Pojemność silnika i moc lub kod. Z opisu wynika że do wymiany przewody zapłonowe i cewka zapłonowa.
Cewkę zapłonową na pierwszym cylindrze sprawdź.
Tak benzyna się nie psuje,a szczególnie LPG,nie wierz w bajki. Przykład z tego co mam na warsztacie,Fabia 1,4 benzyna przepustnica za 1000 zł ,zamiennik nie działa.Sonda lambda do tego auta 600 zł.Astra H cewka zapłonowa ponad 400 zł .Corolla verso z silnikiem benzynowym to spalanie od 8 l w górę.Założysz gaz to głowicy wystarczy średnio na 60 tys i...
Któryś cylinder prawdopodobnie nie pracuje. Brak iskry lub padnięty wtryskiwacz. Możesz sprawdzić sam który to cylinder nie pracuje, przez przez wyłączanie iskry na świecy na poszczególnych cylindrach (przez zdjęcie kabla WN lub odłączenie zasilania cewki zapłonowej na cylindrze - zależy co masz) przy pracującym silniku. Jeżeli cylinder nie pracuje,...
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie autach z lpg wynika: -strzały na lpg-układ zapłonowy /świece, przewody cewka/ ew. reg. silnika zapłon zawory regulacja lpg wpływa w niewielkim stopniu, -spadanie wolnych odr. i gaśnięcie przy skrecaniu-żle wyregulowany parownik/ wolne obr, bypass/. Dodano po 39 z moich doświadzczeń w używanych przeze mnie...
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Witam, Sprawdziłem jescze raz przewody WN i cewki zapłonowe. Bez zmian
witam, mam problem z moją Corollą. 2004 r. poj 1.6, LPG. Na zimnym silniku, przy odpalaniu auta często słychać "strzelanie" (jak jest zimno) obroty falują i auto gaśnie. Jak jest cieplej powyżej 6 stopni, tylko falują obroty, ale auto dziwnie "pyrka" z rury wydechowej. W ASO zczytano takie błędy: P0171, P0300, P0301, P0302, P0303, P0304, P0420. Oczywiście...
Wiązka od cewek zapłonowych ociera o dekiel zaworowy pod plastikową osłoną silnika.
W tym silniku jest jeszcze gaźnik. TO kopcenie wydaje mi sie ze wynika z tego ze nie pali wtedy na 1 cylinder i stąd dym. Dodam, ze silnik po gruntownym remoncie jakies 1000km temu. Wydaje mi sie e moze to byc cos z ukl, zapłonowym bo nie wystepuje to zawsze. Czy mozna jakos sprawdzic czy cewka jest ok. itp?
Pomocy. Po dniach główkowania, myślenia i szukania po forach internetowych już nie mam siły i zakładam ten temat. Pacjent to corolla e11, rocznik 2000, silnik 1.4vvti z instalacją gazową STAG. Co było naprawiane: -Świece komplet nowych Boscha (maj 2021) -cewka zapłonowa - chodził na 3 cylindry (listopad 2021) -czujnik temperatury cieczy chłodzącej -...
witam,, posiadam corolkę g6 z 4efe silnik , niedawno wymieniłem samemu silnik ponieważ zdechł :) , kupiłem taki sam silnik4efe z coroli e 10, ten silnik niestety nie posiadał kilku rzeczy i przełożyłem od mojego starego do nowego ktory kupiłem ,,wymeniłem kilka rzeczy + cewka zapłonowa ktora był mechaniczna na elektryczną,,czujnik połozenia wału z pokrywka...
Prawdopodobnie kondensator cewki zapłonowej - zbędne w obecnych czasach.
Witam. Ostatnimi czasy mam przyjemność odtwarzać instalację elektryczną w Toyocie Corolli GT Coupe z 1980r. model TE71, silnik 1.6 DOHC, 110 hp, na dwóch gaźnikach Solex. Pytania: - co to za element który znajduje się na cewce zapłonowej? Jest to prawdopodobnie jakaś cewka (opór około 2 Ω w obie strony). Podłączyłem plus po zapłonie na cewkę zapłonową...
Kolego maly2006 , proponuje zamianę miejscami, cewek tych "gasnących" z "niegasnącymi" i przeprowadzić ten sam test. Jeżeli efekt pójdzie za cewkami, to jest problem cewek. Doraźnie, przy obniżonym poziomie izolacji cewek, można spróbować zmniejszyć przerwę na świecach z tymi cewkami np. o połowę - czasem to skutkuje. Jeżeli efekt nie pójdzie za cewkami,...
Witam sznownych forumowiczów, Problem dotyczy Corolla E11 z silnikiem 1332ccm 16V - 4EFE z układem zapłonowym bez rozdzielacza zapłonu, auto wyposażone w instalację LPG. Po uruchomieniu przy zimnym silniku pracuje prawidłowo zarówno na benzynie jak i na gazie. Po nagrzaniu silnika ( przy obecnej temperaturze otoczenia po jakiś 2min), na wolnych obrotach...
Ja już kupiłem samochód. Citroen Xsara II. EDIT Po roku eksploatacji. Zawieszenie: Nic się nie zepsuło. Z tylną belką nic się nie dzieje, a jeżdżę czasami po dziurach. Silnik: Do wymiany była cewka zapłonowa (300 PLN) i dwa wtryskiwacze (200 PLN, używki :]). Dodatkowo regulowałem zawory (było trochę luzu). Jeżdżę na oleju syntetycznym Shell Helix Ultra....
Witam, Jeżdżę Tojka z tym silnikiem od 3 lat. Objawy opisane jak wyżej pojawiały się średnio raz na rok. Pomagało odczekanie jakieś 15 minut. Ostatni tydzień to zabawa z wyłączającym się silnikiem co 2KM, przerwa 15 minut pomaga ( na drodze do pracy 5-6km). Około 3 miesiące temu wymieniony był wydech bo była bardzo nieszczelny (katalizator został stary)....
po podłaczeniu do kompa pokazuję wykrycie przerwy zapłonu cylinder 3 Nie wiem co przez to rozumieć, bo przerwy zapłonu (przerwy w obwodzie zapłonowym), a wypadanie zapłonu (kod błędu P0300 w tym wypadku P0303), konkretnie wypadanie cykli pracy, to dwa różne problemy, chociaż skutek jest ten sam - cylinder nie pracuje. Ja w takich przypadkach radykalnie...
Witam posiadam Toyote Corolle E11 Hatchback 3D z silnikiem 1332 o oznaczeniu 4E-FE jest to silnik 12 zaworowy. Otóż mam taki problem że pewnego razu podczas dojazdu do skrzyżowania auto mi zgasło i nie chciało zapalić. Oczywiście zepchnełem samochód z drogi i dalsze próby wkońcu gdy silnik troche ostygł to zaczął załapywać i odpalić ale trzeba było...
dzięki za podpowiedzi. pisząc, że nie ma cewki zapłonowej miałem na myśli brak klasycznej puchy,do której biegnie przewód wysokiego napięcia i podłaczony jest przerywacz. wtedy łatwo zlokalizować wyprowadzenia :) u mnie jest to zespolone z aparatem zapłonowym, jak w corolli 2E. moje auto jest gaźnikowe, bez jakiejś zaawansowanej elektroniki, rocznik...
witam ja mam taką koncepcję: kupiłem na szrocie obrotomierz od poloneza-działa, a kosztował mnie tylko 5 zł :) chcę zmienić obudowę i tarczę na jakąś ładnieszą-projekt już mam, kwestia wydrukowania i wyskalowania. mam tylko jeden problem. posiadam toyotę corollę 1300 12V. jest tam zintegrowany aparat zapłonowy. nie ma żadnych cewek, klasycznych platynek......
Może jakiś stary alarm krzyczy z odcięciem na przykład pompy paliwa lub zasilania na wtryski+cewki zapłonowe, bo z tego, co pamiętam to na tym samym bezpieczniku. Do sprawdzenia alarm czy jest iskra podczas tego kręcenia bez rozruchu ciśnienie paliwa.
Jak fabryczna to prawdopodobnie jest 1 mm. Zmniejszenie odstępu na pewno nie zaszkodzi silnikowi i najważniejsze, że nic nie kosztuje, a może przynieść wymierne korzyści jak cewki nie będą padać. Autor tematu pisał chyba o 10 padniętych cewkach, a to już jest pokaźny koszt. Nie jest powiedziane, że to pomoże, ale wg mnie warto spróbować. Ja po skończeniu...
Witam wszystkich. problem który mnie nurtuje i wydawałoby się jest niewielki ale serwisy które odwiedziłem nie roziązały mojego problemu. Otóż, w moim aucie wolne obroty spadają poniżej 600/min a nawet czasem zdarza się że auto gaśnie. Dodatkowo co jakieś 20 km zaświeca się kontrolka "check engine" wyswietlając zuzycie katalizatora. Katalizator wymieniłem...
Jestem ciekaw jak to skomentują czytelnicy forum. Mało trafione jest porównywanie jednopunkta z lpg prawdopodobnie pierwszej generacji do Twojej Corolli z 4 generacją VSI Prins jeśli dobrze pamiętam. Ja bym raczej podejrzewał luźną cewkę impulsatora w aparacie zapłonowym lub stan kopułki, o ile w ogóle silnik posiada aparat, i za sam brak informacji...
Mój problem z niezawodną do tej pory Corollą ee111 /silnik 4efe/. Otóż po dłuższej jeździe gorący silnik nie odpala. Po ostygnięciu 10-15 min nie ma problemu. W czasie jazdy silnik pracuje normalnie. Jedyne co zauważyłem to lekki spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Wynik badania komputerowego 14-obw, IGT lub IGF błąd systemu zapłonowego - interpretacja...
cewka corolla cewka cewka zapłonowa schemat cewka zapłonowa husqvarna
wtórnik katodowy ecc83 świateł focus odblokować eberspacher
miałem zapchany katalizator renault radio
Kod błędu S1:228 w wózkach widłowych Linde - przyczyny i diagnostyka Schemat podłączenia przejściówki przepustnicy Iveco Daily 30