Kolego przepnij cewki i zobacz czy brak iskry podąża za cewką.
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
Brak iskry reno clio 2 Wstępna ocena dostępnych informacji Brak iskry w Renault Clio 2 to problem, który może mieć wiele przyczyn, związanych głównie z układem zapłonowym, czujnikami lub immobilizerem. Aby skutecznie zdiagnozować problem, konieczne jest systematyczne podejście, obejmujące zarówno podstawowe, jak i bardziej zaawansowane kroki diagnostyczne....
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Sprawdz cewki zapłonowe.
to moze ja przedstawie swój tok myślenia (może jest błędny?) kożystając z twojego opisu 1./ +12V 2./ sterowanie obwodu cylindrow 1 i 4 - styk 35 komputera 3,/ sterowanie obwodu cylindrow 2 i 3 - styk 17 komputera 4./ do kondensatora kondensatora czyli rezystancja między 1-2 i 1-3 powinna być taka sama, to samo w przypadku pomiaru pomiędzy 2-4 i 3-4...
a tak się dzieje bo cewka została stara czyli niskoomowa
CZy wie ktos w jaki sposób cewka zapłonowa w silniku f3p w lagunie jest podłączona do masy?czy jest to oddzielna masa czy wspólna dla wszystkich urzadzen?bpo pojawia sie napiecie pomiedzy + cewki a masa zewnetrzna np z nadwozia a nie ma na - cewki, dlaczego? nawet podczas pracy rozrusznika. Od czego zacząć??pomocy!! Witam-może komus sie to przyda.Powodem...
Jaki silnik, który roczmik? Jeśli są dwie powójne cewki, to wymień cewke zapłonową.
nie ma żadnych zabezpieczeń typu alarm czy immobiliser, napięcie na module pojawia się w momencie włączenia zapłonu, rezystancja czujnika położenia wału jest u mnie ok 216 om cewka ohmowo ok i moduł zapłonowy wymieniony
Wadliwie dzialajacy układ zapłonowy ma wpływ na wypadanie zaplonów ale na ciśnienie w kolektorze znikome, chyba że usterki są dwie, cewka i czujnik ciśnienia w kolektorze, to by też tłumaczyło objawy.
Witam wszystkich. Problem strzelania zgłębiłem dokładnie. Najpoważniejszym powodem strzelania jest układ zapłonowy w którym jedna cewka zapłonowa obsługuje dwa gary(te układy po prostu muszą strzelać i pewnie z powodu ich właśnie wymyślono sekwencje). Występują wtedy dwie iskry zapłonowe w tym samym momencie,jedna w fazie prawidłowej na garze suwu pracy...
Witam Wszystkich :) To co napiszę będzie długie, skomplikowane i trochę śmieszne, ale uważam, że jeżeli ma mi ktoś pomóc, to musi znać szczegóły moich eksperymentów. Jakiś czas temu zakupiłem CB Alan 48+ Multi oraz antenę AT 71 Magnum - 165 cm. W pierwszej kolejności stoczyłem walkę z zamocowaniem anteny i uzyskaniem niskiego SWR - jeżeli ktoś ma ochotę...
no cewka to racze nie (jeżeli ,,mówisz" że jest ok) raczej modół zapłonowy - mój dziadek miał podobnie, że komputer zapłonowy coś szwankował i cza było wymienić
Podejrzany czujnik położenia wału. Możesz zmierzyć napięcie na nim, powinno być na rozruszniku ok 2V AC. Zobacz wiązkę i posprawdzaj zasilania i masy na sterownik, Wtrysk działa, podaje paliwo? Moduł zapłonowy dostaje zasilanie i wysterowanie? To banalnie proste auto....
Witamy, problem może byc złożony. Po pierwsze należy sprawdzić czy układ zapłonowy pracuje prawidłowo na wszystkich cylindrach w silniku. Jeśli któryś cylinder nie będzie pracował, może dość do mocnego telepania silnikiem i całym samochodem. Również niesprawna cewka zapłonowa lub świece mogą powodować taki objaw. Najprościej sprawdzić to poprzez wykręcenie...
Więc silnik nie odpala rozrusznik kręci paliwo dostaje nie ma iskry na świecach cewka jest dobra więc został mi tylko sprawdzić czujnik a następnie sterownik.Wiem że z sterownika pin 27 wychodzi na moduł zapłonowy ale nie wiem teraz jakie impulsy wysyła i czy da go się sprawdzić miernikem?
Dwa czarne przewody ( masa) do Pin 1 i 2 Żółty ( zasilanie +12v po zapłonie ) do Pin 3 Czwarty kabelek , prawdopodobnie pomarańczowy ( sterownie ) do Pin 4
Postów nt. problemów z cewkami zapłonowymi (szczególnie tymi markowanymi przez firmę SAGEM) jest sporo. Jest też wiele opinii nt. objawów jakie towarzyszą temu uszkodzeniu. Są również podane informacje w jakich miejscach cewek najczęściej dochodzi do niepożądanych przebić oraz że cewki DENSO są trwalsze od SAGEM-a. Nie znalazłem natomiast szczegółowej...
Szeregiwo ale cewki 6V. Z aut ma takie renault 1.6 K4M.
Stan obwodu wysokiego napięcia na przykład - bicie do masy na przewodzie zapłonowym, niesprawność świecy.
Witam! Oczywiście można, a Denso są napewno lepsze! Pozdrawiam!
Czy aby dyskusja nie omija zagadnienia? Panowie dyskutujecie o cewkach bezpośrednich a pytający pisze o trzech przyłączach. A gdzie w tych cewkach tak jest? Więc chyba mowa o starszym rozwiązaniu. Poza tym cewki mało firmowe, nowe i pracujące poprawnie (nie wiem jak długo) kosztują raczej ok 100 PLN a SAGEM lub BERU 140-160 PLN. Nowych DENSO raczej...
kupilem renault megane 2006 rok 1.6 silnikw benzynie i mam problemz cewkami chodzi o to ze auto spisywalo sie bez zarzutu do czasu gdy spadl deszcz i przejechalem sie po kaluzach, zaczely skakac obroty , znajomy zaproponowal mi wymiane swiec i w tedy przy zdjeciu cewek zauwazylem ze swiece sa zalane woda a na trzech cewkach jest zniszczona guma( chyba...
witajta chopy. Mam problem z renault twingo 1.2 16V 2001r. po podłączeniu odpowiedniego komputera system zdiagnozował zwarcie dwóch cewek do masy. pomiar cewki omomierzemy wykazuje 0,6 Ω zatem jest to dobra wartość bo taką informacje gdzieś w sieci zasiągłem. bład zwarcia do masy wyskakuje również gdy odłącze wtyczkę od cewek. Możecie mnie podeprzeć...
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Renówki benzynowe cierpią na problem z cewkami zapłonowymi.
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Jeżeli cewki są pojedyncze na każdy cylinder to uszkodzona jest instalacja elektryczna lub sterownik silnika . Badanie oscyloskopowe stwierdzi to jednoznacznie .
Temat rozwiązany.Uszkodzone cewki zapłonowe.
Chyba jedyny słuszny silnik w tym samochodzie Muł niesamowity 113 KM to za mało do tego auta. Musi być 2.0 benzyna 134 KM - niby tylko kilkanaście KM więcej ale zupełnie inaczej ( lepiej ) się jeździ a spalanie to samo. 2.0 nie ma problemu z KZF i cewkami zapłonowymi.
Owszem zmieniałem. Dzisiaj przyjechał do mnie dziadek który ma takie same clio jak moje i sprawdziłem podłączenie kabli i moje są tak samo. Sprawdzając iskrę zdjąłem kabel z cewki zapłonowej.
Możesz mieć też uszkodzone cewki zapłonowe.
Olej leci pod pokrywą zaworów. Do ściągnięcia pokrywa.
Witam Mam Renault Lagune 1.6 16V z 1998 roku i niewiem jak sprawdzić cewki zapłonowe... Prosze o odpowiedź z góry dzięki
Czyli tak jeśli masz osłonę na silnik to zdejmij ją zabaczysz między rurkami kolektora 4 cewki "ołówkowe". Na zgaszonym silniku odepnij wszyskie kostki, następnie odkręć cewki kluczem 10 luk torx 30 wyciągnij je wyjmij Sruby włóż z powrotem cewki podepnij je i odpal. Na odpalonym silniku powoli wyjmuj każdą po kolei jeśli np. wyjmiesz pierwszą cewke...
dobra, sam doszedłem do tego, że w ten sposób da się naprawić te szarpiące cewki. nie mogłem jednak nadal ustalić dokładnie miejsca przebicia, więc nałożyłem grubszą warstwę silikonu na całą tą plastikową część (w kolorze żółtym). i pomogło! znowu wróciła przyjemność z jazdy - samochód nie szarpie i jest zdecydowanie bardziej żwawy. podsumowując - opisany...
Masz LPG? Diagnozowałeś cewki zapłonowe?
To padła nie jedna cewka zapłonowa.
A czy ewentualnie można być to też objaw cewki zapłonowej ??
filtr albo cewka zapłonowa
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
Wymiana kompletu cewek zapłonowych rozwiązała problem.
Testerem cewek.
Renault to takie dziwne ustrojstwo która ma swoje pomysły na pewne rzeczy . :D Cewki cylindra 1-4 pracują szeregowo . 2-3 również . :D Jak wyciągasz wtyczkę z 1 to rozłączasz również 4 . W twoim przypadku nieprawidłowość jest prawdopodobnie na jednym z cylindrów 2-3 . 1-4 pracują prawidłowo i jak je odłączysz to silnik zgaśnie , bo nie pójdzie na jednym...
Jeśli chodzi o brak iskry to proponuje sprawdzić kable WN, kopułke i palec rozdzielacza i cewkę zapłonową. Miałem podobny problem w swoim samochodzie Rover 214 si zgasł podczas jazdy i już nie odpalił. Winna była cewka zapłonowa.
Po pierwsze, posłuchaj, czy po włączeniu zapłonu słychać przez chwilę pompkę paliwa, jeśli nie, spróbuj, jak poprzednik pisze, na Plaka, czy będzie odpalał. Jeśli słychać pompkę, sprawdź napięcie na cewce zapłonowej - po włączeniu zapłonu prąd pojawia się na chwilę lub podczas rozruchu stale. Dalsze sugestie po sprawdzeniu powyższego.
Ostatnio miałem Clio które totalnie świrowało (obroty, szarpanie itp.). Okazała się uszkodzona cewka zapłonowa (fajkocewka).
cewki zapłonowe !!!!!!!!!!!!! 4szt wymienić
i jakie efekty coś do przodu?? Dodano po 2 jak już ustaliliśmy wczoraj masz zasilanie na pompę i na cewkę. Piszesz że nie ma iskry wiec nie bardzo możliwe by w trakcie kręcenia chodziła ci pompa paliwa no chyba że uwaloną nasz cewkę zapłonową.
Od czasu pojawienia sie tych aut zawsze odpinam wtryskiwacz aby sprawdzic która cewka padła..
kupuj cewki zalewane, tzn nie maja na szczycie kapturka plastikowego w szarym badz czarnym kolorze, wygladaja przez to o wiele gorzej a jeszcze nie padla zadna. Mnie nie udalo sie naprawic, nawet nie startowalem do tego, rozebralem jedna mlotkiem to fakt
uszkodzić cewka zapłonowy renault renault laguna cewka zapłonowy cewka zapłonowy renault laguna
sprzedam głośnikowe x18xe schemat testy akumulatorów
rozebrać suszarka miele rower spalinowy koszty
Rezystor 300 Ohm 25W a problem z dmuchawą VAG 00944 – Elektryczne podgrzewanie lusterka pasażera, obwód nieprawidłowy, stały błąd