Witam mam uszkodzona cewke w pilocie.Chce ja wymienic czy musi byc z takiego samego pilota,czy moze byc np. z renault master.Wyglada tak samo.Dzieki za odpowiedz.Tak przy okazij mam nadzieje ze nie zaginie kod od imobi. i centr. zamka? Dodano po 54 Clio to 2000 rok.pilot nie na podczerwien.
Sprawdź czy nie uszkodziła się cewka w kluczyku.
Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera. Co ma cewka transpondera do pilota centrala?
Przy wejściu oleju do siłownika jest zaworek odpowiedzialny za upust oleju podczas opuszczania oraz podnoszenia. I wydaje mi się, że to jego wina lecz prawidłowo pracuje. Jak została stwierdzona prawidłowość jego funkcjonowania? Na wstępie może trochę powierzchownej teorii z hydrauliki przemysłowej: Ten ‘zaworek’ to nic innego jak wg zdefiniowanej...
Witam ja też mam taki sam problem jak wy. Posiadam Thalie z 2001 roku 1.4 16V i pewnego razu poszedłem do sklepu wracam odpalam samochód zapalił i za chwile zgasł to znowu zapaliłem i znowu to samo i tak 3 raz a za 4 nie chciał już wcale odpalić. Później jak sie okazało to była wina kluczyka bo po założeniu 2 odpala dobrze.Rozebrałem ten pilot i z tego...
To jest kondensator tworzący z cewką obwód rezonansowy, z tego co pamiętam 30pF. Ten kondensator jest równolegle do cewki.
To jest uchwyt cewki i nic więcej. Ale bez niego cewka szybciej odpadnie, bo nie będzie odpowiednio zamocowana.
Po pierwsze zmierz cewkę w pilocie.
Bo otwierać te karty, to trzeba "umić". Wzrokowo, to w większości kondensatory i cewki, jeden rezystor na pewno. Nowa czysta karta cenowo Cię osłabi, ale używka i przełożyć brakujące 1:1 już lepiej wyjdzie.
Nie prościej kupić używany kluczyk i przelutować cewkę.
Praktycznie we wszystkich tych przypadkach problem to odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota, ściśnięcie główki klucza powoduje kontakt cewki z elektroniką i rozbrojenie blokady
Tak jak powiedział piotrekwoj1, kartę musisz rozciąć. A gdy będzie już rozcięta, to w szczególności sprawdź, czy nie ma "zimnych lutów" na elementach: R5, R6, R7, C8, C9, C10, wcześniej już wspomnianej cewce L2 i nóżkach PCF7947 od 5 do 9, ponieważ te elementy biorą czynny udział w rozkodowaniu immo. Pozostałe elementy na płytce obsługują pilota, a...
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Na początek podjedź do kogoś, kto naprawia piloty. Niech sprawdzi czy immo w kluczyku działa. W tych pilotach często uszkadzają się cewki immo.
Antena odpowiada tylko za immo. Bez niej pilot powinien hulać... w renówkach lubią piloty padać, wtedy cewka nie wysyła sygnału, nie rozbraja immo. Wywala się cewkę a wstawia transponder. Być może ktoś szukał przyczyny nie w pilocie i namieszał coś w centralce ale to tylko teoria. Znając życie brak cewki i problem z centralką się zazębiają.
Rozsuwa się go. Uważaj na cewkę w plipie.
Inna opcja miałem to w dwóch autkach coś w pilocie miało zimny lut w Renault przycisk w Roverze odpadła cewka od płytki. O dziwo w Roverze przestało działać to wziął drugi pilot bo myślał że bateria i w Renault dokładnie to samo.
Masz taką cewkę pewnie w pilocie podlutuj elementy sprawdź oporność cewki jeżeli nie pomoże to tylko podpiąć clipa i zobaczyć co z tym mógł się wysypać ten jeden pilot.
W jaki sposób sie koduje tego typu kluczyk? Jesli ktoś może polecić kogoś w Łodzi kto by to sprawdził i cos zaradzł to bardzo proszę. A cewkę można przecież przylutować...
Szukasz cewek immo? Bez szans moim zdaniem. Albo używki na części albo usuwasz cewki całkiem.
Radiowy pilot czy na podczerwień?
Lampka kontroli immo mrugala... Pisze ze mrugala bo poradzilem sobie z problemem. A transponder jest zespolony z plytka pilota. Aczkolwiek bez baterii w pilocie rozblokuje auto Problem tkwil w cewce ;))) Jak ktos bedzie miec problem moge pomoc Pozdrawiam
Układ na tej płytce obsługuje jednocześnie immo i centralny zamek. Prawdopodobnie w czasie kodowania nowego transpondera, układ został usunięty z pamięci komputera pojazdu. Zmostkowanie pinów po cewce nic nie da. To, że dioda nie miga, nie jest spowodowane brakiem cewki. Jest uszkodzone jeszcze coś innego. Żeby przywrócić funkcjonalność pilota, trzeba...
Więc źle się wyraziłam... Chodziło mi o to czy nie dam rady dojść do tego jak to naprawić... A jak rozłożę pilot by sprawdzić uzwojenia na cewce to mi się rozkoduje? Czy nie?
No poniosło nożyk trochę: 1 - 3.9pF 2 - 1,2pF 3 - 80nH (cewka SMD) 4 - 100pF 5 - 22pF Proponuję zakup używanej karty 2p jako dawcy.
nie wiem jakie masz piloty w tym kangoo, ostanio ojciec mail podobny problem w meganie 97. jednak tam uklad dziala na IR. serwis tez chcial bajonskie sumy. Jednak elektronik z czeladzi poradzil sobie wysmienicie i za 60 pln naprawil piloty. wiec moze to wyprobuj.
Przerwa na przewodzie cewki zaworu podnosi/opuszcza. Oraz słaby styk przewodu numer 14 czyli masy wspólnej cewek i pilota były powodem braku oznak źycia układu.pozdrawiam cierpliwych i dziekuje za dyskusje
Od oryginału różni się cewką (rezystancja oryginału około 30om, klon 100om- indukcyjności nie mam czym zmierzyć) i paroma elementami w obwodzie cewki. Antena -nadawanie wydaje się być zrobione identycznie. Problem u mnie zaczął się od jakiś 2 miesięcy, wcześniej z kartami było OK. Zadarzała się jedna na 50 że był problem ale po podmianie pcf wkodowywała...
Sprawdź omomierzem cewkę na PCB pilota https://obrazki.elektroda.pl/3379587500_...
Może masz alarm w samochodzie który odcina cewkę? Skoro przestał Ci działać centralny z pilota sprawdź baterię w pilocie, a jak nie to bezpieczniki w aucie od centralnego.
Tak pilot. Nie mogę zrobić zdjęcia, ale na samym początku postu jest zdjęcie i to jest element w prawym górnym rogu prostokątny fioletowy -----cewka, zlamala mi się i są tam zwoje drucików.
Chyba niezbyt ściśle wyrażasz się. Czy nie działa centralny zamek czy też immobiliser? Dwie oddzielne sprawy. Podejrzewam, że chodzi o immobiliser. Zatem można przypuszczać, że skapitulował czytnik transpondera. A przyczyny: kłopoty z zasilaniem, uszkodzona cewka .. Może się zdarzyć, że wadliwie działa sterownik silnika. Trochę trudne do szybkiego zdiagnozowania.
Jak masz możliwość to podłącz centralkę na stole (samo zasilanie). Jeśli na stole zasięg równie krótki to pewnie uszkodzony odbiornik. O ile możesz ją rozkręcić bez utraty gwarancji sprawdź czy nie ma trymera lub cewki strojonej rdzeniem w części odbiorczej. Jeśli tak spróbuj delikatnie kręcąc jednym lub drugim dostroić się do częstotliwości nośnej...
Tak, te cewki są od Hands Free. Do odpalenia auta wystarczy sam transponder w karcie, bez elektroniki. Elektronika w karcie to pilot + Hands Free. Te karty występują tylko w oryginale. Obstawiał bym raczej coś w aucie.
Witam. Mam problem z w/w samochodem. Samochod nie chce zapalic. Mozna go otwozyc z pilota, kontrolka z immobilaizera gasnie po przekreceniu kluczyka w stacyjce, silnik sie obraca ale nie zapala. Z tego co zauwazylem to nie dziala pompka paliwa i nie ma pradu na cewkach. Podlaczylem ja pod komputer i wyskoczyly trzy bledy: immobilaizer, brak polaczenia...
Dzięki za informację. Mam taki problem z immo że w kluczyku cewka dostała przerwę i przestał odpalać, kupiłem drugi kluczyk ale podobny nie taki sam, mój ma baterie osobno a ten który kupiłem ma mniejszą baterię zamontowaną na płytce. Cewka transondera w moim była gabarytowo większa, zamontowałem cewkę z pilot który nabyłem od clio, ma 37Ω, niestety...
Jak podepne Delphi to w sterowniku silnika immo po przekręceniu kluczyka zmienia się z aktywny na wyłączony. Tak jakby immo wyłączało się. Jak zabiorę pilota i samym grotem, jest cały czas aktywny. Podmieniona pętla jest z używki. Nie jestem pewien jej do końca. Po odłączeniu wtyczki od pętli jest wyraźny błąd stały od niej. Dodano po 1 Zastanawiam...
w 97r powinien być układ na podczerwień . typwa usterka to zimne luty na diodzie IR . potem może sprawa wyjścia poza zakres kodu kroczącego (niezbędne ponowne przyuczenie) . Jeśli jest to układ radiowy to zimne luty na cewce transpondera w pilocie (ma mieć 30 om ) pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
Witam. W mojej karcie do Meganki odlutowała się cewka antenki ponieważ samochód nie chciał odpalać natomiast wszystkie pozostałe funkcje pilota/ karty działały prawidłowo. Postanowiłem to naprawić jednak coś poszło mi nie tak podczas otwierania i "wyciąłem" dwa elementy z płytki w okolicy przycisku otwierania drzwi. Te elementy to kondensator i rezystor,...
No to mnie Kolega nie pocieszył , jutro będę walczyć dalej. Pilot działa tzn. otiwera ale jest tam jeszcze transponder i może rzeczywiście to to jest przyczyną. Może ktoś ma procedurę wprogramowania kluczyka w tym aucie ?
Renault Clio IV po włożeniu karty pojawiał się błąd "Nie wykryto karty". Wczoraj wieczorem normalnie wszystko grało dziś z rana wkładam kartę no i korona wirus. Po rozebraniu kluczyka okazało się że odpadła cewka po podlutowaniu okazało się że teraz wcale nie reaguje na pilota. Moim zdaniem trzeba przypisać kluczyk bo bateria była wyjęta na dłuższy...
Sprawdzany był na testerze czy wysyła sygnał? Dioda na kluczyku miga? Była przeprowadzana synchronizacja w aucie? Druga sprawa to taka, że masz już w kluczyku zastąpiony fabryczny transponder immo na kostkę zamiast cewki. Fabryczny układ często się psuje i nie idzie auta odpalić nawet. Na kostce odpalisz zawsze ale po takim manewrze często już nie można...
Robię trik z immo ( włączam zapłon, wciskam przycisk pilota na kluczyku i trzymając wyłączam i włączam zapłon) lampka immo gaśnie i wtedy atu zapali. To nie żaden trik, ściskając główkę kluczyka powodujesz poprawienie kontaktu cewki transpondera ze ścieżkami na płytce i system rozpoznaje klucz. Naciskanie przycisku pilota nie ma żadnego sensu bo pilot...
Wygląda, że uszkodziłeś przy rozbieraniu cewkę anteny. coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/5167506500_... Tylko sprawdź oporność (druga wygląda dobrze) bo były chyba jeszcze 56ohm
Dzień dobry koledzy i koleżanki. Zakupiłem Renault scenic 2.0 16 v 2000 r. Pierwszy problem to immobiliser, który po zamknięciu samochodu z pilota cały czas mruga. Jednak auto odpala normalnie. Nadmienię, że poprzedni właściciel wymieniał jedną cewkę zapłonową oraz koło zębate od rozrządu wraz z paskiem. Drugi problem to po przekręceniu kluczyka na...
Dokladnie,immo cryptoII zasilane jest indukcyjnie z petli przy stacyjce w momencie czytania kodu klucza przez modul.Bez baterii tez dziala,nie dziala tylko central(mowa o pilocie radiowym)Nastepna sprawa,najczesciej w nim uszkadza sie cewka immo w glowce klucza(peka lub odlutowuje sie)I tak,jak pisal kolega bohun555,aby dopisac klucz trzeba zamawiac...
Witam dostałem kartę na której brakowało jednego elementu zaznaczonego na zdjęciu. Na mój gust to cewka ale o jakiej wartości bez niej pilot nie wysyła sygnału. Jeśli może ktoś ją zmierzyć proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/6546346900_1... Z góry dziękuje
Witam. Mam o znajomego Renault Clio 2 silnik 1.2 rok 2002. Problem jest taki, ze nie zawsze wyłącza immobilizer. A mianowicie znajomy wyjdzie z domu, pójdzie do samochodu otworzy pilotem w kluczyku, wkłada kluczyk a dioda szybko zaczyna pulsować nie czyta immo. Po próbie bawienia się pilotem (nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym ) i włożeniu ponownie...
wiec tak ze masz napewno wyjscie przewodem z tej centralki c.zamków na syrenke który wystawia +12V po zamknieciu lub otwarciu sie c.zamkow,musisz posiadac dwa przekazniki najlepiej zebym ci w głowie nie namieszał to podam ci typ popularnego przekaznika jest to przeakaznik standardowy 12V 30/40A ,posiada on 5 nóżek o oznaczeniach : 85-cewka przekaznika...
To jeżeli jest to faktycznie kluczyk na podczerwień, a immo na transponderze to raczej wymiana baterii tu nic nie nabroiła. Do tego piszesz że zamki działają z pilota. Może ci wypadł transponder, albo uszkodziłeś cewke od immo jeśli to pilot z cewką immo. A jak zachowuje się dioda immo. Jedź do elektronika i niech wywali ci to dziadostwo. Swoją drogą...
OK tylko czy mój pilot jest wyposażony w immobilizer ze stałym kodem? Próbowałem go przelutować ale niestety to nic nie dało. Cewki nawijać własnoręcznie nie będę, bo nie mam cierpliwości ani dłoni do tego rodzaju robótek. Do zaprogramowania od nowa układu u9280M potrzebny jest programator i wsad. Boję się o jeszcze jedną sprawę - naprawiany "pilot"...
Masz taki kluczyk jak na zdjeciu(ten zawiera tez pilot do centrala)?Immo.w reno to kluczyk z transponderem(ta zolta cewka na plytce)pentla indukcyjna wokol stacyjki,modul UCH(w nim jest procesor immo) i ECM silnika http://obrazki.elektroda.net/89_11923932... http://obrazki.elektroda.net/67_11923933...
Problem był bardziej skomplikowany niż myślałem (nie można tego samodzielnie naprawić!). Znalazłem firmę zajmującą się alarmami, pilotami samochodowymi w Łodzi (na priv mogę podać dokładne namiary, a serdecznie polecam, bo to specjaliści). Powodem jest odlutowanie się jakiegoś drobnego elementu spowodowane naciskaniem przycisków w pilocie (zmęczenie...
Przelut całości mcu i wzmacniacza RF -w.cz jeśli jest. równie dobrze mógłby nie palić jeśli pilot jest z cewką na PCB, a nie osobno w obudowie.I NA 95 % TAKI MASZ Mikropęknięcia na pcb na 90 % lub opór lub pojemność też pęknięta. Żel stacja hot air lub wprawne rączki z lutownicą precyzyjną z reguły pomaga. Jak nie masz doświadczenia -daj komuś zarobić...
witam, auto jak w temacie- nie mogę uruchomić samochodu. Już wcześniej często nie odpalał za pierwszym razem, wyglądało na to, że nadajnik w kluczyku nie kontaktuje się z cewką w stacyjce. Kilka dni temu będąc w trasie zgasiłem auto na chwilę i kaplica- nie chce odpalić przez immo, tzn dioda na desce rozdzielczej miga szybko przez cały czas. Zmieniłem...
Witam miałem problem z 19 z wilgocią ale z układem zapłonowym, kręciło jak szalone ale nie chciało odpalić. Może to mieć związek z tym szarpaniem co piszesz.Wina kabli cewki itp.Raczej nie ma związku z paliwem bo sam piszesz żę na bęzynie i na lpg. W tych rocznikach nie było centralnego z pilota, a co do rozładowania, to tak jak koledzy mówią sprawdzić...
Witam. To mój pierwszy post na forum, więc proszę o wyrozumiałość. Szukam na Elektrodzie od 3 godzin, ale znalazłem tylko informacje o przyuczeniu klucza na podczerwień do Meganki (96-99) a mój jest radiowy. Megane jak w temacie 2000 r (po lifcie) pilot radiowy, transponder w kluczyku w postaci kostki (nie cewki). Posiadam tylko jeden pilot i chciałbym...
Mam problem że swoją laguną 2 1.8 benzyna i gaz. Po odpaleniu przez około 20 sekund jest ok. Później autem zaczyna trzęść i falują obroty. Auto nie ma mocy. Idzie do 2000 obrotów i dopiero po wciśnięciu pedału gazu w podłogę ożywa. Wypadanie zapłonu. Sprawdzone cewki wymienione świece. Wypadania zapłonu już nie ma ,reszta usterek pozostała. Podmieniony...
Dobra podpowiedź, jeśli używałeś kleju do naprawy pilota, to raczej sam już nic nie dłub w aucie. Poszukaj kogoś z diagnostyką komputerową, odczytaj błędy w sterowniku. Nie wydaje mi się, abyś samodzielnie sprawdził kluczowanie cewki i wtrysków oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dodano po 1 Samodzielnie to możesz posłuchać, czy włącza się...
Auto nie odpala, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa, wtryski - brak brak impulsów sterujących, zasilanie na wtryskach jest. Po przekręceniu stacyjki na cewkach pojawia się napięcie i po chwili znika, jak kręcę to już się nie pojawia. Zasilanie ECU OK, masy na nim też. Skrzynka z bezpiecznikami pod maską sprawdzona, nie widać działania wilgoci. Wcześniej...
Poruszałem kiedys już temat jednak do dzisiaj nie wiem jak to jest z tymi renówkami??? Do dzisiaj rana jakoś udawało mi się jeździć (odpalać samochód) jednak nadszedł kres i czas na rozwiązanie problemu. Rozprogramował się kiedyś jeden klucz więc używałem drugiego jednak po pewnym czasie drugi też padł:( Objawy były takie, że jeden otwierał i zamykał...
witam ponownie pytam o lagunę 2.0 nie odpala, pilot otwiera drzwi kontrolka od immo (ta z zygzakiem) gaśnienie po chwili, pompka chodzi, brak impulsów na takim zielonym kabelku na na cewkę W.N., iskry brak, na wtryski też nie dochodzą impulsy, świece suche. pali się stop w liczniku kontrolka serw gaśnie też po chwili. podstawiłem czujnik położenia wału...
w renówkach immo odcina poprzez kompa, np nie ma sterowania na wtryski, brak wyzwalania cewki zapłonowej lub pompka nie chodzi, zależy od silnika, niestety to nie kwestia obecności lub braku jakiegoś napięcia, po zdekodowaniu immobilaizera centralka immo komounikuje się z jednostką sterującą a ta pozwala uruchomić silnik, immo możesz ominąć wyłączając...
Witam Mam problem z moją ranią, a w Szwajcarii mechanik drogi i dlatego proszę o pomoc. Moje auto jak w tytule 2001r. instalacja sekwencyjna LPG od dłuższego czasu słabo odpala mechanik rozłożył ręce i mówi że trzeba szukać a ja nie mam czasu jak jestem w pl. Teraz w lecie jest to jeszcze znośne jednak w zimie trzeba sporo pokręcić zanim zaskoczy.Wymienione...
witam mam podobny problem po wymianie uszczelki pod glowica i odpieciu akumulatora samochod nie odpalil , brak iskry, nie dziala pompka paliwa i wtryskiwacze. sprawdzilem zasilanie kompa 32 jest ,masa na 2,3 i 18 jest na 24 po zaplonie napiecie tez jest na 52 powinno byc napiecie w trakcie krecenia i jest ale i jak sie nie kreci tez jest , zasilanie...
Czesc panowie wesołych świąt z odrobiny wolnego czasu szukam odpowiedzi i pomocy!!mianowicie kupiłem lagune 1.6 16 v z 2003 roku z bardzo dziwnym objawem po odpaleniu silnik pracuje idealnie przez 20-30 sekund po czym obroty spadają przebiera i nie reaguje na gaz chyba ze jest wciśnięty na maksa w podłoge!!po w ciśnieciu do połowy brak reakcji-komputer...
Witam wszystkich Mam problem z poziomowaniem w Renault Premium 2002. System ECAS WABCO 4x2 system 302/303. Samochód to jakaś rzeźba. Wymieniony sterownik od poziomowania, wymieniony sterownik VECU, wymieniona szafa :). Problem polega na tym, że sterownik nie widzi zmian wysokości z czujników. Ciągle w parametrach jest wartośc 254 lub 255. Nawet po podmianie...
witam auto jak w opisie problem z uruchomieniem silnika, wszystko było ok żadnych problemów nagle nie chce odpalić pilot otwiera drzwi kontrolka od immo (ta z zygzakiem) gaśnienie po chwili, pompka chodzi, brak impulsów na takim sielonym kabelku na na cewkę W.N., iskry brak, na wtryski też nie dochodzą impulsy, świece suche. to dziwne bo nagle przez...
Renault Scenic, oprócz fabrycznego plipa (radiowy + cewka indukcyjna) jest dołożona PROXIMA BP - czujki ruchu, drzwi, klap, antynapad, odcięcie zapłonu. Podpięta pod fabryczny zamek centralny, więc jest jeden pilot (oryginalny). Wczoraj PROXIMA zaczęła świrować. Otworzenie auta nie rozbraja PROXIMy - auto zaczyna po chwili wyć, bo są drzwi otwarte....
Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu spawam sobie auto-lawetę na renault midlum na potrzeby własne i ubzdurałem sobie, że nie będę dźwigać ramp do wjazdu tylko zrobię sobie takie opuszczane na siłownikach hydraulicznych. Została teraz kwestia podpięcia hydrauliki, nie wiem czy dobrze ,ale pomyślałem, że wykorzystam do tego pompę od windy samozaładowczej...
Witam, ostatnio kiedy jechałem rano do pracy było wszystko w porządku kiedy natomiast wychodziłem wsiadam przekręcam zapłon i nic kreci i nie chce odpalić. Myślałem że to pompka paliwa poszła bo w ogóle jej nie było słychać... sprawdziłem nie dochodzi napięcie do pompki (Pompkę sprawdziłem na krótko chodzi.) Znajomy był ze mną akurat się troszkę zna...
WITAM ! 1PYTANIE : CZY KTOS JEST W STANIE SKOMPILOWAC POPRAWNE ZAWARTOSCI DO DWUCH TRANSPONDERÓW T5 NA PODSTAWIE MAPY PAMIECI DO TEGO MODULU IMMO: SAGEMA DUZY PROCEK +93C46 CENTRALA PO LEWEJ ZA LICZNIKIEM OBOK ODBIORNIK RADIOLINI W OBUDOWIE JAK PRZEKAZNIK. TYPU CENTRALI NIE PODAM BO WYJAŁEM PŁYTKE Z OBUDOWY TAK JA FRANCUZI ZAMONTOWALI ZEBY NIE POŁAMAC...
W moim Fordzie zapalniczka zostaje pod napieciem po wylaczeniu zaplonu ale po 5-10 minutach zasilanie jest odlaczone. Tez chcialem juz budowac jakis uklad ale najpierw zostawilem rejestrator dzialajacy i sprawdzilem jak dlugo nagrywa. Nagrania konczyly sie dokladnie po 5 (albo 10) minutach. Sprawdz u siebie. tak na poczatku zrobię. Pierwsze sprawdzę...
W związku z wolnym alarmem Vertex CA14 (miałem go zamontować w Mikrze, ale poszła na złom) stwierdziłem, że zamontuję w Thalii (2008r.). Zwłaszcza, że są częste problemy z cewką w pilocie od oryginalnego centralnego zamka. Mam już opanowane podpięcie otwierania, zamykania, hamulec, zasilanie po stacyjce. Brakuje mi sterowania migaczami i sygnał z otwartych...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Witam. Pacjent to Clio II Ph 1, 1999r. Silnik D7F bez klimy. Od pewnego czasu mam problem z immo. Mam 1 kluczyk który jest nieoryginalny i na nim działa zamykanie i otwieranie, oraz dwa oryginalne, ale na nich już nie działa. Kluczyk nieoryginalny to jedyny kluczyk na którym udało mi się znowu uruchomić oryginalnego pilota, bo oryginały nie chcą się...
pilota renault renault pilota cewka renault
32lg3000 pilot kontaktrony magnetyczne nissan micra diesel
mikrokomputer cobra1 amica ecotronic
Gaśnięcie silnika w instalacji gazowej BRC - przyczyny i diagnostyka Wzmacniacz WS 432 - wpływ pętli masy na buczenie