Witam mam uszkodzona cewke w pilocie.Chce ja wymienic czy musi byc z takiego samego pilota,czy moze byc np. z renault master.Wyglada tak samo.Dzieki za odpowiedz.Tak przy okazij mam nadzieje ze nie zaginie kod od imobi. i centr. zamka? Dodano po 54 Clio to 2000 rok.pilot nie na podczerwien.
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera. Co ma cewka transpondera do pilota centrala?
Przy wejściu oleju do siłownika jest zaworek odpowiedzialny za upust oleju podczas opuszczania oraz podnoszenia. I wydaje mi się, że to jego wina lecz prawidłowo pracuje. Jak została stwierdzona prawidłowość jego funkcjonowania? Na wstępie może trochę powierzchownej teorii z hydrauliki przemysłowej: Ten ‘zaworek’ to nic innego jak wg zdefiniowanej...
Witam ja też mam taki sam problem jak wy. Posiadam Thalie z 2001 roku 1.4 16V i pewnego razu poszedłem do sklepu wracam odpalam samochód zapalił i za chwile zgasł to znowu zapaliłem i znowu to samo i tak 3 raz a za 4 nie chciał już wcale odpalić. Później jak sie okazało to była wina kluczyka bo po założeniu 2 odpala dobrze.Rozebrałem ten pilot i z tego...
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
To jest uchwyt cewki i nic więcej. Ale bez niego cewka szybciej odpadnie, bo nie będzie odpowiednio zamocowana.
Po pierwsze zmierz cewkę w pilocie.
Bo otwierać te karty, to trzeba "umić". Wzrokowo, to w większości kondensatory i cewki, jeden rezystor na pewno. Nowa czysta karta cenowo Cię osłabi, ale używka i przełożyć brakujące 1:1 już lepiej wyjdzie.
Nie prościej kupić używany kluczyk i przelutować cewkę.
Praktycznie we wszystkich tych przypadkach problem to odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota, ściśnięcie główki klucza powoduje kontakt cewki z elektroniką i rozbrojenie blokady
Tak jak powiedział piotrekwoj1, kartę musisz rozciąć. A gdy będzie już rozcięta, to w szczególności sprawdź, czy nie ma "zimnych lutów" na elementach: R5, R6, R7, C8, C9, C10, wcześniej już wspomnianej cewce L2 i nóżkach PCF7947 od 5 do 9, ponieważ te elementy biorą czynny udział w rozkodowaniu immo. Pozostałe elementy na płytce obsługują pilota, a...
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Na początek podjedź do kogoś, kto naprawia piloty. Niech sprawdzi czy immo w kluczyku działa. W tych pilotach często uszkadzają się cewki immo.
Antena odpowiada tylko za immo. Bez niej pilot powinien hulać... w renówkach lubią piloty padać, wtedy cewka nie wysyła sygnału, nie rozbraja immo. Wywala się cewkę a wstawia transponder. Być może ktoś szukał przyczyny nie w pilocie i namieszał coś w centralce ale to tylko teoria. Znając życie brak cewki i problem z centralką się zazębiają.
Rozsuwa się go. Uważaj na cewkę w plipie.
Inna opcja miałem to w dwóch autkach coś w pilocie miało zimny lut w Renault przycisk w Roverze odpadła cewka od płytki. O dziwo w Roverze przestało działać to wziął drugi pilot bo myślał że bateria i w Renault dokładnie to samo.
Masz taką cewkę pewnie w pilocie podlutuj elementy sprawdź oporność cewki jeżeli nie pomoże to tylko podpiąć clipa i zobaczyć co z tym mógł się wysypać ten jeden pilot.
W jaki sposób sie koduje tego typu kluczyk? Jesli ktoś może polecić kogoś w Łodzi kto by to sprawdził i cos zaradzł to bardzo proszę. A cewkę można przecież przylutować...
Szukasz cewek immo? Bez szans moim zdaniem. Albo używki na części albo usuwasz cewki całkiem.
Radiowy pilot czy na podczerwień?
Lampka kontroli immo mrugala... Pisze ze mrugala bo poradzilem sobie z problemem. A transponder jest zespolony z plytka pilota. Aczkolwiek bez baterii w pilocie rozblokuje auto Problem tkwil w cewce ;))) Jak ktos bedzie miec problem moge pomoc Pozdrawiam
Układ na tej płytce obsługuje jednocześnie immo i centralny zamek. Prawdopodobnie w czasie kodowania nowego transpondera, układ został usunięty z pamięci komputera pojazdu. Zmostkowanie pinów po cewce nic nie da. To, że dioda nie miga, nie jest spowodowane brakiem cewki. Jest uszkodzone jeszcze coś innego. Żeby przywrócić funkcjonalność pilota, trzeba...
Więc źle się wyraziłam... Chodziło mi o to czy nie dam rady dojść do tego jak to naprawić... A jak rozłożę pilot by sprawdzić uzwojenia na cewce to mi się rozkoduje? Czy nie?
No poniosło nożyk trochę: 1 - 3.9pF 2 - 1,2pF 3 - 80nH (cewka SMD) 4 - 100pF 5 - 22pF Proponuję zakup używanej karty 2p jako dawcy.
nie wiem jakie masz piloty w tym kangoo, ostanio ojciec mail podobny problem w meganie 97. jednak tam uklad dziala na IR. serwis tez chcial bajonskie sumy. Jednak elektronik z czeladzi poradzil sobie wysmienicie i za 60 pln naprawil piloty. wiec moze to wyprobuj.
Przerwa na przewodzie cewki zaworu podnosi/opuszcza. Oraz słaby styk przewodu numer 14 czyli masy wspólnej cewek i pilota były powodem braku oznak źycia układu.pozdrawiam cierpliwych i dziekuje za dyskusje
Od oryginału różni się cewką (rezystancja oryginału około 30om, klon 100om- indukcyjności nie mam czym zmierzyć) i paroma elementami w obwodzie cewki. Antena -nadawanie wydaje się być zrobione identycznie. Problem u mnie zaczął się od jakiś 2 miesięcy, wcześniej z kartami było OK. Zadarzała się jedna na 50 że był problem ale po podmianie pcf wkodowywała...
Sprawdź omomierzem cewkę na PCB pilota https://obrazki.elektroda.pl/3379587500_...
Może masz alarm w samochodzie który odcina cewkę? Skoro przestał Ci działać centralny z pilota sprawdź baterię w pilocie, a jak nie to bezpieczniki w aucie od centralnego.
Tak pilot. Nie mogę zrobić zdjęcia, ale na samym początku postu jest zdjęcie i to jest element w prawym górnym rogu prostokątny fioletowy -----cewka, zlamala mi się i są tam zwoje drucików.
Chyba niezbyt ściśle wyrażasz się. Czy nie działa centralny zamek czy też immobiliser? Dwie oddzielne sprawy. Podejrzewam, że chodzi o immobiliser. Zatem można przypuszczać, że skapitulował czytnik transpondera. A przyczyny: kłopoty z zasilaniem, uszkodzona cewka .. Może się zdarzyć, że wadliwie działa sterownik silnika. Trochę trudne do szybkiego zdiagnozowania.
Jak masz możliwość to podłącz centralkę na stole (samo zasilanie). Jeśli na stole zasięg równie krótki to pewnie uszkodzony odbiornik. O ile możesz ją rozkręcić bez utraty gwarancji sprawdź czy nie ma trymera lub cewki strojonej rdzeniem w części odbiorczej. Jeśli tak spróbuj delikatnie kręcąc jednym lub drugim dostroić się do częstotliwości nośnej...
Tak, te cewki są od Hands Free. Do odpalenia auta wystarczy sam transponder w karcie, bez elektroniki. Elektronika w karcie to pilot + Hands Free. Te karty występują tylko w oryginale. Obstawiał bym raczej coś w aucie.
Witam. Mam problem z w/w samochodem. Samochod nie chce zapalic. Mozna go otwozyc z pilota, kontrolka z immobilaizera gasnie po przekreceniu kluczyka w stacyjce, silnik sie obraca ale nie zapala. Z tego co zauwazylem to nie dziala pompka paliwa i nie ma pradu na cewkach. Podlaczylem ja pod komputer i wyskoczyly trzy bledy: immobilaizer, brak polaczenia...
Dzięki za informację. Mam taki problem z immo że w kluczyku cewka dostała przerwę i przestał odpalać, kupiłem drugi kluczyk ale podobny nie taki sam, mój ma baterie osobno a ten który kupiłem ma mniejszą baterię zamontowaną na płytce. Cewka transondera w moim była gabarytowo większa, zamontowałem cewkę z pilot który nabyłem od clio, ma 37Ω, niestety...
Jak podepne Delphi to w sterowniku silnika immo po przekręceniu kluczyka zmienia się z aktywny na wyłączony. Tak jakby immo wyłączało się. Jak zabiorę pilota i samym grotem, jest cały czas aktywny. Podmieniona pętla jest z używki. Nie jestem pewien jej do końca. Po odłączeniu wtyczki od pętli jest wyraźny błąd stały od niej. Dodano po 1 Zastanawiam...
w 97r powinien być układ na podczerwień . typwa usterka to zimne luty na diodzie IR . potem może sprawa wyjścia poza zakres kodu kroczącego (niezbędne ponowne przyuczenie) . Jeśli jest to układ radiowy to zimne luty na cewce transpondera w pilocie (ma mieć 30 om ) pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
Witam. W mojej karcie do Meganki odlutowała się cewka antenki ponieważ samochód nie chciał odpalać natomiast wszystkie pozostałe funkcje pilota/ karty działały prawidłowo. Postanowiłem to naprawić jednak coś poszło mi nie tak podczas otwierania i "wyciąłem" dwa elementy z płytki w okolicy przycisku otwierania drzwi. Te elementy to kondensator i rezystor,...
No to mnie Kolega nie pocieszył , jutro będę walczyć dalej. Pilot działa tzn. otiwera ale jest tam jeszcze transponder i może rzeczywiście to to jest przyczyną. Może ktoś ma procedurę wprogramowania kluczyka w tym aucie ?
Renault Clio IV po włożeniu karty pojawiał się błąd "Nie wykryto karty". Wczoraj wieczorem normalnie wszystko grało dziś z rana wkładam kartę no i korona wirus. Po rozebraniu kluczyka okazało się że odpadła cewka po podlutowaniu okazało się że teraz wcale nie reaguje na pilota. Moim zdaniem trzeba przypisać kluczyk bo bateria była wyjęta na dłuższy...
Sprawdzany był na testerze czy wysyła sygnał? Dioda na kluczyku miga? Była przeprowadzana synchronizacja w aucie? Druga sprawa to taka, że masz już w kluczyku zastąpiony fabryczny transponder immo na kostkę zamiast cewki. Fabryczny układ często się psuje i nie idzie auta odpalić nawet. Na kostce odpalisz zawsze ale po takim manewrze często już nie można...
Robię trik z immo ( włączam zapłon, wciskam przycisk pilota na kluczyku i trzymając wyłączam i włączam zapłon) lampka immo gaśnie i wtedy atu zapali. To nie żaden trik, ściskając główkę kluczyka powodujesz poprawienie kontaktu cewki transpondera ze ścieżkami na płytce i system rozpoznaje klucz. Naciskanie przycisku pilota nie ma żadnego sensu bo pilot...
Wygląda, że uszkodziłeś przy rozbieraniu cewkę anteny. coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/5167506500_... Tylko sprawdź oporność (druga wygląda dobrze) bo były chyba jeszcze 56ohm
Dzień dobry koledzy i koleżanki. Zakupiłem Renault scenic 2.0 16 v 2000 r. Pierwszy problem to immobiliser, który po zamknięciu samochodu z pilota cały czas mruga. Jednak auto odpala normalnie. Nadmienię, że poprzedni właściciel wymieniał jedną cewkę zapłonową oraz koło zębate od rozrządu wraz z paskiem. Drugi problem to po przekręceniu kluczyka na...
Dokladnie,immo cryptoII zasilane jest indukcyjnie z petli przy stacyjce w momencie czytania kodu klucza przez modul.Bez baterii tez dziala,nie dziala tylko central(mowa o pilocie radiowym)Nastepna sprawa,najczesciej w nim uszkadza sie cewka immo w glowce klucza(peka lub odlutowuje sie)I tak,jak pisal kolega bohun555,aby dopisac klucz trzeba zamawiac...
Witam dostałem kartę na której brakowało jednego elementu zaznaczonego na zdjęciu. Na mój gust to cewka ale o jakiej wartości bez niej pilot nie wysyła sygnału. Jeśli może ktoś ją zmierzyć proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/6546346900_1... Z góry dziękuje
Witam. Mam o znajomego Renault Clio 2 silnik 1.2 rok 2002. Problem jest taki, ze nie zawsze wyłącza immobilizer. A mianowicie znajomy wyjdzie z domu, pójdzie do samochodu otworzy pilotem w kluczyku, wkłada kluczyk a dioda szybko zaczyna pulsować nie czyta immo. Po próbie bawienia się pilotem (nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym ) i włożeniu ponownie...
wiec tak ze masz napewno wyjscie przewodem z tej centralki c.zamków na syrenke który wystawia +12V po zamknieciu lub otwarciu sie c.zamkow,musisz posiadac dwa przekazniki najlepiej zebym ci w głowie nie namieszał to podam ci typ popularnego przekaznika jest to przeakaznik standardowy 12V 30/40A ,posiada on 5 nóżek o oznaczeniach : 85-cewka przekaznika...
To jeżeli jest to faktycznie kluczyk na podczerwień, a immo na transponderze to raczej wymiana baterii tu nic nie nabroiła. Do tego piszesz że zamki działają z pilota. Może ci wypadł transponder, albo uszkodziłeś cewke od immo jeśli to pilot z cewką immo. A jak zachowuje się dioda immo. Jedź do elektronika i niech wywali ci to dziadostwo. Swoją drogą...
pilota renault renault pilota cewka renault
maskownica kolumn altus magisterski praca pralka łożysko wymienny
wspomaganie pompy ciepła gotowe projekty arduino
Przełączniki na desce rozdzielczej Setra 315: opis i funkcje FirstChip MPTool: Steps After Drive Detection, Flash Profile Selection, Low-Level Format, H2testw Verification