Wsadzasz cewke na świecę 1, kabel z niej do świecy4, druga cewka na świecę2, kabel z niej na świecę3
Wymień Temika na grodzi.
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
cewka do passata b5 96 rok 125km z oznaczeniem silnika ADR http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-8-20v-c... Dodano po 44 Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ? Tak, swiece i przewody okej Dodano po 1 silnik 1.8
Cewka zaplonowa? ktory to rok?
wymien cewke zaplonu i zapomniesz o klopotach.koszt tekiej cewki to 210 zl w zamienniku beru.
Tylko zwarcie do masy albo uszkodzony ECM gazu/benzyny.
Wystarczy z wyczuciem pociągnąć fajkę i zejdzie z cewki.
A do czego zamieściłeś link? Cewka zapłonowa + moduł.
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
Witam mam problem z wodą w aucie cały czas nabiera mi się woda od dzwi zdjalem obudowe tapicerki i zarobiłem wszystko na silikon i woda tamtędy nie leci. Pod akumulatorem przeczyscilem otwór i jest ok. Ale woda dalej się zbiera jak pod podwoziem szlaufem lałem wodę to dostawała się tymi uszczelkami na zdjęciu A niby nie powinno się dostawać czy trzeba...
Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na kolejnych cylindrach . Miał ktoś może podobny przypadek ?? Momentami...
Witam dzisiaj przy sprzątaniu auta zauważyłem ze mam mokrą wykładzinę od strony kierowcy i pasażera z przodu i z tyłu też delikatnie od strony pasażera Ale z tyłu. A od strony kierowcy z tyłu to ten dywanik jest już bardzo mokry. Ogólnie można powiedzieć ze wszędzie jest mokro i wilgotno. Pod akumulatorem sprawdzałem bo mam odpływ i się okazało ze jest...
Witam mam problem ponieważ cieknie między wysprzęglikiem a przewodem który do niego wchodzi pacjent to passat po lifcie 1.8t awt. Wysprzęglik jest nowy a na przewodzie nie ma żadnych oringów.
Witam. Dzisiaj zauważylem, że w moim pasku rocznik 2000, cieknie wodq pod dywanik pasazera. Po zdemontowaniu schowka okazalo sie ze woda leci z takiej gąbeczki, ktora jest na plastikowym kanale klimaatyzacji. Czy ktos wie jak usunac ta usterke? Bede wdzieczny za kazda podpowiedz.
Witam serdecznie. W Passacie B5 przestały mi działać spryskiwacze wraz z klapkami spryskiwaczy do lamp. Wycieraczki chodzą. Czy to wina jakiegoś przekaznika, gdzie on się znajduje? Lub coś innego. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję!!!
Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde,...
witam wszystkich mam mały problem z wilgocą lub wodą która przedostaje sie w jakis sposób do wnętrza i pozostaje w nim.Pomyslałem tez że może to byc płyn do spryskiwaczy( nieszczelny przewód) biegnacy pod wykladziną...Może ktoś miał podobny problem ...pzdr
Chciałbym odświeżyć problem tylnej wycieraczki w Passacie B5. Myślę że w modelu FL będzie podobnie. Efekt był taki że wycieraczka po włączeniu nie pracuje ciągle lecz szarpie i zatrzymuje się co chwilę, a po wyłączeniu nie wyłącza się kiedy trzeba. Rozbierałem mechanizm wycieraczki oraz przeglądałem całą instalację kablową. Okazało się że problem leży...
Witam mam passata cc 2008 rok, nie działa wentylator na 1,2,3 biegu tylko na 4 działa jaka może być przyczyna?Proszę o pomoc i z góry dziękuje. Temat poprawiłem. Proszę się trzymać wytycznych regulaminowych w przyszłości.
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Witam, po wymianie rozrządu i uszczelki pokrywy przy dodawaniu gazu na wolnych i w czasie jazdy na niższych obrotach słychać dzwięk pogotowia:P gwizdania.....wycia.Przed wymianą tego nie było. Praktycznie tylko przy gwałtowniejszym wciśnięciu gazu. Wydaje mi się, że dźwięk dochodzi z okolic łańcucha przy podszybiu ale może to być złudne odczucie. Ma...
Witam serdecznie, jestem posiadaczem VW Passata B5 2001r, po myjni zauważyłem, że pod dywanikiem pasażera z tyłu zbiera się lekko woda w narożniku i jest mokro. Przeczyściłem kanał odpływowy pod akumulatorem i od strony serwa oraz rynny w podszybiu bo były zabite liśćmi. Myślałem, że to rozwiąże problem ale jednak nie, woda dalej się zbiera. Przyuważyłem,...
Mam problem z Passatem 1997 rok B5 1.9TDI. Leci mi do środka woda, która zalewa podłogę po prawej stronie auta. Nie leci ona na dywanik czy siedzenia. To wygląda tak, jakby dostawała się prosto pod wykładzinę wygłuszającą. Prawdopodobnie leci gdzieś z przodu i przedostaje się na tył (tam gdzie pasażerowie na tylnej kanapie trzymają nogi). Woda dostaje...
Witam wszystkich zmotoryzowanych. Mam passat b5 1,9 TDI z 1997r i problem z którym nie mogę sobie poradzić. Pod siedzeniem pasażera, tam gdzie się znajduje dywanik na nogi pasażera siedzącego na tylnim siedzeniu jest bardzo mokro po naciśnięciu dłonią materiału wygłuszającego auto, pokazuje się woda, nie wiem skąd ona się tam bierze i co może być tego...
Czy jest możliwość zacięcia się zaworu w korku zbiorniczka wyrównawczego?
Kolego jak możesz podmień albo wymień zawór regulacji zmiennych faz rozrządu, obstawiam że albo on padł albo jakiś syf tam jest. Zawór to ten wystający po prawo w linii wiązki cewek zapłonowych.
Kod 41 to kod alternatywny,różne oznaczenie zależne od systemy wtryskowego. Monojetronic impulsy ma z cewki zapłonowej,uzwojenie pierwotne,jak np Passat 1,8
Może to być wina cewki zapłonowej???
Nie może być uszkodzony,bo iskry by wogóle nie było.
Passat B6 2.0 FSI 150KM po przejechaniu samochodem kilka kilometrów szarpie 1 lub dwa razy, dalej jedzie normalnie, zero błędów na komputerze diagnostycznym. Wymieniłem cewki, świece zapłonowe.
Ważna uwaga kordel z tym problemem uruchomienia po wypaleniu paliwa, ale chciałbym Ci przypomnieć że w dieslach nie ma cewki zapłonowej :)
Poszukuje schematu takiego modułu. Jest on zintegrowany z cewką zapłonową i niestety sprzedawany tylko w komplecie :-( Wtyk trzy piny - zasilanie, masa i sterowanie.
czujk halla chyba działa bo po zmostkowaniu środkowego kabla w wkostce z masą silnika idzie impuls na gaźnik ale cewka zapłonowa nie daje prądu
Witam.Poszukuję schematu modułu wzmocnienia cewki zapłonowej do VW PASSATA '91.Czy można go zmontować z oddzielnych elementów(diody,tranzystory)?
Może cewka zapłonowa pada
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Zbiorowisko fachowców cholera jasna... A już kolega art567 to pradę dał że HOHO... Przecież jak pociągnie to urwie i co wtedy? Prawdopodobnie zniknęły impulsy sterujące z cewki zapłonowej i gazidło nie wie że silnik sie kręci. Podłączanie elektrozaworu na krótko jest BARDZO niebezpieczne, starczy że parownik nieco puszcza i bum pod maską gotowe.......
albo czujnik halla w aparacie zapłonowym lubi tak raz działać a raz nie lub moduł w cewce zapłonowej
Z tego co mi wiadomo cewka zadko siada , cześciej pada wzmacniacz co jest przykręcony do cewki i wchodz tam kostka z 3 przewodami (wspólna obudowa z cewką)
Sprawdź cewkę zapłonową. Pozrawiam.
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Serwis też nie ma. Może ktoś mi powiedzieć czy jak przewody będą innej długości niż fabrycznie ( np. będą dłuższe ) to czy wpłynie to negatywnie na pracę silnika lub samej cewki? Jeśli są te same parametry to długość nie ma znaczenia, dla czepialskich nie miałem na myśli 2 metrów tylko do 1 metr
To od początku. Iskra, czy podaje paliwo jeśli tak to jakie ciśnienie paliwa?. Czy paliwo świerze? Czy jest dobre zasilanie cewki zapłonowej - sprawdzić żarówką z kierunklwskazu, czy nie zanika itd.
nagminne usterki zespołu cewki z modułem zapłonowym w passatach
nie napisałem wcześniej że to jest silnik 2.0... jak sprawdzić kody błędów w tym silniku??? Gdzie jest ten pin do podłączenia diody?? w golfie mam koło cewki zapłonowej... w passacie nie mam pojęcia... pozatym on jest zasilany wielopunktem... Pozdrawiam
Jakaś diagnostyka komputerowa była robiona? Przepływomierz, czujnik temperatury silnika? Ciśnienie paliwa ktoś sprawdzał? Stan cewek i świec zapłonowych?
Wskazuje na defekt układu zapłonowego, sprawdź także cewkę, czasami taki objaw występuje gdy cewka zaczyna dogorywać
Spróbuj sprawdzić cewki zapłonowe może któraś po nagrzaniu przerywa. Pozdrawiam
jak zgaśnie sprawdź czy jest iskra na świecach. jak nie ma to: 1. odepnij złącze aparatu zapłonowego 2. w środkowy pin włóż przewód elektryczny 3. zdejmij przewód wysokiego napięcia z aparatu zapłonowego idący z cewki 4. włącz zapłon 5. trzynmając przewód wysokiego napięcia z cewki w odległości ok. 1 cm od masy na silniku połącz /dotykaj i odejmuj/...
Myśle, że trzeba jeszcze sprawdzić palec aparatu zapłonowego i cewkę WN
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Podłącz się bezpośrednio pod cewkę zapłonową (omiń kopułkę) i sprawdź czy jest iskra. Inne opcje: cewka, moduł zapłonowy, czujnik halla
Fabryczne immo nie zgasi pracującego już silnika, dokładańce to coś zupełnie innego i przeciwnie mogą powodować nagłe gaśnięcie silnika. Wywal to ustrojstwo to będziesz wiedział co i jak. Jeśłi nie to to jest kilka innych rzeczy do sprawdzenia. Moduł cewka, aparat zapłonowy instalacja.
Potrzebna pomoc w sprawie autodiagnostyki silnika w Passacie 91r. silnik 1.8 RP. Mam opis diagnostyki Golfa ,ale tam jest jest jeden kabel obok cewki zapłonowej a w moim Passacie jest kostka z trzema kablami. Gdyby ktoś znał jeszcze opis kodów byłbym wdzięczny. Ewentualnie jakieś sugestie dlaczego zbyt dużo pali ( ok. 9 litrów).
to sprawdź przy cewce zapłonowej powinien być 1 żółty kabelek
mruga kontrolka CHECK ENGINE Mrugająca kontrolka to problem z układem zapłonowym. Pewnie standardowo padnięta cewka.
Na którym nie pali? Pewnie na czwartym
Raczej zabezpiecz zasilanie ECM tzw. "15" czyli zasilanie po kluczyku albo pompki paliwa, czy cewki zapłonowej.
po zgaszeniu nagle zaczyna szarpać Do sprawdzenia instalacja zapłonowa - Kable z fajkami, aparat zapłonowy, cewka, moduł, czy co tam masz, bo nie podałeś modelu silnika.
Wg mnie odcięcie zasilania cewki zapłonowej Więc bez przeglądu instalacji się nie obejdzie
Wymiana przepływomierza powietrza i cewki zapłonowej na inną też nić nie dały
Jeśli nie chce zapalić podłącz poprostu kawałkiem kabla z plusa akumulatora do cewki zapłonowej do 15 i się dowiesz czy to kostka stacyjki czy nie jeśli zapali wymień kostke jeśli nie szukaj w instalacji układu zapłonowego
Najprawdopodobniej padła cewka zapłonowa, miałem to samo wymieniłem świece, przepływomierz, kable. Cewki w tych passatach psują się bardzo często. Można kupić używaną - od 200 do 400zł ale osatnia pochodziła mi pół roku. Kupiłem nową około - 650zł i autko chodzi idealnie. Vag nic nie pokazywał a podobno powinien, pokazywał regulacje przepustnicy , sodę...
Sprawdź obecność plusa na cewce ( module cewki - u mnie w B4 2,0 8V cewka jest zespolona z nodułem elektronicznyn\m - padła kiedyś i kicha...) JAk jest plus to wykluczysz przyczyny poza układem zapłonowym, ( alarm, immo, stacyjka) Wtedy albo cewka z modułem albo układ sterowania od strony aparatu zapłonowego ( tam też pewnie elektronika - czujnik Halla....)...
passat przewody zapłonowe cewka zapłonowe rezystancja świece zapłonowe passat
tempo defro nadmierne spalanie benzyny magistrala rezystory
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Poszarpane krawędzie liter w druku wielkoformatowym - przyczyny i rozwiązania Przeciek w trójniku jednocalowym po wymianie głowicy