Witam, mam prośbę o podpowiedz jak podłączyć ten cewko moduł: Suzuki Address50 https://obrazki.elektroda.pl/5953896300_...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
W Suzuki XF 650 Freewind po wymianie modułu CDI nie pojawia się iskra. Sprawdzam zgodność części, napięcia na pinach, sygnały z impulsatora i cewki oraz blokady bezpieczeństwa.
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
A jak zamierzasz jeździć bez świateł? Tylko do sprawdzenia, czy na module oryginalnym silnik będzie pracował.
Tak nagrzewa się tylko cewka zasilania zapłonu. Są 4 magnesy, jak sprawdzić czy odpowiadają stojanowi?. Instalacja zrobiona tylko miedzy statorem a cewko-modułem, masy porządnie zrobione od cewko-modułu i od statora,
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Witam ponownie,długo mnie nie było ale brak czasu. Problem ze skuterem rozwiązany dzięki koledze "mruty". Tak więc jak kolega napisał wystarczy cewko moduł taki jak np. w suzuki A50. Co robimy,jeśli stator podaję napięcie 40-60v to jest dobry,wywalamy oryginalny moduł i czujnik obrotów na dzwonie sprzęgła. Cewko moduł zamieniamy podłączenie miejscami...
witam ponowni wtrysk wyjęty przebadany na maszynie sprawny, świeca nowa ,usunięta pompka oleju i robiona mieszanka wszystko posprawdzane łącznie ze świeca, dalej na max gazie przerywa i szarpie ,co dalej sprawdzać według mnie zostaje cewko moduł dwa piny lub uszczelniacze wału, może ktoś cos podpowie, pozdrawiam
Moduł atv do suzuki gsx 400 przejściówka. W poszukiwaniu zamiany impulsu na Halla sygnał. adapter, zamiennik przeróbka... Poszukuję przeróbki podmiany z czujnika impulsowego położenia wału na czujnik Halla dla cewko-modułu od golfa bora polo... Pomyślałem że moduł od ATV quady działają jako hall i nim zastąpię czujnik impulsowy w pośrednictwie pod cewko-modułu...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Gdzie ja pisałem że masz kupić nowy stator? Pisałem że musisz załatwić nowy cewko-moduł a nie cewkę od quada.
Podaj więcej informacji o statorze i cewko-module. Lub dokładne zdjęcia.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Fabrycznie w Ligierze silnik 2t 50cmm występuje cewko -moduł zasilany z jednej cewki w magnecie bez impulsatora stosowany w skuterach Italjet, Suzuki i TGB ( silnik Morini) więc raczej Twój zapłon ktoś już przerabiał. Bez zdjęć , schematu bedzie trudno napisać "Co poeta miał na myśli"? Wygląd modułu: http://www.agmot.pl/sklep/p/9315/CEWKO-M...
też mam ten sam problem.... suter derbi vamos posiadam taki sam cewko moduł jak wy... ludzie prosimy o pomoc w szukaniu schematu lub budowie modułu od podstaw ..
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Proste jak barszcz -jeden przewód z impulsatora to małe czarne "coś" -drugi zasilanie CDI ten biały. -trzeci zasilanie instalacji pojazdu pozostałe trzy cewki, bez niego też będzie skuter odpalał, o ile jest to AC-CDI. W Pana przypadku może okazać się to bardziej skomplikowane. Proszę podać linka z lub zrobić zdjęcie jaki posiada Pan moduł zap. cewko...
W tym module nie ma immobilisera. Zwykłe TCI, na schemacie masz wyraźnie zaznaczone 5 przewodów: plus, masa, cewka WN i 2 do impulsatora...
Schemat w rękę i działaj. Podłącz wyjścia impulsatorów pod odpowiednie wejścia w modułach, zasilania modułów, wyjścia z modułów na cewki WN i tyle
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Sprawdzone i działa moduł z suzuki gn 125 ale musi być też cewka z suzuki.
Po tym co piszesz wnioskuję, że ani Ty, ani sąsiad nie macie pojęcia jak działa cewka zapłonowa. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe i jeden zacisk wysokonapięciowy (przewód zapłonowy). Od strony niskiego napięcia dostaje stałe zasilanie "12V" oraz kluczowaną masę. Impulsy masy są podawana przez moduł zapłonowy tylko gdy wał silnika się obraca. Podanie...
Tam jest uwalony moduł, który uwalił tranzystor a potem cewkę, czujnik jest pewnie dobry, wystarczy podmiana modułu. Wymiana samego tranzystora sprawy nie załatwi.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Masę sprawdzałem jest ok ten cewko moduł też mi sie wydawał na poczatku podejrzany ale iskre daje ze konia by zabiło jak wcześniej pisałem przechyle go na prawo i działa normalnie podczas tego przerywania i syczenia dużo kopci tam smarowanie z dozownika jest też na łożyska myślałem o simeringu tylko musze jakoś ściagnać magneto dodam jeszcze ze jak...
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Witam wie może ktoś jak sprawdzić masę wewnątrz instalacji? na silniku chyba jest tylko na mierniku wyświetla mi jakieś duże liczby rzędu 160-250... Skuter działa mi tylko na oryginalnych częściach tzn. Na zamienniku regulatora napięcia nie ma ładowania światła przygasają na wysokich obrotach... Na oryginalnym jest wszystko w największym porządku. Tak...
Luzy ustawione, być może ten moduł tylko też nie chcę wydawać kasy na marne ale chyba kupię cewkę i moduł i wtedy się okaże.
Chyba że zły moduł zapłonowy dobrałem
Moduły zapłonu dostaniesz bez problemu na Allegro i cewki .
Faktycznie,masz rację, tutaj siedzi zewnętrzny moduł zapłonowy (nawet dający się regenerować). Między ECU a cewkami. Do sprawdzenia sygnały wchodzące do modułu i wychodzące z niego na cewkę.
Posiadam zapłon od Suzuki Rm 125 i chciałbym go zamontować do ETZ 150, ale jest jeden problem , nie ma modułu czy taki zapłon będzie dawał iskrę bez modułu z samą cewką ? Czy może moduł jest niezbędny?
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Powiedz jeszcze jaki był orginalnie zapłon(jakie wyprowadzenia i gdzie one szły),ile jest czujników na kole, jakie są orginalne cewki (jedna czy dwie)
szukałem. szukałem też tych cewkomodułów które były stosowane w suzuki więc jak go podłączyć skoro ma 2 piny http://images7.fotosik.pl/2798/ffab817ce...
Czy od cewki nie jest wzięta tylko masa, a ta kostka to nie przerywacz kierunków?
Witam mam problem ze skuterem Suzuki AP 50. Skuter przeszedł kapitalny remont, lecz nie chce zapalić. Wszystko zostało sprawdzone: kompresja, zawór membranowy , klin na magnecie itp. itd. rzeczy. Wykluczam praktycznie wszelkie inne możliwości czyli pozostaje mi elektronika. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia czy cewkomoduł daję iskrę w odpowiednim...
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Własnie chodzi o to ze modul jest zalany guma i nie moge go wydostac. Natomiast jest impulsator oraz modul i cewka podlaczana do masy. Cewka taka jak na zdjeciu pasuje do chinskich skuterow.
Witam po raz kolejny. Dodaję nowe informacje na temat DR 350. Tak się składa że mam jeszcze KLR 650. Pomyślałem sobie zamienię gaźniki. Efekt jest taki że Kawasaki KLR 650 pali od "strzała" na gaźniku od Suzuki. Wniosek: Gaźnik jest w porządku !! Do sprawdzenia pozostaje moduł CDI, cewka i uzwojenia impulsowe. Może jakieś wskazówki?
Zmierz woltomierzem na zakresie ac jakie napięcie na kopa daje cewka zasilająca cdi, sprawdź omomierzem ile Ω ma cewka wyzwalająca (pickup coil), zwykle ok 1kΩ
Zapomnij o pomiarach napięć na wejściu cewki zapłonowej!!! W CDI są to tylko krótkie impulsy podczas iskry. Nic wnoszące do sprawy nie zmierzysz, a możesz zostać porażony! Lepiej pomierzyć rezystancje i napięcia na kablach wejściowych do modułu (odłączonych!): 1. Cewki ładującej. 2. Impulsatora
Ja tez potrzebuje schematu, Posiadam nowy moduł do tego modelu lecz w moim jest odcięta kostka( sprowadzony). Czy ktoś wie jak podłączyc te przewody? Oznaczenia na module to: pin1- bianko-w pin2rosso-r pin3 verde-g no i stop. Moduł jest z cewką.
Witam wymieniłem cewkę WN i nadal to samo prąd do cewki dochodzi a od cewki brak zamówiłem oryginalną od suzuki ts ts 50.Modułu żadnego nie mam przeszukałem bardzo dokładnie...
Czujnik Halla na wale tam gdzie magneto. Może nie podawać impulsu. Następnie cewka.
W motocyklu urwał mi się jeden z magnesów, uszkodził stator zapłon typu magnet bezimpulsatorowy. Z okazji dość drogiego oryginału postanowiłem zaadoptować magneto i stator z suzuki ad 50 morini, wykonałem podstawę statora z dużą możliwością korekcji kąta zapłonu, za pomocą lampy ustawiłem zapłon w odpowiednim miejscu. Moduł zapłonowy oryginalny, po...
Czy ktoś ma może manualna do tego motocykla? Ewentualnie może mi podąć opory cewek statora oraz czujników.
Nie rozumiem dopasowali cewkę pod moduł CDI "chiński" czy tak jak fabryka zaplanowała.
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Zgadza się , jeżeli komuś się przyda to cewka kupiona na popularnym serwisie aukcyjnym pod nazwą "CEWKA ZAPŁONOWA,MODUŁ MONSUN KOS KINROAD XT50 2T" działa w Rg 80
Mógł ci paść moduł zapłonowy. Dokładnie do czego dotknął ci ten przewód od akumulatora? Do której części cewki?
Kolego w suzuki GS 500 masz 2 impulsatory i moduły troche tańsze tam masz 2 pojedyncze cewki więc może moduł z GS dał by radę bez wiekszych przerubek i wyrobił by na każdym torze na cewke podwójna jak jest u Ciebie
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Tak z statora zielony u mnie idzie na moduł ale próbowałem tego dac do masy. Z tego co wczytałem i posprawdzałem to z regulatora wychodzi u mnie czarny u jest on na światła Dodano po 30 Co można zrobić z tą cewka? Żeby dawała napięcie
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
zobacz czy cewka dostaje impuls z modułu, jeżeli nie to albo moduł albo czujnik na wale. Jeżeli jest impuls to cewka uszkodzona. Można założyć cewkę od czegoś innego aby była to cewka od zapłonu elektronicznego (od jakiegoś starszego suzuki powinna podejść)
Próbowałem ze 3 cewki podejrzewam ze to na pewno cewka bo po wyjściu z modułu jest ok 30v a za cewka już nic nie ma . Tak mieszkam koło Piekar śląskich
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Obrotomierz ewidentnie spodziewa się impulsów plusowych, bo zwieranie wejścia obrotomierza do zasilania powoduje "dygnięcie" wskazówki. Zmontowałem przestrajany generator i podłączyłem przez ten tranzystor. Obrotomierz ożył po zmianie opornika w kolektorze na około 0,8k. Oporności mniejsze niż 0,6 i większe niż 1,2k powodują, że przestaje działać. Innym...
1.Zasilanie i masa na moduł i cewkę. 2.Co wysyła aparat zapł. do kompa, i czy dociera to co trzeba. 3.Co wysyła komp. do modułu. A tak poza tym to masz sterowanie wtryskiem?
Po przerwie wracam do silnika. Czy impulsator jest zasilany , bo brak napiecia wychodzącego z modułu. Zakupiłem moduł 2t od chińczyka że stałym kątem wyprzedzania zapłonu, gdyż podłączyłem to razem z baterią 12v zamiast cewki z magneta również brak napiecia na cewke i na impulsator.
Przewody są od tyłu statora. Trzeba włożyć paluchy i sprawdzić, czy nie nadmiernie luźne. Zanim ten motocykl do mnie trafił, właściciel zabrał się za rozbieranie modułu, czym go nieodwracalnie uszkodził. Do tego padła jedna z dwóch cewek.
Quada już naprawili mi panowie z [url=http://www.cyklo.acn.waw.pl]CYKLO Znają się bardzo dobrze, ale są drodzy. Naprawili mi moduł i wymienili cewkę . Zapłaciłem 550zł Jeżdzę już 2 miesiące i jest ok. Dali rok gwarancji.
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Jesli tego nikt nie ogarnął to moze ktos zaproponuje jakis modul zaplonowy dc-cdi ktory kreci silnik do 12 tys obrotow?
Masz wersję z TPS-em? Problemu w doborze modułu nie ma. Ten silnik był dla Suzuki produkowany w Korei.Potem gdy kontrakrt się skończył to zaczęli produkować go pod swoją nazwą do Hyosunga ( Rx, XRX, Carion ) .Motocykle były tak dobre że rozlazły sie po świecie pod różnymi nazwami klonów. Jest więc dostęp do gratów. Poza wymienionymi Hyosungami ,które...
Dobrze posprawdzam. A cewka jest zamontowana przezemnie ponieważ próbowałem coś pokombinować. A oryginalna cewka jest odrazu przy module. Ale i tak dziękuję za pomoc. W razie czego odezwę się ponownie.
W kostce są czarny i pomarańczowy czyli masa i przewód na cewkę wysokiego napięcia. Czyli twierdzisz że do każdego jednego statora przygotowanego do pracy z modułem AC podłączy się każdy chiński moduł?
Pisząc o zapłonie CDI, mam na myśli cały zestaw: moduł, cewkę zasilającą, cewkę wyzwalającą. Zresztą na schematach widać te cewki. A najprościej to dorwać całe magneto z cewkami i moduł od jakiegoś skutera, zrobić odpowiednie mocowanie i ustawić to poprawnie.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Faktycznie nie jest to CDI, tylko tranzystorowy moduł zapłonowy, mój błąd Znalazłem filmik z naprawy [url=https://www.youtube.com/watch?v=AGk... Regulator napięcia bez problemu kupisz na znanym portalu aukcyjnym [url=https://allegro.pl/oferta/regulator...
Tylko ten zapłon ma mapę zapłonów do zupełnie innego silnika. W tamtym impulsy są zczytywane z koła zamachowego i nie ma mechanicznego przyspieszacza zapłonu (wszystko na drodze elektronicznej). Spróbuj na początek zastosować te moduły samochodowe. W polonezie też jest czujnik magnetyczny i mechaniczny przyspieszacz. Potrzebujesz tylko dwa takie moduły...
a czy nie mozna zastosowac jedna z cewek ladowania i do wyjscia z niej dolaczyc maly transformator, ktory zwiakszy napiecie z 15-20V do tych 250-300V AC? A do zaplonu zastosowac tani chinski AC CDI? ktos ma wykres oscyloskopowy jak wygladaja impulsy z cewki ladowania cdi i z impulsatora- chodzi mi glownie o przesuniecie?
Czyli ground to masa, ignition coil cewka i magnetos trigger to impulsator? Dodano po 10 I z impulsatora wychodzs mi dwa kable czyli jeden mam zmasowac a drugi podpiąć pod modul tak?
3 Ω cewki wynika z danych technicznych samochodu ale nie wiadomo czy z opornikiem czy bez. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.p... Ponowie jeszcze pytanie. Czy ten moduł GL-200 montować razem z cewką od poldka czy można go montować z każdą cewką?
Przebojów z silniczkiem ciąg dalszy szczelności komór nie zrobiłem bo tak wyregulowałem gaźnik że pracował przystępnie choć na wolnych niezbyt stabilnie czasem obroty spadały ewidentnie kulał . Wczoraj byłem nad rzeką gdzie cały dzień pływałem i rano już nie odpalił , świece mokre , iskra słaba a jak sprawdzałem na czucie bo za dnia ciężko zobaczyć...
No i okazało się to czego najbardziej się obawiałem: mam 2 uszkodzone moduły. O ile ten dokupiony zapewne był już uszkodzony to zastanawia mnie dlaczego oryginalny odmówił pracy. Żeby sytuacja nie powtórzyła się z kolejnym :-/ Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. ------------------------ Ratunku... kupiłem kolejny oryginalny moduł i nic z tego. coś jest...
Ma kilkanaście lat warsztat motocyklowy i sprawdzał jakimiś tam urządzeniami czyli się chyba zna, ja się na tym nie znam i powiedział ze to moduł bo naje za słabe napięcie na cewkę żeby stworzyła iskrę czy jakoś tak. A co do zrobienia prowizorycznego CDI to w jaki sposób, może mi się uda:)
Witam. Ostatnio kupiłem nowy moduł i nie wiem jak go podłączyć. Moduł ma 8 pinów. Ja w Suzuki DR mam 5 przewodów do podłączenia: 2 przewody od statora 2 przewody od cewki WN 1 przewód od stacyjki I nie wiem do którego pinu podłączyć poszczególne przewody https://obrazki.elektroda.pl/6583728500_... https://obrazki.elektroda.pl/7524749400_...
Witam!!! Chciałbym kupić obrotomierz do Volusia 2006r. Rozmawiałem ze sprzedawcą z Motolp.pl. Doradził mi, że najpierw muszę się dowiedzieć jak go podłączyć ponieważ w moim gracie są 2 cewki. Wspomniał, że pod moduł, ale żadnych schematów nie ma. Jeżeli go podepnę na 1 cewkę to podobno będzie pokazywał połowę obrotów. Jeżeli ktoś już podpinał tacho...
Po podłączeniu testowo tylko jednej cewki do obrotomierza, ten zaczął wskazywać obroty prawidłowo. Wydaje mi się to dziwne, ale nie szukam przyczyny. Na koniec podsumowanie, Obrotomierz od Suzuki Bandit 1200GSF rok 2001, da się podłączyć bez przeróbek i kombinacji do VFR750 pod jedną z cewek, a nie pod przygotowane do tego celu wyjście w module. Dziękuję...
Witam. Posiadam Suzuki GS500E z 1997r. Motocykl nie ma iskry. Cewki zapłonowe mają prawidłowe oporności, tak samo impulsator. Posiadam moduł jak na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/2293496200_1... Podejrzewam jego uszkodzenie. Niestety obudowa jest z jakiegoś plastiku, a od tyłu jest zalany jakąś gumą czy żywicą i trudno się do niego...
Witam tak jak w temacie mam takiego skutera 2t jest to silnik suzuki niby. mam taki problem na 1 obrót wału wyskakuje iskra w 2 punktach na gmp i dmp w magnecie impulsator i cewka wzbudzająca moduł i cewka zapłonowa. teraz moje pytanie czym to może być spowodowane? ktoś założył tam moduł od dużego fiata i cewkę zapłonową równieżSmile może być problemem...
Uszanowanko. Może od początku, żeby wszystko było jasne i klarowne. Zakupiłem Quada SMC Titan 300 z silnikiem 2 cylindry 4T 270ccm. Wadą był niby uszkodzony akumulator, jak się finalnie okazało, wina leży gdzieś indziej. Zdemontowany stator, 11 cewek 3 Fazy, w tym zasilanie do CDI AC. Między fazami było po 7V, regulator wyrzucał 14V, ale jak dostawał...
Witam! Przychodzę do Was z następującym problemem a mianowicie posiadam motocykl marki Suzuki RM 125 i problem polega na tym że po umyciu motocykl po około 400m zgasł. Wysuszyłem wszystkie przewody i zmieniłem cewkę ponieważ na starej nie odpalał. Na nowej cewce pojeździłem około 30 min po czym Suzuki zgasła. Iskra była biała i słaba, potem znowu dałem...
Witam kolegę. Mam taki sam motorek, też brak iskry. Sprawdziłem cewki zapłonowe, mam ponad 40 V po napędzeniu wału przez wiertarkę, ale na samym kopniku mam nie całe 20V , impulsator i cewkę wysokiego podmieniłem i dalej brak iskry. pospinałem wszytko i iskra jest ale troszkę słaba na kopniku, Dopatrzyłem się że cewki prądowe nie są od od niego. Oryginalne...
Spojrzałem w katalog. Tam regulator powinien być podobny jak do Suzuki Katana 50, choć różnią się numerem katalogowym. Daję Ci screeny z katalogu. Nie odpalaj bez regulatora gdyż możesz spalić moduł zapłonowy - tutaj jest zasilany z cewki zasilającej światła, bez regulatora napięcie wzrasta. Nie wiem czy jest możliwość założenia innego, typowego regulatora....
Witam Odświeżam temat. Auto po wymianie cewki odpalilo ale po jej montażu znów się iskra straciła ;/ Więc to nie wina cewki bo podmieniałem inne i nadal nie ma znow iskry ;/ Wymieniłem taki moduł przy cewce: [url=http://www.caca.republika.pl/czuj/D... Lecz to nie pomogło. W tym suzuki jest tylko jakiś czujnik na wale rozrządu, na wale korbowym...
Potrzebuję pinout do modułu z Suzuki gn 125 6 pin skra zanika co jakiś czas na 1-2 s i tak w kółko . A oto co było sprawdzane - Alternator OK - Regulator napiecia podmieniany inny i to samo - Impulsator wymieniony - Moduł sprawdzałem na drugim module kupionym to samo (do końca nie wiem czy ten drugi sprawny) - Cewka kabel fajka sprawdzana na innym moto...
cewko moduł piaggio piaggio cewko moduł piaggio cewko moduł napięcia
naprawa palenisko passat włączona klimatyzacja sprawdzić stator silnik
Epson Stylus SX415 - Drukuje Nieprawidłowo: Rozwiązania Wskazówka prędkościomierza Ford Focus MK2 spada do zera - przyczyny i rozwiązania