Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Kolego to jest tak jak pisałeś cewka która bez układu nie będzie działać na filmie widać jak odłamał cewkę to już nie odczytał transpondera bez baterii będzie działać odpalanie auta ale musi być sprawna elektronika. pozdrawiam
Immo blokuje tylko na czas braku transpondera "pastylki" lub gdy jest on uszkodzony lub niezakodowany. Jak tylko kolega włoży kluczyk z działającym transponderem przypisanym do danego immo to auto odpali. Odległość z jakiej immo zczyta transponder to max 5cm... Cewka (pętla indukcyjna" która "zczytuje" kod immo założona jest u nasady stacyjki i odchodzi...
Układ wymaga anteny o małych wymiarach - największy wymiar do 20mm (najlepiej do 10mm). Do kupienia cewki nawijane owalnie i kwadratowo na średnicy 10mm , 20mm i 40mm. Rozważałem wybebeszenie pastylki unique (nie wiem, czy da się je rozbierać) lub wyjęcie cewki z transpondera immobilizera. Z pastylki da się wyjąć. Czy ktoś z was korzystał z takich...
kod MR 1 9963 Prawdopodobna przyczyna Tips Document na temat tego błedu. Moze byc inna przyczyna wiazka, uszkodzona cewka rozrusznika, uszkodzony moduł MR i wiele innych. - Transponder luzuje się z kluczyka pojazdu. - Numer tematu GI46.10-N-013501 Wersja 5 Grupa konstrukcyjna 46.10 Construction-group not available in requested language! Stan 18.01.2010...
Nie wiem jakie parametry ma oryginał gdyż niemiałem nigdy z oplem styczności, starej polutować już niema jak, bo jest przerwane połączenie ze stykiem na płytce PCB. Z dziurą w której drut jest zwarty miernik pokazuje 17Ω. Znalazłem jakieś informację na internecie, że cewka opla ma 25-28Ω a na samej cewce jest liczba 213 więc się domyślam że...
Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera. Co ma cewka transpondera do pilota centrala?
Praktycznie we wszystkich tych przypadkach problem to odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota, ściśnięcie główki klucza powoduje kontakt cewki z elektroniką i rozbrojenie blokady
Poszukuję informacji o antenie transpondera w kluczyku jednoswitchowym do thalia. Moja cewka uległa uszkodzeniu i chciałem naginać nową. Problem w tym, ze nigdzie nie mogę znaleźć informacji ile powinna mieć zwojów i ile Ohm. Czy ktoś posiada wiedzę na ten temat?
Transponder to układ scalony na płytce kluczyka, cewka służy tylko do komunikacji kluczyka z modułem immo. Wpisz sobie,, cewka kluczyka Renault,, i znajdziesz bez problemu
Klon niedziałającego ? w jakim celu?Przecież też nie będzie działał. Trzeba dopisać nowy. , A now takim celu że może ten transponder się jakoś tylko fizycznie ...hmmm zablokował ?, a nie chciał bym dodawać kolejnego numeru kluczyka do kompa ,no chyba że będę już zmuszony. Dodano po 4 Najpierw należy sprawdzić sam transponder, może awaria dotyczy np....
Na wstępie zaznaczę ,że nie zajmuje się tym zawodowo i chyba nie zamierzam. Zakupiłem "gruzika" jako 2 samochod. Oczywisie jak to bywa mam jeden kluczyk z pilotem do centralnego.Samochód to Peugeot 207 rok 2007. Tak patrzę po aukcjach pilotów i nasuwają mi się pytania: - czy pastylka transpondera jest zintegrowana z elektronika centralnego czy jest...
cewka transpondera na stacyjce
Witam. Problem dotyczy immobilisera, nie zawsze sterownik odczytuje kluczyk. Po 4-5 krotnym przekręceniu stacyjki nagle zapala się kontrolka immo oraz silnika i d..a zimna. Po wykasowaniu usterki w silniku oraz powtórnym przekręceniu stacyjki jest wszystko w porządku, czasami usterka ustępuje bez żadnej ingerencji komputerem. Przewody, zasilanie, cewka...
Witam, mam problem z Renault Master. Po przekręceniu kluczyka świeci kontrolka immo i auto nie odpala. Po sprawdzeniu przez specjaliste okazało się, że kluczyki są sprawne, cewki i pętla też jest ok. Po połączeniu z autem widać w pamięci kluczyki, jednak nie można dodać nowego transpondera. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
No ale chyba do wytworzenia tego pola magn. cewka potrzebuje prądu ? Jeśli bateria całkiem padnie to nie połączy się bezprzewodowo. Nie rozumiesz Pole magnetycznie jest zasilaniem dla transpondera a tam jeszcze są przesyłane dane do i z transpondera, pole magnetyczne to inaczej nośna danych
A jak w takiej lagunie j/w transponder z kluczyka przykleić do pętli,po za tym wiele aut nie ma osobnego transpondera w kluczyku ,jest tylko cewka na płycie pilota . - transponder z kluczyka przylepiony do anteny immo i tyle - gotowe. Dlatego pytałem o markę ale już się wyjaśniło. Moim zdanie gra nie warta świeczki bo tu będzie więcej kombinowania....
Immobilizer transponderowy. Nie ma żadnych baterii. Model CH-335B, producent YATZELECTRONICS. Załączenie stacyjki i zbliżenie transpondera do cewki skutkuje stuknięciem siłownika pompy (?odprężnika). Samochód staje się zdolny do odpalenia, ale problem jest z kręceniem rozrusznika. Jest ono przypadkowe i jakby sytuacja się pogarszała. Mogę odpalić za...
Ale auto pali ? jeżeli tak, to wystarczy skasować błąd interfejsem, jeżeli nie pali to trzeba sprawdzić czy w immo są kluczyki dodane, albo cewka przy stacyjce nie "widzi" transpondera z kluczyka itd.
Brak kodu transpondera przez szynę CAN silnika. Cewka ma mieć ok 27 omów, 5% tolerancji.
Dzięki za zainteresowanie :) Jak już napisałem wcześniej układ jest częścią większego projektu więc częstotliwość taktowania procesora musi zostać taka jak jest. Co do cewek to są nawinięte drutem 0,2mm i obliczane przy pomocy [url=http://www.elektronikjk.republika.p... kalkulatora. Dla transpondera cewka ma 65 zwojów i 50...
Z dostępnych rozwiązań: 125kHz (transpondery Unique, Hitag) oraz 13.56MHz (Mifare) żadne nie zapewni Ci zasięgu 1-2m pod ziemią. W powietrzu przy dużym wysiłku mógłbyś próbować (tranzystorowo wzmacnia się sygnał kluczujący). Energia, którą musiałbyś dostarczyć przez indukcję do cewki transpondera pod ziemię, byłaby bardzo duża. Cewka samego transcieviera...
Witam serdecznie Mam problem z immobilizerem w Audi A4 B5 1.8T 1995r. Czasami odpali za pierwszym razem, czasami za piątym a wtedy miga kontrolka immo. O usterce wiem już od zakupu, ale cena była bardzo atrakcyjna a nie przeszkadza to aż tak by Audi nie jeździć. W każdym razie sprzedawca powiedział, że to uszkodzona cewka i wystarczy ją wymienić. Pytania:...
Witam. Rok temu transponder wypadł z kluczyka i mój Citroen C3 2002r 1.4 hdi przestał palić. Dałem auto do chłopaków którzy zajmują się tego typu sprawami i wstawili mi do pilota nowa płytkę z immo tylko bez przycisków. Wczoraj się okazało ze immo w kluczyku znowu padło . Po rozebraniu kluczyka okazało się ze cewka nie ma przejścia a ostatnia najwyższa...
Immobilizer nie komunikuje się z kluczykiem. W autach grupy VAG immo działa tak, że po odpaleniu próbuje się skomunikować w kluczykiem. Jak się nie uda, odcina zapłon. Wtedy objaw jest taki, że sekundę po odpaleniu gaśnie bez względu na to ile gazu dodasz. Postukanie w tapicerkę poprawia styki, więc na 99% to będzie to, szczególnie że temat jest znany...
Witam. Samochód Opel Astra H 2004r. kluczyk upadł i aktualnie nie da się uruchomić samochodu (centralny zamek działa), op-com odczytuje błąd złego transpondera w kluczyku. Rozebrałem klucz i w środku tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/1247590400_... https://obrazki.elektroda.pl/2731818000_... https://obrazki.elektroda.pl/4551014200_...
golf rocznik 98 1,9tdi MKIV kolego czy ta cewka to rodzaj czytnika transpondera kluczyka? na innym forum posunieto mi taka podpowiedz ze moze to byc kostka stacyjki jezeli po przekreceniu kluczyka slabo swieca sie kontrolki i miga immo a po mocnym stanowczym przekreceniu przy uzyciu sily kontrolki mocno sie zapalaja i immo znika to moze to byc kostka...
Citroen C3 2008r od czasu do czasu wyświetla błąd Elektroniczna blokada zapłonu ( auta nie można uruchomić ) dotyczy to kluczyka tzw " scyzoryk" ten otwierany , przy drugim kluczyku błąd ten nie występuje. Jak się dowiedziałem problem dotyczy transpondera immo . lecz po rozebraniu transpondera nie ma , lub jest zalany gdzieś w plastiku . Na innym forum...
Witam radio odpada a jak wyświetla ci za slaby sygnal z klucza może być to cewka przy stacyjce do odczytu transpondera nie jest to immo 3gen , ale zegary mają napewno inne oprogramowanie i może być to caa przyczyna próbowales zaadoptować je do ECU ?
Witam.Atego 1217 98r.Opisze mój problem.Samochód oczywiście nie odpala,Starka pokazuje ten błąd wiem że jest to brak kodu transpondera poprzez can silnika.Instalacja cała sprawdzona plus cewka rozrusznika(ma 28omów).Ale jest taki problem że brak komunikacji z fr,znaczy starka niby go widzi bo z boku jest duża F czyli że jest aktywny błąd ale jak chce...
Witam, w takim układzie proponuje przyjrzeć się stronie koło baku. Zostają przewody elektryczne ( wizualnie dobre, ale w środku zgniłe), masa pompy, przekażnik sterujący pompy( nadpalona cewka), i sama pompa jako silnik szczotkowy może mieć dużo przyczyn zatrzymywania sie czasami. Swoją droga czy sprawdziłeś immo? Normalnie po odczytaniu transpondera...
Witam mam podobny problem i sprawdziłem zasilacz i ma bardzo zawyzone napiecia 22v jest 27v 33v jest 44v 4v jest 5v 6v jest 8v czy miał juz ktos taki problem ????? I na kanałach tvp1 i tvp2 nie mam sygnału a w tunerku cos lekko bzyczy na plycie głównej chyba cewka LL1 jak zmienie na kanały z pol H to przestaje bzyczec. nie widzi wogóle transpondera...
Nie pamiętam ale to bardzo łatwo sprawdzić mierząc do którego idzie mała cewka z ferrytowym rdzeniem (transponder) A do radia podłączona jest cewka w postaci grubej ścieżki biegnącej na skraju płytki .
Coś tam było odnośnie cewki i transpondera
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Immobilizer to nie tylko ta pomarańczowa cewka. W skład immobilizera wchodzi cewka, transponder czyli taki czarny układ elektroniczny, elementy elektroniczne, to nie jest jeden element. Jeżeli udało by Ci się kupić dokładnie taką samą płytkę to można by się pokusić o przelutowanie transpondera ale jaką masz wprawę w lutowaniu tak małych elementów? Zrób...
cewka transpondera sprrawdz czy ma jakikolwiek opór
Cewka jest podłączona do licznika. Albo zimny lut albo uszkodzony transponder lub jego brak. Czujnik kąta nie ma wpływu na odpalania i racze błąd zniknie po chwili jazdy.
może złapać transponder w odległości kilku... kilkunastu centymetrów. ) Bzdura, powiem więcej-istotne jest nawet odpowiednie ukierunkowanie transpondera wzgledem osi cewki, bokiem lub lekko skos go napewno nie złapie, bądź pewien.
Na autozłomie.
Być może ,choć cewka tam jest raczej zalana plastikiem.Można by zmierzyć rezystancję jeszcze.Z tymi transponderami w fiolkach to masz rację.
Często jest że na płytce pilota jest cewka transpondera. Nie ma żadnej czarnej pastylki. Nie każdy kluczyk się rozbiera (szczególnie ten bez pilota).
Baterie w pilotach nie mają nic do immobilizera. Sprawdź cewkę przy stacyjce oraz jej przewody połączeniowe. Może coś się poluzowało lub przerwało w czasie demontażu lub montażu deski rozdzielczej. Błędy wskazują na brak odczytu transpondera przez cewkę stacyjki. Zakładam, że oba kluczyki wcześniej odpalały bez problemu, więc transpondery w kluczykach...
Transponder jest zintegrowany z pilotem. Cewka jest ten czarny element wysunięty z lewej strony Dodano po 52 Czyli kluczyk uszkodzony Dodano po 55 Szukaj pęknięć lub wyrwanych elementów
Z tego co wiem w samochodach przy kluczykach korzysta się z RFIDa (np. transpondery PCF). Oczywiście w Twoim wypadku wykorzystując RFID mógłbyś jedynie wykrywać wejścia/wyjścia przy drzwiach (przyłożenie transpondera do cewki). Najtańsze na pewno będzie 433MHz (lub 868MHz), ale możesz iść w nowoczesność i użyć np. Zigbee. Co do samej instalacji - możesz...
A jakby kupić cały zestaw startowy do takiego auta, to też trzeba programować czy to już jest zazwyczaj zaprogramowane? Jak kupisz cały zestaw tj. ECU, BSI, BSM, transponder i cewkę z innego auta to nic nie programujesz powinien odpalić, no ewentualnie telekodować twoje wyposażenie. Taniej może by wyszedł zakup BSI i BSM no i przelut epromu
co oznacza ten bład? sprawdz ciagłosc obwodu cewki transpondera do licznika
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Podłączę się do tematu. Problem 207 1.4 hdi 2008. Sa dwa kluczyki, zwykly i scyzoryk. Ze zwyklego pali, ze scyzoryka nie. Pilot jednak działa. Czyzby cewka transpondera? Da rade jakos sprawdzic? Nie mam poufnej karty klienta, w pamieci sa dwa kluczyki. Ponoc scyzoryk musi byc dopisany do bsi skoro pilot dziala. Help?
Możesz bez problemu otworzyć zamek wewnętrzną klamką. W tych modelach nie spotkałem tzw. super zamka czyli zamka z ryglowaniem. Trzeba odchylić drzwi, najlepiej klinami i poduszkami pneumatycznymi. Cała sytuacja nie ma wpływu na odpalanie. Chyba, że kluczyk z pilotem został uszkodzony. Dotyczy to pilotów, które mają cewkę immo na płytce. W pilotach...
Mi osobiście wydaje się iż transponder to - to małe cudo na krańcu kluczyka (bliżej grota) z nawiniętą cewką widoczną na zewnątrz. Podobne rozwiązanie zastosowano w kluczykach do aut marki renault. Ten układ scalony na element wykonawczy immo mi nie wygląda, jedynie na jakiś układ od zdalnego sterowania. Mogę się oczywiście mylić. To o czym piszesz...
O ile pamiętam immo odcina również pompę paliwa, W tym aucie nie odcina. diagnostyka i sprawdzić czy jest pozwolenie na uruchomienie silnika oraz czy klucz rozpoznany. Najprawdopodobniej problem z cewką transpondera w kluczyku.
1- Centralka jest "pełnoprawnym" immobiliserem , nie czytnikiem , co oznacza że po weryfikacji czy transponder odczytany = zapisany w pamięci, rozbraja ECU (sterownik silnika) 2- Kod transpondera jest zapisany w pamięci EEPROM 93C46 3- Ten system używa transpondera o stałym kodzie transmitowanym cyklicznie gdy znajdzie się w polu cewki
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Poszukaj drugiego używanego i przelutuj tą cewkę.
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Idź do punktu dorabiania kluczy, niech ci skopiują na zwykły plastikowy transponder, wywal cewkę z kluczyka, włóż dorobiony transponder i po problemie.
Jakie parametry mają cewki w tych pilotach? Czy np może być taka: https://www.olx.pl/oferta/cewka-indukcyj...
Kolega mota88gb ma racje to jest standard w reno ja sam w tą zimę miałem z 10 takich przypadków a tak dla podpowiedzenia nie podałeś na jakim sterowniku oraz czy masz cewkę czy transponder w kluczu
Jeżeli Obie płytki są takie same, to oznacza, że został zgubiony jeden transponder. Może być też tak, że drugi pilot był dorabiany i ma cewkę transpondera na płytce. A te cewki łatwo uszkodzić np. przy niezręcznym zatrzaskiwaniu obudowy kluczyka. W takim przypadku wystarczy wymiana uszkodzonej cewki. W przypadku pilota z osobnym transponderem (PCF7936)...
Witam wszystkich. Poszukuje informacji jaka powinna być cewka w kluczyku Jaguar 2.7xf 2009r. Cewka kluczyka uległa uszkodzeniu. W kluczyku jest transponder pcf 7953ATJ z tego co wiem to 434Mhz. Jaka powinna być cewka? Pozdrawiam wszystkich.
Przecież nie możesz go czytać nie wlutowanego w płytkę. Skoro nic go nie wykrywa co to może oznaczać? Moim zdaniem uszkodzenie w linii transpondera, czyli ogólnie uszkodzona płytka, cewka, elementy na płytce. A tak ogólnie to po co zmieniałeś transponder w kluczyku. Kluczyk jest od tego auta czy jakaś używka?
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
Witam, Pacjentem jest fiat Doplo 1.6 16v z ecu IAW.5NF T2. Uszkodzeniu całkowitemu uległ sterownik. Kupiłem 2gi taki sam samochód (rozbity) z takim samym sterownikiem, sprawny na rozbitku silnik odpala. Po przełożeniu ecu oraz stacyjki z kluczykiem autko nie odpala. W sterowniku silnika mam: U1600 - Transponder W bsi D600 - Minikrypt : wrong code Signal...
Chodzi mi o to, czy jeśli połączę (zwarty) te dwa przewody od cewki immobilizera, to czy auto zacznie odpalać nawet bez sygnału z transpondera? Chyba żartujesz.
To nie jest transponder tylko cewka zalana tworzywem, transponder (pcf 7947) do niego taki sam jak do większości renówek z tym kluczem czyli Master,Clio, Trafic itd-musi być prekodowany pod konkretny model auta,inaczej nie będzie działał pilot. Najlepiej kupić gotowy prekodowany klucz i zaprogramować w aucie.
Masz uszkodzony kluczyk a dokładnie transponder immo. W tym kluczyku jest rozwiązany elektronicznie (scalak i cewka). Wedle objawów kluczyk powinien dać się naprawić a sam kluczyk powinien spokojnie dorobić dobry kluczykarz za rozsądną cenę.
Notebooka z odpowiednim softem i podpięciem pod auto mogę pożyczyć. Czego VAG-iem szukać , co sprawdzać ? Sygnał od kluczyka jest chyba OK , skoro za pierwszym przekręceniem immobiliser się dezaktywuje, czyli cewka, transpondery i ekranowanie kabla aż do białej puszki za zegarami wydaje się OK.
nie masz transpondera , tam powinien być taki szklany walec z cewką w środku , kup na allegro jakieś stare kluczyki i po problemie , a jak nie to bylejaki szrot w okolicy , ja ostatnio na allegro kupowałem stare klucze po 30 zetów
w 97r powinien być układ na podczerwień . typwa usterka to zimne luty na diodzie IR . potem może sprawa wyjścia poza zakres kodu kroczącego (niezbędne ponowne przyuczenie) . Jeśli jest to układ radiowy to zimne luty na cewce transpondera w pilocie (ma mieć 30 om ) pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
Sprawdź, popraw połączenia cewki (przy stacyjce) anteny odbiorczej transpondera.
C17 to diesel na sterowniku EDC16 z innym układem imobilajzera.Do sprawdzenia zasilanie , oporność cewki przy stacyjce ,transponder w kluczyku ,połączenie CAN z EDC16.
To auto ma, cewkę w kluczu lub transponder, chyba że coś mi się po.....o
Witam. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak można przypisać kluczyk do immo bo mam vag-a ale jedyne co potrafie z nim zrobić to odczytać kody błędów ;), z immo pierwszy raz się "bawie". http://obrazki.elektroda.net/11_11999914... Aha i jeszcze jak można ewentualnie spradzić czy cewka transpondera(czy jak to się zwie) nie jest uszkodzona?
EWS podłączylem tak jak fabrycznie (tj. 2 zasilania, masa, linia do kompa, cewka). Nie pamietam ale chyba rozrusznik został bezpośrednio ze stacyjki. W cewce zamocowałem transponder z kluczyka a wszystko to upchalem nad nogami kierowcy. Pewnie założyłbym cewke normalnie na stacyjke a transponder do kluczyka ale auto przyjechalo do mnie troche zdekompletowane,...
auto odpala?? może być uszkodzona cewka czytnika lub transponder w kluczyku.
Tam się najczęściej psuje cewka a transponder (to co ty nazywasz pamięcią) jest sprawne. Ceweczka kosztuje 10 pln i chwila lutowania . Ale tego ci nie napisze kolego facet z certyfikatem ,bo on woli skasować za nowy klucz . Jeśli nawet tak nie jest i pada klucz można kupić zamiennik, spreparować i dopisać . I to by było na tyle .
Działa to na zasadzie immobilisera w zabezpieczeniu samochodu. W kluczyku jest transponder, w stacyjce cewka sprzęgająca transponder z układem na drodze magnetycznej. W przypadku drzwi, transponder jest w kieszeni właściciela, a sprzężenie na drodze radiowej. Samochód wysyła co kilka sekund sygnał radiowy, i jeżeli transponder w zasięgu, wysyła odpowiedż...
Mam 2 kluczyki do citroen c4 picasso 2007r. jeden z pilotem drugi bez. ten bez pilota mi działa. problem z tym z pilotem. nie działał pilot i nie zapalał silnik na nim - immobilizer nie rozpoznawało. Po wymianie baterii zadziałał pilot, ale nie zapalał silnika. Lexią zrobiłem przyuczenie kluczyków. ten bez pilota się przyuczył a ten z pilotem już nie....
Robię trik z immo ( włączam zapłon, wciskam przycisk pilota na kluczyku i trzymając wyłączam i włączam zapłon) lampka immo gaśnie i wtedy atu zapali. To nie żaden trik, ściskając główkę kluczyka powodujesz poprawienie kontaktu cewki transpondera ze ścieżkami na płytce i system rozpoznaje klucz. Naciskanie przycisku pilota nie ma żadnego sensu bo pilot...
Jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Nie wiemy nawet, czy problem leży po stronie kluczyka/transpondera czy cewki odbiorczej. Generalnie elementem odpowiedzialnym za sprzężenie indukcyjne jest cewka umieszczona w czerwonym kółku. Dostępna na portalach aukcyjnych, wcześniej możesz spróbować przelutować punkty mocowania. Oporność jak dobrze pamiętam około...
Ważne jest ułożenie transpondera wobec osi cewki czytnika.
...chyba nie wszystkie kolego... ja mam akurat na stole immo od Renault i tu mam PCF 7931XP/SQ a to jest transponder bezstykowy.... :]
Miałem jutro, pojutrze odświeżyć temat, wyprzedziłeś mnie - ale do rzeczy. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok. Brak transpondera zgodnego z ECU, musiałbyś mieć transponder od poprzedniego licznika (o ile było wszystko OK a nie immo off) inaczej w ten sposób...
Wspomaganie raczej nie ma nic wspólnego że nie odpala, a cewka przy stacyjce podpięta, transponder nieodebrany, wypinałeś przecież. Co do samego wspomagania to trzeba kalibracji układu , czujnika skrętu.
s ądząc po cewce góra kilkaset kHz
Na jakiej podstawie to zostało stwierdzone? Bo możesz wywalić pieniądzie niepotrzebnie. Jeśli rzeczywiście jest potrzebny to proponuję poszperać w necie i rozważyć ewentualną opcję zakupu z kluczykiem. Nie wiem gdzie to auto zapisuje kod transpondera,jeśli w samym ECU to kluczyk się przyda jako dawca transpondera immo.
Dziękuje koledze za wskazówki sprawdze to wszystko. Auto ma skrzynię manualną ZF. Transponder z jednego kluczyka ktoś wyciął i przykleił na stałe do cewki -anteny żeby nie kodować nowego kluczyka ponieważ wkładka stacyjki też była wymieniana.
transponder w kluczyku, cewka na stacyjce, sterownik. Tyle wiem.
Wymiana aku nie ma nic do tego. Albo palisz niewłaściwym kluczem, uszkodziłeś albo zgubiłeś transponder z kluczyka, albo padła puszka lub cewka immo.
Antena odpowiada tylko za immo. Bez niej pilot powinien hulać... w renówkach lubią piloty padać, wtedy cewka nie wysyła sygnału, nie rozbraja immo. Wywala się cewkę a wstawia transponder. Być może ktoś szukał przyczyny nie w pilocie i namieszał coś w centralce ale to tylko teoria. Znając życie brak cewki i problem z centralką się zazębiają.
Czy na testerze? Nie. Dioda na kluczyka świeci, gdy naciśnie się przycisk. Była przeprowadzana synchronizacja. "Transponder" jest zamiast cewki z tym, że moim zdaniem ten transponder nie ma wpływu na to czy otworzysz centralny zdalnie czy też nie. Trzeba analizator widma i zobaczyć czy nadaje czy nie tylko gdzie dorwać kogoś z takim sprzętem?
Przepraszam za pomyłkę macie racie sterowanie radiowe mam rozpędziłem się z pisaniem i się pomyliłem. Raczej nic nie uszkodziłem cewki transpondera kodu dla immo ponieważ jej nie mam. Co masz na myśli saly pisząc jak się zachowuje co mam opisać ?? Dioda miga ciągle tak samo w równych odstępach czasu ( dioda obok tablicy zegarów prędkości), a dioda na...
Najlepiej zrobisz jak podjedziesz na diagnostykę, sam to nic nie zrobisz bo nawet nie wiesz za co się zabrać,nie masz nawet drugiego klucza którym przynajmniej mógłbyś spróbować odpalić w tym czasie. tak jak pisałem transponder, cewka, zapis klucza w body itp...
Wielkie dzięki. Tak też myślałem, bo przecież skoro jest cewka immo to nie powinno być jeszcze transpondera. Ale, że nie siedzę w PSA pojawiły się wątpliwości. Dam znać jak wymienię cewkę czy wszystko ruszyło.
Mam na warsztacie SC900. Problem jest taki ze nie gaśnie kontrolka od wtrysku i nie zapala. Przekaźnik od pompy w trakcie kręcenia rozrusznikiem załącza pompe ale brak iskry i pracy wtryskiwacza. KTS pokazuje wypadanie zapłonu na cewkach oraz błąd wtryskiwacza. Na forum znalazłem info ze może być cos z immo , ale ten SC nie ma raczej immo bo rozebrałem...
Jak można wyrzucić fabryczny immobilizer z samochodu Mazda 626 96r. Czy ktoś już może coś takiego wykonał, na jakiej zasadzie może działać, sprawdziłem, że składa się z dwóch centralek i cewki przy stacyjce? Jedna centrala połączona jest z cewką i z drugą centralą czterema przewodami + - i dwa przewody gdzie jak się przyłoży transponder do cewki to...
Czyli pozbywamy się funkcji immobilisera. Może zastosować takie rozwiązanie, które pozwoli odczytać transponder. Na przykład, wklejenie cewki gdzieś w jakąś półkę, wtedy gdy położymy na niej kluczyk powinno go odczytać i pozwolić odpalić auto.
Witajcie. Mam A6 C5 z 99r licznik 4B0 919 860 L, pin wyciągnięty na stole z odczytu pamięci jest poprawny, akceptowany. Mogę wymazać klucze do 0, w chwili dopisywania klucza z nowym transponderem (zakupiłem pastylki crypto48) zapala sie lampka immo i zaczyna po chwili migać. Liczniki zapisują błąd 01176 (signal to low) i 01179 (złe kodowanie klucza)....
Auto zapala? Bo ten kod dotyczy obwodu immobilizera (transponder w kluczyku, cewka przy stacyjce, okablowanie itd)
klonowanie transpondera transpondera peugeot układ transpondera
radmor 300mhz czujnik położenia prędkości obrotowej amica indukcyjny płyta
philips 50pus8359 napięcie czujnika różnicy ciśnienia
Gdzie kupić bezpiecznik do subwoofera Logitech Z-5500? Ford DV6 1.6 TDCi Garrett GT1544S Turbo Power Loss, EGR 85% Closed, Wastegate Vacuum Issue