wyniki: Impulsator - 111.6Ω (mierzone miernikiem na zakresie 200Ω. Mierzony kabel niebiesko-biały do masy) cewka prądowa - 323Ω (mierzone na zakresie 200Ω. Mierzony kabel czerwono-czarny do masy) moduł zapłonowy - 2,62V (mierzony na zakresie ACV 20. Mierzony kabel żółto-czarny do masy) Cewka zapłonowa: Uzwojenie wtórne -...
Jeżeli czarny to plus zasilania po kluczyku. Coś mi się przypomina, że ów pojedynczy przewód szedł do kondensatora przeciwzakłóceniowego umocowanego z boku na głowicy, ów kondensator tłumił zakłócenia jakie ewentualnie mogła generować cewka zapłonowa, ale nie był stosowany zawsze.
Czarny plus za stacyjką,brązowy masa,zielony do cewki (zacisk pierwotny) cienki czerwony plus zasilania hallotronu,cienki brązowy masa hallotronu,cienki zielony sygnał wyjściowy hallotronu.
Pomiary wykonuj względem masy - czarny kabel miernika przypnij żabka do masy płyty, drugim mierzysz. Odszukaj cewki przetwornic - zazwyczaj spore sześciany, szare,ale mogą mieć też inny kszałt i kolor. Sprawdź czy na płycie jest oznaczenie LA-7092P (dla pewności). Jeśli tak, to cewki przetwornic będą oznaczone: PL2 - charger, ładowanie baterii - na...
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
jak ci wywala błąd cewek i szarpie, to oczywiste co trzeba zrobić, podłącz kontrolke pod czarny kabel prowadzący do cewki i odpal silnik i obserwuj co się dzieje ma świecić ciągłym swiatłem i nie ma prawa mrugać jak tak nie jest, to sprawdzić zasilanie
Impuls bierzesz z tego cewki, podłączasz tam gdzie idzie cienki czarny przewód od aparatu zapłonowego. Absolutnie nie podłączasz nic do kabli WN!!!! Co do przewodów... musisz sprawdzić omomierzem, a jak nie masz to trzeba znaleźć masę, (chyba ten kawałek białego kabelka to na 99%masa) i sprawdzać dołączając plus, gdzie będzie podświetlenie, zostanie...
dziękuję za szybką odpowiedź już znalazłem jasny niebieski -masa ciemny niebieski -impulsator zielony -masa czarno zolty-cewka zaplonowa czarno bialy -gaszenie czarno czerwony cewka WN
Teoretycznie podłączenie dobre," L1 - to przewod brązowy, L2- czarny , L3 - zielono-żółty. N- niebieski" tak pasuje... Post raportuję jako ,,niebezpieczną poradę"!. (at)ruski cap Kabel sieciowy do natychmiastowej wymiany !!! na pięciożyłowy dla cewki stcznika 220VAC. Należało by i termik wstawić, o prądzie zależnym od mocy silnika.
Odnośnie braku/słabej iskry: to pewnie moduł CDI ale niekoniecznie. Sprawdź czy działa Ci cewka (nie są potrzebne żadne tam omomierze, co już było wielokrotnie mówione tu na forum): weź w palce niebieski i czarny (może być razem z białym) kabel. Pokręć kołem-jak będzie kopać prąd to cewka jest sprawna. Teraz podłącz kable z cewki do modułu CDI ale jeszcze...
Witam! Składam właśnie suba pasywnego i jako filtr chcę zastosować najprostszą cewkę. Pod który kabel mam ją podłączyć? + czy - (czarny czy czerwony). No i jak się te kable fachowo nazywają
Zakladalem niedawno klientowi. Do wtyczki w zegarach musisz dolozyc jeden pin (zobacz po sciezkach ktory idzie do obrotomierza). Laczysz go z kablem wychodzacym z modulu zaplonowego do cewki. Chyba zielony z zoltym? Sprawdz kolor ,bo moge sie mylic. Czy ten moduł zapłonowy to taka czarna puszka na podszybiu ? Tak ,to jest modul.
Na czarno czerwonym kablu jest prąd ale do cewki prąd już nie dochodzi
kabelek który idzie do cewki (zwykle czarny) to gaszenie (zwarciem do masy) czerwony to zwykle ładowanie (do plusa aku) do rozrusznika no to gruby kabel od stycznika i więcej tam kabli pewnie niema :)
Witam wszystkich zainteresowanych tematem. W końcu po rozebraniu na części ,przeczyszczeniu uruchomiłem nagrzewnicę. Z urządzenia miałem wyprowadzony tylko trójżyłowy kabel. Kolory : czerwony cewka załączająca pompę paliwa, czarny uzwojenie stojana połączone przez rezystor drutowy z komutatorem, biały uzwojenie komutatora. Ale ten rezystor drutowy...
To w pierwszej opcji co zrobić z czarnym i czerwonym kablem od pstryczka? Można wykorzystać lub nie - do zwierania cewki mikrofony w celu wyciszenia mikrofonu. W oryginalnej instalacji był ten wyłącznik wykorzystywany do np. wyciszenia samego wzmacniacza (stąd osobne podłączenie), albo do wyciszania muzyki, gdy pilot chciał coś powiedzieć). Nie wiem...
W skuterze nie posiadam żadnego obrotomierza. Można by podłączyć zasilanie z akumulatora a ten kabel od impulsów do cewki pod która jest podłączony kabel świecy zapłonowej? Do cewki idą dwa kable czarny i zielony obrotomierz na pewno działa ale jak podłączałem go do akumulatora to wskazówka nawet nie drgnęła dlaczego? Kiedyś podłączałem obrotomierz...
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Witam mam problem z podłączeniem świateł w chińskim silniku 125 4 biegowym odpalanym z kopniaka, z cewki wychodzą kable takie jak zielony ,czerwono czarny ,2 żółte i niebieski, motocykl nie posiada akumulatora.Proszę o pomoc
No to nie masz plusa po zapłonie na sterownik silnika. Sprawdź czy jest zasilanie na cewce zapłonowej (czarny przewód), zakładam że na liczniku oprócz check-a wszystko normalnie świeci (ładowanie, smarowanie i ręczny). Sprawdź czy czarny przewód w kostce koło aparatu nie ugnił z tyłu kostki. Ogólnie to idziesz "po kablu" żeby znaleźć miejsce usterki...
Jak kolumny z drugiej ręki, to ktoś mógł już kombinować z tym głośnikiem. Toto białe to czasem nie termoglut? Może zerwały się wyprowadzenia cewki i ktoś zrobił nowe, tym czarnym kabelkiem. :-) Jeśli zamieniłeś uszkodzony głośnik ze sprawnym w drugiej kolumnie i nie gra, to coś nie tak jest z cewką. Choć rezystancja 5 om wskazuje że powinien coś grać....
Napiecie ladowania 10V czarny przewod nie wiem sa to fabrycznie zalane plastikiem wiazki i musialbym caly dzień to rozcinac zeby przesledzic ten kabel.
Witam. Mój problem polega na tym, że moja felicja pewnego razu po prostu już nie odpaliła. Nie jestem aż takim specem więc potrzebuje waszej pomocy. Mianowicie brak jest iskry. Nie wychodzi ona w ogóle z cewki. (sprawdzałem podłączając bezpośrednio świece). Jednak uważam że to nie cewka jest uszkodzona(lub nie tylko ona) bo sprawdzałem również na innej....
W aparacie przełamują się kable od cewki impulsatora, biały i czarny, które lecą potem we wspólnym ekranie w zielonej koszulce do modułu
Regulator napięcia nie powinien wpływać na zapłon. Bo jeśli masz instalację AC CDI, to zasilanie jest bezpośrednio z cewek, ale dziś bardziej w modzie jest DC CDI zasilane bezpośrednio z akumulatora. Zakładam że masz sprawny akumulator. Bez akumulatora DC CDI nie działa. Do tego mówisz regulator - masz na myśli to, co jest z cewkami w silniku? No i...
Ustawiasz miernik na zakres 200 lub 20 omów - zależy jaki miernik dorwiesz. Kable pomiarowe wtykasz gniazdo COM (czarny) i czerwony w gniazdo opisane V,mA,Ω. Najpierw zwierasz kable czarny z czerwony - miernik pokaże opór ok. 0,5Ω - 1Ω. To jest opór kabli i styków miernika, który trzeba odjąć od pomiarów. Teraz mierzysz opór cewki sprawnego głośnika...
Po pierwsze: Jeżeli zasilacz z Twoją płytą startuje tylko na sekundę to znaczy, że działa zabezpieczenie przeciwzwarciowe. Masz gdzieś zwarcie w elektronice płyty głównej. Weź miernik i sprawdź we wtyczce ATX, które piny mają zwarcie z masą ( czarny kabel, GND ). Po drugie: Hedy to największy szajs zaraz po albo przed Logic. Syczy bo taki dźwięk wydają...
A więc tak, napięcie wychodzące z cewki pod magnetem to max 7 V. Oporność cewki pod magnetem, kabel czarno czerwony+masa wynik = 0, między niebieskim z czujnika a masą 153 ohm. Teraz moduł. czarno czerwony+masa wynik 0 szary+czarny wynik 0 czarno czerwony+szary przejście jest. Teraz poprzedni moduł który był jako pierwszy i miał problem z masą. czarno...
Czy do cewek odchylania dochodzi 6 czy 4 kable? Jesli 6 to 4 sa od ramki i jeden z nich jest oberwany. Objaw jak na fotce. W innym przypadku zostaje praca z oscyloskopem; przebiegi na pinach 1 i 7.
sprawdziłem, z odłączoną wtyczką obroty spadają ale silnik normalnie pracuje musisz mieć jakieś zwarcie gdzieś albo brak masy sprawdź, czy na cewce na kablu czarnym z białym paskiem jest ciągle plus po stacyjce i czy nie ginie jak odłączysz ten zawór i na aparacie zapłonowym tak samo chyba jest taki czarny z białym paskiem - to w suzuki zawsze kabel...
Witam. Z modułu zapłonu wchodzą 2 kable: czarno-biały i czarno-czerwony. Czarno-czerwony wychodzi z iskrownika do modułu zapłonu, a ten czarno-biały nie wiem gdzie mam go podłączyć? Czy on pod masę idzie czy gdzie? Kolejny problem mam z czterema wychodzącymi kablami, dwa zielone, czarno-żółty i niebiesko-biało . Jak mam odłączone dwa zielone kable,...
Witam mam problem z samochodem renault megane scenic 1.6 benzyna+gaz rocznik 98. Samochod od jakiegos czasu ciezko kręcił ale zaskakiwał za pierwszym razem, jezdził dobrze ale pokazala sie ciagla pomaranczowa kontrolka (zygzak). Od jakiegos czasu samochod wogole nie chce zapalic, kreci ale nic z tego, iskra jest na 1 i 4 cylindrze (bardzo slaba) a na...
W tych Chińczykach zawsze się spotykałem z czerwonym cienkim kablem z bezpiecznikiem podpiętym do plusa ale też do plusa szedł jeszcze jeden grubszy kabel. A do minusa jeden czarny grubszy. Sprawdzałeś ładowanie?? Ta czarna kostka na gumie to moduł. Stabilizator do ładowania jest też pewnie przypięty do ramy ale jest w obudowie aluminiowej żeberkowanej....
Nowa centralka na allegro kosztuje 30 zł. Masz albo spalony któryś elektromagnes na zaworkach gazowych albo na zaworku benzynowym bo widzę że od niego ścieżka też się odbarwiła. Jak oglądam zdjęcie tych ścieżek to zauważam że niektóre ich odcinki są zabarwione na czarno, szkoda że zdjęcie jest niskiej ostrości bo może bym powiedział więcej. Czasem też...
Witam Mam problem z quadem. Jeździłem trochę i mi nagle zgasł. Okazało się, że nie ma iskry. Sprawdzałem na innym module, cewce WN, 3 innych świecach i bez zmian. Klin nie jest ścięty. Sprawdzałem kable miernikiem. Oporność impulsatora wynosi 114Ω. Mierzyłem również oporność cewki zasilającej z iskrownika(czerwono-czarny kabel) i nie pokazuje nic....
Cewki, które znajdują się na pompie jazdy(2 cewki) mają opór o wartości 6.5ohma przewodzą prąd. Do jednej cewki podłączony jest kabel po którym idzie napięcie jak się dźwignie naciśnie do góry, w pionie.(niebiesko/biały kabel) do drugiej cewki dochodzi napięcie po przełożeniu dźwigni do pozycji jazdy w tył(czerwono/czarny kabel) Co teraz zrobić, czy...
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
Inny motocykl to WSK 125 z zapłonem CDI z innego Rometa, który ma 6 cewek do ładowania i jedną do zasilania zaplonu. Z niego wychodzi od cewek ladowania dwa kable: na początku pierwszej cewki czarny i na końcu szóstej cewki zielony. Regulator jest z Rometa CRS 50, tam też jest układ bezmasowy, tylko nie mam nigdzie schematu gdzie podpina się kable od...
Dodam, że w skuterze nie na stacyjki, lecz po złączeniu kabla czarnego z czerwonym rozrusznik kręci
Witam mam problem dotyczący skuterka Motobi Wilga III w którym nie ma iskry,,szukałem na forum lecz nie znalazłem podobnego problemu,sprawdziłem iskrownik jego rezystancje na cewkach miernikiem: -cewki ładowania 0.18 Ω -cewka zasilająca CDI 460 Ω -impulsator 150 Ω więc wychodzi na to ze dobry,sprawdziłem że zasilanie dochodzi do modułu...
Sprawdziłem i cewka jest ok. Na tym czarny kablu jest napięcie więc nim jest wszystko ok. Natomiast tam gdzie przychodzi kabel niebiesko/czerwony podłączyłem na chwilę osobną masę i stycznik zadziałał. Wnioskuję więc że to właśnie ten kabel ma winę. Prawdopodbnie jest gdzieś przetarty. Tylko nie wiem gdzie ten kabel idzie żeby to sprawdzić. Dodano po...
To spoko można naprawić. Z tego co pamiętam immo w tym roczniku było jeszcze w immoboxie (taka czarna skrzyneczka, dojdziesz po kablu). Rozbierz i dokładnie polutuj . Cewkę masz w porządku, zostaw ją w spokoju.
Mam cewkę na wielozaworze dochodzi tam kabel czerwony i czarny
Witam, mam problem z crossem SMC yb150 (chińskim). Kupiłem go w stanie dobrym, ale elektryka była rozkopana. Chcę go podłączyć na krótko pomijając stacyjkę i wyłącznik zapłonu, po prostu impulsator, moduł, cewka... Tylko nie wiem, który kabel gdzie podpiąć. Jest 6 kabli niebiesko-biały, czarno-czerwony, zielony i 2x żółty. Czerwono-czarny kabel ma prąd...
cewka czarno żółty kabel czarno biały kabel kabel czarno fioletowy
tonera ricoh wymiana toner strzela gazie benzynie passat
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Memory Address Error - przyczyny i rozwiązania Interfejs i oprogramowanie do Citroen C2 1.6 2004