Witam Peugeot 307 1.6,110KM,benzyna/gaz,silnik WTRYSK TU5JP4 Silnik chodzi nierówno, przy zapalaniu tak jakby nim coś strzelało i wogole jak zapali to nim trzęsie niesamowicie. Na komputerze komunikat: Catalytic Converter Fault i antipollution fault. Całkowity zanik mocy:pod mała górkę na jedynce nie może się wyskrobać.Myślałem ze się rozrząd przestawił...
No nie, ja po upustach w hurtowni za oryginał płacę około 150 zł, a tym masz w tych samych pieniądzach Pewnie był w białym pudełku, dodatkowo w styropianie. Poptrz czy ma napis 6N0905104 Jezeli nie ma, to podróba
Stawiam na podróbę cewki zapłonowej (na statorze). Może pod wpływem temperatury dostawać zwarcia międzyzwojowego. Cewka butelkowa, szczególnie podróba taka za 15 zł także może być przyczyną, aczkolwiek zazwyczaj przepala się po kilku minutach. Podobne zachowanie może sprawiać kilka innych elementów, kondensator, przerywacz, przewody...
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
Kupiłem zamiennik ( Bosch). Padła po 3 miesiącach. Świece kable wymieniam regularnie Jeżdżę na LPG. Tym razem kupię oryginalną cewkę, tylko zastanawiam się czy mam jeszcze zwrócić na coś uwagę - bo taki krótki czqas użytkowania nowej cewki mnie zastanawia. Może toś ma w tym temacie przemyślenia lub praktyczne rady? Nie czytaj ngłupot, które wypisuje...
Zużyte elektrody świec , zmniejsz ich odległość do 0,6 albo cewka WN szmelc (podróba). Masz tam pewnie gazownie!
Słuchajcie jeszcze pytanie moja cewka jest firmy temic germany ,jest to oryginał czy podróba?
To po cholerę kupujecie moduły-podróby? Założyć Temic lub Telefunken, ewentualnie Hella.
wymień świece zapłonowe nie jakieś podróby a typowo pod Peugeot 307sw ... u mnie wystarczyło wymienić cewkę i jest ok. tylko,że po wymianie cewki co jakieś 15000km muszę wymieniać świece bo na zimnym chodzi jak na 2 garach... a chodzi tak dosłownie z minute zgaszę odpale i jest ok.
Gdyby to latało po torze, to najprościej założyć zapłon PVL/Selletra/Motoplat i mieć spokój z tymi nietypowymi, dziwnymi i blokowanymi zapłonami fabrycznymi. Jeśli to jeździ po drodze, to niestety trzeba pokombinować z dopasowaniem typowego zapłonu. Jedyny problem może sprawiać wielkość stożka koła magnesowego. Zapłon z wewnętrznym impulsatorem powinien...
Ciekawe dlaczego działają oryginały, choć nie wszystkie są zalewane. Czy to super izolacja (próbowałem na podwójnej tez nie starczała na długo) czy inny błąd w sztuce? Cewki przezwajane były przeważnie zgrzane od strony rdzenia albo z wyglądu nie uszkodzone ale przebite co skutkowało niższym napieciem na wyjściu, a w rezultacie brakiem lub wypadaniem...
Dzięki za podpowiedź kolego. Udało mi się dostać oryginalny moduł cewki zapłonowej z golfa II 1.3 benzyna. Gabaryty identyczne jak w golfie 3 1.6 benzyna (75KM). Po wymianie golfik działa jak należy :) Dodatkowo potwierdziłem podmianę modułów u elektryka w warsztacie - powiedział, że będzie OK. Zanim jednak wstawiłem oryginalny moduł z golfa 2, to wcześniej...
Jest drugi szkodliwy aspekt tej sprawy, początkujący elektronicy notorycznie robią błędy, zawarcia i palą układy scalone, to normalne uczą się na własnych błędach, powiedz im że podrabia się półprzewodniki, a nagle okaże się, że każdy pierwszy układ na NE555, LM7805, TL072, LM358, ATMEGA8, 7400, BC547 zawiera fałszywkę, a może pojawią się podejrzenia...
Podmienic pewne cewki z pewnymi przewodami, pisalem to juz wczesniej. W elektronice pojazdowej najszybciej/najpewniej jest podmieniac elementy a nie bawic sie z ich skomplikowanym diagnozowaniem i pomiarami ktore i tak czasami niewiele pokaza, bo podczas pracy element zachowuje sie inaczej. Jesli nadal masz watpliwosci co do modulu to tez po prostu...
Ta chińska imitacja modułu DC-CDI nie ma prawa działać poprawnie, jeżeli przetwornica załącza się na początku znacznika i wyzwala iskrę na końcu znacznika. Jeżeli alternator został zaprojektowany jako zmiennokątowy, to znacznik na długość 15»20° OWK, natomiast jeżeli został zaprojektowany jako stałokątowy to znacznik może być węższy ew. szerszy. Moduł...
Tak się przyjęło. Widocznie większość układów zapłonowych jest bardzo do siebie podobna. Twój skuter może nie należeć do tej grupy, więc spokojnie. Dla mnie pomiar rezystancji cewki jest tylko orientacyjny i tylko dla porównania z tym co podaje serwisówka (jak jest). Ostatecznie decydują pomiary napięć szczytowych. Proste moduły są wręcz prostackie....
http://obrazki.elektroda.pl/1396607000_1... Temat stary, ale może komuś się przyda. Na zdjęciu widać podłączenie i rozkład pinów cewka-wtyczka. Dwa pierwsze piny od góry trzeba zamienić miejscami. Zdjęcie jest dosyć stare, teraz mam wszystko połączone złączkami z małej kostki elektrycznej (tak jak ten dolny pin) i zalane distalem (nie...
To proste jak duXXXnie. Raz- w żadnej hondzie nie ma halla w aparacie, a czujniki magnetoindukcyjne. Tylko jeden model civika miał halla, zaraz ale koło koła pasowego. A odnośnie tej hondy o której mowa wpierw trzeba sprawdzic czy nie pierdyknęła cewka, bo z doświadczenia wiem że na 10 braków iskry 9 to była cewka a jeden moduł. Odpina się doprowadzenie...
Witam. Mialem podobna sytuacje, a mianowice tez nie moglem odpalic Vectry ale jak juz byla ciepla, iskra byla i dobrze rozr krecil, wymienialem i sprawdzalem wszystko pokolei (cewka, kondensator, palec, przewody, kopolka) az w koncu zabralem sie za cos co znajduje sie pod kopolka zaplonu jest to taki czarny polksiezyc (chyba sie modol zaplonowy nazywa)...
Kidu nie pisz bzdur. Niestety muszę tak napisać. Pasowałoby skorzystać z podanego wyżej linku a nie propagować urban legends. Cewka do CDI ma dużo większą liczbę zwojów a przez to i rezystancję. Na pierwszy rzut oka różni się od cewki zapłonu iskrownikowego. Może ty zakładałbyś "zwykłą" cewkę do CDI ja na pewno nie. A propos. Oryginalna cewka do tradycyjnego...
Przyłączę się do tematu. Mam teraz u siebie taką samą vectrę. Problem właściwie identyczny. Właściciel wymienił już dwa moduły, cewkę, kopułkę, palec, świece i kable, był podmieniany też cały aparat. Efekt był taki że chodziła góra dwa tygodnie i koniec. Teraz auto trafiło do mnie. Pierwsze co zrobiłem to kazałem wymienić moduł na oryginał. Dwie podróby,...
Witam. Pacjent to audi S4 2.7 biturbo po chipie. Problemem jest szarpanie pod obciążeniem, dużo czytałem na ten temat i najprawdopodobniej jest to problem z układem WN. Niestety vag-com nie wyświetla wypadania zapłonów w kanałach 17 i 18 ta opcja jest niedostępna dla tego silnika. Oto co już zrobiłem- po każdym z tych zabiegów problem znikał na około...
Błędne dane, przez błąd drukarski powielany w każdej instrukcji. Wysokość pływaka (do zamknięcia zaworu) ma wynosić 29 mm (28 mm w gaźnikach 16N1-1..6). Ustawienie pływaka na 27 mm powoduje wyciek paliwa z króćca przelewowego i uderzanie pływaka o korpus gaźnika. Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać...
Ciekawe problemy macie z tymi przerywaczowymi zapłonami. Przecież trzeba na coś zwalić swoje niepowodzenia. :D Często warto kupić części używane od jakiegoś japońskiego motocykla lub włoskiego skutera i przerobić aby wpasować do demoluda, bo nawet oryginalne części ze starych zapasów są gorsze konstrukcyjnie. Można, ale wg. mnie nie trzeba iść aż tak...
Tak robilismy z donkelkiem,sprawa jest taka,że włożyliśmy mój org.zapłon ekektronik,i wizualnie było wszystko ok.tzn.czerwony przewód o którym pisałem kiedyś dawał wysokie napiecie,ale nie iskrzył czarny ten przed cewką butelkową po dotknięciu do masy iskrzył,wszystko ok.Tak było na moim,zaznaczyc należy że donkelek kupił cały zapłon i nie jest to wersja...
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
KUp taką z gwarancją , bo stare i tak padną bo to wada fabryczna a nowe podróbki są kija warte.
Podmień cewkę dla pewności, a dla całkowitego rozwiązania problemu kup moduł na złomowisku. Oryginałów chyba już nie ma, wszystko co przynajmniej ja widziałem to były chińskie podróbki. Ecu nie ma tutaj znaczenia - impuls iskry jest formowany i wyzwalany przez moduł w aparacie.
Nie wiem jak się odnieść do tematu. Agregat stary, części zamiennych brak, a do tego widzę że były użyte różne części. Wygląda że zapłon jest zbudowany podobnie jak w innych skuterach i motocyklach Yamahy z silnikiem dwusuwowym. Tak więc problem może tkwić w statorze, module zapłonowym lub cewce WN. Tą ostatnią najłatwiej sprawdzić podstawiając inną...
Moduł kosztuje conajmniwj 100zł. W tej cenie (poniżej : bo za o. 50 -80zł) bez problemu kupisz cały używany aparat DelcoRemy do 16NZ. Brat ostatnio kupił taki (w środku wydlądał jak nówka - cewka i moduł musiały być niedawno wymieniane) aparat. Firmowy moduł choć używany może być o wiele trwalszy od podróbki.
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
koledzy pomóżcie ta cewka CDI to ta cewka co idzie na świece ? podam link do aukcji czy to to mogło się mi zepsuć że nie daje iskry ? czy warto kupić ta z allegro czy to chińska podróbka ? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-yamaha...
Jeśli mowa o cewce WN - tej umieszczonej poza silnikiem, to tak jak wyżej napisano. Może być użyta dowolna cewka WN przy zapłonie CDI. Małe cewki WN stosowane najczęściej w chińskich skuterach 4T, czy w markowych skuterach (np. Peugeot, Honda, Kymco) doskonale nadają się jako zamiennik, wymagają jednak dorobienia nowych przewodów z wsuwkami (zacisk...
cewka jest nowa. BYć może podróbka za stówkę.
Żadne. To cewka generuje impuls, który następnie jest wzmacniany w module. Szukaj od razu drugiego aparatu na złomowiskach, ew. modułu z Opli - żadna dostępna podróbka tego modułu się nie nadaje. Do cewki zapłonowej "+12V" dochodzi?
Prawidłowa cewka WN (butelkowa) do elektronika to cewka o oznaczeniu 8351.1/13 o napięciu 6V, niezależnie czy instalacja jest 6V czy 12V, aczkolwiek układy zapłonowe typu CDI nie są wrażliwe na rodzaj cewki WN. Uszkodzenie nowej cewki WN może być spowodowane niską jakością wykonania. Co innego jeśli chodzi o cewkę zasilającą moduł zapłonowy, na rynku...
Cewka nadajnika impulsów jest wymienialna, występuje w podróbkach (EPS). Bączek też.
Witam. Jestem posiadaczem VW POLO, VAG pokazał że na niskich obrotach wypada jeden cylinder. Okazało sie że cewka zapłonowa jest do wymiany, ale do rzeczy: W sklepie cewka BOSCHA lub HELLA kosztuje ok 370zł, natomiast na Allegro znalazłem coś takiego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... Jest ona prawie połowe tańsza niż te w sklepie....
Powiem tak pile dostałem i tak pomału zacząłem wymieniać w niej myslalem ze w 100zl sie zamknę max w remoncie a tak naprawdę wydałem 400zl ze starej pily został jedynie karter , cewka zapłonowa, sprzeglo i swieca reszta nowa mógłbym tak zostawić bo ciąć sie ja da ale chciałbym podregulowac ja ogólnie popełniłem błąd ze oryginalny gaznik zacząłem regulować...
Po prostu trzena załozyć oryginalny cewkomoduł produkcji Temic lub Beru,a nie podróbki z Hans Preis lub inną chińszczyznę.
Jeżeli to MM4.8P to w pierwszej kolejności wymienił bym cewkę, i nie zakładał Sagem albo podróbek (np Kager) Albo Valeo albo L'Electricfil. Świece masz zgodne ze specyfikacją, czyli z rezystorem?
Jeszcze nie spotkałem się z jakimiś chińskimi podróbkami tego modułu DC-CDI za 35 zł... Moduł oryginalny prawdopodobnie kosztuje około 300 zł. Spróbuj wykluczyć uszkodzenie modułu, sprawdź zasilanie modułu, impulsator, cewkę WN. Pokaż zdjęcie świecy zapłonowej wykręconej po pojawieniu się usterki zapłonu.
Jeszcze trzeba sprawdzić luz kabla wysok. napięcia - w gnieździe cewki WN, bo może to być cienki kabel, a wejście w cewce jest na gruby kabel Oryginalne WSK-owe cewki zapłonowe mocowania kabla wysokiego napięcia miały w postaci takiego wystającego wkręta na który nakręcało się ten kabel. Nie było tam możliwości aby kabel był luźny, czy to gruby czy...
więc kupiłem nową chińską, lecz po przejechaniu 400 metrów się spaliła. Standardowe zachowanie podróbek. Więc kupiłem wtedy nową polską, koszt 60zł zamontowałem ją próbuje zapalić moją wsk, a tu nic niema iskry. Podaj model, typ, producenta. Albo cewka niedostosowana do zapłonu iskrownikowego, albo patrz wyżej. Podaj informacje nt. obecnej cewki WN....
w tym roczniku był aparat W przypadku Witkacego777 faktyczne pewnie chodzi o Felke 1.3 na monowtrysku (BMM), ale gwoli scislosci, to tam nie jest aparat zaplonowy tylko wylacznie sam rozdzielacz, a poza tym z tego rocznika (96) byly zarowno Felicie 1.3BMM jak i bezrodzielaczowe 1.3MPI z listwa zaplonowa (od 08.96). Miałem kiedyś upartego klienta, wymieniłem...
IGN+ i IGN- to poprostu oba zaciski na zwykłej cewce zapłonowej.IGN- to impulsy generowane przez różne urządzenia w zależności od modelu i rocznika.Jak nazwa wskazuje impulsy te musza być ujemne.Teraz wszystko zależy od twego modułu zapłonowego i cewki zapłonowej(następnym razem niepisz że nie masz takiej bo się ośmieszasz)Zpraktyki mogę Ci powiedzieć...
Z dużym prawdopodobieństwem to moduł zapłonowy; piszesz że wymieniłeś na nowy - oryginał/podróbka? Po wymianie innych części, o których napisałeś, pozostaje już raczej tylko to i ew. uszkodzenie przewodów od cewki impulsatora (mało prawdopodobne skoro obrotomierz "żyje"). pzdr.
Panowie, prośba o radę, bo głupieję =:-0 Silnik zaburtowy Yamaha 2B (inaczej model 6A1), dwusuwowy, jednocylindrowy, dwa konie mechaniczne, rocznik 1994, nie ma iskry. Kupiony za grosze na Alledrogo jako niesprawny, ale wszystko jest OK, poza tą iskrą. Układ zapłonowy najprostszy z możliwych: koło magnesowo-zamachowe, dwufunkcyjna cewka, klasyczny przerywacz...
Zgadłeś - nie ma tyle, że w poście do którego się odwołuję jest napisane, że żeby sprawdzić cewkę to trzeba zwierać któryś przewód do masy. Który? Bo zakup cewki bez pewności, że to ona jest przyczyną problemu jest niezbyt pocieszający - podróbki są do bani a oryginały kosztują. Proszę o doprecyzowanie jak wykonać test cewki WN. Regulamin pkt 11 proszę...
Kup oryginał. Przy okazji wymień świece i przewody W/N. https://obrazki.elektroda.pl/2244175500_... W oryginale była cewka Temic, dokładnie egzemplarz ze zdjęcia obok. Volkswagen sam nie produkuje wielu podzespołów: łożyska, tarcze i klocki hamulcowe, cewki i świece zapłonowe itd. Oryginał będzie więc taki, jaki w danym aucie producent...
cewka cewka zapłonowa schemat cewka zapłonowa panda cewka zapłonowa schemat
układ scalić lampka instrukcje radia blaupunkt samsung galaxy google
uziemienie sprzętu radiowego uziemienie sprzętu radiowego
Zamiennik dla Intel Core 2 Duo E8500 na Socket 775 Jak zmienić kierunek drzwi w suszarce?