Jak masz radiowy to pewnie umarła cewka transpondera. Co ma cewka transpondera do pilota centrala?
cewka transpondera sprrawdz czy ma jakikolwiek opór
Często jest że na płytce pilota jest cewka transpondera. Nie ma żadnej czarnej pastylki. Nie każdy kluczyk się rozbiera (szczególnie ten bez pilota).
Praktycznie we wszystkich tych przypadkach problem to odlutowana lub pęknięta cewka transpondera na płytce pilota, ściśnięcie główki klucza powoduje kontakt cewki z elektroniką i rozbrojenie blokady
Na autozłomie.
Kolego to jest tak jak pisałeś cewka która bez układu nie będzie działać na filmie widać jak odłamał cewkę to już nie odczytał transpondera bez baterii będzie działać odpalanie auta ale musi być sprawna elektronika. pozdrawiam
A widzisz do jakiego auta jest ta cewka? Więc gwarancji nie ma żadnej. Najpierw załóż temat może ktoś Ci zmierzy taką cewkę w swoim kluczyku. A tak spytam co to jest Mh?
cewka transpondera na stacyjce
Witam. Transponder jest w kluczyku? Zasilanie cewki jest? Napisz co sprawdziłeś. Jak nie ma transpondera miga check engine. czujnik walu do sprawdzenia lub cewka w ecotec często padała cewka w\n.
Podłączę się do tematu. Problem 207 1.4 hdi 2008. Sa dwa kluczyki, zwykly i scyzoryk. Ze zwyklego pali, ze scyzoryka nie. Pilot jednak działa. Czyzby cewka transpondera? Da rade jakos sprawdzic? Nie mam poufnej karty klienta, w pamieci sa dwa kluczyki. Ponoc scyzoryk musi byc dopisany do bsi skoro pilot dziala. Help?
Być może ,choć cewka tam jest raczej zalana plastikiem.Można by zmierzyć rezystancję jeszcze.Z tymi transponderami w fiolkach to masz rację.
Notebooka z odpowiednim softem i podpięciem pod auto mogę pożyczyć. Czego VAG-iem szukać , co sprawdzać ? Sygnał od kluczyka jest chyba OK , skoro za pierwszym przekręceniem immobiliser się dezaktywuje, czyli cewka, transpondery i ekranowanie kabla aż do białej puszki za zegarami wydaje się OK.
Jakie parametry mają cewki w tych pilotach? Czy np może być taka: https://www.olx.pl/oferta/cewka-indukcyj...
Poszukuję informacji o antenie transpondera w kluczyku jednoswitchowym do thalia. Moja cewka uległa uszkodzeniu i chciałem naginać nową. Problem w tym, ze nigdzie nie mogę znaleźć informacji ile powinna mieć zwojów i ile Ohm. Czy ktoś posiada wiedzę na ten temat?
Witam. Problem dotyczy immobilisera, nie zawsze sterownik odczytuje kluczyk. Po 4-5 krotnym przekręceniu stacyjki nagle zapala się kontrolka immo oraz silnika i d..a zimna. Po wykasowaniu usterki w silniku oraz powtórnym przekręceniu stacyjki jest wszystko w porządku, czasami usterka ustępuje bez żadnej ingerencji komputerem. Przewody, zasilanie, cewka...
Mi osobiście wydaje się iż transponder to - to małe cudo na krańcu kluczyka (bliżej grota) z nawiniętą cewką widoczną na zewnątrz. Podobne rozwiązanie zastosowano w kluczykach do aut marki renault. Ten układ scalony na element wykonawczy immo mi nie wygląda, jedynie na jakiś układ od zdalnego sterowania. Mogę się oczywiście mylić. To o czym piszesz...
Poszukaj drugiego używanego i przelutuj tą cewkę.
Witam. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak można przypisać kluczyk do immo bo mam vag-a ale jedyne co potrafie z nim zrobić to odczytać kody błędów ;), z immo pierwszy raz się "bawie". http://obrazki.elektroda.net/11_11999914... Aha i jeszcze jak można ewentualnie spradzić czy cewka transpondera(czy jak to się zwie) nie jest uszkodzona?
Immobilizer to nie tylko ta pomarańczowa cewka. W skład immobilizera wchodzi cewka, transponder czyli taki czarny układ elektroniczny, elementy elektroniczne, to nie jest jeden element. Jeżeli udało by Ci się kupić dokładnie taką samą płytkę to można by się pokusić o przelutowanie transpondera ale jaką masz wprawę w lutowaniu tak małych elementów? Zrób...
Jeżeli Obie płytki są takie same, to oznacza, że został zgubiony jeden transponder. Może być też tak, że drugi pilot był dorabiany i ma cewkę transpondera na płytce. A te cewki łatwo uszkodzić np. przy niezręcznym zatrzaskiwaniu obudowy kluczyka. W takim przypadku wystarczy wymiana uszkodzonej cewki. W przypadku pilota z osobnym transponderem (PCF7936)...
Immo blokuje tylko na czas braku transpondera "pastylki" lub gdy jest on uszkodzony lub niezakodowany. Jak tylko kolega włoży kluczyk z działającym transponderem przypisanym do danego immo to auto odpali. Odległość z jakiej immo zczyta transponder to max 5cm... Cewka (pętla indukcyjna" która "zczytuje" kod immo założona jest u nasady stacyjki i odchodzi...
Żeby była jasność, nie nazywam cewki 'pastylką' To wiem ,tak nazywasz transponder który pozwala Ci odpalic auto. Brak cewki nie ma wpływu na działanie pilota tylko pod warunkiem że transponder pozwalający odpalić auto po jej zagubieniu nie był dopisany po obd. Wtedy kasują się wszystkie klucze i od nowa zapisany klucz bez cewki nie zadziała, ponieważ...
Więc tak, można zamontować drugą stacyjkę i przełożyć sam transponder immo o ile Twój klucz jest rozbieralny. Stacyjka ma zamontowaną cewkę, przez którą rozmawia z transponderem w kluczyku. Cewki można zamieniać dowolnie. Ja proponuję założenie starej skoro nie ma z nią kłopotu. Jeśli Twój klucz jest nierozbieralny można sobie poradzić zdejmując cewkę...
Układ wymaga anteny o małych wymiarach - największy wymiar do 20mm (najlepiej do 10mm). Do kupienia cewki nawijane owalnie i kwadratowo na średnicy 10mm , 20mm i 40mm. Rozważałem wybebeszenie pastylki unique (nie wiem, czy da się je rozbierać) lub wyjęcie cewki z transpondera immobilizera. Z pastylki da się wyjąć. Czy ktoś z was korzystał z takich...
Jeżeli masz kluczyk scyzoryk to transponder jest na płytce,a jak nie scyzoryk to transponder jest obok jak rozbieżesz kluczyk to napewno go zobaczysz
Przecież nie możesz go czytać nie wlutowanego w płytkę. Skoro nic go nie wykrywa co to może oznaczać? Moim zdaniem uszkodzenie w linii transpondera, czyli ogólnie uszkodzona płytka, cewka, elementy na płytce. A tak ogólnie to po co zmieniałeś transponder w kluczyku. Kluczyk jest od tego auta czy jakaś używka?
No nie wierzę. Transponder jest w kluczyku i to z niego czyta (cewka na stacyjce) immo. Jak go nie ma albo jest uszkodzony, nie odpali. Rozumiesz tak?
Nie pamiętam ale to bardzo łatwo sprawdzić mierząc do którego idzie mała cewka z ferrytowym rdzeniem (transponder) A do radia podłączona jest cewka w postaci grubej ścieżki biegnącej na skraju płytki .
Coś tam było odnośnie cewki i transpondera
Modulacja polega na zwieraniu cewki transpondera do masy co powoduje nagły wzrost obciążenia, powoduje to zmiany obciążenia również po stronie nadajnika, pomiaru dokonujesz odczytując spadki napięcia na kondensatorze lub na cewce tak jak robiłeś to do tej pory. W układach tego typu najłatwiej wykorzystać detektor szczytowy zbudowany w najprostszej wersji...
Ale auto pali ? jeżeli tak, to wystarczy skasować błąd interfejsem, jeżeli nie pali to trzeba sprawdzić czy w immo są kluczyki dodane, albo cewka przy stacyjce nie "widzi" transpondera z kluczyka itd.
Wielkie dzięki. Tak też myślałem, bo przecież skoro jest cewka immo to nie powinno być jeszcze transpondera. Ale, że nie siedzę w PSA pojawiły się wątpliwości. Dam znać jak wymienię cewkę czy wszystko ruszyło.
Co wy piszecie????Przecież transpondera nie przelutujesz! To jest łączność bezprzewodowa z pętlą! Jeśli sie wywalił, to można jedynie go spróbować zaprogramować, e/w wymienić na nowy (mówie tu o transponderze)
Brak kodu transpondera przez szynę CAN silnika. Cewka ma mieć ok 27 omów, 5% tolerancji.
A jak w takiej lagunie j/w transponder z kluczyka przykleić do pętli,po za tym wiele aut nie ma osobnego transpondera w kluczyku ,jest tylko cewka na płycie pilota . - transponder z kluczyka przylepiony do anteny immo i tyle - gotowe.
Cewka na stacyjce nie czyta /nie rozpoznaje transpondera/. nie napisałeś który to rok tego golfa? W pierwszej kolejności sprawdż styki cewki /ma dwa/ i przeczyść. Jeśli nie pomoże to potrzebny będzie pin idopisać klucze. Nie wiem jaki masz sprzęt do tego? Rocznik auta potrzebny do transponderów jakie masz.
Jednoznacznej odpowiedzi nie ma. Nie wiemy nawet, czy problem leży po stronie kluczyka/transpondera czy cewki odbiorczej. Generalnie elementem odpowiedzialnym za sprzężenie indukcyjne jest cewka umieszczona w czerwonym kółku. Dostępna na portalach aukcyjnych, wcześniej możesz spróbować przelutować punkty mocowania. Oporność jak dobrze pamiętam około...
Witam i ponawiam prośbę.Podstawiana cewka immo próbowałem też na nowym transponderze i nic.Nie chce przyjąć klucza.Połączenie pętla immo licznik ok.Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów
Witam, mam problem z Renault Master. Po przekręceniu kluczyka świeci kontrolka immo i auto nie odpala. Po sprawdzeniu przez specjaliste okazało się, że kluczyki są sprawne, cewki i pętla też jest ok. Po połączeniu z autem widać w pamięci kluczyki, jednak nie można dodać nowego transpondera. Czy ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Witam radio odpada a jak wyświetla ci za slaby sygnal z klucza może być to cewka przy stacyjce do odczytu transpondera nie jest to immo 3gen , ale zegary mają napewno inne oprogramowanie i może być to caa przyczyna próbowales zaadoptować je do ECU ?
Witajcie. Mam A6 C5 z 99r licznik 4B0 919 860 L, pin wyciągnięty na stole z odczytu pamięci jest poprawny, akceptowany. Mogę wymazać klucze do 0, w chwili dopisywania klucza z nowym transponderem (zakupiłem pastylki crypto48) zapala sie lampka immo i zaczyna po chwili migać. Liczniki zapisują błąd 01176 (signal to low) i 01179 (złe kodowanie klucza)....
co oznacza ten bład? sprawdz ciagłosc obwodu cewki transpondera do licznika
Ja rutynowo podginam piny cewki , pół milimetra w kierunku stacyjki , bo im po prostu nie wierzę . Ostatnio rozprułem New beetle - bo miał sygnał za niski z transpondera i nic .Cewkę też drugą podstawiałem . Zerknąłem przez przypadek na baterię , miała 7 lat i po podstawieniu nówki drugi miesiąc spokój .
Klon niedziałającego ? w jakim celu?Przecież też nie będzie działał. Trzeba dopisać nowy. , A now takim celu że może ten transponder się jakoś tylko fizycznie ...hmmm zablokował ?, a nie chciał bym dodawać kolejnego numeru kluczyka do kompa ,no chyba że będę już zmuszony. Dodano po 4 Najpierw należy sprawdzić sam transponder, może awaria dotyczy np....
Z dostępnych rozwiązań: 125kHz (transpondery Unique, Hitag) oraz 13.56MHz (Mifare) żadne nie zapewni Ci zasięgu 1-2m pod ziemią. W powietrzu przy dużym wysiłku mógłbyś próbować (tranzystorowo wzmacnia się sygnał kluczujący). Energia, którą musiałbyś dostarczyć przez indukcję do cewki transpondera pod ziemię, byłaby bardzo duża. Cewka samego transcieviera...
Transponder Philips Crypto ID46 > JMA :TP12 / TPX4 > PCF7936AS To co oni Ci wstawili to jakiś emulator-symulator oryginalnej elektroniki immo oparty o 430F2121, tutaj cewka z oryginału nie podejdzie.
Może i każde, ale niekoniecznie w kluczyku - tak jak np. D-o Tico. Tak samo może być z fiacikiem. Gdyby miał w kluczyku, to chyba nikt by nie był taki niepełnosprytny, żeby zakładać drugi. Zasadniczo, to nie jest problemem sprawdzić, czy stacyjka ma założoną cewkę - wystarczy zdjąć osłonę.
O ile pamiętam immo odcina również pompę paliwa, W tym aucie nie odcina. diagnostyka i sprawdzić czy jest pozwolenie na uruchomienie silnika oraz czy klucz rozpoznany. Najprawdopodobniej problem z cewką transpondera w kluczyku.
Miałem jutro, pojutrze odświeżyć temat, wyprzedziłeś mnie - ale do rzeczy. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok. Brak transpondera zgodnego z ECU, musiałbyś mieć transponder od poprzedniego licznika (o ile było wszystko OK a nie immo off) inaczej w ten sposób...
Działa to na zasadzie immobilisera w zabezpieczeniu samochodu. W kluczyku jest transponder, w stacyjce cewka sprzęgająca transponder z układem na drodze magnetycznej. W przypadku drzwi, transponder jest w kieszeni właściciela, a sprzężenie na drodze radiowej. Samochód wysyła co kilka sekund sygnał radiowy, i jeżeli transponder w zasięgu, wysyła odpowiedż...
No ale chyba do wytworzenia tego pola magn. cewka potrzebuje prądu ? Jeśli bateria całkiem padnie to nie połączy się bezprzewodowo. Nie rozumiesz Pole magnetycznie jest zasilaniem dla transpondera a tam jeszcze są przesyłane dane do i z transpondera, pole magnetyczne to inaczej nośna danych
Cewka jest podłączona do licznika. Albo zimny lut albo uszkodzony transponder lub jego brak. Czujnik kąta nie ma wpływu na odpalania i racze błąd zniknie po chwili jazdy.
Kolega mota88gb ma racje to jest standard w reno ja sam w tą zimę miałem z 10 takich przypadków a tak dla podpowiedzenia nie podałeś na jakim sterowniku oraz czy masz cewkę czy transponder w kluczu
Transpondery w tym autku siedzą w ECU czyli w sterowniku silnika. nie, w ecu nie ma transpondera. transponder jest w kluczyku chyba ;p potem jest cewka, potem centralka pod kierownicą i na końcu ecu. A lanosy na gazie to w mrozy odpalać tak jakoś nie bardzo ;p
A jakby kupić cały zestaw startowy do takiego auta, to też trzeba programować czy to już jest zazwyczaj zaprogramowane? Jak kupisz cały zestaw tj. ECU, BSI, BSM, transponder i cewkę z innego auta to nic nie programujesz powinien odpalić, no ewentualnie telekodować twoje wyposażenie. Taniej może by wyszedł zakup BSI i BSM no i przelut epromu
Antenę odbiorczą masz na module przełączników pod kierownicą - tam gdzie i zwijacz i to się nazywa moduł COM. A jak masz słaby zasięg pilota to padają w nim układy transmitera - ten oznaczony K110. Jak jest uszkodzony to na nodze która idzie do anteny przez kondensator masz niecałe 100om do masy. Kupowałem te układy na alie to mi przychodziły same atrapy...
Chyba niezbyt ściśle wyrażasz się. Czy nie działa centralny zamek czy też immobiliser? Dwie oddzielne sprawy. Podejrzewam, że chodzi o immobiliser. Zatem można przypuszczać, że skapitulował czytnik transpondera. A przyczyny: kłopoty z zasilaniem, uszkodzona cewka .. Może się zdarzyć, że wadliwie działa sterownik silnika. Trochę trudne do szybkiego zdiagnozowania.
Idź do punktu dorabiania kluczy, niech ci skopiują na zwykły plastikowy transponder, wywal cewkę z kluczyka, włóż dorobiony transponder i po problemie.
Motocykl po stłuczce urwana antena imobilizera - nawinąłem na plastikowym krążku cewkę - jedyny parametr to(20 ohm) z drutu od cewki przekaźnika ale nie czyta transpondera w kluczyku,. Może ktoś doradzi jaki drut ile uzwojeń lub jak rezystancja sprawnej anteny immo.
w 97r powinien być układ na podczerwień . typwa usterka to zimne luty na diodzie IR . potem może sprawa wyjścia poza zakres kodu kroczącego (niezbędne ponowne przyuczenie) . Jeśli jest to układ radiowy to zimne luty na cewce transpondera w pilocie (ma mieć 30 om ) pozdrawiam Tomasz Trojanowski http://www.uniserwis.pl/
To nie jest transponder tylko cewka zalana tworzywem, transponder (pcf 7947) do niego taki sam jak do większości renówek z tym kluczem czyli Master,Clio, Trafic itd-musi być prekodowany pod konkretny model auta,inaczej nie będzie działał pilot. Najlepiej kupić gotowy prekodowany klucz i zaprogramować w aucie.
kod MR 1 9963 Prawdopodobna przyczyna Tips Document na temat tego błedu. Moze byc inna przyczyna wiazka, uszkodzona cewka rozrusznika, uszkodzony moduł MR i wiele innych. - Transponder luzuje się z kluczyka pojazdu. - Numer tematu GI46.10-N-013501 Wersja 5 Grupa konstrukcyjna 46.10 Construction-group not available in requested language! Stan 18.01.2010...
Witam, Pacjentem jest fiat Doplo 1.6 16v z ecu IAW.5NF T2. Uszkodzeniu całkowitemu uległ sterownik. Kupiłem 2gi taki sam samochód (rozbity) z takim samym sterownikiem, sprawny na rozbitku silnik odpala. Po przełożeniu ecu oraz stacyjki z kluczykiem autko nie odpala. W sterowniku silnika mam: U1600 - Transponder W bsi D600 - Minikrypt : wrong code Signal...
Transponder jest zintegrowany z pilotem. Cewka jest ten czarny element wysunięty z lewej strony Dodano po 52 Czyli kluczyk uszkodzony Dodano po 55 Szukaj pęknięć lub wyrwanych elementów
może złapać transponder w odległości kilku... kilkunastu centymetrów. ) Bzdura, powiem więcej-istotne jest nawet odpowiednie ukierunkowanie transpondera wzgledem osi cewki, bokiem lub lekko skos go napewno nie złapie, bądź pewien.
Witam wszystkich. Poszukuje informacji jaka powinna być cewka w kluczyku Jaguar 2.7xf 2009r. Cewka kluczyka uległa uszkodzeniu. W kluczyku jest transponder pcf 7953ATJ z tego co wiem to 434Mhz. Jaka powinna być cewka? Pozdrawiam wszystkich.
Robię trik z immo ( włączam zapłon, wciskam przycisk pilota na kluczyku i trzymając wyłączam i włączam zapłon) lampka immo gaśnie i wtedy atu zapali. To nie żaden trik, ściskając główkę kluczyka powodujesz poprawienie kontaktu cewki transpondera ze ścieżkami na płytce i system rozpoznaje klucz. Naciskanie przycisku pilota nie ma żadnego sensu bo pilot...
Okazało się że patent z podklejaniem kluczyka pod cewkę stacyjki jest nieskuteczny. Tam gdzie jest miejsce pod stacyjką, tam sygnał z transpondera nie dociera do urządzenia, nie wykrywa go. Jak wygląda sprawa z przełożeniem transpondera do nowego kluczyka? Wyrobią mi na moje polecenie kluczyk z wolną przestrzenią w miejscu uchwytu? Czy transponder wykroić...
Mam 2 kluczyki do citroen c4 picasso 2007r. jeden z pilotem drugi bez. ten bez pilota mi działa. problem z tym z pilotem. nie działał pilot i nie zapalał silnik na nim - immobilizer nie rozpoznawało. Po wymianie baterii zadziałał pilot, ale nie zapalał silnika. Lexią zrobiłem przyuczenie kluczyków. ten bez pilota się przyuczył a ten z pilotem już nie....
Uszkodzony był sterownik silnika przez źle dobraną cewkę rozrusznika. Sterownik naprawiony, auto działa. Dziękuję za chęci pomocy wszystkim uczestniczącym w temacie. Pozdrawiam
Tam się najczęściej psuje cewka a transponder (to co ty nazywasz pamięcią) jest sprawne. Ceweczka kosztuje 10 pln i chwila lutowania . Ale tego ci nie napisze kolego facet z certyfikatem ,bo on woli skasować za nowy klucz . Jeśli nawet tak nie jest i pada klucz można kupić zamiennik, spreparować i dopisać . I to by było na tyle .
Citroen C3 2008r od czasu do czasu wyświetla błąd Elektroniczna blokada zapłonu ( auta nie można uruchomić ) dotyczy to kluczyka tzw " scyzoryk" ten otwierany , przy drugim kluczyku błąd ten nie występuje. Jak się dowiedziałem problem dotyczy transpondera immo . lecz po rozebraniu transpondera nie ma , lub jest zalany gdzieś w plastiku . Na innym forum...
Witam serdecznie Mam problem z immobilizerem w Audi A4 B5 1.8T 1995r. Czasami odpali za pierwszym razem, czasami za piątym a wtedy miga kontrolka immo. O usterce wiem już od zakupu, ale cena była bardzo atrakcyjna a nie przeszkadza to aż tak by Audi nie jeździć. W każdym razie sprzedawca powiedział, że to uszkodzona cewka i wystarczy ją wymienić. Pytania:...
To auto ma, cewkę w kluczu lub transponder, chyba że coś mi się po.....o
auto odpala?? może być uszkodzona cewka czytnika lub transponder w kluczyku.
Z tego co wiem w samochodach przy kluczykach korzysta się z RFIDa (np. transpondery PCF). Oczywiście w Twoim wypadku wykorzystując RFID mógłbyś jedynie wykrywać wejścia/wyjścia przy drzwiach (przyłożenie transpondera do cewki). Najtańsze na pewno będzie 433MHz (lub 868MHz), ale możesz iść w nowoczesność i użyć np. Zigbee. Co do samej instalacji - możesz...
Z dualnością będzie problem bo strasznie dużo scalaków będziesz musiał upchnąć w pilocie ale jest to możliwe. Do przeglądnięcia polecam noty katalogowe: HCS410 - to scalak dekodujący transpondery AN677 – nota opisująca cewkę anteny AN675 – Opis procka który będzie miał taką samą funkcjonalność jak HCS410 a przy okazji coś tam jeszcze będzie...
EWS podłączylem tak jak fabrycznie (tj. 2 zasilania, masa, linia do kompa, cewka). Nie pamietam ale chyba rozrusznik został bezpośrednio ze stacyjki. W cewce zamocowałem transponder z kluczyka a wszystko to upchalem nad nogami kierowcy. Pewnie założyłbym cewke normalnie na stacyjke a transponder do kluczyka ale auto przyjechalo do mnie troche zdekompletowane,...
C17 to diesel na sterowniku EDC16 z innym układem imobilajzera.Do sprawdzenia zasilanie , oporność cewki przy stacyjce ,transponder w kluczyku ,połączenie CAN z EDC16.
Przepraszam za pomyłkę macie racie sterowanie radiowe mam rozpędziłem się z pisaniem i się pomyliłem. Raczej nic nie uszkodziłem cewki transpondera kodu dla immo ponieważ jej nie mam. Co masz na myśli saly pisząc jak się zachowuje co mam opisać ?? Dioda miga ciągle tak samo w równych odstępach czasu ( dioda obok tablicy zegarów prędkości), a dioda na...
Witam.Atego 1217 98r.Opisze mój problem.Samochód oczywiście nie odpala,Starka pokazuje ten błąd wiem że jest to brak kodu transpondera poprzez can silnika.Instalacja cała sprawdzona plus cewka rozrusznika(ma 28omów).Ale jest taki problem że brak komunikacji z fr,znaczy starka niby go widzi bo z boku jest duża F czyli że jest aktywny błąd ale jak chce...
Jeśli zgubiłeś transponder to w serwisie lipa bo w serwisie nie spżedawają osobno transpondery tylko nowy zestaw kluczy.Transponder taki gdzieś mam, tylko kwestia programowania, ja mogę Ci to zaprogramować, tylko potrzebny jest sterownik silnika i cewka z immobilaizera, albo całe auto. Pozdrawiam!
Możesz bez problemu otworzyć zamek wewnętrzną klamką. W tych modelach nie spotkałem tzw. super zamka czyli zamka z ryglowaniem. Trzeba odchylić drzwi, najlepiej klinami i poduszkami pneumatycznymi. Cała sytuacja nie ma wpływu na odpalanie. Chyba, że kluczyk z pilotem został uszkodzony. Dotyczy to pilotów, które mają cewkę immo na płytce. W pilotach...
Podejżewam uszkodzenie linni kodowej sterownik silnika licznik, Zajmij się może doradzaniem gdzie indziej? Stoi czarno na białym w błędach. Przepatrzeć antenę-cewkę przy stacyjce i jej połączenie z licznikiem, potem pewnie w samym liczniku ciągłość obwodów. Skoro immo nie dostało poprawnego kodu z transpondera, to i kluczyk się wyświetlił.
Sprawdź, popraw połączenia cewki (przy stacyjce) anteny odbiorczej transpondera.
. ułamał mi się jedyny kluczyk jak widać na zdj Rozumiem że ułamał się grot a główka w której jest transponder pozostała jako "oddzielna część". Można załatwić problem tak jak w poniższym linku: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Trzeba dorobić pudełko z cewką, umieścić główkę w cewce. Dorobioną cewkę podłączyć zamiast...
Witam, w takim układzie proponuje przyjrzeć się stronie koło baku. Zostają przewody elektryczne ( wizualnie dobre, ale w środku zgniłe), masa pompy, przekażnik sterujący pompy( nadpalona cewka), i sama pompa jako silnik szczotkowy może mieć dużo przyczyn zatrzymywania sie czasami. Swoją droga czy sprawdziłeś immo? Normalnie po odczytaniu transpondera...
Najlepiej zrobisz jak podjedziesz na diagnostykę, sam to nic nie zrobisz bo nawet nie wiesz za co się zabrać,nie masz nawet drugiego klucza którym przynajmniej mógłbyś spróbować odpalić w tym czasie. tak jak pisałem transponder, cewka, zapis klucza w body itp...
Układ na tej płytce obsługuje jednocześnie immo i centralny zamek. Prawdopodobnie w czasie kodowania nowego transpondera, układ został usunięty z pamięci komputera pojazdu. Zmostkowanie pinów po cewce nic nie da. To, że dioda nie miga, nie jest spowodowane brakiem cewki. Jest uszkodzone jeszcze coś innego. Żeby przywrócić funkcjonalność pilota, trzeba...
Co robić?!?!?!?! Włożyć transponder który wypadł - jeżeli to zwykły kluczyk. Jeżeli scyzoryk to pewnie uszkodziłeś cewkę w pilocie.
Wspomaganie raczej nie ma nic wspólnego że nie odpala, a cewka przy stacyjce podpięta, transponder nieodebrany, wypinałeś przecież. Co do samego wspomagania to trzeba kalibracji układu , czujnika skrętu.
Witam mam podobny problem i sprawdziłem zasilacz i ma bardzo zawyzone napiecia 22v jest 27v 33v jest 44v 4v jest 5v 6v jest 8v czy miał juz ktos taki problem ????? I na kanałach tvp1 i tvp2 nie mam sygnału a w tunerku cos lekko bzyczy na plycie głównej chyba cewka LL1 jak zmienie na kanały z pol H to przestaje bzyczec. nie widzi wogóle transpondera...
Mam na warsztacie SC900. Problem jest taki ze nie gaśnie kontrolka od wtrysku i nie zapala. Przekaźnik od pompy w trakcie kręcenia rozrusznikiem załącza pompe ale brak iskry i pracy wtryskiwacza. KTS pokazuje wypadanie zapłonu na cewkach oraz błąd wtryskiwacza. Na forum znalazłem info ze może być cos z immo , ale ten SC nie ma raczej immo bo rozebrałem...
Antena odpowiada tylko za immo. Bez niej pilot powinien hulać... w renówkach lubią piloty padać, wtedy cewka nie wysyła sygnału, nie rozbraja immo. Wywala się cewkę a wstawia transponder. Być może ktoś szukał przyczyny nie w pilocie i namieszał coś w centralce ale to tylko teoria. Znając życie brak cewki i problem z centralką się zazębiają.
Czy mogło coś wypaść ze stacyjki i przez to jest ten problem? Jest możliwe, że [15] nie zanika całkowicie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i immobilizer się nie uzbraja. Sterownikowi wydaje się, że kluczyk jest cały czas w pozycji "przekręconej". Nie pamiętam jakie były oznaczenia Smartów... ale 451 miał chyba transponder w kluczyku. (To jest Smart...
transponder w kluczyku, cewka na stacyjce, sterownik. Tyle wiem.
Zawsze można przełożyć pilot i transponder do nowego grota. Wtedy nic kodować nie trzeba. Ew jak kluczyki są nie otwieralne to wyciąć ten kawałek z transponderem i przykleić bezpośrednio do cewki. Minus tego rozwiązania taki że auto odpali z każdym kluczykiem pasującym do stacyjki, a nawet tymi nie pasującymi, czyli z łamakiem ;)
Ważne jest ułożenie transpondera wobec osi cewki czytnika.
Masz uszkodzony kluczyk a dokładnie transponder immo. W tym kluczyku jest rozwiązany elektronicznie (scalak i cewka). Wedle objawów kluczyk powinien dać się naprawić a sam kluczyk powinien spokojnie dorobić dobry kluczykarz za rozsądną cenę.
Witam ponownie wnioskuje że transponder to cewka,która też została zniszczona,mam tylko inną przy tej stacyjce.Nowy kluczyk w środku nic nie ma oprócz takiej szklanej kapsułki,jest pusty.
dodanie transpondera edycja transpondera klonowanie transpondera
cewka pompa sygnal citroen zdalne włączanie wyłączanie
philips 32pfl9604h czujniki skrętka
Jak wyjąć szufladę w pralce Mastercook PF-73? Pojemność jednostkowa w elektronice: definicja i zastosowania