Problem rozwiązałem wymieniając szwankującą cewkę zapłonową.
ja sprawdzam tak ze podpiman cewke kabel swieczka i jak 1,5- 2 cm jest iskra to oki jak nie to do wymiany
Ta cewka jest ze stopniem końcowym,samemu można to posuć.
Witam. Tak nazwali cewkę zapłonową.
A co z iskrą jak nie odpala? Czasem wariuje cewka zapłonowa.
Dla potomnych... Okazało się, że padła cewka zapłonowa... Dzięki za pomoc ;)
Wiem że sam nic nie poradzę tylko czy: -można jechać do serwisu czy holować (około 7 km), -serwis czy jakiś warsztat, -co mogło się uszkodzić (wiadomo koszty). Poczytałem trochę i przy podobnych objawach ludzie stawiają na katalizator, sondę, cewkę zapłonową. Pozdrawiam.
Listwa - te dwa z lewej czerwone to plus plus po stacyjce i je należy rozłączyć. Cewka: czarny plus po stacyjce, brązowy masa, trzeci to impulsy sterujące.
Wymieniona cewka zapłonowa i kostka stacyjki i pali :)
Cewka to jest 2-pinowa a 6-pinowy jest moduł który jest do niej przymocowany. Jak chcesz tą drugą podłączyć to przewody z pinów 1 i 2 razem do pinu 1, z pinów 3 i 4 razem do pinu 2, z pinów 5 i 6 do pinu 3. Kolorów przewodów nie podam bo podejrzewam błąd w schemacie który mam. Osobiście bym tam jednak wstawił niezawodną cewkę butelkową i jeszcze bardziej...
Strumięń świadomości. Cewka jest okey, tylko siada moduł.
proponuję wrócić do diagnozy, wątpię iż przyczyną wypadania zapłonów na jednym cylindrze jest cewka.
Zdejmij przewód z aparatu zapłonowego ten od cewki ustaw go w odległości ok 0,5 cm od masy i poproś kogoś żeby ci włączył zapłon, jeżeli przeskoczy jedna iskara to czujnik halla w aparacie zapłonowym jeżeli nie to cewka.
A zaraz po tym zgaśnięciu jest iskra?Podłącz żarówkę do lini 15 np cewka zapłonowa i patrz czy świeci przy kręceniu.
Sprawdź czy cewka nie ma przebicia lub przewody zapłonowe możliwe ze zawilgocone.
w tych silnikach był częsty problem z cewką zapłonową
99 zasilanie 12V po zapłonie Nie prawda, 99 to 50 z rozrusznika. 95 to plus po kluczyku, 90 stały plus. W opisie Digifanta tak samo masz błąd, pin nr 1 to rozruch a nie plus po kluczyku. 3F a NZ nie tylko cewkę, moduł ale i cały aparat zapłonowy mają inny.
fakt, to w pierwszej kolejności trzeba się przyjrzeć wszystkim kostkom i kablom w okolicy grzebania, są to już stare kable i kostki zapewne wielokrotnie odpinane i podłączane więc mogła się jakaś kostka wysunąć lub z kostki wysunąć któryś pin i raz łączy a raz nie Szczególnie przyjrzeć się kostkom aparatu zapłonowego, potencjometru przepustnicy, silniczka...
Przekaznik nr 12 w skrzynce (167) Czasmi za taką usterkę może odpowiadać cewka zapłonowa,czujnik Hala, swiece lub inne elementy VN .
Tak filtr paliwa sprawdzony i wymieniony na nowy, przepustnica wyczyszczona, cewka zapłonowa sprawdzona (podmieniona z innego), ciśnienie paliwa też sprawdzone. chief
Witam. Tak sie sklada, że mmialem ten sam problem z dokladnie takim samym samochodem. Poczatkowo nie odpalał sporadycznie, ale po pewnym czasie, gdy przejechalem kilkaset metrów gaslł i nie dawało się go uruchomić. Dopiero gdy ostygł silnik można było go uruchomić. Usterkę dobrze widać w nocy jak podniesie się maske silnika. Należy wymienić przewody...
Zobacz czy do czujnika Halla dochodzi zasilanie. Czy cewka ma wysterowanie? Załóż na nią przewód zapłonowy ze świecą i zobacz czy będzie iskra.
po lokalizacji przekażnika stwierdziłem ,że jest to polo do roku 94.[na podszybiu] w związku z tym moje pytanie to czy auto posida cewkę zapłonową z modułem 3 pinową ,czy bez modułu i moduł zapłonowy znajduje się na podszybiu ,bo jeżeli na podszybiu to właśnie on może byc uszkodzony,a iskra będzie.
Witam. Podaj typ silnika jaką masz cewkę zapłonową i czy jest rozdzielacz? Albo może masz licznik od diesla którego obrotomierz podpina się pod alternator? Pozdrawiam
własnie ta czarna kostka w aparacie zapłonowym to czujnik hala , ważne tez sa przewody i palec w kopułce i kopułka ,spróbuj wysuszyć cały aparat zapłonowy , jak rozrząd jest na znakach to nic innego tam nie siada , cewkę z modułem mam nadzieje ze sprawdzałeś ?
Odepnij wtyk z aparatu, na środkowy podaj masę z próbówki i zobacz czy masz iskrę. Iskra jest ale teraz nagle auto odpala za każdym razem. Upierdliwa usterka. Może to cewka jak jest wilgotno ma przebicie... ........................................... Wymiana aparatu załatwiła sprawę....
Witam mam problem z moją polówką silnik 1.0 HZ rok 1987. Jednym słowem umarła a konkretnie straciła się iskra rano autko jeździło a za 2 godzinki już nie odpaliło. wymieniłem cewkę, kopułkę + palec i cały aparat zapłonowy w którym znajduje się czujnik halla. Autko jak stało tak stoi i ani myśli zapalić. Może mi ktoś doradzi co jeszcze sprawdzić ewentualnie...
Witam Chciałem zapytac co z moim samochodem jest nie tak: podczas jazdy ciągle przerywa i szarpnie, a także widze co chwile migające kontrolki na liczniku :cry:. Byłem w tym u mechanika który po podpięciu do komputera stwierdził że to układ zapłonowy ( cewka zapłonowa, świece, przewody ) po wymianie na nowe problem dalej się powtarza...Co robic?? Mam...
Witam serdecznie Posiadam Volkswagena polo jak w temacie. Padła mi cewka zapłonowa. Kupiłem używaną cewkę lecz nie jestem pewien czy cewka ta faktycznie pasuje. Wyglądem jest identyczna lecz zastanawiają mnie numery na starej cewce mam następujące numery ; VW AG O3D 905 115E BAK DE S3 BREMI 12464ESM Rok produkcji 05.05 A na kupionej teraz ; VW AG O3D...
Drzwi + podłączasz tylko w samochodach gdzie takie sterowanie z drzwi występuje. Jak sterowane są masą jak w większości nie podłączasz tamtego przewodu. W polo sterowane masą. Co do przekaźnika, tak musi to być zasilanie po zapłonie. Do styków roboczych przekaźnika tj 30 i 87a podłączasz obwód, który chcesz zablokować ( rozcinając przewód który służy...
obrotomierz działał tylko na jednym.Ale nie oznacza to ,że jest to nie możliwe w twoim wypadku. Ja podłączałem sam obrotomierz (wg pinoutu ze zdjęcia) pod sygnał cewki zapłonowej w vw polo i działał - nie było nawet przekłamań w obrotach. Co do prędkościomierza to dokładnie się nie wypowiem bo nie rozbierałem wskaźników od opla bez obrotka. Moje zegary...
Musisz się zdecydować z jakiej konkretnie marki samochodu wykorzystasz silnik. W przypadku fiata uno masz aparat zapłonowy z modułem i pozostaje podłączyć cewkę i zasilanie (3 kable), moduł jest w aparacie (są zawodne dlatego nie polecam), ale można zastosować zewnętrzny moduł np z poloneza. W przypadku silników VW polo/golf masz aparat zapłonowy z...
Czy ktoś miał podobne przygody? Tak. Na początek czyszczenie i suszenie cewek zapłonowych, kontrola/wymiana świec zapłonowych.
Cóż, życie czasami płata figle. Cewkę zapłonową już raz wymieniałem, a że wstawiłem używaną, to miałem pecha, gdyż zachowywała się tak, jak jej poprzedniczka. Dopiero kolejna wymiana sprawiła, że od ponad pół roku nic się nie wydarzyło, co wskazuje, że to cewka była odpowiedzialna za tak dziwne zachowanie auta.
Może być jeszcze cewka zapłonowa skombinuj na podmiankę żeby sprawdzić i koniecznie sprawdź jak silnik się zagrzeje i zgaśnie czy jest iskra na świecy jak nie będzie iskry to po kolei sprawdź cewkę i moduł .Jak nie pomoże daj znać .
Przecież tam nie ma cudów. Sygnał idzie z Halla na ECU a ECU steruje cewką zapłonową. Trzeba sprawdzić czy na Halla dochodzi zasilania i czy wychodzi z niego sygnał i czy trafia on do ECU. Później trzeba sprawdzić czy cewka ma zasilanie i czy podawany jest na nią sygnał z ECU. Można to sprawdzić diodą tak samo jak Halla. Mierzysz i sam nie wiesz co...
Wziąłem próbówką taką co na jednym z końców ma krokodylka sprawdziłem każdą wtyczkę i ani na wyciągniętym kluczyku, ani na zapłonie ani próbując odpalić silnik nie świeciła próbówka. Wlałem do przepustnicy strzykawkę paliwa i odpalił na moment. Chyba kierujesz mnie na dobry trop, bo przed przeczytaniem Twojego postu dobierałem się rano do pompy by sprawdzić...
LED ma migać, gdy podłączona jest do "1" i "15" cewki zapłonowej (tych dwu nakrętek pod pokrywką) i rozrusznik kręci. Ja mam tą mneijsza cewke zapłonową, mówiąc nakrętek miałeś chyba na myśli tą starszą cewke zbliżoną wyglądem do tych w starszych motorowerach. U mnie jest taka jak w tej aukcji: http://allegro.pl/cewka-modul-skoda-audi...
Witam. Ja mam od niedawna bardzo podobnie w astrze F ,silnik 1.4 16v pb+lpg. U mnie stawiam na świece+przewody zapłonowe i oby nie cewka. Długo nie wymieniałem świec i przewodów ze trzy lata temu ostatnio i wiem ze muszę ten komplet w końcu wymienić. Bo oprócz problemów wyżej opisanych u mnie ze 3 razy w ciągu 2 miesięcy mrugała kontrolka check engine...
witajcie nie mogę zapalić mojego polo nie mam iskry wymieniłem cewkę wysokiego n ,wymieniłem przewody wysokiego n aparat zapłonowy wymieniony świece nowe rozrusznik kręci bez zarzutu jedynie zastanawia mnie to że pali na pych i wszystko działa , gdy wystygnie znów niema iskry i nie pali na rozrusznik :cry:
tam często padają cewki z modułem lub czujnik w aparacie zapłonowym.
Witam mam problem z moim polo. Stałem na postoju i nagle obrotomierz zaczął szaleć i zgasła. Nie odpaliła już wgl Wymieniłem cewkę przewody wysokiego napięcia i cały aparat zapłonowy z czujnikiem halla Na czujniku halla na 3 pinie nie ma plusa na kontrolce lekko się żarzy po podaniu plusa z akumulatora bezpośrednio na 3 pin auto odpala Moje pytanie...
Temat zażegnany. Po wymianie cewki zapłonowej na 1 cylindrze na nową, auto idzie jak wściekłe, kilka razy przegoniony do ponad 6000obr i żaden zapłon nie wypadł. Na to wygląda, że cewka na 2 cylindrze jest ok albo będzie też w niedalekiej przyszłości do wymiany. Samochód zaczął jechać od najniższych obrotów do końca bez puchnięcia, jakby z 30-40KM przybyło....
Witam, w vw polo z 1998r. z silnikiem benzynowym 1.0 37 kW (bez gazu) falują obroty. Przepustnica wyczyszczona, zaadaptowana, brak błędów w silniku. Nie pomogło , obroty falują nadal, podmieniony map sensor,cewka, dodatkowo podmieniona przepustnica (od sprawnego Polo) i też nie pomogło. Po podmianie aparatu zapłonowego od sprawnego Polo jest poprawa...
Witam profilaktycznie sprawdż konektory na cewce, aparacie zapłonowym czy nie są zaśniedziałe.Pozdrawiam
Witam, Auto tak jak w temacie czyli Vw polo 6N z silnikiem 1.0 o kodzie AER Problem jest taki, że w aucie wypadają zapłony na wolnych obr, śmierdzi wtedy z wydechu paliwem i słychać z wydechu wypadające zapłony, po dodaniu gazu po wyżej 1,5 k rpm auto zaczyna pracować równo. Co zostało sprawdzone: 1. Wymienione świece 2. sprawdzone ustawienie rozrządu...
Witam :) Okazało się ,że to jednak cewka zapłonowa :) Wydatek rzędu 80 zł ale się opłaciło.Zanim zamówiłem sprawdziłem oporność- na uzwojeniu pierwotnym miernik pokazał oile dobrze pamiętam 7 omów ,a na wtórnym nie pokazał nic ... Sprawdziłem czy do cewki dochodzi prąd i dochodził więc wniosek wysunął się sam :) Maszyna pali od kopa :) Dziękuję za pomoc...
Wg mnie (a miałem to samo) do wymiany jest cewka a raczej moduł zapłonowy. Prawdopodobnie są na nim mikropęknięcia przez które dostaje się wilgoć i po prostu ginie iskra. Ja sprawdziłem to używając w suchy dzień, wtedy kiedy palił normalnie, spryskiwacza do kwiatków traktując nim cewkę na chodzie. Palił normalnie ale po zgaszeniu i ponownej próbie odpalenia...
Mam pytanko przy okazji. Mam VW Polo '92 1048 ccm mono motronic. Co lepiej jest zrobić - bezwstydnie przeciąć przewód zasilający cewkę zapłonową i wpiąć przekaźnik 2sekc z przyciskiem tudzież kontaktronem (czy to nie zaszkodzi motronicowi), czy to zrobic samo ale z obwodem elektrycznej pompy paliwa (pod maską obok skrzyneczki z bezpiecznikami jest bezpiecznik...
Przy zimnym silniku utrudniony rozruch, auto pali za 3-6 razem To nie jest normalne, wiec wtryski i pompa do sprawdzenia. Dodano po 1 BBY nie ma przewodów zapłonowych, ma 4 cewki.
Problem rozwiązany, okazało sie że winny był aparat zapłonowy. W AAU jest bez podciśnienowego regulatora obrotów, a w HZ był z UFO i pierd. sprawe po założeniu mono. Po zmianie aparatu polo zapaliło od strzała. Jakby ktoś był miły i napisał z którego pinu wychodzi w kompie kabel odpowiedzialny za obrotomierz byłbym niezmiernie wdzięczny bo niestety...
Samochód ogólnie mówiąc jeździ w miarę ok. Spalanie na trasie przy 120km/h około 5.23L (autostrada). Na zimnym jak i na ciepłym pracuje prawidłowo, obroty zawsze równe, nic nie faluje. Silnik ma jeszcze moc, fakt, tym pudełkiem nie da się jeździć więcej jak 120km/h (bo jest strasznie głośny) lecz maksymalna to około 170 (sprawdzane) więc jeszcze jakoś...
1.3 kat- to nie przypadkiem silnik ADX? Akurat dziś się męczyłem z jeździdełkiem żony, cewka zapłonowa poszła :D Wersja 6N, '94 rok. Bezpiecznik pompy- nr 18. Przekaźnik- gniazdo nr 12 (pierwsze z prawej w dolnym rzędzie. Pytanie- immobiliser działa? Wrzucam kawałek "mądrej książki" z opisem układu zasilania i zapłonu, całość ładowałaby się zbyt długo......
Tez mi tak niektorzy radzili.Mowili tez ze to moze byc cewka zapłonowa,która sie nagrzewa.Inni znów twierdzili ze to moze cos z temp.Rozumiem,ze błędęm jest odpinac kopułke,ale czy moge zrobic cos innego na szybko kiedy taka awaria ma miejsce???Jednoczesnie dziękuje za porade.Będę musiał rozejrzec się za tym czujnikiem,ale niestety sam go nie wymieni...
Witam Padła już piata cewka w tym aucie. Padają zarówno oryginalne jak i zamienniki. Co może być przyczyną? Na obecnej przejechał bezproblemowo 5 miesięcy po czym auto zaczęło czasem przerywać w czasie jazdy. Dziś rano po odpaleniu chwile pochodziło i zgasło na amen. Cewka doznała zgonu. Nie ma pęknięć, czy śladów przeskoków. Po prostu przestają działać,...
Hej. Od niedawna jestem posiadaczem VW Polo I z '97 r. Kupując go w lipcu, sprzedawca mówił, że bierze troszkę oleju. Nie przejąłem się tym za bardzo, bo to auto tymczasowe, do wakacji. Problem w tym, że spala olej ale w kosmicznych ilościach! Zalany 0,5 l 15w40, ponieważ na wskaźniku pokazywało niewiele. Przejechane 150 km. a już z całego wskaźnika...
Tester w rękę i blok pomiarowy 15 i będziesz wiedział co dzieje się z cewkami zapłonowymi. Jeśli będą zera to jest okey.
cewka jest z modułem do kupy. Nie mozesz mierzyć oporów cewki we wtyczce bo to wtyczka do modułu. Końcówki uzwojeń masz na śrubkach pod mała klapką plastykowa na cewce. To i tak guzik daje bo cewka pracuje na wysokim napięciu i dopiero podczas pracy wychodzą usterki, wymień jesli masz wątpliwości, choćby pożycz z dowolnego 4-cylindrowego polo, golfa,...
Witam :) Posiadam VW Polo III 2000r. silnik 1.4 MPI Benzyna Od pewnego dłuższego czasu świeci mi się kontrolka CHECK Jest to błąd 2 sondy lambdy, ale od nie dawna się dzieje jak samochód jest na luzie to kontrolka zaczyna migać - tylko na luzie ( ok 10 sekund jest na luzie i zaczyna migać), po 4 minutach jak stoi na luzie chcąc jechać dalej obroty skaczą...
Typowe usterki dla tego silnika cewki zapłonowe i/lub świece zapłonowe, zablokowany EGR oraz zabrudzenia na przepustnicy.
No to też jakieś wyjście ale myślałem, że może uda się namierzyć odpowiednią centralkę. Opiszę piny może to coś pomoże. 1- cewka zapłonowa 2- 3- czujnik otwarcia maski 4- czujnik otwarcia drzwi 5- masa na ukrytym przełączniku on/off 6- 7- masa 8- syrenka 9- + 10- kierunkowskazy nr 2,6,9 idą do jakiegoś urządzonka a z niego do Radar Detector [cokolwiek...
Witam Mam dziwny problem z moją Polówką [ 6N 1.3 B ] otóż jak podczas jazdy dodam gazu a obroty są powyżej 3 tys to auto gaśnie a gdy jeżdżę "normalnie" to auto śmiga, dodam że dwa może trzy lata temu był zmieniany filter paliwa, świece, przewody do świec, cały moduł zapłonowy, czujnik halla, cewkę zmieniałem miesiąc temu, pompka paliwa działa a bynajmniej...
Witam, mam problem z VW Polo 1995r 1.3 benzyna adx, a mianowicie odpali normalnie, ujadę z 10-20 km i nagle obroty zaczynają skakać od 2000 obr./min do 3000 obr./min, auto szarpie i po chwili gaśnie. Nie odpali spowrotem, po 10 min nagle załapie i jade normalnie kolejne 10-20 km i zabawa się zaczyna od nowa. Wymieniłem szybciej akumulator, filtr powietrza,...
Odłączyłem sterownik gazowy od cewki zapłonowej. Wymieniłem czujnik na dwa różne. Podłączyłem bezpośrednio pod ECU kostkę czujnika. Brak poprawy.
Sprawdź czy nie odczepił się jakiś kabelek przy cewce od immo.To taki pierścień przy stacyjce,może coś się uszkodziło podczas wymiany kostki stacyjki.
Witam, tak więc po pierwsze nie wiedziałem gdzie dokładnie dodać temat, ponieważ temat obejmuje elektronikę i mechanikę. Problem wygląda następująco, parę dni temu samochód zaczął mi się dziwnie zachowywać tzn: zaczął szarpać mi w trakcie jazdy. Następnie gdy wjechałem w kałuże samochód zaczął przygasać tzn dodawałem gazu a samochód tak jakby nie dodawał...
produkcja 1992r instalacja gazowa jak coś to pomoże to 4 wtryskiwacze. komputer: bosch, 0 261 200 306, digifant, df1, 030 906 022 N. potencjometr przepustnicy ok (napięcie zmienia się, pomiar oscyloskopem nie pokazuje "gwałtownych skoków" jeżeli potrzebne jakieś info to proszę pytać. nie jestem mechanikiem, auto jest ojca, ja zajmuje sie projektowaniem...
jeszcze zauważyłem 2 małe pęknięcia na cewce zapłonowej czy to też może być przyczyna?
Po odpaleniu na słuch słychać że silnik pracuje na 3 cylindrach (tak mi się wydaje) i czuć paliwo której zapewne nie jest przepalone. Piszę to na forum elektroniką ponieważ odczytałem błędy które już tutaj zamieszczam: Te błędy były po 1 podłączeniu: http://obrazki.elektroda.pl/5142967700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9992053100_1...
zasilanie cewki zapłonowej albo na czujniku położenia wału korbowego jak ma,pozdro.
Kolego ja wczoraj miałem taki sam problem z przełączaniem okazało się ze jest upalony kabelek sterujacy obrotami silnika ten kabelek idzie od cewki zapłonowej i jest koloru brazowego..sprawdż pozdrawiam
Witam, mam taki samochód. W pewnym momencie podczas jazdy silnik zaczął się dławić, obroty spadały, zaczął kręcić się do co raz to niższych obrotów aż w końcu zgasł. Teraz nie chce odpalić w ogóle albo tylko na kilka sekund. Akumulator sprawny, alternator też. Na aparacie zapłonowym były luzy więc został wymieniony. Kolejność kabli prawidłowa 1-3-4-2...
Mam problem z cewkami w mojej Polówce. Otóż wymieniłem wszystkie cewki tzn. 3 i po pewnym czasie padła mi pierwsza z nich po raz kolejny. Nadmieniam, że świec nie wymieniałem. Co może być przyczyną padania cewek? Z góry dziękuję za pomoc.
Aso jak to ASO. Oni muszą naprawić auto od tego są. Jak oni czegoś nie dadzą radę naprawić to nikt nie da. Przynajmniej teoretycznie:P W praktyce niestety bywa różnie. Tak czy inaczej szanse na naprawienie samochodu w aso są duże. Ale to bardziej nie za sprawą wiedzy, ale nowych oryginalnych części. Oni się nie szczypią. Co podejrzewają wymieniają na...
1 ( zielony) zacisk cewki 2 brązowy masa 3 brązowy z paskiem masa halla 4 czarny plus zasilania 5 czerwony zasilanie halla 6 zielony z paskiem sygnał z halla
Witam serdecznie. Podłącz do zacisku 15 cewki zapłonowej i masy żarówkę. Jak gaśnie przy rozruchu to masz kostkę w stacyjce do wymiany. Pozdrawiam.
O.K. a jakie są objawy uszkodzonego czujnika Halla lub cewki zapłonowej czy wtedy może nie palić tylko na jeden cylinder nr 2. Myślę, że nie ale warto dopytać ?
Bardziej faluje Samochód ma 4 cewki zapłonowe. Może czujnik wału lub rozrząd przestawiony o jeden ząb ??? Jeszcze gdy samochód chodzi psikalem plakiem na silnik i żadnej reakcji nie ma
chodzi mi o kable które łączą świece zapłonowe z cewkami, jaka powinna być kolejność podczas podłączania ich. https://allegro.pl/oferta/przewody-zaplo... to są te kable konkretnie Dodano po 3 podesłałbyś może jeszcze jedno zdjęcie ale od prawej strony? byłbym...
Porwalem sie z kosa na kamień panowie. Stary silnik miał zwyklal cewkę a nowy ma aparat zaplonowy. Wie ktos może czy da sie gdzies podpiac do wiazki ten aparat zaplonowy??
został ci jeszcze aparat zapłonowy z halem do wymiany bo widzę że naprawiasz metodą wymiany podzespołów pozdr.
Polo 1.4 benzyna 16V 2006r. W starym silniku świece są sterowane aparatem zapłonowym i cewką lub cewkami a jak sterowane są świece i cewki w moim silniku?. Czy jest jakiś moduł który daje prąd na cewki?.
ja miałem podobny problem z tym że ja wymieniałem cewke zapłonową i kostka 6 pin do cewki słabo łączyła była zle dopasowana jak sie ruszało pod wpływem wstrząsów samochód miał napady i auro gasło nie odpalał wystarczyło wymienić kostkę problem ustąpił
Witam. Mam problem z w/w samochodem, otóż po odpaleniu kiedy chwilę popracuje na wolnych obrotach przestaje palić jeden cylinder. Jak się jedzie trasą to problem nie występuje. Błąd jaki zgłasza to wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Podczas telepania silnikiem czas wtrysku leci do 14 ms, a ciśnienie w kolektorze do 900 mbar, co by wskazywało na zatkanie...
To musi być tranzystor PNP np BD 244C, bo sterowanie przekaźnikiem w alarmie masz masą, ten tranzystor powinien wytrzymać prąd 6A, a w impulsie 10A, ale to tylko teoria. Próbowałem coś takiego zrobić ale wszystko się popaliło (mam na myśli tranzystory) i......... dałem sobie spokój. Tranzystory PNP takiej mocy się grzeją podobno do 100°C. Podoba mi...
Tak,przynajmniej mi się tak wydaje,mianowicie dzialo się tak aż do momentu gdy przestawiłem zaplon na dużo późniejszy,wymieniłem rozrusznik na taki krótszy z modelu 1.8,ale to raczej nie miało znaczenia większego,po przestawieniu zapłonu auto paliło całkiem nieźle,ale siły to miał tyle co para kopytniaków,czyli niewiele,i nie bardzo miał ochotę na przyśpieszanie,aż...
cewka cewka zapłonowa schemat cewka zapłonowa husqvarna cewka zapłonowa panda
złącza zaciskane bosch agregat prądotwórczy laguna przekazniki
płyta główna klimatyzator płyta główna klimatyzator
Wymiana tarczek WOM w Massey Ferguson 6180 bez rozpoławiania Klucz pneumatyczny Praxide 310 C6 - wyciek oleju i oznaczenia techniczne