Witam. Jeśli już to do GND . Pin6 procesora masz podciągnięty do " plusa ". Tylko weź pod uwagę że microswitch może ( na skutek drgań styków ) podawać " fałszywe impulsy. Pozdrawiam. Dodając - I jak - ruszyło? Z czego cewka zapłonowa? Przewijałem takie malutkie cewki - koniecznie musisz zalać dokładnie żywicą / lakierem. Chodzi między innymi o drgania...
Mastercook ,chyba PTE 840: R 71 i 72 to 133 smd. Zalana wodą wtyczka przy silniku, spalona cewka tacho.
Jeśli cewka prądniczki niesprawna (lub wejście na module) to RMA nie poda napięcia. Może na początek idź tym tropem.
Tak poważnie zaawansowane auto diagnozuje się dosłownie w trzy minuty. Skoro rytmicznie otwiera wtrysk to brakuje mu iskry. Bierzesz starą świecę i podłączasz pod centralny kabel (ten z cewki). Jeżeli nie ma iskry to może być cewka, jeżeli jest to kopułka lub palec. A może po prostu silnik jest zalany, wykręć świece, wygrzej i spróbuj.
Dzięki wielkie za zainteresowanie ale tak jak napisałem wyżej sprawa już wyjaśniona ;). Jeśli chodzi o ten czujnik w przodzie głowicy koło osłony rozrządu to możesz sobie go odpiąć, silnik będzie pracował tak samo. Wiem ba mam ten silnik i próbowałem ;P Rozmawiałem z kolegą i jemu się zepsuł główny przekaźnik od komputera i ciepły silnik nie chciał...
nie wykryłem nic poza tymi do pralki nie mam fizycznego dostępu Wiem o tym, a raczej tak myślałem ( sam tak mam za każdym razem) lecz wiedz, że to tylko wynik powstały. Natomiast skutki przyczynowe (na te styki wchodzi tacho), a zatem trzeba sprawdzić czy cewka tacho nie ma zwarcia lub nie powstało coś na kostce przyłącza silnika (zalanie czy wypalenie)....
Jak ma być tanio to zastosuj czujniki z wentylatorów bezszczotkowych (uszkodzone mechanicznie z PC) - eksperymentalnie dobierz warunki pracy układu (np cewka bez albo z rdzeniem, ilość zwojów i sprzężenie z czujnikiem, po wszystkim można czujnik wraz z cewka zalać żywicą epoksydowa lub ewentualnie zamocować by była możliwość doregulowania. Tu masz ogólna...
Prawidłowe zachowanie się pralki przy uszkodzeniu zespołu tachometru.Wymień te opory R71, R72. Następnie sprawdź prądniczkę tachometryczną czy nie spalona cewka i dobrze zamocowany magnes wirujący oraz czy po pokręceniu ręką wirnikiem silnika na cewce tachometru występuje jakieś małe napięcie.Sprawdź też czy kostka silnika i kostka od strony instalacji...
Pisząc magneto masz na myśli to co w silniku czy to z czego wychodzi fajka na świecę? Cewkę w silniku można sprawdzić zwykłą pròbówką na 6-12 V. Pięknie pokazuje czy mamy impulsy z cewki. Najbardziej prawdopodobne wydaje się zassanie wody przez filtr. Ale zalania modułu tez nie wykluczam. Dość częsty przypadek.
trzeba bezwzględnie usunąć spalone tworzywo - działa jak przewodnik. Usunąć i zalać klejem albo żywicą, im grubsza warstwa tym izlolacja lepsza ale wiadomo nie należy przesadzić aby cewka weszła w otwór w głowicy silnika.
Uszkodzona cewka tacho i / lub moduł. Powodem jakiś wyciek, który zalał złącze silnika.
się że wadliwa była cewka chociaż była Już e 4 poście zwracałem Ci na to uwagę... A może popatrzeć na iskrę? Zalane bo słaba lub brak...
Udało mi sie wcisnąć cewke, wedle twoich rad zaimpregnowałem jeszcze raz, drugą cewkę zrobie dokładnie według twoich rad. Pozdrawiam
Ten silnik ma moduł zalany żywicą, wszystko jest w jednej obudowie(cewka zasilająca, elektronika, cewka WN) i nie ma raczej możliwości ingerencji. Mój syn ma mini bike-a z identycznym silnikiem i też była licha iskra (dosyć częsta usterka), pomogła wymiana modułu.
A cewka WN sprawna?
Sprawdź konektory w kostce silnika - zaśniedziałe nie kontaktują - te od cewki tacho, a także samą cewkę - jakie daje napięcie przy ręcznym pokręcaniu silnikiem. Do obejrzenia moduł i silnik, najlepiej przez fachowca.
Rozrusznik, bez styku elektrycznego, uruchamiającego silnik rozrusznika. Moduł elektroniczny, zalany w plastiku (element łączący cewkę luzownika i silnik z zaciskiem plusowym, bez elektromechanicznych gadżetów. Tajemnica łączenia, ukryta jest w plastiku, którego z ciekawości, nie śmiałem rozbierać. Przyczyną przerwania pracy, był destylat wody, ok....
nie nie to nie tak , czy moglbym bazowac na Panskiej naprawie tz. "Nissanem Serena zalanym fala powodziową.Tu jeżeli mogę coś zasugerować-dobrze się nadaje do tego celu moduł zapłonowy samochodów Ford Escort z lat 87-91." ? zdobede taki modul tylko niewiem jak go polaczyc z moim aparatem i cewka .
Tak zrobiłem wszystko osuszone woda niestety dostała się do środka przez brak oringow na cewkach. I teraz pytanie czy mogła któraś cewka zostać uszkodzona?
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Jak masz możliwość to zobacz jak są nawinięte zwoje w silnikach elektrycznych np. trójfazowych. Porządek musi być.:D:D
Witam jak w temacie pacjent Peugeot 807 2,2 158 km Lpg Optima nano podczas jazdy szarpnął raz silnik i zapalił się check engine brak mocy ledwo jechał komputer pokładowy pokazał catalytic converter fault , wywaliło mi błąd p0300 , kupiłem nową cewkę , świece założyłem nowe stare 3 szt wyglądały jak zalane benzyną nic efekt ten sam silnik rzuca na benzynie...
Transformator,cewka i pusty okrąg w środku. No tak. Jestem opóźniony w rozwoju :cry: , bo Albo musiał by to być silnik BLDC, i jest , są nieco droższe modele z zewnętrznym falownikiem . Ale nie cewka i transformator, tylko zasilacz, sterownik BLDC i takiż motorek. !!, uzwojenie wiadomo że trójfazowe, a wszystko zalane w plastik i nierozbieralne oraz...
pralka startuje na kilka sekund i wyrzuca błąd. Pewnie cewka tacho spalona jak również rezystory w obwodzie tacho na płycie głównej ( smd 133 ). Wtyczka ewidentnie zalana.
A teraz jeszcze muszę silnik umyć bo nie wiem dlaczego ale pękła odma, przez co zalało cały silnik olejem. Dodano po 5 Przepraszam za post pod postem, ale z jakiegoś powodu nie udaje mi się zedytować poprzedniej wiadomości. Siadłem trochę przy aucie i wykonałem następujące czynności: -Czyszczenie świec i gaźnika. -Wymiana dziurawego przewodu od serwa....
Ta cewka ma wbudowany moduł zapłonowy wiec porównanie oporności nie jest miarodajne bo samego modułu sprawdzić nie można (zalany żywicą razem z cewką), ale jak na drugiej jest iskra to raczej wina cewki.
Dokladnie jak pisze Bleble, poza tym od Wiatki jest cala cewka zalana plastikiem a przy polskim silniku trzeba uwazac na bardzo delikatne uzwojenie. Na zlomie dostaniesz za "grosze".
Witam serdecznie mam problem bardzo duży myłem auto dokładnie WV Lupo 1.0 i myłem silnik takim preparatem do silnika i w ostatnim momencie gdy już go spryskalem preparatem pomyślałem żeby na odpalonym silniku myć silnik i już nie odpalił wymieniłem świece zapłonowe kable kopułke palec cewkę i nadal nic nie wiem oco chodzi proszę o pomoc
Super instrukcja , bradzo przydatna . Myłem silnik w swojej Vespie i najprawdopodobnie dostała się woda na stator i padła cewka ta zalana plastikiem , napiecie na wtyczcie do modułu CDI mam jakieś 30V , kilka razy pojawiło sie prawie 90V i wtedy była iskra , ale po chwil znów zanik , wyciagłem cały stojan z cewkami i ta zalana plastikiem nie ma żadnej...
Czyli silnik pompy do wymiany .Lepiej wcześniej niż zapóżno. Cewka jest na zewnątrz mogła by uledz uszkodzeniu po zalaniu ,samoistnie lub po dłuższym przyblokowaniu.
Nie wiem co mu dolega, nie jestem elektronikiem, mechanicznie silnik pracuje fajnie, zawory jeszcze musza sie ułożyć, ale po przepracowaniu z 30 min na wolnych obrotach jest więcej niż dobrze, po za tym sterowaniem... proszę o pomoc. Prócz remontu głowicy(szlif, 8 nowych zaworów, sprawdzenie reszty haziajstwa) auto dostało komplet nowych uszczelek...
Witam Miałem a raczej mam problem z cewką zapłonową. Cewka w Citroenie czy Peugeocie w silniku 1.6 16 v jest zalana w jedną listwE. Problemem tej budowy jest fakt że kable 1 i 2 cewki idą w pewnym momencie bardzo blisko siebie i dochodzi do spięcia przez co silnik chodzi na 3 cylindrach. Dobrałem się do środka i oddaliłem od siebie te kable ale nie...
Dmuchanie nie pomogło .Kupiłem używaną cewkę zapłonową i to było to .Troszkę mam zawyżone obroty na benzynie ale odłączyłem akumulator liczę na to że sterownik silnika musi się ustawić.Na LPG jest idealnie.
Witam, Ja mam podobny problem z kosiarką B&S model Sprint 375. Cewka wymieniona od innej sprawnej kosiarki, podobnie gaźnik zmieniona świeca, klin cały, silnik rozebrany na części pierwsze, wymyty i zalany świerzym olejem... A mimo to przy próbie odpalenia potrafi tak odbić, że strach próbować znowu. Cewkę da się zblizyć lub oddalic od koła magnesowego,...
Drut Φ 1,2 w podwójnej izolacji 461 zwojów na cewkę Podaj jeszcze o ile to nie tajemnica wymiary pakietu blach na których nawinąłeś te zwoje i wielkość tarczy z magnesami? Osiągi wydają się być sensowne, uzwajanie cewek też łatwiejsze od uzwajania silnika i odpada wykonanie(toczenie ) wirnika do prądnicy z silnika. Jeszcze, czy to wszystko zalałeś...
To pewnie strasznie zalany jest silnik tym paliwem odkręć rurę wydechową wyjmij świece z kapturka odepnij zasilanie na cewkę zapłonową i wypompuj to paliwo ze środka jak masz rozrusznik a jak nie to kopanie pozostaje i zakręć kranik tak żeby paliwo nie leciało do środka cylindra z powrotem.
W tych silnikach nie ma żadnych łożysk tocznych. Jedynym elementem, który mógł nie przeżyć zalania jest cewka zapłonowa, jest duże prawdopodobieństwo że nic jej nie będzie. Woda dostała się do cylindra i wnętrza silnika, musisz ją usunąć, bez odkręcania głowicy i misy olejowej raczej się nie obejdzie. Z wodą, mógł dostać się też piasek. Miałem przypadek...
Z wtrysku idzie mgiełka więc tak tragicznie nie jest żeby świece zaraz zalewało tak, żeby nie odpalił. A właśnie że potrafi się zalać. Cewka to kolejny zły trop, bo w tym roczniku to silnik RP, czyli Mono-Jetronic, ze starą niezawodną butelkową cewką.
Nie mam takiej prądniczki, a jeśli ma być na 100% uszkodzona, to nie ma sensu nawet brać się za ten moduł. Do tego silnika wchodzi cewka od Ceseta, montowanego powszechnie w pralkach Whirlpool (np. seria AWM, AWT). Jeśli naprawiasz sprzęt na co dzień, to nie powinieneś mieć problemu. A jest taka możliwość, żeby te opory uszkodziły się same z siebie?...
Czy cewka pompy nie była zawilgocona lub przypadkowo zalana wodą?
Jeszcze dla pewności, w jaki sposób powinien być kondensator do tej cewki przyłączony?
w cewce jest zalany też moduł zapłonowy, nie wiem nie próbowałem zakładać cewki na odwrót tutaj masz zdjęcie jak założona jest cewka - kablem WN do góry: https://archiwum.allegro.pl/oferta/miark...
Witam wszystkich!!!Mam mały problem z vw,mianowicie przy zapalaniu, po przekręceniu kluczyka jest efekt taki jakby rozrusznik nie miał siły przekręcić silnika,tak się dzieje 2-3 razy.Gdy silnik zaleje to wtedy może nawet nie starczyć akumulatora do zapalenia.Zaznaczam że jak już świece są zalane rozrusznik kręci poprawnie.Rozrusznik nowy,akumulator...
Udało mi się wysunąć cewkę z ośki silnika. Poniżej zdjęcia. http://obrazki.elektroda.pl/2094613600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5420666400_1... http://obrazki.elektroda.pl/2194471100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5358662200_1... Na pierwszym zdjęciu dane silnika. Na drugim zdjęciu...
Sprawdź cewkę zapłonową, może przerywać. Pozdrawiam. Dodano po 1 ... i oczywiście aparat zapłonowy z elektryką włącznie. hahahahaha alem sie usmiał aparat w ELX-ie porozłanczaj wtyczki od gniazdek zalej je np. WD-40 a natępnie złącz i rozłącz je po 5 razy i problem z głowy no chyba że masz 50 tyś km na świeczkach już przejechane
Problem rozwiązany. Odciąłem cewkę od modułu uważając na 2 przewody zalane w żywicy by ich nie przeciąć. Podciąłem delikatnie cewkę by przewody były w miarę długie. Podobnie zrobiłem w module. Wlutowałem pierwszą lepszą cewkę z byle jakiego silnika i wszystko hula. Teraz niech cewka się pali, wymiana na nową to minuta roboty.
benzyny zalany prawie cały zbiornik gazu też , przewody świeca i cewka były zakładane nowe.
Mega głupie pytanie, po co myłeś silnik? To pokaz mody czy co? Myjąc ciepły silnik, robisz jemu "szok termiczny" mogło coś nawet fizycznie w nim strzelić(głowica itp), nie tyle co tylko przewody, cewka itp zalane. Teraz w pierwszej kolejności należało by wg mnie sprawdzić kompresje na każdym cylindrze, a jak to potwierdzi że coś w silniku "strzeliło",...
Nie było wymieniania przekażników. Najprostsza diagnostyka to demontaż tapicerek pod siedzeniem kierowcy (wyjęcie fotela) i dostanie się do kabli na sterowniku. Teraz manualnie zadajemy napięcie na silnik nie działających drzwi. Jak lipa, to silnik ma rozwalony rotor (też da się naprawić). Jak działa to znajdujemy przekażnik sterujący i zadajemy na...
Czy jest w nim instalacja podtlenku LPG? Czy świece zapłonowe nie są zalane olejem (częsty przypadek tych silników), dawno temu były wymieniane? Czy cewka zapłonowa sprawna? Czy sondy lambda są w porządku? Czy komputer coś pokazał? Są błędy?
Na silniku pisze OM P6 RV4 a pod magnetem są dwie cewki, jedna obwinięta jakąś białą tkaniną i zalana klejem a druga cewka nie jest niczym obwinięta tylko widać nawinięty drut miedziany.
poszukuję jeszcze PCM to jest komputer silnika a dokładniej to ten cały sterownik co jest zalany żelem , podmienić chcę ten komp. może to on wszystko krzaczy . . .
Sterownik od gazu jest nowy bo tamten zalałem i gazownik podłączył mi inny chyba stag (jakoś tak) - tamten zalany był pod pokrywą silnika a ten zamontował mi w kabinie, żeby drugi raz nie zalać. To zacznę od odłączenia tego sterownika jutro. To może on powodować na cewce jakiś błąd ? (o ile jest podłączony pod nią) Dodano po 11 I dziś miałem na komputerze...
Jeszcze pytanie jaki to silnik. Jeśli masz obok korka oleju takie cos przykrecone razem z cewka to temu tez poświęć trochę uwagi bo jak to nie będzie działać dobrze to silnik nie będzie pracował najlepiej. To elektrozawor koła zmiennych faz.
Witam jestem posiadaczem Peugota 309 z silnikiem 1,1 benzyna + gaz. Problem pojawił się po zalaniu silnika przez płyn chłodzący- od tej pory samochód rzucił palenie. Cewka WN nie daje iskry- a zauważyłem dziwną rzecz: posiada ona 4 piny z czego dwa są oznaczone jedem + a drugi -. Ale przy sprawdzaniu napięć na załączonym zapłonie zauważyłem, że na każdym...
Witam wszystkich Mam cieniaska 700, od jakiegoś czasu mam problem polegający na tym ze jak w jade dużą kałuże to nagle trace gaz pod noga samochów zaczyna "pyrkotać" ;) i dalsza jazda jest niemozlliwa. Czy ktoś moze miał taki problem??? Jak to wyeliminowac ?? Mysle ze to cewka ma przebicie, ale kurcze nie mam pewności. pozdrawiam
Pierścienie odpuszczą po zalaniu nafty na tłoki. Z braku nafty można zalać ON. Wykręcić świece, ustawić tłoki w połowie skoku i zalać po 100 ml na cylinder (chyba że silnik ma oś pionową pod kątem do osi pionowej samochodu, to wtedy odpowiednio więcej). Zostawić na noc. Po wszystkim zakręcić rozrusznikiem kilka razy (wcześniej odpiąć coś żeby nie było...
Świeca, po próbie uruchomienia, jest sucha czy zalana? Odległość cewki od koła zamachowego to 0.3 - 0.4 mm.
Ile maluchów tyle przyczyn tego problemu tutaj trzeba zaczynać od podstaw sprawdzać kluczowe elementy, po zgaśnięciu jeśli masz suche świece na pierwszy ogień wziął bym pompkę paliwa wraz z popychaczem oraz filtr przepływowy wyczyść, druga sprawa czy po nagrzaniu silnika nie występuje zmiana w jego pracy? nie zaczynają "klepać" zawory? to również był...
nie do konca wszystkim steruje elektronika odczytująca parametry pracy silnika i jesli wyczuje za niskie obroty na rewersach z triaka wedruje zwiekszona dawka pradu na szczotki i jest tak wrednie czula ze w momencie wyczucia nawet niewielkiego przebicia blokuje zasilanie na silnik od tego jest zliczacz obrotów z mała cewka na koncu silnika ps. czasami...
Bez wzgledu na to czy jest to rozuch przy pomocy kondesatora czy tez samej cewki i ukladu odsrodkowego wylacznika trzeba zmienic kierunek pradu .Jesli cewka jest wyprowadzona jest to latwe gdy jest cakowicie zalana nierealne .W przypadku silnika Farisa (ze zwartym zwojem )latwiej jest obrocic sam silnik .
Albo któraś cewka wysokiego napięcia siada, albo ECU, możliwe że masz zalane złącze ECU wodą.
Witam ponownie.Nadal mam problem z tą zmywarką.Zmieniłem hydrostat który był uszkodzony. Zmywarka pobiera wodę do pewnego poziomu i kiedy powinien załączyć sie program mycia słychać tylko buczenie . Poczatkowo woda sie troszke przelewa przez dolne smigiełko jesli tak nazwę.Niewiem czy nie poszła jakaś cewka? Wypompowuje wodę normalnie. A czy moze dokładnie...
hehe człowieku a jaki tu schemat chcesz? tam jest tylko cewka z zalanym modułem która sama działa i ma tylko kabelek do gaszenia, ten kabelek jak odłączysz to jest iskra ciągle, a gaszenie jest zwarciem jego do masy i ten wyłącznik zwiera ten kabelek do masy, tak samo go zwiera pływak przez taką metalową kostkę (w której jest opóźniacz) - gdy jest za...
Cewki zapłonowe są na zewnątrz koła, są "zalane plastikiem" Po ściągnięciu koła jest pojedyncza cewka ładowania, owinięta bandażem, która daje napięcie 10V (mierzone pomiędzy przewodami cewki na mierniku ustawionym na prąd zmienny) Na innym silniku GX690 taki sam pomiar daje 20V. Czy można po tym stwierdzić że cewka jest uszkodzona?
Trafiłem w końcu na mechanika który zajął się moim autem. Uszczelka pod głowicą ok, ładowanie ok, cewka ok, moduł też. Okazało się że w filterku paliwa jest woda i drobinki farby z nowego baku. Zmieniłem filterek, zalałem na innej stacji i na razie ok. Za kilka dni dam znac czy nic się nie dzieje.
Ustawiłem potencjometr idealnie na "środku", czyli w obie strony podaje równe napięcie wyglądem środka 8V i 4V tak jak w nocie serwisowej . Niestety i tak samo Paleciak reaguje. Jednak jedzie bardzo po mału, wręcz w cale. Z tego co zauważyłem, komputer podaje max 2,8V na cewkę/przekaźnik który steruje obrotami silnika. Kiedy pokombinuje trochę z rezystorami...
Cewka jest chyba tego typu jak w silniku bezszczotkowym. Tylko ze ma jedno uzwojenie. Tylko dlaczego widać trzy kabelki (czarny, czerwony i niebieski) ? A do tego, jakimś "dziwnym" trafem jest dziewięć cewek... To wygląda na silnik typowy BLDC i wymaga on sterownika tzw. sensor less, czyli bez czujników położenia kątowego wirnika. Można taki pewnie...
Najpierw trzeba ocenić czy padł moduł czy cewka go zasilająca czy impulsator czy może sama cewka zapłonowa. Zacznij od pomiarów rezystancji wzlędem masy na kablach: zielony i dwa białe. Moduł jest łatwo rozbieralny. Zalany miękka masą. Można go ostrożnie(!) "robebeszyć". Pada kondensator główny i diody. Zawartość kosztuje grosze. Jednak zaczął bym od...
Wybaczcie, że tak długo nic nie pisałam, ale mechanik wyjechał na wczasy... Samochód nadal na warsztacie :( Lampka świeci tak jak pisałeś elektrit. Samochód już odpalił (po wymianie kabli w instalacji, które szły przy podłodze) ale po kilku minutach gaśnie. Zapala znowu pare razy i od razu gaśnie. "Znika" iskara w obwodzie wysokiego napięcia, a ściślej...
W pralce została zalana wtyczka silnika oczywiście nastąpiło zwarcie i uszkodziło silniczek tacho, na płycie programatora wypalone R71, R72 które wymieniłem na nowe. Cewkę tacho wymontowałem z innej pralki Mastercook, ale z innego silnika obudowa identyczna cewki. Niestety, ale nie pracuje pralka dalej pobiera wodę, ale nie kreci normalnie tylko szybkie...
Witam. Ostatnio puściła mi uszczelka pod pokrywą zaworów i olej zalał fajke i świece (trzeci cylinder). Próbowalem gasić i odpalać silnki kilka razy co na pewno nie wyszło na dobre. Kupiłem i wymieniłem na nowy zestaw (świece, kable zapłonowe, uszczelke, węże od powietrza). Dodatkowo wyczyścilem od środka pokrywe zaworów. Po złożeniu wszystkiego w całość...
Witam.Mam problem z peugeotem 208 z silnikiem 1.4 benzyna z 2012r. Zakupiłem takowy pojazd ,auto jest po zalaniu do wysokości 60cm. Po osuszeniu silnik zapala,nie chodzi na wszystkie cylindry.Po podłączeniu pod komp. wyskakuje błąd (4 cylindra).Podmieniłem cewkę z 3,wymieniłem świece również z 3 i cały czas pokazuje ten nieszczęsny 4 cylinder.Zmierzyłem...
To była moja biblia przez 5 lat..;D Moja sprzed 15 lat :D A tak serio:W maluszkach nadzwyczaj często szwankował aparat zapłonowy,padał kondensator,zrywało przewód łączący aparat z cewką. Bardzo często zapychało dyszę gażnika,troszkę wytrzymalszy był pływak w gażniku,ale jednak czasem dawał "popalić". Rozbierz aparat zapłonowy,wymień styki i kondensator.Koszty...
Wykonaj prosty test,zagrzej wode w czajniku,polej ostroznie parownik i cewke,tylko tak aby przewodów nie za bardzo zalać,i odpal.A jak gazownik sprawdził parownik?rozebrał go,czy telepatycznie?pozostaje jeszcze filtr gazu,ale to pewnie już wymieniłeś?No i na końcu sama cewka,jak jest popękana może być uszkodzona...
Czujnik stopki ma być rozwarty. Sprawdź napięcie jakie idzie na cewkę z modułu CDI. Przyłóż świecę do bloku silnika, kopnij kopkę. Powinna pojawić się iskra. Przyczyną braku iskry często bywa zwarty czujnik stopki, np. wskutek zabrudzenia błotem lub zalania wodą. W 777 często niestety siadają też cewki prądnicy i impulsatory w nich zawarte, co też prowadzi...
Pierwsza sprawa to taka że dla tego silnika minimalne ciśnienie sprężania to 0,95MPa więc już tutaj jest coś nie tak,dwa czy przerwa na elektrodzie świecy jest prawidłowa, przewody WN nie mają przebicia ? Trzecia sprawa to zawory. Spróbuje Kolega zalać cylindry odrobiną oleju i po jakichś 10 minutach sprawdzi czy jest poprawa, (przynajmniej zaraz po...
Teoretycznie na elektronice wszystko OK, chce działać. Szukaj od przekaźnika dalej (zasilanie przekaźnika, wyjście na cewkę itp). Jeżeli jest to zwykły elektromagnes to lewe nadkole kostka brązowa (okrągła?) koło zbiornika wspomagania kabel żółto/zielony, ster+. Kolega Miand dobrze Ci radzi sprawdź czy na tym przewodzie jest 12V. Powinno być jak przekaźnik...
Chodzi o ta wiązkę która leci do kompa / bo wiązkę która jest podłączona do samych wtryskiwaczy jest zalana w gumie i ja sprawdzałem wyginałem na różne sposoby i miernikiem sprawdzałem i nic nie znalazłem.
Niestety silnik leżał dość długo, gładź nie była zabezpieczona, pojawiły się odbarwienia i rudy nalot , szlif by się przydał. Nie opłaca się robić szlifu i czegokolwiek jak w przestrzeni pod tłokiem była długo wilgoć. To co widzisz na gładzi cylindra to tylko wierzchołeczek góry lodowej. A to jak wygląda łożyskowanie stopy korbowodu nie widac i bez...
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Witam Dzięki za odpowiedzi, sugestia kolegi Doktorr ,że przekaźnik załącza się przy starcie pomogła, przekaźnik działa, pozostała kwestia cewki zapłonowej na moim schemacie dochodzi plus z 15 po wł. zapłonu, minus i dwa sterujące, a faktycznie mam 6-ć przewodów i zasilanie zaczyna dochodzić dopiero przy rozruchu, cewkę sprawdziłem, wykręciłem wpiąłem...
Sprawdź czy triak ten duży przy radiatorze nie ma zwarcia, sprawdź cewkę tacho na silniku i obwód tacho na płytce. Szczególną uwagę zwróć na rezystor o ile dobrze pamiętam 2,7k(272) na ścieżce między złączem silnika (na zdjęciu pierwsza kostka po prawej po tej którą oznaczyłeś trzema kreskami)- pierwsza najcieńsza ścieżka, na niej rezystor, tranzystor...
Cewkę pomierzyłem jest dobra na dwa wtyki dwu przwodowe czarny i biały. Gdy wyłącza się zapłon to natychmiast również obrotomierz mimo że silnik się jeszcze obraca. Jak by była wada cewki to by tak łatwo nie zapalał. Wewnątrz aparatu zapłonowego jest zalany w czarny plastyk tranzystorowy układ kluczujący cewką zapłonową który trzeba wymienić. Z tego...
Masz tam taki silnik jak w sc 900. U mnie w aucie (SC 900) też zalewało od nowości z salonu na zimnym silniku. Chodził na 3 gary troszkę zanim się rozgrzał, zimą nawet z kilometr jakbym CC 700 jechał. To ponoć przypadłość niektórych silników 900 - nie wszystkich a czemu? To i ja nie wiem. Podobno wina leży w braku kolektora ssącego jako takiego a wtryskiwacz...
Witam ! Schematy są różne. Sabmoc, czy silnik był zalany ?
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Witam kupiłem auto pierwszy raz Renault Megane Scenic 1.6 16V 2000r. automat i miałem od samego początku problem z silnikiem. Małe obroty czasem wyższe od 500 do 2000 obrotów na postoju. Dzisiaj sprawdziłem Cewki wcześniej jak wyciagałem wtyczki od Cewek to na pierwszej i ostatniej auto gasło, a na drugiej i trzeciej chodził na niższych obrotach. Dzisiaj...
Przypuszczam że główny problem jest w gaźniku. Świeca zapłonowa nie może być mokra (zalana) po pracy na biegu jałowym, czy po przegazowaniu. Świeca zapłonowa po pracy na biegu jałowym co najwyżej może pokryć się delikatnie sadzą (praca silnika na bogatej mieszance), aczkolwiek taki silniczek pracuje w takich warunkach że świeca powinna złapać prawidłową...
Moc spadnie ,jeżeli doszło do zalania przewodów wysokiego napięcia i pali tylko na jeden cylinder ,świecę w tym przypadku mogło też zalać z powodu braku iskry. ,lecz to łatwo poznać po pracy silnika(może dość mocno szarpać na wolnych obrotach i nietylko). Dodano po 1 Cewka również do sprawdzenia,jak i sam aparat.
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Witam. Mam problem z Oplem Astra J rocznik 05.2010 1.6 benzyna bez turbo 115 KM + instalacja gazowa. Od pewnego czasu rano jak jest silnik zimny po odpaleniu i dodaniu gazu silnik gaśnie. Ponowny rozruch idzie opornie jakby był zalany. Po odpaleniu trzeba odczekać kilka minut na obrotach wolnych nic nie robiąc nie dodając gazu itp to wtedy można ruszać....
Dzisiaj rozebrałem sterownik i tak jak myślałem nic podejrzanego w nim nie znalazłem Podłączyłem diodę nie jak wynika z opisu między plus a sterowanie tylko między masę a sterowanie i zaczęła pięknie migać. Okazuje się że DIS dostaje impulsy z ECM, tylko źle to sprawdzałem. W akcie desperacji wymieniłem świece bo oryginalne były już dość mokre, i auto...
Cześć Nie chcę cię martwić i ogłaszać wyroków na temat twojego autka, ale z mojego doświadczenia z tymi przepustnicami wynika że czyszczenie przepustnicy jeszcze pogarsza sprawę i prowadzi do tego że trzeba wymienić ją na nową. Użytkownicy tych aut powinni bardzo dbać o filtr powietrza aby przepustnica nie była brudna. A teraz coś na rozweselenie: -...
witam tez mialem taki wynalazek (rama z rur i podzespoly od malucha) cewke najlepiej przykrec gdzies indziej nie na silniku przeciez silnik drzy jak wibrator a z tego powodu moga byc tylko problemy z cewka (jest dosc delikatna) sprawdz przerwe na platynce ma byc ok 0,5mm jezeli masz kopulke -sprawdz ja i palec czy nie jest popekana, zalana woda, kable...
Proszę kolegów o wyjaśnienie czy jest możliwość zastosowania tego układu w silniku motoru Dniepr. Jest to dwucylindrowy silnik 0,75l, jedna cewka - jeden przerywacz. Iskra pojawia się dwa razy w ciągu jednego cyklu w każdym z cylindrów. Z braku oryginalnej cewki zapłonowej jest zastosowana od malucha. Co do wykonania kolegi: zakładajmy że to tylko prototyp...
Tak silnik jest naprawiony, uszkodzone były dwa elementy: cewka zasilająca, kondensator i moduł. Wpierw wymieniłem cewkę na taką o prawidłowej oporności, a potem udało mi się pożyczyć taki moduł i silnik odpalił. Potem to już było prosto, w module wymieniłem tyrystor, kondensator ładujący i elektrolity. :idea:
Przepraszam za odgrzebywanie, ale dam odpowiedź dla potomnych. Trzeba sprawdzić zegary, styki i styk wtyczki która jest w komorze silnika. Ale w 90% przypadków to sam czujnik obrotomierza- jest to cewka zalana w jakimś plastiku o grubości papierosa. Jest na kluczyk "10" nad dłuższą półosią i przewodem od wspomagania- dostęp w zasadzie tylko z kanału....
Świece masz suche ? Jak ledwo co widać iskrę, sprawdź zasilanie cewki. + i masę. Zbiorniczek i magistrala, to pod cewką - cewka nie oberwała ? Dyskoteki iskier tam nie ma podczas odpalania ? Błąd EGR, jeśli nie powstał wcześniej, to C104 czyli jedna z tych kostek przy podszybiu, pierwsza od błotnika, i te złącze C301 przy komputerze... https://obrazki.elektroda.pl/9039350000_...
zalać cewka cewka silnik zalać olejem cewka zalać piszczy
transformator halogenowy zmienne bezpiecznik klatka schodowy volvo silnika
satel awaria stacja satel awaria stacja
Depollution system faulty w Peugeot 207 1.6 16V Hulajnoga Motus Pro 10 - silnik wyłącza się po kilku metrach, błąd na wyświetlaczu