Ja bym zmienił filtr paliwa a dodatkowo popatrzył na cewkę.
Świece ok, na każdy cylinder osobna cewka.
łapki opadają gdzie tu szukać przyczyny będę wdzięczny za sugestie a ja bym otworzył ECU i sprawdził czy bodajże 37pin nie jest stopiony bądź/lub przepalona ścieżka. ew sprawdził bym czy przypadkiem przekaźnik wtryskiwacza nie jest sklejony lub do wymiany cewka skoro iskra jest (ale może słaba? )
Rozbiera się bardzo łatwo, wyciągasz ten pomarańczowy plastik, pod nim zobaczysz szare ząbki trzymające konektory, trzeba podważyć gruba igłą albo czymś takim i powyciągać
Nie rozumiem czego szukasz, ale mam nadzieje że pomoże: T1-cewka zapłonowa
Kolego jaja sobie ze mnie robisz ?? Zobacz jak są ułożone bezpieczniki ? Obróć sobie o 180 stopni bezpieczniki, a w ogóle co do opisów to widziałeś w diesle'u cewkę zapłonową czyli IG COIL ?. Wysłałem Ci prawidłowy opis, i wartości są identyczne na rozpisie z twoimi w skrzynce.
Sygnału na wtryski przy kręceniu niema. Przekaźnik pompy podczas kręcenia załącza się i słychać pompę, cewka zapłonowy ma dobrą masę.
Posiadam miernik uniwersalny - jezeli to w czyms pomoze. Nie pomoże. Specjalny sprzęt Ci jest potrzebny do testowania cewek.
Z tego co pamiętam to licznik tam jest całkowicie mechaniczny napęd linkowy i sprzęgło magnetyczne i tyle, spróbuję jeszcze podłożyć cewkę zapł., ew. ECU, zobaczymy co powie.
Zasadniczo jest tak że cewka przekaznika wisi na plusie zaś centrala zapina masę na cewkę. Plusa można szarpnąć z aku.
witam!! ostatnio moja vitara 2,0 td (silnik mazdy) zaczęła ciężko palić. gdy włączam zapłon zamyka się klapka do gaszenia( ta w kolektorze dolotowym) i odcina paliwo któraś cewka. proszę o pomoc.. co może być przyczyną? dodam że wymiguje mi kod 12
Witam serdecznie. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu układu SMD w obudowie SO20 oznaczonego jako 5M2T produkcji Hitachi. Układ występuje w komputerze Suzuki Vitara (2,0 V6 benzyna). Kolega wymył silnik i doszło do zwarcia. Układ został uszkodzony, bo na pierwszy rzut oka widać wypalone miejsce. Według mnie układ steruje wyjściami na cewkę zapłonową. Bardzo...
Witam. Mam problem. Moja Vitara po krótkiej jeździe (2-3 km) nagle szarpie dusi się i gaśnie. Czasem dodanie gazu po wysprzęgleniu pomaga i samochód mi gaśnie, po zgaśnięciu ciężko odpala. Dodam, że kable WN ok, cewka też, paliwo dochodzi do gaźnika, na wolnych obrotach pracuje normalnie.
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Wyrównaj mnożnik początkowy tak by się zaczynał od około 1,25 i był płaski, przejedź się autem, jak szarpie dalej, odetnij dotryski - jest taka opcja w sterowniku w ustawieniach. Dodano po 35 Obrotów ? Czy kilometrów ? Dodano po 40 Plik OSC nie zawiera pracy sondy lambda więc jest do kosza, do tego jest za krótki. Widać na nim szarpanie.
a dokładniej gdzie? Cewka zapłonowa ma oznaczenie T1 na schemacie http://obrazki.elektroda.net/5_126526749... Skrzynka bezpiecznikowa znajduje się koło akumulatora http://obrazki.elektroda.net/83_12652685... http://obrazki.elektroda.net/68_12652687...
Kabel od cewki rozrusznika (bendixa) się przetarł i dotyka do masy.
Po pierwsze sprawdzić zasilanie na cewkę (cewki) zapłonową. Zazwyczaj tam podłącza się zasilanie centralki LPG. Jeśli tam nie będzie zasilania to auta nie odpalisz bo iskry nie będzie. Możliwe, że przy odpinaniu radia zrobiło się zwarcie i poleciał bezpiecznik od K15 czyli "plusa po stacyjce".
Witam. Mam znowu zagadkę, a mianowicie Suzuki Vitara rocznik 2002, silnik benzynowy z lpg. Problem (podobno kilka warsztatów nie mogło trafnie zdiagnozować usterki) po nagrzaniu silnika np w korku miejskim samochód gaśnie. Brak błędów (ja na tester nie brałem). Uwaga - wystarczy ręce położyć na cewkach i samochód odpala. Pochodzi parę minut i problem...
"Wysokie napięcie" pewnie zodiakmenda miał na myśli cały układ zapłonowy :) Czyli trzeba sprawdzić wszystkie elementy - cewki, kable WN (o ile są), świece (odstęp elektrod!)...
ok ,może pisałem to wczoraj trochę niezbyt przytomny.Więc zacznijmy od nowa. komputer od gazu to stag 300-6 instalacje montował poprzedni właściciel . silnik to aktualnie V6 2.5 12zaworowy poprzedni to był także V6 ale 2.0 też 12 zaworowy swapa robiłem ponieważ poprzedni silnik dosłownie się rozsypał , kupiłem sam "słupek"silnika ,mechanik przełożył...
https://obrazki.elektroda.pl/5533878800_... https://obrazki.elektroda.pl/8359103600_... Komputer wyglada na dobry Nie ma nic podpalone itd Jest to silnik J20a pierwsza diagnoza jaka przyszła na myśl to czujnik położenia wału Lecz w tym silniku jest to jeden element czujnik położenia wału i walka rozrządu i jest to...
Witam Zabrałem się dziś za montaż w aucie kolegi. Tym autem jest Suzuki Grand Vitara 2006 :) Znalazłem rozpiskę do tego auta. Wszystko ładnie fajnie. Oprócz krańcówek wszystko jak powinno być. Centralny sterowany plusem. Alarm do zamontowania do Super Forteca z modułem GSM. Sprawdziłem przewody :) Upewniłem się i odłączyłem aku. Minęło 3-4 godzinki...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Sprawdzona oporność cewek wtryskiwaczy? Jak sprawdzić tranzystor to już chyba sam możesz znaleźć na necie, youtubie. Zalezy co to za tranzystor.
Lista usterek mogąca powodować takie zachowanie jest dość długa, a części które przy tym można wymienić drogie. Np cewki zapłonowe, wtryskiwacze benzynowe i gazowe itd. Proponuje znaleźć dobry serwis i kiedy usterka wystąpi tam się udać.
Problem prawie zniknął w momencie przełożenia instalacji gazowej znad cewek inną trasą - prawdopodobnie zakłócenia z zapłonu przenosiły się na kable do emulatora wtryskiwaczy. Czasami, tylko na zimno przekaźnik kliknie raz czy dwa. Klient odebrał i nie wrócił :):)
Witam, Auto już wyleczone,grzało się z powodu walniętego reduktora od gazu,gaz wchodził do układu chłodzenia a kontrolki od napędów i szarpanie podczas jazdy było wynikiem walniętej cewki,którą sam wymieniałem jakieś trzy miesiące temu oczywiście kupiłem używkę i mam za swoje.Jak części to tylko nowe. Pozdrawiam Marcin
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Mechanik twierdzi że to termostat się otwiera za szybko i na duży obieg puszczą ale spróbuję tego kartonu. Jeżeli by wskazówka doszła do np 90'C to znaczy że w czym szukać problemu w czujniku czy może wiskoza ? Wydaje mi się że też przez to niedogrzanie więcej pali..... A przy tym falowaniu czasami jest tak że jak pojadę...
vitara suzuki suzuki vitara schemat suzuki vitara
projekt monitoring przetwornik ujemne napięcie reset nawigacji medion
peugeot tempomat philips 43pus7334
Synchronizacja jazdy suwnicy – falowniki Danfoss, ABB, Siemens, eliminacja ukosowania, PLC Radio samochodowe traci fale podczas jazdy – antena elektryczna, zakłócenia, słaby odbiór FM