Witam mam problem nie obraca sie beben w pralce ani nie dziala wirowanie reszta jest ok , sprawdzalem kondensatar tez ok , wiec nie wiem co moze byc przyczyna ?? moze wiecie......... z gory dzieki No jest to firma favorit (niemiecka ma ok 4 lata), w czasie kiedy ma prac slychac tylko programator!!!!...
Na gazie dobrze jest ustawic wiekszy kat wyprzedzania (Lpg ma wieksza liczbe oktanow i dluzej sie spala) ja mam ustawione na okolo 13 st i jest dobrze. Jesli chodzi o szarpanie to rzeczywiscie moze przyczyna byc uklad zaplonowy gaz jest bardzo czuly na defekty zaplonu. Przyspieszacz zaplonu o ktorym...
Gdyby to kogoś interesowało moment {bezpieczny} na śrubach wychodzi w granicach 7-8 kgm {70-80 Nm} , nie polecam ciągnąc na upartego zwłaszcza tej śruby najkrótszej . Oporność cewki aparatu zapłonowego ok 3,5-3,7 kOhm , tak się składa że nie miałem iskry zaraz po złożeniu i padnięta...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody...
Witam Potrzebujesz przekaźnik: cewka 12 volt, prąd styków 10 amper lub więcej. Wygląda jak ten . Błąd i60 jest związany z grzaniem, niekoniecznie może to być przekażnik. Do sprawdzenia grzałka, przewody od modułu do grzałki, cewka tacho, przekażnik, moduł - wypalona ściezka
Do zaworu aqua stop biegną 2 przewody zasilające cewkę. Ty te przewody musisz odnaleźć wewnątrz zmywarki i pomiędzy nimi zmierzyć rezystancję. W pralkach rezystancja cewki sprawnej wynosi około 3,5 kΩ.
Witam. Mam od jakiegoś czasu pojawiają się problemy ze zmywarka. W sylwestra wyskoczył problem bodajże błąd i40 ze zbytnim grzaniem wody. Okazał się spalony przekaźnik na płytce. Przez 3 miesiące był spokój. Aktualnie zmywarka nie pokazuje żadnego błędu, ale nie grzeje...
Witam forumowiczów, Przywracam do życia autko jak w tytule. Zrobiłem kapitalny remont silnika, jednak jedna usterka sprzed remontu pozostała- silnik dławi się i szarpie podczas przyspieszania w okolicach 2-2,5tys obrotów. Czasami wyraźnie szarpie, czasami staje na np. 2 tys obrotów i nie chce...
Witam serdecznie pomocników. Problem mam ze Skodą favorit 136l, mianowicie po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach samochód szarpie (dławi się) po dodaniu gazu.Im bardziej rozgrzany tym nie da się jechać.Na wysokich obrotach jeszcze jako tako. Jeszcze na zimnym puki jest ssanie da się jechać...
Nowa cewka 4226 jest chyba niedostępna,w każdym razie nie widzę jej w ofercie Zelmotu Więc pozostaje ta z Biazetu,jednak nowa to koszt ponad 45zł.Więc nie pozostaje nic innego,jak udac się na złom,i butelkę "zupki chmielowej" wycyganić jakąś cewkę od poloneza elektronika-powinna mieć...
Postanowiłem sobie założyć radio i natrafiłem na dosyć ciekawy problem dotyczący zakłóceń chyba ze strony układu zapłonowego ("pierdzenie" w głośnikach wzrastające wraz z obrotami czy to na kasecie czy radio). Zasilanie najpierw prowadziłem od bezpiecznika gniazda zapalniczki, a masę...
Według schematu W Vectrze A z silnikiem 1.6i C16NZ sygnał do sterowania obrotomierzem wychodzi bezposrednio z komputera. W Kadecie z tym silnikiem sterowanie było brane z cewki zapłonowej. Ignacy Z cewki,z cewki.Z dechy do ECU idą dwa kable-lampka kontrolna samodiagnostyki i sygnał prędkości...
Mam problem z samochodem Skoda favorit 91 rocznik LPG. Auto nie chce zapalic. Potem jest dobrze i za jakis czas znowu zgasnie w czasie jazdy i brak zaplonu. Sprawdzalem dzisiaj brak jest iskry na swiecy. Napiecie + do cewki jest podawane. Cewka zaplonowa sprawdzona ma wlasciwa rezystancje uzwojen i daje...
Witam. Prosze o pomoc w sprawie zaplonu w favoritce. Probem wyglada nastepujaco: jak tylko chce dodac gazu powyzej 2,5 tys obrotow skoda zaczyna sie dlawic dusic i jest bardzo slaba. Problemy zaczely sie gdy wymienilem cewka w aparacie zaplonowym swiece i kable zaplonowe. Do czyszczenia wyciagalem tez...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Brak iskry na świecach. Sprawdziłem: cewkę opór 0,8 Ω po stronie pierwotnej i 10k po stronie wtórnej, kable WN 4,8kΩ (zakupione nowe), przewodu pomiędzy modułem zapłonu a rozdzielaczem OK. Za samą cewką brak iskry przy podłączonym...
Witam. Proszę o pomoc, bo mam problem ze zmywarką. Przechodzi poprawnie cały program, ale nie załącza grzania. Na cewkę przekaźnika od grzałki nie przychodzi napięcie. Triak załączający przekaźnik omowo sprawny. Oporność czujnika NTC ze zimną wodą wynosi ok 7,2kΩ. Poziom wody utrzymywany...
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. Te elementy decydują o składzie mieszanki która przez starość i zuzycie tego będzie zbyt bogata w powietrze, przez co będą problemy z rozruchem i stabilną pracą silnika. Miałem takowy samochód i...
Witam Problem z zapalaniem wystepuje szczegolnie kiedy jest zimno. auto na gazie nie chce zapalic wogole a na benzynie musze chwile krecic rozrusznikem. Wymienilem kable swiece palec i kopulke. Zaplon ustawiony na ok 4 stopnie. Sprawdzilem rezystancje cewki zaplonowej i cewki w aparacie zaplonowym pomiary...
Przyczyną braku iskry może być : 1.Brak zasilania. 2. Uszkodzenie aparatu zapłonowego. 3. Uszkodzenie cewki zapłonowej. 4. Uszkodzenie modułu zapłonowego. Trzeba będzie po sprawdzić wszystkie elementy wymienione wyżej ,każdy z nich mógł spowodować powyższą usterkę.Częstą usterką...
Oczywiście, że problem może leżeć gdzie indziej. Np w kostce pod stacyjką. Podłącz rozrusznik na "krótko" wówczas sprawdzisz czy jest uszkodzony. uprzedając pytanie jak podłaczyć rozrusznik na krótko : Do rozrusznika dochodza dwa przewody prądowe jeden o sporym przekroju i drugi sterujący...
Witam. Nie chciałem zakładać osobnego topicu ale mam bardzo podobny problem. Samochod Skoda Favorit 1.3 rocznik 91 na gaźniku kupiony 2 lata temu. Przez rok zadnych problemow, pozniej zaczely sie cyrki na kółkach. Wymieniony został akumulator. Po jakims czasie samochod mi zgasł i...
Nie znam tego modelu ale jeśli jest jak winnych AEG to pod pokrywą boczną na zasobniku wody jest czujnik w połowie wysokości z boku i elektrozawory od spodu. Sprawdź cewki i czy nie są zablokowane, obok czujnika przejedź magnesem i sprawdź przejście.
Ostatnio padła mi ta cewka w aparacie zapłonowym w Polonezie 1,6 GLE. U mnie stalo sie to praktycznie momentalnie , chociaz chwilową przerwę w pracy silnika miałem parę godzin wcześniej . Musiałem zostawic auto , wrociłem do domu , wziąłem miernik , drugą cewkę WN , cały aparat zapłonowy...
tak, do obrotomierza dochodzą 3 przewody :czerwony to "+" ,niebieski to "-" biały doprowadza impulsy z cewki zapłonowej proponuje byś zaopatrzył sie w książkę " Skoda Favorit" autor Jałowiecki , pomoże ci to w rozwiązywaniu problemów we własnym zakresie
Tam nie ma kondensatora i stykow.Jest cewka indukcyjna polaczona z modulem zaplonowym.Sprawdz czy ten kabel ekranowany jest caly (koledze kiedys jakis zwierzak przegryzl) i czy konektory siedza w module tak jak trza.
jezeli odepniesz przewody od cewki to prad powinien byc na jednym z przewodow na drugi aparat zapina mase ale to w momecie krecenia silnika.a co do przewodu wysokiego napiecia mozesz zalozyc swiece prosto z cewki i sprawdzic czy z samej cewki wychodzi iskra jak tam jest to moze wina samego rozdzielacza
Tylko poprzednia favoritka nie dość że była starsza bo był silnik na gaźniku, a ta jest na wtrysku, nie ma modułu tylko sama cewka. Mówisz że ze styku nr 1 przy cewce? to nie ma problemu tylko czemu na włączonych światłach i wyłączonej stacyjce idzie orbrotek na 2-3RPM? Jeszcze sprawdzę...
Brzęczy elektrozawór zasobnika soli - regeneracji . możesz go wymienić (albo rozebrać/oczyścić) Dodano po 2 jak będziesz ją miał na wierzchu i rozebraną( zdjęty lewy bok powinien wystarczyć) , w momencie tego odgłosu zobacz czy spływa woda z labiryntu i możesz spróbować odpiąć...
Witam wiem że to już podobny kolejny temat związany z brakiem iskry w skodzie ale i tak nie do końca jest taki sam problem jak w innych przypadkach. Kilka dni temu wracałem z pracy i auto po prosu zgasło myśalałem że to brak paliwa jednak to nie było to wiec zdjąłem przewód i okazało sie...
wymieniłeś kable, a świece też ? Przerwa na świecach, przerwa na przerywaczu, stan poączeń elektrycznych do cewki (modułu), tyle ze strony elektrycznej. Następnie szczelność układu dolotowego powietrza i ewentualne zanieczyszczenie filtra powietrza.
Witam. Skoda jeszcze na gaźniku, 1991r. Problem polega na tym, że gdy temperatura jest około 0 stopni nie chce zapalić na LPG. W zeszłym roku podczas silnych mrozów paliła na dotyk. Zawsze odpalana była tylko na LPG, paliwa było tylko na tyle aby nie zatrzeć pompy. Gdy już odpali pracuje idealnie,...
Wypadałoby sprawdzić, czy jest wysterowany przekaźnik grzałki. Podepnij odpowiednio i prawidłowo diodę LED pod wyprowadzenia cewki przekaźnika.
Zawór sprawdź, cewkę
No to tak zdemontowana cewka tacho ok.240R. Cewka zanurzona w szklance gorącej wody nieskończoność przy spadku temp. najpierw 40MOhm potem 12M 9M. Czy to dobrze czy źle czekam na opinię ........................ Co jeszcze można sprawdzić ? Czy ma sterownik jakiś hard reset? Może podmiana...
Sprawdź tacho, zdarza się, że na skutek uszkodzenie cewki tacho w Electroluxach nie załącza się grzanie.
Tak jak koledzy pisali wyżej czyli cewkę tacho i przekaźnik w module sterującym. Przed sprawdzeniem przekaźnika należy go wylutować z płyty.
Witam. Rozebrałem, sprawdziłem na krótko grzałkę i jest sprawna, a w czasie programu załącza się i jest gorąca, a woda zimna, no może letnia. Niestety po zakończeniu zmywania naczynia brudne, mokre. Poproszę o pomoc, zaznaczam, ze nie znam sie na elektronice. Jak można sprawdzić czy...
Czy możliwe, że grzałka jest uszkodzona i spowodowała takie zwarcie? Tam jest NO przekaźnika. Czyli w momencie podania napięcia na cewkę przekaźnika przez NO płynie prąd do grzałki? Dobrze rozumuję? Grzałka ma oporność 26Ω.
Witam, Zmywarka jak w temacie zabudowana. Problem jest to, że w trakcie pracy po otwarciu drzwi nie przerywa działania. Historia zmian: Powodem pierwszej naprawy była migająca lub słabo świecące światełko w zmywarce. Ostatecznie okazało się, że wtyczka była włączona do złodziejki,...
Problem z grzaniem, prawdopodobnie tacho pompy do wymiany cewka. Temat nie tak dawno byl na tym forum.
Poszukaj informacji o cewce tacho na silniku pompy myjącej, na forum jest sporo materiału o tym. Spora szansa, ze twój problem będzie leżał w tym elemencie.
Innych cewek luzem nie ma. Ta którą kupiłeś zawsze dawała radę, chyba, ze masz jakąś dziwną i rzadką odmianę pompy, ja w każdym razie z taką podmianą nigdy problemu nie miałem. Magnes na wirniku cały ?
Zagotuj wody i nalej do szklanego naczynia i zanurz cewkę w wodzie i dopiero dokonaj pomiaru rezystancji. Te cewki potrafią dostawać przerwy pod wpływem temperatury.
Witam Mam 2 pytanka: 1) Jaki opór powinien być na cewce od aparatu zapłonowego w Skodzie Favorit?? Mierzy się ją na kablu który idzie od apratu zapłonowego do modułu (u mnie ten kabel jest biały) i opór wynosi 8000 omów. W książce wyczytałem że powinien wynosić 3500 +- 400 favo do 02.91...
Kupię cewkę tacho do zmywarki elektrolux. Numer PNC 911 234 938 00. Favorit 65060VI.
Witam Oporność cewki po nawinięciu 0,05 na więcej od 3/4 (reszta to izolacja) karkasu wyniosła 3.8kΩ Po zainstalowaniu Favorit odpaliła.
Witam ponownie. Cewka wymieniona . Grzałka pracuje i prawie wszystko gra , jednak faza suszenia nie dochodzi do skutku. Naczynia są mokre trochę jakby niedomyte. Gdzie jeszcze szukać dziury w całym. testowałem na różnych programach 50C ,70 c i jest to samo. Bardzo proszę o sugestie.
tak, przerywacz jest mechaniczny. Obracający się wałek przerywa go 4 razy na obrót. W razie czego mogę również wykorzystać inny typ (favorit/felicia) gdzie nie było styków ale jakaś cewka i magnes. Ten drugi miał kabel w ekranie (dwie wsuwki) i był łączony z dodatkowym modułem zapłonowym...
Ok, dowiedziałem się jak wygląda ten aparat. W środku jest system podobny do tego z favorit, czyli cewka indukcyjna, tylko, że w BMW ona ma 1000ohm a w favorit >3000ohm. Trzeba poszukać w takim razie odpowiedniego modułu, może coś podpowiecie?
jack63 Przede wszystkim dzięki Panowie za odpowiedzi i pomoc. Odpowiedź na wykonie map jest bardzo prosta, jestem elektronikiem informatykiem, zatem wykonie elektroniki czy napisanie softu nie jest czymś odległym od tego co robię na co dzień. Pewnie szybciej zbuduję nowy elektroniczny...
jeśli masz gaźnik tak jak np. w skodzie favorit to pod rozdzielaczem zapłonu (2 pietra ponizej kopułki) jest cewka odbierająca impulsy jak ma dziwną rezystancję to dlatego silnik czka w tym przedziale. czasem można zobaczyć odbijanie wskazówki obrotomierza przy wyłączaniu silnika
Samochód Skoda Favorit 91', silnik 1.3, gaźnik, zapłon elektroniczny (regulator zapłonu, cewka, modół - to co w Polonezie). A tak przary okazji to zakładając centralny zamek wystczy mi ten z siłownikami 4kg czy musze kupić z siłownikami 7kg. Nie umiem okreslić jak chodzą zamki, według...
Mam Skode Favorit 135L 91r z problemem zapłonu. Kupiłem ją od dziadka (jakiś miesiąc może dwa temu) ma tylko 23tys przebiegu licznik niekręcony możecie być pewni. ze dwa tygodnie stała w garażu i dwa tygodnie temu wyjechałem i działała jak należy paliła za pierwszym razem. No i akumulator...
niestety tak, wiem że czerwona to cewka do wymiany , juz to przerabialem w skodzie Favorit
Impulsator vape oryginalny Cewka Fiat CINQUECENTO SEICENTO PUNTo Teraz pytanie jaki moduł chcę żeby był łatwo dostępny Škoda favorit Lada
Po pracach z tym ciągnikiem pojawiają się następujące błędy. Błędy przedni napęd 5.1.52 oraz 5.1.53 co sprawdzałem wszystkie zawory, sprawne e przewody które idą do zawory spawane czujnika nie ruszałem na razie. Co zauważyłem brak napięcia na zaworze ładowania, oraz na zaworze...
Dzień dobry, mam problem z Fendt Favorit 615 lsa turbomatik e. Kupiłem go po nieudanym remoncie ktoś próbował go połatać. Udało mi się dojść do ładu ze wszystkim oprócz turbomatika. Jest to traktor w wersji e więc z tego co czytałem posiada on włacznik sprzegla hydrokinetycznego niestety...