Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Cewka,wtryski,przepływka.
myśle że zmiana bezpiecznika nie pomoże trzeba ustalić na jakim obwodzie jest problem (czujniki, cewka ,wtryski itp) przetarcia w wiązce , masy do sterownika, trzeba troche czasu na to poświecić , rozbierałeś sterownik ?widać uszkodzenie?
Sprawdz wyłącznik uderzeniowy. Odcina masę z ECU na przekaznik zasilający cewkę , wtryski , sondę lambde i chyba pompę paliwa.
Jeśli cewkę wymieniłeś na nową oryginalną (renomowanego producenta) nie chińską to to możesz wykluczyć.Ostatnio miałem problem z nowymi świecami Beru więc tego też nie możesz wykluczyć.Skoro problem jest na zimnym zobacz jaką temperaturę widzi sterownik.Być może jest przekłamanie i mieszanka jest uboga,później rusza lambda i sterownik wydłuża czas wtrysku...
Poważnym problemem jest wytwarzanie zakłóceń przez wtrysk, (a w zasadzie cewkę wtrysku) - może się okazać że filtry nic nie pomogą, bo wina leży po stronie radia CB. Przerabiałem ten temat kilkakrotnie.
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Możesz zamienić miejscami, jednak najlepiej wypiąć kostkę i zobaczyć rezultat. Jak nie będzie różnicy, to masz znaleziony niedziałający cylinder. Teraz tylko pytanie co powoduje że nie pracuje ten cylinder. Przyczyną może być: - świeca, - fajka, - cewka, - wtrysk Temat dość prosty do odgadnięcia, diagnostyka komputerowa dość szybko wskaże problem.
Sprawdź oporność poszczególnych cewek. Oporność powinna być w granicach 4 do 5 omów.
Świeca cewka wtrysk kompresja masy na silniku do sprawdzenia
Typowy czy nietypowy - pinologia komputera w Boschu jest ta sama, czyli 29 i 30. Musiałeś się walnąć o jeden pin. Powinno być tak: 1 - cewka 1-4, sterownik wtrysku pin 30. 2 - cewka 2-3, sterownik wtrysku pin 29. 3 - zasilanie, kondensator przeciwzakłóceniowy. 4 - zasilanie, podwójny przekaźnik wtrysku pin 1.
Cały nowy wtryskiwacz Continental
Na cewkach i wtrysku przewód zielony z czarnym paskiem jest u mnie stałą masą, wzięty ze śrubki przy termostacie, tego nie ruszałem podczas przenoszenia silnika, mam 4 bezpieczniki za akumulatorem, wszystkie sprawne i zasilanie do ECU dochodzi na 35, na 34 mam stałą masę z tej samej śrubki co do cewek i wtrysku. Jak pisałem, powinien być plus na przewodzie...
Cewka wtrysku na cylindrze 1 (błąd 00651). Cewka wtrysku na cylindrze 4 ( błąd 00656)
Tak tego auta nie naprawisz. Na wtryskach nie będzie napięcia dopóki ECU nie zobaczy ciśnienia na listwie. Bez diagnoskopu się nie obędzie.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Witam wszystkich, mam ten sam problem z Peugeot 207 1,6 vti 2008 zimny ok jak osiągnie 90 stopni i na wolnych obrotach wypadanie zapłonu na 1 cylindrze, świeca, cewka, wtrysk wymieniony, nawet jeden znawca sterownik mi zamienił, ciśnienie 10,8. Kupiłem auto dla żony i od miesiąca wycieczki po mechanikach . Mam prośbę do kolegi grochu27350 o kontakt...
Dokręcasz 35Nm
W sienie 97r. 1.6 16v wystepuje problem z wujsciem sygnalu na pompe paliwa,cewke,wtryskiwacze podczas krecenia rozrusznika. Podczas testu elemetow wykonawczychwszystko pracuje bez zarzutow.Po wymianie komputera z imo auto odpalilo prawidlowo(komputer i imo z innego auta). Na jednym z forum bylo kiedys o tym mowa,ze to wina imo.Czy posiada ktos zawartosc...
No nie wiem, wypadanie przez wyższe ciśnienie? NIe wiadomo czy zegar pokazuje dobrze. Domysły. Lewe powietrze w dolocie ,niskie ciśnienie paliwa,złe sygnały z ECM.Na to stawiam.Bo cewka wtryski niby podkładane.
Ociz, ale zapłon masz przeważnie dwukanałowy w 4-cylindrowych, więc jak rozpoznać która połówka cewki odpala cylinder, skoro nie są one sztywno przypisane do cylindrów? Znacznik 1 cylindra to trochę mało, jako że może dwu różnym suwom odpowiadać. Więc skąd sterownik będzie wiedział czy odpalił 1 czy 4 cylinder, skoro to będzie ten sam kanał/cewka?
Przecież wrzuciłem ci wykres specjalnie z pico? Nie wiem co kombinujesz, ale podanie bezpośrednio zasilania na cewkę wtrysku o działaniu podobnym do peak and hold zaraz ją usmaży przy niskiej rezystancji.
To jeszcze wtyczkę i przewody sprawdź albo wtrysk nawala mimo diagnozy nie napisałeś na którym wypada? Wtedy zamienia się miejscami cewkę wtrysk i kompresja do zmierzenia
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Rozrusznik kreci ponzwarciu styków i bezpośrednio po podaniu napięcia na jego cewkę. Wtrysków i iskry nie sprawdzałem jeszcze skupiłem się na rozruchu. Dodano po 4 Gdy kręcę rozrusznikiem na krótko to niema ani iskry ani zasilania na wytryskach.
Usterka usunięta cewka 4 wtrysku uszkodzona . Wtrysk wymieniony i wszystko wróciło do normy . Dziękuję za zainteresowanie.
Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
Odepnij dolny czujnik, nie jestem pewien ale chyba na górnym zapali po 10sek. W 1.8 tak jest na pewno. A napięcia na wtryski i cewkę? Pompa wchodzi razem z dmuchawą powietrza jak zobaczy obroty.
Podaj rocznik auta. Wychodzi że ten prąd zasila 4x wtrysk oraz 4x cewka oraz czujnik świateł stop.
Całość problemów (poszarpywanie podczas przyspieszania na rozgrzanym silniku) powodował wtrysk benzynowy. W dziwny sposób uszkodzony bo gdy silnik nie rozgrzany (pierwsze klika km) wszystko działało elegancko, po rozgrzaniu wtrysk tracił rezystancję i cewka wtrysku wykazywała obwód otwarty. To z kolei powodowało brak sterowania odpowiadającym mu wtryskiwaczem...
Świece nowe NTG , cewka nowa. Wtryski od gazu odłączone. Tzn odłączone rurki.
Po podłączeniu do komputera okazało się że była to uszkodzona sonda druga, spalone wszystkie świece i jeszcze uszkodzona cewka wtrysku który po odpaleniu samochodu działał normalnie a po nagrzaniu ohm'y przekraczały 5tysiecy
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
Masa to łopelach przy rozruszniku raczej i nie ma potrzeby jej ruszać ale kto wie. Najlepiej to by było przywrócić komunikację, sprawdzić CAN i zasilania ECM. Ale,można tez sprawdzić cokolwiek jak impulsy na cewkę i wtryski. Jak nie to wróżbita.
Witam to jak w końcu jest w tym 1z u mnie silnik też twardo pracuję , a jak odłączę zaworek przy kompie to pracuję ciszej, nie wiem co jest grane jest tak od dawna, cewka na wtrysku ma 103ohm z kompem też nie da rady się połączyć. Ale wy opisujecie że jak podacie napięcie na n108 to zapłon się opóźnia, a u mnie jest odwrotnie.
Sprawdziłem to co napisał,,tzok"jest 0,2V.Nie bardzo wiem co można z nim dalej zrobić.To co mogłem sprawdzić to sprawdziłem.Dalej pomysłów brak.Jeszcze te wtryski i pompa.Może to będzie to.Z drugiej strony juz to było sprawdzane.Co prawda wtryski takim domowym sposobem a mianowicie cewki wtrysków po mierzone miernikiem,osłuchane stetoskopem,rozpylanie...
Dzisiaj wymienię iglicę i cewkę wtrysku zobaczę co z tego wyjdzie mam wtrysk uzywkę.
U mnie falowanie zaczeło się po wymianie zaworka we wtrysku Delphi nie wiem czemu .Potem zaczął się wtrysk wieszać .Raz na parę tyś km.Wymieniłem cewkę wtrysku bo jest to możliwe oraz iglicę .Teraz wszystko śmiga jak trzeba .
Pompa, cewka, wtryski i EVAP są na jednym przekaźniku, można podejrzewać, że z przyzwyczajenia podpiął pod cewkę...
sprawdź czy + na pewno puszczony po kluczyku, nieraz potrafią się podpiąć pod cewkę, wtryski,
Pewnie masz przepustnice z bravy cewkę wtryski czujniki więc weź sterownik od bravy
Cewkę wtryskiwacza masz podłączyć do środkowej nogi mosfeta (dren), a masę do 3 (źródło), bramkę czyli pierwszą nóżkę mosfeta do 3 nóżki 555 przez rezystor powiedzmy 10?, ten potencjometr nie potrzebny, drugi koniec cewki wtrysku do plusa.
Usterka sondy to zerwane kable,brak podgrzewania,zwarcie we wiązce uszkodzone ecu.Zmierz napięcie z ecu przy odpiętej wtyczce.Zmierz czy jest napięcie na grzałkę.Wypadanie zapłonów to cewka,wtrysk,sprężanie,uboga mieszanka.
Wymieniono mi wtrysk w Peugeocie 206 -silnik 1.1 - poprzedni jest otwarty na maxa - silnik pracuje na 3 gary abo przeciwsobnie,nie wiem....moje pytanie - jak moge sprawdzić czy ten rzekomo uszkodzony wtrysk jest sprawny ? opór cewki kształtuje sie między 7 a 12 Ohm - jest przejscie - jak moge go zanalizować ? pod jakim napięciem i przy jakim prądzie...
Witam Mam MFa 6455 z motorem 1104C-44T. Współpracuje z pompą DELPHI DP210. Pompa ta posiada cewkę która zmienia kąt wtrysku. Z opisów jakie znalazłem w sieci wynika że ma to pomóc przy niskiej temperaturze. Przewód cewki jest podłączony do czujnika temperatury wykręconego na wysokości głowicy. Drugi przewód czujnika jest zasilający 12V. Pytanie brzmi...
Tak więc zmieniłem już : - cewkę - wtrysk - kolektor i dalej coś nie tak :( ! czyli... trzęsie budą (lekko) jest już trochę lepiej ale dalej coś nie tak!!! Nie mam już pomysłu, zacząłem bawić sie podciśnieniami i tu zaczyna być poprawa ale nie do końca. Ma może ktoś jakiś podgląd jak powinien wyglądać w silniku AUK układ podciśnień? Depresja mnie juz...
Kable, złącze sterownika, tranzystor wykonawczy w nim.. Jeszcze omomierzem sama cewka wtrysku - może idzie na zwarcie. Jeżeli możesz sprawdź przewód w wiązce od wtrysku do sterownika, przez wszystkie ew złącza. może gdzieś pin "się zazielenił " Pozdr. J.
Pomogła wymiana komputera na nowy . Zamykam temat .
Brak masy na cewkę tego wtrysku - przewody!!!!
Witam, czy wtryski siemensa są oryginalnie montowane do granda? Według mechanika padła cewka na wtrysku 4 cylindra, nie chcę regenerować, a znalazłem sklep który sprzedaje nowy wtrysk, a cena jest niewiele większą od regeneracji, co najlepiej w tej sytuacji zrobić
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Widać gówno się znają na diagnostyce ;) Jak się świeci to pamięta jakieś kody błędów i ma je zapisane. Do tego jest też podgląd aktualnych parametrów pracy silnika, np temperatury, podcośnienie, czas wtrysku... Silnik prosty jak cep, sterownik też! Pomijając że są awaryjne, ale to łatwo ustalić. Jak pada to ogół nie steruje albo wtryskami albo cewkami....
to zakładając że pompa sprawna i pompuje paliwko to immo, cewka, wtryski, sterownik, przerwana wiązka.
Potrzebuję pomocy toyota auris 1,33 nie chodzi na wszystkie gary ,wyskakuje błąd po302 Sprawdzone świece,cewka,wtryski i dalej nic .Może ktoś zna temat.dzięki
Tak może uszkodzić, uszkodzony sterownik. Bo cewka i wtryski to prąd pwm i puszczenie stałego a nawet o wysokim wypelnieniu może doprowadzić do uszkodzeń...
Gaziaże zje**** sprawe posprawdzaj styki na wtryskach i na emulatorze (zakładam że jest) w takim wtpadku to jeest napewno cewka wtrysku Euraskan nie pokazał którego wtrysku??? A jak kuleje to napewno nie dochodzy impulsy do któregoś wtryskiwacza. POZDRAWIAM
Rozwiązałeś problem? U mnie cewka/świece/wtryski wykluczone. LPG odłączony Głownica, luzy zrobione. W ECU podmieniony IC 40449 od m.in. cewek. P0301 ciągle powraca - głównie przy jeździe stałym tempem. Czasem już nawet po 300m. Na wolnych chodzi idealnie.
Sprawdziłem rezystencje cewki od wtrysku sterującego i wynosi 98ohm - jaka powinna być prawidłowa żeby wykluczyć awarie wtrysku sterującego ? gdzieś wyczytałem że 100-200 ohm. to jest czujnik indukcyjny ? to mogę tam podłączyć oscyloskop równolegle z podłączonym tym czujnikiem bo jak jest indukcyjny to będzie zasilany sygnałem modulowanym Na logikę...
Witam mam fiata Brava 1,4 98r nie raz przy odpaleniu nie ma mocy gaśnie i zapala się wtrysk (świeczka) nie raz bywa że w czasie drogi gaśnie mogę przejechać 50 km i jest dobrze a nie raz 1 km nie ma znaczenia kable i świece zmienione może cewka? Lub jakiś czujnik Pojechałem do mechanika żeby zobaczyć pod komputer to powiedział że on nie ma takiego podlączenia...
kolego nie tak dawno pisałeś podobny post... kilka osób opisało usterki najczęściej występujące przy objawach które przedstawiłeś... jedź do kogoś kto zna się na samochodach
Próbowałeś zerknąć w schemat...? Dodano po 3 Cewka wtryski i czujniki zasilane z tego samego przekaźnika. Masz ugnitą wiązkę.
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
odepnij kostkę od wtrysku i podoginaj piny ,możliwe że cewka sterująca dostaje złej oporności szczególnie dzieje się po nagrzaniu
Tranzystory wymienione na oryginały 5401DM i innego kompa. Kluczownie tranzystotów na bramce jest ale nie wiem na jakim poziomie powinno być, bo nie ma kluczowania cewki WN. Jest tam jeszcze scalak który przywiera źródło (source ) tranzystora do masy, nie wiem czy jest sprawny. Co szukać dlaczego nie ma kluczowania na cewkę. Wtryski i pompa chodzą.
A wystarczyło położyć listwę ze świecami i sprawdzić przy kręceniu czy jest iskra.Albo wysterować cewkę w output test.Co do wtrysków to samo, wystarczyła dioda lub żarówka.Takie chałupnicze metody.Taki to twój mechanik bystry.Sterowniki padały to fakt.Ale żeby nie umieć tego zdiagnozować?Dramat.
Co mogło się stać, gdy czasem przerywał, aż w końcu spaliło przekaźnik w BSM, a po wymianie BSM pali na dwa gary. Przekaźnik sie nie spala tylko jak już to wypala styk albo robią się zimne luty. Jak wtryski zasilane i sprawne a także przejścia są to wymieniasz ECM i tyle. Nienawidzę starych Francuzów Nic prostszego już już nigdy nie będzie.
ktora moc silnika? czym diagnozujesz? odciecie wtrysku zrobione? jest ono kluczowe kod tego nieznanego bledu? podejrzewam jakis dziwny slaby tester a blad od niekompletnej adaptacji wtrysku ogolnie podczas kodowania wtrysku maja sie skasowac dane jego adaptacji bo sterownik sie uczy wtrysku (cewka wtrysku sie starzeje z czasem a i mechanicznie sie zuzywa)...
Nie znam na tyle dobrze tego sterownika, żeby odpowiedzieć na pytanie jak się zachowa po wykryciu awarii cewki (nowsze sterowniki w tej sytuacji odłączają wtryski na cylindry obsługiwane przez uszkodzoną cewkę), starsze z kolei nic nie robią.
Ja używam do czyszczenia wtryskiwaczy płynu STP Petrol Injector Cleaner do benzyny i STP Diesel Injector Cleaner do diesla .Ostatnio czyściłem lejące wtryski w corsie 1.0 . Na poczatku mieszanka była czarniutka,rozpuszczał wszystko,tylko ja zrobiłem taką maszynkę co podaje paliwo do wtrysku pod ciśnieniem 1.5 bara a otwieram cewkę wtrysku PWM-em, Preparat...
Gdzieś czytałem opinię że autem w dalekie podrózy można spokojnie podróżować do przebiegu około 100 000 km, potem ryzyko się zwiększa. Są usterki których nikt nie jest w stanie przewidzieć, tzn usterki elektroniki pojazdu. Zobacz co może "siąśc" - alternator, teraz diody prostownicze, regulatora też nie można wykluczyć -pompka paliwa -komputer silnika...
A ja proponuję sprawdzić coś innego. Zobacz jaki opór ma cewka wtrysku sterującego o ile pamiętam 80 - 120 ohm. Miałem ją kiedys uszkodzoną i był podobny objaw. No i odczytać błędy jakie sie zapisują w acu.
ale to jest inna cewka cewka. Jest czterobiegunowa, podobna jak w niektórych astrach, może dlatego że to jest wtrysk GM?
Typowy temat zwarcia cewka z masą wtrysk na śmietnik. Pamiętaj o kolejności wtrysków w tym silniku !!!
Albo komputer, nigdy ale to przenigdy nie rozłącza się wtrysków elektrycznie jak nie wiadomo czy to piezoelektryk czy cewka.
O cewki nie pytam bo chyba logiczne ze zmieniałeś? Dobrze by było zapiąć oscyloskop na trzecią cewkę i wtrysk. Sondy albo cęgi . Jak tutaj wszystko bęzie git to jest jakiś problem mechaniczny i tyle.NIe wiem ,tak sądzę.
Żeby zamknąć temat. Wtrysk, je,ła cewka
Dzięki koledzy,zasugerowałem się waszymi wskazówkami,przestudiowałem trochę fora i jestem mądrzejszy. Zrobię emulator z przekaznika i rezystora 3 ohm(bo taką opornosć wykazuje cewka wtrysku) i być może niedługo napiszę jak to działa. Faktycznie STAG l to prymityw,ale w takim ekonomicznym aucie może jednak zadziała.
Wieczorem będę na garażu , wydaje mi się że cewka we wtrysku jest uszkodzona, wcześniej miałem na drugim cylindrze też takie coś, więc wychodzi że połowa wtrysków to śmieć, dam znać wieczorem jak mi poszło.
Cewka i wtryski zasilane są z drugiego bezpiecznika 25A.
Więc masz problem na drugim cylindrze. jesteś coś w stanie sprawdzić tylko tak będziesz pisał? To masz do sprawdzenia wtrysk jego cewka wtyczka konektory przewody sterowanie ECU.
Witam! Pytalem wczesniej o kilka spraw dotyczacych tego auta. Mam o wiele wiecej informacji w tej chwili i podam je wszystkie ale na poczatek dokladne dane auta i rodzaj usterki. Audi A6 1995r 2.0E silnik ABK, sterownik Siemensa. Otoz, auto najczesciej po nocnym postoju w garazu nie chce odpalic. Krecic mozna do upadlego. A wystarczy pchnac go pol metra...
Posiada ktoś kody błędów do Mercedesa SK? 40 - czujnik temperatury paliwa 150 - dodatkowy czujnik obrotów z FMR albo E-modul (usterka jest aktywna jak silnik nie pracuje) z tych modułów idzie już CAN 210 - za wysoka prędkość obrotowa silnika 220 - Hubschieberstellwerk ma usterkę elektryczną (przerwa zwarcie etc) Jest to cewka w pompie od kąta wtrysku....
Wtryski i cewka jest kluczowana masą , ma się tam pojawiać masa!
Wielkie dzięki za podpowiedzi , pierwsza cewka na wtrysku robiła zwarcie , wymieniony cały wtrysk auto pali na dotyk . Pozdrawiam
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
Zamówię cewkę i zobaczymy co dalej ? Ale pomoc dalej wskazana. ======================================== Sprawdziłem wtrysk.Po podłączaniu przerywanego zasilania 12v , słychać pykanie. Czekam na cewkę , ale nie jestem jeszcze przekonany , że to ona jest winowajcą ?? ========================================... Chciałem sprawdzić , czy wtrysk...
A prąd zaworka możesz zmierzyć? W jaki sposób się on uszkadza? Pali cię cewka?
Pierwsza cewka 1-4 ,druga 2-3.Będzie działać.
Nie pali na 2 cylinder, iskra jest paliwo jest sprężanie jest a z rury pyrka i po odpięciu wtrysku lub cewki nie ma różnicy w pracy silnika. Wymieniona cewka wtrysk i świeca. Sprężanie 17 16 17 18.??? Map wskazuje na wolnych 0,3b pyrkanie ustaje tak przy 1500obr i pali na wszystkie cylindry i moc ma dobrą do odcinki. WTF?
Po wielu miesiącach awarii i wielu wizytach u gazowników, którzy diagnozowali bóg wie co i chcąc nawet 3500 za naprawę, doszedłem do wniosku ,że któraś cewka na wtryskach robi zwarcie. Wtryski już mam wymienione wraz z cewkami, ale potrzebuję jeszcze wtyczki do sterownika która po wielu wtykaniach w jej piny mierników i innych ustrojstw, wygląda jak...
Uszkodzona była cewka zapłonowa.
Obwód uszkodzony, czyli wtyczki, przewody, może nawet sama cewka wtryskiwacza. Na początek to wypnij i zapnij wtyczkę wtryskiwacza, może to pomoże, warto sprawdzić.
Można zrobić mostek. Trzeba sprawdzić po kolei wszystko, rozrząd, zasilania, impulsy na cewkę i wtrysk.
sprawdz co spowodowało zwarcie ? cewka modół wtrysk?
Mam jeszcze pytanie czy można zdiagnozować uszkodzona cewkę wtryskiwacza piezoelektr. Siemens za pomocą pomiaru rezystancji omomierzem ? Dodano po 47 Czy w ogóle jest cewka we wtryskach piezoelektrycznych ?
To może być świeca, może cewka, może wtrysk, może ECU, a może kompresji nie ma na którymś. Dlatego najpierw sczytać błędy, by zobaczyć który cylinder zgłasza. A potem nie wiem ;) Sprawdź kompresję. Zamień świece miejscami, jeśli błąd był na cyl 1, daj tą świecę na cyl 2, odpal, poczekaj na błąd. Jeśli masz pojedyncze cewki na każdy cylinder, zamień...
Witam. Mam pytanie. Czy można zastosować w aucie na wtrysku cewkę z modelu gaźnikowego? Cewka "gaźnikowa": Rezystancja uzwojenia pierwotnego: 0,666-0,814Ω i rezystancja uzwojenia wtórnego: 2970-3630Ω. Cewka auta na wtrysku: Rezystancja uzwojenia pierwotnego: 0,405-0,495Ω i rezystancja uzwojenia wtórnego: 4320-5280Ω. Jakie mogę wystąpić...
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
Ja też walczę z tym błędem P1327 w C3 1.1 Wymieniłem świece, cewkę sprawdzałem wtryski i nadal co jakiś czas zapala się lampka silnika. Pozostaje jeszcze sprawdzenie tego przekaźnika, albo układu regulacji napięcia w alternatorze, ponieważ czasami przy szybkim dodaniu gazu i zwolnieniu go widzę jak światła błysną jaśniej. Może to jest też przyczyna...
Witam. Mam Peugeota 206 1.4 z roku 2000. Peugeot pali benzynę jak smok. Na krótkich odcinkach, kilka kilometrów, czasem około 20, spalanie wynosi ponad 10. Kiedy jest zimny, gaśnie po zapaleniu lub przy ruszaniu. Trzeba go trzymać na obrotach. Kiedy się rozgrzeje, gaśnie przy redukcji biegu przed skrzyżowaniem. Check nie świeci. Komputer wykrył błąd,...
cewka wtrysku zamiana spalona cewka wtrysku gwint wtrysku
wiertarka płytek drukowanych uszczelka miski czujnik dolot powietrza skoda
radio internetowe zacięcie papieru drukarce samsung
Jak podłączyć magnetowid Panasonic NW-HD635 do telewizora Samsung DV3 HD SRS? Peugeot 207 - Lokalizacja i Wymiana Obudowy Filtra Paliwa