W późniejszych Skodach serii 100/1000/105/120 był dodatkowy rezystor żeby zapobiec spaleniu cewki. Generalnie unikaj bo nie wiesz w czy styk aparacie jest zwarty ( a jest duże prawdopodobieństwo bo krzywka jest o przekroju kwadratu). Jak chcesz sprawdzać światła to odłącz przewód z aparatu zapłonowego na ten czas.
http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
1.6 MPI zgaduję BSE 75 KW/102KM? ;) Ma jakiś przebieg? Wróżka powie, że przyczyn może być wiele, niekoniecznie związanych z temperaturą. Przepływomierz (sprawdziłeś? czyściłeś?), sonda lambda, pompa paliwa albo nawet cewka zapłonowa lub zimne luty w sterowniku. Serwisy samochodowe idą na skróty, lubią typowe usterki, podłączają do kompa i kasują za...
-iskra, jest (ale niemam pewnosci czy w odpowiednim momencie i czy napewno w cylindrze) Otóż to jest to o czym pisałem (czy na pewno w cylindrze, bo na pewno w odpowiednim momecie), i podałem sposób na sprawdzenie tego nie wymaga żadnego skomplikowanego sprzętu, wystarczy radykalnie zmniejszyć odstęp na świecy i sprawdzić. Nie piszę tego gołosłownie,...
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
Witam Jestem po raz pierwszy na forum a na samochodach nie znam się za dobrze:-)) Proszę o wyrozumiałość i pomoc:-) Zakupiłam w promocyjnej cenie cewkę zapłonową do samochodu skoda felicia 1,3 Kolega próbował ją dzisiaj wymienić. Okazuje się jednak, że wtyczka zakupionej cewki jest inna niż starej(ma wtyczkę na zatrzask). Na nowej podany jest nr 467905104...
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie cewki zapłonowej w skodzie octavii 2.0 2002 r. Sprawa wygląda tak. Moja skoda miała zmieniana uszczelkę pod głowicą , świece, 2 razy kable (pierwsze były felerne ) ale sprawa z kablami rozwiązana. Przy zapalaniu, pracy na zimnym silniku w deszczowe dni słychać jakieś stuki z okolic cewki. Silnik ma oznaczenie AZJ...
Witam, Czy cewka zapłonowa w Skodzie Octavi 1.6, może brzęczeć na zimnym silniku? Inne objawy to przerywanie, szarpanie i czasami widać iskrę pod fajką. Pozdrawiam.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
cewka zapłonowa też była wymieniana .
panowie temat uważam za zamknięty przyczyną była cewka zapłonowa dziękuje za odpowiedzi .
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Dzień Dobry, Mam problem z samochodem Skoda Rapid 1.2 TSI 105 km. Silnik szarpie na biegu jałowym oraz przy mocnym dodaniu gazu od 1 - 2 tys obrotów. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymienione zostały w ostatnim czasie: świece, przewody, cewka zapłonowa wszystko z firmy NGK. Dodatkowo wymieniony regulator napięcia oraz filtr paliwa. Została przeczyszczona...
Wysiada mi któraś z trzech cewek zapłonowych, najgorsze jest to, że nie wiem która, bo jej nieprawidłowa praca objawia się dopiero przy dużej prędkości samochodu (kuleje na jednym garze). Jak sprawdzić w domowych warunkach która to? Nie stać mnie na kupno trzech cewek i wymiany wszystkich, chciałbym też przekonać się, czy faktycznie to cewka, żeby nie...
Jest to problem dotyczący zapłonu świece i cewka zapłonowa a jak nie to coś nie tak z rozrządem trzeba sprawdzić
Witam mam skode felicje Lxi 1.3 96 rok, na gazie. Od roku mam dziwny problem otóż co jakis czas pada cewka zapłonowa w felicji obiawami poprzedzającymi jest to ze zaczyna lekko szarpac na gazie i trzeba przełaczyć na beznynę, jednak nieraz jak pozostawiłem na gazie auto na noc to rano choc na benzynie chce zapalic niechce zapalic. Szczególnie jest to...
Jeszcze cewka zapłonowa została. Ściągaj po kolei kable i czyść gniazda w które wchodzą kable. Na pewno któreś gniazdo zaśniedziało.
Witam wszystkich. Jestem nieszczęsnym posiadaczem Skody Felicii 1.3 mpi b+g. Problemem jest to, że samochód nie dostaje iskry na dwa cylindry, przez to samochód w ogóle nie ma mocy i chodzi jak maluch :) Sprawdziłem już: 1) - świece są OK 2) - ciśnienie jest OK 3) - cewka zapłonowa jest podmieniona i sprawdzona że działa Macie jakieś pomysły co może...
Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników SKODY. Mam problem z którym sobie elektrycy nie radzą, ale po kolei. Posiadam Skodę Felicie 1.3 MPI (benzyna) rocznik 96. Przez ostatnie lata wszystko było dobrze, standardowe wymiany jak łańcuszek, akumulator itp. Niestety tego lata od maja mam duży problem. W ciepłe dni, upały, po przejechaniu kilkunastu...
Na nic się zdały podłączania do komputerów itp itd. Zapomniałem ogólnie o tym temacie na tej stronie. Problem rozwiązany. Cewka zapłonowa wymieniona. Ok 2000 km zrobione i zero problemów. Jak się okazało po wyjęciu starej cewki była delikatnie pęknieta w kilku miejscach. Nowa to magneti marelli. Pozdrawiam Dodano po 12 Zapomniałem dodać, że wymiana...
Tak, problem rozwiązany. Okazało się, że problemem była cewka zapłonowa - planując wymianę, proponuję jednak szarpnac się na zamiennik jakieś renomowanej firmy z wyższej półki cenowej, albo oryginał. Używane lub tanie zamienniki często są złej jakości, i tak jak u mnie, wymiana może nic nie dać. Do tego czyszczenie i programowanie przepustnicy. Po wykonaniu...
Teraz twoja cewka zapłonowa nadaje się na śmietnik , iskra nie może wisieć w powietrzu nawet jak zaizolujesz , napięcie już wytworzyło sobie drogę i będzie tam przebijać . Widzę to tak nowa cewka i nowe świece dobrej firmy i masz spokój z iskrą i z jej przeskakiwaniem .
Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody WN -kopułka,palec aparatu - cewka zapłonowa -moduł...
Witam, Skoda bez gazu, jeden właściciel 140000km. Przyjechała na lince, brak zasilania pompy paliwa okazało się, że nie było masy ma sterowniku. Auto odpaliło ale zalewało 3 świecę, pozostałe czarne i oczywiście czarny dym z rury. Brak błędów, ciśnienie paliwa około 3bar, wtryskiwacze ładnie rozpylają, sprężanie na poziomie 13bar, czujnik temperatury,...
Witam. Od jakiegoś czasu walczę z usterka mojej skody Felicji 1.3 mpi+ gaz sekwencyjny (sterownik Diego G3). Wymienione rzeczy: czujnik Halla, czujnik podciśnienia (MAP), sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodniczego, profilaktycznie przeczyszczone wtyczki i sprawdzone połączenia lutowane instalacji lpg, wyregulowane luzy zaworowe. Niestety problem...
Od początku. Posiadam skodę z serii 130. Znajomy zrobił dla mnie tzw. swapa - zamiast oryginalnego silnika gaźnikowego mam w aucie silnik 1.3 mpi z felicii. Oba silniki są niemal identyczne pod względem konstrukcji, różnica obecnie jest tylko w sposobie zasilania paliwem (wtrysk zamiast gaźnika) oraz tym, że w MPi jest listwa zapłonowa zamiast świec...
Zmień cewkę zapłonową i świece .
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Sprawdź cewkę zapłonową i moduł sterowania nią.
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Cewka zapłonowa.
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Nie elektromagnes tylko cewka zapłonowa...
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Jeżeli było jeżdżone tylko na PB to możliwe że wtryski się pozapiekały. Wymień filtr paliwa. Zobacz czy pod odłączeniu akumulatora na kilka minut auto nie zacznie lepiej jeździć na PB. Reduktor bym zostawił w spokoju bo przy jego uszkodzeniu na LPG też powinien kiepsko chodzić. Rozumiem że w tym modelu nie ma przewodów zapłonowych bo cewka jest montowana...
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Zobacz numery...
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Mechanik powinien wiedzieć. Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową.
U mnie także cewka dawała iskrę na wszystkie świece, wszystkie wtryski lały, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i nic to nie dało. Dopiero, jak zakupiłem nową cewkę, zaczęła chodzić normalnie. 2 miesiące główkowałem, co może być, a wystarczyło wymienić cewkę zapłonową.
Szukaj intake manifold pressure. Ciśnienie paliwa manualnie manometrem musisz sprawdzić. Dodano po 16 ...oraz wypadanie zapłonów na 1 i 3 cylindrze... A czy tak przypadkiem nie padło któreś uzwojenie na cewce zapłonowej?
Sprawdź miernikiem obwód cewki - tej w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
Tak.........
50 - żółty z rozrusznika i czarny z zestawu przekaźników, 30 - czarny z zestawu przekaźników i czerwony z obwodu świateł mijania, 16 - przewód z lampki kontrolnej układu hamulcowego, 15 - czarny z cewki zapłonowej i zestawu przekaźników.
Witam Zakupiłem Cewką zapłonową do Skody Felicja 1.3 MPI 96r. tylko Nowszy typ i nie pasuje wtyczka , na forum wyczytałem że trzeba skrzyżować dwa przewody tylko nie wiem które ponieważ połączyłem je podobnie jak w starszym typie ale samochód nie chce odpalić Proszę o pomoc
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
Według schematu W Vectrze A z silnikiem 1.6i C16NZ sygnał do sterowania obrotomierzem wychodzi bezposrednio z komputera. W Kadecie z tym silnikiem sterowanie było brane z cewki zapłonowej. Ignacy
Ja na Twoim miejscu chcąc aby mi auto dobrze jeżdziło to po prostu bym kupił nową lub używaną sprawną cewkę .
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Dla zainteresowanych dodam jeszcze, że kable od obrotomierza to odpowiednio: biały --> impulsowy z cewki zapłonowej niebieski --> masa brązowy --> +12V
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Na której cewce? Zapłonowej?
Tak jak napisałem wcześniej w poprzednim samochodzie błędy były sygnalizowane przez ECU samochodu - zapalenie lampki MIL i odpowiedni błąd, teraz po odpięciu cewki czy wtryskiwacza nie zapala się lampka i nie ma błędu.
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
witam czy ktos wie jak zdiagnozowac moduł zaplonowy (cewki z fajkami) i czujnik polozenia włu korbowego w skodzie felicji? mam wrazenie ze przestawil mi sie zaplon
Witam skoda felicja odpala jednorazowo na 2/3 sec po czym gasnie I nie odpala za 2 razem po odpieciu I przypięciu przewodu od cewki zapłonowej odpala znowu na 2/3 sec I tak w koło macieju..
Pomyłka: Wymieniłem cewkę zapłnową a nie aparat zapłonowy.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
piotrekwoj1 to co nakladasz na świece To jak już to zespolona CEWKA zapłonowa. Odpowiedz na pytania kolegi Pawła.
Zacznij od układu zapłonowego, gaz jest bardzo czuły na to. Jeśli chcesz zobaczyć czy przewodu masz do wymiany to rozrób sobie wode z solą, wlej do jakiegoś psikacza i psikaj po kablach a zapewne zobaczysz dyskoteke :) Tylko najlepiej jak będziesz to robił wieczorem jak będzie ciemno ;]
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Okazało się że to wina cewki zapłonowej .Dziękuję za odpowiedzi zamykam temat.
Skoda Favorit 135 LS. W aparacie zapłonowym jest cewka do wyzwalania sterownika zapłonu, jaka jest jej oporność .średnica drutu. ilość zwoi.
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
ja osobisie niemam skutecznego sposobu czy cewka zapłonowa jest sprawna, można tylko sprawdzic czy działa i czy nie działa. musisz wymienic aby sprawdzic, chyba ze ktos ma inny pomysł. W skodzie miałem taki przypadek, że po wcisnieciu gazu do konca było szarpniecie strzelanie, i wogóle nierówna praca, przy powolnym przyspieszaniu bez problemów. Też...
Przed naprawami całkowicie wyłączyć instalację gazową i dopiero gdy uzyskasz pewność , że silnik poprawnie pracuje na benzynie ponownie uruchomić gaz. Sprawdzić stan świec zapłonowych , kabli wysokiego napięcia , cewki z modułem. Czyszczenie przepustnicy i adaptacja. W czasie rozbiórki dolotu zachować ostrożność aby nie uszkodzić odmy. Po tych czynnościach...
Polecam denso K20TT. Świeca ma taką wypustkę na dolnej elektrodzie. Testowałem ją osobiście, miałem uszkodzoną cewkę (za słaba iskra) na normalnych świecach pomagało zmniejszenie przerwy (NGK, Bosch), a denso TT bez zmniejszania przerwy śmigało poprawnie. oczywiście nie wierz reklamie, że Ci się poprawi dynamika i spadnie spalanie ;) https://www.youtube.com/watch?v=i02Iym3s...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Problem rozwiązany. To była spalona cewka.
światła do jazdy dziennej maja zgasnąć po włączeniu postojowych (podobno) więc podłącz pod postojowe. Jeżeli chodzi o stacyjkę to nie musi być podłączone bezpośrednio pod stacyjkę. Wystarczy podpiąć pod przewód gdzie pojawia się zasilanie po stacyjce - zasilanie ECU, zasilanie cewki zapłonowej itp.
Dzięki za odpowiedzi, zostaje sprawa obrotomierza. Czy sygnał do niego idzie z cewki zapłonowej? Może ktoś wie gdzie znajde pinout zegarów?
Witam. 15 podpiąć do cewki zapłonowej (do opornika-kostka na cewce),drugi przewód do bezpiecznika nr2.
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Oprucz impulsu z cewki zapłonowej do pracy obrotomierza wykorzystuje się sygnał "W" z alternatora więc sprawdź czy masz styk "W" na alternatorze .Poza tym do prawidłowej pracy obrotomierza potrzebna tzw "15" czyli + i masa czyli "-", a żeby było widać wskazania także w nocy potrzebne jest podświetlenie czyli tzw. kl. 58. Obrotomierze mają też tzw.switche...
Czujnik halla nowy, cewka nowa , stacyjka nowa , komputer i immobilajzer nowy z jednego typu . Przy kreceniu rozrusznikiem , do listwy zapłonowej dochgodzi prąd , a nie daje na dwóch pobudzających cewek
przeciez moduł jest razem z cewką zapłonową a to wszystko wygląda tak http://www.allegro.pl/item123686532_modu...
Trzy cztero elektrodowe to wynalazek jak stwierdził słusznie gazownik. Utrodniony dostęp mieszanki paliwowo powietrznej do łuku elektrycznego"iskry". Nic to nie poprawi w przedłużeniu żywotności świecy. Jazda na gazie ma to do siebie że trzeba częściej wymieniać swiece zapłonowe. Na benzynie przejedziesz 90tys.km, a na gazie wymieñ świece po 30tys....
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: No właśnie, takie to forum. Jeżeli cewka ma 3 omy może śmigać bez opornika, opornik się stosowało w przypadku cewek o rezystancji 1,7 oma. Jeżeli chcesz spac spokojnie, zastosuj przewód oporowy z malucha, lub ten opornik-cegłę ze skody 120.
A więc tak, pompa paliwa działa, niestety iskry na świecy nie ma (sprawdziłem wsadzając gwoździa i dotykając do masy). Przed chwilą założyłem na chwile pożyczoną cewkę zapłonową, iskra była ale dalej nie odpala.
Wypadanie zapłonów. Czyli albo wina samego układu zapłonowego - świeca, przewód, cewka, albo mechaniki - niedostateczne sprężanie, nagar w komorze.
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
A w silniku, gdzie masz szereg bardziej gwałtowniejszych przemian jak się zachowuje olej? Błażej, ten olej ma tylko jedną powinność-odprowadzić ciepło :lol: Z frugiej strony widziałem szereg pościutkich cewek ( od fiatów 850 po skody 130) i działały bez zarzutów.
Jasnobrązowy kabel we wtyczce i opcjonalnie masa z obudowy cewki do silnika - taka cienka plecionka. Domyślam się że pali nowe cewki? A konkretnie moduł zapłonowy? Nowe cewki dostępne w sklepie są kiepskiej chińskiej jakości. Kup używaną od dowolnego vw seat skoda i będziesz zadowolony
Założyłem świece według książki serwisowej champion OE145/T10 i zmieniłem cewkę zapłonową, objawy ustąpiły jest lepiej, nie gaśnie, nie szarpie, zamykam temat
Witam, kupiłam Skodę Fabię 2002 r. 1.4 benzyna, wymienione są świece na nowe. Jak jedzie się autem na niskich obrotach, auto szarpie. Jaki jest powód? AI: Czy sprawdzałaś stan cewek zapłonowych i przewodów zapłonowych? Mogą one również wpływać na szarpanie silnika. Tak. AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś kontrolki lub kody błędów? To...
No przecież masz cewka czytnika zabezpieczenia przed kradzieżą\klucz zapłonowy-za mała wartość sygnału. Te fejsy są jednak za tanie
cewka zapłonowa skoda felicia skoda fabia cewka zapłonowa cewka zapłonowa skoda fabia
zmywarka whirpool moduł długość szczotka unitra szpulowy magnetofon
robot sprzątający samsung układ pneumatyczny
Odgłos zwarcia w ekspresie do kawy - przyczyny i rozwiązania Podłączenie kamery cofania do radia Harman VP4