Jakiego producenta masz cewkę? Sagem czy Bugicord? Te drugie są znacznie lepsze. P.S. to co nazywasz uszczelnieniem jest w rzeczywistości przewodem W/N.
No i właśnie też posądzam cewkę, jest tam jeszcze zakichana Sagem.
Dzień dobry, Pacjent Peugeot 306, 1,4 benzyna KFX. Czy niewyregulowane zawory mogą być przyczyną braku mocy? Samochód jedzie maksymalnie 100-110km/h Samochód miał robiona uszczelkę pod głowicą, ale nie za mojej kadencji. Na fakturze są jeszcze uszczelniacze zaworowe wymienione. Podejrzewam jeszcze źle ustawiony rozrząd, bądź sprzęgło. Błędów pod komputerem...
A jaki to rocznik? Z tego co wiem to były w tych modelach wymieniane cewki zapłonowe. Stara cewka miała szara kostkę wtykową a nowa białą. Cewki zapłonowe powodowały przepięcia i uszkadzanie kalkulatorów wtrysku. Dlatego nie radziłbym nawet po naprawie sterownika pozostawienie starej cewki bo znowu będzie to samo. Należy zastąpić cewkę zapłonową SAGEM...
Witam proponuję wymienic cewkę ,tylko na nową i nie firmy sagem. Pozdrawiam
A ty mądry jesteś? Bo chyba nie. Jak zamarznie katalizator w czasie ruchu silnika? I teraz będzie konkretnie: -katalizator owszem, może zamarznąc po całonocnym przestoju jeżeli pojazd porusza się na krótkich odcinkach. W tym modelu (307) kontrolka katalizatora informuje o tym, że nastapiła niesprawność mogąca się przyczynić do uszkodzenia katalizatora....
Resetowales komputer? A masz rozwiązanie jak warunkach domowych zresetować tego Marelli 1AP? częstym problemem w tej żabie jest czujnik polożenia wału korbowego, albo osad ze zużywającego się koła zamachowgo osadza się na czole czujnika, albo obłamuje się plastik mocujący czujnik i on sobie dynda. Trzecia opcja to tak, że jakiś mało rozgarnięty typek...
Tam się robi przebicie na delongatorach-te gumiane nakładki.Zdarza się i wewnątrz cewki. Ważną rzeczą jest to aby kupować modyfikowaną cewkę firmy L'Electrifil zamiast paściastej Sagem.
Cewki są na świecach . sl nie podaje masy, bróbuje dociec dlaczego ,cewki mierzyłem wyglądają na dobre , samochód już wczesniej podczas jazdy potrafił przygasać ale to trwało kilka sekund i znowu było w porządku.Ciekawy jestem co wpływa na dodawanie impulsu na cewke przez sl .cewka jest marki sagem
Ten rocznik to raczej Sagem SL96. Pewnie problem immobilisera.
Kolego-wyciąg cewkę, i przemierz przejście pomiędzy parami wyprowadzeń 1-4 i 2-3; powinno byc około 18-20 koom. Jeżeli na którejś sekcji masz rozwarcie, to tu masz przyczynę! Mi to wygląda na zły odbiór WN z cewki, co doprowadza do "cofania" się amplitudy przebiegu w stronę sterownika i resetowanie tegoż. To bardzo częsta awaria w pojazdach PSA gdzie...
Jeśli chodzi o immo to by był sterownik wysłany do osób które się tym zajmują. A jeśli chodzi o szukanie usterki to znajaomy powymieniał połowę części a ja sprawdziłem inastalację i cewkę to wszystko jest niby dobrze.. mi się wydaje, że to jedank sterownik nie daje sygnału na cewkę..
Jutro będzie zamontowana nowa cewka O ile zamówiłeś właściwą, bo np Marelli ma inną niż Sagem.
Może najszybszym rozwiązaniem jest zakup zestawu startowego, kompatybilny komputer, pętla i pestka? Tylko jaki będzie pasował? Jest to zupełnie niepoważne. Brak jakiejkolwiek diagnozy i próba obejścia problemu na skróty. To nie komputer uszkodzi cewkę jak co, a cewka komputer przy zbyt wysokim poborze prądu na pierwotnym. Podaj lepiej numer błędu i...
Tak. Trzeba naprawić sterownik i wymienić cewkę na modyfikowaną cewkę firmy L'Electricfil, po prostu cewki Sagem uszkadzały ten sterownik. Ale jest tez inny sposób na ominięcie problemu, koszt=0zł i wszystko działa :lol:
Jeżeli to MM4.8P to w pierwszej kolejności wymienił bym cewkę, i nie zakładał Sagem albo podróbek (np Kager) Albo Valeo albo L'Electricfil. Świece masz zgodne ze specyfikacją, czyli z rezystorem?
Podmień cewkę. Jeżeli masz cewkę firmy Sagem to jest spora szansa, że ona jest powodem kłopotów. Zobacz też stan świec. System wtrysku w twoim samochodzie jest czuły na prawidłowe działanie układu zapłonowego.
Więc mówię-trzyrzeczy: -cewka do sprawdzenia, jeżeli jest Sagem nie zakładać takiej a np L'electricfil lub Kager ( podróbka, tańsza) -podciśnieniomierz -mozna by kuknąć do przekaxnika podwójnego, jest pod sterownikiem silnika (prawy błotnik wewnętrzny)
Tak kolega gzsieknysa ma racje musisz podać typ sterownika silnika może być sagem, boscg magnetimareli.Czasem podpinają alarm pod cewkę może....sprawdzłeś. Jak będziesz miał typ sterownika do zobacz w autodacie info tech etech i znajdziesz
wtryskiwacze podmieniałem ale nic nie daje bo najczęściej są błędy P0201, P0202, P0203 nawet jak pozamieniam to dalej te same błędy a jak pojeżdżę 2-3 dni to są błędy P0201, P0202, P0204 albo tylko P0202. Sprawdzałem wtryski omomierzem i mają wszystkie 15 omów sprawdzałem też czy sikają czy rozpylają i ładnie rozpylają czyli są dobre a cewkę miałem...
Tam dużo na schemacie nie ma, hm teoretycznie, w sterownikach Sagem uszkodzona cewka uszkodzić mogła sterownik. Może u Ciebie się to stało, mimo że masz Bosch. Jak prąd masz we wtyczce to masa jest (masowy kabel idzie z akumulatora do skrzyni biegów i do nadwozia więc chodziło mi o to by tam zerknąć sprawdzić ciągłość i stan połączenia). Zapytam jeszcze...
Sebakos, Rozumiem, ze mozesz byc zniechecony do peugeota. Wiedz jednak, ze TU to jeden z najlepszych malych silnikow benzynowych na swiecie. Fakt, ze niektore systemy wtrysku (MM, Sagem) troche psuja jego reputacje. Mam wrazenie, ze duzo ludzi zapomina, ze silnik, to glownie mechanika. Lapia za laptopa i kabelek i maja nadzieje, ze to zalatwi sprawe....
Dokładnie, cewka jest nakładana na świece. Wymieniłem ja na cewke Beru (był sagem). Sterownik silnika Bosch'owski. Nie wiem czy problem jest z kompem, czy gdzies zanika zasilanie, czy któryś z czujników. Ale w sumie czujnik albo jest uszkodzony albo nie. Zastanawia mnie dlaczego odłaczenie zasilania na jakiś czas pomoga. Motronic co masz na mysli system...
hmmm... szczerze mówiąc, stacyjki nie podejrzewałem... z tego, co się naczytałem na różnych forach, to podejrzewałbym cewkę, wtryski albo jakiś czujnik spec u którego samochód był ostatnio podejrzewa ECU - nawet tam do niego zaglądał w poszukiwaniu zimnego lutu - bezskutecznie jutro chyba kupie używana cewkę Electricfil'a i podmienię z tą, co mam (SAGEM)...
Silnik EW10J4 czasami lubi kaprysić. Ja bym jeszcze zmierzył na cylindrach ciśnienie i porównał z uwzględnieniem feralnego cylindra. Rozumiem że cewka zespolona to markowy produkt , nie g...o Chińskie. Świece zapłonowe dedykowane EYUGEUN seri RFN....z długim gwintem ? Diagnozowany za pomocą PP2000? . Jak to nie pomoże to podmienić sterownik , nie wiem...
Witam Auto jak w tytule Sterownik sagem s2000-4a Samochód odpala i pracuje idealnie na biegu jałowym jednakże po naciśnięciu pedału gazu gaśnie - wystarczy delikatnie uchylić przepustnicę Jak się nagrzeje i wciśniemy gaz do oporu to strzea kicha wkręca się max do 2000 obrotów Sonda lambda druga Czujnik kolektora drugi Świece nowe Wtryski podrzucone...
Jak cewka sagema to nawet nie ma co się zastanawiać(choć fakt ze po 200tys zrobiły więc nie mało). Miałem z 3 takie przypadki(z tymi silnikami) i za kazdym razem cewka ja montowałem cewki meyle w miarę dobrej cenie i solidne najtanszych nie kupuj bo same problemy.
witam, mam problem z autem marki Peugeot Partner , auto z 2004roku silnik 1.4 55kW benzyna bez gazu , auto podczas jazdy a także i na postoju po kilku lub kilkunastu (nie ma reguły) minutach gaśnie , po tym jak zgaśnie - nie chce już odpalić, wywala wtedy masę błędów ( w załączniku ) Przy kręceniu sterownik widzi obroty silnika, cewka daje iskrę, natomiast...
Peugeot 206 SW 1.4, benzyna, 2006 r. garażowany, serwisowany regularnie, bez żadnych zdarzeń drogowych, jedyny właściciel. Od zeszłego roku w bliżej nieokreślonych okolicznościach , porach dnia pojawia się problem z odpaleniem. Nie ważne czy to zima czy ładna pogoda. Problem pojawia się rano i w ciągu dnia przy zimnym silniku jak również przy rozgrzanym...
witam, moim zdaniem powinieneś zrobić diagnostykę silnika, która powinna wykazać usterkę, ale raczej przygotuj się na wymianę cewki zapłonowej (jeśli twoja jest firmy "sagem").
Witam, Mój samochód to 206tka z wczesnych lat 2000. Problem taki, że po chwili dość poprawnej pracy na wolnych obrotach coś złego zaczyna się dziać..a mianowicie auto zaczyna się dusić, dławić, kopcić, czasem gasnąć. Diagnoza sprzętem serwisowym nie wykazała żadnego błędu w ECU a z podglądu parametrów bieżących widać, że czas otwarcia wtryskiwaczy -...
Panowie mam problem z 206 1.4 8V rok coś koło 2003 jest na sagemie s2000 (kfw) interfejs PP: BRAK BŁEDU objaw: bez dodania gazu zdarza się że nie zapali, a jak już zapali to po przejechaniu kilku metrów zdusi sie i zgaśnie potem można palić ale zgaśnie kilka razy gdy sie nagrzeje jest ok co zrobiłem: podmieniłem cewkę na nówke - to samo, aku nowy, (U...
Witam, Mam sinik 1.8 16V D9 (6FZ), sterowanie Sagem, 2001r. Mam instalację gazową. Po tym jak spaliły mi się dwie cewki, myślałem że to jest przypadek. W okazyjnej cenie kupiłem kolejne dwie, w tym jedną jako zapas woziłem w bagażniku. Dwa tygodnie temu, po tygodniu postoju na parkingu samochód nie odpalił. Silnik kręci, chwilami tak jakby chciał odpalić,...
wymień Cewkę pewnie masz SAGEMA ona jak jest wilgoć tak się zachowuje
Witam, Peugeot 206 kombi, 2002r, silnik 1.4 kfw- sterownik sagem. nie odpala silnik , auto po lekkiej stłuczce,poduszki całe, w sterowniku airbag brak info o wypadku, uszkodzony w zasadzie zderzak i błotnik. Brak połączenia z sterownikiem silnika- brak zasilania bo i kontrolki check nie zaświeca. Nie znalazłem tam żadnego wyłącznika wstrząsowego, a...
Poszukaj cewek firmy ELECTRIFIL.Cewki produkcji SAGEM-a są do bani.A z ciekawości zapytam, który rok auta??
Tak ,ale ten efekt (cewki)występuje w P.1,4 z układem Sagem SL98-leci wtedy UDQ w kompie.Cewka jak walnie to od razu,najczęściej nie pali na 2i3 gar.Cewki Sagem lecą często,zmienia się na L'Electrifil.
Witam wszystkich, Mam pewien problem i nie mogę sobie poradzić. Posiadam samochód Peugeot 307 1.6 16V 2003r. Mam problem z czasem ładowania cewek. Wg programu PP2000 czas powinien być od 2-4ms u mnie 15.75ms .Cewka zapłonowa BERU. Podmieniałem kolegi oryginalną cewkę Sagema ,czas ładowania był 15ms.Ładowanie akumulatora 14,3V .Na załączonym zdjęciu...
Panowie, przecież ten samochód pewnie jest na Sagem SL96, a wiadome co tam się działo-awaria regulacji biegu jałowego na wskutek złej cewki.
Spróbuj autoadaptacji. (po jeździe odczekaj kilka minut aż sobie ecm wszystko zapisze) Odłącz aku. na 10 min Podłącz aku. Włącz zapłon odczekaj 15 sek. (nie ruszaj gazu ,bez odbiorników) Wyłącz zapłon odczekaj j.w. Włącz zapłon i odpal. Czekaj aż się włączą wentylatory chłodnicy. Przejedź się na 3 , 4 biegu do ok 4,5 tys. obr. i uzyskaj ok 5 sek. hamowania...
Dzis ciag dalszy zmagan. W aucie oryginalnie jest zalozona cewka Sagema, podmienilem cewke na uzywana Magnetti Marelli ... objawy dokladnie takie same, ktore opisalem w pierwszym poscie - powoli naciskam gaz auto chodzi, szybkie nacisniecie gazu, auto sie dusi, gasnie, kontrolka silnika miga i swieci :/ Czyzby kolejna cewka uszkodzona?
Jeżeli na Sagem SL96 to uwalony sterownik. Naprawa sterownika+wymiana cewki zapłonowej na modyfikowaną.Jest to impreza kosztowna,ale można tez zrobić w inny,praktycznie bezkosztowy sposób.
Sęk w tym że listwę pomieniałem.Fakt,te cewki sagema są dziwne,ale na drugiej jest problem identyczny.Na schemacie jest ujety kondensator blokujący zasilanie listwy,w tym modelu go nie ma.Niestety,dołożenie kondensatora nie poprawiło sytuacji.
Z tym się zgadzam 90%cewek pojedynczych jakie wymieniłem były Sagema, na czymś w końcu muszą zarabiać. Mam pytanie czy ktoś z was rozebrał kiedyś wielocewki np. takie z peugeota czy da się je wykorzystać pojedynczo czy też mają wspólny moduł, i rozdzielanie jest bezcelowe. Często mam takie samochody że czasem słabnie 1 cylinder i się muszę zastanawiać...
Gdybys podal VIN, byloby latwiej. Peugeot ma wiele sposobow nazywania tych samych rzeczy w zaleznosci od servisu, ktory go uzywa lub wymysla. Niestety, nie nauczyli sie jeszcze chocby zrobic zestawienie aby wszyscy mogli sie rozumiec. Dlatego trudno jest zidentyfikowac konfiguracje auta z fragmentarycznych informacji. Wymaga to duzo poszukiwan. Dla...
mam prośbę o pomoc w okablowaniu Peugeot 206 GTi 180 (Silnik : EW10J4S)... starałem sie odnaleźć w internecie pin outy części które chce podłączyć ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć tak wiec poszukuje informacji jak podłączyć do EMU te czujniki/moduły : 206 RC OE Numer 5970.76: Cewka zapłonowa COIL ON PLUG Ignition coil unit (BBC) SAGEM: 2526131...
cewka sagem peugeot sagem sterownik cewka peugeot
dodawanie pliku rejestru wygrzewanie elektrod przegub wewnetrzny
techstream toyota alarm schemat
Jak zdjąć obudowę pralki Ardo, aby dostać się do grzałki? Lekkie szarpnięcia przy zmianie biegów w Fordzie C-Max