Sposób nawiniecie cewek wynika z konstrukcji koła magnesowego magneta. Są tam dwa magnesy obejmujące każdy po 135 stopni stojana ze szczeliną szerokości 45 stopni, czyli tyle ile rozstaw nabiegunników cewek. Prąd w cewkach indukuje się w momencie przejścia nad parą cewek tej szczeliny, wtedy każdy nabiegunnik z danej pary znajduje się pod innym biegunem...
Wyjcie z kondensatora połącz z wyjściem z cewki i ma działać. W oryginale miałeś to polutowane razem.
Jeśli magnes w porządku to teraz pomiar cewki. To chiński silnik i jeśli cewka była by uszkodzona to są dostępne cewki tylko do pralek włoskich a przynajmniej u nas w Polsce. Wpisując numer PNC w wyszukiwarkę znajdzie Pani w Niemczech więcej sklepów z częściami do Pani pralki.
Tylko że cewki w takich iskrownikach można przewinąć nawet ręcznie. Mierzysz średnicę drutu i po kolei odwijasz cewkę, zliczając liczbę zwojów na danej warstwie i ilość warstw. Możesz sobie to nawet zapisać. Potem po prostu nawijasz równiutko tak jak było - będzie działać :) . Z pewnością w twojej okolicy gdzieś jest mechanik samochodowy, a ci, gdzieś...
Te nowe cewki chińskie się nie nadają.Silnik na nich przerywa , po włożeniu innej oryginalnej cewki silnik aż zamiatał na każdym biegu.
Po pierwsze kup dedykowane cewki 4 calowe a nie jakieś chińskie nie wiadomo co.
Chińska cewka zamiennik. Proponuję lepszą.
Witam. Czy używa ktoś z Was chińskiego zamiennika cewki zapłonowej do kosiarki? Jak się spisuje?
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
I myślisz że tak powinno być? Wypnij kostkę z modułu i sprawdź czy prąd wychodzi z cewki
może masz przestawiony zapłon albo awaria cewki
On musi jakieś ładowanie. sprawdź cewki.
Jak regulator będzie właściwy, tzn. przystosowany do "zmasowanej" cewki, oraz nieuszkodzony i nie pomylisz połączeń, to będzie OK. Najlepiej niech wypowie się kolega BANANvanDYK. On najlepiej zna chińskie regulatory.
Witam jak tam masz ten regulator to masz następujące kable :biały,żółty,czerwony,i zielony i sam regulator musi być przykręcony do ramy inaczej nie da rady. podłączając kable z cewki do regulatora podłączasz biały i zółty ale przed podłączeniem ich do regulatora muszą by same razem złączone i teraz pytanie czy będziesz tam wpychał tam aku czy chciałbyś...
Problem rozwiązany "na kolanie". Użyłem mechanizmu taniego zegara ściennego, zasilanie cewki z chińskiego modułu na 555. Miało być szybko, prosto i tanio. Ostatecznie (tymczasowo) projekt upadł.
Definitywnie to gaźnik i nieszczelność któregoś z przewodów. Ale sprawdź jeszcze cewkę prostym sposobem, wymontuj ją i ściśnij mocno w rękach tam gdzie jest zalana masa będzie widać przerwę miedzy masą a plastikiem (obudową), jeśli tak to cewka do wyrzucenia. Aha i iskra powinna mieć około 2-5cm, słaba iskra to wina raczej cewki.
Bardzo prost proszę a po inne użyj przycisku "szukaj". http://obrazki.elektroda.pl/3930451700_1...
Skuter marki SIM jakie napięcie powinno być na cewkę wysokiego napięcia i zasilania cewkę cewki
A cewki sprawdziłeś najczęstszą przyczyną takich objawów są nie oryginalne tanie chińskie cewki (podobny problem miałem w toyocie avensis prawdopodobnie właśnie przez chińską cewkę)
Z tego co widzę jest wszystko dobrze, wyłącznik zapłonu działa na zasadzie że gdy zewrzesz te dwa przewody odetniesz zapłon. Sprawdź miernikiem jakie napięcia wychodzą z przewodów, z tego co pamiętam zielone i czarno-biały to masa reszta domyślnie, być może to wina iskrownika/ cewki.
Mario_Gdynia napisał: Czy taki elektrozawór może być otwarty non stop przez okres całej godziny? Nie powinno mu to zaszkodzić. Tu można by polemizować, w temacie jakości uzwojenia cewki elektrozaworu. Współczesne, przeważnie chińskie, palą się już po kilkunastu minutach pracy, ale też nie wszystkie - jednym słowem loteria. Tak jak kolega machefi napisał,...
Można i na bateryjny, zmieniając cewkę ,,magneta" na oświetleniową, można i doradzam CDI (było o tym masa na Elektrodzie), można też zastosować dowolną cewkę od chińskiego skutera, ale BEZ wbudowanego układu CDI (tańsza :D ) - iść do sklepu z omomierzem - gdy wejście cewki ma kilka omów, jest OK.
Warto wziąć jeszcze jedno pod uwagę. Chińskie cewki. Swego czasu podłączenie Altonów 80 (GDWT 9/70, cięte tylko 6db/okt) spowodowało spalenie cewek w tubkach. No i wymiana na te jedyne dostępne, niby oryginalne - choć na pewno oryginał to nie jest. Wystarczyło później 10W, aby "przepalić" cewki, no i kilka wymian, na 80-cio watowe, 100, 120, 150......
Pomierzyć i zaprojektować zwrotnice pod to coś Mało realne (życze powodzenia), raczej przejrzeć zwrotnice, a dokładnie kondensatory, jak wylane wymienić, cewki zostawić w spokoju, wywalić chiński szjs i założyć oryginalne tonsilowskie głośniki.
Samo sprawdzenie rezystancji omomierzem nie powie o sprawności cewki WN. Konieczne jest dodatkowo pomierzenie indukcyjności uzwojeń, co pomoże określić czy uzwojenie nie ma zwarć międzyzwojowych. Mogą pojawić się jeszcze wewnętrzne przebicia, a to wymaga podłączenia cewki w normalny układ pracy. Cewka pracuje w zapłonie iskrownikowym, bateryjnym czy...
Cewki są ze srebrzanki - zwoje nie mogą się stykać. Odbiornik supereakcyjny, potrzebna porządna antena...
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ?
Wygląda na to że cewka jest raczej ok. Chińskie cewki lubią nie trzymać się stałych norm ;) . Skąd wiesz że stator jest ok? Dokładniej, sam impulsator (ta taka inna, mniejsza i zwykle czarna cewka na boku). Daj zdjęcie jak wyglądają kostki statora, jak wygląda moduł zapłonowy. Spróbujemy na krótko odciąć "gaszenie" :P .
Niekoniecznie to jest gaźnik aczkolwiek przeczyściłbym troch go szczegolńie wszystkie otworki oraz ustawiłbym pływak a według mnie to jest wina iskrownika a dokładńiej cewki zapłonowej
Co prawda błędów niema ale sprawdź czujnik połażenia wału. Do chińskiej cewki niema zaufania
Czy to będzie Twoja pierwsza konstrukcja DRSSTC? Co do sprzężenia FB (rys.4) to widzę, że nie ma tam raczej możliwości ustawienia wyprzedzenia fazy, potrzebnej do ustawienia przełączania kluczy w prądzie zerowym. Co do OCD/OCP (rys.3) jest tam równolegle wstawiony rezystor 10R, tak więc tak trzeba wyliczyć napięcie wyjściowe trafa by nie przekroczyć...
"Skuter mi palił, a teraz nie pali - co się zepsuło?" to niestety sprawa dla wróżki, a nie do dyskusji na forum. Co zmierzyłeś, co sprawdziłeś prócz wymieniania w ciemno? Ciągłość cewek zasilającej i wyzwalającej CDI? Napięcie cewki zasilającej CDI? Sygnał z cewki wyzwalającej? Blokowanie modułu? Stan mas? Cokolwiek?
W chinczykach musisz mieć komplet z jednego rodzaju czyli magneto, cewki magneta i cewka WN. Moduł raczej nie gra roli. Druga sprawa to jakość czasem nowe nie znaczy że dobre.
np. p0201, po pewnym czasie znów wyskakuje inny błąd, np. p0203 Dokładnie tak miałem na chińskim zamienniku cewki. Sypało losowo błędami wtryskiwaczy. Po wymianie na używkę firmową uspokoiło się. Chiński zamiennik działał tydzień.
Usiłuję naprawić chiński tandetny budzik (nie piszcie o kosztach - kwestia honoru). Układ z cewką i pierścionkiem magnesu stałego poruszającym zębatkami. No i właśnie: kto wie jaka powinna być rezystancja cewki (mam 150 ohm), czy impulsy puszczane na te cewkę to proste 1,5 V z baterii czy procesorek coś robi z tym napięciem oprócz przerywania +/- ?...
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Skoro reklama mogłaby świecić tylko w pozycjach "brama w pełni otwarta" i "brama zamknięta", to może najlepiej użyć jednej cewki ładowania bezprzewodowego (nadajnika) na słupku nieruchomym i dwóch cewek odbiorczych, każda na końcu bramy. Chodzi o taki system, by w sytuacji, gdy brama jest w pełni otwarta, cewka nadawcza była blisko cewki odbiorczej...
Możliwe wcześniej miałem regulator AC który zmniejszał tylko prąd zmienny na około 15v czy jeżeli z tego regulatora wyprowadziłbym wyregulowany prąd zmienny do chińskiego to wszystko będzie grało czy trzeba użyć rezystor? Rezystor nie zmniejsza napięcia ;) Nie da się ot tak odpowiedzieć, wszystko zależy od konkretnych modeli regulatorów i ich konstrukcji....
Gdy będę miał cewkę, zmierzę rezystancję, ustawię szczelinę i zobaczymy, co będzie dalej. Może być problem z namagnesowaniem koła, tak jak wspominałeś, a może być też ścięty klin na kole magnesowym. Póki co można sobie gdybać, gdy nie ma się cewki. Dokładnie tak. Nie wiadomo nawet czy Twoje cewki to zintegrowany zapłon jak np. w kosach spalinowych,...
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki?
Witam Pozostaje sprawdzić cewki w magnecie,zasilającą moduł oraz cewkę impulsatora.
To nie jest impulsator kolego to co zaznaczyłes,to jest osłonka okrywajaca połączenia przewodów,impulsator jest na dzwonię sprzęgła tam gdzie pasek napędowy. Z statora pod tym plastikiem są przylutowane przewody 3 sztuki które wychodzą ze statora,jak pisałem wcześniej są to przewody, zasilający cdi po stacyjce,ładowanie i światła i to wszystko. Co do...
Jest to cewka zapłonowa oraz cewka WN. Cały zapłon składa się tylko z tych dwóch elementów. Najbardziej mnie martwi fakt że próba obciążenia tej cewki czymkolwiek kończy się brakiem napięcia na zaciskach cewki. http://obrazki.elektroda.pl/5199103800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6852914100_1... http://obrazki.elektroda.pl/5215683200_1...
Tam jest zapłon CDI. Podejrzewam, że podejdzie cewka od jakiegoś chińskiego skutera.
Drutu z chińskiej cewki magneta praktycznie nie można odwinąć ;) (bez jego uszkodzenia) zwłaszcza ze starej wersji. Wydaje mi sie że jest tam drut cieńszy niż 0.1mm, w starej wersji cewki łączony jest równolegle :D Nowe cewki są lepiej wykonane, ponoć jednym drucikiem. Oryginalnie jest tam 4000 zwojów dla cewki zasilającej CDI. Około 400 zwojów dla...
Może cewka padła. Odłacz cewkę i sprawdź jej rezystancję.
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Nie wiem czy się rozumiemy ,a prowadził pan przewód prosto od modułu do cewki ?
Schemat w rękę i działaj. Podłącz wyjścia impulsatorów pod odpowiednie wejścia w modułach, zasilania modułów, wyjścia z modułów na cewki WN i tyle
Obciąż go czymś jak zacznie gwizdać to cewki na 100% (z możliwością że elektrolity są już zmęczone) wtedy gwizdanie kijowych cewek przybiera na sile.... Niby nie groźne ale j.w. może oznaczać zmęczone kondy a jak taki sobie strzeli może narobić poważnego rabanu albo powodować niestabilną pracę. Chcesz podejść poważnie do tematu to go oddaj, router to...
CDI nie jest wybredne jeśli chodzi o cewki, możesz założyć jakąkolwiek, choćby od chińskiego skutera
Załóż sobie komplet z jakiegoś chińskiego skutera. Zrobisz za jednym razem porządek z prądami i zapłonem.
Witam zakupiłem ostatnio tani chiński dzwonek bezprzewodowy z ciekawości jak on jest zbudowany rozrysowałem schemat i postanowiłem wykonać taki układ odbiornik wygląda mnie więcej tak jak na zdjęciu podaje także schemat mam pytanie odnośnie tej czerwonej cewki widocznej na zdjęciu czym taką cewkę zastąpić aby całe urządzenie zestroić do nadajnika ?w...
Pewno valvetronic. Ciśnienie ma? Rozrzad sie nie przestawil? Ja do tego zawsze szukam tanie uzywane oryginalne bo duzo lepsze jak nowy chiński. Nie raz nowy czujnik nie czytal nic.
Najczęściej robi tak chiński zamiennik. Spróbuj używanej oryginalnej cewki.
Moduł już masz,kup tylko cewkę i będziesz jeździł pewnie do usr.ej... Zmierz rezystancję tej cewki od kolegi. Taki moduł jest lepszym rozwiązaniem niż oryginał. Jeśli ta cewka jest od jakiegoś chińskiego dwusuwa to masz praktycznie nieograniczony dostęp do gratów za grosze.
Po rozkręceniu jej zauważyłem, iż nie ma ona żadnego kondensatorka i ceweczki na gorącej żyle, tylko jest ona bezpośrednio przylutowana do cewki anteny jakieś pół zwoju cewki dalej od jej dolnego początku.(...) Czy jest to normalne i czy tak teraz robią tę antenę, czy może jest to jakiś chiński bubel? Takie rozwiązanie w antenach samochodowych CB to...
Przelutuj cewki znajdujące się w głowicy FM. A układy scalone w tym radiu , to nie wiadomo po chiński producent potraktował papierem ściernym. Nie jest to działanie osób trzecich. :D
Szklana kula mi się popsuła, a z fusów po kawie nic nie wychodzi. A jaki zapłon? Bateryjny czy iskrownikowy? Czy jest moduł zapłonu czy nie? Jest moduł i iskrownik na 2 cewki
Ufam że nasi bardziej doświadczeni koledzy podpowiedzą co jest prawdopodobna przyczyną takiego zachowania. Generator zrywa oscylacje i zamiast induktancji cewki dla prądów w.cz. obciążeniem staje się sama rezystancja pętli. To wygląda na wadliwy projekt, podejrzewam że wszystkie "tak mają" Bardziej stabilne są te w układzie z odczepem środkowym w cewce.
156FMI to chyba najpopularniejszy "pionowy" chiński silnik 125cm3. Potrzebujesz modułu CDI i cewki. To jest kopia silnika Hondy CG125. Istnieje też wariant OHC, będący kopią silnika Hondy CB125. Zależnie od wariantu dysponuje mocą między 10 a 12 KM. W motocyklach zazwyczaj współpracuje z kopią gaźnika Keihin/Walbro PZ26, w skuterach i quadach stosowane...
Na jakim zakresie był pomiar? Te chińskie cewki lubią padać więc nie dziwię się: https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/4-t... Upewnij się jeszcze raz co do pomiaru a jeżeli będzie brak rezystancji to cewka do wymiany. Cewka dostępna na znanym portalu aukcyjnym od ręki. PS. Przepraszam, przegapiłem zdjęcie...
To że masz nowy stator nie oznacza że jest sprawny. W statorach chińskiej produkcji z czapy, cewki potrafią się tak rozjechać w parametrach że na nowym nie odpali. Chyba że kupiłeś OEM, ale nie sądzę, bo cena zbój :P .
witam mam problem nie wiem jaki mogę stosować zamiennik cewki do silnika chińskiego w rowerze?na co patrzeć przy wyborze? miałem oryginalne ale straszna padlina 3 juz mi się spaliły..
Cewki były 4 w ciągu jednego miesiąca a silnik 1,4 Dodano po 15 Jak rozpoznać cewkę, chińska podróbkę od droższego gatunku bo ta była za 200zł
Auto Astra g 1.8 1999 rok. Pytanie. Czy warto kupić chińską cewkę do kompresora klimatyzacji, czy raczej szukać oryginału. Kompresor Delphi, cena cewki 77 zł. Jeżeli ma ktoś doświadczenie to proszę o opinię.
Wszystko jest ok, piszczy przetwornica, konkretnie cewki w niej. Jeżeli więc nie jest to jakiś chiński wyrób za 2 dolary, to wszystko jest ok i można urządzenia dalej używać.
W takich quadach były różne systemy ładowania.. jedne miały dwie cewki, jedna od świateł i ładowania ,a drugą od zapłonu, były tez takie gdzie miały kilka cewek :) Tu masz schemat Chińskiego skuterka...to jest wszystko na podobnej zasadzie :) http://arecki113.republika.pl/schematy/s... Regulator napięcia to taka aluminiowa...
Co myślicie o dźwięku tego głośnika? Bo chwilowo mam mam takie chińskie tanie cewki w moich jbl'owskich driverach i niestety są bardzo krzykliwe.
Otóż to. Cewki styczników w chwili wyłączenia generują impuls elektromagnetyczny który resetuje chińskie termostaty na mikrokontrolerze. Musisz do styczników dokupić gasiki dopasowane do napięcia cewek (domyślam się że 230V AC, więc gasiki typu RC).
Nie zdjęcia nie posiadam ale czasami w tych gorszych zabawkach jest tak, że do płytki są przylutowane blaszki które są potem dociskane przez dzwigienkę z plastiku i ot cały włącznik po prostu chińska tandeta. A co do tych zielonych części to mogą to być cewki one wyglądają jak duży rezystor. Nic więcej nie jestem w stanie napisać bo nie widzę tego....
Właśnie czytałem na innych stronach, że mogą to być cewki. Jeżeli to one, to mam pytanie, czy jeśli będe go używał do samego zasilania tasmy LED to nic nie stanie się ze mną,ani z tym zasilaczem? :D Wiem,że jest na czarnej liście zasilaczy, gdybym miał możliwość użył bym innnego,a ten leżał i się kurzył więc pomyślałem, że fajnie było by móc dać mu...
Owszem, sam wymieniałem Chińską cewkę 8razy, aż w końcu wsadziłem oryginalną i gra już ponad rok.
Możesz się pokusić na zapłon z Rometa Charta 210, jest to CDI i ma mocniejsze cewki. Ostatnio też zakładałem CDI ze skutera chińskiego, przystosowany do Rometa - wydajność cewek super.
Ja poczekam, bo temat ciekawy. Jeszcze możesz poszukać całego silnika, bo w chińskich czasach tak może być taniej, ale najpierw obejrzyj.
Zapewne będzie problem, bo cewki przekaźników wykonawczych są na 12V DC, ale może chiński raster zakresu działania może nie występować. Też nie wiadomo jaka ma obciążalność ten transformator, co kolega zmontował.
Skoro przepięcie zniszczyło wszystkie moduły w motocyklu, to raczej miałeś tam moduł DC-CDI zasilany z instalacji 12V W alternatorze jest tylko 3-fazowe uzwojenie instalacji 12V, bez wysokonapięciowej cewki zasilającej cdi
Widać, że małe chińskie rączki nawijały cewki silnika - nie bardzo się starali Po za tym silnik wygląda na solidnie wykonany. Ciekawy jestem, czy ta miedź użyta do przewodów to czasami nie jakieś farbowane aluminium ;)
[quote="jack63"]Jeśli chodzi ci o cewkę ładującą (owiniętą taśmą izolacyjną) to musisz ją przewinąć lub dać do przewinięcia. Cewka jest w plastiku a nie taśmie i trudno ją naprawić ( co nie znaczy ,że zrobić tergo się nie da)bardzo ważne są:ilość zwoi i kierunek nawinięcia nie spełnienie tych warunków powoduje zmianę punktu zapłonu. Najłatwiej wymienić...
Witam. To, że Kol. < danielbod > wita nas z małej litery, to jeszcze mały problem, ale to że Kol. chce pływać w morzu tą WSK-ą i jeszcze nie wie co się dzieje, to jest duży problem. Moje pytanie jest takie, co się morze dziać ano MORZE to jest takie cuś co ma dużo wody, a u Ciebie MOŻE siedzi diabeł, który spowodował, że magneto i cewka zasilająca...
Z tym grzanie to trochę niedobrze; w układach grzeje się indukcyjność, ale ta, która tłumi nośną, jak we wzmacniaczu akustycznym D, ale tu nie ma tłumić, lecz wejść w rezonans z elementem pojemnościowym. Spróbuj jednak nawinąc zwykłym DNE, nawijając karkas do pełna, potem odwijać, sprawdzając, kiedy przestanie się grzać (i byc po prostu "tłumikiem"),...
Koledzy powiem Wam jedno... To "urządzenie" - ten pseudo ekonomizer, który zapobiega grzaniu się cewki jest: G..... warte! Taki chiński badziew... Cewka po dłuższej pracy grzeje się bardziej niż normalnie. Koledzy w poprzednich postach nie mylili się. Wypróbuje pomysł Kolegi z kondensatorem w szeregu - może to będzie rozwiązanie
http://obrazki.elektroda.pl/1265948000_1... Witam. Kopiłem ten moduł jakiś czas temu. Stosowany w chińskich skuterach. Chciał bym aby ktoś opisał mi wyprowadzenia kabli z modułu ,konkretnie które przewody idą do cewki zapłonowej, jaki do impulsatora, do gaszenia i do statora. Przydał by się też jakiś schemat połączeń całego zapłonu....
witam mam takie pytanie będę wymieniał cylinder na 80 ccm mechanik powiedział mi żebym wymienił tez cewkę bo są na nich jakieś blokady fabryczne czy to możliwe? co mam jeszcze wymienić żeby fajnie mi jeździł ten skuter wydech wymieniony na sportowy skuter, chińczyk dzięki wszystkim za pomoc i stracony czas :)
Druciarstwo to już nie w tym aucie, kup BERU, NGK albo Bosch, bo w takim razie po co je wymieniać? Te silniki są przeczulone na chiński osprzęt i nie warto się w takie coś bawić. https://allegro.pl/oferta/cewka-beru-pas...
Czyli co jest nie tak sprzęgło bo szczerze mówiąc to lepiej ciągniki się robi niż to chińskie cudo :D zrobiłem to na chłopski rozum znalazłem minus od cewki przeciąłem i poscilem przez stacyjkę :)
Na dźwięk - nie tylko basu!- ma wpływ nie tylko zawieszenie, ale i membrana - a ściślej materiał z jakiego została zrobiona, jej grubość, sztywność, masa, i kształt. Częściowo może też mieć wpływ sama kopułka przeciwkurzowa - szczególnie w głośniku średniotonowym. Nie bez powodu w oryginalnych środkach kopułka jest przyklejona bardzo blisko cewki. W...
W jawce wystarczy dołożyć impulsator zamiast przerywacza , transformator podpiąć do cewki która oryginalnie była połączona z cewką WN i zastosować moduł z chińczyka. Wpisz sobie na YT Jawka CDI ,a w samym google też wyskoczy CI kilka poradników jak to przerobić. Stosując transformator nie trzeba przewijać cewek tym cienkim drucikiem. Można też zamiast...
Zacznijmy od tego czy masz omomierz, jeśli tak to pomierz wszystkie opory w kostce wypiętej z modułu zapłonowego względem masy (zielony przewód w tej kostce) przy włączonym zapłonie, (aku nie musi być). Opisz w temacie jakie opory uzyskałeś dla poszczególnych kolorów kabli.
Witam Mam taki problem ze skodą felicją 98r po liftingu. Otóż jak jest wilgotno po deszczu i jak auto się nie rozgrzeje to przygasa, piszczy pasek klinowy. Zauważyłem że przebija wysokie z cewki zapłonowej do silnika. Powiedzcie mi czy wymiana cewki powinna rozwiązać problem??. Kupować chińską czy raczej oryginał. ??
Zgodnie z instrukcją obsługi w tym quadzie znajduje się zapłon typu TCI, więc żadna cewka od zwykłego quada z jednym konektorem na zapłon CDI nie podejdzie. Nie wiem czy gdzieś są dostępne chińskie cewki pod TCI. Najprościej będzie poszukać używanej cewki zapłonowej od japońskiego motocykla i dopasować na mocowania, z tym że zazwyczaj w czterocylindrowych...
Nawet najmniejsza szkód w sygnale narobi, dlatego żadnego chińskiego dziadostwa się pod cewki nie podpina.
W jakim zakresie powinno być napięcie wychodzące z tej cewki?
Kolorystyka standardowa: zielony - masa czarny - zasilanie po stacyjce czerwony - akumulator, czarnoczerwony - zasilanie modułu niebiesko biały - impulsator żółty i biały - wyjścia uzwojeń "alternatora" (znajdź sobie dokładnie na schematach, który to odczep na światła, nie pamiętam w tej chwili) żółty i różowy w regulatorze - wejścia I właśnie to mnie...
Wyciągam nowy stator z opakowania ,biorę miernik ,mierze i tak po prostu jest. Nie widziałem tak dokładnych (prawdziwych) chińskich schematów na których cewki były tak rozrysowane.
Cewka występuje większości agregatów tzw. inwerterowych. Zdejmij fajkę i wtedy patrz czy jest iskra. Cewka identyczna jak w chińskich skuterach tylko ma trzecie wyjście masę.
Nie rozumiemy się.Potencjometr do wah 100k ma inną charakterystykę ,jest solidniejszy i kosztuje ok 30 chiński a dobry 100zł .Jeżeli zrobisz to na normalnych potencjometrach za chwilę bedą ci trzeszczały.
Tak więc robie. Już jest pierwszą cewka 320zw. W poście #42 napisałeś że masz kilka anten ferrytowych z odzysku ze sprzętów ZRK. Czy żadna nie ma w komplecie do wykorzystania oryginalnej cewki długofalowej?
Cewki chyba oryginalne zamówiłeś z Tonsila? Nie Chiński badziew?
Masz miernik? jeśli tak to zmierz gdzie górna końcówka tranzystora jest połączona, czy do cewki na górze? bo te dwa kabelki obok polutowane chyba idą do przetwornika.
chińskich nawigacji silnik chińskich naprawa chińskich
ramka zamrozić pętla sprzężenia zwrotnego kasowanie stanu licznika
termostat 077b6108 ariston piekarnik instrukcje
Kondensator do odcięcia 800Hz w głośniku 8Ω Brak kodu PIN z numeru 8090 do aktywacji MMS