Problem rozwiązałem jakieś dwa tygodnie temu. Nie mam w ogóle czasu siedzieć na takich dużych forach jak elektroda.pl... Sposób opisałem na innym forum. Tymczasem mam już kolejnego Peugeota w naprawie, tym razem z jakimś modułem TCI od samochodu. Cewka nie powinna uszkodzić Ci modułu.
Witam, Najprostszym sposobem będzie zastosowanie tego prostego układu zasilania. Podłączasz się bezpośrednio pod prądnice. http://obrazki.elektroda.net/75_12319485... Też kiedyś miałem taką maszynke :) ,ale sprzedałem za długotrwałą namową.Akumulator służy tam tylko do zasilania świateł postojowych,kierunkowskazów,stopu i klaksonu.Są tam trzy cewki:jedna...
I jak, udało się rozwiązać problem? U mnie głównie na zimnym silniku wypada zapłon na 4. cylindrze. Wymieniłem wszystkie świece i czekam na cewkę, jeśli to nie pomoże, trzeba będzie zajrzeć na wtrysk, a na koniec nieszczelność w dolocie i zawory. Czy taki współczynnik korekty wtryskiwaczy coś mówi ? https://obrazki.elektroda.pl/3489334600_...
Koledzy! Przedwcześnie zakończyłem temat i wracam do niego. Silnik wtedy pięknie odpalił, ale po kilkudziesięciu sekundach zaczął palić na trzy gary i spaliła się druga cewka - również na trzecim cylindrze (była używana, więc założyłem, że to jej wina). Po dogłębnych oględzinach okazało się, że przewód zapłonowy trzeciego cylindra jest uszkodzony wewnątrz...
Chciałem zapytać, czy istnieją jakieś konkretne powody uszkadzania cewki wewnątrz aparatu zapłonowego w polonezie. Jest to cewka która działa na podobnym zasadzie jak czujnik halla. https://obrazki.elektroda.pl/4741380500_... Znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego, w podstawie magnesu. https://obrazki.elektroda.pl/6073253900_...
Zobacz czy masz na altelnatorze kondesator jak masz to sprawdz go a najlepiej wstaw nowy to napewno pomoże mi pomogło!!!
Witam Jeżeli w tym 126 p jest zamontowany alternator to w przypadku odłaczenia akumulatora napięcie z niego może sie podwyższyć i uszkodzić moduł zapłonowy , regulator napięcia i włączone żarówki. Miałem podobny przypadek w Trabancie . Uwaga alternatory w nowszych autach maja regulatory odporne na odłączenie akumulatora
Ze wzoru R=ro *l/s gdzie ro = 0.017 ohm *mm^2 / m l -długość drutu s - pole przekroju dla drutu dne 0,05mm s=0,019625 Przyjąłem R uzwojenia wysokiego napięcia 3000Ω (tak jak w cewce wsk) Wyszło mi 348 metrów drutu nawojowego Jak uporasz się z odwinięciem starego uzwojenia i zmierzysz wymiary karkasu (wiem, nie do końca karkasu, bo na nim jest jeszcze...
Czy panowie czytają pierwszy post? Aparat wymieniony na inny! Calutki aparat zapłonowy wymieniony na inny używany, który podobno działał przed demontażem! Znalazłem taki opis: Na akumulatorze żaróweczka przygasa, na cewce WN nie zapaliła się. Na cewce jest 12V. Iskry nie > zaobserwowano. No i już coś wiemy . Moduł nie steruje cewką, co w połączeniu...
Trzeba sprawdzić czy cewki są kluczowane,w sterownikach w tych bumach padają drivery sterujące cewką. Tam jest rozwiązanie typu "cewka na świecy",sporadycznie dochodzi do przebicia. Na który nie pracuje jest łatwo wyczaić,bo wystarczy zapalic zimny na około 15 sekund i dotykac odgałęzien kolektora,tam gdzie zdecydowanie chłodniejsze od pozostałych-tam...
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
Raczej masz lewe powietrze, uszczelniacze,cylinder-kartery itp. Jak nie gaśnie to może być przełącznik,może też być uszkodzona cewka zapłonowa
Sprawdź zasilanie na. cewce probówka. podczas kręcenia rozrusznika. Styk +B. .Odstęp czystych styków przerywacza na 0,45mm. Jeśli nie będzie iskry to może być cewka zapłonowa uszkodzona. Ustawienia punktu zapłonu to krok drugi.
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Zobacz fajki z bmw https://allegro.pl/oferta/wtyczka-fajka-... gume .można skrócić
Cześć, Miałem i remontowałem kiedyś Simsonka, postaram się pomóc. Najpierw dobrze by było napisać czy dotychczas jeździł ok, czy problemy zaczęły się nagle, czy po jakiejś naprawie? Objawy te mogą świadczyć o wielu awariach. Najpierw upewnij się, że masz dobrze ustawiony zapłon, nie zatkany (zapchany, niedrożny) filtr powietrza lub dolot do niego, mocną...
Wysokim napięciem chcesz zasilić pierwotne uzwojenie cewki? Jeśli tak to szkoda twojego czasu, uszkodzisz cewkę.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Wlej paliwa na tłok i próbuj zapalić. Jak załapie gaźnik itp Jak nie załapie to przyczyną może być zerwany klin, uszkodzona cewka zapłonowa, brak odpowiedniej kompresji .
Masz uszkodzony moduł zapłonowy (ten pod cewką)
Piotrek ma rację,jak silnik będzie ciepły spryskiwaczem do kwiatów spryskać kopułkę i cewkę zapłonową jak gdzieś jest uszkodzenie to silnik będzie wariować.
Przebicie w cewce spowodowało uszkodzenie modułu.
prawdopodobnie będzie uszkodzony modół cewek zapłonowych tu masz jak sprawdzić ale będzie raczej do wymiany
Ja bym stawiał na takie możliwości: — Przełamanie przewodów i zwarcie (wiązka przy główce ramy, wyłącznik zapłonu na prawej manetce). — Uszkodzenie cewek zapłonowych (zwarcia w uzwojeniach, zwiększone natężenie prądu), jeśli będziesz wymieniał to wymieniaj na oryginalne, przeznaczone do zapłonu TCI, gdyż podróbki mogą spalić moduł zapłonowy. Poza tym,...
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
Cewki nie uszkodzisz, gorzej ze sterownikiem.
Uszkodzona cewka zapłonowa.
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
Może być również uszkodzona cewka zapłonowa...Jeżeli wezwiesz serwis do naprawy to pytaj o stan ogólny i koszt naprawy. Wydawanie większej kasy w urządzenie które ma grubo ponad 10 lat może być pozbawione sensu.
Prawdopodobnie problem ukryty jest w mikroprzełączniku- białe pudełeczko od dołu armatury gazowej ,rozregulowany albo ma zwarcie. Możliwe że niechcący uszkodziłeś też cewkę zapłonową, ten czerwony kwadracik.
Trzeba tam przyłożyć oscyloskop,rawdopodobnie masz uszkodzony ECM. A wyjście na cewki co piny 59 66.
wygląda na zamarzający parownik albo cewkę zapłonową. Ja miałem cewkę uszkodzoną, na początku szarpało tylko na gazie, później już na benzynie też.
To nic nie da bo nie masz akumulatora z którego mocniejsza cewka mogłaby pobrać zwiększony prąd. W tym motorowerze masz prądnicę która jest zdolna do wytworzenia ograniczonej mocy. I o optymalne jej wykorzystanie zadbał producent a ty go chcesz poprawiać. Każde dodatkowe urządzenie w obwodzie (przetwornica lub transformator) obniżą tylko dostępną moc...
Uszkodzona była cewka zapłonowa.
Wygląda na uszkodzenie cewki
Wymiana uszkodzonej cewki zapłonowej na oryginalną cewkę. Zamienniki nie działają. Przy zamienniku kosa pracuje tylko na wolnych obrotach . Po dodaniu gazu Kosa gaśnie.
Informacja serwisowa: -Komfort jazdy -Regulacja silnika Dotyczy samochodów: Wszystkie modele z komputerem sterującym silnika z oznaczeniem typu SL96-1 lub SL96-9. Treść zgłoszenia: Ograniczony komfort jazdy. Przyczyna: -Uszkodzona cewka zapłonowa prowadzi do uszkodzenia komputera sterującego silnika. Sposób usunięcia: -Sprawdzić wzrokowo tabliczkę typu...
A z skąd pewność że uszkodzony jest moduł zapłonowy a nie cewka zapłonowa . Po zamianie połączeń na cewce można to łatwo zdiagnozować . Jeżeli iskra będzie tylko na tym samym cylindrze to obstawiam uszkodzenie cewki .
Znalazłem trafo od ładowarki 220 V /12 V Podłączyłem wszystko do mierzenia Przy kopaniu kopniakiem na wyjsciu było do 50 V Przy kręceniu silnikem wiertarka elektryczną okolo 180 V Ale za chiny nie mogłem zmierzyć natężenia żeby obliczyć moc . Miernik sprawny bo na akumulatorze natężenie mieży bez problemu . Miernik taki http://obrazki.elektroda.pl/2945440600_1...
Tutaj nie tkwi przyczyna awarii w czujniku wału. Zacznij od świec i cewek zapłonowych. Uszkodzone świece zapłonowe też mogą dawać podobne objawy. Szczególnie na jesieni. U mnie raz chodził na dwóch garach a za chwilę na jednym. Jak się okazało jedna świeca dostawała przebicia wewnątrz niej. Wymieniłem i śmiga aż miło.
Świece są do wymiany po jakimś tam przebiegu, który określa producent silnika, po tym jak uszkodzą się elektrody lub izolatory, po tym jak elektrody wypalą się do cna i silnik przestanie pracować (metoda hardkorów uważających, że świec nie wymienia się co jakiś czas tylko jak się zużyją). Mokrą świecę należy osuszyć, sprawdzić czy działa i ewentualnie...
Masz uszkodzony moduł zapłonowy.
Przede wszystkim silnik nie będzie równo pracował. Po drugie bardzo łatwo to sprawdzić testerem diagnostycznym, ale można to bez najmniejszych kłopotów sprawdzić domowymi sposobami... Nie trzeba do tego fachowca - sam dasz radę, jeśli się postarasz ;) .
Witam, program diagnostyczny multiecuscan z odpowiednim interfejsem ma możliwość sprawdzenia samych cewek zapłonowych. Należy postępować zgodnie z objaśnieniami aby nie uszkodzić komputera pokładowego. Pozdrawiam.
Da się wymienić ja robię to tak, delikatnie czyszczę z lakieru (jeżeli jest) nóżki i radiator. Pęsetą przytrzymuje nóżkę i delikatnie odcinam przy obudowie dremelem, delikatne podgrzanie i nóżka odlutowana potem kolejną. Z radiatorem jest troszkę gorzej aluminiowa blaszka pod płytką odbiera sporo ciepła, ja najpierw cynuje radiator tranzystora oczywiście...
Pytam bo w tych cewkach można kabel wymienić gdyż się go wkręca. Chyba że tak jak wyzej piszesz zostało wyrwane z drucikiem to pozamiatane.
Piszesz ,ze zegar zeruje sie tylko gdy wyłaczysz zapłon, idz tym tropem i poszukaj na schemacie skąd zegary biorą stały plus, złącze pod podszybiem tez mozesz sprawdzić. Powiem Ci ze mialem kiedys kilka przypadków ,ze wariowaly zegary -przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. Wszystkie moduły ,ktore u Ciebie wariują pracuja na canie napedu,byc moze...
A poszukałbyś kogoś z normalnym urządzeniem diagnostycznym? Pojawienie się usterki wraz z rozgrzewaniem się silnika, sugeruje wypadanie zapłonów - wypalony zawór, z przyczyn czysto mechanicznych, bądź uszkodzona cewka zapłonowa. A że jest duża i droga, więc przed wymianą wypadało by się upewnić. Chyba że masz oscyloskop, czas i ochotę, na przepatrzenie...
uszkodzić cewka zapłonowy uszkodzić cewka zapłonowy renault uszkodzić świeca zapłonowy
testy akumulatorów miernik pomiar dioda samsung blokada
philips 58pus solar sofar instru
Dlaczego Grecav Eke Mini porusza się wolno? Jak włączyć odkurzacz Zelmer Meteor - instrukcja krok po kroku