Witam dziękuję za odpowiedź stacyjkę sprawdzałem i jest ok cewka ta id świecy wykazuje rezystacje pierwotna natomiast wtórnej brak z silnika natomiast jak mówiłem wychodzą 4 przewody 3 mają przejscie między sobą a 4 biały niema przejścia z żadnym chyba będzie ten gaszący natomiast modol nie wykazuje żadnego napięcia ani oporności nawet podczas kręcenia...
dodam jeszcze ze podczas jazdy przed pojawieniem sie esco modul akiv wlaczalo sie esp i abs po przejechaniu kilku kilometrow po wylaczeniu silnika bledy znikaly i pojawialy sie ponownie po przejechaniu kilku kilometrow Dodano po 2 przy pojawieniu sie esco modul aktiv brak isky na siecach cewka dobra nowa lecz tez byla inna podmieniana tez ta sama usterka...
gażnik sprwdzony czyszczony ja obstrawiam elektronike cewka modol tylko nie wiem jak to sprawdzic......
Witam ,po wstepnej diagnozie i testach okazalo sie ze jest uszkodzona cewka , ponoc to czesta przyczyna ,mam pytanko czy ktos z kolegow borykal sie z takim problemem i czy ktos naprawial modol cewki zaplonowej ,wiem ze to troche glucenie ale jestem elektronikiem i moze warto byloby sprubowac wykrecilem cewke sprawdzilem ja i jest niby dobra - indukuje...
Pokaz zdjecie modulu. Te programatory sa bardzo wrazliwe. Caly ranek walczylem z podobnym. Jeśli grzałka będzie miała przebicie też mogą pokazywać się kwiatki, sprawdzales to? Ale mimo wszytko obstawiam uszkodzony modol w obrębie przekaźnika grzalki. Uszkodzona cewka lub klejone styki.
Mam problem z iskra w simsonie ele. Gdy kope lekko to iskra jest ładna gdy kope szybciej to brak iskry. Podstawka jest nowa sprawna modol wydaje się ok cewka butelkowa sprawna instalacja zrobiona na krótko bez żadnej pomyłki świeca sprawna. Wydaje mi się że jest uszkodzona cewka zapłonowa w iskrowniku czy ktoś miał już taki problem?
witam ostatnio moja honda bardzo Ciezko odpalala gdy byla zimna gdy zaczolem ja sprawdzac okazalo sie z enei ma iskry badalem aparat zaplonowy czujniki pozlozenia walka maja taki sam opor cewka tez zdaje sie byc sprawna lecz gdy zostawilem auto na zaplonie zauwazylem ze co jakies 5-7 s cewka sie laduje do 5,5v (mierzone przy wejsciu do cewki) i jest...
A moze po prostu padl ci impulsator w aparacie zaplonowym. Jest tam cewka (byc moze spalona), jest tez modol zaplonowy (wieksze prawdopodobienistwo ze spalony).
czy kolejna sie nie spali to nikt CI nie zagwarantule aleprzyczyna byl modol zaplonu ktory dostal zwarcie .sprawdz czy cewka ma dobra mase z silnikiem napiecie ladowania oraz impulsy wyzwalajace iskre czy czasami zamiast jednego nie idzie kilka
modol moze tak ale ja bym stawial na pradniczke zamontowana na silniku najczesciej pada plastik od ferrytu cewka ma miec ok.18-33 ohm a codo modl to sprawdz luty
witajcie brat kupil niedawno opla kadeta j/w 1,4 mono wtrysk pojezdzil nim z 300km i pojawil sie problem zapala pochodzi jakis czas prawidlowo poczym poszarpie i zgasnie,byl u kilku mechanikow ale nie radza sobie jakos posprawdzalem mu troszke zaplon i co moge powiedziec wg. mnie cewka i modol zaplonu raczej sa ok .podejrzenie jest czujnik halla (ale...
witam zeby wykluczyc stacyjke mozesz podac bezposrednio napiecie na modol z akumulatora wtedy ja pominiesz ..... sprawdz tez przewod laczacy modol zaplonowy z aparatem czy nie jest gdzies przetarty.... czasami zdarza sie ze uszkadza sie cewka w aparacie zaplonowym ....i koniecznie sprawdz w jakim stanie jest kopulka pozdrawiam i zycze powodzenia ps...
Odlacz ten zacisk cewki na ktorym nie pojawia sie napiecie i wtedy zobacz czy nadal sie nie pojawi. A najlepiej odlacz cewke wogole i zmierz rezystancje uzwojenia pierwotnego (miedzy oboma zaciskami, powinna byc rzedu kawalka ohma prawdopodobnie) i wtornego (miedzy zaciskiem idacym na modol (tym na ktorym nie masz teraz napiecia) i wyjsciem kabla wysokiego...
Witam No i nic nie wymyslilem.Zmienilem wszystkie kondensatory i diody - nadal bez zmian. Opisze ktore przewody gdzie ida bo na schemacie tego nie ma. Czarno-biale zasilanie , gaszenie po przez zwarcie do masy Balo-zielony , czarno-żółty masa Pomaranczowy-do cewki WN Bialo-czerwony z impulsatora Najdziwniejsze jest to ze motor nie reaguje na opoznianie...
Witam mam problem z moim cieniasem pewnego dnia calkowicie mi zgasł i juz nie odpalił nie mam zadnych miernikow by sobie co kolwiek posprawdzac u kumpla sprawdzalem kable i swiece jest wporzatku cewka wymieniona i nic:/ czujnik na kole pasowym:/ nic!!!..:/aha stary czujnik mial przetopiony kabelek do czystej miedzi mogło byc jakies zwatrcie??? ja przypuszczam...
prawdopodobnie będzie uszkodzony modół cewek zapłonowych tu masz jak sprawdzić ale będzie raczej do wymiany
No faktycznie między ECU a cewkami jest modół zapłonowy może on robi problem.
ja mialem to samo jechalem sobie i momentalnie sdamochod zgasl :).. zobacz czy jest iskra na siwecy moze to byc cewka rozruchowa albo modol:) a podejrzewam ze jezeli paliwo by nie dochodzilo to by zaczal szarpac pierw zobacz iskre na swiecy
sprawdz co spowodowało zwarcie ? cewka modół wtrysk?
Kolego, czy robiłeś coś przy silniku np. przy rozrządzie, bo jeśli tak, to sprawdź ponownie ustawienie rozrządu (wg wymogów producenta). Przerwa pomiędzy impulsatorem a kołem magnesowym jest też istotna. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, jeśli masz duży przebieg silnika, bądź podejrzenie jego zatarcia. Czy instalacja elektryczna, szczególnie od zapłonu...
No to może byc problem cewka modół i wiele innych słaba masa mogła uszkodzić jednostkę sterującą. Sprawdź zasiania w układzie zapłonowym.
Cewka , modół , masy, stan ciągłość przewodów podłączeniowych.( spróbuj ustalić gdzie giną impulsy na obrotomierz.)
http:// w aukcji jest napisane cewka - modół, wiec jakb y nie patrzec to jedno i to samo?? no chyba ze sie myle to dajcie jakies inne linki.
Witaj kolego, Założyłem naładowany akumulator i stary czujnik, auto zapaliło popracowało ok 10min, zgasło i już nie zapaliło. Pracowało jakby, na nieco wyższych obrotach i równiej, (ale to może tylko moje odczucie) a no właśnie kolego tak się składa że mam dostęp do takiego auta ten czujnik występował w dwu wersjach , z wtyczką wpinaną do niego i z...
Jeżeli szukasz takie jakie jest na schemacie to bedzie to z sklepu suprabike pierwszy link. To jest zwykły przerywacz mechaniczny jak na schemacie. Co do pytań następnych to tak, drugi link przedstawia przerywacz (impulsator) elektroniczny ( dodatkowo do tego musi być jeszcze modół) i oczywiście cewka. Co do magneta to mechaniczny korzysta z tak zwanej...
Tak - jest to wina cewki w aparacie bądź styków modół - cewka w aparacie. Pozdrawiam.
Witam Mercedes 190E z gazem gaśnie po nagrzaniu i tak samo zachowuje się na gazie jak i paliwie. Wymieniłem cewkę, modół zaplonu, świece, kable i dalej nic. W chwili kiedy zgaśnie iskra jest bardzo słaba. Proszę o pomoc.
Potrzebuje informacji o układzie elektrycznym lub zapłonowym.Auto nie chce odpalic komputer jest ok cewka nowa modół tez i dalej nic:/Pomocy!
Cewka i modół są dobre i działają bez problemu auto kręcia ale nie zapala/ Ile moze kosztowac taki aparat zaplonowy ??
Można to zrobić, zmienić trzeba cewkę i dołożyć modół z okaklowaniem.
Sprawdz w tym czasie jak nie chce zapalić czy jest iskra i czy wtrysk pracuje. Jeżeli brak jednego i drugiego to może być czujnik położenia wału ( zależnie od silnika na wale, w aparacie zapłonowym) jeżeli nie ma iskry a wtrysk pracuje może być modół zapłonowy (częsta awaria i okresowa znajduje sie zależnie od silnika pod cewka , w aparacie) Na przyszłość...
Właśnie na postoju też tak samo się dzieje, cewka modół regulator napięcia i calutka instalacja było sprawdzane. Ale jest taki motyw że dzisiaj włożyłem nowe zawory i przez 2km chodził normalnie a potem znowu zaczął przerywać to znowu zdjąłem głowice i na zaworze wydechowym były widoczne jakieś przedmuchy to dotarłem ten zawór na nowo i dalej jest to...
Wymień bez sprawdzanie kondensator powrotów , do sprawdzenia cewka szerokosci i modół korekcji.
Witam, przy cewce jest tylko modół zapłonu i ta część jest też wymieniona razem z cewką choć stary był sprawny. Pozdrawiam.
Proszę o poradę jakie zamienniki mozna zastosować do tej marki,chodzi mi o zespół cewek wysokiego napięcia / tzw.modół/ jest to osprzęt GM /Opel na wielowtrysku.
Samochód Skoda Favorit 91', silnik 1.3, gaźnik, zapłon elektroniczny (regulator zapłonu, cewka, modół - to co w Polonezie). A tak przary okazji to zakładając centralny zamek wystczy mi ten z siłownikami 4kg czy musze kupić z siłownikami 7kg. Nie umiem okreslić jak chodzą zamki, według mnie - normalnie ;P Ale raczej też jak w Polonezie. Jeśli to niepotrzebne...
Witam .Mam następujący problem w Golfie,nie chce zapalić!sprawdzając siewce nie ma iskry.Prosze o rady:1.jak sprawdzić cewke wysokiego napięcia?2.jak sprawdzic mogół? Jeśli np. cewka i modół są dobre to gdzie dalej szukać?prosze wytłumaczyc ,krok po kroku.Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
Kolego zmianę podzespołów LPG póki co odpuść sobie. W mx-6 miałem taki zestaw tylko że na stag 4eco i do spokojnej jazdy wystarczy, zajmij się silnikiem bo tu masz problem. Jeśli nie odpala od szczała to może kończyć się aparat zaplonowy(cewka/modół), sama wymiana uszczelek nie oznacza że nie ciągnie lewego powietrza, no i napisałeś że w miarę wzrostu...
Takie wysokie spadki napięcia podczas kręcenia że brak odpowiedniego napiecia na cewkę (lub modół zapłonowy). Do sprawdzenia wszystkie masy,zasilania itp. Z doświadczeń : kable po 19 latach eksploatacji zwiękaszają swoja oporność do tego stopnia iż dzieją się cuda. Cóż,starość nie radość.
Czy fajka ma rezystor lub przewód WN jest z rezystacją rozproszoną na jego długości? Czyli czy przewód WN ma żyłę metalową czy nie? Nie odpowiedziałeś na pytanie o układ zapłonowy. Jest cały w silniku czy rozdzielony na cewkę i ew impulsator w silniku oeza modół i cewkę poza nim
Mam problem z corsą B 1.2 96.r Poprostu brak iskry z tegorz też powodu nie chce zapalić silnik.Wcześniej corsa miała imobilajzer który się zblokował po burzy mimo to paliła i jezdziłem dalej.Po uplywie ok. pół roku zaczął się problem najperw paliła ciężko jak już zapaliła to nie trzymała obrotów przy ruszaniu gasła aż doszlo do tego ,że niepali wogle.Mechanik...
Rozrząd raczej nie ,szukaj w układzie zapłonowym- aparat zapłonowy,cewka , modół
Witam.Na aparacie zapłonowy są 3 piny,czy kabelki z tej wtyczki idą bezpośrednio na modół z cewką???
to sprawdz dokładnie przyczyne?czy wtryskiwacz podaje paliwo czy iskry niema przewaznie modół w cewce golfa płata różne figle ale muśisz dokładniej sprecyzować pytanie...czego brak
wymieniłem modół nowy GM wewnatrz aparatu 7pin ,wymieniłem cewke ,auto pieknie odpaliło,pochodziło 4min.i zgasło po probie odpalenia za któryms razem odpaliło i tak moze z 3 razy odpaliło zgasło,i kaplica znowu grzeje sie cewka jak przyloze perzwód +12V do cewki to przewód sie grzeje(chodzi mi o ten przewód po stacyjce bo jak go podłacze do cewki to...
To mógł byś napisać jakiś schemat wg jakiego mam postępować?? Czyjniki sprawdzone Iskry Brak Modół /cewka ok Pompa się nie załącza Brak napięcia na wtryskach Masy i napięcia na Ecu ok
Witam kupiłem junaka 901 2013 rok motorek ma ledwo nalot 3 tysiące od pierwszego właściciela, ale uszkodzony, nie ma iskry, myślałem że wymienię modol, czy cewkę i bd ok zmieniłem modol za 5 zakręceniem spaliło modol, ten co był w motorku zanim kupiłem nowy też był spalony, co może powodować palenie się modułu, dodam że na nowym module tez iskry nie...
na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc Dodano po 3 na B jest sterowanie,C to kluczowanie cewki strowanie z kąd ma być podłączone ?? kluczowanie>tzn podawanie masy na cewkę?? prośba o pomoc B na module to plus po stacyjce C kluczowanie cewki nowy modół...
po czym poznać że cewka w aparacie zapłonowym jest walnięta mnie przy zapalaniun chwyta a zapalic nie chce do skończenia akumulatora modół cewka Wysokiego zmieniona kabelki z modółu do kopułki też co jescze moze byc bo iskry brak a cewka do kopółki 50zł nie bagatela i czy ciężko ją wymienić. Kable świece oki
Pod cewką masz taki modół zapłonowy...kiedyś miałem podobną sytuacje właśnie w tym samochodzie i nikt niewiedziało co chodzi...po jego wymianie pali jak trzeba :)...najpierw wyjmij wtyk i przeczyść go....jak mówie szukaj pod cewką zapłonową PS. Taka fajna kosteczka będzie przykręcona do radiatora :) może być bardziej kwadratowa
po czym poznać że cewka w aparacie zapłonowym jest walnięta mie przy zapalaniun chwyta a zapalic nie chce do skończenia akumulatora modół cewka Wysokiego zmieniona kabelki z modółu do kopułki też co jescze moze byc bo iskry brak a cewka do kopółki 50zł nie bagatela i czy ciężko ją wymienić.
E.Tech mówi, że wtryskiwacz, modół zapł. lub cewka. Czyli medoda prób i błędów.
Nic nie świeci ani mrygnie.czyli ten modół w cewce .ile to może kosztować nowe?? Ale w takim razie skoro cewka jest zasilana z aparatu to po co idzie osobne napięcie do dolnego zacisku??
uszkodzony był przewód modół-cewka zapł.raz przewodził a raz nie.teraz bardzo dobre zapala na benzynie ale pracuje nierówno na wolnych obrotach.płyn uzupełniłem ale nie sprawdziłem czy zawiera olej sprawdzę.jeszcze jedna sprawa.przy rozruchu elektromagnes stuka ale rozrusznik nie kręci.czy to mogą być szczotki rozrusznika?
Ten Polonez ma zainstalowany modół zapłonowy pod cewkami wysokiego napięcia spróbój go na chwilę podmienić z drugiego samochodu.
Cały urok Felci - znam wiele przypadków że "oryginalny" VAG nic nie wykrył a po wymianie tego czy tamtego (głownie hall lub modół cewek, przepustnica zabrudzona) motorek chodzi jak trzeba :). Wymień czujnik, z kołem narazie sie wstrzymaj, jak padnie sprzęgło to sprawdzisz co z nim :)
Ewidentnie jest to problem układu paliwowego, bądź zapłonu. Sprawdziłbym na początku drożność przewodów i filtra. Jeśli to nie pomoże, to czyszczenie gaźnika i przedmuchanie dyszy. Jeśli problem nadal występował, to modół, impulsator, bądź cewka zapłonowa..
Sprawdż napięcie zasilania modułó ,czujnik położenia wału i połączenia elektryczne pomiędzy czujnikiem ,modułem i cewką .Jeśli wszystko sprawne to padł modół-typowe.
Wystarczy, że wymienię sam modół czy czałość razem z cewkami?
Możesz mi napisać czy dałeś radę uruchomić zippa. Mam isrke nowy modol i nic
no włsnie problem z tym ze nie ma zadnych błedów dlatego chce wyeliminowac urządzenia które by sterownik rozpoznał wiec jak nie ma błedów to pozostaje tylko modół przy cewce pomijajac paliwo bo ma zasilanie lpg a sytuacja mam miejsce przy obu zasilaniach
mam forda fieste i faktycznie były problemy z podpięciem obrotomierza. jak masz modół od (opisana przez ciebie czarna skrzynka ) to szukaj tam. u mnie było wyjście sumujące wszystkie impulsy na cewkę. jeżeli to ten sam modół to u mnir był to 2 kabel od lewej. najlepiej jakbyś miał oscyloskop ale jak nie to próbuj na czuja. nic nie powinno sie spalić.
a napiecie ładowania teraz ok?Może jest po drodze jeszcze modoł zapłonowy czasami sie zdarza ale nie wiem jak w tej hondzie bo pisałeś że sterowanie cewek jest bezposrednio ze sterownika silnika ,tak bywa ,jesli sie opierasz o schemat i masz pewnosc to ok ale bywaja tez modoły zapłonowe na zewnątrz sterownika przy systemie cewek każda na cylinder Dodano...
sprawdź czy cewka tacho sie nie wysuneła na silniku, i czy nie ma zwarcia, oporność tacho to chyba coś w granicach 20 - 40 ohm. Jesli to jest ok, to wyjmij modół elektroniczny i wymień triaka. Jesli oznaczenia beda jakieś dziwne, w sklepie elektronicznym poproś o triaka BTA 16/600 tudzież BTB koszt jakies 4 zł i wymień go na układzie. Najprawdopodobniej...
Najgorszą zmorą Poldków GLI z układem ABIMEX jest modół zapłonowy ( to ten pod cewkami zapłonowymi) jeśli masz możliwość pożyczenia od znajomego takiego modółu to spróbuj . Steruje on nie tylko cewkami zapłonowymi ale także przyspieszeniem zapłonu i innymi rzeczami. Przykręcony jest tylko trzema śrubami
witam, fiatcik nie rowno pracuje na wolnych obrotach zupelnie tak jak by miał swiece do wymiany i podczas jazdy chwilowo traci moc na kazdym biegu w danym zakresie obrotów nie wiem jakich bo auto nie posiada obrotomierza:) pojechalem na kompa okazało sie ze czujnik polozenia wału jest trafiony, zalozyłem noweczke problem jest ten sam, dzisiaj wymienilem...
Modół jest z cewką cewke można kupić ( nie wiem jak jest 620 ale 623 można) i to jest klasyczny przypadek uwalenia ponieważ nie ma gdzie odpalić iskra i odpala w module albo w cewce Pozdrawiam
Ja obstawiam cewkę zapłonową. Pewnie pali tranzystor kluczujący w module. W Simsonie cudów nie ma... Impulsator nic tu nie zepsuje, jakby był uwalony to wogóle by nie palił, albo przestawał chodzić po nagrzaniu, a po ostudzeniu by odżywał. Podobnie z cewką zasilającą w magnecie. Oczywiście zanim założysz nowy modół sprawdź przewody i cewki. Stare modóły...
dokładnie tak jak napisał pisior najlepsze rozwiazanie to sygnał "sterujący"cewką zapłonową. pomimo że jest tam modół sterujacy cewka i tak zasilana jest "tradycyjnie" i z zasilania (bierzesz sygnał - ten przerywany :). Są też rozwiązania że na przewodzie WN nawija się kilka zwoi kabla i przetwarza się tak otrzymany sygnał.
zapewne chodzi ci o modół zapłonowy a odpowiada on za wytwarzanie iskry a dokładnie podaje impulsy do cewki gdzie tworzy sie prąd ktory wyzwala iskre. Jesli modół ten jest zepsuty i coś w nim niestyka czy coś takiego to obiawy są jak najbardziej na niego wskazujące. Pozdrawiam
Jeżeli jest to małe magneto z modułem tyrystorowym to normalne napięcie zasilające cewkę zapłonową ma 120 - 300V. Jeżeli jest to modół tranzystorowy (masz tam akumulator?) to napięcie sterujące cewką ma 12V (6V) ale występują przepięcia rzędu 200 - 400V. Tak czy inaczej źródłą sygnału są koszmarne. Transoptor + dioda zenera (transil) na jego wejściu...
witam wszystkich.mam cc rzucił palenie brak iskry,mobilajzera brak,nie znam parametrów czójnika połozenia wału i cewki ,chce cos wykluczyc,modół ma IAW 16F.EO,CZY ZDAŻA SIE ZE PADA KOMPUTER CZY SPORADYCZNIE?MIAŁ ALARM ODCIĘCIA ZMOSTKOWAŁEM ,BYŁO NA PALIWIE,NIEWIEM CO DALEJ ZROBIC,PROSZĘ O POMOC,POZDRAWIAM
Mam ten sam problem wymieniłem modół kable do kopułki i do cewki cewkę WN i iskry brak pozostaje chyba tylko cewka w kopułce tylko jak sie do niej dobrać u góry są blaszki odśrodkowe czy trzeba cały aparat wyciągać- objaw przy startowaniu czasami łapnie silnik i na tym koniec.Mam stary aparat (kopułkę -czy ciężko jest zmienić na zapłon tradycyjny -platynki...
Kolego taki sam problem ma albo będzie mieć większość BOBKÓW. Problem tkwi w module zapłonowym bądz cewce .Stawiam na modół i sie raczej nie myle.
przeciez na szrocie taki modol to ze 30 zl !
Polonez gaźnik. Wysun kostke aparatu zapłonowego. Wypnij przewód Wn z rozdzielacza, i podłącz do niego świece. Włącz stacyjke. Wez przewód i podepnij do + akumulatora następnie dotykaj wypiętych bolców w module. Jak nie masz iskry to modół lub cewka. Jak masz iskre to koółka lub palec lub przewody lub swiece. CDN.....
sigi a gdzie jest ten modol?
No to pora przestac gdybać... Jak już dojdzie do momętu co niechce palić to: -wsadź żone/dziewczyne/kolege, sasiadke lub kogokolwiek za kierownice i niech próbuje odpalić -Ty w tym momęcie sprawdzasz "czy jest" iskra --jeśli niema to sprawdzasz przede wszystkim czujnik halla w aparacie zapłonowym, podając mase na środkowy pin 3 stykowej kostki(oczywiście...
może to modół sterujący cewką ,to co nazywasz tym czujnikiem [zwierabnie ręczne indukuje sem w cewce],a mechanicznie czy tam elektronicznie coś nie formuje tych impulsów nie znam autka ,ale wynika że to auto z przerywaczem w aparacie zapłonowym ,[może indukcyjnym] często bywa że styki są ok we wtyczce ,zato za pinami zwyczajnie ugnity przewód -przedzwoń...
Volvo 480 1990 r 1.7 turbo (bedzyna). Obrotomierz raz chodzi raz nie chodzi. Podejrzewam że jest sterowany cewką zapłonową. przy cewce jest jakis mały modół dochodzą kable czarny w ekranie (sygnał) szary(plus) brązowy (masa) ekran ze sygnału jest podłączony do ostatniego pinu. Gdzie mam szukać kabla który jest podłaczony do obrotomierza??może jest to...
Dzięki za streszczenie działania, więc usterki szukać w okolicy modułu tak? Jeśli prąd będzie wyższy to jest coś w tym układzie co może powodować taką usterke czy to będzie modół, nie analizowałem schematu.
nie mam dostępu do kabelka który zrobiłby peugota, posiadam oscyloskop, mierniki itd. - jak będzie to immo to leżę bo auto stoi na wsi i mam kilkadziesiąt km aby ktoś mądry do niego zajrzał - dlatego staram się coś zaradzić. Poskładam wszystko do kupy - sprawdzę czy podczas kręcenia chodzi pompka paliwa i czy idzie coś na modół cewek, czujnik indukcyjny...
Wymieniłem kiepskie elki od pionu(a nuż...), podmieniłem TEA2029; odpiąłem TXT; sprawdziłem impulsy- są. Bez postępu. ??? Jeżeli masz poprawne impulsy sterujące dochylaniem jak na stopniu sterującym tak i na kluczu, nie wiem po co szukasz wyimaginowanych teorii ( z pełnym szacunkiem!). Wymień profilaktycznie te elementy o których pisałem. Zmostkuj...
Witam kupiłem do swojego simsona cały zapłon elektroniczny wcześniej miałem zwykły zapłon z przerywaczem wszystko działało przez kilka miesięcy aż zaczął rzerywać jak odkręciłem dekiel zobaczyłem że jak przerywa to iskrzy na cewce zapłonowej na końcu uzwojenia który jest przylutowany do cewki. Postanowiłem przylutować ten drucik tak jak był, jak to...
powiem tak albo przepływomierz siedzi to jest raz odłacz go i zobacz czy zmienia sie jego zachowanie po drugie zerknij na modół zapłonowy z cewka tam sa dwie ktoras znich jest padnieta jezeli to nie bedzie to zostanieci głowica do remontu ktorys zawor moze siedziec
1.Sprzedającego pytałem ale co mnie rozbawiło to że napisał że on tylko wykonał to urządzenie i nie zna się na elektryce samochodowej :D 2.Czyli raczej zostaje próba przez moduł do którego podłącze cewkę WN. 3.Rotor z silnika produkuje od 20-60V ,które podaje na moduł a moduł rzeczywiście może na cewkę dawać wyzsze napięcie no bo rozładowuje kondensatory...
u mnie modół zapłonowy i cewka to chyba jedno i to samo poonieważ od cewki odchodzi tylko 6 kabli do świec i dochodzą jakies cieniutkie przewody prądowe więc jak uważasz może być u mnie to zwalone ?? ale przeciez samochód działa jeździ oki gaszę go na gazie na ok 2500 obrotach i wtedy nie strzeli. sprawdzałem nawet ostatnio opór przewodów wysokiego...
Najprawdopodobniej pierwsze wersje z elektronicznym zapłonem wykorzystywały tradycyjne cewki zapłonowe , czyli powstał zpecjalny modół zapłonowy pracujący z tymi cewkami. W nowszych prawdopodobnie montowano już cewki i moduły troche innej konstrukcji- co by wyjaśniało takie a nie inne zachowanie się mojego auta. Po wymianie modułu na używany starego...
Witam. Problemiki sie zaczęły po stłuczce, cos wysiadło a objawy sątakieże nie daje iskry. Właściwie to da ale tylko jeden raz i więcej już nie da. Wystarczy przestać kręcic i znów zakręcići da ponownie jedna iskre. Modół i cewka były sprawdzone na innym matizie i są dobre. Czy to wina immobilajzera? Niby dioda na środku deski ani nie świeci ani nie...
Przyczyną był gazowiec.We wpiętym przewodzie od cewki wszystko pokorodowało,kable przecięte i skręcone,totalna rozwałka.Modół nie zasilał cewki.Nowy przewód i śmiga.Wielkie dzięki .Temat zamykam.
Witam. Mam taki problem z moją astrą że od momentu kiedy założyłem do niej gaz, kosmicznie ciężko jest ją odpalić po dłuższym postoju np.wieczornym. Jeśli odpali to wszystko jest w porządku.Nie gaśnie,równo pracuje na gazie jak i na benzynie i odpala za każdym razem.Nie mam pojęcia co jej może być.Wymieniłem świece,kable,od innego opla przełożyłem aparat...
posiadam golfa IV GTI 1.8T mam taki problem golf czasami zaczyna pracowa na 3 tłokach gubi prace na drugim tłoku. Powiedziano mi wymienic modół zaplonowy i faktyczne przez miesiac było dobrze. Pozniej sytuacja sie powtorzyla sprawdzalem cewke przekladajac z innego tloka no i cewka byla dobra takze kupilem znowu modol. Jednak dalej mi czasami zaczyna...
Na 100% to nawet TY nie znasz choć powinieneś wiedzieć co zepsułeś. Prąd na cewce musi być i minus jest tam modół zapł. on jest sterowany z ecu sygn. minus 1,4 i 2,3. Można to oscyloskopem sprawdzić. Jeśli niemasz zasilania 12v szukaj go.
Jeśli chodzi o silnik C14NZ to na 90% modół zapłonowy w aparacie, było już o tym nie raz na tym forum. Edit : Pomyliłem się 14 mają modół pod cewką zapłonową ale i tak na niego bym stawiał tylko teraz 50% a drugie 50% na czujnik położenia wałka w aparacie.
Nie rozumiem jednego. W jakim celu jezdzisz na hamownie? Wymieniles juz którąś z rzedu sonde, która padła lub nie, bo masz wypadajace zapłony i zalewasz wydech paliwem. Zajmij sie ukladem zaplonowym. Popatrz na modół zapłonowy i na cewki. Zrób analize spalin.
no cewka to racze nie (jeżeli ,,mówisz" że jest ok) raczej modół zapłonowy - mój dziadek miał podobnie, że komputer zapłonowy coś szwankował i cza było wymienić
Jeśli brak iskry to przyczyn może być kilka i jeszcze warjujący obrotomierz. Sprawdź modół, czy do niego dochodzi napięcie , cewkę WN, palec. Jak wariował ten obrotomierz? To może być także wina czujnika położenia wału. Jeśli kręcisz rozrusznikiem i na obrotomierzu nic się nie pokazuje to właśnie padł ten czujnik położenia wału.
No wiec tak dostaje napiecie na modol na 1 wtyczce na cewki tez czujnik polozenia walu dziala tyle tylko ze zastanawiam sie czy cewki nie sa sterowane minusem Ajak sprawdzic czy silnik idzie w trybie awaryjnym?? I czy komp nie jest padniety? przy wypietym np.silniczku krokowym powinien pokazac jego blad czy dobrze rozumuje?bo tak probowalem i nic caly...
Witam już nie mam siły do tego skuter , wyczytałem wszystko co było na forach wcześniejszych i nic to nie pomogło to ewidentnie gorszy przypadek , mianowicie ktoś przedemna po obcinał trochę kabli wkurzyłem się kupiłem nowe kable odpalił zaczął się jarać dosłownie modoł i koniec iskry nie ma , zmieniłem nowy modoł , nowy regulator , nowa stacyjkę ,...
modol komfortu modol zaplonu sachs modol
strasznie wolno antena dookolny kierunkowy atmega128 project
wpadki podczas nagłaśniania dacia duster
Termostat Whirlpool ARC 5560 – dobór, zamienniki Ranco K54/K59, objawy uszkodzenia Alstom RTX 133 – wartość rezystora R1 w przekaźniku czasowym, warianty napięciowe