To całkowicie normalne, części boscha wyrzuć do kosza. Części bosch auto pchosz. Jeżeli z poprzednią nic się nie działo i wymieniłeś dla sportu, był to poważny błąd. Moja ma 20 lat i działa idealnie. Na pierwszy montaż u mnie szła beru.
pewnie cewka padła.
Możesz zewrzeć z 2 impulsowo i patrz czy masz iskrę jak nie to cewka padła.
wydaje mi się że cewka padła
Kiedyś mechanik mi powiedział że jeżeli komputer już zlokalizuje wypadanie zapłonu to odcina wtryskiwacz. Ale co by nie było to samochodem w tym stanie raczej nie warto się poruszać więc lepiej odstawić do wymiany. Mnie kiedyś cewka padła na szczęście nie w trasie tylko 30km od domu, szybki telefon i majster powiedział że można się dotoczyć spokojnie.
Cewka ci padła
Przy uszkodzeniu mogło się cofnąć do sterowania, jeżeli zamienisz je miejscami, ta nie działająca strona zacznie działać Dokładniej mówiąc po przełożeniu sprawnego tranzystora w miejsce togo uszkodzonego może się wydarzyć kilka rzeczy: 1. Wadliwa cewka zadziała ORAZ przestanie działać cewka, która dostała zamienny tranzystor. Będzie to znakiem, że...
Możesz rozciąć połączenie między cewkami, to dowiesz się która cewka padła. A później spróbować wyciąć uszkodzoną cewkę i przeliczyć zwoje, zmierzyć grubość drutu i nawinąć nową. Druga możliwość, to jednak szukać nowego silniczka. Dla kogoś niewprawionego, nie mającego do tej pory do czynienia z przezwajaniem (przewijaniem) silników, ta druga opcja...
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
To niestety w Francji normalnie. Zakup na zapas kolejną cewkę bo jeszcze dwie padną.
Bezpieczniki na fazy daj dla spokoju. Jak przekaźnik jakoś szlag trafi np zespawają się styki to nie będziesz mógł przełączyć ich i tyle, podobnie jak cewka padnie jednak styki nie mają jak się skrzyżować czy nie wiadomo co, ich konstrukcja nie jest aż tak elastyczna. Gdybyś użył dwóch przekaźników to już zmieni się sytuacja, gdyż mechanizmy styków...
Wymieniłem cewkę padło na ngk , nie ma przebić silnik troszkę lepiej chodzi . Ustawiłem zawory , lecz ma czasem muła , a czasem ciągnie ładnie . Co mam jeszcze sprawdzić ? Błędów brak na vag . :cry: Świece ok paliwo ładnie tłoczy filtry nowe .????
Pewnie coś co daje impulsy na cewkę padło albo moduł przy cewce, ale nie jestem pewny bo nie podałeś rocznika. pozdrawiam
Może świece padły albo cewka/przewody nie daje napięcia, wypadanie zapłonu.
w środku jest cewka i moduł CDI. Jak czujnik dobry to cewka (to ze zdjęcia) padła.
Obwód aqua stop zamyka się przez elektrozawór , jeśli padła cewka w elektrozaworze będzie się pojawiał błąd ,30
Triaki Q11 i Q12 sterują dwoma zaworami. Może tym razem padła cewka tego drugiego elektrozaworu. Sprawdż czy na płukaniu dostaje napięcie.
_Wodny_ Powodzenia w rozbiórce! dziwi mnie trochę,że wraz z modułem padła Ci cewka magneta,możliwe że cewka padła jako pierwsza i to ona była powodem uszkodzenia modułu... Jak już uda Ci się to wydłubać,w pierwszej kolejności ustal który z elementów uległ uszkodzeniu,schemat oryginału już niby mamy,ale warto go potwierdzić i nanieść wartości oryginalnie...
Witam . Pora zadać pytanie , które jeszcze nie padło . Jakie jest napięcie zasilające tą cewkę i czy to nie jest przypadkowo cewka przekaźnika . Z zamieszczonej fotki trudno coś wywnioskować . Proszę zamieścić zdięcie całości . Pozdrawiam .
U mnie też jest około 8-9 lat. Padła cewka na gwarancji, wymienili ją i od tamtej pory chodzi bezawaryjnie.
Ja w moim Toledo miałem dwa elektrozawory. Jeden przy zbiorniku, a drugi przy parowniku. Jak w jednym padła cewka, to ten drugi też nie był otwierany. Sterownik myślał, że nie ma gazu.
Byłem u mechanika z tym problemem stwierdził, że jednak cewka padła. Wymienił i nadal to samo. Tym razem pokazuje na trzecim cylindrze wypadanie zapłonu na drugim nie wyskoczyło ani razu. Kody błędu to 1336 i 1339. Stwierdził, że to albo wtryskiwacze albo pompa cisnienia paliwa silnika czy coś w tym stylu bo nie pamiętam dokładnie pełnej nazwy. Ktoś...
Mój mechanik stwierdził że te silniki są tak czułe że gdyby świeca lub cewka padła to wyskoczyłby błąd, a na ten moment samochód żadnego błędu nie wyrzucił, w takim bądź razie czekać?
Nie padła Ci czasem cewka sprężarki?
Może cewka padła. Odłacz cewkę i sprawdź jej rezystancję.
Cewka padła czy sam zawór? Sama cewka: 371.324. Zestaw elektrozaworów: 96283BW.
Tu schemat nic nie pomoże, widać że ten triak jest obok cewki WN zapalarki, sprawdź czy tak jest na płytce. Jeśli padła cewka to daruj sobie te podchody, na 1000% nikt ci samej cewki nie sprzeda.
Witam, podłączę się pod temat. Mam silnik Tecumseh Twin OV691, jedna cewka padła i jest problem z kupieniem. Czy można przerobić zapłon stosując elementy CDI na bazie skutera. Proszę o pomoc.
Sprawdź fajkę i przewód WN czy ma przejście do masy Możliwe że cewka padła.
Albo cewka padła, albo coś nie podłączyłeś, albo skopałeś rozrząd.
A wsadź żarówkę 5W zamiast cewki we wtyk. Czy są impulsy. Może cewka padła. To sie zdarza .
Tak. Jest to możliwe. Padła cewka lub moduł wzmocnienia. Można to sprawdzić. Rezystancja cewki na pierwotnym 0,5÷0,7Ω , na wtórnym 3÷4kΩ. Moduł można sprawdzić włączając próbnik z diodą równolegle do cewki (zaciski 1 i 15), podczas kręcenia rozrusznikiem powinna migać.
Wielkie dzięki za sugestie, mam tylko pytanie, jak w prosty sposób sprawdzić samemu, która cewka padła?
Zamień wtyczki 12 i 34 . Ale sądze że jednak świece albo cewka padła.
Zmierz cewki miernikiem na pozycji 200Ω jeżeli nic nie wskaże to na pozycji 2000Ω i możesz też spróbować na pozycji 20k. Ale to tylko tak dla rutyny. Ponieważ cewki są nawinięte dość grubym drutem i na tej funkcji na której mierzyłeś powinno coś wyjść jeżeli by były dobre. Upewnij się czy na pewno mierząc ciągłość cewki odnalazłeś początki...
jakim cudem... da się tak wgl? Może cewka padła.
Wszystko jest dobrze a poprostu cewka padła, kup sobie nową cewkę i załóż musi chodzić.
Pomyslałem cewka padła pojechałem do sklepu kupiłem cewke Kupiłeś DELPHI czy chińczyka?
Witam posiadam fastraca 145 mam problem z wałkiem wom.dzialal aż nagle przestał. Prąd dochodzi do elektrozawór na rozdzielaczu.hamulec wom działa, po przełączeniu żeby się kręcił wałek stał, po zamianie wtyczek wałek działa a przełącznik jest ustawiony w przeciwnym kierunku tzn hamulec wałek wl i na odwrót wom wl to wałek kręci ale ręką można zatrzymać....
Pokaz zdjęcie zaworu bo coś czuję, że pasuje z Indesita jak nie pamięć nie myli 😉 Zawór przykręcany do szufladki na proszek czy na wężach montowany? Spaloną cewka czy pęknięty lub się nie domyka? Jeżeli na wężykach to pokaż zdjęcie z oznaczeniem cewek, ale na 99% 230V AC. Można zaadoptować z inne na spokojnie. Jeżeli cewka padła to podskocz z zaworem...
Chodzi na wszystkie gary? Może termostat się zawiesił i wyrzuca płyn Dymienie na biało oznacza wodę w cylindrach Może cewka padła? Iskra na wszystkich świecach?
Głośnik samochodowy na estradę? Jaja sobie robisz hym?? Na estradę tylko głośniki do tego przystosowane ESTRADOWE a nie "estradowe". Głośniki te co ty podałeś nie są przystosowane do ciągłego grania na max...Estradowe są na sztywnym zawieszeniu co zabezpiecza odpowiednio Cewkę by nie stukała o dno..Po za tym samochodowe są ciche (prądożerne) do robienia...
Cytat: Zawor regulacji jak się odepnie zasilanie to powinno cały czas lecieć ciepłe Pod warunkiem że nie jest zaklejony syfem i nie zacina się trzpień w połowie, ja tak miałem w swoim. Rozebrałem z tego co pamiętam (ale to było w TGS) bez wyjmowania, wymyłem trzpień z czarnej mazi i jeszcze jakiś czas działał, w końcu wymieniłem na jakiś z IC i padła...
Witam, mam pytanie, czy to normalne, że po zakręceniu kranu ciepłej wody cewka zaworu trójdrożnego nadal pozostaje w pozycji wściśniętej ? Martwi mnie to że cewka jest bardzo gorąca. Czy padło sterowanie cewką ? Proszę o możliwe informacje.
zamykam temat cewka padła
zobacz czy jest iskra jak nie pali, prawdopodobnie cewka padła
Albo cewka padła. Gorąco sie zrobiło i zaczynają padać.
Wszystkie 3 świece na raz raczej nie padły, zwłaszcza że każda ma swoją cewkę (choć to 1 duży cewko-moduł), no ale wypadałoby sprawdzić czy jest iskra.
Problem rozwiązany - cewka padła. Dzięki za pomoc.
I jeszcze jedno, raczej nie czekałbym z tym zmniejszeniem przerwy, aż znowu cewka padnie, jak w poprzednim moim poście napisałem.
jakby cewka padła toby nie odpalił. Pachnie mi to za małym cisnieniem gazu, ale ... może faktycznie padł zawór.
To sprawdź impulsy na cewce, jak są to cewka padła.
To jest NSR 125 R to ma być 12V.
witam jak sie okazało cewka padła przy okazji wymieniłem takze kopułke i paluch dzieki za pomoc solar1313
Od czasu pojawienia sie tych aut zawsze odpinam wtryskiwacz aby sprawdzic która cewka padła..
Nie podłączaj tam badziewnych przewodów WN bo cewka padnie, a może już padła...
EGR elektryczny to rozkręcaj i czyść. Jak nie jest za późno i cewka nie padła to będzie żył,ale szansa jest.
Możliwe że cewka padła. W moim focusie brakowało prądu na jednym z 4 wyjść cewki. Co jest bardzo dziwne ze względu na jej budowę.
Może sprawdź czy jest iskra na świecy, być może cewka padła lub odłączył Ci się jakiś kabelek idący do cewki zapłonowej.
Brak iskry może być spowodowany tym że cewka padła i należy ją wymienić
Sprawdź jeszcze kolumny/głośniki, może w którymś cewka padła i głośnik dostał zwarcia. Pozdrawiam.
Może zacznijmy od tego dlaczego ten rozrusznik terkocze ,trajkocze czy warczy zrozumienie tego pomoże w rozwiązaniu problemu a nie podpinanie przewodów siłowych do cewki która ile pobiera amper ? A jeśli chodzi o odpalanie na tzw. krótko to wystarczy połączyć te śruby (chyba 10-tki) czymś metalowym i pali ( pomijając wszystko ,tego chyba się nie powinno...
Cewka padła. To że ma 17 k o niczym nie świadczy. Cewka w tych accordach pada jak nie czyścisz rozdzielacza lub nie wymieniasz na czas świec. Zbyt duża przerwa na tych elementach powoduje przebicie cewki ale omomierz wcale nie musi go wykazać.
Skleił się albo padło sterowanie (tudzież cewka) w przekaźniku RL1 - od kierunku. Na początek wymień - drogi nie jest.
Pewnie cewka padła, zresztą ona same z siebie przestają działać, mam teraz na stola One X w którym wymieniałem fullseta i po wymianie pierwsze było podświetlenie bardzo słabe a po godzinie zgasło całkiem.
Dostaliście te schematy? Chyba mam oryginalne instrukcje. Tak w ogóle w moim zdechł prąd całkowicie. Podejrzewam że któraś cewka prądnicy padła a nie wiem jak to sprawdzić. Nie chce montować alternatora. żeby się dostać do prądnicy wymagalna jest ingerencja w silnik. Robił to ktoś, udało się komuś? Dajcie znać.
Już odpowiadam, mój błąd że dokładnie nie opisałem. Wszystko podłączam w domu. Obecnie pod lapka podpięty mam amplituner, a pod niego dwie kolumny 40W i dwa małe głośniki. Jestem w posiadaniu subwoofera zamkniętego, muszę tylko głośnik ogarnąć bo cewka padła albo kupić drugi około 250RMS. Zamysł mam taki żeby kupić zasilacz 60A, radyjko samochodowe...
sprawdź iskrę,jeśli brak to cewka padła na 90%
Dziś robiłem santa fe, 2,0 CRDi. Przerwa na cewce sprzęgła oraz brak koszyczków w łożysku. Po wymianie łożyska oraz naprawie cewki (padło zabezpieczenie termiczne) montaż, odpalenie auta i ...dym ze sprzęgła. Jak się okazało sprężarka pracowała całkowicie na sucho, no i się zatarła. Widziałem już różne zatarcia sprężarek czy łożysk sprężarek, ale nigdy...
Temat rozwiązany! Padła cewka
N2301 z 5200 to jest to samo? Przelutowałem z 5200 i dalej to samo edit: cewka padła, po wymianie podświetlanie działa
Oczywiście że zaświeci o ile rezystancja skrętek nie jest za mała(ok.3 Ohm), powinno być ponad 9, jak jest za mała to zaświeci po czym znów strzeli , więc lepiej zmierzyć. Trzeba połączenia na płytce połączyć tak jak były, jednym przewodem małym zapewne wystarczy. Cewka padła bo najłatwiej ją było rozsadzić płynącemu prądowi. Zmierz mostek prostowniczy...
Kiepska cewka raczej... A stara cewka padła może bo śruba spuchła od korozji i spowodowała pęknięcie ?
Co ciekawe przed dwunastu laty sam serwisowałem te piły naprawiając ich setki. Ale nigdy nie trafiła do mnie piła z taką usterką. Czyli w czym rzecz ? Czyżby cewka padła? Bo przecież nie ma tam innej instalacji. Tylko 3 przewody. 2 do wyłącznika + 1 do świecy. Jakoś nie bardzo chce mi i się w to wierzyć, że cewka padła bo tam nie ma się co zepsuć....
Kolego w tym silniku czujnik halla i poł. wału to ten sam czujnik, znajduje on sięw aparacie ;) a teraz do właściciela autka jak nie będzie iskry to sprawdź czy podaje paliwo, ściagnij dolot z jednopunkta i niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty patrz czy na przepustnicę leje się paliwo w jakiej kolwiek ilości, jeżeli się leje to na 100% do wymiany cewka...
Rozrząd wydaje się ok. Nie ma na nim oleju oraz wszystkie ząbki są. Kopułki i palca raczej ten samochód nie posiada. Na pewno są dwie cewki, może cewka padła?
Całkiem możliwe że jednak cewka padła (iskra na świecy poza cylindrem nie świadczy jeszcze o sprawności zapłonu). Mnie się już dwie wykończyły z czego jedna na własne życzenie ( jak pierwsza padła nie wymieniłem razem z nią świec i przewodów) Objawy podobne. Silnik gaśnie w czasie jazdy. Przy próbie odpalenia strzela lub nic nie reaguje. Ja na szczęście...
Kupiłeś wczoraj auto więc zwróć się do sprzedawcy. Bez pomiaru ciśnienia na tłokach ciężko coś powiedzieć. Może jest uszkodzone wyjście na jeden z wtryskiwaczy lub uszkodzony STAG przez co nie działa wtrysk na jednym cylindrze. Po pomiarze ciśnienia będzie więcej wiadomo. Iskra powinna być skoro są nowe przewody, świece i cewka. Gdyby padło sterowanie...
A jaką cewkę założyłeś, oryginał, czy tani zamiennik. Miałem taki przypadek, że cewka padła po 2 godzinach od założenia.
Podejrzenia okazały się słuszne , wymiana cewki ożywiła auto. Najlepsze w tym wszystkim jest to że cewka padła po montażu sterownika do centralnego zamka i regulacji zaworów :)
Świece wymieniałem za pierwszym razem jak cewka padła i było tak samo. Przerwa 0.9 czy 0,8 to samo. Dopiero wymiana cewki pomogła Dodano po 1 Przypadłością tych silników jest kiepska jakość oringów na wtryskach. Na wolnych obrotach dochodzi do przepuszczania lewego powietrza szarpania (zbyt uboga mieszanka). Zawsze gdy mam taką usterkę pomaga wymiana...
Jest to antena zwarta. Bardzdzo ostro stroi, ale jest to antena dobra, końcówka w radyjku nie padła od anteny.
nie działa jeden elektrozawor od benzyny, podmienilem cewki od zaworu N2O i działa. Producent, model zaworu? Czyli padła cewka. Pytanie czy ktoś takie cewki przewija? Cewki od elektrozaworów są zazwyczaj hermetyzowane w żywicy, przewijanie w zasadzie niemożliwe. Ew. Gdybym chciał spróbować dobrać cewke z innego zaworu ( na Internecie jest mnóstwo po...
Przejście na termiku jest, sprawdziłem. Trafo też działa bo ciepłe w dotyku nawet. Ale zrobiłem takie coś, że podłączyłem masę do grzałki na krótko dotykając styku na termiku i zobaczyłem że kiedy jest na masa od termiku to jest prąd 230 a jak jest normalnie wpięte orginalnie to jest bardzo słaby.. Może to jakiś bezpiecznik czy coś takiego? ? Co w tym...
Cześć Darek, kupe lat :), masz zasilacz serwisowy aby podać pobór prądu przez płytę, oraz aby do PL6 przyłożyć 3V z ograniczeniem prądowym do ok 1,5A? Jesli się cewka PL6 grzeje to na lini 3,3V jest przeciążenie, próba zwarciowa może wykazać co padło - w HP po podpięciu złego zasilacza jest to najczęściej mikrokontroler.
Zastanawiam się czy to instalacja gazowa zrobiła ten bałagan czy po prostu pech i cewka padła akurat jak gaz był założony? Przełóż cewkę na inny cylinder , sprawdź czy błąd też zmieni cylinder. Jeśli tak to ją wymieniaj i nie ma co gdybać.
jakto "immo nie ma"?? Immobilizer JEST w tym samochodzie przy próbie odpalenie patrz na kontrolke z imma, może cewka padła? jakiego używasz sprzętu że nie możeez postawić diagnozy?? :| :|
Witam, koledzy wytłumaczy mi ktoś łopatologicznie jak połączyć cewko fajki z oryginalną instalacja ? Moja cewka zespolona padła a na nowa budżet się skończył, klamotow do przerobienia ( cewki, kable, wtyczki ) znajdę kwestia samego połączenia, patrzyłem na schematy od kolegów wyżej ale niestety nie jestem tak obeznany w elektronice… Dziękuje z...
Wg. mnie nie opłaca się tego czegoś naprawiać. Będzie to miało efektywność na poziomie 85 dB a cewka padła, bo toto słabo grało, więc ktoś usiłował z tego wydusić jakiś dźwięk, wiec odkręcił wzmacniacz na max i stało się to co widać. To był tani głośnik. Dawno temu widziałem takie na giełdzie elektronicznej po 100zł. Pozdrawiam.
Okazało się ze cewka rozrusznika padła(dziwne bo rozrusznik 1 miesiąc temu założony nowy)i robiła zware,po wymianie rozrusznika wszystkie błędy zniknęły
W tym przypadku diagnoza może wykazać "wypadanie zapłonow cyllindra nr.." IMHO cewka padła. To że w powietrzu iskra skacze nie naczy że w warunkach panujących w cylindrze przeskoczy - może "uciec bokiem"
Orienetuje się ktoś jakie wymiary ma dokładnie cewka od tego lanzara 154d?? mam taki głośniczek i cewka padła już dawno go rozłorzyłem i nie mogę cewki znalezc a stara tak się poniczszyłą przy rozbrajaniu że nie dało się nic zmierzyć. Z góry dziękuje i pozdro/
prawdopodobnie padła cewka zapłonowa
Cewka padła. Standardzik. I nie radzę kupować nieoryginalnej taniej tandety. Już wiele osób pożałowało. Pewne grono osób pewnie wie o co chodzi :)
Jaki moduł? " kręcąc rozrusznikiem mam napięcie rzędu 12v AC" a powinno być wyższe bez obciążenia ~70V, z obciążeniem np.żaróweczka próbnika o napięciu 24V, ~30V. Przy podłączeniu trafo myślę , że napięcie zasilania nie powinno przekraczać 30v ( napięcie z oryginalnej cewki zasilającej bardzo spada pod wpływem obciążenia a z trafo nie), nie wiem jak...
Odnośnie pytań na PW Jak już pisałem, w moim przypadku, znalazłem spaloną cewkę na zasilaniu 5V procesora. Cewka padła bo jest uszkodzony procesor więc sprzęcik sobie leży i czeka ... może kiedyś jakiś dawca się trafi ;) Pzdrawiam
Mógłbyś dać namiary na tą cewkę? Bo mi też padła.
Był wymieniony problem że jest pewna trudność z zakupem cewki 0,25 mH, padło pytanie czy cewka 0,22 mH będzie dobra, odp padła "tak", potem padło pytanie czy cewka 2,2 mH będzie dobra i odpowiedz była znowu "tak". No to ja zadam pytanie inaczej, tak żeby już nikt nie miał wątpliwości, która cewka (poza 0,25 mH) będzie najlepsza? odp proszę potwierdzić...
Dziękuję za podpowiedź. Wczoraj sprawdziłem próbnikiem kostkę pod cewką i prąd jest na jednym z trzech przewodów. Więc myślę że to chyba cewka padła. Była bardzo zasiarczona przy nakrętce z masą. Wszystko wyczyściłem ale to nie pomogło nadal nie ma prądu na przewodzie wychodzącym do kopułki aparatu zapłonowego. Niestety nie mam gniazda obd i programu...
kolejny cewka zapłonowy padło padło skrzynia padło turbina
philips format fan7930 fan7930c pompa kulka
schema podlaczenia zamka centralnego
Sznur grafitowy a uszczelnianie wału korbowego Żywotność żywicy w zmywarce Amica - jak długo działa?