To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem Honda XL500. Czy jest ktoś na forum, kto by pomógł mi ustalić, jak powinna wyglądać elektryka: cewka, moduł, regulator i akumulator, jak to wszystko można odpowiednio podłączyć i czy można czymś zastąpić starą instalację? Proszę o pomoc, bo jestem zielony z tego tematu, z góry dziękuję. AI: Z którego roku jest...
Uszkodzenie leży po stronie cewki i podłączeń, skoro cewka podłożona gdzie indziej działa to zaryzykowałbym uszkodzenie instalacji. Obejdz nowym przewodem od pinu sterownika do samej cewki, plus ją zasilający sprawdź mocną(min 21W) żarówką. To tyle na razie. Kontrolka sterownika na desce świeci? Nie pamietam już tej "fałefry" ale zainteresuj sie czy...
Zamiast cewki podłącz żarówkę 10W zakręć i zobacz, jak miga (a iskry nie ma) to uszkodzona cewka, jak nie to moduł albo impulsator
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
czujnik o którym mówisz a ja myślę to w hondzie nie występuje a w fiatach wystarczy pod cewkę bezpośrednio podłączyć dobrą świece z masą i przy kręceniu silnikiem sprawdzić czy iskrę daje z czujnikiem halla to wyższy stopień majsterkowicza miernikiem można spalić czujnik najlepiej sprawdzić oscyloskopem www.fanscars.pl
Czy trzeba akumulator żeby była iskra czy wykorzystuje prąd z prądnicy? Jeśli z prądnicy to ja zastosowałem układ z simsona 12v moduł 50 zł i cewka i smigało aż miło.
"Zastanawia mnie czy jest sposób aby zdiagnozować czy źródłem problemu jest ceka, moduł czy impulsator." Jest i to po kilka sposobów na każdy z tych w/w elementów! Z tym zdalnym diagnozowaniem usterek jest podobnie jak ze zdalnym leczeniem pacjentów! Po co tracić czas na wypisywanie postów, jak ktoś kto ma o tym pojęcie zrobi to i chyba cudów nie wiadomo...
Zrobiłem zamiennik kondensatora na trochę inny ale w ten sam sposób podłączony do przerywacza i cewki, między styki przerywacza izolacja i brak zwarcia, natomiast po wkręceniu w silnik zwarcie. Na zdjęciu sondy w miejsce skręcania, czerwona przerywnik, czarna cewka. Inaczej się nie da, zwarcie stale jest.
Cewka w moim silniku Honda model G200 po wielu latach ciężkiej służby spuchła i przestała działać. Brak iskry spowodował decyzję o zakupie nowej. Niestety brak na rynku oryginału wiec posiłkowałem się zakupem zamiennika. Jak zachwalał sprzedawca cewka pasuje do starszych modeli Hondy G150 G200 i G300. Niestety cewka ta różni się od oryginału. Po pierwsze...
Witam kolegów. Staram się uruchomić zapłon w tym skuterze. Niestety stwarza mi to coraz większy problem. Uszkodzeniu uległa prawdopodobnie tylko cewka zapłonowa wysokiego napięcia. W załączniku zamieściłem schemat instalacji elektrycznej skutera. Jak widać iskra zapłonowa wytwarzana jest przy użyciu dwóch cewek. Pierwsza znajduje się przy magneto i...
Niedawno pewnego pięknego dnia, zabrakło iskry w mojej hondzie, po sprawdzeniu świec i fajek przyszedł czas na cewki. Podłączyłem "na krótko" pod akumulator i myślę, że znalazłem przyczynę. Problem polega na tym, że konkretnie do tego modelu nie mogę w PL znaleźć cewek, więc moje pytanie czy ktoś orientuje się, czy od jakiegoś innego modelu można przystosować...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
Witam. Mam problem tego typu, iż pourywałem kable od ... wszystkiego. Potrzebuje pomocy, jak podłączyć zapłon. Z bloku silnika wychodzi mi wiązka bodajze 6 kabli, juz udało mi się znaleźć gdzieś w internecie, który z nich odpowiada za wyzwolenie iskry, który za zasilanie CDI, a który za masę. Ale... zostaje kwestia podlączenia, z która sobie nie mogę...
Jeżeli chodzi o cewkę CDI, impulsator oraz cewkę zasilającą układ do usterki wykluczyłem. Rozbierałem iskrownik i nic niepokojącego nie znalazłem. Pożyczyłem nawet od kolegi iskrownik z impulsatorem z innego skutera i cewkę WN do porównania Wartości po pomiarach były takie same. Elementy przekładałem i było dokładnie tak samo. Wydaje mi się że któraś...
Witam, zadanie domowe odrobione. A więc jest tak: 1. Kolory (są też po niemiecku na szczęście): Br - brązowy Bk - czarny W - biały LG - jasno zielony R - czerwony G - zielony Y - żółty B - niebieski Gr - szary LB - jasno niebieski O - pomarańczowy P - różowy 2. Motor nie ma być do rejestracji. Potrzebuje tylko i wyłącznie przednie światło (ewentualnie...
Pozwólcie że podłącze się pod ten temat bo już skończyły mi sie pomysły :( a mam podobny problem to znaczy mój CIVIC zgasł i stwierdziłem brak iskry. sprawdziłem już: - Aparat zapłonowy (cewka, czujniki, moduł zapłonowy) jest OK bo robiłem zamianę w CIVICu kolegi i działał. - Sprawdzałem bezpieczniki i wyglądają OK. - Znalazłem ten wyłącznik zderzeniowy...
Witam. Jestem tu nowy. Ostatnio podczas malej wywrotki na mojej CR 250 zginęła mi iskra. Szukam serwisówek, ale ciężko znaleść do tego modelu, a jak się znajdzie to i tak tam zapłony są inne i nie wiem jak go sprawdzić czy jest dobry. Później było tak, że iskra raz była i po chwili ginęła. Próbowałem lekko poprawić luty na kablach które wychodzą od...
Witam! Także mam taką Honde tylko z 80r. U mnie była spalona cewka i nie miałem iskry. Spaliłem ją właśnie prawdopodobnie po podłączeniu aku 12V.... Kupiłem nową w sklepie(zdziwiłem się, że jest dostępna 6V dwubiegunowa), ale musiałem na nią troche czekać, więc podłączyłem cewke od malucha taką: http://obrazki.elektroda.pl/9465848100_1...
Mam problem z zapaleniem agregatu prądotwórczego Hondy. Iskra jest ale w nie odpowiednim momencie, czasami jest dobrze i da się zapalić, ale po zgaszeniu znowu nie pali. System zapłonowy składa sie z magneta z jednym magnesem na obwodzie, cewki (prawdopodobnie jest w niej kondensator lub elektronika) i elektronicznego modułu zapłonowego (nierozbieralny)....
zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. 1.Rozumiem że pod przewody idące z aparatu zapłonowego do cewki ( + i - ) wpinam żarówkę? (dlaczego właśnie 21W) 2. Cewka ma w tym czasie być odłączona?? 3. Jak powinna zachowywać się żarówka po podłączeniu?? Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. 1. Potrzebuje do tego diodową...
Motocykl został trochę utopiony. W silniku zrobiono głowicę, pierścienie, płukanie (mechanikę nie ja robiłem). Po tym motocykl odpalał, jeździł. Zgasł nagle po włączeniu świateł. I już nie odpalił. Sytuacja dziwna, bo z reguły iskry brak. A tutaj sypie aż kilka na jeden obrót wału. Do tego, przy próbach odpalania, od czasu do czasu strzeli w tłumik...
najbardziej interesuje mnie to: " kontrolka check engine nie gaśnie obrotomierz się nie dźwiga, a w dodatku napięcie na rozpiętej kostce wynosi 12V a po podłączeniu aparatu spada do 7.4V" dlaczego taki spadek i gdzie może leżeć przyczyna tak dużego spadku, dodam jak już pisałem że cewka jest nowa a tak samo się działo na poprzedniej cewce i obu modułach....
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
W pierwszym poście pisałem ze wszystko działa z jednym wyjątkiem, nie ma iskry. Pisałem również ze kiedyś tez tak miałem poza niektórymi "detalami" i był to aparat zapłonowy, teraz tez to obstawiam.. tylko dlatego ze nie znam się na tym i nic innego mi nie przychodzi do głowy. Spokoju mi nie daje ten dym z środka deski (za radiem) no ale wszystko działa...
W kosiarce z silnikiem 4T jest koło magnesowe i cewka zapłonowa wyzwalana magnetycznie. W kole magnesowym sa tylko 3 magnesy ktore w chwili zapłonu muszą pokrywac sie z nabiegunnikami cewki. Z cewki wychodzą 2 przewody . HV i zacisk ktory w chwili gaszenia silnika zwiera sie do masy. Ustawienie zapłonu mozna sprawdzic lampa stroboskopową wcześniej...
Dziękuję za pierwszą odpowiedź. Obrotomierz jest nowy i sprawny i nie rozbieralny (zaprasowany fabrycznie) i dedykowany pod zapłon Dual Fire. Są dwa typy zapłonów elektronicznych w silnikach 4 suwowych: - Single Fire - tzn gdzie iskra (zapłon) jest tylko przed każdym suwem pracy, czyli co drugi obrót wału (ja mam taki zapłon - bo obrotomierz podpiety...
Może zacznę od początku. Silnik cbr125 zdobyłem z niekompletną instalacją i trochę przekombinowaną bo poprzedni właściciel miał zrobiony pojazd czterokołowy gdzie nie ma stopek czujniki luzu są nie potrzebne i jakieś klamki sprzęgła z czujnikami. Obecnie buduję ciągniczek na tym właśnie silniku z tą niekompletną instalacją gdzie chcę ominąć wszelkiego...
Moduł zapłonowy daje iskrę, ale bardzo słabej jakości iskrę ledwo widać a na jednym cylindrze byłoby wypadania zapłonu i strzelanie. Cewki pomiarowo dobre. Podłączyłem cewki pod silnik samochodu i iskra na nich jest piękna duża i fioletowa. Mam podejrzenia do modułu czy te kondensatory i tranzystory nie straciły swoich wartości.
Dwa obwody zabezpieczeń (stopka, wolny bieg, sprzęgło) połączone na krótko (pominięte). To w końcu podłączone na krótko (do czego) czy pominięte? Z tego co mi wiadomo, to zwarcie obwodu stopki/wyłącznika awaryjnego do masy odcina iskrę. W czasie normalnej pracy ma być niepodłączony. Czujnik luzu/sprzęgło blokują raczej tylko rozrusznik.
Witam pacjent jak w tytule, iskra pojawia się sporadycznie np. kopne dwa razy i jest potem znika na 50 kopnięć i pojawi się lub nie potem jej niema, gdy moto troszkę postoi to znów może raz się pojawi ale nie koniecznie. Takie 'masło maślane'. Parę rzeczy pomierzyłem, postaram się to niżej przedstawić i mam nadzieję, że ktoś dotrwa do końca moich wypocin....
Nie mogę otworzyć obrazka z wartościami rezystancji. Tam zapewne jest moduł zapłonowy podobny jak przy chińskich skuterach 4T GY6, podłącz taki na próbę i sprawdź czy będzie iskra. Na podłączonej cewce WN nie powinno występować napięcie dające się zmierzyć. Sprawdź rezystancję uzwojenia pierwotnego i ew. podstaw inną.
nie moduł jest bez regulatora wmontowany bo wcześniej fabrycznie go nie było a cewki nie obracałem bo montuje ja tak samo jak była fabrycznie zamontowana. Postanowiłem zrobić dzisiaj mały test z cewką - a mianowicie owinąłem ja około 10 razy dookoła przewodem 1x1,5 mm i podałem napięcie stałe przy podłączeniu na jednej i drugiej cewce pojawia sie iskra...
Witam. Kilka miesięcy u temu motocykl stracił iskrę i niechetnie ale muszę to jakoś naprawic, sprawdziłem kable, klamkę sprzęgła, podłączałem moduł i cewkę od chińczyka ale nie działa. Wymontowalem stator. Widać pęknięcia żywicy ale wzrokowo poza tym ok. Wychodzi z niego 7 kabli 2 to impulsator- wychodzi ze działa, jeden kabel szedł do chyba czujnika...
cewka iskra podłączyć cewka iskra podłączenie honda iskra honda
livebox router bezprzewodowo indukcyjność łuku różnić tranzystor
korad ka3005d elektrownia wiatrowa
Rower elektryczny TranzX Blond 5 - błąd Części do agregatu Yamaha ET600A - gdzie kupić?