A1 A2 to cewka tu dajesz L1 N1. A do kotła przewód niebieski-brązowy na kostkę np styki przekaźnika 12-8. Nie ma znaczenia kolejność.
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
Oczywiście, że się stanie... pomyśl trochę. No chyba, że przepniesz też sterowanie cewkami. Nie ma natomiast znaczenia kolejność przewodów na jednej cewce, czy 1 i 4 czy 4 i 1.
Jak tak podłączysz to będzie działać. Tylko nie pomyl kolejności przewodów.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 cewka 1z4 i 2z3
Witam. Więc jak podłączyć prawidłowo przewody WN? Na poniższym zdjęciu jest cewka WN i kolejność cylindrów, od lewej ZS1 do ZS4 Przewody WN są ponumerowane, przewód pierwszy połączony jest do cewki ZS1, drugi przewód do ZS2 itd. http://obrazki.elektroda.pl/4333350400_1... Na zdjęciu kolejnym nie ma opisu. Więc który cylinder jest pierwszym,...
O ile nie masz zamienionych przewodów sterujących na cewkach, to ta "górna"* to cylindry 1 i 4, a "dolna" 2 i 3. Kolejność przewodów na jednej cewce jest dowolna ale powinno się to tak powpinać żeby przewody nie były poskręcane ze sobą. Jeśli to nie ECU i nie cewki to pozostają Ci jeszcze przewody zapłonowe no i świece (mam nadzieję, że je wymieniłeś...
Jak 95r to X16SZ, więc nie ma rozdzielacza tylko DIS, na cewce masz ponumerowane.
Niestety dokumentacja Whirlpool Corporation - Confidential hehe xD Wysuń zmywarkę z mebli i poczekaj kilkanaście minut, aż dojdzie do punktu 10 na wyświetlaczu. Usterka do sprawdzenia w kolejności cewka->przewody->elektronika. Zasilanie dystrybutora złącze J14.
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
ja bym sprawdził w pierwszej kolejności zapłon.. świece, przewody,kopułka,palec,cewka i jeśli masz taką możliwość diagnostykę silnika zrobić..
Wtyczkę wyrzucasz, zarabiasz nowe konektory każdy osobno i podłączasz do gniazda silnika. Oczywiście musisz zachować kolejność podłączenia przewodów prócz tych od cewki tachogeneratora. Kolejną opcją jest kupienie kompletnej wtyczki z zepsutej pralki dawcy z odciętymi przewodami.
Jeśli są tak jak na rysunku to są dobrze, jedna cewka obsługuje skrajne cylindry, druga wewnętrzne. Kolejność przewodów w obrębie jednej cewki nie ma znaczenia.
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Jedna cewka na zewnętrzne (1-4), druga na wewnętrzne (2-3), kolejność kabli na pojedynczej cewce bez znaczenia
Tu powinien być kabelek w ekranie np.: 4x2 przewód komputerowy.Wtedy łączy się koniec przewodu a z początkiem przewodu b .....i tak po kolei. Otrzyma się cewkę - z miejscem połączeń w puszce kontrolnej umieszczonej na dole ramy. Ekran spowoduje to, że taka cewka będzie miała stabilne parametry względem ziemi .Otrzyma się kolejność końców : - a.ab.bc...
przecież na cewce sa cyfry, zaraz koło wyprowadzeń
Witam. Mam problem chyba z cewką zapłonową. Samochód to Golf 3 z 93 r. silnik 2.0 8V 115 KM (2E) . Zatrzymałem się na parkingu zgasiłem samochód i już nie odpalił. Rozrusznik kręci , pompa działa ale nie ma iskry. Sprawdziłem cewkę : podłączyłem przewód WN do cewki - świeca - masa i niema iskry z cewki.Nawtyczce zasilającej cewkę jest napięcie ( włączony...
Ewentualnie mogę poskładać coś z gotowych elementów - tu już rozumiem podstawy. Da się zrealizować Twój projekt za pomocą gotowych rzeczy bez żadnego grzebania w modułach, płytek, lutowania itp. Taśma LED COB 24 V monochromatyczna (biały neutralny 4000 K, 11 W na 1 metr) - 6 metrów. Zasilacz DLER ADWS-100-24 hermetyczny SLIM LED 24 V/4,17 A/100 W IP67....
Jakiś konkretny typ, czy chodzi o osprzęt instalacyjny i konfigurację sprzętową. Licznik 3f posiada dla każdej fazy cewkę prądową i napięciową. Przewody zasilające fazowe łaczymy do zacisków początków cewek prądowej i napięciowej dla odpowiednio każdej fazy, do wyjścia cewek prądowych podłączamy przewody biegnące do odbiorników. Do zacisków N łączymy...
Panowie, mam problem z moim W124. Mianowicie przy zmianie świec nie ponumerowałem przewodów i nie mam pojęcia, jak je teraz ogarnąć. Mam silnik M111 benzyna. AI: Podaj jeszcze rocznik auta albo pojemność silnika, bo M111 występował w kilku wersjach – to pomoże dobrać właściwą kolejność przewodów. 1994 r. AI: Masz może jakieś oznaczenia na cewce albo...
Dajesz w takiej kolejności : Śrubka -> Sprężyna młoteczka -> podkładka ->kowadełko -> podkładka -> przewody -> nakrętka.
Oj chyba kolega sam sobie zaprzecza. Skoro stwierdzono obecność napięcia jak w pierwszym zapisie to nie może być tak jak w czwartym. Chyba, że aparat nie jest zamocowany i jest dziełem przypadku jaki jest stan obwodu. Jednak proponuje podejście systematyczne, czyli wymontowanie aparatu, przegląd, regulacja, ustawienie zapłonu (i tutaj potrzebna odrobina...
2. Może by ten sygnał podać poprzez wtórnik... 2. Mozna, ale nie bardzo wiem jak to zrobic. Oto trzy przykładowe układy wtórników: https://obrazki.elektroda.pl/7929380500_... Do pierwszego wystarczą dwa tranzystory; jest mało dokładny - spodziewam się błędu ze 100mV, zależnego od obciążenia. Drugi wymaga wzmacniacza operacyjnego i jest...
Witam. Jak podłączyć przewody wysokiego napięcia (te od świec). To znaczy jaka ma być ich kolejność? Czy są jakieś oznaczenia na cewce podwójnej? Czy może ich kolejność jest nie istotna?
Czy jednak koniecznie odlutować głośnik ? I zmierzyć jeszcze raz? Nie. Wynik "1" oznacza przerwę - poza zakresem miernika. Co to oznacza? Spalona cewka ? Najprawdopodobniej cewka, lub doprowadzenie od konektora do cewki. Głośnik do wymiany czy sama cewka?? Ani jedno ani drugie - musisz kupić i wymienić cewkę z membraną - jest to już sklejona i wycentrowana...
Drugi elektrozawór znajduje się na zbiorniku,jeżeli to holender to jest cewka na zbiorniku,możesz jedynie posłuchać czy klika lub odpinając przewody zasilające elektryczne cewki i podając obce masa i +12V.Odkręcając przewód gazowy od owego elektrozaworu zbiornika w momencie podania zasilania będzie sadził gaz z elektrozaworu,taką próbę można zrobić...
Ogień z kolektora świadczyłby raczej o nieprawidłowej kolejności zapłonu, inaczej mówiąc pomieszane kolejności przewodów od cewek. Odepnij cewki i zobacz miernikiem, która ma iść, na który pin sterownika.
Te przewody idą do regulatora napięcia, kolejność, o ile się nie mylę, jest bez znaczenia.
No tak wiadomo, tylko nie bardzo wiem jak podłączyć odejście tego przekaźnika. Na wyjściu jest już tylko jedna faza i co mam ją podać na stycznik czy na cewkę stycznika i N z cewki z powrotem na wyjście przekaźnika? Nie jestem aż tak zaawansowanym praktykiem, dlatego proszę o pomoc w podłączeniu przekaźnika ze stycznikiem. Będę bardzo wdzięczny. Z...
Proszę sprawdzić przewod czarno bialy czy nie jest zwarty do masy gdy stacyjka jest przekręcona na zapłon na wstępie należało by zadać pytanie czy masz Sym 125 na gaźniku czy 125i na wtrysku bo to ogromna różnica; często z rutyny omijana; piszesz, że masz skuter z rocznika 2013, a te modele z dopisanym "i" są na wtrysku; z tego co ja doczytałem to...
Witam. Masę podłączasz do przewodu ochronnego w przypadku zasilania z sieci energetycznej 230V. O na pewno nie, jeśli już, to do "N", o ile elektromagnes jest na napięcie 230V, i poprzedni też taki był. Jeśli schemat z pierwszego postu, jest od tej wyciągarki, to elektromagnes jest na napięcie 24V, a w takim przypadku powyższa propozycja podłączenia,...
Czyli grzebałeś w przewodach i przestał odpalać na starych częściach, na których dział. Kolejność zapłonów dobra, przewody WN dobrze pozapinałeś?
ok, dzięki wielkie za pomoc, może coś jeszcze wykombinuje z tym przewodem do cewki, ale i tak chodzi o niebo lepiej niż ostatnio :)
Wg. mnie to impulsator zapłonowy w aparacie ,ale to trudno zlokalizować chyba tylko kiedy przestanie chodzić i będzie brakować iskry podać na krótko impuls przez probówkę z masy. Jesli po takim dotknieciu iskra przeskoczy to masz uwalony dajnik halla.A jak nie przeskoczy , to albo moduł albo cewka , albo styki.ale to następna kolejność. sorry zapomniałem...
a spróbuj od tej strony : 1.sprawdź kolejność podłączenia przewodów cewki-świece, jeżeli jest ok. to:poluzuj alternator, zdejmij pasek klinowy zdejmij osłonę paska rozrządu i sprawdź zestawienie kół - inna sprawa - kiedy wymieniałeś pasek ? bo jak przeskoczył albo poszły zęby to wygniesz popychacze o ile już tego nie zrobiłeś pozdro
Co ty tam robiłeś ze pozrywałeś te przewody nikt tego nigdy nie rozbiera przy naprwie . Jak to ci pomoże to styki A B to jedna cewka a C D druga
dodam że iskra jest taka dosyć słaba Cewka WN pod kołem magnesowym czy to jakaś modyfikacja z cewką butelkową? Do sprawdzenia w kolejności: - kondensator - świeca - przewód WN z fajką.
Diagnostyka komputerowa na początek. Sprawdź ciśnienie w cylindrach, jak dobre, to pozostaje w kolejności świece -> przewody -> kopułka -> palec -> cewka Auto z gazem?
Może ktoś w przeszłości cewkę z inną wtyczką montował i pomylił kolejność 2 przewodów.
Witam. Zmieniałem przewody wysokiego napięcia i nie pamiętam w jakiej kolejności teraz podłączyć z cewki do świec jeśli ma ktoś jakiś rysunek albo wie jak podłączyć to proszę o pomoc.
Te przewody to chyba końce uzwojeń bo było 18 cewek połączonych co 3 czyli 3 uzwojenia po 6 cewek i każdy kabel jest od każdego uzwojenia.
Ja większość samochodów czyli 1-3-4-2 to będzie z jednej cewki 1 i 4 a z drugiej 2i 3
Numer na cewce to numer cylindra. Liczony od rozrządu. Dosłownie 1-1 itd
Czy ktoś może podpowiedzieć coś z tego zdjęcia? Dobrze Na cewce masz cyfry. Pierwszy od skrzyni
jak się nagrzeje przestaje pracować na dwóch cylindrach nie ma prądu. Jak to diagnozujesz? wymieniłem cewkę i dalej efekt ten sam więc wymieniłem moduł zapłonowy i efekt ten sam W dalszej kolejności do sprawdzenia przewody i złącza między modułem zapłonowym i cewką. Świece rozumiem były sprawdzone (najprościej przez zamianę między cylindrami)?
Nie pomyliłeś kolejności przewodów zapłonowych? Dwie cewki - jedna cylindry zewnętrzne 1-4 druga wewnętrzne 2-3 Kontrolka wtrysku gaśnie ? Czytałem że wymieniałeś rozrząd - może tu jest problem - złe fazy co by wskazywało na cofanie się płomienia przez otwarty zawór
kolejność 1-3-4-2, na cewce są cyfry, garki się liczy od strony rozrządu.
Witam . Sprawdź przewody zasilające cewki do ECU czy mają przejście w pierwszej kolejności .
Pomylona kolejność przewodów zapłonowych, przestawiony rozrząd lub źle sprawdzone i brak iskry.
Podaj kolory przewodów które idą do poszczególnych pinów patrząc od strony: góra 2 piny, dół 3 piny spotkałem się z takim układem : góra lewy + góra prawy - dolne 3 piny podłączamy do przewodów z alternatora( cewek uzwojenia za magnetem) nie jestem tylko pewien czy kolejność tych 3 przewodów jest dowolna, wg. mnie tak. Nie podłączaj bez potwierdzenia...
Połączenie kolektor-serwo jest ok,pozostałych nie sprawdzałem. Objawy są takie jak przy pokręconej kolejności przewodów,tyle że tutaj są te cewki....
Jeżeli jest to silnik 1,6 K7M to powinny być 2 cewki zapłonowe z podwójnymi wyprowadzeniami. Stojąc przed autem patrząc od lewej strony przewody z kolejnych wyprowadzeń cewek zapłonowych idą na cylindry: 1, 4, 2, 3.
Witam... Mam problem... Porozpinałem przewody zapłonowe od cewki i świec, ale zapomniałem ich kolejności... Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak je podłaczyć? Opel Astra II silnik 1.6 8V z16se dziekuję...
no tak kolejność zapłonu ,,, w fieście nie ma aparatu zapłonowego tylko cewka na której wyjścia na przewody WN są ponumerowane więć pomyłkę wykluczam ponieważ sprawdzałem kilkakrotnie i kolejność jest ok ... a może czujnik połozenia wału korbowego...?
Witam i mam pytanie jaka jest kolejność podłączenia przewodów WN w omedze 2.0 16V i jak jest kolejność podłączenia do cewki. Regulamin, p.11. Proszę poprawić.
Rozumiem że fabrycznie jest jedna cewka WN na dwa cylindry? Cewka WN od malucha nie powinna mieć wpływu na zapłon typu CDI, chyba że cewka ta jest uszkodzona. W pierwszej kolejności odłącz od modułu wszystkie przewody odpowiadające za gaszenie i zabezpieczenia. Sprawdź rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Google podpowiada ten temat: http://www.greenhulk.net/forums/showthre...
witam, prosze o pomoc, bo mam taki oto problem. Mam podłączony silnik-pompę zatapialną - silnik trójfazowy zabudowany (wychodzą 4 przewody-nie ma dostępu do kostki) - 5,5KW. Podłączenie jest do sieci i przechodzi przez agregat prądotwórczy 40KW. Agregat uruchamia się sam jak nie ma prądu. Wygląda to tak: 1. Zamontowałem pompę wody 5,5KW (wychodzi z...
Ten temat był juz przerabiany. Z opisu wynika, ze jest to kwestia raczej zasilania. Po pierwsze: zastosuj tzw. filtr samochodowy do radia dostepny w handlu pod taka nazwą, Po drugie: o ile jest to mozliwe, do radia poprowadź zasilanie bezposrednio od akumulatora, który mając dużą poijemność jest chyba najlepszą pułapka na takie dolegliwości, Po trzecie:...
Więc zrobiłeś zwarcie, więc w pierwszej kolejności będzie spalony przerywacz zapłonu, a w dalszej kolejności będzie spalona cewka zapłonowa (pod kołem magnesowym) i stopione przewody od statora.
Dzień dobry, chciałbym zbudować zwrotnicę głośnikową według schematu ze strony STX https://obrazki.elektroda.pl/9860703500_... jednak mam kilka pytań co do sposobu montażu elementów 1) Kondensatory i rezystory nie mają biegunowości i można je podłączyć dowolnie, a co z cewkami? 2) Czy wyprowadzenia przewodów z cewki mogą stykać się...
Dziękuję wszystkim za pomoc przy rozwiązywaniu problemu. Okazuje się że sterownik Gazu który rozłącza wtryski zgnił od wewnątrz i rozpiął 3 z 4. Po wyciągnięciu instalacji z auta wtryski zaczęły działać prawidłowo. Dodatkowo jakiś majster który starał się naprawić auto przed moim zakupem pozamieniał kolejność przewodów WN z cewki do świec, co także...
Witam,mam problem z konwersja cewkomodulu na zwykły moduł (instalacja jest z modułem i cewka) Problem zamyka się w ustaleniu który z przewodów z alternatora jest od cewki zasilającej a który od cewki wyzwalającej. W/g schematu XP6 http://obrazki.elektroda.pl/5776632100_1... od strony przewodu WN z oryginalnego cewkomodułu wychodzi przewód...
Sprawdż dobrze to co zrobiłeś,może przerwa,zwarcie lub kondensator włożony o złej pojemności lub zła polaryzacja.W następnej kolejności czy jest zasilanie TDA3653.Może przewód do cewek odchylających.
Dzięki za odpowiedz. Powiem ze L2 również można wykluczyć ponieważ jak też przyłożę palec to wzmacnia i jak podłącze antenę pod obwód cewki L2 a dokładnie rezystor 620Ω to dobiera ładnie bez przykładania palca, jeśli antenę podłącze pod dławik 100 µH również obwód cewki L2 to wtedy występuje zwarcie. Nie wiem czy patrzymy na ten sam schemat,...
Podmień cewkę i będzie wiadomo. Miałem przypadek w golfie IV silnik chodził nie równo obroty ok.600-800, na dwóch przewodach iska bardzo słaba, po przyłożeniu do kolektora ledwo było widać iskrę(nawet jak przez przypadek dotknąłem kolektora ręką bardzo delikatnie było czuć iskrę). Na dwóch następnych iskra idealna. Po wymianie cewki na nową problem...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: 1. Iskra na wszystkich cylindrach 2. Przewody WN 3. Cewka 4. Kompresja
To był komplet zdjęty z jednego, sprawnego motocykla? Dodano po 12 Tu jest fajne foto jak to podłączyć. http://bikepics.com/pictures/2070339/ Dopełni opis że: Żółty z cewko modułu to masa, zazwyczaj jest zielony, przykręcany do ramy. Przewody w kolejności biały, czerwony, zielony od strony wyjścia WN, ostatni pin w cewko module to odcięcie zapłonu.
Kolejność przewodów dobra kopułka prawidłowo założona.
dzieki za schemat ale samo podłączenie nie stanowi dla mnie problemu natomiast problemem jest kolejność podłączenia cewek alternatora , z mojego urządzenia nie wychodzą dwa przewody żółte i jeden czerwony tylko cztery czarne z czego jeden ma 7v drugi 12v a trzeci 30v czwarty nie wykazuje żadnych ładunków. moje pytanie brzmi w jakiej kolejności je podłączyć...
Regulator pewnie jest źle podpięty (czarny - sensu<po stacyjce>, czerwony - aku "+", zielony - masa, żółty i różowy - cewka), ale w takim razie pytanie brzmi "jak ma być dobrze"? Jeśli brać pod uwagę w jaki sposób są podpinane inne regulatory tego typu (kolejność przewodów od lewej) to mogłoby być: czarny - sensu, zielony i żółty - cewka, różowy...
Zamien miejscami 2 przewody zapłonowe WN w jednej cewce tej zepsutej . Nie zmienisz kolejności zapłonów. Ale to nie jest rozwiązanie bo jest za bogata mieszanka i niedogrzana świeca i się osad nie redukuje.
A gdzie sterowanie? Nie ma przekaźników/styczników tylko o dwóch wyprowadzeniach. Chyba, że jest to zwykły włącznik przyciskowy, albo chodzi o to, że ma 2 przewody sterujące oraz jeden na akumulator i jeden na rozrusznik? Jeśli tak, to te dwa załączają cewkę, czyli nie ma znaczenia kolejność. Warto przy tym zmierzyć, czy nie ma połączenia wewnątrz jednego...
Wygląda na zwrotnice, cewka jest podłączona w szeregu do głośnika basowego, cewka z kondensatorem (połączoenie równoległe) w szeregu z średnikiem. Ile głośników masz w kolumnie, i przydało by się troche lepsze zdjęcie...
Witajcie, Wymiana świecy nie pomogła. Dalej odpalam krótkimi załączeniami rozrusznika. Przewód/fajka wydają się ok ale nie wiem czy to jest coś co mogę sprawdzić tylko wzrokiem. Analogicznie do przewodów WN w autach. Pytanie, czy kupić w dalszej kolejności przewód z cewką? czy regulator napięcia może mieć coś do tego przypadku. Te elementy są łatwo...
Czy masz na myśli te liczniki z blokadą ruchu wstecznego, czyli z literką d na końcu ?. Jeśli tak, to ta blokada jest po, aby jakiś magik nie zamienił przy podłączeniu licznika przewodów linii z odbiorami (odwrócenie cewki prądowej). Ale kolejność podłączenia faz, moim zdaniem nie powinna powodować zatrzymania tarczy.
Nie ma możliwości abym zamienił kolejność przewodów. Wcześniej przy wymianie numerowałem na cewce. Świece wyjąłem wszystkie na raz, wyczyściłem, sprawdziłem i włożyłem z powrotem. PS. do poprzednika, nie wiem o co chodzi z tym "wtrysk" "1" "adin" ale nie jestem pewien czy wiesz że on jest na wielopunkcie więc jest ich "4" "четыр ...
chodzi mi o kable które łączą świece zapłonowe z cewkami, jaka powinna być kolejność podczas podłączania ich. https://allegro.pl/oferta/przewody-zaplo... to są te kable konkretnie Dodano po 3 podesłałbyś może jeszcze jedno zdjęcie ale od prawej strony? byłbym...
Kupiłem nowe przewody, podłączyłem je w kolejności patrząc od góry na cewkę w następujący sposób 1-4-2-3, dzisiaj zauważyłem przy wciśniętym gazie podczas odpalania tak jakby strzelało w kolektor ale jak odpali to już tego nie słychać?
Tak, powinien być tam jeden palec.Jeszcze jedno czy wiązka od komba była z listwą elektryczną wtryskiwaczy i przewody od cewek czy sam to podłączałeś.Chodzi mi o kolejność podłączenie cewek i wtryskiwaczy.Ten silnik pali 1 5 3 6 2 4.Schemat sterownika masz.
W pierwszej kolejności zalecałbym wymianę świec , na drugim miejscu wymień cewkę a na trzecim przewody zapłonowe. Jeśli nie chcesz się narażać na koszty to podmień świece np trzecią z pierwszą i zobacz czy bład nie pojawi się na pierwszym to wtedy będzie na pewno świeca
Mega głupie pytanie, po co myłeś silnik? To pokaz mody czy co? Myjąc ciepły silnik, robisz jemu "szok termiczny" mogło coś nawet fizycznie w nim strzelić(głowica itp), nie tyle co tylko przewody, cewka itp zalane. Teraz w pierwszej kolejności należało by wg mnie sprawdzić kompresje na każdym cylindrze, a jak to potwierdzi że coś w silniku "strzeliło",...
Nie ma tutaj różnicy miedzy tymi rysunkami - tzn pojedzie tak i tak. Tam są dwie podwójne cewki i na każdej cewce masz na oba wyjścia wysterowane w tym samym czasie. Ważne aby kable z jednej cewki były zapięte do 1, 4 (może być 4, 1) a z drugiej do 2, 3 (3, 2). Która cewka pierwsza a która druga to już ma znaczenie.
Może kolejność przewodów pomyliłeś? I przerwę na świecach sprawdź. 0.8 mm ustaw.
A jakie swiece wkręcone? NGK ZKBR7A-HTU 91785 czy BOSCH 0 242 140 507 Dodano po 4 Może pomyliłeś kolejność przewodów od świec. Tam są cewki na każde swiece niema możliwosci sie pomylic Dodano po 6 Do wymiany swiec w tym silniku musi być specjalny klucz łamany bo kanał w którym wkręcona jest swieca jest zagięty. Prostym kluczem na patyku swiece można...
Na początek sprawdź zasilanie logiki z cewki zasilającej CDI (drugi przewód od cewki), tam układ składający się z tyrystora i diody zenera lubił się upalać. W dalszej kolejności sprawdź, czy nie masz uszkodzonego regulatora napięcia i nie przeładowuje Ci akumulatora (logika jest także zasilana z aku). Zwróć uwagę na zasilanie mikrokontrolera (stabilizator,...
Taki znalazłem opis układu zapłonowego do 900 Układ zapłonowy / akumulatorowy, elektroniczny bezrozdzielaczowy, mikroprocesorowy, o statycznym wyprzedzeniu i rozdziale iskry, zintegrowany z układem wtrysku benzyny w ramach systemu sterowania silnika Weber Marelli IAW 16F.ER, zawierający: -dwie specjalne cewki zapłonowe, -przewody wysokiego napięcia,...
czy robiles reset kompa.zrob pozniej adaptacje a co do luzu tps jezeli zmieniaja sie wartosci od wibracji t0 niestety wymiana adaptacje w alfie robi sie tak odpalic pozostawic na wolnych az do zalaczenia sie wentylatora.reset odpiac akum na 30 min Dodano po 44 a cewki ci podam jak zapytam kolegi
To co napisałeś jest trochę niejasne ale: 1) Przyciski które używasz mają być "chwilowe", czyli jak go puścisz to się rozłącza 2) Jeśli użyłeś microswitchów, takie małe kwadratowe z 4 nóżkami to pamiętaj że: 1-2 -O- 3-4 W większości przypadków piny 1,3 są ze sobą zwarte zawsze i 2,4 też, dopiero jak wciśniesz przycisk to następuje zwarcie między 1,2...
Dobrze zrobileś tak jak na rysunku (słusznie ze uzyles ULN). Tam gdzie są wejścia (1-8) podlaczasz 200-600 ohm i odpowiednio do LPT (port 378h piny 2-9). Nastepnie tam gdzie są wyjscia podlaczasz cewki silnika (są 4) Jeden wspólny przewód (ten wspólny dla wszystkich cewek) podlaczasz do +12V (TEGO SAMEGO CO ZASILA SCALAKA!) W dalszej kolejności piszesz...
Witam.Jeżeli silnik szarpie przy przyśpieszaniu na gazie to w pierwszej kolejności wykonuje się prosty test układu zapłonowego.Po przerzuceniu na gaz jedziemy samochodem 40 km/h wrzucamy 5 bieg i wciskamy pedał gazu do dechy,jeżeli następuje szarpanie silnika to na 100% uszkodzony układ zapłonowy.Wymieniamy wtedy w pierwszej kolejności świece bądż przewody...
Z tego co sie orientuje to jeden kabelek jest wspolny dla wszystkich a pozostale to poszczegolne bieguny i musisz podawac napiecie na wspolny + jeden z biegonow po kolei ale jak okreslic kolejnosc biegonow to nie wiem.
Zamień kolejność dwóch ostatnich przewodów i powinno być dobrze. Oporami nie sprawdzisz które kable, z której cewki jak połączony odczep środkowy, wcześniej o tym nie pomyślałem.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 kierunek obrotów rozdzielacza w lewo.
1.Uszkodzony triak w module CVA. 2.Przerwa w obwodzie cewki prądnicy tachometrycznej. 3.Gdzieś odczepiony przewód. 4.Uszkodzony programator. Do sprawdzenia w/w elemety w kolejności najczęstszego występowania.
Jak masz tam jakąś "szafkę sterowniczą", to może w niej być kontroler kolejności faz i dlatego sprawny kompresor nie chce się uruchomić - zmiana kolejności 2 faz może pomóc. Przewód N może być niezbędny dla cewek styczników i elektrozaworów (o ile są). Przewód PE jest niezbędny z oczywistych przyczyn, ale bez niego urządzenie powinno mimo wszystko działać.
Tak jak zasugerował kolega wyżej zajrzałem na odpowiednią stronę i po jej przeczytaniu wykonałem następujące kolejności: -rozładowałem kinol -wyczyściłem go dokładnie denaturatem, cewki odchylające też -założyłem nową końcówkę oraz ,,czepek’’ na przewodzie w.n. Faktycznie pomogło, problem znikł. DZIĘKI PANOWIE POZDRAWIAM!!!
Witam. Jeśli pralka obraca bębnem na początku prania, powinien być wtedy zasilany elektrozawór. Sprawdź, czy dochodzi do niego zasilanie 230V na jedną z cewek. Jeśli dochodzi - do wymiany elektrozawór. Jeśli nie - należy sprawdzić ciągłość przewodów elektrozawór - moduł. W dalszej kolejności należy szukać uszkodzenia w torze sterowania elektrozaworami...
Świeca, filtr powietrza, paliwa, olej wymienione. Tak myślałem, że może być cewka, pewnie ją w następnej kolejności wymienię jak już będę wiedział co się będzie działo po zamontowaniu elektrozaworu gaźnika bo z nim przyjdzie nowy przewód masowania cewki. Dziękuje za podpowiedź. Hubert Dodano po 28 Aha,może żle sie wyrazilem w tytule,za każdym razem...
kolejność przewód przewód kolejność kolejność przewód wtyczka
prowadnica piła stołowy ustawić rozrząd skoda octavia mruga xenony
Napięcia logiczne na złączu diagnostycznym Seagate SSHD ST1000LM014 Odpowietrzanie ogrzewania podłogowego: zasilanie czy powrót?