2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Według tego http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... to będzie piąty moduł od góry, więc żółto zielony to impulsator, czerwony to cewka WN, czarny masa, czarno-biały gaszenie (po zwarciu do masy), czerwono-żółty to cewka zasilająca CDI. Z prądnicy, zielony to masa, czarno-czerwony zasilanie CDI, niebiesko-biały to impulsator. Biały i żółty...
witam pewnie już masz to podłączone ale dam tobie i innym opis kabli czerwony-cewka czarny-gaszenie zielony-masa żółty-cewka w n niebieski-impulsator
Standardowe kolory przewodów w chińskiej instalacji. Zielony - masa. Czarno-żółty - cewka WN. Czarny - zasilanie po stacyjce.
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Patrząc na wtyczkę od strony kabli: Od prawej żółty/niebieski i żółty/szary impulsator na środku czarny/żółty masa. Niebieski/fioletowy cewka WN z lewej czerwony/szary +12V, zasilanie modułu Na schemacie występuje jeszcze kabel niebieski - masa Teraz uniwersalny moduł DC-CDI https://obrazki.elektroda.pl/6531413600_...
Stator 6-cio cewkowy Niebiesko-biały impulsator (Czujnik położenia wału) -> do modułu Zielony - masa Czerwono-czarny cewkA WN żółty - regulator napięcia biały - regulator napięcia Czyli instalacja w skuterku do przeróbki.
Witam. Ponieważ w moim motocyklu padło koło magnesowe i kupiłem takowe od nowszego modelu muszę przerobić instalację elektryczną (stara miała dwa impulsatory zapłonu a w nowej jest jeden). Trzeba zmienić moduł zapłonowy i tu moja prośba o rozpisanie znaczeń poszczególnych kabli dochodzących do modułu. Pewny jestem tylko: Czarny z żółtym-masa; Zielony...
Przekaźnik czarny ma odseparowane styki od cewki. Czyli w pełni bezpotenciałowe. Żółty zaś ma jeden odczep cewki połączony galwanicznie. Pierwszy może przełączać inne źródło prądu, drugi tylko to samo z którego zasilana jest cewka.
Witam. Awięc tak : Skuter------------------------ moduł zielony------------------------czarny (masa) czarno/czerwony-------------czarno/czerw... ( zasilanie) czarno/żółty-------------------szary ( wyj.na cewkę zapł.) biało/czerwony-----------------niebieski ( impulsator) czarno/biały---------------------czarno/... (gaszenie przez zwarcie do masy)...
Zielony - masa (widać, przykręconą do korpusu blaszkę) niebieski z białym paskiem - cewka wyzwalająca czarny z czerwoną kreską - cewka zasilająca moduł biały , żółty - fazy? Swoją drogą, to jeśli wiesz, od czego to zestaw, to czemu nie kupisz dedykowanego regulatora do zestawu? Pewnie mają w firmie, w której kupowałeś resztę.
Mogą być dwa uzwojenia, jedno zasila cewką a drugie resztę. Dodano po 14 Tak jak wcześniej pisałem Silnik posiada cztery przewody: - żółty - czerwony - biały - czarny przyłączony do masy czerwony i biały zasila cewkę a żółty i czarny zasila instalację.
Wygląda na to, że spalony element jest wyłączany przez zwarcie konektorów SWITCH CAP (dołączanie kondensatora?). Sprawdź czy dioda D2 (na zdjęciu pod złączem) nie ma zwarcia. Zobacz czy jest na niej nadrukowany pasek i spróbuj odczytać symbol. Napięcie z tej diody przez piny 1 i 2 złącza i przewody żółty/żółto-czarny jest prawdopodobnie podane na cewkę...
Można ostatecznie pod cewkę ale to nie jest dobre rozwiązanie bo istnieje ryzyko uszkodzenia cewki i/lub sterownika silnika. Pin 70 sterownika silnika, przewód szary z żółtym lub czarnym paskiem to wyjście na obrotomierz, tam najlepiej się podłączać. Nie wiem jak będzie dokładnie wyglądać ustawienie w sterowniku gazu, ale będzie to jedna cewka, 4 cylindry,...
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
OK. dzieki ,wezme na probe te z allegro ale sie zastanawiam które wziąć GDWK - Membrana czarna do GDWK tekstylna Karkas cewki nomex. Impedancja 8 omów. Średnica wewnętrzna 25,4mm, wyprowadzenia linka (lica) Cewka żółta jest bardziej sztywna od czarnej co powoduje że żółta ma dźwięk bardziej soczysty, natomiast czarna bardziej miękki, delikatny, aksamitny...
Regulator pewnie jest źle podpięty (czarny - sensu<po stacyjce>, czerwony - aku "+", zielony - masa, żółty i różowy - cewka), ale w takim razie pytanie brzmi "jak ma być dobrze"? Jeśli brać pod uwagę w jaki sposób są podpinane inne regulatory tego typu (kolejność przewodów od lewej) to mogłoby być: czarny - sensu, zielony i żółty - cewka, różowy...
kolego naprawdę jeszcze coś spaprasz, ale opiszę Tobie przewody ( do czego podłączyć) : -czarny -masa (akumulator) lub inny punkt masy -czerwony - +12 V po zapłonie (stacyjka, cewka WN) -brązowy- impulsy ( cewka WN) -niebieski - elektrozawór gazu , reduktor,wielozawór , przekaźnik - biały - wskaźnik gazu -żółty - w instalacji wtryskowej nie podłączasz...
Witam. Mam forda mondeo mk2 rocznik 1998, 1,8 benzyna. Niestety autko nie odpaliło. Rozrusznik nie kreci i nie ma iskry na świecach. Na przekaźniku rozrusznika nie ma masy na cewkę, żółto-czarny przewód. Po podaniu na niego masy na krótko rozrusznik kręci, ale nie ma dalej iskry. Immo wydaje się działać prawidłowo- dioda zapala się po przekręceniu kluczyka...
Powinno być tak: żółty- cewka wn czerwony- zasilanie czarny- gaszenie niebieski- masa zielony- impulsator
Jaki to rezystor? Żółty, fiolet, czarny, aluminium, złoty. Wychodzi mi 4.7ohm 5%, ale ile W może mieć 2, 3, 5? Już prawie cały tydzień szukam, nie potrafię znaleźć. Znalazłem jeden z tolerancją 1%, ten którego szukam ma 5%. A może to cewka równoległa? Kolor obudowy to zielony. Rezystor pochodzi z płyty sterującej piekarnika. Pozdrawiam
Popatrzyłeś w link ? Jest w nim schemat na którym widać wyraźnie dlaczego cewki nie ma w silniku. Przewód od świecy pewnie pozostał,popatrz gdzie idzie a znajdziesz cewkę zapłonową. Cienki przewód z cewki idzie do modułu zapłonowego,wystarczy po nitce do kłębka. W silniku jest czujnik,który jest podłączony do modułu (CDI) a nie cewka zapłonowa. Popatrz...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
Witam, Mam problem z podłączeniem modułu Oznakowanie kabli od modułu: Zapłon=Czerwony Zasilanie modułu=Czarny Cewka wysokiego napięcia=Żółty Sygnał z impulsatora=Niebieski Zielone=Masa Potrzebuję pomocy przy prawidłowym podłączeniu http://obrazki.elektroda.pl/2029380800_1...
Może zacznę od początku. Silnik cbr125 zdobyłem z niekompletną instalacją i trochę przekombinowaną bo poprzedni właściciel miał zrobiony pojazd czterokołowy gdzie nie ma stopek czujniki luzu są nie potrzebne i jakieś klamki sprzęgła z czujnikami. Obecnie buduję ciągniczek na tym właśnie silniku z tą niekompletną instalacją gdzie chcę ominąć wszelkiego...
Szukałem opisu kabli starego CDI i nic! A niby taki popularny ten model a większość ma CDI 4+2 i w tym momencie wszystko w diabły. Ale dzisiaj poszedłem do garażu i sprawdziłem napięcia od strony ramy i wygląda to tak: ****************************************... czarny - 12V ( zasilanie ) zielony - masa lub gaszenie ****************************************...
Trzeba ustawić tłok w górnym martwym punkcie zaznaczyć na karterze punkt i tak ustawić zapłon aby w tym samym punkcie przy oświetlaniu lampą stroboskopową było oznaczenie F z koła magnesowego. Dodano po 31 Wtyczka I czerwono-czarny -zasilamie modulu biało-niebieski - drugi koniec impulsatora? sprawdź Wtyczka II biały -do regulatora napięcia (ładowanie)...
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
żółty zawór paliwa,czerwony cewka plus ,zostal mi czarny,biały,niebieski,brązowy,instalacj... elpigaz
Witam, czy może z was ktoś wie jak mogę odpalić silnik j.w. na krótko? Mam moduł 6-pinowy, ale kostka wpina 4 kable: żółto niebieski, żółto czarny, zielony, biało czarny. Z silnika wychodzi czarno czerwony i 3 kable z kostką niebiesko żółty, biały i żółty. Szukałem w necie, ale nie mogę znaleźć żadnego schematu do tego silnika - albo nie umiem szukać...
Witam Przy demontażu powinieneś wymontować sterowanie i nie miałbyś problemu. Podłącz go szeregowo :230 V - czarny z górnej cewki (foto), czerwony z górnej cewki połącz z żółtym, pomarańczowy z czarnym (dolna cewka), czerwony (dolna cewka) do N. Pozdrawiam
Oto moje wyniki: Impulsator - 111.6Ω (mierzone miernikiem na zakresie 200Ω. Mierzony kabel niebiesko-biały do masy) cewka prądowa - 323Ω (mierzone na zakresie 200Ω. Mierzony kabel czerwono-czarny do masy) moduł zapłonowy - 2,62V (mierzony na zakresie ACV 20. Mierzony kabel żółto-czarny do masy) Cewka zapłonowa: Uzwojenie wtórne -...
Ale chodzi mi o to, czy taka zakopcona świeca może mieć zły wpływ na spalanie, albo na cewkę? Ty taki już jesteś czy sobie jaja robisz. Benzyna jest żółta a zakopcona świeca czarna, to proste że tak być nie może. Musisz zastosować albo czarne paliwo albo żółte świece.
Czerwony przewód od świec leci do bezpiecznika f39 50A. Dalej czerwono czarny do przekaźnika k22. Cewka przekaźnika polączona żółto niebieskim kablem z 50 pinem sterownika a drugi koniec cewki z 15 zasilania. Kluczowanie masy. Wartość na 50 pinie ecu przy swiecach wlaczonych 0-1V wylączonych 11-14V.To jest w 1Z.
Prostownik to jest to co odpadło, czarne, płaskie z 4 nóżkami. Żółta kostka to kondensator. Cewka to dławik współosiowy. Na końcu bezpiecznik 1,25A. Dalej nie widzę.
Obawiam się, że nie będzie pasował Plug&Play. Po schemacie widzę, że do złącza 4P podłączona jest masa - zielony przewód i cewka WN - czarno-żółty, a do złącza 2P podłączony jest sygnał z impulsatora - niebiesko-żółty i zasilanie +12V po stacyjce - czarno-niebieski. Najlepiej miernik w rękę, rozrysuj na kartce pinout 2 modułów i jakie są wartości rezystancji...
A ja Ci proponuje poszukać takiej cewki(dławika) wygląda jak rezystor i kod do niej paskowy żółty, fioletowy, czarny, czarny...I już masz gotową cewkę bez żadnego nawijania...POZDRAWIAM Daniel
Witam mam problem z podłączeniem świateł w chińskim silniku 125 4 biegowym odpalanym z kopniaka, z cewki wychodzą kable takie jak zielony ,czerwono czarny ,2 żółte i niebieski, motocykl nie posiada akumulatora.Proszę o pomoc
Cześ dołanczam zdjęcie w dobreaj jakości 10 Mp. Powiedzcie z tym stycznikem jak zrobić do czego podłaczyć te dwa kable czerwony i czarny. One chyba załanczają cewkę stycznika. Bo żółty i niebieski to z jednej strony do bateri a z drugiej do kontrolera. Pytanie tylko z której do akumulatora?? Pomocy czekam na podpowiedzi.
To ile jest na czarnym z czerwonym paskiem? Ten kabel jest od zasilania zapłonu , biały od ładowania ,żółty od świateł a zielony to masa. Z CDI wypinałeś czarny z białym paskiem? On jest od gaszenia skutera , jeśli jest zwarty gdzieś do masy to nie będzie iskry.
Po kolorach możesz, grubszy* czarny to plus, czarny z żółtym paskiem 1, czarny z czerwonym 2. * Ogólnie te 2 sygnałowe się wydają grubsze bo mają na sobie jeszcze ekrany.
Mam fabrycznie przestrojonego alana 95+ i do kwarcu 4,5MHz dołączona jest cewka 47 uH (oznaczenie: żółty, fiolet, czarny, srebrny). Przestrajenie trymerem zmienia częstotliwość nadawania jedynie o 1 - 2 kHz. Warto pamiętać które wkręty mają być do czego, bo ja wkręcając dwa długie wkręty zamiast krótkich zrobiłem zwarcie na akumulatorach.
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
a więc tak czerwony - zasilanie żółto niebieski - impuls źółto czarny - cewka wn czarny - gaszenie niebieski - dioda zielony - masa do czego sluży ta dioda #1 edit dobra już wiem do czego służy dioda . ale gdzie w stacyjce jest immobilizer . i jeszcze jedno tzn. jeżeli bym chciał podłączyć moduł do innego skutera potrzebuje stacyjke z kluczykiem od...
Witam Odrazu na początku zaznaczam że to nie moja bajka motocykle i zielonym w tym.Zip pro 50 brak ładowania. Spalony był regulator ,cewka od świateł i spuchnięty aku. Prądnica nowa, reg nowy ,aku nowy. Z prądnicy wychodzi kabel biały i żółty ,regulator z czarną wtyczką czteropinowy. Wtyczka regulatora ma inny jeden przewód różowy chyba. Cewka generuje...
Podłączyłem dziś rano tak jak tu: http://obrazki.elektroda.pl/9583805600_1... i mam takie kolory kabli jak: zielony- to chyba będzie od stacyjki czarny-masa niebiesko-żółty - to chyba impulsator i czarno-żółty - chyba cewka (kabel idzie to takiego czego okrągłego przykręconego do ramy). Wczoraj też próbowałem to podłączyć bez schematu, podłączyłem...
Witam, kable biały i żółty są odpowiedzialne za ładowanie i zasilanie świateł. Za zapłon odpowiada kabel z czerwonym paskiem, to zasilanie CDI- powinno być około 470 omów. Kabel z niebieskim paskiem jest podłączony do impulsatora,pomiar powinien pokazać około 150 omów, jeżeli jest inaczej to impulsator do wymiany. Jeżeli powyższe pomiary będą OK pozostaje...
Dziś zabrałem się do sprawdzenia tego EGR i jego elektrozaworu.Oto co ustaliłem:1.cewka ma rezystancje na poziomie 30 ohm,do elektrozaworu podłączona kość z dwoma przewodami-żółto-czarny(masa)i fioletowy który po zapaleniu zegarów daje około 2volt.Co dalej z tym zrobić aby pozbyć się tego błędu?Czekam na jakieś propozycje.Załączam zdjęcie tego zaworu...
Witam. Zakładam nowy post, bo nigdzie nie mogę znaleźć info jak dobrze podpiąć przewody elektryczne po zmianie silnika z Tecumsecha na Briggsa 13,5 KM. Poprzedni silnik posiadał prądnicę z dwoma kablami, czyli czerwony z diodą i czarny pod światła z tego, co pamiętam. Dodatkowo był zielony kabel do cewki w celu gaszenia i OK. Obecnie Briggs ma podobnie...
Witam Prawdę mówiąc stycznik, a przekaźnik to prawie to samo. Styczniki są na 230V lub 400V, a przekaźniki na 6V, 12V, 24V itd. Co do twojego pomysłu to jest to możliwe wystarczy podpiąć przekaźnik (cewkę w przekaźniku) pod czarny i żółty kabel w komputerze. Pozostałe końcówki szeregowo do lampki. Jeśli nie znasz się na tym to lepiej sam tego nie rób....
Podłącz: Zawór N75 - sterowania turbiną; pin1-czarny, pin2- brązowo-niebieski. Zawór N18 - sterowania EGR; pin1-czarny, pin2- brązowo-zielony. Zawór N239 - przełączanie klap kolektora; pin1- czarno-żółty, pin2- zielony. Który zawór jest którym, znajdziesz po numerach części. Przewody czarne to masa, więc można je zamienić, nie ma to znaczenia. PS: te...
Dziękuję za sugestie, masz ogromną wiedzę w tym temacie lecz uszczypliwa forma przekazania, która zrobiła sie od kilku lat normą na elektrodzie jest dla mnie nie do przyjęcia. Jaka uszczypliwa forma? Zamiast się zwyczajnie przyznać, że robiłeś to na pałę, to wypisujesz eleboraty, które mają to ukryć. Twoje pisanie zamiast przybliżyć problem, to go...
Witam. Mam problem po wymianie uszczelki w pompie. Pompa przestała odwirowywać tylko buczy. Faktycznie trudno jest w palcach przekręcić wirnik ale rozumiałem, że silnik elektryczny sobie poradzi. Uszczelkę założyłem poprawnie. Cewka ma dwa wyprowadzenia do których podłączam jeden kabel czarny a drugi niebieski, przez cewkę przechodzi metalowy rdzeń...
Kupiłem moduł zapłonu kingway 2t 5pin odblokowany. A ten wcześniejszy był podłączony nie przeze mnie i tamte kolory kabli się nie pokrywały z tymi w skuterze. A jak patrze na schematy to nie mam tych kolorów. A teraz nie wiem jak to podłączyć próbowałem na czuja ale nie działa wiem że czarno czerwony to cewka zasilająca a masa to z akumulatora jest...
Napięcie na poszczególnych przewodach w pinie inwertera: - czarny - 0V - fioletowy - 14,78V - czerwony - 3,120V - pomarańczowy - 3,27V - żółty - 0,51V - czarny - 0V - czarny - 0V Więc napięcia chyba OK? Zauważyłem przy tym, że cewka (?) inwertera w jednym miejscu jest mocno przygrzana (jakby przepalona), a dotykając, niewiele brakuje żeby się poparzyć....
Cześć. Kondensatorki to bym wymienił, te bardziej szare w otulinie są chyba za duże powinny być 2.2uF a są chyba 22uF? To bardzo źle jeśli mnie wzrok nie myli. Białe przewody połączone są w jednym punkcie to minusy dla głośników i minus wejścia z terminala z tyłu kolumny. Pomarańczowy przewód to wejście + z terminala, sygnał przechodzi przez dużą cewkę...
dziękuję za szybką odpowiedź już znalazłem jasny niebieski -masa ciemny niebieski -impulsator zielony -masa czarno zolty-cewka zaplonowa czarno bialy -gaszenie czarno czerwony cewka WN
cewka 1.zielony -masa 2.czarno zółty-plus moduł 1.pomarańczowy -cewka 2.czarny- masa cewki i ramy 3.czarno biały -gaszenie 4.czerwono biały -impulsator 5.czerwono czarny -zasilanie modułu W sowich kablach musisz zobaczyć który idzie do impulsatora a który do zasilania impulsatora
Masz jakiś miernik? warto dla pewności byłoby zmierzyć opór na przewodach w stosunku do masy, i wiedzielibyśmy więcej.. Moduł - Instalacja w skuterze Czerwony z czarnym - czerwony z czarnym(powinno być coś koło 400Ohm do masy) Czarny - Zielony Czarny z białym - ten najprawdopodobniej jest do gaszenia, gasi po zwarciu do masy - na razie nie podłączaj,...
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Najlepsze, choć pewnie i drogie były by rdzenie ferrytowe wewnątrz cewki, to co jest na zewnątrz jest bez większego znaczenia bo tam jest stałe pole magnetyczne. http://obrazki.elektroda.pl/3848749400_1... przekrój czarny - stal niebieski i czerwony - magnesy zielony - ferryt żółty - cewka
Skuter przyprowadzono po dwóch próbach naprawy. Odpala bez problemów. Była przeprowadzona przede mną wymiana modułu przełączników z prawej strony, czyli wyłącznik, zmiana świateł i uruchomienie (zapłon). Kostka 8 + kostka 2 przewody. Moduł podobno przyjechał z inaczej ułożonymi kolorami kabli we wtyku więc poprzednik pozamieniał kable zgodnie z kolorami...
Witam. Od roku jestem w posiadaniu polskiego motocykla WSK 175 z 82` roku . Na koniec remontu zabrałem się za popularną modyfikację czyli przeróbkę zapłonu na CDI. Dzisiaj kupiłem niezbędne do tego elementy ze skuterów 2t i regulator od jakiegoś ATV. Podłączenie cewek w stojanie i przewinięcie cewki ogarniam tylko nie wiem jak podłączyć moduł, cewkę...
Pod minusowy biegun cewki zapłonowej żółto-czarny przewód pin nr.4.
Witam Ścieżki zaznaczone na rysunkach wykorzystujesz wedle własnego uznania. Najczęściej są one wykorzystywane do rozprowadzania zasilania na płytce (tak jest najwygodniej), ale oczywiście nigdzie nie jest napisane, że tak zawsze musi być. Odnoście drugiego pytania: czarne powierzchnie na zdjęciach mają własności przewodzące. Natomiast otaczające je...
Witam, mam problem z crossem SMC yb150 (chińskim). Kupiłem go w stanie dobrym, ale elektryka była rozkopana. Chcę go podłączyć na krótko pomijając stacyjkę i wyłącznik zapłonu, po prostu impulsator, moduł, cewka... Tylko nie wiem, który kabel gdzie podpiąć. Jest 6 kabli niebiesko-biały, czarno-czerwony, zielony i 2x żółty. Czerwono-czarny kabel ma prąd...
To raczej nie jest węzeł Danfoss ale być może jest to zbudowane zgodnie ze schematem węzła Danfoss przy pomocy armatury tego producenta - tak do końca nie widać. Rozumiem, że te dwa zawory kulowe, czarne z niebieską końcówka na dźwigni, to jest wejscie i powrót czynnika z miasta. Na zdjęciach dobrze nie widać jak idą wszystkie rury ale wydaje się, że...
Teraz widzę, że trochę źle to napisałem w 1 poście. Ogólnie mam quada 250 zapłon z cewki(moduł/impulsator/cewka WN), montowałem w nim regulator i się palił/przestawał ładować i dawać światła (cewki ok bo dają ładny prąd). Chcialem zrobić to na 2 regulatorach. Na jednym światła a na drugim akku bo myślałem, że będą mniej obciążone, więc nie będą się...
Ile przewodów idzie do silnika? Bo zdaje się że widać przekaźnik rozruchowy, jak w lodówce. Prawdopodobnie do samego silnika 3 : -czerwony: włącznik->cewka->silnik -czarny: gniazdko->dwa tajemnicze przewody, prawdopodobnie zabezpieczenie->silnik -żółty: boczne wyjście urządzonka z cewką ->kondensator->silnik Niestety nie mogę być na razie pewny w 100%...
Witam. Kawasaki EN450 odpala tylko jak się lekko nagnie moduł zapłonowy. Trzeba moduł lekko próbować wygiąć żeby motocykl odpalił i przytrzymać z 20 sekund i można puścić - silnik pracuje. Jak zaraz po odpaleniu puści się moduł - motocykl zgaśnie. Jak motor trochę pochodzi to zaraz nie ma problemu z odpaleniem. Po jakimś czasie jak moduł "wystygnie"...
Witam Serdecznie. Mam pewien problem ostatnio u dziadka znalazłem zapłon do WSK 175 jednak mam problem z cewkami, wszystkie przewody są odlutowane i zostały same cewki. Oryginalnie wychodzi z nich 5 przewodów: Niebieski Brązowy Żółty czarny Czerwony Głownie chodzi mi o żółty i brązowy bo odpowiadają za ładowanie akumulatora.Reszta to raczej światła....
Witam. Piszę z prośbą o pomoc. Zrobiłem elektrykę ze schematu podanego niżej i opisując krótko, wszystko działa tak jak powinno poza jednym, brak iskry. Sprawdzałem prąd, nie dochodzi nawet do cewki. Dodam jeszcze, że moduł, cewka zapłonowa, regulator napięcia, są nowe.do modułu idzie kabel czarno żółty to jest do cewki(świeca) w nim nie ma wogóle prądu...
A czy można odróżnić cewkę od GDWK i GDWT? Zauważyłem że jedne mają czarne membrany a inne żółte,pomarańczowe. Byłem w sklepie w Łodzi i na hasło GDWK 9/80 ekspedientka wyłożyła mi na blat cewką z pomarańczową membraną(12zł) i czarną (podobno lepszą za 15zł).
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Auto po zderzeniu. zrobione: 1-deska bezpieczników 2-nowe swiece 3-nowe przewody 4-nowa kopolka 5-nowy modół zaplonu 5-sprawny aparat zaplonowy -Zostala tylko cewka ale jest chyba sprawna Popodlączeniu kabli do cewki( zolty -,czarny +)napiecie spada do 0 volt. Raz jest iskra a raz jej bark! Ostatnio zginela na dobre!!!.Z kad jest brane zasilanie(kable:zolty...
Czyli mogę sobie wstawić cewki od GDWT na 8ohm? (żółte). Będzie to dobrze grało? Zależy mi na przyjemnym, niemęczącym uszu dźwięku. Czy wymieniać wówczas cewki w obu kolumnach, żeby była symetria? EDIT: znalazłem też cewki do GDWT na 4ohm. To które lepsze: -gdwk 8ohm czarne -gdwt 8ohm żółte -gdwt 4ohm żółte
Ale ta cewka za bardzo nie rozumiem z czego ona bierze napięcie ?? Jak masz schemat w autodacie, to przecież wszystko jasne... no właśnie nie za bardzo Autoddata podaje że na pinie 1 wtyczki ECU która idzie do cewki powinno być napięcie 12v a jest 3 V i nic z tego nie rozumiem przy wejściu na cewkę też jest 3v nic z tego nie rozumiem na schemat się...
NIE MA połączenia z masą cewek mocy prądnicy (przewód biały i żółty to dwa końce uzwojenia a nie odczepy) Może nie być jak regulator jest prostownikiem sterowanym, ale wtedy powinny być dwa żółte kable. Po co rozróżniać kolorami dwa kable, które można wpiąć dowolnie. Z reguły biały kabel jest końcem cewki i przeznaczony jest do obwodu ładowania, a...
ten iskrownik jest masowy zielony przewód który wychodzi z iskrownika jest połączony z obudowa, Masa jest wykorzystywana do cewki zasilającej zapłon CDI (ta czarna). Pozostałe cewki (żółte przewody) są bezmasowe.
Czy grubosć druta i rezystancja cewki mają znaczenie? W tym konkretnym wypadku - nie ma się czym przejmować. Wręcz przeciwnie - większa średnica drutu to mniejsza rezystancja cewki - mniejsza rezystancja cewki = lepsza dobroć filtru. jest duzo cewek żółte go gdwt i czarne do gdwk A zielonych nie było? ;) :) Zwrotnica składa się z wyliczonych i sprawdzonych...
Proszę podać screena z odczytu błędu tak by było widać jego dokładny opis. Piszesz że wymieniłeś przewody - czyli masz wersję z jedną cewką i przewodami zapłonowymi. Skoro masz drugi zestaw przewodów i świec to zobacz czy na tym 4 jest iskra. Pewnie nie będzie iskry na 4 i na 1 bo w wersji z jedną cewką iskra pojawia się jednocześnie na 2 cylindrach...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
https://obrazki.elektroda.pl/7477441800_... https://obrazki.elektroda.pl/5180992800_... niebieski- idzie do stacyjki na której pali się żarówka N(neutral) to znaczy że jest na luzie błękitny-idzie z czujnika luzu niebieski z żółtym paskiem-idzie do czujnika stopki(kabel od czujnika stopki mam ucięty) zielony-oryginalnie...
Jeżeli masz jedną cewkę zapłonową to: 1 - zielono-brązowy (wysterowanie cewki dla 1 i 4 cylindra) 2 - czarno-fioletowy (plus po stacyjce) 3 - zielono-żółty (wysterowanie cewki dla 2 i 3 cylindra) 4 - brązowy (masa) Sygnały których potrzebujesz masz na piniach cewki: 1 i 3. Podpinasz się pod który chcesz.
W takim razie jeden owinięty na kablu świecy, cztery lub pięć zwojów (czarny) a drugi podłączony do masy układu zapłonowego, najlepiej śrubką mocującą cewkę zapłonową (żółto zielony). Przeważnie takie liczniki są zasilane z wewnętrznej baterii i nie ma możliwości ich wyłączenia, więc Twój może być uszkodzony, jeżeli nic nie pokazuje. Są też liczniki...
Witam, w moim Peugeocie 306 HDI z 2000r chcę zamontowac sensorową blokadę zapłonu SB-1. Chciałbym ją wpiąc w obwód immobilisera tuż przy stacyjce. Wygląda to tak: wokół stacyjki jest zamontowana cewka immobilisera (taki czarny pierścień) , z której wychodzą 4 przewody (czerwony, niebieski, pomarańczowy,żółty). Moje pytanie do Was jest następujące: w...
Hej, ale to na zdjęciu 2 to jest cewka, a nie rezystor - widać oznaczenie na płytce L1. Wymieniłeś cewkę na rezystor i działa? :/ U mnie też to padło kilka tygodni temu, być może na skutek awarii regulatora napięcia :( Dodano po 11 U mnie ta cewka wygląda nieco inaczej. Szczerze mówiąc mam kłopot z identyfikacją kolorów :/ Może ktoś pomoże kto ma większe...
czy może spalić się silnik lub uszkodzić gdy po wyłączeniu wyłącznika 3-faz. jedna faza nie zostaje odcięta. Witam Teoretycznie nie powinno się nic stać ale dla bezpieczeństwa należy odciąć WSZYSTKIE 3 fazy. Ewentualnie w przypadku zwarcia cewki do obudowy może się spalić (cewka). .silnik jest zasilany zasilaniem 3-faz. bez (zera pracującego) i podłączone...
Witam Chciałbym zmienić elementy na zwrotnicy J3-B firmy Janbo tak aby pasowała ona do moich głośników. - TONSIL GDWK 10/80T - TONSIL GDM 18/80 - TONSIL GDN 30/100/11 Zastanawiam się czy wymiana podzespołów na takie same tylko lepszej firmy coś zmieni, czy trzeba pozmieniać wartości. Bardzo bym prosił o pomoc. Pozdrawiam P.S Dodam, że wiem tylko jak...
Nie ma co podmieniać tylko miernik w rękę i sprawdź jakie napięcie jest przy module na czarno - czerwonym przewodzie. Ustaw miernik na prąd ZMIENNY. Jeśli jest podczas rozruchu około 30v lub więcej to dobrze. Pod niebiesko biały przewód na module podepnij diodę zabezpieczoną opornikiem około 1k (gdzie + i - diody sam sobie poszukaj)- jak mruga podczas...
Czy właściciel tematu mógłby napisać jak uporał się z usterką i co było przyczyną? Mam taką samą usterkę. Wymieniono 2 razy cewkę i za każdym razem po chwili padła. Jedna cewka jest jakby podtopiona i pęknięta. Wytopiony był też czujnik położenia wału. Silnik nie osiąga zbyt wysokiej temperatury, wentylator chodzi ok. Te dwie nowe cewki padły w sumie...
W quadzie w miarę wszystko zrobione, niestety napotkałem kolejną zagadkę brak ładowania. Został zakupiony nowy iskrownik 8 cewkowy z cewka ładowania kondensatora w module zapłonowym ( kolor czerwono czarny) Kolejne dwa przewody żółty i różowy podłączone do regulatora , prąd na wyjściu z regulatora w granicach 12.8 - 13.0 DCV Prąd zmienny mierzony na...
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
Czy to silnik Wiatr-a 4 biegowy, czy tam jest prądnica czyli cewka i magneto plus selen czy prądnica jako osobny podzespół, miałem taki motor ale SHl 175 tam była cewka i magneto. Jeśli to takike rozwiązanie to reulatora tam nie założysz.
żółty przewód jest związany z układem zapłonowym Ten żółty ma dochodzić tylko do stacyjki, tak jak na schemacie. Styka się z zaciskiem po przeciwnej stronie stacyjki, po wyjęciu kluczyka. Tam gdzie czarny przewód, od przerywacza zapłonu. Żarówka pozycyjnych przednich - sprawdziłem dokładnie w dokumentacji, ma być podłączona pod zacisk 54, dokładnie...
Zakładałem i nic. Może to jednak magneto? Dodano po 5 Dodam, że prąd jest wszędzie oprócz kabla niebieskiego od iskry i gdy złącze czarno żółty kabel od cewki z takim samym kolorem od modułu to prąd znika z tego kabla. Zatem niebieski w ogóle nie ma prądu, a czarno żółty od cewki gubi się na złączeniu, tak w wszystkich kablach prąd jest.
Cześć, potrzebuje podłączyć silnik od skutera na 'krotko' moduł i cewkę mam, ale nie wiem jaki kolor kabli do których. Kolory: Moduł - pomarańczowy, zielony, zielono żółty, niebieski, brązowy Silnik - żółty, czarno czerwony, zielony, biały, niebiesko czarny https://obrazki.elektroda.pl/9620888300_... https://obrazki.elektroda.pl/7209128500_...
Odłączyć wtyczkę od statora i w niej kolejno mierzyć. Jeżeli wykonujesz pomiar oporności to bez kręcenia inaczej możesz uszkodzić miernik. W przypadku pomiaru napięcia to multimetr na zakresie pomiaru napięcia przemiennego i oczywiście trzeba kręcić. Jedna końcówka miernika do masy (ramy/silnika) a druga sprawdzać kolejne przewody we wtyczce; -Czerwono-czarny...
Cewka przekaźnika R06 ma zasilanie po zapłonie z modułu kontroli elektrycznej kabiny poprzez bezpiecznik FM6 10A który mieści się w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maską. Jest to przewód żółty o kodzie AP29. Z tego bezpiecznika zasilany jest również sterownik silnika. Masa na cewkę przekaźnika R06 podawana jest ze sterownika silnika z...
Zwarć na TNY nie ma. Elektrolit ma 20uf i ESR 2,5 Ohma ( nieco powiększony). Rezystor po kodzie paskowym faktycznie może mieć 10 OHm. Co do cewki - wychodzi, że kolory są następujące żółty,czarny, czerwony, złoty co daje indukcyjność 4000 uH. Co do żółtego nie mam pewności, bo jest zalakierowany co zmienia kolor. Ale skoro nie żółty, to złoty tym bardziej...
cewka czarny żółty kabel cewka czerwony czarny żółty żółty żółty czarny biały
naciąć blachę kluczyk renault kangoo raster wyprowadzi
izolowane lakierem rms451 przestrojenie
Wysokie obroty po odpaleniu Chevrolet Lacetti 1.8 Antari Z-350: Mrugająca dioda amber, brak dymu