Więc jak pisze jest OK, termostat ci nie puszcza na chłodnicę.
Mowa o czujniku na wężu wodnym głowica=>chłodnica.
Piszesz że wentylatory wyłączają się dopiero po wyłączeniu silnika tak ? To jeśli wentylatory cały czas chodzą to temperatura musi zejść na dół , a jak piszesz że ciągle trzyma 110 stopni to będą chodziły- słaby obieg plynu silnik chłodnica
Audi A3 8l 1.8T klimatyzacja nie działa po zagrzaniu się silnika, po odpaleniu samochodu wszystko jest ok czyli klima działa do momentu nagrzania sie silnika do około 90-92 stopnie. Audi A3 1999 rok, są zamontowane nowe chłodnice i świeży czynnik
Czy powyżej 90° chłodnica robi się ciepła?
Nigdy takiego czegoś się nie robi. Układ ma być szczelny.
Sprawdź na postoju czy chłodnica paliwa nie robi się zbyt gorąca może nagrzewa ci bak paliwa a przy jeździe ciepło ucieka przez chłodnice paliwa.
40A najlepiej przekaźnik, bo przewody 2,5mm musiał być do kabiny ciągać.
Kolega sprawdzi wentylator chłodnicy.
https://obrazki.elektroda.pl/1016504000_... https://obrazki.elektroda.pl/2065812100_... Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zdjąć ten zacisk, czy to co takiego jest, jest to przy chłodnicy w Audi A3 8L 1999 1.6, wszystko już odkręcone, tylko pytanie jak to zdjąć z tego, jak ktoś wie, to może się podzielić, pozdrawiam
Spróbuj wlać do chłodnicy proszek który sam uszczelnia chłodnice, I to pisze mechanik? A poza tym to proszek jest ciałem stałym i nie da się go wlać jak płyn tylko wsypać. Jeżeli te Audi ma 16V to na 99% główka do wymiany. Można też zrobić test na zawartość spalin w układzie chłodzenia ale niekoniecznie musi być dodatni, bo one pękają zazwyczaj w okolicy...
Po pierwsze czy jest obieg na chłodnice.
Witam Mam problem z wentylatorem chłodnicy przy Audi A3 w 1999 roku nie działa nawet podpięty na krótko
Może być uszczelka pod głowica. Wyrzuca gazy do układu chłodzenia. Sprawdzić ciśnienie na cylindrach i będzie wiadomo. Chłodnica u dołu zimna czy ciepła po jeździe? Temperatura ok na wskaźniku?
Właśnie przed chwilą dzwonił klient któremu miesiąc temu wymieniałem chłodnicę w audi A3 z 90 lat. Wtedy rozerwało chłodnicę przy górnym mocowaniu węża. Przyczyną było spalone gniazdo bezpiecznika 30 A (tego na akumulatorze, zielonego), oczywiście założyłem nowe gniazdo na kabelkach. Po wymianie, sprawdzeniu, wszystko hulało aż miło. Do dzisiaj. Klient...
cały układ sprawdzałem wszystkie węże ok poza centralką ale ona jest chyba dobra bo leciało gorące powietrze z nadmuchów, gdy wlałem do chłodnicy gorącą wode to cała chłodnica była ciepła
Jak wrócę z pracy zerkne na oznaczenie silnika czyli może być ta ze ta chłodnica oleju jest usKodzona
Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc!!! Audi A3 1,9 tdi 2002. Objawy: rano nie odpala dopiero po dwukrotnym kręceniu odpali,kopci na biało gdy ciepła to sporadycznie przy większym gazowaniu, brak turba (początkowo podczas jazdy się wył. i po zgaszeniu silnika ponownie działało obecnie nie działa, ropa idzie do oleju. Wymienione zostały części: pompa paliwa...
To nie jest czujnik temperatury tylko grzałka. Jakieś błędy sterownik zgłasza?
Chlodnica egr nie ma kontaktu z olejem. Wiec albo chlodnica oleju albo glowica.
Sprawdź czy wentylator się załącza, czy obieg płynu jest prawidłowy( jak jest ciepły czy oba przewody i chłodnica jest ciepła), ogrzewanie działa czy nie? Jak nie ma obiegu płynu, to może pompa wody albo termostat, ale równie dobrze może to być chłodnica zapchana. Pozdrawiam.
nieprzyjemny zapach jak nagrzany płyn do chłodnic, auto jest bez klimy.
Temat zamknięty. Sprawę pomogła wymiana modułu sterującego, znajdującego się przy chłodnicy. Pozdrawiam
To znaczy... Mało znam się na motoryzacji. Nie wiem dlaczego tak się dzieje że gdy wyłączę silnik mimo tego że jest zimny to uruchamia się wiatrak przy chłodnicy.
Wiec pytanie: dlaczego moj silnik po remoncie trzyma temp roboczą 95-98 i nie wlacza sie wentylator nawet przy 100. Ok jaką wtedy temperaturę ma chłodnica a jaką silnik.?
Chłodnica powinna być w poziomie równomiernie ciepła.
Przecież to normalne że chłodnica jest zimna po jeździe. Pęd powietrza ją schładza.
Nagrzewnicy czy chłodnicy?
... 2. Czujnik temperatury od wentylatorów szaleje i włącza wentylatory przed osiągnięciem 90 stopni - ten opis z pierwszego posta wskazuje, że silnik zbija nagle temperaturę. Wystarczy sprawdzić, gdy auto osiągnie te 80 stopni, czy włączają się wentylatory. Przy uszkodzonym termostacie objawy mogą być identyczne. Zbyt wcześnie się otwiera i zbyt późno...
Zrób diagnozę z podglądem parametrów, temperatura etc. Ja osobiście obstawiam problem ze sterownikiem wentylatorów na lewej podłużnicy.
Sam sobie odpowiedziałes i chyba zauważyłeś że to właśnie prawidłowe działanie termostatu , on ma zadanie aby pilnować temp silnika i resztę ma w nosie i bardzo dobrze zresztą , jak zamkniesz odbiornik ciepła tzn ogrzewanie to dostaje temp 90 st ten termostat i puszcza nadmiar do chłodnicy .
No jeszcze nie widzialem elektrycznego termostatu .
Gdyby termostat po 50 km się nie otworzył, to wspominałbyś już swoje auto. Po prostu przegrzałby się.
(at)cholew85 jeśli głowica została wymieniona bo się grzał i przegrzał, po czym głowica pękła. To widocznie uszkodzenie nie zostało usunięte. Sprawdź układ chłodzenia, pompę wody, oraz wentylator chłodnicy.
W Jeśli by to było tak jak opisujesz że wywala płyn do góry to powinieneś wyczuć nawet nosem zapach spalin, ew. osad na zbiorniku czy bąbelki podczas dodawania gazu. W moim przypadku żadna z tych opisanych oznak nie występowała :) Tylko ciśnienie w zbiorniczku i twarde węże do chłodnicy.
Temp na blacie 90 stopni i stoi. Wiatrak się nie włącza bo temperatura za mała a czujnik jest na dole chłodnicy chyba. Węże nie są twarde jak skała czyli nie mam zastrzeżeń. Ale zobaczę drożność chłodnicy.
Odkręć rurkę która idą spaliny do egr, ta rura z nierdzewki z dołu i odpal auto zobacz czy dmuchają spaliny. Jeśli dmuchają zostaje ci moduł zaworów do sprawdzenia. Jeśli nie możesz mieć nie drożną chłodnice spalin lub ktoś wstawił gdzieś blaszkę.
Jedź na zakupy i pokazuj zdjęcie.
Bardzo możliwe masz do wymiany duży wentylator. Prawdopodobnie uszkodzenie mechaniczne dla pierwszego biegu.
Czy wcześniej klima była szczelna i działała? Czy w tym roku pierwszy raz? Auto kupiłem 5 lat temu, przez 3 lata klima była szczelna i chłodziła bardzo dobrze. W zeszłym roku już nie chłodziła za dobrze więc jej nie używałem. Do samego końca kompresor się załączał, więc jeśli nieszczelność była to niewielka bo przy nabijaniu okazało się, że starego...
Witam wszystkich. Mam pytanie na temat wentylatora chłodnicy audi A3. Problem polega na tym, ze wentylator sie nie wyłącza, texa pokazuje zwarcie sterownika wentylatora 2. Moje pytanie jest takie: jak jest on sterowany, kość główna jest 4 pin dwa grube i dwa cienkie ,wszystkie biegną do sterownika w silniku, z niego dopiero wychodzą przewody na drugi...
No to ja obstawiam zdławiony przelot przez chłodnicę, czyli zawieszony termostat. A nad uszczelką trzeba się zastanowić w najbliższej przyszłości, ale niekoniecznie już, natychmiast (może podczas wizyty w polsce?).
Zanim wpakujesz się w kolejne koszty proponuję sprawdzić szczelność chłodnicy spalin.
Dobrze napisałeś że "na wskaźniku". W VW jest zamontowany wskaźnik (nie termometr) https://obrazki.elektroda.pl/3473463300_... i jest tak wycechowany że już przy około 70 stopniach wskazuje 90 oraz przy 100 stopniach też wskazuje 90. Może czujnik przekłamuje, ale to już tylko do sprawdzenia testerem.
Oto ciekawy opis "climatronic" ze Skody Oktawii, bardzo zbliżone układy, jak to w grupie VAG (niestety w j.niemieckim). Poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym chłodnicy OK?
Zaraz po wlaniu zbiornik znowu pusty. Bez uruchamiania silnika ? Skoro gdzieś ubywa - to gdzie indziej musi przybywać ! Na ziemi nie ma. Co widać na bagnecie oleju ? Sprawdź pod dywanami wewnątrz samochodu.
czyli : błąd 18070 - P1662 4696 Wentylator chłodzenia silnika, szybkość I - zwarcie do masy > przewody, silnik wentylatora. myślę że da się z tym żyć ale dolnia granica temperatury znacząco za niska,ciekawe jak będzie funkcjonować w zimie. Czyli termostat puszcza wodę na chłodnicę w granicy 80 stopni ? robiłeś jakieś pomiary termometrem ?
Witam, mam problem z audi a3 8p 2009.Audi podczas jazdy przestaje grzać i wyrzuca płyn chłodniczy.Dodam iż wymieniony został korek, kompletny rozrząd , termostat , chłodnica i pompa ciepła postojowego . Robiono kilkukrotnie test na obecność dwutlenku , test wyszedł ujemny . Nic się nie zmieniło , nadal ten sam problem . Proszę o pomoc , może miał ktoś...
Czujnik temperatury na wyjściu z chłodnicy do wymiany. Masz jakąś diodę świecącą,?
Wszystkie przewody są ciepłem po za tym między termostatem a chłodnicą. Delikatnie odczuwam ciepło przewodu po nagrzaniu do tych 110 stopni ale tylko przy samym termostacie dalszy odcinek jest zimny tak samo jak chłodnica. Wentylator się nie włącza. Spuszczając płyn po przez korek spustowy z chłodnicy okazuje się że też jest zimny.
Witam! Najpierw bym zobaczył jak jest zamonowany czujnik temperatury, który jest z przodu przed chłodnicą, nastepnie wyjął wtyczkę i sprawdził połączenia, a potem zobaczymy co dalej. Pozdr.
a sprawdziłeś, czy w chłodnicy jest płyn???
Mam problem z turbina która zaczęła gwizdać przy jeździe na każdym biegu.Turbina została wymieniona na nową z serwisu AUDI i tak samo gwiżdże.Układ dolotowy, przewody i chłodnica iterqulera są szczelne.Proszę o pomoc w tej sprawie.Z góry dziękuje za odpowiedz.
Jakie mogą być przyczyny wycieku płynu chłodzącego? Wszędzie sucho nie widać plam płynu a jednak ubywa. Odłączyłem chłodnice spalin i podłączyłem na krótko ale i tak nic.. co robić?
U mnie fakturę drukują w trzech egzemplarzach i dostaję zawsze różową część. Na fakturze mam wyszczególnione akumulatory, chłodnice klimy, ponieważ robię tylko elektronikę i elektrykę więc nie mam innego złomu.
Ja bym raczej stawiał na termostat,sprawdzałeś górny wąż od chłodnicy?
Pytanie Audi A3 2009 po trafieniu jelenia uszkodzone zderzak, atrapa, lampa, chłodnica, intercooler, skraplacz, wzmocnienie pasa, obudowa fitra powietrza jaką cenę byście zapropowali klientowi za samą robociznę (rozebranie i poskładanie) ? Wycena serwisu ale z częściami 28000 😲😲😲
Tak, mechanik ci pomoże. Dostałeś jasną i wyraźną odpowiedz- chłodnica w miejscu zamontowania termowłącznika osiąga odpowiednią temperaturę pracy? Nie wiesz tego, ale najlepiej to jojcec po forach, bo po to (podobno) są.....
a wie ktoś może gdzie znajdują się bezpieczniki od wentylatorów chłodnic bo nie mogę znaleźć w necie rozpiski bezpieczników pod maską , tz znalazłem manual ale jest zdjęcie rozmazane i nie widać dokładnie ??
Trzeba sprawdzic temperature na wejsciu i wyjsciu z chłodnicy, różnica między nimi "steruje " wentylatorami.
Masz klimatyzację? Wentylatory chłodnicy pracują na każdym biegu?
Cześć. Mam ten sam problem. Znalazłeś moze może rozwiązanie? U mnie: 1.6FSI, problem z wiatrakami nawet na -5 na zewnątrz. Czy klima była włączona czy nie, dalej działały. Po swapie na 2.0TFSI problem dalej występuje (A nawet gorzej bo działają dwa wiatraki nie jeden, są większe i auto nie łapie 90dr) gdzie przy dawcy wszystko śmigało należycie. Czujniki...
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
Czy przy wymianie pompy wodnej robiłeś płukanie silnika i chłodnicy :?: :idea: :D
Problem występował po zakupie samochodu (Audi A3 8V 2013, 2.0 TDI CRBC). Wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek co około 500-600 km, wyrzucało po zgaszeniu auta wieczorem, kolejnego dnia mokro wokół zbiorniczka. Zrobiony test CO2 w płynie chłodniczym, wynik pozytywny. Po teście zdjęta głowica, uszczelka dmuchnięta, blok krzywy. Wszystko tak jak należy...
Witaj, Sterownik wentylatora: http://obrazki.elektroda.pl/8017505200_1... Sterownik silnika: http://obrazki.elektroda.pl/1947832700_1... Pinout sterownika silnika: http://obrazki.elektroda.pl/1174499900_1...
tak, była mała kraksa, generalnie nie wyglądało to groźnie zderzak lampy chłodnica wymieniona, błotniki maska cała. Tylko skoro to może mieć związek z tym kątem a nie ma żadnej regulacji, to jak sobie z tym poradzić?
A w okolicach rozrządu z pompy wody wycieku brak? Można zdjac górna obudowę rozrządu i zobaczyć czy nie jest mokro w okolicy rozrządu, czasami lubiły tam przeciekać, jeżeli stwierdzono ze chłodnica silnika i nagrzewnice nie mają wycieku, plus pompa wody zostaje UPG. Ewentualnie sprawdzić poziom oleju czy nie przybywa od strony chlodniczki oleju, rozumiem...
a ten w chłodnicy za co jest odpowiedzialny?
Wyrzuciłem pieniądze w błoto jednym słowem :/ Chociaż mam wyozonowane wnętrze, jeden plus. Czy kompresorem uda mi się przedmuchać tą chłodnicę? Myślicie ze serio taki stan i zapchanie może skutkować podwyższonym ciśnieniem czy serio próbował mnie naciągnąć na koszty.
A odczytywał Pan jaką temperaturę widzi sterownik silnika i moduł klimatyzacji? Bo rozumiem, że przy tych 120°C gotuje płyn? ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... A3 - wentylator chłodnicy przez CameR dnia 09 Kwi 2020 08:05
Na pewno powinna być wciągnięta? Bo gdy dokręcam go do 2 tys to dźwięki powietrza są takie jabky miało rury rozerwać i mam wrażenie, że ucieka każda możliwa nieszczelnością natomiast gdy odepnę podciśnienie sztanga się wysuwa a silnik zaczyna sprawniej pracować i reaguje 'normalnie' na gaz. Może problem jest z zbyt ubogą mieszka, zastanawiam się tylko...
Bez problemu kupisz zamiennik i orginał wiatraka chłodnicy.
Najprawdopodobniej gdzieś w układzie chłodzenia jest dziura. Radzę przyjrzeć się dokładniej na opaskach ściągających, wężach a na końcu czy nie jest dziurawy zbiornik płynu, chłodnica lub nagrzewnica. Napisz jeszcze o jakich ilościach płynu i w jakim czasie następuje ubytek. Możesz spróbować kupić preparat do uszczelniania chłodnic który wsypuje się...
Ale jest taki bezpiecznik przy drzwiach "20A" w pierwszym rzędzie drugi chyba i jak go wyciągnę to oba wiatraki chodzą ale na pierwszym biegu. A termostat daje temperaturę na chodnicę bo jest ciepła przed wymiana termostatu chłodnica była zimna czyli nie puszczała a czujnik jeden mi wymienili a drugi powiedzieli że jest dobry to sam nie wiem. Kilku...
Witam temat dotyczy Audi A3 1.8T 97r. Auto uderzyło prawym przodem, rogiem(maska, błotnik, lampa, róg pasu przedniego). Intelcooler jest cały, chłodnica oberwała się z zaczepu ale również jest cała, poduszki nie odpaliły. Zawieszenie również nie ucierpiało. Uderzenie nie doszło silnika. Wszystkie przewody całe. Problem w tym, ze auto normalnie odpala...
Czujnik temperatury na wężu chłodnicy? Chyba to czujnik przegrzania. Były w SDI 2piny, czasem w Sharan 4piny.
Na wycieki żaden "specyfik" nie pomoże . Uszczelniacz chłodnicy też nie zda egzaminu.
Witam. Od kilku miesięcy posiadam audi a3 8l 2002 z silnikiem 1.6 AVU oraz LPG. Auto kupione od "znajomego znajomego". W samochodzie było do ogarnięcia kilka rzeczy, ale po ich wymianie przez jakiś czas jeździłem normalnie. Ubywało także płynu chłodniczego. W aucie został wymieniony rozrząd oraz pompa wody. Gazownik zmienił świece, cewkę zapłonową i...
Nie mieszaj klimy do nagrzewania silnika. Moim zdaniem termostat, ale nie koniecznie, może to być pompa wody. Klima jest dodatkiem więc chłodzenie silnika powinno działać tak samo. wentylator powinnien załączyć się przy ok 100, więc jak wąż jest zimny to poczekaj jaszcze trochę na wyższych obrotach i sprawdź. Chłodnica ma być cała gorąca . Z opisu twojego...
Zgadza się, tu nawet przez termostat z grzałką podczas jazdy mocniejszej powinno już szybciej pchać na chłodnicę. Ale wnioskuję chyba dobrze, że może chodzi o to, że przy 105 *C zaczyna się otwierać, a od 110 *C pełne otwarcie, tylko już nie wiem jak z wentylatorami... Z tymi silnikami już wiem, że trzeba lać porządny wysokotemperaturowy płyn chłodniczy,...
Temat rozwiązany dawno. Winny przepływomierz oraz intercooler. Po wymianie przepływki lepiej. Intercooler wizualnie był ok. Przy czyszczeniu nie zauważyłem nieszczelności, chociaż robiłem test.. gdzieś coś malutkiego musiało być. Auto miało wypadek przodem. Po założeniu nowego intercoolera zupełnie nie do poznania. Moc powróciła. Raczej chłodnica wody,...
Jedynym sposobem na sprawdzenie ilości czynnika w układzie klimatyzacji jest odessanie go przez użądzenie do serwisu klimatyzacji. Po odessaniu maszyna pokaże ile było go w układzie. Natomiast co do ilości jaka być powinna w układzie, informacje tę znajdziesz na naklejce w okolicach pasa przedniego (ponad chłodnicą) róże ilości dla jedno lub dwustrefowej...
Jaką widać temperaturę w danych rzeczywistych silnika?
https://allegro.pl/oferta/przekaznik-wen...
Mam problem z autkiem Audi A3 8P 2003 r. 2.0 FSI. Dałem autko do mechanika, bo wywalało mi błąd Oldruck, poza tym nie paliło na ciepłym silniku. Zmieniony olej i filtr, czujnik ciśnienia oleju, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik położenia wału korbowego, zrobiona pompa i zlikwidowany wyciek, bo gdzieś z przodu ciekł olej i było wymieniane coś...
W długie trasy to latałem nawet Seicento i też się nie modliłem, tylko dbałem cały czas, to jeździł. Jakie to "inne części" do BMW lub Suzuki masz na myśli? Zawieszenie? To wszędzie jest drogie, wielowahaczowe systemy mają odpowiednio wysoką cenę, czy to Audi, czy BMW. Klocki i tarcze hamulcowe? Jeśli nie masz jakiejś fabrycznie mocnej wersji to ceny...
Witam mam następujący problem z moją a3 8l 1.9tdi 110km otóż samochód się grzeje i przez to wyrzuca płyn chłodniczy. Otóż gdy jadę po mieście to temperatura na vcds jest cały czas między 93 a 96 czy jeżdżę czy stoję problem zaczyna się już przy autostradzie bo temperatura rośnie do 120 ale jak dojdzie do np do 105 i zwolnie nie przekraczam 3 tyś obrotów...
Cześć Niestety opadają mi ręce ze względu na poświęcony czas i koszty nad moim audi a6 c7 3.0 tdi 2013r. Problem jest bardzo ciekawy, i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi i rozwiązania problemu, po konsultacji w kilku dobrych warsztatach nadal nic... Samochód po 15 minutach jazdy traci ciepłe powietrze z nawiewów + węże od układu chłodzenia są twarde...
Kod błędu, ponieważ masz jeszcze czujnik temperatury płynu na końcu chłodnicy oraz tzw grzałkę na termostacie.
1.8 ma chłodnice olej więc pchanie się w w50 jest jest sensu. Teoretycznie dla nieuturbionego 1.8 wystarczył by 5w30. Jak chcesz wlać coś porządnego to zalej 5w40 lub 0w40 (lepszy w zimie). Choć 1.8 nie jest specjalnie wrażliwe na olej. Najlepiej to zrobi mu częstą zmiana oleju (szczególnie jak krótkie trasy do 30km) oraz rewizja i czyszczenie miski...
Witam, mam problem ze swoim Audi A3 2.0 TDI BKD z 2003 roku. Od paru tygodni zmagam się z wysokim spalaniem w okolicach 9-10l/100km (informacje z komputera pojazdu). Przed zauważeniem problemu i serwisem zaciśniętych tłoczków hamulcowych samochód potrafił spalić aż 11/12 litrów. Pomimo naprawy hamulców i dokładnego przeglądu łożysk w piastach, spalanie...
W ciemno robicie ,a kod silnika i rok? Na chłodnicy ma czujnik 3 pinowy czy 2 pinowy?
panowie podłączyli mi jeszcze raz auto pod vaga i mam takie błędy, "EGR" oraz "sprawdź pamięci DTC kontrolera obciążenia elektrycznego" gdzie to takiego czegoś szukać ? gdzie się znajduje ta pamięć DTC ? dodam że zrobiło się trochę cieplej i od dwóch dni obroty silnika spadły na 900 i jak na razie pracują idealnie, oraz wentylatory się nie kręcą. Jaka...
Przy lewej podłużnicy jest moduł chłodzenia i sterowania klimatyzacją. Bardzo często są uszkodzone. Następnie do sprawdzenia czujnik termiczny w chłodnicy 3pinowy. Oczywiście same wentylatory na początek
Jeśli byłaby wina termostatu to po pierwsze długo chłodnica byłaby zimna, po drugie skoro czujnik wentylatora jest na chłodnicy to przy zablokowanym termostacie włączałyby się w dużo wyższej temperaturze, a przy otwartym załączenie powinno zależec tylko do temperatury płynu w obiegu. To raczej nie termostat. Tak jak pisałem wcześniej - start wentylatorów...
Moim zdaniem termostat nie osiąga temperatury która miała by go otworzyć przejechałeś 100km nie zagotowałeś silnika bo jest chłodzony przez powietrze z zewnątrz napływające. Zasłoń chłodnicę obserwuj temperaturę jak osiągnie miedzy 95 a 100 C i się nie otworzy a co za tym idzie nie puści na chłodnicę to trzeba go wymienić ale jeśli temperatura nie urośnie...
Witam no jak sie płyn chłodniczy wysuszy to są plamy koloru białego może byc też ubytek przez czujnik temperatury w chłodnicy czy zawór z ktorego sie spuszcza płyn posprawdzaj sobie to jeszcze
Trzeba szukać w wiązce modułu pod akumulatorem. Odepnij jeszcze czujnik ciś. klimatyzacji.
Nie miernik, tylko żarówkę, i sprawdź na podszybiu czy sterownik i wiązki nie pływają, oraz sprawdź wiązki pod skrzynką. Ok będę dłubał, wiązka wygląda na suchą złącze raczej też w porządku. Gdyby przewód zasilający był nawet w złym stanie to czemu efekt usterki występowałby raz na kilkadziesiąt uruchomień zapłonu? Czy ktoś może podać który pin w złączu...
chłodnica polonez polonez chłodnica uszkodzona chłodnica zamulona chłodnica
ekspres delonghi alarmy z18xe wymiana silnika wyjąć grzałke
sprzedaz anteny dzierzawa anteny
Renault Midlum 180 dCi - trudne odpalanie i nierówna praca silnika po naprawie pompy SAAB 9-5 2003 3.0 Turbo: Lokalizacja Tunera i Błąd 21