Zawór sprawdź, cewkę
No to tak zdemontowana cewka tacho ok.240R. Cewka zanurzona w szklance gorącej wody nieskończoność przy spadku temp. najpierw 40MOhm potem 12M 9M. Czy to dobrze czy źle czekam na opinię ........................ Co jeszcze można sprawdzić ? Czy ma sterownik jakiś hard reset? Może podmiana eeproma 24C64? No dobra poczekam na jakąś wskazówkę :) Cewka...
Tam jest 0,05,nawiń do wypełnienia karkasu cewki
Czujnik halla i dobrej firmy cewka.
Została jeszcze cewka.
Kupię cewkę tacho do zmywarki elektrolux. Numer PNC 911 234 938 00. Favorit 65060VI.
Witam, poszukuję cewkę tacho do zmywarki Elektrolux. Numer PNC 911 234 938 00. Favorit 65060VI. Jakie parametry musi mieć taka cewka. Może znalazłbym od innego sprzętu. W tym modelu pompy serwis zakłada wymianę całej pompy. Koszt 1/2 zmywarki. Proszę o info
Ok, dowiedziałem się jak wygląda ten aparat. W środku jest system podobny do tego z favorit, czyli cewka indukcyjna, tylko, że w BMW ona ma 1000ohm a w favorit >3000ohm. Trzeba poszukać w takim razie odpowiedniego modułu, może coś podpowiecie?
Gdyby to kogoś interesowało moment {bezpieczny} na śrubach wychodzi w granicach 7-8 kgm {70-80 Nm} , nie polecam ciągnąc na upartego zwłaszcza tej śruby najkrótszej . Oporność cewki aparatu zapłonowego ok 3,5-3,7 kOhm , tak się składa że nie miałem iskry zaraz po złożeniu i padnięta okazała się cewka aparatu ..
sprawdzalem obwod jest sprawny (cewka nie jest uszkodzona)
Do zaworu aqua stop biegną 2 przewody zasilające cewkę. Ty te przewody musisz odnaleźć wewnątrz zmywarki i pomiędzy nimi zmierzyć rezystancję. W pralkach rezystancja cewki sprawnej wynosi około 3,5 kΩ.
niestety tak, wiem że czerwona to cewka do wymiany , juz to przerabialem w skodzie Favorit
Jeżeli nie było zaniku odczytu pomiaru to cewka będzie sprawna. Przyczyna leży niestety gdzie indziej. Może przekaźnik nie dostaje napięcia sterującego.
Problem z grzaniem, prawdopodobnie tacho pompy do wymiany cewka. Temat nie tak dawno byl na tym forum.
Dziękuje za pomoc. A jeszcze jedno czy da się sprawdzić w domowych warunkach moduł zapłonu bo podobno on podaje inpuls wzbudzenia na cewkę i może przyczyna leży w tym inpulsie a dokładniej jego braku.?
Zacznij od tego, czy dostaje + na cewkę i moduł, jak nie to przelutuj pcb w skrzynce bezpieczników. Jak dostaje zasilanie, to do sprawdzenia cewka (nadajnik impulsów) w aparacie i moduł
Sprawdź masę do modułu- jest przykręcona blisko modułu, sprawdź styki w module, może cewka wewnątrz aparatu fiksować. Obrotomierz zostaw na później. Pozdrawiam.
Dzięki kolego ,,mrice,, za pomoc, faktycznie cewka tacho miała przerwę, po wymianie na nową wszystko działa poprawnie. Temat można zamknąć.
Impulsator vape oryginalny Cewka Fiat CINQUECENTO SEICENTO PUNTo Teraz pytanie jaki moduł chcę żeby był łatwo dostępny Škoda favorit Lada
tak, przerywacz jest mechaniczny. Obracający się wałek przerywa go 4 razy na obrót. W razie czego mogę również wykorzystać inny typ (favorit/felicia) gdzie nie było styków ale jakaś cewka i magnes. Ten drugi miał kabel w ekranie (dwie wsuwki) i był łączony z dodatkowym modułem zapłonowym (też ze skody favorit). Oba typy aparatów mam w garażu, moduł...
hehe sam jezdze poldkiem i ciesze sie ze jest to tak rozwiazane ;) a u Ciebie musisz miec właczony zapłon aby wentylator pracował. To istotnie jest zawór "odcinajacy" a konkretnie to cewka do której jest podłaczona masa ze "szkła rezerwy" a drugi kabel jest puszczony do przodu auta i połaczony z bialym wychodzacym z centralki. Dodano po 2 nie istotne...
Witam Potrzebujesz przekaźnik: cewka 12 volt, prąd styków 10 amper lub więcej. Wygląda jak ten http://allegro.pl/przekaznik-songle-srd-... . Błąd i60 jest związany z grzaniem, niekoniecznie może to być przekażnik. Do sprawdzenia grzałka, przewody od modułu do grzałki, cewka tacho, przekażnik, moduł - wypalona...
Czy możliwe, że grzałka jest uszkodzona i spowodowała takie zwarcie? Tam jest NO przekaźnika. Czyli w momencie podania napięcia na cewkę przekaźnika przez NO płynie prąd do grzałki? Dobrze rozumuję? Grzałka ma oporność 26Ω.
Tak jak koledzy pisali wyżej czyli cewkę tacho i przekaźnik w module sterującym. Przed sprawdzeniem przekaźnika należy go wylutować z płyty.
heh Powodem uszkodzenia byla wadliwa cewka w aparacie zaplonowym. Nowa kupiona ze sklepu z czesciami do skody producenta nie wymienie (z wiadomych wzgledow). Zalozylem stara cewke ktora ledwo sie trzyma i autko hula jak wczesniej.
Tylko poprzednia favoritka nie dość że była starsza bo był silnik na gaźniku, a ta jest na wtrysku, nie ma modułu tylko sama cewka. Mówisz że ze styku nr 1 przy cewce? to nie ma problemu tylko czemu na włączonych światłach i wyłączonej stacyjce idzie orbrotek na 2-3RPM? Jeszcze sprawdzę czy coś źle nie jest.
jeśli masz gaźnik tak jak np. w skodzie favorit to pod rozdzielaczem zapłonu (2 pietra ponizej kopułki) jest cewka odbierająca impulsy jak ma dziwną rezystancję to dlatego silnik czka w tym przedziale. czasem można zobaczyć odbijanie wskazówki obrotomierza przy wyłączaniu silnika
Wypadałoby sprawdzić, czy jest wysterowany przekaźnik grzałki. Podepnij odpowiednio i prawidłowo diodę LED pod wyprowadzenia cewki przekaźnika.
eeee,no niemożliwe,rezystancja uzw.pierotnego cewki w.n. to 0,6 oma.
Tam nie ma kondensatora i stykow.Jest cewka indukcyjna polaczona z modulem zaplonowym.Sprawdz czy ten kabel ekranowany jest caly (koledze kiedys jakis zwierzak przegryzl) i czy konektory siedza w module tak jak trza.
Sprawdz przekażnik grzałki Dodano po 7 [quote="wjmarcia"]Witam.. Na cewkę przekaźnika od grzałki nie przychodzi napięcie. Sorry nie doczytałem twojego postu ,przekażnik powinien być oczywiście w porządku
Cewkę masz tu http://allegro.pl/item670806861_skoda_fa... a na wyjściu? nie wiem ale myślę zę przy lepszym wysterowaniu MOSFET-a będziesz miał ok 20kV ale nie spodziej się dużych mocy to jest zasilanie bateryjne
Witam. Rozebrałem, sprawdziłem na krótko grzałkę i jest sprawna, a w czasie programu załącza się i jest gorąca, a woda zimna, no może letnia. Niestety po zakończeniu zmywania naczynia brudne, mokre. Poproszę o pomoc, zaznaczam, ze nie znam sie na elektronice. Jak można sprawdzić czy sterownik nie jest uszkodzony? Moze cewka - tak ktos rozwiazal podobny...
Samochód Skoda Favorit 91', silnik 1.3, gaźnik, zapłon elektroniczny (regulator zapłonu, cewka, modół - to co w Polonezie). A tak przary okazji to zakładając centralny zamek wystczy mi ten z siłownikami 4kg czy musze kupić z siłownikami 7kg. Nie umiem okreslić jak chodzą zamki, według mnie - normalnie ;P Ale raczej też jak w Polonezie. Jeśli to niepotrzebne...
Wróciłem do zmywarki dzisiaj... Wymieniłem dla pewności kondensator i cewkę od tacho. Cewka była od Beko z początkowa rezystancja 105Ω i wzrosła do 123Ω przy zanurzeniu we wrzątku. Czyli wynika, że też jest uszkodzona? Nie pomogło, woda dalej nie podgrzana. Co jeszcze może być skoro to nie pomogło? Powiedzcie mi jak można wejść w tzw. tryb...
Nowa cewka 4226 jest chyba niedostępna,w każdym razie nie widzę jej w ofercie Zelmotu http://www.zelmot-electric.pl/ Więc pozostaje ta z Biazetu,jednak nowa to koszt ponad 45zł.Więc nie pozostaje nic innego,jak udac się na złom,i butelkę "zupki chmielowej" wycyganić jakąś cewkę od poloneza elektronika-powinna mieć oznaczenie 4226,oraz nalepkę z napisem...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody WN -kopułka,palec aparatu - cewka zapłonowa -moduł...
jack63 Przede wszystkim dzięki Panowie za odpowiedzi i pomoc. Odpowiedź na wykonie map jest bardzo prosta, jestem elektronikiem informatykiem, zatem wykonie elektroniki czy napisanie softu nie jest czymś odległym od tego co robię na co dzień. Pewnie szybciej zbuduję nowy elektroniczny zapłon np TCI, niż znajdę uszkodzenie elektryczne bo tu faktycznie...
Witam serdecznie pomocników. Problem mam ze Skodą favorit 136l, mianowicie po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach samochód szarpie (dławi się) po dodaniu gazu.Im bardziej rozgrzany tym nie da się jechać.Na wysokich obrotach jeszcze jako tako. Jeszcze na zimnym puki jest ssanie da się jechać w miarę płynnie. Problem ten nasilał się już parę miesięcy...
Na której cewce? Zapłonowej?
Na gazie dobrze jest ustawic wiekszy kat wyprzedzania (Lpg ma wieksza liczbe oktanow i dluzej sie spala) ja mam ustawione na okolo 13 st i jest dobrze. Jesli chodzi o szarpanie to rzeczywiscie moze przyczyna byc uklad zaplonowy gaz jest bardzo czuly na defekty zaplonu. Przyspieszacz zaplonu o ktorym mowil kolega to cewka wewnatrz aparatu zaplonowego...
Witam forumowiczów, Przywracam do życia autko jak w tytule. Zrobiłem kapitalny remont silnika, jednak jedna usterka sprzed remontu pozostała- silnik dławi się i szarpie podczas przyspieszania w okolicach 2-2,5tys obrotów. Czasami wyraźnie szarpie, czasami staje na np. 2 tys obrotów i nie chce się dalej wkrecac pomimo wcisnietego pedału gazu w podłogę....
Witam. Skoda jeszcze na gaźniku, 1991r. Problem polega na tym, że gdy temperatura jest około 0 stopni nie chce zapalić na LPG. W zeszłym roku podczas silnych mrozów paliła na dotyk. Zawsze odpalana była tylko na LPG, paliwa było tylko na tyle aby nie zatrzeć pompy. Gdy już odpali pracuje idealnie, nic nie szarpie, nie narywa. Silnik pracuje równo, trzyma...
Mam Skode Favorit 135L 91r z problemem zapłonu. Kupiłem ją od dziadka (jakiś miesiąc może dwa temu) ma tylko 23tys przebiegu licznik niekręcony możecie być pewni. ze dwa tygodnie stała w garażu i dwa tygodnie temu wyjechałem i działała jak należy paliła za pierwszym razem. No i akumulator padł. Trzy dni była odpalana na popych. W końcu doszło że jadąc...
Postanowiłem sobie założyć radio i natrafiłem na dosyć ciekawy problem dotyczący zakłóceń chyba ze strony układu zapłonowego ("pierdzenie" w głośnikach wzrastające wraz z obrotami czy to na kasecie czy radio). Zasilanie najpierw prowadziłem od bezpiecznika gniazda zapalniczki, a masę z karoserii, potem bezpośrednio z akumulatora, kabel masowy, dodatkowo...
Sprawdź tacho, zdarza się, że na skutek uszkodzenie cewki tacho w Electroluxach nie załącza się grzanie.
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. Te elementy decydują o składzie mieszanki która przez starość i zuzycie tego będzie zbyt bogata w powietrze, przez co będą problemy z rozruchem i stabilną pracą silnika. Miałem takowy samochód i też powymieniałem bezsensownie świece, kable, palec rozdzielacza,...
Brzęczy elektrozawór zasobnika soli - regeneracji . możesz go wymienić (albo rozebrać/oczyścić) Dodano po 2 jak będziesz ją miał na wierzchu i rozebraną( zdjęty lewy bok powinien wystarczyć) , w momencie tego odgłosu zobacz czy spływa woda z labiryntu i możesz spróbować odpiąć jeden przewód od cewki. UWAŻAJ NA NAPIĘCIE 230V!
Witam. Mam problem z moją skoda Felicją 98r., jakiś 5 miesięcy temu oddałem do serwisu samochód, nie palił na wszystkie świece. Została wymieniona cewka ( nakładana na świece ) oraz świece na Bosch. Zapłaciłem kupe kasy, na drugi dzień spaliła się cewka, wymienili na gwarancji i jeździłem do dziś. Kupiłem na szrocie orginalną cewkę od skody ze znaczkiem...
Oczywiście, że problem może leżeć gdzie indziej. Np w kostce pod stacyjką. Podłącz rozrusznik na "krótko" wówczas sprawdzisz czy jest uszkodzony. uprzedając pytanie jak podłaczyć rozrusznik na krótko : Do rozrusznika dochodza dwa przewody prądowe jeden o sporym przekroju i drugi sterujący z kostki pod stacyjką. Wystarczy podać napięcie na ten cieńszy....
Witam Mam 2 pytanka: 1) Jaki opór powinien być na cewce od aparatu zapłonowego w Skodzie Favorit?? Mierzy się ją na kablu który idzie od apratu zapłonowego do modułu (u mnie ten kabel jest biały) i opór wynosi 8000 omów. W książce wyczytałem że powinien wynosić 3500 +- 400 favo do 02.91 lub 7000+-500 Favo po 02.91. Mój rocznik to '91. 2) Podczas jazdy...
Jak w prosty sposób wyświetlić wartość, jaką ma w danej chwili zmienna? Zainteresuje Cię ikonka z okularami (Monitoring on/off) :) Można też stworzyć tablice podglądu (Watch and force tables) i dodać interesujące zmienne. Tam również okulary się przydadzą. I przy okazji - przypadkiem zamknąłem pasek "ulubione" z stykami, cewkami... jak to odzyskać?...
Nie znam tego modelu ale jeśli jest jak winnych AEG to pod pokrywą boczną na zasobniku wody jest czujnik w połowie wysokości z boku i elektrozawory od spodu. Sprawdź cewki i czy nie są zablokowane, obok czujnika przejedź magnesem i sprawdź przejście.
wymieniłeś kable, a świece też ? Przerwa na świecach, przerwa na przerywaczu, stan poączeń elektrycznych do cewki (modułu), tyle ze strony elektrycznej. Następnie szczelność układu dolotowego powietrza i ewentualne zanieczyszczenie filtra powietrza.
na cewce WN jest napięcie, daje ona iskre?? jeśli nie to problem tkwi w skrzynce bezpiecznikowej, moduł rzadko kiedy pada
Witam mam problem nie obraca sie beben w pralce ani nie dziala wirowanie reszta jest ok , sprawdzalem kondensatar tez ok , wiec nie wiem co moze byc przyczyna ?? moze wiecie......... z gory dzieki No jest to firma favorit (niemiecka ma ok 4 lata), w czasie kiedy ma prac slychac tylko programator!!!! a beben wogole sie nie rusza , nie sprawdzalem tylko...
Witam. U mnie w aucie jest podgrzewanie termostatu ktory steruje silownikiem uchylajacym przepustnice rozruchowa w chwili zapalania w zaleznosci od temperatury. Druga spirala ogrzewa (wraz z plynem chlodzacym) sprezyne bimetaliczna od ssania. To wszystko te elementy sa sprawne. Oczywiscie sprawdzilem tez iskkre na wszystkich cylindrach jest iskra w...
Po pracach z tym ciągnikiem pojawiają się następujące błędy. Błędy przedni napęd 5.1.52 oraz 5.1.53 co sprawdzałem wszystkie zawory, sprawne e przewody które idą do zawory spawane czujnika nie ruszałem na razie. Co zauważyłem brak napięcia na zaworze ładowania, oraz na zaworze podnoszenia brak napięcia na cewce przekaźnika (heben). Z tego co sprawdzałem...
Trocę poprawiłem post. Trochę udało się znaleźć ale te pytania zostają jednak bez odpowiedzi. Witam. Oto problem. Słowem wstępu. Rodzice kupili autko z drugiej ręki. Poprzedni właściciel dołożył do niego immobiliser, alarm no, instalację gazową i klimę. Instalacja założona w taki sposób ze po przełączeniu na gaz zapala się "check engine". Silnik uruchamia...
skoda favorit cewka favorit instrukcja pompa favorit
power acoustik hasło wygasa alkoholem izopropylowym
Schemat elektryczny Peugeot Bipper - gdzie znaleźć? Kalibracja szyby bagażnika Freelander 1 po wymianie akumulatora