Pełny prąd zwarcia osiągniesz (powiedzmy) jak cewka będzie z nadprzewodnika. Prąd zwarciowy długo nie popłynie bo albo się ogniwo wyczerpie albo za bardzo rozgrzeje i stanie się niebezpieczne (rozsadzenie) w zależności od jego rodzaju. Prąd ma wartość połowy maksymalnego właśnie przez dopasowanie - przy zwarciu masz I=E/Rw a przy dopasowaniu I=E/2Rw....
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Objawy wskazują na problem z cewką. Czasem tak się zdarza że zimna cewka jest ok a jak się rozgrzeje dostaje przebić i gubi iskrę. Spróbuj na innej cewce, o ile masz. Nie wiem który silnik masz, w KO byly dwa typy elektrowni. 6V i 12V. Teraz może walnę babola ale 6V potrzebowała cewki WN zewnetrznej a 12V nie.
Tak też zrobiłem (odłączyłem cewkę i kondensator). Pytanie/problem w tym czy to normalne że tak jest (kondensator niby sprawny i cewka też). Mam cały czas problem z "dzikimi" obrotami jak się rozgrzeje (dostaje samozapłonu). Na wolnych też nie chodzi jak trzeba i świeca cały czas mokra. Sprawdzałem wszystko po kolei gaźnik czyściłem z 10 razy i to samo....
co wydaży sę gdy wykonam cewkę roboczą z dłuższej rurki cewka będzie mniejszej średnicy( 20:25 mm średnicy wewnętrznej a około 300mm długości) czy na całej tej długości pręt np fi 10mm rozgrzeje się równomiernie poza tym jaki czas byłby potrzebny i jaka moc pieca.Z góry dzięki za odpowiedź Myślę ze średnica Twojej cewki jest za mała. Powinieneś pomyśleć...
Wiązka, wtyczki, świeca równie dobrze auto po zerwaniu rozrządu i ma krzywy zawór na zimnym się domyka jak się rozgrzeje przestaje.
Samochód ogólnie mówiąc jeździ w miarę ok. Spalanie na trasie przy 120km/h około 5.23L (autostrada). Na zimnym jak i na ciepłym pracuje prawidłowo, obroty zawsze równe, nic nie faluje. Silnik ma jeszcze moc, fakt, tym pudełkiem nie da się jeździć więcej jak 120km/h (bo jest strasznie głośny) lecz maksymalna to około 170 (sprawdzane) więc jeszcze jakoś...
Witam, Na mechanice i diagnostyce znam się niewiele tzn. tyle ile się nauczyłem i dowiedziałem z poprzednich napraw i gogle (dam radę sam wymienić tarcze, klocki, filtry, czujnik ABS, czyli jakieś drobne proste naprawy, obsługa DIAGBOX). Temat dotyczy Peugeot 407, benzyna 2.0 + LPG, 136 kM, 100 kW rok. 2004, sedan (prawdopodobnie (6DRFNB, 6DRFNE) RFN...
Witam Ford Focus MK1 1.8benzyna 2004r szukałem na różnych forach ale mój problem jest trochę inny jak każdego kto pisze. Problem polega na nierównej pracy silnika, obroty wąchają się od 680 do 750obr a na zimnym silniku nie chce jechać szarpie dusi się a jak się rozgrzeje chodzi idealnie, auto posiada LPG ( sprawdzone u dwóch gaziarzy i jest dobrze...
Witam, piszę jeszcze raz o moim problemie z obrotami ponieważ straciłem dostęp do mojego poprzedniego konta, więc z góry przepraszam za powielanie tego samego tematu. Sytuacja wygląda w taki sposób: - Problem z odpalaniem (czasami odpala od strzała a czasami kręci i muszę dodawać gazu żeby wszedł na obroty, nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny)...
Kosiarka traktorek z silnikiem Briggs 17,5 KM odpala normalnie, ale po zwiększeniu delikatnie gazu na zimnym silniku gaśnie. Jak rozgrzeje się, to można czasami zwiększyć gaz do roboczych obrotów. Ale czasem też, jak chodzi na wysokich obrotach, też potrafi zgasnąć. Gaźnik wymieniany, cewka wymieniana, świeca wymieniana, zawory regulowane, regulator...
Co może być przyczyną tego że gdy silnik się rozgrzeje samochód zaczyna szarpać i gaśnie wymieniona cewka, przewody z rozrzadem też wszystko ok. Samochód trzyma 90 stopni na blacie.
http://obrazki.elektroda.pl/4233374300_1... Układ powstał podczas przygotowywania motocykla do zimowej wyprawy. Główną inspiracją wszystkich przeróbek (ten układ, ściemniacz przedniej lampy, ściemniacz lampy pozycyjnej wózka bocznego) była walka o każdy wat z alternatora, dysponującego skromną mocą około 100W. Wszystkie zaoszczędzone...
Wypadanie zapłonu można stwierdzić organoleptycznie. Na zimnym silniku zapach benzyny z rury wydechowej + nierówna praca. Jak sie rozgrzeje zaczyna lepiej pracować. Bardziej zaawansowany test: odkręcić kolektor wydechowy i uruchomić zimny silnik. Tam gdzie będzie wydmuchiwać po ściankach kanału głowicy benzyne jest źle. Tam gdzie będzie wylatywać ogień...
Owijanie płócienną taśmą izolacyjną uzwojenia to taki sobie pomysł. Jak się cewka rozgrzeje (70-90 stopni), to syciwo z tej izolacji się rozmaże i będzie śmierdziało przez ruski rok, a sama taśma się pozsuwa lub pozłazi. Najodporniejsza byłaby taśma z plótna z włókien szklanych owinięta na sucho, potem zalakierowana i wygrzana do utwardzenia. Porządna...
prawdopodobnie uszkodzona cewka lub któryś przewód we wiązce
kto pomoże bo zaraz oszaleje moja zafira zimna szarpie brak mocy po kilku minutach jak się rozgrzeje jest ok. połowę auta wymieniłem nowe świece nowa cewka sonda czujnik wałka czujnik temperatury filtr paliwa tłumiki komputer wraz z softem na diagnozie brak błędów ciśnienie paliwa sprawdzone nie wiem czy to normalne ale gdy temperatura przekracza 92...
Mam Mazde 323 bg 91r 1.6 na pelnym wtrysku .. umnie jest tak ze jak sie silnik rozgrzeje to na sekunde dlawi sie silnik i zapala sie kontrolka chek engin tylko na chwilke. puzniej pracuje normalnie . czym dluzej pracuje silnik tym czesciej zaczyna przerywac..... wiec co radzicie ??? czy to modyl czy cewka //// POZDRAWIAM
Witam, mam nie mały problem z moim lupo. Chodzi o to że w moim potężnym 1.4 na benzynce chodzi wszystko prawidłowo. Ale przy przełączeniu. A gaz pochodzi chwilę na wolnych samochód rozgrzeje się do 70/80 stopień znaczyna się przytykać i chodzi na 2 gary. Zmieniona cewka świece 3 miesiące temu. Dzisiaj wymieniłem przewody dalej to samo. Najlepsze jest...
Nie będzie to jak w innych fiatach? Czujnik położenia wału korbowego? Jak się rozgrzeje jego cewka może tracić ciągłość jak ostygnie następuje przywrócenie ciągłości itd
Panowie pomocy bo już mam dość tego auta... Wtryski zmienione nie pomogly więc kupiłem cały aparat zapłonowy zintegrowany z cewka i modułem zapłonowym. Świece wsadziłem oryginały nowe. Sukces auto odpaliło!!!! Problem jest teraz taki że gdy się rozgrzeje totalnie traci moc, nie gaśnie chociaż ma ochotę... Ale nie da się praktycznie jechać. Świece są...
pali na dotyk gdy sie rozgrzeje faluje na obrotach czasami gasnie..a w autonacie to jest problem...wymieniona cewka zaplonowa ..swiece i kable co mu moze dolegac?
Niestety DJSzmer ma częściowo rację, jeżeli przepalicie cewkę głośnika pojedyńczym szczytowym napięciem /Moc Max/ to życzę każdemu żeby to usłyszał. Inna sprawa jeżeli głośnik zostanie przeciążony mocą powyżej RMS. W wyniku takiego działania cewka rozgrzeje się i zacznie trzeć co będzie na pewno słyszalne. Jeżeli głośnik ma wysoką wytrzymałość mechaniczną...
Witam, mam problem z Astrą która nie pali jak się rozgrzeje, a działa bez problemu na zimnym. Ostatnio podczas jazdy słabnie i nagle ją odcina gaśnie, na komp. pokazuje wypadanie zapłonu, cewka nowa Delphi, świece nowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu wymienione, przekaźnik pompy paliwa zmieniony. Jak się rozgrzeje to nagle gaśnie i już nie...
Czesc mialem podobna sytuacje z moja zafira. wymienialem swiece, zalozylem nowa cewke, czyscilem przepustnice. NIc nie pomagalo. Az ktos mi podpowiedzial ze to wina przebicia elektrycznego na swiecy. Na zimnym silniku to sie nie pojawialo az do momentu jak sie rozgrzal. Ta sytuacje rozwiazalem przez zastosowanie silikonu wysokotemperaturowego. Teraz...
Przy odpaleniu silnik pracuje dość równo , po rozgrzaniu się zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder , próbuje wejść na wyższe obroty czasami ale nie daje rady(wolne obroty) Moim zdaniem jest chyba cewka do wymiany i teraz się zastanawiam czy kupić w ciemno tą cewkę i sprawdzić..
jezeli chodzi o ta corse to jak sie rozgrzeje i zgasnie to sprawdz czy jest iskra i czy podczas krecenia rozrusznikem wlancza sie pompa paliwa jezeli pompa chodzi i nie ma iskry to cewka a jak pompa tez nie chodzi to czujnik obrotu walu korbowego lub walka rozrzadu jak ma aparat zaplonowy
Pokretło musi być wcisnięte aż rozgrzeje sę termopara ( jest ona na końcu drutu idącego z cewki do palnika) Sprawdź czy drut nie jest przerwany. Może koniec tego przewodu jest za bardzo odgięty w bok i płomień go nie ogrzewa. Cewka to mały elektromagnes zasilany z termopary.
Nie powinno być zbyt dużego problemu. Przy systemach stosowanych na mrozie producenci często zalecają rozgrzanie sprzętu, czyli puszczenie cichego sygnału przez jakieś 20 minut. W tedy zamarznięta cewka głośnika nie spali się tylko rozgrzeje i się rozmrozi.
J/w, czujnik położenia wału lub cewka zapłonowa.
Witam Czy może ktoś mi zdradzić jakie sposoby istnieją na wyłapanie która cewka jest walnięta. Jak sie silnik rozgrzeje juz mniej czuć rzucanie, równiej pracuje. Świece wymieniłem (NGK dwuelektrodowe). Pozdrawiam Marcin
zobacz czy jest iskra jak nie pali, prawdopodobnie cewka padła
Witam wszystkich. Podepnę się do tematu. Kupiłem niedawno GP 1,4 8V i po wymianie świec szarpie przy mocniejszym dodawaniu gazu. Przy normalnej jeździe jest OK. Nie ma komunikatu o błędzie. Świece wymieniałem sam na polecane NGK ZKR7A-10 (te same były wcześniej - prod. japońskiej, nowe są francuskie). Jedni polecali sprawdzać szczelinę, drudzy montować...
Witam. Posiadam Opla Astre G 1.8 LPG, gdy odpalę auto i ruszę zanim się przełączy na gaz to szarpie i gaśnie przy dodawaniu gazu. Jak silnik się rozgrzeje to na benzynie jeździ normalnie ale zaś na LPG przerywa i chodzi tak jakby na 3 gary. Podejrzewam że cewka zapłonowa do wymiany ale nie jestem pewny.
a w jakiej pozycji musi być cewka żeby była w pozycji "0"? bo gdy wcisnę razem z cewką ten papier do końca do tam zostaje. A czy mogę skleić wikolem cewkę do membrany? a butaprenem zawieszenie górne? Dodano po 3 bo butapren słyszałem że gdy się rozgrzeje od cewki to może puścić.
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
Witam wszystkich bardzo serdecznie! Jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Od jakiegoś czasu (ponad pół roku :) ) w moim Golfie cyklicznie i bardzo często pojawia się podobny problem: Samochód zaczyna trząść się i drżeć na biegu jałowym. Często też towarzyszy temu spadanie lub też delikatne skakanie wskazówki na obrotomierzu. Problem ten zazwyczaj...
Nic sie nie zmniejsza... Jesli cewka nawet przymarznie - to po chwili sie rozgrzeje i glosnik zacznie grac ;)
Witam mam problem z moim foxem mianowicie traci na mocy gdy sie rozgrzal podlaczony pod komputer stwierdzono wypadanie zaplonu cylinder 1 cewka wymieniona swiece rowniez i błąd znowu jest gdy auto sie rozgrzeje caly zaczyna klekotac i traci na mocy niezbyt przyspiesza kompresja dobra lecz jak robiono coś z powietrzem. Nie pamiętam jak to sie nazywalo...
Witam. Jestem zmuszony otworzyć temat, ponieważ wciąż pojawia się pewne niepożądane działanie układu. Wybrałem tą wersję i działa ona do dziś w samochodzie: https://obrazki.elektroda.pl/5068906900_... Problem pojawia się, gdy są niższe temperatury, tak poniżej 10 stopni. Działo się to już tamtej zimy, ale nie miałem czasu na grzebanie....
Witam. Witam, posiadam kosiarkę spalinową, która bardzo dziwnie się zachowuje. Na zimnym silniku chodzi normalnie. Silnik czterosuwowy. Jak się rozgrzeje to gaśnie i nie chce zapalić aż ostygnie. Tłok nie puchnie bo lekko się kręci na ciepło. Nie wina gaźnika bo był wymieniony. Cewka też nowa. Iskra na ciepło jest. Co ciekawe jak na ciepło zgaśnie...
chłopaki ja już wiem!! to cewka fiksuje. zrobiłem eksperyment. założyłem cewkę od auta i dałem prąd z akumulatora. kondesatorek i platynka zostały tak na miejscu bo bez tego ani rusz. działa bez zażutu nawet gdy tłumnik rozgrzeje się do czerwoności. kupię nową orginalna cewkę i bedzie smigać :) z poważaniem Kombinatorek
Znam to na stole będzie kręcił jakby nigdy nic. Przecież ja go na stole miałem jakieś tydzień temu bo wymieniałem cewkę, bo sądziłem że to było przyczyną, pomogło na tydzień . Stara cewka była sprawna. Ciekawe jest to że jak się rozgrzeje silnik to potem już chodzi bezbłędnie za każdym strzałem, chociaż ostatnio dzień przed całkowitą awarią miał problem...
Witam serdecznie problem z samochodem jak w tytule a polega on na tym: autko ma problem z zapalaniem na zimnym silniku kilka razy kręcę rozrusznikiem łapie i gaśnie i tak kilka razy jak już złapie to chodzi bardzo nie równo przerywa i utyka jak by był kulawy silnik ma instalację lpg ale objawy są takie same na gazie gdy silnik się rozgrzeje to problem...
Komputer raczej umiera definitywnie, zresztą w tym modelu nie ma nic do iskry. Ja bym sprawdził dwie rzeczy: czy po zaniku iskry jest nadal 12V na czerwonym/ pomarańczowym kablu na cewce wn (ale żarówką, a nie miernikiem), a drugą rzeczą to czy cewka impulsatora nie dostaje przerwy jak się rozgrzeje (podwójna wtyczka, kable o ile pamiętam to żółty i...
Witam Moim zdaniem Elba 12V do akku i cewki 6V jest pomysłem nietrafionym. 1019205 Odpisuję może lekko nietrafnie bo mnie to dotyczy: Wiadomo że moduł zapłonowy w simsonie jest rozdzielony ze stroną ładowania. Może być stykowy lub elektroniczny. U mojego simsonka SR50/1 (z tabliczki znamionowej). Chwała za to że to dwie odrębne rzeczy. Te simsony są...
Przebieg jest około 150tyś, problem z odpalaniem jako taki nie istnieje, ale zanim się nie rozgrzeje (około 5 min) chodzi jak "kulawa taczka". Żeby na takim silniku odjechać muszę naprawdę dobrze dodać gazu, po niedługiej chwili wszystko już idzie ładnie (w miarę) pomijając ten brak mocy.
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Witam szanownych forumowiczów. Od dawna już mam problem z piłą spalinową Stihl. Jak odpalam ją na zimnym silniku to jako tako pracuje, ale jak tylko się rozgrzeje to od razu gdy nacisnę na gaz to gaśnie. Jak pulsacyjnie naciskam delikatnie i wejdzie na obroty to tnie jak szalona a jeśli upuszczę jej gazu i będzie chodzić no wolnych obrotach to już kolene...
Ale sprawdzealem olej i nie widac zeby plyn sie do niego przedostawal. W zbiorniczku tez plynu nie ubywa takze z ta uszczelka cos mi nie pasuje. Pojade jutro do mechanika zeby to wszystko sprawdzil bo nerwicy idzie dostac. Moze cewka kleka i gdy sie silnik rozgrzeje to zaczyna swirowac? hmmm... Mialem w zyciu pare samochodow roznych marek ale takiego...
Witam mam problem z skuterem Romet 767 2T nie można odpalić na zimnym silniku odpali tylko jak dodam trochę gazu jak już się rozgrzeje to chodzi na wolnych obrotach i wysokich, i jak zgaszę i chce odpalić od razu to odpala ale jak postoi ok 5 min (silnik ciepły) to już nie odpala, odpali jak dodam trochę gazu i wszystko jest ok. Dodam tylko ze jeździ...
Witam. Mam problem z silinkiem 1.6 AUS ze skrzynią ERT. Występuje prawie od początku jak kupiłem samochód. Wygląda to tak. Odpalam samochód, ruszam i delikatnie przyśpieszając na 2 oraz 3 biegu przy obrotach około 2000 czuć delikatne poszarpywanie które przechodzi przy 2200-2300 i wydaje mi się, że słychać też dźwięk nierównej pracy silnika. Najlepiej...
Jeżeli cewka ma przebicia to oczywiście należy ją wymienić. Kable używane to nie jest najlepszy pomysł. Warto sprawdzić ciśnienie na tłokach bo ono może wskazać przyczynę problemu z obrotami. Na forum audi ludzie piszą że wszyscy mają w tych miejsca przebicia :D no bo własnie już nie wiem gdzie szukać, a kable to nie używane tylko moje źle się wyraziłem...
Sonda jest ok na zimnym jest 0,8v jak sie rozgrzeje ,0,4-,08v ,czujnik jest ok udało sie go zmierzyć ,a czy ta cewka może szwankować w ten sposób ,myślałem że poprostu cewka pada i nie daje napięcia i tyle tym bardziej że jest jedna ,może to te 10bar na pierwszym cylindrze powoduje tą nierówną prace świeca na tym cylindrze jest okopcona także jest coś...
witam, mam skodę felicie 1,3 + LPG z 97roku, od pewnego czasu samochód zachowuje się co najmniej dziwnie... pali bez problemu, gdy się rozgrzeje zaczyna szarpać, gasnąć np: gdy stoję na światłach (zarówno na benzynie jak i na gazie) :( podczas jazdy czasami spada moc i mimo zmiany biegów na niższe i wciskania pedału gazu do dechy zawsze gaśnie...po...
Dziękuję za odpowiedz ale to nie to :( Poszedł C3997. A objaw był taki ze tv zadziałał ale obraz byl mocno zawężony. Chciałem pomierzyc napięcia ale radiator sie rozgrzał i tranzystor padł.Teraz objaw jest taki ze mierzę napięcia nim sie rozgrzeje VN jest ale jakieś słabe bo kineskop się elektryzuje ale słabo jakoś... Niby sie zgadzaja tylko napięci...
Mam ten sam problem golf 1.6 benzyna-gaz 93r., cewka odpada wymieniana, przewody także (zastanawiam się nad kolejną wymianą gdyż raz kupione nowe nie sprawdziły się były jakieś wadliwe) świece wymieniane z 2 razy. Mechanik mówił że na wcześniejszej cewce iskra słaba ale po wymianie cewki nadal ciężko pali. Największy problem jest przy odpalaniu jak...
Witam! Mam problem z obrotami... na zimnym silniku jest masakra cieżko utrzymują się na 1tyś, jak z większej prędkości wrzuce na luz gaśnie.Jak sie rozgrzeje jest lepiej, zauważyłem że po wyłączeniu świateł silnik chodzi o wiele równiej.Co to może być ?? może jakaś cewka ?? mogę nakręcić filmik jak pracuje.
Witam mam problem autko jak jest zimne odpala od ręki natomiast gdy się rozgrzeje wogóle nie odpala kręci ale nie pali :( sprawdzałem czy pojawia się iskra bo podejżewałem że to cewka ale iskra jest pojechałem do mechanika i kazal mi wymienić czujnik Halla w aparacie zapłonowym może to być jego wina?? jak to sprawdzić ?? a może modul zapłonowy?? jak...
Najlepsze jest to gdy rano zapalam samochód i chce mim ruszyć to gasnie strasznie szarpie jak sie rozgrzeje jest ok czujnik położenia wału nie wystepuje w tym modelu to zwykły jednopunkt boscha aparat zapłonowy cewka WN wymieniona Swiece, moduł kable WN nie maja przebicia . Najciekawsze jest to że w ECU niema żadnych błedów, a może to ECU jak go zdiagnozować?
Auto: Mazda mx-6 2,5 v6 93r Jak się rozgrzeje auto (temperatura osiągnie 90st) obroty zaczynają wariować, przykładowo na obrotomierzu mam 2,5k rpm wskazówka skacze w dół do wartości 2krpm przy czym czuć mocne szarpanie.Przy wartościach powyżej 4k rpm takich objawów nie ma.Po przejechaniu ok. 3-5km auto przestaje przerywać, lecz po ponownym uruchomieniu...
Witam i dziękuje za zainteresowanie moim problemikiem. Tak , to coś w stylu silnika liniowego, jednak chciałbym sam to zrobić, ponieważ wszelkie przeróbki będę mógł na bieżąco robić: dowinąć - odwinąć uzwojeń , wymienić całe uzwojenie na grubsze(drut) , również sposób mocowania z dalszą częścią wykonawczą może ulegać modyfikacji itp. Głównie zastanawiam...
Po zakupie neona, od samego poczatku mam problemy z obrotami. Samochod posiada silnik 2l 16v 96r. Odpalam samochod bez problemow, silnik pracuje rowno do momentu jak sie nie rozgrzeje np. po przejechaniu okolo 10 km. Objawy mam takie: spadek obrotow pomimo deptania na gaz,dusi sie, spada mu moc i ciezko wydusic z niego choc 60 km/h - i zapala mi sie...
Witam otóż jestem posiadaczem Citroen Xsara 2 1.6 16v Mój problem polega na tym iż , gdy są deszczowe dni jest dużo wilgoci , to ona musi mi się dostawać gdzieś do silnika, ponieważ gdy odpalam jest wszystko okej, ruszę zmienię na 2 bieg i zaczyna się . to znaczy miga kontrolka check engine po chwili znika ale auto robi z rury wydechowej tu tu tu przy...
Dodam jeszcze, że podczas szarpania słychać jakieś cykanie jakby pod deską rozdzielczą i jeśli auto jest na gazie ustępuje zjawisko migającej kontrolki (od gazu). Kontrolka informuje o tym, że auto jest aktualnie na benzynie i jeśli silnik się rozgrzeje odpowiednio sam przełączę na gaz. Jednak podczas jazdy nie gaszę silnika a tak się dzieje. Jeśli...
Witam opel vectra A 1.8 czysta benzyna 91r 280 tyś przebiegu problem jest taki ze pali na zimnym bardzo dobrze i pracuje równo jest ok tylko się delikatnie rozgrzeje strzela w filtr i w rurę na przemian dusi się dławi czasami jak złapie to się wkręca na obroty dobrze . wymienione wszystko co możliwe czujnik położenia wału nowy i cały wtrysk z przepustnica...
Witam Mam następujący problem moja astra szarpie , muli , brakuje jej mocy.Jak jest zimno i sinik jest zimny tylko lekko poszarpuje, a gdy się rozgrzeje masakra. Diagnostyka wykazała następujące błędy: 0351, Cewka zapłonowa bezpośredniego układu zapłonowego cylinder 1 i 4- niskie napięcie w tym nie zapisany błąd 0340, Czujnik Halla wałek rozrządu Błąd...
Witam. Jak w temacie dopóki moto się nie rozgrzeje wszystko jest ok. Gdy złapie swoją temperaturę (10-15 minut jazdy) gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu (Na biegu). Do 1600-1800 obrotów wszystko jest dobrze. Sprawdziłem luzy zaworowe, nowa świeca, cewka zapłonowa, przewód, fajka. Bez zmian, nadal gaśnie na ciepłym. Myślałem jeszcze nad gaźnikiem ale...
Puki głośnik nie charczy to nic mu nie będzie głośnik ma swoje możliwości mechaniczne, moc wzrasta to głośnik gra coraz głośniej a membrana lata coraz bardziej i w porządku. ale jest taki moment że dalsze wzmacnianie sygnału nie skutkuje wzrostem głośności . w tym momencie głośnik dostaje już swoją moc znamionową a nadmiar nie przetwarza na dodatkowe...
Witam. Posiadam golfa 3 od listopada jest to rocznik 96 ze wspomaganiem .czytałem na forum już podobne tematy na temat mojego problemu lecz nie znalazłem rozwiązania . A mianowicie : odpalam samochód obroty automatycznie wskakuja na 3 tyś przekazuje ibnormalnie trzyma 900-1000 ale to jak samochód postój kilka godzin albo noc. Ale to w sumie mały problem...
Witam! Kumpel ma Corse jak w temacie i jest z nią tak, że póki zimna chodzi idealnie, a jak się rozgrzeje to traci moc i jakby zapłony czasem wypadały i chwilami chodziła na trzech garkach. Ogólnie zjawisko identyczne na PB i LPG. Elektroniką samochodową się z zamiłowania zajmuje i moje pomysły się już skończyły. Mianowicie świece, przewody, rozdzielacz...
Pewno to co nazywasz alternatorem to jest zespół cewek. Jeśli jest CDI to jest cewka ładująca oddzielna a jej napięcie nie podlega regulacji. Zatem trochę nie rozumiem dlaczego zamiast wymienić regulator napięcia szukasz rozwiązań zastępczych. Także nie wiem o jakim regulatorze wentylatora traktujesz. Trochę więcej informacji. Z grubsza tak przewidywałem...
Witam mam problem z audi 80 2.3 z 1994 r gdy rozgrzeje się silnik auto nie zawsze chce odpalić,mogę kręcić rozrusznikiem ale nie załapuje , iskra jest przewody nowe ngk świece nowe ngk .kopulka palec nowe, czujnik temp nowy.Natomiast z tzw.popychu pali , wystarczy delikatnie popchnąć .Byłem u wielu mechaników ale nie wiedzą co jest.Prośba o pomoc Sprawdził...
Witam, mam taki problem z fiatem Coupe 2.0 16v. Jak w temacie, na zimno ciezko odpala, odpala i odrazu gasnie, strzela w filtr jak juz odpali ciezko się wkreca , jesli przekroczy 3 tys to juz wkreca się do konca. Jak auto sie rozgrzeje to problem znika..po pewnym czasie jak sie pojezdzi chodzi normalnie... Problem jest jak mysle z ubogą mieszanką ,...
Witam. Niedawno kupiłem omegę B 2.0 8v podobno z silnikiem nie do zajechania i tak prostym że niema co się zepsuć. Miałem pecha po miesiącu silnik się zatarł w trasie po przejechaniu 300km spalił cały olej kontrolka się nie zapaliła bo po prostu k..s wyciągnął. Kupiłem silnik podobno w dobrym stanie jak to mechanik (serwisowy opla po godzinach dorabiający)...
Witam, Na początku pragnę zaznaczyć iż zapoznałem się regulaminem dlatego zamieszczam ten temat (odpowiednio zatytułowany) w tym dziale gdyż jestem początkujący, nie ma podobnych tematów na tym forum związanych z tym silnikiem 1.4mpi(na gaz) staram się opisać problem dokładnie z jak największą ilością detali przez co zapewne podaję sporo informacji...
Witam Mam dosc dziwny problem z autkiem ale moze od poczatku Auto codziennie rano ma problem z zapalaniem. Przy probie zapalenia zalapuje i kreci moze maks przez 2-3 po cztm gasnie. Nastepnie ponowna proba rozrochu nie zawsze konczy sie sukcesem. Na ogol 3 raz jest stuprocentowy ... ale ... nigdy nie jest gladko tzn najpierw szarpie po czym wyrywa na...
Witam Potrzebuje schematu elektrycznego Peugeota 306 1.4 XR KAT z 2001 roku. Jest to wersja bez klimatyzacji z jednym wentylatorem. Z samochodem od samego początku był problem z tym że się grzeje. W lato samochód jest prawie nie do jazdy. Nagrzewa się do 90 stopni, przy około 98*C włącza się wentylator, a przy 100*C zapala się ikonka "STOP", teoretycznie...
jan12345---tak jest jak napisałeś , przy ciepłym silniku po wciśnięciu pedału gazu do połowy odpala lepiej , tylko że ja sam nie sprawdze sobie tych luzów :(( Dodam że jak silnik jest zimny to "chodzi" jak dizel (klekoce:) póżniej jak się rozgrzeje jest już w porządku (nie klekoce:) elektrit---po regulacji machanika , nie rozkręcałem gaznika i nie sprawdzałem...
Witam. Wiec tak na początek. Wyjeżdżając z domu po 2 minutach jazdy (czyli silnik jeszcze zimny, autko straciło moc i ledwo klepało na 2 gary) po 10 minutach uspokoiło się, i jedzie w miarę, normalnie (moc jakby nie ta sama, lekko spadła). Check engine się zapala i gaśnie następnego dnia. Parę dni później to samo ale już nie uspakaja się i check engine...
Myślę, że układy są dość dobrze zaprojektowane, ale np z powodu jakości laminatu nie grają w nieskończoność. Tak samo elektrolity wysychają. Da się wprawdzie zaprojektować tak, żeby się nie przegrzewało nic, ale jak gra 20 lat to już nie jest zły wynik. Poza tym elementy, które pracują w swoim zakresie temperatur ciężko uznać, że zostały umieszczone...
Lanos jak jest zimny to jest wszystko ok. Gdy sie rozgrzeje to zapala sie check i silnik w ogóle nie reaguje na pedał gazu aż zgaśnie. Przy próbie odpalenia załapuje ale nie chce wejść w ogóle na obroty i po dodawaniu gazu buczy i gaśnie. Gdy postoi ok 15 min to odpala i można jechać ale po około 5 min to samo. Cewka zapłonowa była podmieniana na inną...
Witam zamieszczam post z ciekawą przypadłością peugeota 206 1,1 wtrysk wielopunkt benzyna + gaz rok produkcji 2003. Problem jest taki : Silnik zimny - problem z odpaleniem trzeba kilka razy kręcić rozrusznikiem aby zapalił , jak już złapie chodzi jakby miał przerwy w zapłonie , dodanie choćby troszką gazu kończy się zadławieniem silnika. W momęcie gdy...
Witam ponownie robiłem ją dzisiaj i tak co do odpalania to za daleko była cewka od koła magnesowego ustawiłem ją tak jak mi poradził Rycho i teraz czy zimna czy ciepła za pierwszym razem odpala i nie gaśnie.I za tą rade mu serdecznie dziękuje:) A co do kichania to ja już nie mam pojęcia co to może być zrobiłem wszystko tak jak mi radziliście i nic dalej...
Witam! Ja zrobiłem to tak w przypadku jeśli kapsel był przyklejony na stałe (miałem membranę płaską, w ogóle bez centralnego otworu, to to samo): trzeba pomierzyć średnicę zewnętrzną szczeliny i zewnętrzną średnicę cewki, różnicę podzielić na dwa i dobrać odpowiednie podkładki , najlepiej mocny papier czy giętką folię z tworzywa o troszeczkę mniejszej...
Tak, wszystko się zgadza, robiłem na początku semestru prezentacje z nagrzewania indukcyjnego...to parę słów ode mnie. Garnek postawiony na płycie indukcyjnej pełni funkcję uzwojenia wtórnego zwartego. Uzwojenie pierwotne to cewka wzbudnika. Garnek musi być ferromagnetyczny...tzn przystawiony magnes musi się przykleić, z tego powodu odpadają naczynia...
Witam mam pytanie. Mój Escorcik od jakiegoś czasu jest po prostu nie do strawienia tzn. zapalam po nocy i ruszam w drogę to na zimnym silniku więcej niż 80 nie pojadę, przy najbliższym skrzyżowaniu auto schodzi do 500 obr. ale nie gaśnie i tak jakby zalewało świece i trzepie budą ( sprawdziłem i okazało się że 4 świeca jest mokra płynu nie ubywa i oleju...
Pisałem wyraźnie, gdy silnik rozgrzeje się, po ok. 15 km, gdy temp. na zewnątrz pow. 6 st. C (wcześniej było ok. +30st.C) - silnik gaśnie. A gdybym nie włączył wentylatora na sztywno - przejechał bym startując od zimnego - niecałe 10 km - taka jest usterka! A dla mnie w trasie istotne jest dojechać a nie gdybać o temperaturze pracy, małym i dużym obiegu....
Witajcie! Mam problem w temacie układu regulacji spalania stukowego w Astrze F 97r 1.6 8V 75KM. Otóż od pewnego czasu (ok. 2 tyg.) auto zaczęło szarpać przy ruszaniu, a kilka dni temu przestało odpalać, tzn. odpala jak pomogę naciskając pedał gazu. Wówczas jak silnik trochę się rozgrzeje auto szaleje na wolnych obrotach, raz jest 800 a za chwilę 500...
Parę lat wcześniej miałem w takim samym silniczku problem z przegrzewaniem się i winna była cewka zapłonowa.Miała przebicie na uzwojeniu i dawała iskrę troszkę za szybko. Przyznam się, ze pierwszy raz spotkałem się z taką diagnozą, żeby przebicie na cewce zapłonowej mogło przyspieszać zapłon. Ale do rzeczy. Nie zajmuję się zawodowo naprawą samochodów...
Witam serdecznie Chciałbym się zapytać Was doświadczonych czy domyślacie się po przeczytaniu tych objawów czego to może być przyczyna. - przy odpaleniu każdego ranka, (na benzynie) pracuje nierówno na tzw "3 garach" , po przygazowaniu kilka razy przez 5-10 sek, zaczyna chodzić płynniej, po minucie max dwóch, przełączam na gaz i również pracuje dobrze...
Witam wszystkich. Mam taki oto problem: Silnik pracuje po odpaleniu bardzo głośno, cały się telepie i przenosi drgania na resztę auta tak jakby nie pracował na wszystkich tłokach, nawet jak sie rozgrzeje i się stanie na luzie to dalej się trzesie. Wcześniej nie moglem go wogóle odpalić dopiero po wymianie na nowe: świec, kopułki i palca rozdzielacza,...
do "bprzem" z kosmosu??? ty chyba napedzasz tego gwizka amatorem!!!! W żadnym wypadku nie 6db/oct to kategorycznie ODPADA!!!! musi być 12 albo 18. Odnośnie żarówek to chłopie po co ty wsadzasz taką żarówe jak ona ci zeżera 3/4 mocy !!!jak sie rozgrzeje ! nie lepiej go puścić wyżej?, przecież te niższe i tak będą obcięte na żarówce bo wtedy cewka tego...
Witam mam podobny problem jak wczesniej opisany. Kupilem lantre 1,8 95r z niemiec i od poczatku skakaly obroty tak w granicach 1000 1300 nie bylo w niej praktycznie wcale oleju i przejechala tak okolo 600km bylem u elektrka powiedzial mi ze wszystko jest ok cisnienia w cylindrach : BAR / % 1cylinder : 13,4/93 2cylinder : 14,2/98 3cylinder : 14,4/100...
Witam! Zrobiłem paczkę do gitary basowej wg. przepisu Toadiego. Zamontowany tam jest głośnik z tematu. Paczka 98 litrów -2 bass refleksy śr.10 dł. 12 cm. Grało to bardzo fajnie, trochę twardo, ale głośno. Na próbach było mnie w każdym bądź razie słychać. Pewnego dnia podpiąłem do gitary basowej efekt: Turbodistorssion Boss'a. Sprzęgało mi bardzo pięknie...
Witam Mam zajeb...... problem z Focusem MK1. - problem Ciągnie się już od jakiegoś czasu wiec przedstawię go tak jak na forum --------------------07.12.2010.---------... Mianowicie: Autko jak do tej pory sprawowało się tako jako, mimo tego że stało pod chmurką, gdzie wcześniej było garażowane. Bez żadnych ekscesów oferowało dobre warunki do...
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Może Ci siać cewka tacho ,ale dopiero po rozgrzaniu zalecał bym wymianę I tego się trzymaj.
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
rozgrzeje monitor rozgrzeje przerywa gasnie rozgrzeje
przekaźniki programatora alpine kostki oporność cewka
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Zmiana głośności alarmu w piekarniku Amica: czy to możliwe? Kod błędu P14A4 w Peugeot e-HDi - EGR i DPF