Może Ci siać cewka tacho ,ale dopiero po rozgrzaniu zalecał bym wymianę I tego się trzymaj.
Kiedy wymieniane świece, kable, cewka?
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
Cewka (i) moduł zapołonowy tu bym gdziesz szukał , bo skoro nie ma iskry to czujnik temp. odpada. Spotkałem się kilka razy z takim przypadkiem że po rozgrzaniu padała cewka wtedy przydaje sie zamrazacz w spray'u i wszystko wiadomo
Może być wina czujnika położenia wału. Po rozgrzaniu cewka czujnika ma przerwę i nie podaje sygnału. Kiedy ostygnie jest ok.
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
cewka miałem to w kosie stihl
Co może być przyczyną tego że gdy silnik się rozgrzeje samochód zaczyna szarpać i gaśnie wymieniona cewka, przewody z rozrzadem też wszystko ok. Samochód trzyma 90 stopni na blacie.
Czy cokolwiek zrobiłeś w kierunku pomiarów tachogeneratora silnika pralki, pomiary? Drugie pranie z rzędu to cewka rozgrzana i może być uszkodzona. Trzeba pomierzyć rezystancje, sprawdzić ciągłość przewodów aż do modułu. Również silnik do pomiarów gdyż F27 na to wskazuje. Tematów na tym forum jak w Moskwie rakiet. Sam reset bez usunięcia przyczyny nic...
Jak masz, to podmień cewkę, po rozgrzaniu się może powodować takie objawy.
Owijanie płócienną taśmą izolacyjną uzwojenia to taki sobie pomysł. Jak się cewka rozgrzeje (70-90 stopni), to syciwo z tej izolacji się rozmaże i będzie śmierdziało przez ruski rok, a sama taśma się pozsuwa lub pozłazi. Najodporniejsza byłaby taśma z plótna z włókien szklanych owinięta na sucho, potem zalakierowana i wygrzana do utwardzenia. Porządna...
Witam New Holland TS100 błąd e41 gdy się rozgrzeje olej,cewka ,zawór ,przewody i komp ok szarpie przy ruszaniu na biegach parzystych,przy błędzie e41 ich brak.Jeśli ktoś miał taki problem to proszę o pomoc.
Kolega Resist miał rację, zamieniłem miejscami cewki i okazało sie tak jak w przypadku kolegi, ktory pisał wcześniej, nie żaden sterownik, nie żaden kabelek a CEWKA po rozgrzaniu ciągnika zmieniała rezystancje i głupiala pod względem oporności prądu, dzis założyłem nową cewkę i problem się skończył, serdecznie dziękuje za pomoc i pozdrawiam.🙂
Nie znam tego auta, ale jak jest możliwość zamienić cewki, to bym spróbował. Będzie wiadomo czy aby nie wysiada cewka gdy się rozgrzeje.
Podejrzewam, że gdybym potrzymał go tak z godzinę, to by się usmażyła cewka totalnie. To nie jest prawda. To nie jest tak, że jeśli w godzinę cewka rozgrzała się do 60 stopni, to po kolejnej godzinie osiągnie temperaturę 120 stopni. Po załączeniu, temperatura podnosi się do pewnego poziomu, a potem po osiągnięciu poziomu równowagi pozostaje stała dopóki...
dlatego jak się włącza nowe głośniki to powinny z pół godz. pograć po cichu żeby cewka się rozgrzała...słyszałem że póżniej tak nie palą sie głośniki
Powodem tak mocnego rozgrzania się cewki była zbyt duża moc podana na kolumnę.Sprawdź omomierzem czy cewka ma przejście. Bas-reflex powinien mieć długość 14,5cm Brakuje 2cm co daje nam strojenie o 2hz wyższe czyli 47hz
Jednak spotkałem sie na forach z takim objawem ,że cewka po rozgrzaniu nie dawała VN a po ostygnieciu było VN ;) Co do czujnika to trzeba by kręcić wałem i patrzec czy iskra przeskakuje. Niestety takie usterki sa trudne do wykrycia. Przy długim kręceiu rozrusznikiem ,przy braku iskry czuc benzynę wiec wtedy wiadomo ze paliwo jest podawane.
Witam. Kymco MXU 550i - rozgrzany gaśnie. Wymieniona cewka zapłonowa i świeca. Co może być problemem? Proszę o pomoc.
Moje typy to: Odpowietrznik. Zużyte pierścienie. Cewka zapł. po rozgrzaniu traci iskrę. Świeca (ale ta została już wymieniona) Uszkodzony wężyk paliwowy.
Ale w kolumnach wentylatorów nie ma. Uwierz mi, zespół cewka-układ magnetyczny głośnika potrafi się rozgrzać do tego stopnia, że ta pierwsza pali się w momencie. Ponadto, położenie gałki wolume w zadnym wypadku nie odzwierciedla oddawanej przez wzmacniacz mocy. Jest to głównie uwarunkowane poziomem sygnału podanego na wejście wzmacniacza. Często imprezki:...
Przy pracy na gazie zawsze będzie błąd wtryskiwacza benzyny bo jest odcięty i komputer silnika testując nie "widzi" go i zgłasza błąd. Przy pracy na benzynie błąd przechodzi ze statusu obecny w status błąd zapisany .Tak samo sonda lambda - komputer silnika dostaje podstawiony sygnał z emulatora lub częściej obwód otwarty sondy lub zwarty do masy i zgłasza...
Witam Zrobiłem symulację pracy palnika z odłączonym powietrzem.Fotkę oświetlała żarówka.Palnik "pracował" trzy godziny. Wentylator szumiał. Paliwo od czasu do czasu termostat podgrzewał. Cewka elektrozaworu lekko rozgrzana. Sprawdzałem zdejmując jedną wsuwkę z przewodem zasilającym prawidłowość otwierania zaworu. Wszystko działa prawidłowo. Podłączając...
Jeśli pracowałeś pilarką w zeszłym sezonie i było dobrze, to skupiłbym się na wyczyszczeniu gaźnika i jego regulacji. Anallogicznie jeśli po uruchomieniu pracuje tzn, że ma paliwo, a po jakimś czasie zaczyna go brakować to znaczy, że może być zaburzony jego przepływ. Druga sprawa to taka jeśli gaźnik jest dobry, cewka po rozgrzaniu może zwierać, ale...
Podając mu za dużą moc karkas z cewką się odkształcił bo za bardzo się rozgrzał a i niewykluczone że poprostu zaczął się obijać o koniec trzpienia co dopomogło sprawie. Teraz cewka zamiast poruszać sie z minimalną odległością od trzpienia zahacza o niego.
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Niestety DJSzmer ma częściowo rację, jeżeli przepalicie cewkę głośnika pojedyńczym szczytowym napięciem /Moc Max/ to życzę każdemu żeby to usłyszał. Inna sprawa jeżeli głośnik zostanie przeciążony mocą powyżej RMS. W wyniku takiego działania cewka rozgrzeje się i zacznie trzeć co będzie na pewno słyszalne. Jeżeli głośnik ma wysoką wytrzymałość mechaniczną...
Sprawdź cewkę po tych kilkunastu sekundach pracy. Miałem taki przypadek, że zmywarka grzała na początku, a po rozgrzaniu silnika cewka traciła obwód:)
Dziękuję za wypowiedź ale cewka ma rok i z mojego skromnego doświadczenia cewka, "umierając" po rozgrzaniu nie dawała takich objawów.
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Miałem podobnie z kosą spalinową i winna okazała się cewka.
Od miesiąca mam w komputerze zasilacz wymieniony w tytule, kupiony na portalu z ogłoszeniami. Dzisiaj po 15 minutach korzystania z internetu poczułem zapach spalenizny, który szedł oczywiście z zasilacza. Od razu wyłączyłem komputer i rozebrałem go. Mimo tego uszkodzenia komputer (jeszcze) działał normalnie. Tak to wygląda w środku. https://obrazki.elektroda.pl/2981637000_...
Objawy wskazują na problem z cewką. Czasem tak się zdarza że zimna cewka jest ok a jak się rozgrzeje dostaje przebić i gubi iskrę. Spróbuj na innej cewce, o ile masz. Nie wiem który silnik masz, w KO byly dwa typy elektrowni. 6V i 12V. Teraz może walnę babola ale 6V potrzebowała cewki WN zewnetrznej a 12V nie.
po ostygnięciu za nic nie chce odpalić, rozrusznik kręci, ale ani nie pryknie. jak zmieniłem świecę to odpaliła. stara świeca tak jakby się uszkodziła... chciałem sprawidzić czy jest iskra, ale w tym traktorku jest to kłopotliwe bo dojście do świecy jest utrudnione. chyba że jest jakiś inny sposób ? Czy moiże być tak, że po rozgrzaniu cewka szaleje...
Powodem była cewka zapłonowa, grzała się. Temat zamknięty.
Problem rozwiązany - cewka wysokiego napięcia po rozgrzaniu miała jakieś piki z wysokiego napięcia na plus albo minus...
Kolego Danuś, naprawia kolega BMW, a z prostym silniczkiem ma problem?. Słabe ciśnienie sprężania, może zalewać po rozgrzaniu, nieszczelna skrzynia korbowa, cewka zapłonowa może przebijać po rozgrzaniu... Przecież żadnej filozofii tam nie ma.
Zmierz miernikiem cewke na sprezarce musi miec przejscie np 10omów.Prawdopodobnie jest przepalony zwój cewki i po rozgrzaniu nie ma przejscia cewka
Wymieniłem karter bo był rozszczelniony ciekł olej z zbiornika przy okazji wymieniłem łożyska i uszczelniacze wału ale to nic nie pomogło nadal po rozgrzaniu nie chciał się uruchomić strzelał w tłumik wymieniłem cewkę zapłonową i pomogło przestał strzelać piła chodzi są dwa rodzaje cewek do tego modelu trzeba uważać kupować po numerach bo będą problemy...
Witam, a świece, przewody wn, cewka sprawdzone?, coś czytałem jakiś czas temu, że nie które cewki po rozgrzaniu silnika mają problem, ale było to już jakiś czas i dobrze nie pamiętam, więc mogę się mylić.
Moja Skoda Octawia szarpie po rozgrzaniu na lpg, nowa cewka, przewody i swiece i regulacja u gazownika.
Nie będzie to jak w innych fiatach? Czujnik położenia wału korbowego? Jak się rozgrzeje jego cewka może tracić ciągłość jak ostygnie następuje przywrócenie ciągłości itd
Sprawdź cewkę zapłonową. Gdy się rozgrzeje może dostaje przebicia i daje słabą iskrę lub w ogóle jej nie ma.
Witam może głośnik był prawie nowy i nie grał na mocnym wzmaku a ty podpiołeś go do mocnego wzmaka i cewka sie rozgrzała i klej zaczoł smierdzieć głośnik powinien sie na początku rozgrzać, dotrzeć dopiero potem ma prawidłowe parametry... jak był mało i słabo używany to mogło sie tak zdarzyć chyba ze masz za mocny wzmak i głośnik nie wyrabia i się mocno...
sprawdź kabel zasilający cewkę
Miernik mam. Jak sprawdzić tą cewkę?
Może to nie to ale sprawdź starsze astry z 1,6 jak padała cewka zapłonowa gasły po rozgrzaniu i cięzko było je odpalic. Zimne paliły śpiewająco.
Tak wygląda, że trzeba rozkręcić cewkę. Często w tych antenach, na wskutek zbyt mocnego dokręcania anteny do podstawy, a nastepnie jej odkręcania luzuje się dolna część cewki, która łączy się z masą. Ja już standardowo rozkręcam te cewki i zlutuwuję dolny pierścień cewki z pierścieniem masy, wcześniej robię rowek pilnikiem. To skomplikowana operacja...
Ja wymienilem przewody wysokiego napięcia ok.
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
winna była cewka zapłonowa gdy autka się rozgrzało wariowało teraz jest wszystko ok pozdrawiam zamykam temat
Może być też do wymiany cewka WN.
Dzisiaj rozebrałem stycznik, wyczyściłem styki bo były trochę przegrzane, cewka raczej sprawna bo oporność ma, znalazłem prawdopodobnie przyczynę, po rozebraniu na cewce jest napisane 42V a mierzyłem napięcie to stycznika dochodzi 24V i pewnie dlatego styki się przygrzały i po rozgrzaniu cewka nie ma siły załączyć, ktoś wymienił płytkę od sterowania...
Kable, świece, cewka.
Wymieniłem całą stacyjke - troche się polepszyło bo teraz odpala za 2gm razem - tylko czasami musze się męczyć (gdy się rozgrzeje). Cewka została sprawdzona. Sprawdzę teraz czujnik położenia wału, a jeżeli nadal to nie pomoże - spróbuję pompkę paliwa - chociaż w ASO twierdzą, iż na ciśnieniu 0,9 bara powinien jeździć (ewentualnie mogą pojawić się jakieś...
Do wymiany cewka i moduł
Na forum audi ludzie piszą że wszyscy mają w tych miejsca przebicia Sratatata audi to chyba jakaś nieuleczalna choroba. Cewka właśnie jak się rozgrzej to jest gorzej. Ale to trzeba zdiagnozować tą przyczyne szarpania żeby nie kupować na darmo.
Pełny prąd zwarcia osiągniesz (powiedzmy) jak cewka będzie z nadprzewodnika. Prąd zwarciowy długo nie popłynie bo albo się ogniwo wyczerpie albo za bardzo rozgrzeje i stanie się niebezpieczne (rozsadzenie) w zależności od jego rodzaju. Prąd ma wartość połowy maksymalnego właśnie przez dopasowanie - przy zwarciu masz I=E/Rw a przy dopasowaniu I=E/2Rw....
Cześć najpierw wez sobie załóż testery na świec i sprawdz czy aby po rozgrzaniu podaje ci prąd na świece. Całkiem nie dawno miałem taki problem z mondeo. Padł cewka założyłem nową okazało sie ze jest uszkodzona fabrycznie na wolnych obrotach ok ale miedzy 1500-2200 auto nie paliło na 1 tłok. Wymieniłem na nową i śmiga taki sam problem może być u ciebie...
Mam mały problem z Fiestką, mianowicie: Po bezproblemowym uruchomieniu silnika chodzi kilkanaście minut a następnie gaśnie (chyba po rozgrzaniu). Sprawdzałem cewkę-jest OK. Kiedy prubóje go odpalić słychać że "chce" ale niemoże. Co mam robić? (tylko niepiszcie ze jechć do mechanika)
Cewka - sprawdz .
Ostatnio miałem bardzo podobne objawy, wymiana cewki zapłonowej pomogła, przed wymianą można ewentualnie pomierzyć czy na wszystkich są zbliżone parametry, jedna cewka dostawała przebicia po rozgrzaniu. powodzenia
Wiedziałem że ktoś z taką poradą wyleci.. Pytam o wasze porady co to by mógł być za problem ? Może cewka do wymiany ?
Nie powinno być zbyt dużego problemu. Przy systemach stosowanych na mrozie producenci często zalecają rozgrzanie sprzętu, czyli puszczenie cichego sygnału przez jakieś 20 minut. W tedy zamarznięta cewka głośnika nie spali się tylko rozgrzeje i się rozmrozi.
Czarny przekaźnik zasila sterownik silnika. Nawet po wyłączeniu silnika poprzez cewkę przekaźnika przepływa prąd podtrzymując zapisane wyuczone adaptacyjne ustawienia sterownika (pamięć diagnostyczna jest w tym układzie nieulotna i utrata zasilania nie powoduje wykasowania zapisanych błędów) . Dlatego po odłączeniu akumulatora do czasu rozgrzania silnika...
Witam Czy może ktoś mi zdradzić jakie sposoby istnieją na wyłapanie która cewka jest walnięta. Jak sie silnik rozgrzeje juz mniej czuć rzucanie, równiej pracuje. Świece wymieniłem (NGK dwuelektrodowe). Pozdrawiam Marcin
Problem z iskra rozwiązany okazało się że nie działa nowa cewka, problem jest poważniejszy ponieważ przełożyłem cewke na używana auto odpaliło rozgrzało się i zgaslo i znowu nie ma iskry podejrzewam że kolejna cewka się spaliła i moje pytanie co to może być
Witam, też zrobiłem tą tesle na GU-81 ale na początku testów kiedy lampa sie rozgrzała cewka się bardzo szybko rozstrajała oraz miała przebicia wtórne-pierwotne. Teraz po próbie uruchomienia nie daje oznak "życia". Transformator zasilający tylko "mruczy". Co może być powodem tego problemu? Wszystko jest podłączone wg schematu z pierwszego posta. Kondensatory...
sprawdź cewkę zaplonową
Nie wyświetla się czerwona marchewka na tablicy rozdz. podczas jazdy ani inna kontrolka. Wieć raczej żadnego błędu nie będzie trzymał w pamięci diagnostycznej Jak sprawdzić poprawność działania komputera na interfejsie? Patrząc na parametry pracy i porównując je do danych jakie powinien pokazywać procesor. Błąd zgłosi jeśli parametr rażąco odbiega...
Ktoś wyżej pisał o alarmie, u mnie nie ma alarmu, kabli wysokiego napięcia również nie ma(wersja bezkablowa) silnik krokowy też raczej nie ponieważ wszystkie wyżej wymienione usterki stanowiły by problem odrazu po odpaleniu a nie po przejechaniu paru km i rozgrzaniu. Z kolei uszkodzona cewka zapłonowa może mieć takie obiawy że po rozgrzaniu zaczyna...
Witam. Renault Modus silnik 1.2 16v D4F740 75KM Po rozgrzaniu zaczynają wypadać zapłony na biegu jałowym jak i pod obciążeniem. Jadąc ze stała prędkością też zdarzy się szarpnięcie. MAP po rozgrzaniu ~300 mBar. Głowica robiona ( wypalone zawory ) około 15 tyś km temu, ale właściwie to szarpanie było cały czas. Zawory ustawione powtórnie, czujnik wału...
sposób także warty przemyślenia, iskrownik można wyprowadzić daleko za cewkę, mniejsze prawdopodobieństwo, że się nam iskra gdzieś zapodzieje. Kwestia jeszcze czasu testowania, jak zapewnie wiecie z praktyki, często gęsto cewki wykazują uszkodzenie dopiero po rozgrzaniu. Pracująca cewka dość mocno się rozgrzewa, czy czas powiedzmy 5 min jest czasem...
Ja stawiałbym na uszkodzenie jednej sekcji cewki zapłonowej, po rozgrzaniu gubi styk i brakuje iskry na jednej sekcji...sprawdź kostki podłączone do cewki i jeżeli masz od kogo podmień cewkę zapłonową.
prawdopodobnie uszkodzona cewka lub któryś przewód we wiązce
Wiązka, wtyczki, świeca równie dobrze auto po zerwaniu rozrządu i ma krzywy zawór na zimnym się domyka jak się rozgrzeje przestaje.
Witam Masz rację ten drut już przegrzałem , rozgrzałem cewkę do 290 stopni i izolacja się spaliła , ale jeszcze przy 230 stopniach się dobrze trzymała więc i tak sporo więcej , drut ten mam z jakiś starych cewek do styczników , pytam się o kleje bo na rynku jest tylko parę standardowych średnic cewek gotowych i do niektórych głośników nie pasują , zresztą...
Musisz ściągnąć rozrusznik razem z osłonami. Cewka jest nad cylindrem.
Rozumiem, gdy później ostygnie wszystko jest w porządku? Najprawdopodobniej uszkodzony jest impulsator czyli czujnik wysyłający impulsy. Zacznij od zmierzenia jego rezystancji na zimnym silniku i po rozgrzaniu. Powodów może być więcej przegrzane - uszkodzone uzwojenia cewki, moduł zapłonowy czy też cewka WN.
Platynki w jakim są stanie i świeca zapłonowa? Przerwy są odpowiednie? Cewkę zawsze można podmienić i zobaczyć jak się będzie zachowywać. Mam simsona 5 lat i przy takim właśnie problemie problem tkwił właśnie w tym ;)
zobacz czy jest iskra jak nie pali, prawdopodobnie cewka padła
Sprawdź czy jest sterowanie na cewkę/cewki może ECU uszkodzone.
Mam przewód jak oryginał i zrobię obejście bezpośrednie wiązki czujnika. Jeśli to nie to, to chyba tylko sterownik. Instalacja w kilku miejscach była dłubana, bo jak kupiłem go, to był jak diesel po rozgrzaniu. Myślałem, że cewka była pęknięta, a okazało się, że sondy lambda były odwrotnie podpięte i ktoś nie mógł tego znaleźć. Dopiero po jakimś czasie...
Nic sie nie zmniejsza... Jesli cewka nawet przymarznie - to po chwili sie rozgrzeje i glosnik zacznie grac ;)
Jak na mnie to magneto, zobacz czy daje napięcie na cewkę, gdy silnik jest rozgrzany i jak jest zimny. Porównaj te wartości.
Można to obejść (na chwilę). Gdzieś przy reduktorze będzie coś takiego http://www.drypa.pl/kategoria366_AKCESOR... . W środku zamiast tej dziury będzie śruba. Wykręć ją i wyjmij trzpień ze sprężynką, który tam będzie po czym zakręć śrubę. Odpal auto, rozgrzej do danej temperatury i zobaczysz czy przejdzie na gaz. Jeśli tak to masz...
J/w, czujnik położenia wału lub cewka zapłonowa.
Gaśnie i co dalej, nie odpala nawet z gazem? Jak zgaśnie to sprawdź, czy jest iskra, zdarza się, że cewka po nagrzaniu szwankuje.
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Cewka wymieniona i zmywarka działa jak przed awarią. Okazało się, że po rozgrzaniu rezystancja z 240Ω zmieniała się na ponad 1MΩ, a cewka zamontowana z pralki Beko 90Ω.
W zeszlym roku miałem przypadek uszkodzenia jednej cewki rewersu po rozgrzaniu oleju. W identycznym case. Ciagnik stanął nie jechał ni do przodu ni do tyłu. Więc raczej i tu tak powinno byc. Wom jedynie wymigal uszkodzenie cewki. Co do kodów błędów. Czesto siadają czujniki w siedzeniu i zazwyczaj jest zmostkowany. W razie gdyby nie można było odczytać...
Kilka lat temu miałem podobny przypadek. Odkręcona śruba mocująca jedną z cewek powodowała,że po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu cewka siłą magnesu przybliżała się do magnesów w magnecie tak bardzo,że zaczepiała o któryś magnes i silnika nie szło przekręcić. Pokręcenie silnikiem w tył powodowało,że cewka się odsuwała i do następnego zgaszenia było ok
Cewka ładująca CDI do wymiany.
Jeżeli po rozgrzaniu silnik chodzi normalnie to myślę że masz problem z ssaniem,ale za mało danych(benzyna-gażnik-wtrysk)cewka zachowywała by się dokładnie ale po rozgrzaniu autko nie chciałoby wejść na obroty.
Wydaje mi się, że problem leży po stronie grotu. To grot stabilizuje temperaturę, jeśli jest za wysoka, to także cewka do wyższej temperatury się nagrzeje. Kolega miał przypadek, że w stacji quick202d poprzez wadliwy nowy grot uszkodziła się cewka, natomiast grot po włączeniu rozgrzał się do czerwoności.
Albo cewka niedomaga
Witam mam problem z peugeotem 406 ja sie rozgrzeje nie chodzi na wszystkich garach, nie ma mocy. Jak jest zimny pali bez problemu za każdym razem, zmieniona była cewka, świece, jednostka ECU i bez zmian.
pali na dotyk gdy sie rozgrzeje faluje na obrotach czasami gasnie..a w autonacie to jest problem...wymieniona cewka zaplonowa ..swiece i kable co mu moze dolegac?
Jeżeli pompa ok i popychacz też ok spróbuj jeszcze raz cewkę podmienić.
rozgrzeje monitor gasnie rozgrzeje rozgrzeje przerywa
auris komputer pendrive odzyskanie partycji schemat woltomierza analogowego
hulajnoga odblokowanie prędkości hulajnoga odblokowanie prędkości
Poszarpane krawędzie liter w druku wielkoformatowym - przyczyny i rozwiązania Przeciek w trójniku jednocalowym po wymianie głowicy