http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
Cewka zapłonowa.
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
Nie elektromagnes tylko cewka zapłonowa...
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
U mnie także cewka dawała iskrę na wszystkie świece, wszystkie wtryski lały, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i nic to nie dało. Dopiero, jak zakupiłem nową cewkę, zaczęła chodzić normalnie. 2 miesiące główkowałem, co może być, a wystarczyło wymienić cewkę zapłonową.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Tak.........
Nie ma różnicy. PS. Sorki ze tak bez polskich znakow ale moja klawiatura nie posiada Pozdrawiam! Klikasz guziczek Pisownia i potem prawym myszy i da rade poprawić...
cewka zapłonowa też była wymieniana .
panowie temat uważam za zamknięty przyczyną była cewka zapłonowa dziękuje za odpowiedzi .
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Witam Jestem po raz pierwszy na forum a na samochodach nie znam się za dobrze:-)) Proszę o wyrozumiałość i pomoc:-) Zakupiłam w promocyjnej cenie cewkę zapłonową do samochodu skoda felicia 1,3 Kolega próbował ją dzisiaj wymienić. Okazuje się jednak, że wtyczka zakupionej cewki jest inna niż starej(ma wtyczkę na zatrzask). Na nowej podany jest nr 467905104...
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
To wypadają mu zapłony dziwne że program tego nie chwycił jako błąd. A świece i cewka zapłonowa w jakim są stanie
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Pomyłka: Wymieniłem cewkę zapłnową a nie aparat zapłonowy.
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Witam, Czy cewka zapłonowa w Skodzie Octavi 1.6, może brzęczeć na zimnym silniku? Inne objawy to przerywanie, szarpanie i czasami widać iskrę pod fajką. Pozdrawiam.
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Tak jak napisałem wcześniej w poprzednim samochodzie błędy były sygnalizowane przez ECU samochodu - zapalenie lampki MIL i odpowiedni błąd, teraz po odpięciu cewki czy wtryskiwacza nie zapala się lampka i nie ma błędu.
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Chodzi mi dokładnie o kolejność przewodów do cewki zapłonowej tej skody nie ma tam wtyczki a przewody zarobione na wsuwki żeńskie,sprawdziłem po zapłonie dochodzi +12V czerwony,masa brązowy i 2 cienkie ze sterownika (impulsy są).Wtyczka jest prostokątna,cewka jak na zdjęciu.
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
piotrekwoj1 to co nakladasz na świece To jak już to zespolona CEWKA zapłonowa. Odpowiedz na pytania kolegi Pawła.
Skoda Favorit 135 LS. W aparacie zapłonowym jest cewka do wyzwalania sterownika zapłonu, jaka jest jej oporność .średnica drutu. ilość zwoi.
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
Problem rozwiązany. To była spalona cewka.
sprawdzalem obwod jest sprawny (cewka nie jest uszkodzona)
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Mechanik powinien wiedzieć. Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową.
Jest to problem dotyczący zapłonu świece i cewka zapłonowa a jak nie to coś nie tak z rozrządem trzeba sprawdzić
Tam jest chyba "widelec" a nie cewka i kable!!! Może źle wpięty gaz?
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
A więc tak, pompa paliwa działa, niestety iskry na świecy nie ma (sprawdziłem wsadzając gwoździa i dotykając do masy). Przed chwilą założyłem na chwile pożyczoną cewkę zapłonową, iskra była ale dalej nie odpala.
Zobacz numery...
Szukaj intake manifold pressure. Ciśnienie paliwa manualnie manometrem musisz sprawdzić. Dodano po 16 ...oraz wypadanie zapłonów na 1 i 3 cylindrze... A czy tak przypadkiem nie padło któreś uzwojenie na cewce zapłonowej?
Wysiada mi któraś z trzech cewek zapłonowych, najgorsze jest to, że nie wiem która, bo jej nieprawidłowa praca objawia się dopiero przy dużej prędkości samochodu (kuleje na jednym garze). Jak sprawdzić w domowych warunkach która to? Nie stać mnie na kupno trzech cewek i wymiany wszystkich, chciałbym też przekonać się, czy faktycznie to cewka, żeby nie...
Wypadanie zapłonów. Czyli albo wina samego układu zapłonowego - świeca, przewód, cewka, albo mechaniki - niedostateczne sprężanie, nagar w komorze.
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Miałem na myśli że aparat zapłonowy jest ok Pomyliłem słowa
No przecież masz cewka czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą\klucz zapłonowy-za mała wartość sygnału. Te fejsy są jednak za tanie
Zacznij od układu zapłonowego, gaz jest bardzo czuły na to. Jeśli chcesz zobaczyć czy przewodu masz do wymiany to rozrób sobie wode z solą, wlej do jakiegoś psikacza i psikaj po kablach a zapewne zobaczysz dyskoteke :) Tylko najlepiej jak będziesz to robił wieczorem jak będzie ciemno ;]
Przyczyn może być wiele m.in układ zapłonowy , świece , aparat czy cewka WN tego VAG nie wykryje , zasysane lewe powietrze
Jeszcze cewka zapłonowa została. Ściągaj po kolei kable i czyść gniazda w które wchodzą kable. Na pewno któreś gniazdo zaśniedziało.
Masz sterownik Simos , cewka podwójna , bez kopułki rozdzielacza zapłonu? Czy sterownik Magneti - Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu?
Witam. Jak śmierdzi paliwem to raczej przyczyny szukaj w świecach i kompresji. Możliwe że jest coś z tym modułem zapłonowym w którym jest zatopiona cewka , że się nagrzewa albo coś ??
E tam, wcale nie bezpieczniej, uwierz mi napodłączałem się już obrotomierzy. Tamten stary aparat zapłonowy, który masz, jest z przerywaczem mechanicznym? Nie potrzebna Ci wogóle cewka dodatkowa.
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
Podwójna cewka w 1,3 MPI ? Czyli listwa zapłonowa, mam auto z tym silnikiem i nic o tym nie słyszałem ,by było coś innego , zresztą Mario Rene Cedrych w swej ksiażce pt "Skoda Felicia " też o tym nic nie podaje , http://obrazki.elektroda.pl/6775630900_1...
Witam. Najprawdopodobnie stało sie cos z układem zapłonowym. Jak jest w niej jakis komputer to moze sie rozkodował.Bo pewnie odłaczałes akumulator??
Według schematu W Vectrze A z silnikiem 1.6i C16NZ sygnał do sterowania obrotomierzem wychodzi bezposrednio z komputera. W Kadecie z tym silnikiem sterowanie było brane z cewki zapłonowej. Ignacy
Gdyby to kogoś interesowało moment {bezpieczny} na śrubach wychodzi w granicach 7-8 kgm {70-80 Nm} , nie polecam ciągnąc na upartego zwłaszcza tej śruby najkrótszej . Oporność cewki aparatu zapłonowego ok 3,5-3,7 kOhm , tak się składa że nie miałem iskry zaraz po złożeniu i padnięta okazała się cewka aparatu ..
Dzień Dobry, Mam problem z samochodem Skoda Rapid 1.2 TSI 105 km. Silnik szarpie na biegu jałowym oraz przy mocnym dodaniu gazu od 1 - 2 tys obrotów. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymienione zostały w ostatnim czasie: świece, przewody, cewka zapłonowa wszystko z firmy NGK. Dodatkowo wymieniony regulator napięcia oraz filtr paliwa. Została przeczyszczona...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Witam, mam problem z moja skoda felicja 1.3 rocznik 95, zaczęło się od tego, że gdy jechałem felcia nagle gasła, ale zaraz odpaliła, później za kilka dni gdy mi zgasła podczas jazdy, męczyłem się z 20 minut pod maską, ale odpaliła, a znów już za kilka dni, gdy zgasła nie odpala do dziś, co może być przyczyną, rozrusznik kręci, wymieniłem palec w kopułce,...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Problem rozwiązany, komputer nie wykazał błędu sondy lambda. Na 2 świecach nie było iskry przez uszkodzoną cewkę zapłonową, paliwo docierało do katalizatora gdzie wybuchało i rozgrzewało go do czerwoności co spowodowało zapalenie się samochodu od spodu.
Rozgrzej auto pod domem i sprawdź cewkę zapłonową jak juz auto zgaśnie, na uzwojeniu pierwotnym powinna mieć kilka omów, a na wtórnym (od strony kabli zapłonowych) ok 10kΩ ±2kΩ. Podaj wyniki pomiarów.
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Cześć. Jest to mój pierwszy post na tym forum . Jest to listwa od skody felicii 1.3 mpi . Główne moje zapytanie to. Czy da się naprawić tą listwę co niżej na obrazku.Wiem ze jedna cewka jest spalona . i czy by mi ktoś doradził jak wymienić tą cewkę . Dlaczego wiem ze jest cewka spalona ? bo przekładałem taką samą listwę od kolegi . skoda chodziła bardzo...
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
skrzynkę zbadam jutro. Mogę obrać trochę izolacji i zrobić mostek ? bez ucinania przewodów. Ciśnienie wygląda na słabe ale jak podlałem benzyną bezpośrednio to nie było nawet jednego wybuchu mieszanki. Może aparat zapłonowy? paluch może się przestawić ? Jak można zmierzyć cewkę ? wyczytałem gdzieś ze lubią się psuć w tych samochodach.
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
W jaki sposób objawia si to szarpanie? silnik pracuje na 3 cylindry? czy jak dodajesz gazu to nierówno pracuje? Rozdzielacz, kopułka, palec w jakim stanie? Proszę mnie poprawić jeśli ktoś mi inne zdanie. W takim razie poprawiam Cie bo w tym aucie nie ma rozdzielacza zapłonu - tu jest jedna cewka która zakłada się jednocześnie na 4 świece. Brak przewodów...
Odpowiednie do tego silnika, ja zawsze wybieram NGK i zmieniam po 20kkm nie ze względu na to, że auto źle jedzie a na to, że szkoda przebić cewkę/cewki WN. Zawsze też zmniejszam szczelinę o 0,2 od tego co zaleca producent gdyż na LPG jest wyższe napięcie międzyelektrodowe. Każdy robi jak uważa, mnie się sprawdza.
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Najpierw sprawdź czy cewka i reszta jest w porządku. Jeśli masz 100% pewności gdzie ma być przewód z przerywacza to do drugiego zacisku cewki podaj "+" prosto z akumulatora i spróbuj uruchomic silnik. Jesli zapali to ok, jesli nie to masz problem z cewka lub z przerywaczem, chyba że aparat zapłonowy jest szrot. To bezpośrednie podłączenie możesz zrobic...
Teraz twoja cewka zapłonowa nadaje się na śmietnik , iskra nie może wisieć w powietrzu nawet jak zaizolujesz , napięcie już wytworzyło sobie drogę i będzie tam przebijać . Widzę to tak nowa cewka i nowe świece dobrej firmy i masz spokój z iskrą i z jej przeskakiwaniem .
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Nie kręć zbyt długo, 2-3 obroty wału i po puszczeniu kluczyka powinien siłą rozpędu silnik zaskoczyć, masz za słaby prąd, pobór rozrusznika i zostaje za mało prądu na cewkę zapłonową, przerabiałem ten temat w 2-letnim matizie, założyłem aku od diesla i problem zniknął, na wiosnę oryginalny aku i auto paliło
u mnie takie dziwne głupoty w Astrze działy się przez prawie nową (miała z rok) CHIŃSKĄ cewkę zapłonową, założyłem orginalną 20 paro letnią i po problemie, a na benzynie też było ok, a na gazie czasem odcinało po prostu jak by wyłączyć zapłon, w życiu bym nie przypuszczał, wymieniałem i wtryski i kompa lpg i robiłem autokalibracje i nic nie pomagało,...
Przy rozrządzie było coś robione ? Rozrząd był wymieniany przy zakupie ok pół roku temu. Dodano po 12 Witam zrób jakąś diagnostykę na początek tester -Sprawdzić czujnik temperatury -Sprawdzić błędy -Sprawdzić ciśnienie paliwa Jeśli auto jest wyposażone w Lpg warto spróbować zrobic reset Ecu silnika. czy po za odpalaniem są inne problemy ? Diagnostykę...
Nowa cewka 4226 jest chyba niedostępna,w każdym razie nie widzę jej w ofercie Zelmotu http://www.zelmot-electric.pl/ Więc pozostaje ta z Biazetu,jednak nowa to koszt ponad 45zł.Więc nie pozostaje nic innego,jak udac się na złom,i butelkę "zupki chmielowej" wycyganić jakąś cewkę od poloneza elektronika-powinna mieć oznaczenie 4226,oraz nalepkę z napisem...
Na której cewce? Zapłonowej?
byłem u elektryka i podłączył mi sondę lambda, bo okazało się ze nie było masy i się w ogóle nie grzała, ale niestety pochodził dzień dobrze i znowu to samo, a czujnik wymieniałem przed ta naprawa. Gdy podpinałem pod komputer samochód to wyskoczył błąd 609 stopień końcowy zapłonu 1 tak jak pisałem i jeszcze było dodane cewka zapłonowa, cewkę wymieniłem...
Jawa ma chyba zewnętrzną cewkę zapłonową więc wydaje mi się,że impuls bez problemu można złapać z zacisku cewki zapłonowej tego do którego dołączony jest przewód idący od silnika. Tak byłoby łatwiej podłączyć i nie trzeba dekla zdejmować. Jeśli źle myślę to poprawcie
Problem rozwiązany tym razem doszedłem co było przyczyną. Objezdzilem kilku elektryków każdy stawiał na cewkę zapłonową ale zamiast wymieniać podstawiłem drugą sprawną lecz problem nie ustąpił. Zabrałem się za rozkrecanie całego dolotu oraz zaplonu. Jak wyjmowalem wąż podcisnieniowy z przepustnicy rozlecial mi się w ręce a na pierwszy rzut oka nie było...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Tak, problem rozwiązany. Okazało się, że problemem była cewka zapłonowa - planując wymianę, proponuję jednak szarpnac się na zamiennik jakieś renomowanej firmy z wyższej półki cenowej, albo oryginał. Używane lub tanie zamienniki często są złej jakości, i tak jak u mnie, wymiana może nic nie dać. Do tego czyszczenie i programowanie przepustnicy. Po wykonaniu...
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
Witam. Od jakiegoś czasu walczę z usterka mojej skody Felicji 1.3 mpi+ gaz sekwencyjny (sterownik Diego G3). Wymienione rzeczy: czujnik Halla, czujnik podciśnienia (MAP), sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodniczego, profilaktycznie przeczyszczone wtyczki i sprawdzone połączenia lutowane instalacji lpg, wyregulowane luzy zaworowe. Niestety problem...
cewka zapłonowa skoda felicia skoda felicja cewka zapłonowa cewka zapłonowa skoda fabia
lm311 komparator podłączenie tacho pralka predom polar
citroen berlingo parkside gwarancja
MOSFET jako zabezpieczenie prądowe w wkrętarce akumulatorowej Peugeot 206 1.4 benzyna - zbyt bogata mieszanka paliwa