Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
https://obrazki.elektroda.pl/4944889600_... Czasami nie za bardzo wiem, jak zacząć artykuł, tak jak teraz. Temat niby prosty - historia pomiaru czasu, chronologia horologii. Ale co można napisać o czasie? Na pewno to, że mamy na jego punkcie niejaką obsesję. Wielu ma go za mało, albo wcale go nie mają, niektórzy zaś za dużo i nie wiedzą,...
Kosa była już w 2 serwisie po pierwszym zatarciu, serwisant dokładnie nie wie, czemu to się stało Czy masz możliwość wykonania zdjęć tych uszkodzonych zestawów cylinder i tłok z pierwszej i drugiej awarii dla porównania i wstawienia ich tutaj? Czy zastosowano na pewno właściwą świecę (np. dano bez tłumika zamiast z tłumikiem; może dano jakąś chińską...
2 - zasilanie 12 V po zapłonie 3 - cewka cylindra 4, sterownik wysyła sygnał przez połączenie masy 4 - cewka cylindra 3, to samo co wyżej 5 - cewka cylindra 2, to samo 6 - cewka cylindra 1, to samo
Przekaźnik pompy paliwa, cewek. Wiązka.
P0353 to wadliwa cewka zapłonowa trzeciego cylindra (jak już będziesz wymieniał to nie ryzykował bym z rzemiosłem) i nie ma nic wspólnego z tym co sie dzieje ze światłami. Auto młode nie jest i instalacja elektryczna może mieć jakieś słabe punkty (pomimo że auto made in Japan) i tutaj szukałbym problemu. Kolega w poście wyżej też dobrze prawi gdyż ten...
AVE... Zamiast silniczka wsadzić tłoczek z magnesem, a na końcach cylindra dwie cewki wyzwalane na zmianę przerzutnikiem jakim. Mniej hałasu będzie, nie trzeba silnika, ale układ będzie ciut bardziej skomplikowany. Ewentualnie jedna cewka nawinięta na cylindrze i magnes NiB jako tłok, i tylko odwracanie polaryzacji - też powinno działać. Jakby to sterować...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Tu parę odpowiedzi na pytania znajdziesz Alto Service Manuals http://www.rhinoman.org/manuals/alto/alt... https://www.suzukituning.com/Download/Do...
Wtyczka i przewody cewki 4 cylindra
gdybym nie wiem jak ustawiał zapłon to i tak na wolnych obrotach lewy przerywa Prawdopodobnie cewka zapłonowa ma lekkiego klapsa, spróbuj zmniejszyć odstęp miedzy elektrodami na świecy w tym cylindrze.
Witam, Problem rozwiązany. Powodów było kilka: Na początku silnik nie palił na 1 i 4 cylinder (na podstawie temperatury wydechu). Tzn. bardzo ciężko odpalał na 2 gary, a dopiero po kilku minutach klekotania łapały pozostałe. Po wymianie kabli i cewki (stara cewka miała zardzewiałe gniazdo na wyjściu do 1 cylindra, a że jest to jednocześnie obwód 4 cylindra...
Elektrit mnie chodziło o czujnik wału korbowego.Panowie a myśle , mam takie przeczucie że to sprzwa prozaiczna .Może sie zbłażnie to mnie wyprostujcie.Otóż tylko raz trafiłem na uszkodzenie cewki zapłonowej w takim silniku ale omegi.cewka ta miała uszkodzoną sekcje na dwóch cylindrach, zanim się to stało silnik nierówno pracował.W związku z tym że sterownik...
Podmień cegłę,problem w 99% w niej
Kluczowanie cewki pozostaje .
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
Witam, Ostatnio zastanawiałem się, co się dzieje z energią zgromadzoną w polu magnetycznym, gdy przekroczymy temperaturę przemiany magnetycznej. Wpadł mi do głowy pomysł, który może skutkować powstaniem pewnego rodzaju perpetuum mobile. Przypuszczam, że istnieje jakiś kruczek powodujący, że to nie będzie działać, ale nie znam zjawisk zachodzących podczas...
Witam! Jezdze Renault Clio z 1998 (tzw c2ph1) z dosc rzadko wystepujacym silnikiem 1.6 8V 90KM (typ K7M744). Odkad go znam - 3 lata (kupila go moja dziewczyna a obecnie zona ;-)) auto jezdzi ale jakby chcialo a nie moglo: Jesli b. spokojnie i delikatnie operuje sie pedalem gazu, nie rozkreca powyzej 2200-2500 (czyli typowa jazda na emeryta) to jezdzi...
Przewód elektryczny do oswietlenia wchodzi w windę z prawej strony zobacz gdzie wchodzi w skrzynkę - jest napięcie? Na wyjściu. Z prawej lampy przewod elektryczny rozdziela się na lewą stronę. No chyba najprostsza rzecz sprawdź olej w zbiorniku, resztę cewki i cylinder, sworznie w ramie chyba lepiej komuś zlecić naprawę? To nie ma jeszcze gwarancji?
wszystkie drogi prowadzą do ... komputera :| tranzystor mocy kompa serujący cewką może idzie w maliny jak się nagrzeje ? sprawdź przewody od kompa do cewki 1 cylindra . Możesz też zresetować kopm np. przez odłączenie akumulatora .
Ociz, ale zapłon masz przeważnie dwukanałowy w 4-cylindrowych, więc jak rozpoznać która połówka cewki odpala cylinder, skoro nie są one sztywno przypisane do cylindrów? Znacznik 1 cylindra to trochę mało, jako że może dwu różnym suwom odpowiadać. Więc skąd sterownik będzie wiedział czy odpalił 1 czy 4 cylinder, skoro to będzie ten sam kanał/cewka?
Nie. Ale dlaczego "palił" świece ? Ja bym szukał przyczyny raczej w zapłonie niż w paliwie. To zawsze łatwiej niż rozkładać silnik. Zamień świece i cewki między cylindrami i zobacz czy przypadkiem nie będzie palił tylko lewy. Kondensatory na pewno dobre ?
Prawdopodobnie problem z wypadaniem zapłonu lub mieszanki . Cewki używane/ nowe - jak firma :?: Świece jak firma :?: Jak szarpie na wolnych , metoda unoszenia cewek okreslić na którym cylindrze . Zamienić miejscami z niepracującego cylindra na pracujący cewkę + Świecę . Określić czy problem przeniósł się na podmieniany cylinder czy nie . Jak się przeniósł...
witam niemam rozpiski do SIRIUS 34 ale posiadam do sirius 32M moze ci to cos pomoze ;pin 32 cewka zaplonowa cylindra 1 i 4 (brązowy) ,pozdrawiam.
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
Nie pamiętam , który kolor to cewka na cylindry 1 i 4 , ale chyba biały, Takie "Niemrawe" mruganie diody świadczy o braku kluczowania "pełnym " minusem z ECU , co świadczy o uszkodzeniu Tranz. końcowego lub słabego kontaktu na linii ECU wtyczka listwy cewek.
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Ta część to masa silnika. Znajduje się pod cewką z jednej strony podkręcone pod cewkę z drugiej pod cylinder.
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
Cewka ,,przy cylindrze" rozwalona :cry:. Uzwojenie pierwotne, czyli to do ,,magneta" ok. 2-4 Ω, Wtórne - mierzone pomiędzy jednym z zacisków do ,,magneta" lub masy a wyjściem na świece - kilka kiloomów. Sprawdź ,,czystość" połączeń do masy, a może ktoś tam przez pomyłkę wsadził cewkę zintegrowaną CDI ? :D Pozdrawiam
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Można ostatecznie pod cewkę ale to nie jest dobre rozwiązanie bo istnieje ryzyko uszkodzenia cewki i/lub sterownika silnika. Pin 70 sterownika silnika, przewód szary z żółtym lub czarnym paskiem to wyjście na obrotomierz, tam najlepiej się podłączać. Nie wiem jak będzie dokładnie wyglądać ustawienie w sterowniku gazu, ale będzie to jedna cewka, 4 cylindry,...
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
Sprawdź fajkę, zmierz omomierzem przejście fajka masa cewki.
Sprawa dosyć prosta wymień świece na nowe i przesuń wszystkie cewki o 1 cylinder każda. Zobaczysz czy błąd pójdzie za cewką czy zostanie na cylindrze. ZMierz też kompresje. Jaki masz kod silnika? Dodano po 52 gdyż mechanicy moi radzą: Nie jezdzij do takich bo g.... z tego wyjdzie e90 to nie punto czy megana. Dodano po 54 A nie doczytałem że 2008 więc...
Zmień wartość w polu "typ cewki" na "cewka na 2 cylindry" jeśli masz "dis" i więcej nie grzeb w ustawieniach.
Witam. Głowica od podszybia, od lewej jak stoisz przed autem 1 2 3 4 5 6 Na wtyczkach od cewek chyba jest opis. Tak to jest cewka od 2 cylindra.
Jeżeli masz jedną cewkę zapłonową to: 1 - zielono-brązowy (wysterowanie cewki dla 1 i 4 cylindra) 2 - czarno-fioletowy (plus po stacyjce) 3 - zielono-żółty (wysterowanie cewki dla 2 i 3 cylindra) 4 - brązowy (masa) Sygnały których potrzebujesz masz na piniach cewki: 1 i 3. Podpinasz się pod który chcesz.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... tu masz cewke z opisem wyjsc na cylindry czyli 1 z cewki łaczysz z 1 cylindrem itd chyba to wystarczy
Pomysł zastosowania przetwornicy napięcia z 12V na 5V zupełnie nie trafiony. To nie tak się robi, nie można tak, to nie będzie działać. Przetwornica służy do zasilania a nie konwersji sygnałów do niższych poziomów. Drugi błąd to fakt że to przetwornica STEP-UP czyli podnosząca napięcie a nie obniżająca... Pomysł wypali tylko na dzielniku lub osobnym...
silnik 3,5l 16V 250KM Spaliła się cewka na pierwszym Cylindrze. Okazało się że po włączeniu zapłonu na cewkę idzie ciągle 12V. Tam zawsze jest na cewkę 12V po włączeniu zapłonu, a sterowna jest masą ze sterownika silnika. A jeżeli jest tak, że po odpięciu sterownika to 12V znika to dlatego że idzie ono z przekaźnika, który sterownik załącza.
A po zamianie przewodów na cewce?
Jeśli ecu ma mocne wyjście to podłącz dodatkową cewkę na zwykły przewód pod 1 cylinder . Na tej dodatkowej cewce możesz zapiąć stroboskop.
Faktycznie okazało się że moduł... Dziękuję za pomoc
Czy cewka A to cewka odpowiadającą za cylinder 1 i 4 ?
Witam, czy wtryski siemensa są oryginalnie montowane do granda? Według mechanika padła cewka na wtrysku 4 cylindra, nie chcę regenerować, a znalazłem sklep który sprzedaje nowy wtrysk, a cena jest niewiele większą od regeneracji, co najlepiej w tej sytuacji zrobić
Ja bym wpierw odłączył gaz zupełnie, a potem zamienił bieguny cewki, tak żeby sprawdzić czy wypadanie zapłonów przeskoczy na drugi kanał cewki, czyli cylindry 2-3.
Tu masz schematy http://bmwclub.pro/forum/viewtopic.php?t...
3 piny ma cewka. Cewki są 4 tak jak i 4 cylindry
Cewka powinna być na wprost cylindra. Niestety dokładne wyprzedzenie musisz ustalić doświadczalnie. Ten zapłon jest raczej z kosiarki z silnikiem 4T.
Czy pada cewka zawsze na 1 i 4 cylindrze?
Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdż luzy na zaworach w razie rozbieżności skoryguj szczeliny według dokumentacji.Znajomy miał podobny problem i silnik miał trafić do mechanika,zdjąłem pokrywę a tam na jednym cylindrze brak luzu zaworowego a zatem brak sprężania.Po ustawieniu na szczelinomierz luzu na zaworach silnik ożył i obyło się bez mechanika.Zwróć...
Myślę nad tym, czy sygnał do centralki od gazu nie był wpięty w sterowanie cewki na tej parze cylindrów.
a jak sprawdziłeś impuls przed wzmacniaczem
Podpowiedź - "ilość cylindrów na cewkę"...
To jest połączenie rdzenia cewki zapłonowej z cylindrem. http://obrazki.elektroda.pl/4085022100_1...
Taki, że auto jest popsute. Powiedz mi taką rzecz - mechanik spędził nad autem dwa dni i jest gorzej niż było? Te silniki trapiły tylko dwie przypadłości - przeskakujący rozzrząd i padające cewki. Potrafisz ocenić który cylinder nie pracuje? Wymień na nim cewkę na nową. A nie zamieniaj te które są miejscami.
Wypadanie zapłonu cylinder 1.Cewka,kabel,wtryskiwacz,świeca,słabe sprężanie,uboga mieszanka.Wybierz sobie.
http://obrazki.elektroda.pl/3539873100_1... Dobrze oznaczyłem na obrazku te wyjścia cewki? Cholercia, nie mogę tych oznaczeń wyjść znaleźć na cewce. Na pewno powinny tam być? Znalazłem taką kolejność w internecie. Czyli teraz tak: wyjście cewki 1 do cylindra 1 wyjście cewki 2 do cylindra 3 wyjście cewki 3 do cylindra 4 wyjście cewki...
Cewka moze przewody.Sprawdz przewody,zamien z innym.
To sprężarki 4 cylindrowe. Cewka na głowicy z oznaczeniem CR załącza połowę sprężarki (50% - dwa cylindry).Przy wzbudzonej cewce tłokitego rzędu cylindrów pracuję na pusto (zamknięty kanał ssący tej głowicy). Cewka na głowicy z oznaczeniem SU pozwala na odciążony rozruch- cewka wzbudzona=odciążenie. Cewka bez napięcia= normalne tłoczenie. Sterownik...
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Jak na obydwu pionach przygasa , to oznacza ,że masz kluczowanie. Teraz dalej do sprawdzenia , cewka. Nie , to oznacza - sterownik OK.
To odpala na sterej cewce czy nie odpala?
A może by tak podpiąć jakiś tester i odpytać sterownik silnika co go boli. Ten model nie ma już aparatu zapłonowego tylko cewki na każdym cylindrze. Jeżeli silnik zatrzymał się w czasie jazdy to nie immo. W gnieździe cewki zapłonowej 3 pinowej po kluczyku ma być napięcie + , masa, impuls wyzwalający wystawia sterownik silnika( przy kręceniu rozrusznikiem).
Najpierw to sprawdź czy jest ogólnie iskra. Nie potrzeba ci do tego świecy. Jak się da to zdejmin kapturek z przewody cewki i przybliż do cylindra tak z 1 cm. Ma iskra przeskoczyć.jak masz iskrę to świeca do wymiany. Proste a ty od razu do przełącznika które z resztą psują się rzadko.
napewno przejdzie w wtrysku sekwencyjnego na grupowy.
Podstaw jeszcze przewód WN (odpinając go z cewki i swiecy)z cylindra np.3 na 4 i zobacz czy pojawi iskra na 4tym.Brak iskry na 1 i 4 cylindrze w tym samym momencie może być również winą cewki. Przewody jeśli mają przebicie to i tak nadają się do wymiany.
Jak wypadanie zapłonu występuję przy 1500 RPM na pedale gazu na 100% (gaz w podłodze). Czyli wtedy czuć przerywanie i po chwili zaczyna mrugać kontrolka CHECK ENGINE. To raczej cewka ma ma niewielkie przebicie na drugim cylindrze ,które ujawnia się dopiero przy ciężkich warunkach. Dla potwierdzenia diagnozy można założyć dużą rurkę termokurczliwą na...
Albo bezpośrednio nad świecami na każdy cylinder jedna cewka albo masz jedną i od niej kable do świec.
Tylko jak by to był rozrząd to nie tylko cylinder 2 by miał wypadania zapłonu. Dwa nie ma żadnych błędów od wałka. Moim zdaniem zły trop. Jaki kod silnika CHY. To masz osobne cewki na cylinder. Zamień np 2 z 3 razem ze świecą. Chyba że po wymontowaniu będzie już widać gdzie jest problem. PS Jak szarpanie jest w przedziale 1000-2000 rpm po mocniejszym...
wymiana cewki na świec i cewki na 1 cylindrze
Brak impulsu ze sterownika do cewki zaplonowejw210 6 cylindrów cztery pracują normalnie
posłuchaj kolegi KmiecikSe i sprawdź kopułkę...
To są 2 cewki, jedna na dole dla cylindrów 1 i 4, druga na górze dla 2 i 3. Między 1 i 2 możesz sobie zamieniać dowolnie, tak samo między między 2 i 3, i nic to nie zmieni.
Dwie cewki jedna na 1 i 4 cylinder druga na 2 i 3.
Kolejność zapłonów 1-2-4-3. Z jednej cewki kable do 1 i 4 cylindra a z drugiej do 2 i 3.
Raczej nie wina tranzystora bo cewka ma tylko dwa sterowania, steruje parami 1-4, 2-3. Komputer może nie podawać sygnału bo nie widzi np sygnału z czujnika wałka.
Cewka ci padła pewnie. Odpinaj po kolei wtryskiwacze,tam na cylindrze gdzie silnik nie reaguje wymień cewkę.
17664 - przerwa w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - przy ciepłym silniku wchodzi na obroty około 1200 RPM a kontrolka podgrzewania świec żarowych świeci przez około 20 sekund - sprawdzić piny na wtyczce i czujniku, przeczyścić a jeśli nie pomoże - wymienić czujnik, 18075 - usterka elektryczna cewki pompowtryskiwacza drugiego cylindra...
Cewkę, driver cewki
Auto to CITROEN C3 1,4 benzyna, kod silnika KFV, rok 2007. Sterownik Valeo J34P, usterka to brak iskry na 1 i 4 cylindrze, pomiary wskazują na brak sterowania sekcją cewki dla tych właśnie cylindrów. Cewka podmieniona na inną, sprawną, wiązka sprawdzona, pozostaje sterownik. Sterownik otwarty, rozpuszczalnik toluenowy jest, zanim zacznę usuwać klej,...
Wiadomość niepocieszająca-nie da się tak jednoznacznie wskazać na awarię cewki w sposób inny, niż wstawienie w jej miejsce cewki sprawnej. Znam to z codzienności, że taka cewka wyjęta na zewnątrz będzie dawała piękną, niebieściutką iskrę na każdym wyprowadzeniu. Ale może jeszcze ją wyjmij, w wyprowadzenia powtykaj świece, przyłóż masowe częsci świec...
Wymieniłem cewkę Dziękuję
Wymieniłeś cewkę na 4 cylindrze ale bierzesz to pod uwagę że renault oznacza cylindry od koła zamachowego. Czyli 4 cyl to ten od rozrządu.
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
Wykręć i przełóż na inny cylinder świecę a na inny cewkę. Jak się przeniesie na inny cylinder to będziesz znał sprawcę.Jeśli świece sa do bani to nawet nie zakładaj bo zniszczysz cewkę do końca. Cewki możesz profilaktycznie pomierzyć i porownawczo wytypować czy ta jest padnięta,jednak to przeważnie nie daje żadnego rezultatu bo przebija pod obciązeniem.Coś...
Nie znam na tyle dobrze tego sterownika, żeby odpowiedzieć na pytanie jak się zachowa po wykryciu awarii cewki (nowsze sterowniki w tej sytuacji odłączają wtryski na cylindry obsługiwane przez uszkodzoną cewkę), starsze z kolei nic nie robią.
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
W aparacie zapłonowym masz dwa impulsatory, Jeżeli przewody i cewki są ok to nawalił jeden z nich,odpowiedzialny za iskrę na lewym cylindrze. Dodano po 1 Alternatorem się nie przejmuj. Jeżeli ładowanie jest to takie zużycie nie ma na nic wpływu.
Co autor miał na myśli? Ma być jedna cewka. Jeden przewód WN na jeden cylinder, drugi na drugi. Na cewce pod zacisk 15 podajesz +12V po kluczyku pod zacisk 1 przewód z aparatu zapłonowego. To jest cewka niskoomowa, do klasycznego układu zapłonowego musisz mieć drut oporowy, lub rezystor dużej mocy ok 1,5 oma.
Cewka wtrysku na cylindrze 1 (błąd 00651). Cewka wtrysku na cylindrze 4 ( błąd 00656)
Wypiąłeś ten kondensator z cewki? Paliwo jest w gaźniku, wyregulowany tak jak pisałem wcześniej to silnik musi odpalić. A jak nie to sprawdzić kompresje w cylindrach.
Właśnie o tym piszę, przy sprawnej cewce, nie ma możliwości. Musi wymienić cewkę!
Samochód ma (lub miał) instalację gazową ?, jeśli tak, to sprawdź czy impulsy do sterowania lpg nie są brane właśnie z nie działającej cewki
Zamień miejscami cewki , wyeliminujesz jej niesprawność .
Zalezy, ktory TU5. MP7.2 w TU5JP np., to wtrysk grupowy. ME7.44 w TU5JP4 - sekwencyjny.
Witam. Pobaw się w Parametrach samochodu nastawami: "Ilość cylindrów" oraz "Ilość cylindrów na cewkę". Prawdopodobnie będziesz musiał zmienić ten drugi parametr. Zmieniaj tak, aby obroty w programie LPG pokrywały się z obrotami w aucie. Pozdrawiam
Cewki rzeczywiście pomiksowalem jak i świece, ale dziś założyłem nową cewkę na ten cylinder i bez zmiany. Świece jutro zamienię miejcami, zobaczymy co się stanie.
Wg poisu: "2 cylindry 1 cewka - Maluch, Fiat Cingueczento" To jeden impuls na obrót tak jak w jednocylindrowym dwu-suwie. Nie widze przeciwwskazań.
zamiast palnik cewka zamiast palnika cewka cewka moduł zamiast cewka moduł
sprzedam zwrotnicę odbieranie danych bluetooth przełączanie zasilania awaryjnego
unitra zodiak trzeszczy radio fluence
Fiskars UP53 - teleskopowy sekator ogrodowy, specyfikacja i konserwacja Schemat elektryczny frezarki AXA 3 – dokumentacja, warianty, serwis, Siemens Sinumerik, napędy SIMODRIVE