Sygnał idzie do ECU i to on steruje cewką i pompą a nie bezpośrednio na cewkę. Po co chcesz wszystko wymieniać? Skoro mruga to przepnij przewód od świecy pod cewkę i daj świece tak by pominąć kopułkę - jak będzie iskra to wtedy palec i kopułkę a jak nie będzie to cewka.
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
zamykam temat cewka padła
A sprawdzał pan cewkę , kiedyś miałem podczas jazdy zgasł i już nie chciał odpalić , okazało sę że to cewka
Witam. Cewka od toledo ma wbudowany wzmacniacz (moduł zapłonowy) i przez przerywacz nie musi płynąć cały prąd cewki wystarczy tylko dobrze podłączyć tzn. teoretycznie wystarczy bo ta cewka powinna mieć kąt zwarcia nie większy jak potrzebny inaczej może się przegrzewać. Pozdrawiam.
A ja bym podejrzewał cewkę zapłonową.
W zespole blokady rozruchu , przekaźnik rozrusznika , dostaje lewe (bez 50) napięcie na cewkę.
Mechanik radził albo cewka zapłonowe albo przewody Dodam,ze cewka jest tu poczworna. Raczej są cztery cewki na świecach. Zamień , jeśli tak samo, to cewka.
Jest to cewka, dławik. Zastąpić możesz tylko tym samym.
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
Ok dzieki zobacze ten czujnik bo to rzecz tańsza niż cewka😉
Podłącz VAG-a, ale moim zdaniem jest to wypadanie zapłonu cylinder1, a przyczyną jest cewka zapłonowa.
Nie zostaje Ci nic jak podmienić cewkę na inną pewną.
Ja w moim Toledo miałem dwa elektrozawory. Jeden przy zbiorniku, a drugi przy parowniku. Jak w jednym padła cewka, to ten drugi też nie był otwierany. Sterownik myślał, że nie ma gazu.
A jak tam cewka? Nie jest popękana?
Czym kolega mierzy tą sondę? Tam jest sonda 1V. Motronic, nie wydaje Ci się że powinien tam się pojawić błąd wypadania zapłonów jeżeli cewka ma przebicie?
Jak na gazie są takie same objawy to musi iskra zanikać. Sprawdź dokładnie całą instalacje szczególnie tam gdzie wpinali gaz. Sprubuj odpiąć gaz i spróbować na paliwie. Być może cewka się kończy
Po wyjęciu podać 12V na cewkę przekaźnika i sprawdzić miernikiem czy jest przejście na stykach głównych ,można też rozebrać i przeczyścić styki ale dzisiaj te przekaźniki nie są drogie można wymienić.
To teraz sprawdzisz obwód sterowania przekaźnikiem, jak i obwód zasilający jego cewkę i pin główny 30. Wiesz o co loto czy nie?
Mozesz ją zdemontowac i wymienic samo sprzęgło (jesli to nie jest zmienna pojemnosc). To cewka, sprawdz opór powinnien byc minimalny.
sa zamienniki tych cewek
Cewki (cewkę) zapłonową sprawdź i świece.
Z wtrysku idzie mgiełka więc tak tragicznie nie jest żeby świece zaraz zalewało tak, żeby nie odpalił. A właśnie że potrafi się zalać. Cewka to kolejny zły trop, bo w tym roczniku to silnik RP, czyli Mono-Jetronic, ze starą niezawodną butelkową cewką.
Radze pomyśleć o wymianie cewki zapłonowej - cewka może mieć zwarcie ale takie które ujawnia się po intensywnym użytkowaniu
To jest pełny autoalarm, a nie immobiliser. Dwa grubsze, czarne przewody wchodzące w płytkę obok przekaźnika z widoczną cewką to blokada.
Aha sprawdzę, mam 1.6 101km AFT Dodano po 1 Czyli jest taka możliwość że po wjechaniu w kałuże ten czujnik od spodu zamoknie? Bo cewka to jest u góry więc może to nie cewka;)
Palec obraca się w aparacie zapłonowym. Trafił mi się u kolegi drugi "Seat Toledo 1,8" podstawiłem cewkę z modułem była o tym samym numerze. Podaje nr.cewki z modułem : Telefunken Beru typ: TFK 311 354 VWTE1. Po podmianie cewki z modułem samochód odpala od razu. Cewka + moduł na 3 kable: sprawdziłem oscyloskopem z"2" wychodzi impuls "1" +12V "3"-masa....
dzis poprawnie powkadałem kable do świec ,lecz nadal to samo,zauwarzyłem że auto pracuje na dwuch garach,po wyciągnięciu dwuch kabli,1,2 auto pracuje na 3,4 ,a gdy wyciagne 3 i 4 to pracuje na 1,2 może to cewka ? co wy na to panowie /..
Witam mam problem z zapalaeniem silnika jak próbuje zapalic to iskre widac na cewce czy to oznacza ze cewka jest do wymiany?>? jak zapali czasem to auto przerywa i przeważnie gasnie Pomocy.
może cewka zapłonowa albo na kablach gdzieś przebija lub nie styka coś. Sprawdzałeś to?
Wymieniałeś: świece, przewody i cewkę? A jak się mają wtryski skoro cały układ zapłonowy wymieniony?
No właśnie, co z kontrolką immo? O to mi chodziło pisząc o wróżkach. Przy stacyjce jest tylko czytnik (cewka) immo. Może ona nie styka. Czy kontrolka immo gaśnie?
Cos kręcisz. Raz piszesz że z cewki jest a z kopułki już nie teraz piszesz że jak kręcisz to nie ma. Jak w końcu? Co by nie było to tak 1 hall 2 cewka 3 kostka stacyjki Tam nic innego nie pada
Każdy strzał uszkadza Ci przepływomierz? To kupa kasy. Wymień jeszcze filtr powietrza i sprawdź cały uklad WN oraz kąt zapłonu. Nie wiem co to za silnik jeśli ma cewkę to też może być do wymiany.
Witam. Posiadam Toledo z 99 benz +gaz. Problem jest taki ze szarpie autem na niskich obrotach w przedziale 1900-2500rpm. Szarpanie nie wystepuje zawsze. Wymienione; -przewody -swiece -czujnik temp -rozrzad -filtry -cewka -sonda Nie ma zadnych błedów. proszę o pomoc.
Pompa ma stałą masę,przekażnik ma stały plus przez bezpiecznik oraz cewka przekażnika ma plus po zapłonie przez drugi bezpiecznik a masa cewki idzie od pinu nr.72 sterownika silnika.
wygląda na iskrę bo paliwo czuć z rury jak go pare razy pokręcę.nadmieniam że świece przewody cewka i pompa paliwa były niedawno wymieniane akumulator naładowany roczny pomuszcie bo codziennie dojeżdżam nim do pracy.
Świeca przewód cewka wtryskiwacz głowica kolektor ssacy. Trzeba sprawdzac. Oczywiscie zakładamy ze samochod jezdzi na semej benzynie. .
Witam Samochód to Seat Toledo 1, benzyna, 1998r.Nie było iskry, została podstawiona nowa cewka Beru.Nieopatrznie, na nowej cewce Beru samochód stał na włączonym zapłonie kilka godzin.Usterka główna przez, którą nie było iskry została zlokalizowana i usunięta(nie była to wina starej cewki). Na starej cewce samochód zapalił, potem już na Beru nie. Poniżej...
Dodam, że już została wymieniona cewka, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału i nadal nie odpala czasami jest iskra a czasami ginie i samochód czasami się tylko delikatnie odezwie i nadal nic.
Chłopie, masz napisane mechanika ogólna, a do tego auta nie trzeba elektronika. Kable świece kopułka palec, sprężanie. Co było przyczyną braku iskry? Bo nie piszesz. Jak uwalona cewka, to załatwił ją wadliwy układ zapłonowy, czyli to, co powyżej.
Witam Seat Toledo rok 1992 1.8+gaz lovato. Podczas rozruchu na benzynie szarpie i nie może wejść na obroty natomiast na gazie pracuje bez problemu.Po kodach wyświetla 2122-prędkośc obrotową. Sprawdziłem pompę,wtryskiwacz,kopułkę,masy,cewkę,res... komp.wszystko ok.Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.
W przyszłym tygodniu będę miał nową cewkę, po wymianie napisze czy problem z gazem został rozwiązany czy jeszcze nie. Pozdro
Paliwo dostaje? Możliwe że cewka. Czasami wystarczy pomiar rezystancji uzwojenia i wiadomo, a czasami to przebicie i się ujawnia przy dużym napięciu.
Ja tam bym sprawdził co dokładnie spala się, czy uzwojenie cewki czy tylko ten tranzystor (zapewne tak), kiedyś coś takiego naprawiałem koledze w Seacie Toledo 1 i rozdłubałem moduł zapłonowy i odskrobałem ten zalany tranzystor mocy i dolutowałem na kablach duży tranzystor z telewizora/monitora i przykręciliśmy go do karoserii i się to już więcej nie...
(at)lajkonik dzieki za zainteresowanie tematem Kupiłem ten samochód rok temu i odrazu zaprowadziłem do gazownika Ciezko mi powiedzieć czy było tak na benzynie ale faktem jest ze pracował nierówno i zaczełem to wszystko wymianiac kable swiece potem - cewka i tu faktycznie pracował rowniej) raczej nie było wiekszych niespodzianek.
Witam i ponawiam prośbę.Podstawiana cewka immo próbowałem też na nowym transponderze i nic.Nie chce przyjąć klucza.Połączenie pętla immo licznik ok.Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów
Witam Pisałem o tym problemie już dawno temu i niestety nie dostałem odpowiedzi jedynie upomnienie od moderatora za powielanie wątku. Mam problem powracający i znikający auto szarpie od 2 do 4 tysięcy obrotów na min. ,samochód był już u 4 mechaników i 2 elektryków podłączenie do komputera - brak błędów . Wymienione : -Kopułka (beru) -świece (ngk nr24...
To sprawdź tzn przełącz na benzyne, przejedz z 1km i zobacz na samej benzynie czy również falują Ci obroty czy tylko na gazie. Jeśli masz tak tylko na gazie to Ci mówię wszystko wskazuje albo na zle skalibrowana instalacje, zabrudzoną albo kończy Ci się żywotność reduktora. Co do kabli, to Ty masz chyba tak samo jak ja w 1.8T tzn, że nie masz kabli...
To jest 12V , miernik i żarówka to potwierdza, nie wiem gdzie tkwi problem. VCDS pokazuje grupa 001 pozycja 1 = compressor shut-off 0.0 na wlaczonej, na wylaczonej 6.0 grupa 008 pozycja 3 - voltage 1.25v terminal 58d w opisie jest niby ze ma byc od 2 do 12.5v Po grupie 001 moge rozumieć , że układ powinien startować? Wykonałem test elementów układu...
Witam,radzę aby sprawdzić czy po włączeniu klimy dochodzi napięcie do sprężarki jeśli tak to masz uszkodzoną cewkę na agregacie,jeśli nie to tylko przekaznik.Proponuję równiez podłączenie autka pod kompa w celu sprawdzenia sterownika.Pozdro.
Kolego podepnij się pod cewkę, nie jakąś tam owijkę na WN, do cewki idą 3 przewody, podepnij się pod ten środkowy (najcieńszy) prawdopodobnie zielony, i po problemie!
Dzięki Panowie za pomoc, Wasze wypowiedzi bardzo mi pomogły. Kable oraz cewkę zapłonową miałem wymienianą jakieś dwa miesiące temu dlatego że miałem przebicia jakieś. Świece mam NGK i zrobione na nich 8000km ale z tego co mi się wydaje i słyszałem to kable które miałem złe wykończyły cewkę i mogły również wykończyć świece. Wymienie świece i napiszę...
witam mam nietypowy problem posiadam seata toledo rok 1997 1.6 101km. problem polega na tym ze nie ma iskry i niepodaje paliwa. ale najsmieszniejsze jest to ze jak wlacze zaplon to po okolo 20 minutach cos pstryknie w okolicach puszki bezpiecznikow w srodku auta i odpala. wymieniony zostal kompletny aparat zaplonowy kostka stacyjki, zostala cewka ale...
No a aparat byl podmieniony tak jak pisalem?? Dodano po 5 Albo cewka. Podjedz na szrot i dogadaj sie z chlopakami zeby dali te czesci sprawdzisz sobie pierwszy aparat jak nie to cewke. Cos z tych dwoch musi byc.
Mam problem,Seat Toledo benzyna 1,8 + gaz.Przerywa prace podczas jazdy i" warjuje" obrotomierz(wychyla sie czasami max. gdy jade na równym gazie np.2500 obr/min.)Był okres jednego dnia,gdy usterka zanikła,obrotomierz wtedy wskazywał poprawnie.Jeżdzic sie da,ale strasznie szarpie i czasami potrafi zgasnąc przy ruszaniu.świece są nowe,przewody były sprawdzane...
Witam, mam problem z pracą auta na benzynie, na gazie jest ok. Toledo 1.8 90km 96 rok. Jak zauważyłem są dwie pompy paliwa lecz ta zewnętrzna jest ominięta jeśli chodzi o instalacje paliwową. Kostka od tej pompy wisi sobie obok i napięcie podaje, po podłączeniu pompa pracuje lecz nie wiem czy jest w pełni sprawna oraz w jaki sposób powinny być do niej...
Witam. Jestem nowy na forum i mam problem z samochodem, mianowicie : jest to seat toledo I 1.8 benzyna . jak odpale to jest dobrze normalnie a gdy rusze to po chwili szarpie jak by miał przebicie na kablach ale nie ma bo kable, cewka ,swiece nowe i sprawdzałem i nie widac zeby miał przebicie. drugi problem to ma mnij mocy po ponad 2tys. obr. no i tak...
Witam posiadam seat atoledo 2,0 91 autko nie chce odpalac myslalem na początku że to cewka lub moduł ale po włożeniu nowej nic sie nie zmienilo mysle dalej czujnik halla ale też jest sprawny wszystkie kable przeswietliłem i wychodzi mi na to że prąd z czujnika dochodzi do komputera ale nie wychodzi na cewke co robic. Komputer jest digifanta
Witam. Mam Seata Toledo 1.6 benzyna/gaz i mam problem z uruchomieniem. Gdy odpali to od razu gaśnie, jak by mu coś zapłon odcinało. Sprawdzałem cewkę i jest dobra. Iskra też jest, kable i kopułka są nowe. Komputer też wykręcałem myślałem, że jest zalany ale jest suchy. Ja już nie wiem co to jest? Może mi pomożecie. Pozdrawiam.
Immobiliser nie współpracuje z metalowym blokiem silnika i nie rozpoznaje numeru silnika - a z elektryką (ogólnie pisząc) pojazdu. Jeśli więc Kolega pozostawi WSZYSTKIE elektryczne elementy z pojazdu a jedynie podepnie je do nowego silnika - będzie pracował. Problemy są gdy wymienia się tzw. komputer czyli ECU bez wymiany immo, czy stacyjki (cewki).
Witam, to że rozrusznik słabo kręci, może jeszcze wpływać cewka (elektromagnes) straty na wypalonych stykach i w tedy jest słaby przepływ prądu na rozrusznik, a co do kupowania używki i to jeszcze za 50 zł nie polecam bo kupisz to samo co masz lepiej zregenerować , o ile to rozrusznik pozdrawiam
My za bardzo też nie będziemy wiedzieć z tak szczegółowego opisu :D Na początek odłącz akumulator poczekaj 15 min. i spróbuj odpalić. Jak nie będzie poprawy sprawdź czujniki temperatury.Podmień cewkę na próbę.Jak masz immo może być że cały czas jest załączone-sprawdź na innym kluczyku.To tyle na początek.
Kupiłem drugą cewkę, na szrocie bo tym sklepowym jakoś przestałem ufać. Po założeniu auto pali na dotyk i silnik zaczął pracować normalnie. Dziękuję wszystkim za pomoc Temat zamykam
Witam.Mam problem z losowym wypadaniem zapłonów w sacie toledo 2,3 150km AGZ,wymienione są świece,przewody i nawet podmieniłem cewkę od kolegi i też nie pomogło,co mogę jeszcze sprawdzić bo mam możliwość podmiany części od kolegi na sprawdzenie.W aucie wymieniony został rozrząd i głowica była remontowana.Proszę o jakieś rady. Dodano po 8 Dodam jeszcze...
Auto odpala po 5 min zaczyna przerywać i gaśnie, obojętnie czy na biegu jałowym czy podczas jazdy. Nowe świece, filtry paliwa i powietrza, kable wn dobre, pompa paliwa dobra, wlałem ulepszacz i dalej to samo. Nie wiem za co się brać cewka, moduł, czyścic wszystko. Może ktoś miał taki sam problem, czytałem tu o podobnych problemach ale nie ma konkretnego...
Witam mam problem z odpalaniem samochodu( benzyna + LPG wielopunkt ) po długim postoju(po 8-10 godzinach) muszę kręcić 5 - 6 razy żeby się bujnął po tym jak już odpali jest ok problem powraca ponownie po 5-10godz. auto to Seat toledo 2,0 GT 92rok zostało w nim wymienione przewody zapłonowe , świece,moduł zapłonu cewka , czujnik temperatury silnika ,...
Saly a czy mógł byś podpowiedzieć co to za usterka że cewka bardzo sie grzeje i pada jedna za druga, dostałem taki przypadek z tym że w seat toledo 2.0 silnik 2E, w ciągu miesiaca padły 4 cewki,wczoraj założyli nową firmy Bremi i na razie chodzi ale po 5 minutach pracy nie mozna sie praktycznie dotknąć do cewkomodułu , śruby mocujące moduł do blachy...
Witam. Mam problem odnośnie wagi Mettler Tolego AJ150L. Jest to waga I klasy dokładności, max= 150g, min= 50mg, d=0,1mg e= 1mg Waga oczywiście na zawieszkach, rozwiązanie elektroniczne starszego typu jeszcze. Problem jaki nie pozwala normalnie na niej pracować to fakt iż waga skacze.. Skacze czyli pokazuje dużo w plusie zaraz w minusie i tak w kółko....
Witam mam problem z odpaleniem samochodu seat toledo 1,8i+gaz 94r na benzynie, na gazie niby czasami odpala ale jak odpali to bez trzymania nogi na gazie zaraz gaśnie ale to pewnie dlatego ze jest zimny. Wszystko zaczęło się od tego ze pod czas jazdy na benzynie czasami szarpał tak jakby paliwo się skończyło aż w końcu jak go zaparkowałem nie chciał...
Jedna para styków, po zasileniu cewki włączającej, zasila stale mijania; druga dołączana poprzez manetki - także drogowe.
Seat Toledo 1,6 benz/gaz gaśnie na wolnych obrotach cofają się spaliny pod maske, dusi się i szarpie na benzynie a na gazie nie idzie jeździć. Gaz mam odłączony bo wogóle nie jeździł. Wymieniłem wszystko co możliwe: cewkę, sonde,kable wysokiego napięcia, nie mam już katalizatora. Jeżdze po mechanikach wydaje kase i nic. Diagnostycznie nic nie pokazuje...
Witam Od niedawna jestem posiadaczem Golfa III. Silnik 1.6 benzyna/gaz wtrysk jednopunktowy. Rok produkji 1993r. Przebieg ok 250000km Mam z nim problem, jade obojetnie na jakim biegu i nagle gaśnie,smarowanie miga,a gdy próbuje odpalic to strzela w tłumik i gaśnie. Słyszałem że może to być rozdzielacz zapłonu a raczej cewka która jest w nim może sie...
Dla przypomnienia pytanie - moduł zapłonowy, czy istnieje taka mozliwosc ze raz działa ok. innym razem wariuje? Na analizatorze spalin wyszło że katalizator nie działa może zapchany??? Proszę was o opinie. Pozdrowienia Tomek Jak sprawdzić cewko moduł?
O ile dobrze pamiętam w tym samochodzie jest cewka zapłonowa z modułem , często to ona jest powodem niezapalania . Iskra powinna być przez cały czas kręcenia rozrusznikiem . Sugerował bym też sprawdzenie czujnika halla w rozdzielaczu zapłonu . Możesz to wykonać w prosty sposób przy użyciu diody led .
Złącze do jakiegoś czujnika. Diagnostyczne jest koło lewarka.
zapłon jest OK, przewody świec też, pasek rozrządu ma 30 tyś. przebiegu i wygląda bardzo dobrze, aparat zapłonowy i cewka i moduł są OK ( był sprawdzany bo miałem ostatnio problemy z brakiem iskry na świecy, więc elektrykę mam przejżaną przez mechanika), akumulator jest OK, ma 10 miesięcy. Klemy akumulatora czyste.
sprężarka się załancza Z pewnością, jak majstrowałeś przy cewce sprzęgła to pewnie tam coś namieszałeś. Tarczę sprzęgiełka zamontowałeś poprawnie, odpowiednia szczelina, przewody od cewki nie uszkodzone?
Przy uszkodzonej instalacji WN (świece, przewody, cewka, kopułka, palec rozdzielacza itp) przy przełączaniu z benzyny na gaz może nastąpić detonacja i zapalenie się silnika. A przy jeździe na gazie kłopoty murowane. Napisz jakie masz uszkodzenia, czy czasem nie rozwaliło obudowy filtra powietrza lub kolektora (jak był plastikowy). Zapach mógł pochodzić...
Witam. Miałem ten sam problem w Seacie Toledo ma silnik Volkswagena. Nie było iskry można to sprawdzić wykręcić świece podłączyć kabel świece dołączyć do masy silnika przekręcić zapłonem+ rozrusznik powinna przeskoczyć iskra.Jak nie ma to cewka z modułem uszkodzona jest tam typ :TFK 311 354 VWTE1 moduł na 3 kable: 1. +12V 2. wyjście impulsu na czujnik...
Immobilizer nie komunikuje się z kluczykiem. W autach grupy VAG immo działa tak, że po odpaleniu próbuje się skomunikować w kluczykiem. Jak się nie uda, odcina zapłon. Wtedy objaw jest taki, że sekundę po odpaleniu gaśnie bez względu na to ile gazu dodasz. Postukanie w tapicerkę poprawia styki, więc na 99% to będzie to, szczególnie że temat jest znany...
Witam, Niedawno kupiłem Toledo II z niedziałającą klimatyzacją (climatronic). Klimatyzacja została nabita - było 370g, dobite do wartości 750g. Założone jest nowe koło pasowe, sprzęgło i cewka od sprężarki. Po podaniu zasilania na sprężarkę, klimatyzacja działa. Po włączeniu klimatyzacji zapala się „śnieżynka”, podbija obroty silnika, sprzęgło...
Witam mam mały prolblem z autem jest to seat toledo 1995r w nowej budzie, 1,8 benz, na jednopunkcie. Problem jest taki jak zaparkowalem auto wieczorem, tak juz rano nie odpalilo,myslalem ze to niski stan benzyny i juz nie lapie jednak po wlaniu 30 l.dalej to samo rozrusznik kreci bez problemu pare razy zalapal jednak na krotko,jakby paliwa nie podaje,...
Witam wszystkich. Mam problem z pracą silnika w seat toledo 1,8 1992 tzn. Nie równa praca silnika przerywa, szarpie czasami a co za tym idzie jazda w mieście jest niestety bardzo irytująca potrafi przerywać na stałych obrotach około 2500/min, 3000/min czy nawet 4000/min po dłuższym czasie pracy na tych obrotach. Co ciekawe kopułka nowa, palec nowy,...
Witam, Mam problem ze swoim autem - Seat Toledo V5 (10V AGZ) rocznik 2000. Zaparkowałem auto po powrocie, jednak wróciłem się i po ponownym odpaleniu przywitało mnie łomotanie w silniku. Na VAGu dostałem błąd: 515 Czujnik Halla -G 40 zwarcie do masy Czujnik wymieniony, ale objawy dalej takie same. Myślę dość intensywnie o tym że rozrząd mógł się przestawić...
Problem może także leżeć po stronie immobilisera, choć nie wszystkie egzemplarze go posiadają, wkład jest w kluczyku a cewka indukcyjna wygląda jak pierścien i jest zamontowana na stacyjce, podpięta wtyczka z trzema lub dwoma pinami, zależy, może być tak że wsadzasz kluczyk i z byt szybko prubujesz uruchomić silnik, należy wlączyć zapłon i poczekać...
Witam, mam problem z Seat Toledo I 1993r. 1.8 B+G 16V. Jechałem na 5 biegu, wrzuciłem luz, auto zgasło i nie odpala. Sprawdziłem: kopułkę i paluch zapłonowy - ok przewody zapłonowe - ok napięcie akumulatora - ok bezpieczniki - ok cewkę zapłonową - ok, zamieniłem na drugą Auto nawet na holu nie odpala, rozrusznik kręci, gaz jest (auto pali tylko na gazie)...
Witam wszystkich, moim problemem w samochodzie jest to że moj seat nie odpala jak minie ok 30/60min po tym jak jest rozgrzany. Rozrusznik kreci lecz nie odpala obroty podchodza na 200 i gasnie. Jedynem sposobem na odpalenie jest jak sie go lekko pchnie i pusci sprzegło na biegu wtedy usterka ustaje i mozna go odpalic na rozruszniku. problem pojawia...
Ostatnio samochod mi zacząl chodzic na 2 cylindry. Pierwszy i drugi nie chodzi ale iskra jest. Dzieje sie tak ze raz chodzi na wszystkie a czasami na 2 pierwsze nie chodzi,dzieje sie to na wolnych obrotach i przez to gasnie. Ostatnio jak jechalem to zaczal dziwnie podszarpywac. Czy to moga byc wypalone zawory?? Czy raczej cewka,albo cos z elektryka?...
Witam, posiadam instalację samochodową Elpigaz Voila+, reduktor Elpigaz Vega, wielozawór Tomasetto AT02. Samochód Seat Toledo 1995 silnik 1.8 90 KM, monowtrysk Bosch. Kilka miesięcy temu uszkodzeniu uległa cewka zapłonowa, wymieniono ją na nową. Po wymianie okazało się że instalacja gazowa nie odczytuje obrotów - cewka miała w inne miejsce wyprowadzone...
Widywano go czasami w komorze silnikowej koło cewki WN
Odgrzeje temat Silnik ten sam (w Toledo II) benzyna i gaz (BRC) Wymieniłem: świece, kable WN, czujnik temperatury (zielony), czujnik położenia wałka, przepustnica wyczyszczona, katalizator sprawdzany czy nie zapchany. Podmieniałem na tydzień do testu cewkę WN, przepływomierz Bez efektu poprawy. Dodam, że pali na dotyk nawet przy sporym mrozie (-20)...
Witam. Poszukuję schematu instalacji elektrycznej samochodu SEAT TOLEDO I rok 1998 r, silnik AFT 1,6 mam kilka usterek, które chciałbym w końcu naprawić a bez schematu nawet nie chcę próbować żeby czegoś nie s... Jakby ktoś wiedział konkretnie: 1. przestał działać centralny zamek /otw-zam/ pilotem z org. klucza, do niedawna działał (na pewno nie bateria...
Walczę z identycznym problemem już od ponad roku we Fiacie Bravo z sekwencyjną instalacją gazową. przy instalacjach starszego typu z reguły pomagała modyfikacja dolotu powietrza. przy sekwencji sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. w wielu przypadkach pomaga reset parametrów adaptacyjnych (w przypadku mojego auta tylko przez diagnoskop) oraz okresowa...
Bezpieczniki , zasilanie kompresora sprawdziłeś? Dodano po 45 Bezpieczniki , zasilanie kompresora sprawdziłeś?Termik cewki sprzęgła?? EEE pewnie nie.
Witam próbowałem dołączyć się do istniejącego już tematu, ale był on już na dalszych stronach po edycji i nie ma żadnej reakcji, więc piszę od nowa... Seat Toledo 2 2,3V5 1999, climatronic. W 2001 nabiłem klimatyzację nowym czynnikiem i wszystko działało poprawnie do tegorocznej wiosny, kilka tygodni temu układ chłodzenia włączał się wyrywkowo, np....
Masz bogatą dawkę to fakt .W tych silnikach pada cujnik tęperarury układu człodenia ,potęcjometr przepustnicy i sonda sprawdz co z tego nie działa poprawnie. A więc , czujnik temp, filtry, cewka zapł., kable, to wszystko ma niecałe 2 miesiące. Została sonda, która kiedyś czyścił mi mechanik, a jak jeszcze wcześniej zakładałem gaz to instalatorzy powiedzieli...
Co steruje cewką przekaźnika 1 biegu wentylatorów, w module wentylatorów?
Witam! mam nietypowy problem z autem. Auto to Seat Toledo '97 1,6 Benzyna kod silnika AFT. Autko jeździ jak marzenie, lecz po zgaszeniu silnika nie chce odpalić. Zdarza się to w miarę rzadko (raz na 3-5 dni :) ) ale jednak strasznie irytuje. Można powiedzieć że raz na 20 odpaleń wywinie taki numer. Gdy nie chce odpalić - wystarczy że zostawię go na...
toledo odpowietrzyć podciśnienia toledo toledo zwarcie
regulator pilot rozebrać gigaset filtr zasilania buczenie
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Skoda Citigo: Komunikat "Ignition" - Diagnoza i Rozwiązania Termet Silver Pro 20 kW: Parametry P10 i P11