w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Witam. Jestem po wymianie nagrzewnicy w Seacie Toledo II. Wszystko poszło gładko, zdjąłem całą deskę, wymieniłem zepsuty element i skręciłem ponownie. Po włączeniu zapłonu pokazała się mrugająca ikonka samochodu z kluczykiem. Gdy odpalam samochód, zakręci kilka razy i gaśnie. Po podłączeniu komputera i zrobieniu diagnozy wyświetliły się błędy: 01128:035 Aktywny/statyczny Cewka...
Mechanik radził albo cewka zapłonowe albo przewody Dodam,ze cewka jest tu poczworna. Raczej są cztery cewki na świecach. Zamień , jeśli tak samo, to cewka.
czyli daję bezpośrednio + np z akumulatora i powinno być dobrze? oryginalnie było bez kopułki i palca no ale że cewka od seata jest jedno biegunowa to wymagało to zastosowania kopułki i palca bo cieżko było ustawić na jednym wyjściu z cewki 2 świece aby na obu była iskra
zamykam temat cewka padła
Ja tam bym sprawdził co dokładnie spala się, czy uzwojenie cewki czy tylko ten tranzystor (zapewne tak), kiedyś coś takiego naprawiałem koledze w Seacie Toledo 1 i rozdłubałem moduł zapłonowy i odskrobałem ten zalany tranzystor mocy i dolutowałem na kablach duży tranzystor z telewizora/monitora i przykręciliśmy go do karoserii i się to już więcej nie...
A sprawdzał pan cewkę , kiedyś miałem podczas jazdy zgasł i już nie chciał odpalić , okazało sę że to cewka
Więc problem rozwiązany i faktycznie musiała to być przyczyna wpięcia sterownika gazu. Cewka wymieniona i autko chodzi bez zarzutów. Potwierdzono także że instalacja została zdemontowana dopiero po awarii na nowej cewce. Dziękuję za pomoc.
Sygnał idzie do ECU i to on steruje cewką i pompą a nie bezpośrednio na cewkę. Po co chcesz wszystko wymieniać? Skoro mruga to przepnij przewód od świecy pod cewkę i daj świece tak by pominąć kopułkę - jak będzie iskra to wtedy palec i kopułkę a jak nie będzie to cewka.
Podłącz VAG-a, ale moim zdaniem jest to wypadanie zapłonu cylinder1, a przyczyną jest cewka zapłonowa.
Z wtrysku idzie mgiełka więc tak tragicznie nie jest żeby świece zaraz zalewało tak, żeby nie odpalił. A właśnie że potrafi się zalać. Cewka to kolejny zły trop, bo w tym roczniku to silnik RP, czyli Mono-Jetronic, ze starą niezawodną butelkową cewką.
Czym kolega mierzy tą sondę? Tam jest sonda 1V. Motronic, nie wydaje Ci się że powinien tam się pojawić błąd wypadania zapłonów jeżeli cewka ma przebicie?
wygląda na iskrę bo paliwo czuć z rury jak go pare razy pokręcę.nadmieniam że świece przewody cewka i pompa paliwa były niedawno wymieniane akumulator naładowany roczny pomuszcie bo codziennie dojeżdżam nim do pracy.
Carrot- dzięki za wyjaśnienie, nie wiedziałem, że zdjęcie fajki moze takie szkody wyrządzić... mam nadzieję, że u mnie cewka przeżyła bo samochod chodzi bez zmian. Zamawiam kable bo i tak stare, jak nie pomoże to cewkę. Pzdr Edit. Rozwiązane 🙂 jeden z kabli miał przebicie, wymieniłem dzis na nowe i śmiga jak nowy. Cewka przetrwała moje experymenty....
Witam Samochód to Seat Toledo 1, benzyna, 1998r.Nie było iskry, została podstawiona nowa cewka Beru.Nieopatrznie, na nowej cewce Beru samochód stał na włączonym zapłonie kilka godzin.Usterka główna przez, którą nie było iskry została zlokalizowana i usunięta(nie była to wina starej cewki). Na starej cewce samochód zapalił, potem już na Beru nie. Poniżej...
Radze pomyśleć o wymianie cewki zapłonowej - cewka może mieć zwarcie ale takie które ujawnia się po intensywnym użytkowaniu
Pompa ma stałą masę,przekażnik ma stały plus przez bezpiecznik oraz cewka przekażnika ma plus po zapłonie przez drugi bezpiecznik a masa cewki idzie od pinu nr.72 sterownika silnika.
Jak na gazie są takie same objawy to musi iskra zanikać. Sprawdź dokładnie całą instalacje szczególnie tam gdzie wpinali gaz. Sprubuj odpiąć gaz i spróbować na paliwie. Być może cewka się kończy
Witam mam problem z zapalaeniem silnika jak próbuje zapalic to iskre widac na cewce czy to oznacza ze cewka jest do wymiany?>? jak zapali czasem to auto przerywa i przeważnie gasnie Pomocy.
To jest 12V , miernik i żarówka to potwierdza, nie wiem gdzie tkwi problem. VCDS pokazuje grupa 001 pozycja 1 = compressor shut-off 0.0 na wlaczonej, na wylaczonej 6.0 grupa 008 pozycja 3 - voltage 1.25v terminal 58d w opisie jest niby ze ma byc od 2 do 12.5v Po grupie 001 moge rozumieć , że układ powinien startować? Wykonałem test elementów układu...
Witam i ponawiam prośbę.Podstawiana cewka immo próbowałem też na nowym transponderze i nic.Nie chce przyjąć klucza.Połączenie pętla immo licznik ok.Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów
Witam wszystkich. Mam problem z pracą silnika w seat toledo 1,8 1992 tzn. Nie równa praca silnika przerywa, szarpie czasami a co za tym idzie jazda w mieście jest niestety bardzo irytująca potrafi przerywać na stałych obrotach około 2500/min, 3000/min czy nawet 4000/min po dłuższym czasie pracy na tych obrotach. Co ciekawe kopułka nowa, palec nowy,...
Aha sprawdzę, mam 1.6 101km AFT Dodano po 1 Czyli jest taka możliwość że po wjechaniu w kałuże ten czujnik od spodu zamoknie? Bo cewka to jest u góry więc może to nie cewka;)
Palec obraca się w aparacie zapłonowym. Trafił mi się u kolegi drugi "Seat Toledo 1,8" podstawiłem cewkę z modułem była o tym samym numerze. Podaje nr.cewki z modułem : Telefunken Beru typ: TFK 311 354 VWTE1. Po podmianie cewki z modułem samochód odpala od razu. Cewka + moduł na 3 kable: sprawdziłem oscyloskopem z"2" wychodzi impuls "1" +12V "3"-masa....
Immobilizer nie komunikuje się z kluczykiem. W autach grupy VAG immo działa tak, że po odpaleniu próbuje się skomunikować w kluczykiem. Jak się nie uda, odcina zapłon. Wtedy objaw jest taki, że sekundę po odpaleniu gaśnie bez względu na to ile gazu dodasz. Postukanie w tapicerkę poprawia styki, więc na 99% to będzie to, szczególnie że temat jest znany...
Witam posiadam seat atoledo 2,0 91 autko nie chce odpalac myslalem na początku że to cewka lub moduł ale po włożeniu nowej nic sie nie zmienilo mysle dalej czujnik halla ale też jest sprawny wszystkie kable przeswietliłem i wychodzi mi na to że prąd z czujnika dochodzi do komputera ale nie wychodzi na cewke co robic. Komputer jest digifanta
Świeca przewód cewka wtryskiwacz głowica kolektor ssacy. Trzeba sprawdzac. Oczywiscie zakładamy ze samochod jezdzi na semej benzynie. .
Witam Pisałem o tym problemie już dawno temu i niestety nie dostałem odpowiedzi jedynie upomnienie od moderatora za powielanie wątku. Mam problem powracający i znikający auto szarpie od 2 do 4 tysięcy obrotów na min. ,samochód był już u 4 mechaników i 2 elektryków podłączenie do komputera - brak błędów . Wymienione : -Kopułka (beru) -świece (ngk nr24...
może cewka zapłonowa albo na kablach gdzieś przebija lub nie styka coś. Sprawdzałeś to?
dzis poprawnie powkadałem kable do świec ,lecz nadal to samo,zauwarzyłem że auto pracuje na dwuch garach,po wyciągnięciu dwuch kabli,1,2 auto pracuje na 3,4 ,a gdy wyciagne 3 i 4 to pracuje na 1,2 może to cewka ? co wy na to panowie /..
Cos kręcisz. Raz piszesz że z cewki jest a z kopułki już nie teraz piszesz że jak kręcisz to nie ma. Jak w końcu? Co by nie było to tak 1 hall 2 cewka 3 kostka stacyjki Tam nic innego nie pada
"Brak iskry w toledo 1.8 8v 95 rok"witam wymienilem cewke na nowa i dalej nie mam iskry ,przewody ok i swiece;sprawdzalem czujnik hala i daje sygnal przerywany jak krece silnikiem czyli jest wporzadku.czy nowa cewka moze byc uszkodzona?? sprawdzalem ja na passacie z takim samym silnikiem i nie dzialala.napiszcie cos wiecej o tym przekazniku i stacyjce...
witam mam nietypowy problem posiadam seata toledo rok 1997 1.6 101km. problem polega na tym ze nie ma iskry i niepodaje paliwa. ale najsmieszniejsze jest to ze jak wlacze zaplon to po okolo 20 minutach cos pstryknie w okolicach puszki bezpiecznikow w srodku auta i odpala. wymieniony zostal kompletny aparat zaplonowy kostka stacyjki, zostala cewka ale...
Witam, to że rozrusznik słabo kręci, może jeszcze wpływać cewka (elektromagnes) straty na wypalonych stykach i w tedy jest słaby przepływ prądu na rozrusznik, a co do kupowania używki i to jeszcze za 50 zł nie polecam bo kupisz to samo co masz lepiej zregenerować , o ile to rozrusznik pozdrawiam
To sprawdź tzn przełącz na benzyne, przejedz z 1km i zobacz na samej benzynie czy również falują Ci obroty czy tylko na gazie. Jeśli masz tak tylko na gazie to Ci mówię wszystko wskazuje albo na zle skalibrowana instalacje, zabrudzoną albo kończy Ci się żywotność reduktora. Co do kabli, to Ty masz chyba tak samo jak ja w 1.8T tzn, że nie masz kabli...
(at)lajkonik dzieki za zainteresowanie tematem Kupiłem ten samochód rok temu i odrazu zaprowadziłem do gazownika Ciezko mi powiedzieć czy było tak na benzynie ale faktem jest ze pracował nierówno i zaczełem to wszystko wymianiac kable swiece potem - cewka i tu faktycznie pracował rowniej) raczej nie było wiekszych niespodzianek.
Udało się w końcu odpalić auto. Przestawiłem lekko zapłon i silnik zaczął pracować. Byle jak ale już coś. Wolne obroty "kulawe" ale po dodaniu gazu wkręcał się normalnie. Moja radość nie trwała długo bo jak zgasł tak już nie odpalił. Okazało się że nie ma iskry na świecach. Na wyjściu z cewki iskra jest a za rozdzielaczem już nie. Kopułka i palec nowy,...
Witam. Jestem nowy na forum i mam problem z samochodem, mianowicie : jest to seat toledo I 1.8 benzyna . jak odpale to jest dobrze normalnie a gdy rusze to po chwili szarpie jak by miał przebicie na kablach ale nie ma bo kable, cewka ,swiece nowe i sprawdzałem i nie widac zeby miał przebicie. drugi problem to ma mnij mocy po ponad 2tys. obr. no i tak...
Czujnik położenia wału sprawdzony i jest ok. Cewka ta przy przedniej szybie też jest ok bo przekładałem od seata na chodzie. Myśle jeszcze nad czujnikiem halla. Czy jest możliwość sprawdzenia go? Jeśli tak to proszę o sposób.
Witam, Niedawno kupiłem Toledo II z niedziałającą klimatyzacją (climatronic). Klimatyzacja została nabita - było 370g, dobite do wartości 750g. Założone jest nowe koło pasowe, sprzęgło i cewka od sprężarki. Po podaniu zasilania na sprężarkę, klimatyzacja działa. Po włączeniu klimatyzacji zapala się „śnieżynka”, podbija obroty silnika, sprzęgło...
Witam , od ostatniego czasu mam problem z szarpaniem silnika na benzynie. Wymienione swiece i przewody. Dalej to samo wymieniona sonda lambda tez to samo , przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana od nowa pomoglo najakies300km... W czym tkwi problem ze auto pracuje tylko na 3 cylindrach?? na benzynie nie rpwno a po przelaczeniu na gaz juz ok. Czy moze...
Saly a czy mógł byś podpowiedzieć co to za usterka że cewka bardzo sie grzeje i pada jedna za druga, dostałem taki przypadek z tym że w seat toledo 2.0 silnik 2E, w ciągu miesiaca padły 4 cewki,wczoraj założyli nową firmy Bremi i na razie chodzi ale po 5 minutach pracy nie mozna sie praktycznie dotknąć do cewkomodułu , śruby mocujące moduł do blachy...
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Podczas jazdy, nieważne czy na trasie czy w mieście silnik przerywa, auto szarpie, dzieje się to co jakieś 20-30 minut jazdy. Podczas tego obroty na obrotomierzu potrafią bardzo gwałtownie spadać o 1000, czasem do 200-300 RPM, a nawet do zera, co według mnie jest błędnym wskazaniem, bo silnik nie gaśnie....
Witam dzisiaj po południu dostałem cewkę i od razu ją zamontowałem, autko zapaliło od strzała :) na benzynie chodzi rewelacyjnie i na gazie wszystkie problemy ,które opisywałem wcześniej ustały, zrobiłem na gazie w celu sprawdzenia jakieś 30 km i nie było zakłóceń. Myślę ,że temat można zamknąć, widać ,że poprzednia cewka zaczęła mi padać od dłuższego...
Objawy są dokładnie takie jak opisał maxetm. Rozrusznik jest również tego typu a tulejka w skrzyni była wymieniana :P Tylko jak ją przymierzałem to miała delikatny luz nie wiem czy tak powinno być czy tulejki powinny być ściśle spasowane? Największa różnica w pracy rozrusznika była po wymianie cewki leczy to było robione pół roku temu a cewka dobrej...
O ile dobrze pamiętam w tym samochodzie jest cewka zapłonowa z modułem , często to ona jest powodem niezapalania . Iskra powinna być przez cały czas kręcenia rozrusznikiem . Sugerował bym też sprawdzenie czujnika halla w rozdzielaczu zapłonu . Możesz to wykonać w prosty sposób przy użyciu diody led .
Witam. Mam problem odnośnie wagi Mettler Tolego AJ150L. Jest to waga I klasy dokładności, max= 150g, min= 50mg, d=0,1mg e= 1mg Waga oczywiście na zawieszkach, rozwiązanie elektroniczne starszego typu jeszcze. Problem jaki nie pozwala normalnie na niej pracować to fakt iż waga skacze.. Skacze czyli pokazuje dużo w plusie zaraz w minusie i tak w kółko....
Witam. Problem jak w temacie, doszedłem do tego że problem jest z powodu spreżarki dostaje 12V ale nie ma cyknięcia , cewka ma ok .4ohm więc sprawna,wentylatory się kręcą,czujnik ciśnienia ok, błędów vag brak. Wychodzi na to że uszkodzona jest mechanicznie? Opłaca się to regenerować u fachowców skoro używki ok.300zł? Albo samemu się wziąść za to - pytanie...
Witam mam problem z odpalaniem samochodu( benzyna + LPG wielopunkt ) po długim postoju(po 8-10 godzinach) muszę kręcić 5 - 6 razy żeby się bujnął po tym jak już odpali jest ok problem powraca ponownie po 5-10godz. auto to Seat toledo 2,0 GT 92rok zostało w nim wymienione przewody zapłonowe , świece,moduł zapłonu cewka , czujnik temperatury silnika ,...
zapłon jest OK, przewody świec też, pasek rozrządu ma 30 tyś. przebiegu i wygląda bardzo dobrze, aparat zapłonowy i cewka i moduł są OK ( był sprawdzany bo miałem ostatnio problemy z brakiem iskry na świecy, więc elektrykę mam przejżaną przez mechanika), akumulator jest OK, ma 10 miesięcy. Klemy akumulatora czyste.
Witam mam mały prolblem z autem jest to seat toledo 1995r w nowej budzie, 1,8 benz, na jednopunkcie. Problem jest taki jak zaparkowalem auto wieczorem, tak juz rano nie odpalilo,myslalem ze to niski stan benzyny i juz nie lapie jednak po wlaniu 30 l.dalej to samo rozrusznik kreci bez problemu pare razy zalapal jednak na krotko,jakby paliwa nie podaje,...
Witam, Mam problem ze swoim autem - Seat Toledo V5 (10V AGZ) rocznik 2000. Zaparkowałem auto po powrocie, jednak wróciłem się i po ponownym odpaleniu przywitało mnie łomotanie w silniku. Na VAGu dostałem błąd: 515 Czujnik Halla -G 40 zwarcie do masy Czujnik wymieniony, ale objawy dalej takie same. Myślę dość intensywnie o tym że rozrząd mógł się przestawić...
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Witajcie. Posiadam Toledo 1L 2.0 2E 8v + LPG. Również mam problem z szarpaniem. Szarpie na zimnym i ciepłym, na Pb i LPG. Dolot szczelny, podciśnienia ok, przepływka czysta, ma poprawne wartości, nowe świece i przewody NGK, nowy aparat zapłonowy, nowy olej, filtr powietrza, oleju, filtry gazu, nowy czujnik temperatury powietrza przy kolektorze ssącym,...
Walczę z identycznym problemem już od ponad roku we Fiacie Bravo z sekwencyjną instalacją gazową. przy instalacjach starszego typu z reguły pomagała modyfikacja dolotu powietrza. przy sekwencji sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. w wielu przypadkach pomaga reset parametrów adaptacyjnych (w przypadku mojego auta tylko przez diagnoskop) oraz okresowa...
Witam próbowałem dołączyć się do istniejącego już tematu, ale był on już na dalszych stronach po edycji i nie ma żadnej reakcji, więc piszę od nowa... Seat Toledo 2 2,3V5 1999, climatronic. W 2001 nabiłem klimatyzację nowym czynnikiem i wszystko działało poprawnie do tegorocznej wiosny, kilka tygodni temu układ chłodzenia włączał się wyrywkowo, np....
Witam, posiadam instalację samochodową Elpigaz Voila+, reduktor Elpigaz Vega, wielozawór Tomasetto AT02. Samochód Seat Toledo 1995 silnik 1.8 90 KM, monowtrysk Bosch. Kilka miesięcy temu uszkodzeniu uległa cewka zapłonowa, wymieniono ją na nową. Po wymianie okazało się że instalacja gazowa nie odczytuje obrotów - cewka miała w inne miejsce wyprowadzone...
Masz bogatą dawkę to fakt .W tych silnikach pada cujnik tęperarury układu człodenia ,potęcjometr przepustnicy i sonda sprawdz co z tego nie działa poprawnie. A więc , czujnik temp, filtry, cewka zapł., kable, to wszystko ma niecałe 2 miesiące. Została sonda, która kiedyś czyścił mi mechanik, a jak jeszcze wcześniej zakładałem gaz to instalatorzy powiedzieli...
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
To jest pełny autoalarm, a nie immobiliser. Dwa grubsze, czarne przewody wchodzące w płytkę obok przekaźnika z widoczną cewką to blokada.
sa zamienniki tych cewek
Jedna para styków, po zasileniu cewki włączającej, zasila stale mijania; druga dołączana poprzez manetki - także drogowe.
Jest to cewka, dławik. Zastąpić możesz tylko tym samym.
Ja w moim Toledo miałem dwa elektrozawory. Jeden przy zbiorniku, a drugi przy parowniku. Jak w jednym padła cewka, to ten drugi też nie był otwierany. Sterownik myślał, że nie ma gazu.
W zespole blokady rozruchu , przekaźnik rozrusznika , dostaje lewe (bez 50) napięcie na cewkę.
Po wyjęciu podać 12V na cewkę przekaźnika i sprawdzić miernikiem czy jest przejście na stykach głównych ,można też rozebrać i przeczyścić styki ale dzisiaj te przekaźniki nie są drogie można wymienić.
A jak tam cewka? Nie jest popękana?
Najprostszym testerem jest dioda wystarczy ja wpiac pomiędzy + a przewód sterujący tak mozna sobie sprwadzic czy sygnal z czujnika halla jest i potem z komputera. Mialem podobne problemy w toledo i to był prosty i dosadny sposób na wyszukanie takiej usterki. Dioda powinna migac w "rytm" iskry. Powodzenia
Immobiliser nie współpracuje z metalowym blokiem silnika i nie rozpoznaje numeru silnika - a z elektryką (ogólnie pisząc) pojazdu. Jeśli więc Kolega pozostawi WSZYSTKIE elektryczne elementy z pojazdu a jedynie podepnie je do nowego silnika - będzie pracował. Problemy są gdy wymienia się tzw. komputer czyli ECU bez wymiany immo, czy stacyjki (cewki).
Wyczyściłem wszystko co jest możliwe i dalej to samo.Zauważyłem że dzieje to się w szczególnosci jak jest wysoka temperatura powietrza.Czy moze to byc zbyt duze nagrzewanie sie cewki zapłonowej?
To teraz sprawdzisz obwód sterowania przekaźnikiem, jak i obwód zasilający jego cewkę i pin główny 30. Wiesz o co loto czy nie?
Witam! Wiecie moze co to za zlacze przy cewce w 1.8 RP toledo. Niby tam powinno byc zlacze kodów błyskowych zółte ale nie ma. Za to jest cos takiego. niebieskie z 2 pin http://obrazki.elektroda.net/13_12608995...
Cewki (cewkę) zapłonową sprawdź i świece.
sprężarka się załancza Z pewnością, jak majstrowałeś przy cewce sprzęgła to pewnie tam coś namieszałeś. Tarczę sprzęgiełka zamontowałeś poprawnie, odpowiednia szczelina, przewody od cewki nie uszkodzone?
Dla przypomnienia pytanie - moduł zapłonowy, czy istnieje taka mozliwosc ze raz działa ok. innym razem wariuje? Na analizatorze spalin wyszło że katalizator nie działa może zapchany??? Proszę was o opinie. Pozdrowienia Tomek Jak sprawdzić cewko moduł?
Widywano go czasami w komorze silnikowej koło cewki WN
Jeszcze mozliwe przebicie na cewce plus przewody i efekt jest.
Co steruje cewką przekaźnika 1 biegu wentylatorów, w module wentylatorów?
Witam. Posiadam Toledo z 99 benz +gaz. Problem jest taki ze szarpie autem na niskich obrotach w przedziale 1900-2500rpm. Szarpanie nie wystepuje zawsze. Wymienione; -przewody -swiece -czujnik temp -rozrzad -filtry -cewka -sonda Nie ma zadnych błedów. proszę o pomoc.
Dodam, że już została wymieniona cewka, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału i nadal nie odpala czasami jest iskra a czasami ginie i samochód czasami się tylko delikatnie odezwie i nadal nic.
Bezpieczniki , zasilanie kompresora sprawdziłeś? Dodano po 45 Bezpieczniki , zasilanie kompresora sprawdziłeś?Termik cewki sprzęgła?? EEE pewnie nie.
No właśnie, co z kontrolką immo? O to mi chodziło pisząc o wróżkach. Przy stacyjce jest tylko czytnik (cewka) immo. Może ona nie styka. Czy kontrolka immo gaśnie?
Wymieniałeś: świece, przewody i cewkę? A jak się mają wtryski skoro cały układ zapłonowy wymieniony?
Robi zwarcie kabelek sygnałowy z cewki do przełącznika gazu, obejrzyj ten kabelek. Pozdrawiam.
Paliwo dostaje? Możliwe że cewka. Czasami wystarczy pomiar rezystancji uzwojenia i wiadomo, a czasami to przebicie i się ujawnia przy dużym napięciu.
Jak w temacie mam problem bo na z 27 pinie nie ma wyjśća na moduł do cewki i przez to nie mam iskry w Seacie toledo 2,0 16v wię potrzebuję schemat jeżeli ktoś wogóle ma do Tego komputeraka
Każdy strzał uszkadza Ci przepływomierz? To kupa kasy. Wymień jeszcze filtr powietrza i sprawdź cały uklad WN oraz kąt zapłonu. Nie wiem co to za silnik jeśli ma cewkę to też może być do wymiany.
rezystancja cewki czujnika wału wpływa na sygnał napięciowy dla sterownika ,może być za mała wartość . W temperaturach dodatnich powyżej 20 stopni lubią świrować .
w toledo miałem telefunken a teraz z tej renówki mam beru
Witam Seat Toledo rok 1992 1.8+gaz lovato. Podczas rozruchu na benzynie szarpie i nie może wejść na obroty natomiast na gazie pracuje bez problemu.Po kodach wyświetla 2122-prędkośc obrotową. Sprawdziłem pompę,wtryskiwacz,kopułkę,masy,cewkę,res... komp.wszystko ok.Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.
Kolego podepnij się pod cewkę, nie jakąś tam owijkę na WN, do cewki idą 3 przewody, podepnij się pod ten środkowy (najcieńszy) prawdopodobnie zielony, i po problemie!
Nic sie nie załącza tylko pewnie nie wyłącza. Wiec do sprawdzenia czy na linii 50 pozostaje prąd. Jak nie to jest to problem mechaniczny cewki,bendixa,wieńca. Rozrusznik na stół. Dodano po 1 A może stacyjka nie odbija?
Obrotomierz od benzyny będzie pracował w dieslu :!: pod warunkiem : 1. Alternator musi posiadać wyjście "W" (wyjście z jednej z cewek stojana) W obrotomierz zmieniamy opornik wejściowy i kondensator czułości.
Trzeba go rozebrać i zobaczyć co jest w środku Może się tylko spalił główny tranzystor kluczujący? bo to się spala najczęściej. Jak kieeedyś koledze w Toledo spalił się moduł zapłonowy (taki przy cewce jak w polo) to go rozdłubałem, pomierzyłem i odskrobałem ścieżki od tego tranzystora i na kablach przylutowałem taki duży tranzystor z telewizora od...
A mam pytanie. Czy kabel WN idący od cewki do aparatu bez org końcówek może siać? Bo kiedyś jak ściągałem to mi się połamały i teraz mam to na krotko bez końcówek tak jakby prosto w żyłę. W końcówkach są jakieś oporniki? Jestem pewny ze sieje mi układ WN bo jak przegazuję do 3k i odłączę kabel od cewki to w momencie jak schodzi z obrotów zakłócenia...
No a aparat byl podmieniony tak jak pisalem?? Dodano po 5 Albo cewka. Podjedz na szrot i dogadaj sie z chlopakami zeby dali te czesci sprawdzisz sobie pierwszy aparat jak nie to cewke. Cos z tych dwoch musi byc.
Witam mam problem z odpaleniem samochodu seat toledo 1,8i+gaz 94r na benzynie, na gazie niby czasami odpala ale jak odpali to bez trzymania nogi na gazie zaraz gaśnie ale to pewnie dlatego ze jest zimny. Wszystko zaczęło się od tego ze pod czas jazdy na benzynie czasami szarpał tak jakby paliwo się skończyło aż w końcu jak go zaparkowałem nie chciał...
Raczej dobrze bo weź pod uwagę że masz cewki od zaworów wlutowane, nie miałbyś przejścia z tego wychodzi gdybyś wylutował i mierzył gołą taśmę.
Myślałem że wiesz o czym do Ciebie piszemy.Tylko w dokładanym sterowniku,nawet na samych cewkach przekażników,zamknij,otwórz.A wogóle to dlaczego zmienił sie ten czas sterowania.Dla zamków elektr. to 0.8 sek a powietrznych 3-3.5 sek.Napewno w dokładanym "sterowniczku" musiał sie zmienić czas działania,może go sam nieświadomie zmieniłeś? Pozdr.
toledo odpowietrzyć podciśnienia toledo toledo zwarcie
oporność głośnik netiaspot zrywa połączenie koło pompy wtryskowej astra
pakowarka próżniowa pakowarka próżniowa
Vakoss TC-WF206K, Realtek RTL8188FTV – alternatywne sterowniki, linki nie działają, błąd 404 Toshiba 40L3433DG Firmware Download Guide