pilot jest pilotem oczywiście na podczerwień jeżeli to sprawdzałeś /chociaż nie wiem jak to mogłeś zrobić na radiu/. natomiast "to" w rurce jest najprawdopodobniej immobilizerem fabrycznym. napisz czy dioda na pilocie świeci i czy są w nim dobre baterie
wydaje mi się że cewka padła
Czy pada cewka zawsze na 1 i 4 cylindrze?
Sterownik ma pięć oddzielnych mas na pinach; 24,25, 51 ,77 ,i 103. Sprawdz czy jest masa. Jeżeli ok , to może być dreiver cewki. Cewka wisi na pinach sterownika 26 i 52.
lepsze jest wrogiem dobrego cewka jest opisana zobacz czy jednak napewno nie zamieniłeś tych przewodów...
Widze że mam podobny problem tyle że w mondeo 1,8 benzyna komputer podobnie wygląda , czy ktoś wymieniał już te tranzystory? U mnie dokładnie to samo jak wyżej opisane plus na cewka jest pompa i wryski chodzą ,brak zaś impulsów na cewke.
Pewnie chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu. Jak się nie mylę to jest od strony ściany grodziowej, przy skrzyni biegów. Raczej nie jest to jego wina skoro nie ma iskry. Czy jak nie ma iskry to nie ma też wtrysku - podawanej benzyny przez wtryskiwacze? Jeżeli tak to sterownik silnika pewnie nie widzi sygnału z czujnika wału korbowego. Jeżeli wtryskiwacze...
Wyjmij tylko trzpień ze sprężynką. Gaz będzie od razu w reduktorze. Nie zgaśnie, chyba że reduktor jest niesprawny i puści gaz. Ale to będziesz wiedział przy odpaleniu bo podczas kręcenia rozrusznikiem będziesz czuł gaz, tak jakby był zalany. Nie wiem czy bez trzpienia się przełączy. Jeśli tak to już pisałem ale widocznie czytasz nieuważnie - cewka...
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
do cewki zapłonowej
Jak na benzynie ładnie chodzi zostaw cewkę w spokoju i udaj się na regulację gazu. Ps.gaz nadaje się do zapalniczek.:D
Mam Mondeo MK4 z silnikiem 2.0 145KM PB + LPG z 2012 roku. Mam problem z drganiami silnika na biegu jałowym. Auto jeździ ogólnie bez zarzutu. Przyspiesza, pracuje równo, podczas jazdy nie ma się do czego przyczepić. Problem pojawia się na wolnych obrotach, kiedy powiedzmy stoję na światłach. Wyczuwalne jest dość silne drżenie silnika na gazie, bardziej...
User 64 Nie uważnie czytałeś . To nie była tylko cewka i termostat . Wymieniłem jeszcze : świece, pasek wielorowkowy i napinacz , pompę wody , rolki paska, pompę olejową (akurat to niepotrzebnie ) prawy przedni zacisk hamulcowy , klocki przód , lewy wahacz przód , sprężyny zawieszenia przód , oba zimeringi półosi , łożysko podpory półosi ,dolne sworznie...
Witam U mnie dzieje się to samo to znaczy padła już 3 cewka a nie mam instalacji gazowej mechanicy nie mogą znaleźć przyczyny były wymieniane kable i świece 2 razy w komplecie z cewką i nic to nie pomogło czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu
Witam jezeli świece przewody ok w fordach lubi uszkadzać się cewka wysokiego napięcia
Prawdopodobnie pada cewka zapłonowa.
Możliwe, że cewka
Dwumas nie robi opilkow, ale zuzywajaca sie tarcza sprzegla juz tak. Jedyne co mogloby sie stac to calkowity rozpad dwumasy tak azeby zablokowala rozrusznik, ale to moze ze 2 razy w zyciu widzialem. Najprawdopodobniej padla Ci cewka rozrusznika, aby ja sprawdzic podajesz 12v bezposrednio na cewke (najcienszy punkt polaczeniowy na cewce). Jesli zakreci,...
witam miałem identyczny problem cewka zapłonowa miała przebicie i niemiałem na 4 garze
Tam jest tylko komputer i cewka
uszkodzona cewka
Daj zdjęcia tej cewki. Na stronie internetowej np. Intercars możesz sprawdzić w jakim innym pojeździe występuje. Tutaj będzie to najprawdopodobniej Mondeo MK3, fiesta, fusion może mazda 2 lub 3.
Rozrząd dobrze ustawiony ? Świece, przewody i cewka kiedy wymieniane ?
Zainteresuj się wypadaniem zapłonów, wymień świece bo to najtańsza opcja, jaki masz konkretnie silnik? Masz tam jedną cewkę i przewody czy 4 cewki?
Dopiero zacząłem diagnostykę, ale świece też wykręcałem. Rok temu były wymieniane, ustawiłem przerwę na 0,9mm. Przewody, cewka wymieniane zaraz po świecach, a od tamtej pory auto nie przejechało więcej jak 10 tyś. Dzisiaj podepnę multimetr do obu sond i zerknę jakie będą odczyty na nim. Na tą chwilę zastanawia mnie ta pierwsza pozycja w komputerze...
To jest cewka zapłonowa Zasilanie na środkowy.
kable od czujnika obrotow sprawdzone maja ponizej0.5oma jeszcze sie zastanawiam dlaczego w momencie startu wszystkie wtryski sie wlacza na chwile a puzniej juz nie.a z iskra cisza oczywiscie kabelki od sterowania cewka tez sprawdzone.przydal bysie oscyloskop ale nie mam.czy w takim mondeo jest immobilajzer bo przy stacyjce nie ma cewki.
Czy któryś z kolegów wie może z którego bezpiecznika dokładnie wychodzi zasilanie cewki zapłonowej? Gdzies zginęło zasilanie, a na schemacie jest przed cewka bezpiecznik. A może jakieś newralgiczne miejsca? Mondeo II 1.8 zetec 97r.
Ale na foto jest cewka z mondeo rocznik po 2000/focus.
ok, dzięki mam jeszcze jedno pytanie, w sumie nie ma objawów uszkodzenia tego EGR - poza błędem i kontrolką check engine ale... co może dać objawy takie? : na biegu jałowym auto pracuje normalnie - trzyma obroty w każdym razie, jednak co jakiś czas falowo - nie wiem co kilkanaście sekund widać jakieś spadki napięcia - zaczynają delikatnie migać wyświetlacze...
Trzy piny to ma chyba cewka a nie moduł sterujący. Zasilanie we wtyczce to środkowy pin. A jak sobie wepniesz wtyczkę w cewkę, to wykrywasz miernikiem zasilanie na końcach cewek. To się na szybko sprawdza inaczej - diodami świecącymi wpiętymi zamiast cewek.
Uszkodzony był wtryskiwacz dokładnie cewka wtryskiwacza w środku Dziękuję wszystkim pozdrawiam
Witam, a świece, przewody wn, cewka sprawdzone?, coś czytałem jakiś czas temu, że nie które cewki po rozgrzaniu silnika mają problem, ale było to już jakiś czas i dobrze nie pamiętam, więc mogę się mylić.
Cewka sprzegla padla
Nie "otworzy" wtrysku jak będzie widział wypadanie zapłonu. Cewka do sprawdzenia.
Mialem podobnie w jakim oplu, gdy dodajesz gazu do MAX, ECU rozlacza klime (w celu zwiekszenia mocy, zmniejszenia obciazenia). Faktycznie jesli nie odpala ponownie to albo cewka sie rozlazla albo modul/przekaznik od cewki.
Wsadziłem do Mondeo taką cewkę, działa już tydzień :D
Mondeo mk2 1.6 16v 1998r brak iskry .Nowa cewka ,kable VN sprawdzone świece dobre czuinik wału nowy i dalei nie odpala
Wieczorem będę na garażu , wydaje mi się że cewka we wtrysku jest uszkodzona, wcześniej miałem na drugim cylindrze też takie coś, więc wychodzi że połowa wtrysków to śmieć, dam znać wieczorem jak mi poszło.
tzn cewka w mondeo jest jedna ale daje na dwa cylindry w tym samym czasie i na zmianę a sygnał mam na 8v Dodano po 45 czyli co zrobić zeby sie autokalibracja skonczyła?? dziwne :(
Mam pytanie do gazowników praktyków: dotyczy mojego Mondeo 1.8i Chodzi mi o ustawienia sterownika LES 98 - jaki rodzaj cewki ustwić?? czy 4 cylindry czy cewka podwójna?? - co oznacza parametr czas nakładania faz ( lub coś podobnego ) i ile powinien wynosić ?? - jakimi wskazaniami oprócz sygnału z Lambdy kierować się przy ustawianiu składu mieszanki...
Rozrusznik właśnie wrócił z zakładu który go niby regenerował jak już pisałem wyżej. W tym rozruszniku wymieniany był Bendiks , szczotko-trzymacz , oraz cewka zostało tylko nie wymienione koło pośrednie które łapie za zamach. Chyba że przy tej regeneracji coś spieprzyli albo przeoczyli.... sam już nie wiem.
tam jest cewka sterowana z kompa wiec bedzie on siedzial skoro daje za "szybki" impuls na cewke kiedyś mialem cos takiego ze impuls byl zbyt "długi" czyli ok 8ms zamiast 2ms i palilo cewki , po wymianie kompa mineło wszystko
okazała sie winna cewka zamykam temat
Witam mam mondeo V6 auto nie pali na jeden cylinder. Okazało się że to cewka nie daje iskry, są to trzy cewki zespolone w jednej obudowie. Czy da się podłączyć jedną osobną cewkę i podłączyć pod pin oryginalnej cewki tak żeby dawała iskrę na ten cylinder. Tłoki pracują parami.
Wymienić do kompletu z cewką i świecami oraz regulatorem ciśnienia gazownika - czyli regulatora twojej instalacji. Wszystkie problemy znikną a ty więcej nie wydasz pieniędzy na bzdety jak cewka i świece - świece to wiadomo konieczność przy LPG ale reszta nie.
cewka kupiona nowa i swiece tez ja zgupialem bo co pojade do mechanika to kazdy mowi co inego
cewka i po temacie :|
Witam pacjet Ford Mondeo mk3 1.8 Problem wyglada nastepujaco pojazd rano ciezko ma zapalic dlugo trzeba krecic jak zalapie to chodzi jak by nie na wszystkie gary (sprawdzalem cisnienie na kazdym po 15) gdy dojdzie temperatura do 90 chodzi lepiej nie gasnie ale brakuje mu do idalnego chodzenia plus to kopci na bialo-niebiesko (sprawdzalem rozrzad ustawiony...
mondeo cewka cewka zapłonowa mondeo cewka zapłonowy mondeo
drukarki tusze canon wymiana grzałki amplituner gorący
naprawa udaru makita bateria parkside
Dacia Duster II – wymiana przełącznika wycieraczek, manetka 255409488R, objawy i montaż Renault Laguna 3 wchodzi w tryb awaryjny - diagnostyka