2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Tu parę odpowiedzi na pytania znajdziesz Alto Service Manuals http://www.rhinoman.org/manuals/alto/alt... https://www.suzukituning.com/Download/Do...
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
Podmień cegłę,problem w 99% w niej
Przewód elektryczny do oswietlenia wchodzi w windę z prawej strony zobacz gdzie wchodzi w skrzynkę - jest napięcie? Na wyjściu. Z prawej lampy przewod elektryczny rozdziela się na lewą stronę. No chyba najprostsza rzecz sprawdź olej w zbiorniku, resztę cewki i cylinder, sworznie w ramie chyba lepiej komuś zlecić naprawę? To nie ma jeszcze gwarancji?
Kluczowanie cewki pozostaje .
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
witam niemam rozpiski do SIRIUS 34 ale posiadam do sirius 32M moze ci to cos pomoze ;pin 32 cewka zaplonowa cylindra 1 i 4 (brązowy) ,pozdrawiam.
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Nie. Ale dlaczego "palił" świece ? Ja bym szukał przyczyny raczej w zapłonie niż w paliwie. To zawsze łatwiej niż rozkładać silnik. Zamień świece i cewki między cylindrami i zobacz czy przypadkiem nie będzie palił tylko lewy. Kondensatory na pewno dobre ?
wszystkie drogi prowadzą do ... komputera :| tranzystor mocy kompa serujący cewką może idzie w maliny jak się nagrzeje ? sprawdź przewody od kompa do cewki 1 cylindra . Możesz też zresetować kopm np. przez odłączenie akumulatora .
-iskra, jest (ale niemam pewnosci czy w odpowiednim momencie i czy napewno w cylindrze) Otóż to jest to o czym pisałem (czy na pewno w cylindrze, bo na pewno w odpowiednim momecie), i podałem sposób na sprawdzenie tego nie wymaga żadnego skomplikowanego sprzętu, wystarczy radykalnie zmniejszyć odstęp na świecy i sprawdzić. Nie piszę tego gołosłownie,...
Nie pamiętam , który kolor to cewka na cylindry 1 i 4 , ale chyba biały, Takie "Niemrawe" mruganie diody świadczy o braku kluczowania "pełnym " minusem z ECU , co świadczy o uszkodzeniu Tranz. końcowego lub słabego kontaktu na linii ECU wtyczka listwy cewek.
Racja, w połowie przypadków opis powinien brzmieć „zmieniłem na inny”, a nie na nowy. Szczytem pecha był znajomy, któremu zdiagnozowaliśmy cewkę, wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Zamiast do sklepu pojechał na złom i trafił na cewkę uszkodzoną tak samo. Po dwóch dniach kopania był bliski podpalenia auta.
koleś kit: że tak spytam: ta cewka niema w sobie żadnej elektroniki? to po prostu 2 uzwojenia pierwotne tam są sterowane z kompa? to bym sobie taką założył do Astry F zamiast tej od boku z kablami które wiecznie przebijają ;)
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Ociz, ale zapłon masz przeważnie dwukanałowy w 4-cylindrowych, więc jak rozpoznać która połówka cewki odpala cylinder, skoro nie są one sztywno przypisane do cylindrów? Znacznik 1 cylindra to trochę mało, jako że może dwu różnym suwom odpowiadać. Więc skąd sterownik będzie wiedział czy odpalił 1 czy 4 cylinder, skoro to będzie ten sam kanał/cewka?
Cewka ,,przy cylindrze" rozwalona :cry:. Uzwojenie pierwotne, czyli to do ,,magneta" ok. 2-4 Ω, Wtórne - mierzone pomiędzy jednym z zacisków do ,,magneta" lub masy a wyjściem na świece - kilka kiloomów. Sprawdź ,,czystość" połączeń do masy, a może ktoś tam przez pomyłkę wsadził cewkę zintegrowaną CDI ? :D Pozdrawiam
Można ostatecznie pod cewkę ale to nie jest dobre rozwiązanie bo istnieje ryzyko uszkodzenia cewki i/lub sterownika silnika. Pin 70 sterownika silnika, przewód szary z żółtym lub czarnym paskiem to wyjście na obrotomierz, tam najlepiej się podłączać. Nie wiem jak będzie dokładnie wyglądać ustawienie w sterowniku gazu, ale będzie to jedna cewka, 4 cylindry,...
Jeżeli padła cewka to wymień samą cewkę. Możesz kupić w tym celu najtańszy używany wtryskiwacz na allegro czy innym portalu, ważne aby numer był ten sam i wymienić tylko cewkę. Chociaż ja bym najpierw sprawdził wtyczkę i kabel tego wtryskiwacza, cewki co prawda czasami padają, ale znacznie częściej problem jest na wtyczce.
Faktycznie okazało się że moduł... Dziękuję za pomoc
Tu masz schematy http://bmwclub.pro/forum/viewtopic.php?t...
Witajcie, mam problem z iskrą na 2 cylindrze, cewka nowa, świeca nowa, kable sprawdziłem i fakt że jest tam nakombinowane to jest połączone prawidłowo (chyba). Czy miałby ktoś może pomysł jak sprawdzić połączenie dokładnie od wtyczki czy kabel gdzieś nie jest przerwany bez rozbierania połowy auta i obieraniu wiązki? A może można podłączyć 2 cewki ze...
Prawdopodobnie problem z wypadaniem zapłonu lub mieszanki . Cewki używane/ nowe - jak firma :?: Świece jak firma :?: Jak szarpie na wolnych , metoda unoszenia cewek okreslić na którym cylindrze . Zamienić miejscami z niepracującego cylindra na pracujący cewkę + Świecę . Określić czy problem przeniósł się na podmieniany cylinder czy nie . Jak się przeniósł...
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
a jak sprawdziłeś impuls przed wzmacniaczem
Ta część to masa silnika. Znajduje się pod cewką z jednej strony podkręcone pod cewkę z drugiej pod cylinder.
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Sprawa dosyć prosta wymień świece na nowe i przesuń wszystkie cewki o 1 cylinder każda. Zobaczysz czy błąd pójdzie za cewką czy zostanie na cylindrze. ZMierz też kompresje. Jaki masz kod silnika? Dodano po 52 gdyż mechanicy moi radzą: Nie jezdzij do takich bo g.... z tego wyjdzie e90 to nie punto czy megana. Dodano po 54 A nie doczytałem że 2008 więc...
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Ja bym wpierw odłączył gaz zupełnie, a potem zamienił bieguny cewki, tak żeby sprawdzić czy wypadanie zapłonów przeskoczy na drugi kanał cewki, czyli cylindry 2-3.
Sprawdź fajkę, zmierz omomierzem przejście fajka masa cewki.
Zmień wartość w polu "typ cewki" na "cewka na 2 cylindry" jeśli masz "dis" i więcej nie grzeb w ustawieniach.
http://obrazki.elektroda.pl/3539873100_1... Dobrze oznaczyłem na obrazku te wyjścia cewki? Cholercia, nie mogę tych oznaczeń wyjść znaleźć na cewce. Na pewno powinny tam być? Znalazłem taką kolejność w internecie. Czyli teraz tak: wyjście cewki 1 do cylindra 1 wyjście cewki 2 do cylindra 3 wyjście cewki 3 do cylindra 4 wyjście cewki...
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... tu masz cewke z opisem wyjsc na cylindry czyli 1 z cewki łaczysz z 1 cylindrem itd chyba to wystarczy
Czy cewka A to cewka odpowiadającą za cylinder 1 i 4 ?
Ale jak ???. Jedynie jeszcze co ze mi akumulator padl i byl doladowywany
Witam. Głowica od podszybia, od lewej jak stoisz przed autem 1 2 3 4 5 6 Na wtyczkach od cewek chyba jest opis. Tak to jest cewka od 2 cylindra.
Jeżeli masz jedną cewkę zapłonową to: 1 - zielono-brązowy (wysterowanie cewki dla 1 i 4 cylindra) 2 - czarno-fioletowy (plus po stacyjce) 3 - zielono-żółty (wysterowanie cewki dla 2 i 3 cylindra) 4 - brązowy (masa) Sygnały których potrzebujesz masz na piniach cewki: 1 i 3. Podpinasz się pod który chcesz.
silnik 3,5l 16V 250KM Spaliła się cewka na pierwszym Cylindrze. Okazało się że po włączeniu zapłonu na cewkę idzie ciągle 12V. Tam zawsze jest na cewkę 12V po włączeniu zapłonu, a sterowna jest masą ze sterownika silnika. A jeżeli jest tak, że po odpięciu sterownika to 12V znika to dlatego że idzie ono z przekaźnika, który sterownik załącza.
To jest połączenie rdzenia cewki zapłonowej z cylindrem. http://obrazki.elektroda.pl/4085022100_1...
Tylko jak by to był rozrząd to nie tylko cylinder 2 by miał wypadania zapłonu. Dwa nie ma żadnych błędów od wałka. Moim zdaniem zły trop. Jaki kod silnika CHY. To masz osobne cewki na cylinder. Zamień np 2 z 3 razem ze świecą. Chyba że po wymontowaniu będzie już widać gdzie jest problem. PS Jak szarpanie jest w przedziale 1000-2000 rpm po mocniejszym...
Możliwe że pada cewkomoduł. W ostatnich latach to jest dość częsty problem i objawia się właśnie w taki sposób, że silnik odpala popracuje i zgaśnie, po jakimś czasie iskra wraca w wyniku np. zmiany naprężeń wewnątrz modułu i objawy się powtarzają. Żeby się upewnić, zamiast świecy zapłonowej weź kawałek jakiegoś pręta itp. który wejście w sprężynkę...
Udało mi się zmierzyć prąd sterowania cewką A-0.35 V. B-0.55 V Oczywiście zwykłym miernikiem. Może sygnał jest nie właściwy, więc sterownik. Ze zmianą kanałów jeszcze zobacze .
Jeśli ecu ma mocne wyjście to podłącz dodatkową cewkę na zwykły przewód pod 1 cylinder . Na tej dodatkowej cewce możesz zapiąć stroboskop.
Myślę nad tym, czy sygnał do centralki od gazu nie był wpięty w sterowanie cewki na tej parze cylindrów.
Brak impulsu ze sterownika do cewki zaplonowejw210 6 cylindrów cztery pracują normalnie
zdemontuj cewki podłącz świece na zewnątrz i zakręć rozrusznikiem, obserwój czy masz iskrę na świecach
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
P0353 to wadliwa cewka zapłonowa trzeciego cylindra (jak już będziesz wymieniał to nie ryzykował bym z rzemiosłem) i nie ma nic wspólnego z tym co sie dzieje ze światłami. Auto młode nie jest i instalacja elektryczna może mieć jakieś słabe punkty (pomimo że auto made in Japan) i tutaj szukałbym problemu. Kolega w poście wyżej też dobrze prawi gdyż ten...
Cewka wtrysku na cylindrze 1 (błąd 00651). Cewka wtrysku na cylindrze 4 ( błąd 00656)
Pomysł zastosowania przetwornicy napięcia z 12V na 5V zupełnie nie trafiony. To nie tak się robi, nie można tak, to nie będzie działać. Przetwornica służy do zasilania a nie konwersji sygnałów do niższych poziomów. Drugi błąd to fakt że to przetwornica STEP-UP czyli podnosząca napięcie a nie obniżająca... Pomysł wypali tylko na dzielniku lub osobnym...
To sprężarki 4 cylindrowe. Cewka na głowicy z oznaczeniem CR załącza połowę sprężarki (50% - dwa cylindry).Przy wzbudzonej cewce tłokitego rzędu cylindrów pracuję na pusto (zamknięty kanał ssący tej głowicy). Cewka na głowicy z oznaczeniem SU pozwala na odciążony rozruch- cewka wzbudzona=odciążenie. Cewka bez napięcia= normalne tłoczenie. Sterownik...
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Czy pada cewka zawsze na 1 i 4 cylindrze?
Taki, że auto jest popsute. Powiedz mi taką rzecz - mechanik spędził nad autem dwa dni i jest gorzej niż było? Te silniki trapiły tylko dwie przypadłości - przeskakujący rozzrząd i padające cewki. Potrafisz ocenić który cylinder nie pracuje? Wymień na nim cewkę na nową. A nie zamieniaj te które są miejscami.
Temat zażegnany. Po wymianie cewki zapłonowej na 1 cylindrze na nową, auto idzie jak wściekłe, kilka razy przegoniony do ponad 6000obr i żaden zapłon nie wypadł. Na to wygląda, że cewka na 2 cylindrze jest ok albo będzie też w niedalekiej przyszłości do wymiany. Samochód zaczął jechać od najniższych obrotów do końca bez puchnięcia, jakby z 30-40KM przybyło....
Mam moduł zapłonowy DIS, jeden scalony element z czterema cewkami, a cylinder która szwankuje to drugi, tak pokazał komputer
Najpierw to sprawdź czy jest ogólnie iskra. Nie potrzeba ci do tego świecy. Jak się da to zdejmin kapturek z przewody cewki i przybliż do cylindra tak z 1 cm. Ma iskra przeskoczyć.jak masz iskrę to świeca do wymiany. Proste a ty od razu do przełącznika które z resztą psują się rzadko.
AVE... Zamiast silniczka wsadzić tłoczek z magnesem, a na końcach cylindra dwie cewki wyzwalane na zmianę przerzutnikiem jakim. Mniej hałasu będzie, nie trzeba silnika, ale układ będzie ciut bardziej skomplikowany. Ewentualnie jedna cewka nawinięta na cylindrze i magnes NiB jako tłok, i tylko odwracanie polaryzacji - też powinno działać. Jakby to sterować...
Podpowiedź - "ilość cylindrów na cewkę"...
Cewka na cylindry 1-4. I nie w niej problem.
Wymieniłeś cewkę na 4 cylindrze ale bierzesz to pod uwagę że renault oznacza cylindry od koła zamachowego. Czyli 4 cyl to ten od rozrządu.
Jak już sam napisałeś winna cewka lub świeca na 4 cylindrze. Jeśli szarpie silnikiem jazda nie wskazana.
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
Nie ma znaczenia ile cylindrów. Zrób układ który będzie mierzył impuls do cewki z 1 cylindra. 1 cewka, 1 cylinder, 1 obrót.
Posiada ona dwa wyprowadzenia WN, zamiast jednego. Wg mnie, jest to cewka, w której wykorzystywane są obydwa wyjścia WN - wyładowanie następuje między wyjściami WN - taka cewka obsługuje dwa cylindry (tak było w późniejszych maluchach, jak wyeliminowano rozdzielacz zapłonu). Jeżeli jest ciągłość między obydwoma wyjściami WN i jest przerwa między końcówkami...
Co do innych uwag - wzorcowa maszyna z filmiku nie posiada nabiegunników wokół elektromagnesu - skuteczność działania można zwiększyć przez wyposażenie elektromagnesu w nabiegunniki pozwalające zamknąć się liniom pola magnetycznego przez stal a nie przez powietrze. Skuteczność oczywiście poprawią, ale zepsują efekt wizualny. Cewka ma wyglądać jak cylinder....
napewno przejdzie w wtrysku sekwencyjnego na grupowy.
Podpiąłem się miernikiem pod zasilanie cewki pierwszego cylindra. Idą impulsy, ale jakieś słabe - do 1,6V. Tylko nie wiem czy mój miernik jest w stanie wyłapać takie krótkie impulsy. Jak to sprawdzić inaczej? Żarówką?
17664 - przerwa w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - przy ciepłym silniku wchodzi na obroty około 1200 RPM a kontrolka podgrzewania świec żarowych świeci przez około 20 sekund - sprawdzić piny na wtyczce i czujniku, przeczyścić a jeśli nie pomoże - wymienić czujnik, 18075 - usterka elektryczna cewki pompowtryskiwacza drugiego cylindra...
Witam wszystkich Jak w warunkach domowych sprawdzić która cewka padła ? Wiem, że działają parami 1-4 i 2-3 . Na forum megane znalazłem aby ściągać po kolei cewki i będzie wiadomo na której nie ma reakcji. Zgadza się, sprawdziłem tak. Na tym forum znalazłem, że tak nie wolno bo można uszkodzić inne cewki lub komputer. Sprawdzałem sposobem wyciągania...
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
Słuchajcie może zlę myślę ale czy kolejność zapłonu nie powinna być 1,3,4,2 .Jedna cewka obsługuje cylindry 1 i 4, druga 2 i 3.Cylinder nr 1 jest od strony napędu rozrządu.
Ilość cewek na cylinder i ilość cylindrów w programie ma znaczenie. Wystarczy dobrać te parametry a po autokalibracji niestety strojenie auta bo można uszkodzić głowicę w OL. Tak więc kumaty gazmen za niewiedzę :-)
Ale na wolnych obrotach powinien spokojnie poradzić sobie na jednym zaworze wydechowym - mam racje? Nie wiem czy spokojnie, ale przynajmniej chwilę, powinien pracować. Pod warunkiem że luzy są właściwe i że drugi się otwiera. Moim zdaniem skoro jeden jest walnięty, to głowica w górę i do roboty, zamiast gdybać.
Masz tam taki silnik jak w sc 900. U mnie w aucie (SC 900) też zalewało od nowości z salonu na zimnym silniku. Chodził na 3 gary troszkę zanim się rozgrzał, zimą nawet z kilometr jakbym CC 700 jechał. To ponoć przypadłość niektórych silników 900 - nie wszystkich a czemu? To i ja nie wiem. Podobno wina leży w braku kolektora ssącego jako takiego a wtryskiwacz...
Wymieniłem cewkę Dziękuję
Cewki rzeczywiście pomiksowalem jak i świece, ale dziś założyłem nową cewkę na ten cylinder i bez zmiany. Świece jutro zamienię miejcami, zobaczymy co się stanie.
niewiem co jest niejasnego w braku zasilania cewki, poniewaz impuls jest (+) a masa stala na 2pin. skrajne przewody to impuls dodatni (sterujacy) i jego niema na zasilaniu cewki 2-3 cylindra jutro sie podepne z kts i dam znac jak go ugryze pozdrawiam bart p.s. jak macie cos zeby mnie naprowadzic to piszcie...
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Usterka została już zlokalizowana.Okazało się ,że uszkodziła się cewka 1 cylindra i dlatego były takie problemy.Po wymianie wszystko powróciło do normy.
Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdż luzy na zaworach w razie rozbieżności skoryguj szczeliny według dokumentacji.Znajomy miał podobny problem i silnik miał trafić do mechanika,zdjąłem pokrywę a tam na jednym cylindrze brak luzu zaworowego a zatem brak sprężania.Po ustawieniu na szczelinomierz luzu na zaworach silnik ożył i obyło się bez mechanika.Zwróć...
Jak na obydwu pionach przygasa , to oznacza ,że masz kluczowanie. Teraz dalej do sprawdzenia , cewka. Nie , to oznacza - sterownik OK.
Podstaw jeszcze przewód WN (odpinając go z cewki i swiecy)z cylindra np.3 na 4 i zobacz czy pojawi iskra na 4tym.Brak iskry na 1 i 4 cylindrze w tym samym momencie może być również winą cewki. Przewody jeśli mają przebicie to i tak nadają się do wymiany.
Po wymianie cewki, kabli, świec kontrolka powróciła,kolejny raz przy zmianie pogody. Podłączyłem amatorski interfejs bluetooth i wyświetla błąd P0790. W miarę mu ufam, bo poprzednie błędy z cewką i cylindrami wykazał, bo nie były kasowane. Błędy skasowałem wczoraj i znów dziś wyskoczył p0790. http://obrazki.elektroda.pl/5635800800_1...
jak w V8 może być jedna cewka??? każdy cylinder ma oddzielną cewkę, świece sprawne
Ale ubaw... jasne, pomierzyć WN... jedna cewka zewnętrzne cylindry, druga wewnętrzne. Jak nie zapali, zamieniasz miejscami wtyczki na cewkach po stronie niskiego napięcia. A z tym krokowcem też dobre...
Panie Hawaj, w nowszych silnikach jest coś takeigo jak wykrywanie wypadania zapłonów przez sterownik.. Jak sterownik widzi że wypadają zapłony na którymś z cylindrów (a widzi to po nierównomierności prędkości obrotowej) to odcina na danymn cylindrze wtryskiwacz. A po co ? A po to żeby nie lać nie spalonym paliwem w wydech: Zdrowiej dla środowiska, zdrowiej...
Sprawdź kompresje na pierwszym cylindrze i porównaj z resztą cylindrów. Może problem nie był w głowicy. Jak kompresja w miare dobra to niech ci ktoś sprawdzi sygnał ze sterownika na cewkę pierwszego cylindra - przed pojawieniem się problemu w tej pierwszej minucie, i po
Sprawdź przewody wysokiego napięcia na te cylindry. Objaw może wskazywać na uszkodzenie cewki 1 i 4 cylindra. To jest wspólna cewka dla tych cylindrów.
Cewkę zapłonową na pierwszym cylindrze sprawdź.
1.2 jest trzy cylindrowy Do sprawdzenia cewka WN cylindra który nie chodzi(jeśli wiesz który to oczywiście)w następnej kolejności ciśnienie sprężania ten silnik cierpi na to w 80% przypadkach, przy róznicy juz 4 barów juz wypadaja zapłony.
Przecież tam jest rozdzielacz więc jeżeli problem na jednym cylindrze to na pewno nie cewka. Który cylinder? Po tym remoncie dobrze chodził czy od razu był problem?
Powodem jest brak iskry.Pojawi się iskra uruchomi pompę paliwa. Tam są cewki na każdym cylindrze to brak 15-ki czyli zasilania na cewki.
Numer na cewce to numer cylindra. Liczony od rozrządu. Dosłownie 1-1 itd
Albo bezpośrednio nad świecami na każdy cylinder jedna cewka albo masz jedną i od niej kable do świec.
Zmień w programie ilość cewek czy cylindrów tak by wskazywało połowę czyli 850 rpm i tyle. Raczej źle ustawiony sterownik niż przekłamanie.
gdybym nie wiem jak ustawiał zapłon to i tak na wolnych obrotach lewy przerywa Prawdopodobnie cewka zapłonowa ma lekkiego klapsa, spróbuj zmniejszyć odstęp miedzy elektrodami na świecy w tym cylindrze.
zamiast palnika cewka cewka moduł zamiast cewka moduł wtryskiwacz cylindra
naprawa pilota sharp uszkodzi drzwi pralka wyjścia niskoprądowe satel
analizator widma analizator widma
Podłączenie przekaźnika Songle SRD-12VDC-SLC zamiast pilota Stanley 1083 12 Regulacja pompki oleju w pilarce Oleo-Mac 937